[PC] Hidden and Dangerous 2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je die hoofdweg hebt waar ook die hoofdingang van de basis is, dan moet je met je rug naar de hoofdingang gaan staan en dan is het ergens aan de rechterkant. ik ben ietsje verder... hoe krijg ik die piloot mee, die gast blijft maar staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:28
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 15:41:
als je die hoofdweg hebt waar ook die hoofdingang van de basis is, dan moet je met je rug naar de hoofdingang gaan staan en dan is het ergens aan de rechterkant. ik ben ietsje verder... hoe krijg ik die piloot mee, die gast blijft maar staan :S
Oke bedankt

Oke ik ben er maar ik zit nu met een probleem klopt het dat je deze level met 1 ventje moet doen :(

[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 24-10-2003 15:53 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:03
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 15:41:
Commands menu, waarschijnlijk iets van num 4 - 1 :). Dan zeg je follow me, moet je er wel dicht bij staan, en dan huppelt hij vrolijk achter je aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

Roet schreef op 24 oktober 2003 @ 17:24:
[...]

Commands menu, waarschijnlijk iets van num 4 - 1 :). Dan zeg je follow me, moet je er wel dicht bij staan, en dan huppelt hij vrolijk achter je aan :).
gewoon num0, kan je al je ventjes tegelijk een opdracht geven

Spoilers:
ja het klopt dat je met 1 mannetje die underground thingie moet doen, en nee het is niet moeilijk, en ja als je dat moeilijk vind moet je het spel maar gelijk stoppen

waarom denken mensen gelijk dat het een bug is als het een beetje moeilijker word gemaakt?

[ Voor 6% gewijzigd door Bezulba op 24-10-2003 17:36 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
eendje schreef op 24 oktober 2003 @ 17:36:
[...]

gewoon num0, kan je al je ventjes tegelijk een opdracht geven

Spoilers:
ja het klopt dat je met 1 mannetje die underground thingie moet doen, en nee het is niet moeilijk, en ja als je dat moeilijk vind moet je het spel maar gelijk stoppen

waarom denken mensen gelijk dat het een bug is als het een beetje moeilijker word gemaakt?
nee ik dacht dat ik met een heel team naar binnen moest gaan .
Maar nu loop ik binnen maar heb niet de bommen bij me :(
Liggen die nog ergens ?
Zo nee hoe moet ik dat level weer op neiuw beginnen waarbij ik de wapens kan uit zoeken ?
Want er loop geen ventje meer rond :D

Moeilijk is hij niet maar wel lekker vaak sneaken. en kijken wie het eerste schiet .

[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 24-10-2003 17:44 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Blackhole schreef op 24 oktober 2003 @ 17:39:
[...]

nee ik dacht dat ik met een heel team naar binnen moest gaan .
Maar nu loop ik binnen maar heb niet de bommen bij me :(
Liggen die nog ergens ?
Want er loop geen ventje meer rond :D

Moeilijk is hij niet maar wel lekker vaak sneaken. en kijken wie het eerste schiet .
echt

is het hier "spamn je vraag eerst en ga daarna eens rondkijken" topic?

fucking eerste kamer rechterkant onderste verdieping...

zooo moeilijk is dat nou toch ook weer niet?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
eendje schreef op 24 October 2003 @ 17:43:
[...]

echt

is het hier "spamn je vraag eerst en ga daarna eens rondkijken" topic?

fucking eerste kamer rechterkant onderste verdieping...

zooo moeilijk is dat nou toch ook weer niet?
Oke sorry want ik loop al een uur te zoeken maar zie ze nergens.

dan toch even weer terug naar waar ik begonnen ben .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hmm zit vast in de training, ik heb net die dogtag opgedoken en nu moet ik de duikspullen weer terug leggen, alleen ik heb geen flauw idee hoe je kleren weg kan gooien. Hoe doe je dit? Zit al een kwartier op alle mogelijke toetsen te drukken.

Nm al gelukt :+

[ Voor 5% gewijzigd door Apocrypha op 24-10-2003 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Wel aardig blijven he :D het is gewoon niet het gemakkelijkste spelletje op de markt, maar laten we als GoT elkaar gewoon OF netjes uitschelden of netjes de weg wijzen :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

FoggyFreek schreef op 24 October 2003 @ 17:46:
Wel aardig blijven he :D het is gewoon niet het gemakkelijkste spelletje op de markt, maar laten we als GoT elkaar gewoon OF netjes uitschelden of netjes de weg wijzen :)
tuurlijk wijs ik hem wel de weg, maar ik krijg gewoon het gevoel alsof men tegenwoordig liever een spel gelijk in 1x helemaal uitspeelt zonder na te denken, en als het ff moeilijker word hier ene msg neerdropt om het daarna weer op quake3 style verder te spelen.

dat hoort niet bij h&D2.. je moet gewoon vaak rondzoeken naar dingen en rustig aan sneaky mensen afslachten.

en dat je een uur al bezig bent om die explosie dingen te vinden lijkt me stug, want het is wel heel duidelijk waar ze liggen. en je moet toch het hele complex doorzoeken omdat je en foto's moet maken en plekken moet vinden voor dynamite

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:26

Maxow

Hidden Sound System

Blackhole, wilde je nog weten het het kwam dat je 2 teams van 2 had, waardoor je ze niet meer kon selecteren? Ik ben er net achter gekomen namelijk. Als een teamgenoot te ver weg staat om je te zien / horen, dan kun je hem ook geen commandos geven. Daarom kun je dan niks met het ventje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:17
ik moet zeggen ik heb vaak bij games zoals o.a Max Payne 2 dat het me al verveelt na een half uurtje spelen, steeds wat hetzelfde.

dat is bij H&D 2 toch wel anders !wat een sfeer zit erin, ook leuk is dat je heel sneaky kan lopen door middel van je scroll.(splinter cell achtig) het si een pittig spel en zeer realistisch. ik ga deze uitspelen! :o

[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 24-10-2003 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 10:48

Snow_King

Konijn is stoer!

Damn, ik ben al zo lang bezig met dat woestijn level, ik maak alle ventjes af en dan alleen is die tank er nog :(

Ik heb alle AT er op geschoten, maar dat ding blijft gewoon heel?

Hoe hebben jullie dat level gedaan?
ik ben met de jeep gewoon plankgas die basis in gereden en heb met die Browning alles afgemaakt en alle teammates nog levend!

Ik heb ook met die sniper geprobeerd die tanks op te blazen, maar dat lukt niet?

Wie-o-wie heeft er tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik H&D2 wil starten krijg ik gelijk een foutmelding in windows rapport omtrnet de volgende fil: ls3df.dll

iemand tips waar dit aan kan liggen? Ik heb directx 9.0b

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

heb je de legale versie?
Het is namelijk een engine bestand wat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 24 October 2003 @ 19:39:
heb je de legale versie?
Het is namelijk een engine bestand wat niet werkt.
thnx! heb hem opnieuw geinstalleerd en nu werkt het weer. Het vreemde was dat de repair optie niet werkte maar eest uninstall en daarna install wel werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Maxow schreef op 24 oktober 2003 @ 17:55:
Blackhole, wilde je nog weten het het kwam dat je 2 teams van 2 had, waardoor je ze niet meer kon selecteren? Ik ben er net achter gekomen namelijk. Als een teamgenoot te ver weg staat om je te zien / horen, dan kun je hem ook geen commandos geven. Daarom kun je dan niks met het ventje :)
JA dat weet ik want dat is in een ook al :)

Ik zit nu op dat vliegveld :( wat een K*T mission zeg .. ben al 20 keer over nieuw begonnen .
Maar die RGP wapen ligt gewoon rottig die vent die blijft gewoon rond lopen en als ik hem schiet met ik zelf heel dat veld over steken .
Nou daar gaan we weer :) maar al met al is het een mooi spel .
Alleen dat ijslevel mad wel wat harder gemogen . hij was iets te makkelijk naar mijn zin :(

Maar wel een mooie level trouwens

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss14_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss15_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss17_3.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 24-10-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Ik heb een vraagje, in die missie dat je in de research facility (level2) bommen moet planten etc, zijn daar ook bommen te vinden of moet je die zelf meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Maxow schreef op 24 October 2003 @ 22:00:
Ik heb een vraagje, in die missie dat je in de research facility (level2) bommen moet planten etc, zijn daar ook bommen te vinden of moet je die zelf meenemen?
Lees even een stukje terug deze vraag had ik ook al gesteld , en ook al antwoord gekregen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

aha, sorry... overheen gelezen |:(

dan gaat ik nu maar weer verder spelen. Trouwens wel handig dat je ook lijken kun verplaatsen etc. Beetje jammer dat ik vergeten ben een mes te selecteren helemaal aan het begin van de missie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Maxow schreef op 24 October 2003 @ 22:09:

dan gaat ik nu maar weer verder spelen. Trouwens wel handig dat je ook lijken kun verplaatsen etc. Beetje jammer dat ik vergeten ben een mes te selecteren helemaal aan het begin van de missie :(
Ik doe gewoon automatisch dan gaat het meestal wel goed .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Maxow schreef op 24 October 2003 @ 22:09:

ben nog NOOIT dichtbij genoeg gekomen om een mes te gebruiken...

sten gun silenced of die c.c gun (staat na de m1 garand geloof ik) werken ook goed om silenced te killen.

Tanks schiet je imho af door op de achterkant van de turret te mikken. Ik heb dit 1x gedaan en met 1 shot was de tank toen verrot.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Eindelijk de eerste missie gehaald.. 2e ziet er meteen echt een STUK beter uit. Gaaf dat je zo ontzettend ver kan kijken. Heb nu al totaal geen enkele spijt van mij aankoop, wat een game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 24 oktober 2003 @ 19:14:
Damn, ik ben al zo lang bezig met dat woestijn level, ik maak alle ventjes af en dan alleen is die tank er nog :(

Ik heb alle AT er op geschoten, maar dat ding blijft gewoon heel?

Hoe hebben jullie dat level gedaan?
ik ben met de jeep gewoon plankgas die basis in gereden en heb met die Browning alles afgemaakt en alle teammates nog levend!

Ik heb ook met die sniper geprobeerd die tanks op te blazen, maar dat lukt niet?

Wie-o-wie heeft er tips?
Ik zit momenteel ook vast bij die Tank op dat vliegveld, dat ding staat maar wat te niksen maar ik wil dat ding stuk hebben. Heb er geen zin in dat dat ding straks gaat rondrijden net op het moment dat je lekker ver bent en dan alles weer opnieuw kunt doen omdat je hele team wordt afgemaakt door ding.

Is er al iemand die een oplossing heeft voor die tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ff een vraagje:

Is dit nou echt een VET spel, of gewoon "wel leuk"? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 12:31:
Hey ff een vraagje:

Is dit nou echt een VET spel, of gewoon "wel leuk"? :)
Als je van tactiek houd, een VET spel. Anders moet je het niet proberen, het vergt zeker even een studie. Ik raad je aan het gewoon te kopen als je van H&D1 hield. Het is het zeker waard en de handleiding maakt een boel duidelijk.

In mijn optiek een zeer VET spel, de beste tactische WWII shooter ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 11:40:
[...]

Ik zit momenteel ook vast bij die Tank op dat vliegveld, dat ding staat maar wat te niksen maar ik wil dat ding stuk hebben. Heb er geen zin in dat dat ding straks gaat rondrijden net op het moment dat je lekker ver bent en dan alles weer opnieuw kunt doen omdat je hele team wordt afgemaakt door ding.

Gewoon even een bazoeka halen in het huis en dan richten (End toets ) op die tank .

En dan vuren . klaar is hij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Hoe kun je zo'n german outfit aantrekken?

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Probeer eens de tutorial te spelen voor je iets vraagt. (bijna) Alle problemen die hier naar voren zijn gekomen komen voor in die tutorial, zo ook die outfit vraag. Probeer eens in de inventory van een lijk van een duiters te kijken, of bij het startcsherm van een missie die ik niet zo nader mag beschrijven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 11:40:
[...]

ik zit met hetzelfde probleem..snap er niks van, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Je kan ook saven he. Maar die tank, wat is daar moeilijk aan? In het huisje, die met het flak cannon erachter en de machine guns erboven op heeft 2 kamers. 1 kamer met een gast met een sleutel, en de andere kamer, een ammohok met een gassie ervoor. (soort cel, tralies enz) Daarin liggen 8 explosieven, dus voor iedere plane 1. (maar die kun je beter kapot knallen met je sub of met de flaktruck)

Daarnaast liggen er ook nog guns en, jaja, 4 Panzerfaust. 1 schot was bij mij iig genoeg om hem te slopen, dus succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 08:27

R-B

Blokkert

w00t net voor het eerst gespeeld >:)

Echt gaaf spel man :) ff de toetsen leren kennen in de training :)

Zit nu in het 1e level :P ff iemand zoeken :/

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik vind de AI soms wel gruwelijk dom. Dan schieten ze één keer op je en dan rennen ze naar je toe tot ze vlak voor je neus staan en schieten dan nog een keer? Of ze schieten gewoon helemaal niet...

Op welke niveau's spelen jullie het spel trouwens? Ik op de makkelijkste, maar daarop heb ik nog geen één dode en ben bijna ook niet gewond geraakt. Ik ga altijd in m'n eentje op pad, heb wel vaak dat ik te weinig ammo heb, terwijl ik met die Springfield bijna nooit mis.

Voorbeeldje, de AI is toch echt dom als ze zo dichtbij moeten komen om te schieten:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/images/hd2ai.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:57

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
CorteX schreef op 25 oktober 2003 @ 21:12:
Ik vind de AI soms wel gruwelijk dom. Dan schieten ze één keer op je en dan rennen ze naar je toe tot ze vlak voor je neus staan en schieten dan nog een keer? Of ze schieten gewoon helemaal niet...

Op welke niveau's spelen jullie het spel trouwens? Ik op de makkelijkste, maar daarop heb ik nog geen één dode en ben bijna ook niet gewond geraakt. Ik ga altijd in m'n eentje op pad, heb wel vaak dat ik te weinig ammo heb, terwijl ik met die Springfield bijna nooit mis.

Voorbeeldje, de AI is toch echt dom als ze zo dichtbij moeten komen om te schieten:

[afbeelding]
Misschien omdat je op easy speelt dat je zo dichtbij mag komen? Gokje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
We Are Borg schreef op 25 October 2003 @ 22:10:
Misschien omdat je op easy speelt dat je zo dichtbij mag komen? Gokje :)
Nee, want hij kwam er aanrennen en zag mij gewoon heel laat. Ik schoot niet omdat ik geen kogels had (kun je ook zien). Ze schieten soms ook van heel ver. Maar ik hoop idd dat het iets met easy te maken heeft, want die AI vind ik eigenlijk het enige minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel het op moderate maar ik moet zeggen dat dat toch moeilijker is als bij deel 1. Maar een beetje geoefende speler kan gemakkelijk nog niveau (of2) hoger aan. Heeft trouwens iemand al via netwerk gespeeld. Lijkt me wel super gaaf als je al die opties ziet die je een netwerk spel mee kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
CorteX schreef op 25 October 2003 @ 22:13:
[...]
Nee, want hij kwam er aanrennen en zag mij gewoon heel laat. Ik schoot niet omdat ik geen kogels had (kun je ook zien). Ze schieten soms ook van heel ver. Maar ik hoop idd dat het iets met easy te maken heeft, want die AI vind ik eigenlijk het enige minpunt.
Ach ik heb het al een paar keer gehad . dat 2 van die Ai vast stonden onder aan een trap omdat ze die trap opwilde .
Maar geen van tweeen ging op zei voor de andere .
dus stonden daar gewoon stil .
Dus ik heb ze gewoon na een min kijken naar die 2 ai , even een mes gepakt en ze neer gestoken .

Ook heb ik van de zwarte(grijs) gasten gehad die op mijn stonden teschieten maar ik werd wel geraakt maar dood gaan ging ik niet .
En ik ook op hun knallen , maar niets help .
Ja mijn kogels gingen op . :(

Maar dat zijn van die kleine dingen.
Beter dan bij deel een waar je in eens door de vloer heen zakte , of door een muur heel liep .

Maar ik blijf het een gaaf spel vinden .
Zit nu bij dat woestijn gedeelte , bij die monteur .
Alleen ik moet dat radioding vinden , maar waar staat die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Hm ik heb dus echt nooit last gehad van bugs, maarja kan aan mij liggen. Trouwens blackhole als je de briefing had gehoord had je waarschijnlijk wel geweten dat hij in de centrale moskee ligt van het kamp. Meteen links. Btw, voor een leesteken als bijv. een punt of een komma hoort geen spatie, erna wel.

Spoiler: (nouja, gewoon een vraag over een missie..)
Ik zit vast in campaign 4, missie 2. Hier moet je een duits fort infiltreren als duitse chauffeur maar ik heb dus totaal geen ID hoe je dat moet doen want op de vaagste moment word ik opeens ondekt :? help! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Roet schreef op 25 oktober 2003 @ 22:50:
Hm ik heb dus echt nooit last gehad van bugs, maarja kan aan mij liggen. Trouwens blackhole als je de briefing had gehoord had je waarschijnlijk wel geweten dat hij in de centrale moskee ligt van het kamp. Meteen links. Btw, voor een leesteken als bijv. een punt of een komma hoort geen spatie, erna wel.

Spoiler: (nouja, gewoon een vraag over een missie..)
Ik zit vast in campaign 4, missie 2. Hier moet je een duits fort infiltreren als duitse chauffeur maar ik heb dus totaal geen ID hoe je dat moet doen want op de vaagste moment word ik opeens ondekt :? help! :P
Zorg dat je een duitspakkie aan heb zonder bloed of zo.
Want dan wordt je herkent ..

Maar ik krijg 2 missions niet gedaan .
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss4_20.jpg

ps hier sta ik

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss3_25.jpg

Die monteur heb ik al gevonden maar die blijft maar met zijn handen op zijn hoofd zitten .

En die andere weet ik niet waar ik moet wezen .

Maar hier nog 2 mooie foto's :)

Zo hier komen mijn team genoten aan lopen , ze zullen wel moe zijn .

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss1_33.jpg

Toch wel een mooi uit zicht van uit het torentje.

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss2_24.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door ravw op 25-10-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Blackhole schreef op 25 October 2003 @ 22:56:
[...]

Zorg dat je een duitspakkie aan heb zonder bloed of zo.
Want dan wordt je herkent ..

Maar ik krijg 2 missions niet gedaan .
[afbeelding]

ps hier sta ik

[afbeelding]

Die monteur heb ik al gevonden maar die blijft maar met zijn handen op zijn hoofd zitten .

En die andere weet ik niet waar ik moet wezen .
Zeg ik dus net, Grote moskee in het midden, en bij de ingang meteen links. Moet ik ook nog een screenshot met pijltjes maken of? :/

Btw problem solved. Het heeft niets met bloed te maken. Maar daar laat ik je wel op de moeilijke manier achter komen :P.

Ik zou zeggen voordat je hier weer wat vraagt om wat meer te proberen. Gewoon overal zoeken, hoe zouden wij er anders achter gekomen zijn? Vraag stellen ok, maar probeer het dan eerst ff. Ik heb net ook meer dan 20x die missie geprobeerd voordat ik erachter kwam wat er mis was.

[ Voor 16% gewijzigd door Roet op 25-10-2003 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Erg mooie game, ik weet nog hoe ik afgelopen week sukkeltjes zat af te zeiken op Gamer.nl, Erwin had een H&D 2 nieuwtje neergezet met allemaal screenshots.
Nou je kreeg opmerkingen van

"Uh we leven in 2003 hoor " naar "Heb net de screenies ff goed bekeken, nu vink de graphs NOG slechter dan net! Best wel heel ernstig zeg, zouden ze cs gaan verslaan qua graphs? Zal op het randje worden... " ik verbaas me echt soms hoeveel mafkezen daar komen..

anywayz. Hardstikke tof spel,,maar soms vreselijk irritante dingen.
Ik vind dat die "Ladder climb" nog steeds een klote bug, hier werkt het werkelijk voor geen meter. Ik start de tutorial, ga langs die paaltjes , uiteindelijk moet je die ladder op, nou het werkt soms maar meestal niet. Je moet eerst een rondje lopen of loop-snelheid veranderen en dan ineens klimt ie een stukje de ladder op, vervolgens blijft ie daar haken, het spel niet..maar het poppetje..ik kan op cursor-up rammen wat ik wil, die mafkees gaat niet omhoog...echter als ik een flink aantal keer op "home" ram begint ie in slowmotion te klimmen..vreselijk vaag..en ineens staat ie dan bovenaan. Hij wil NIET omhoog gaan met pijl omhoog knoppen.

Nu zit ik nog altijd in die tutorial omdat ik em perse wil klaren (ik heb allang de 1ste missie gezien, maar wil toch perse die tutor finishen) anyway, nog een probleem. Diving.

Ik heb zojuist het hek doorgeknipt, naar binnen gesneaked en dat duikpak gepakt, onder water gedoken en een dogtag gepakt..ik kon niet meer dan 1 vinden... nu moest ik het duikpak terugleggen op z'n oorspronkelijke plaats...fijn..
maar waarom werkt die "drop item" knop voor geen meter? hij laat niks vallen....wat moet ik doen?

EDIT

heh, bleek dus dat ik de muis omhoog moest houden, dus dat het mannetje omhoog kijkt en DAN pijl-omhoog gebruiken , en dan werkt het gelijk. Niks bug dus...LOL!!! ook dat duikpak laten vallen....I voor inventory en dan gewoon dat object drag-en droppen :P

[ Voor 22% gewijzigd door devilsnight op 26-10-2003 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
devilsnight schreef op 26 October 2003 @ 01:02:
Hij wil NIET omhoog gaan met pijl omhoog knoppen.

hij laat niks vallen....wat moet ik doen?
Je moet met je muis omhoog kijken, zo beklim je trappen. Dus kijken in de richting waar je naartoe wilt.

Wat betreft dat duikpak, je moet in je inventory gaan (default: "i"), dan het duikpak naar "discard" slepen.

Ik heb vaak dat als ik uit m'n inventory ga m'n scherm freezed, of door m'n items scroll en dan m'n gun selecteer, dan wil 'ie ook nog wel eens 'vastlopen'. Het is niet echt vastlopen, want het menu werkt nog wel gewoon. Ik speel nu op normal, de AI lijkt inderdaad een stuk slimmer. Nog even een vaag bugje (verholpen door maprestart):

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/images/hd2_bug.jpg

Verder moet ik toch zeggen dat deze game owned. Het is een soort Raven Shield in WW2. Wat ik trouwens wel irritant vind, is dat save/load gedoe. Ik heb die twee dus al eens omgedraait en dat wil je echt niet. Ze zouden net als in Max Payne 2 een soort 'back-up' save moeten hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door CorteX op 26-10-2003 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Om het 'witte'weg te halen : Disable T&L Lighting in het setupscherm van H&D2. Dat hielp bij mij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Een kennis van me had dat ook...die felle kleuren.

Anyway, ben volop bezig met Mission 1 nu, maar wat gaaf zeg. Echt TOTAAL ander spel dan al die first person shooters zoals MOHAA en Call of Duty, die vergt echt
teamwork,denkwerk en gewoon zeer voorzichtig spelen. Het sfeertje is er al meteen zodra je door die bossen kruipt en vijanden spot....echt heel gaaf dat je ook vijanden kan bestelen van hun spullen...je wilt graag die gun die die mof zojuist had?..kan je gewoon doen..geweldig.Misschien nergens voor nodig (nog niet) je kan zelfs z'n helm afpakken en die opzetten , LOL .
Ook kan je z'n lichaam oppakken om het ergens anders neer te leggen.
Ik vind het eigenlijk echt een soort 3D commandos waar je nu zelf kan bewegen...het lijkt er echt veel op. Dat vond ik met H&D - Commandos ook al toen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Dat van die helm heb je nog nodig ook in latere games :P. 1 missie heb je het echt nodig, en daarnaast heb ik al meerdere keren gehad dat mijn helm van me kop werd geknalt, gewoon 1 van een duitser oppakken dan :D. Zit zelf nu in missie 1 van campaign 5.

Zeker wel lachen er komen nu ook steeds meer guns bij en als je straks campaign 3 doet sta je ook nogeens versteld van hoe divers dit spel wel niet is. Bij die missie zat ik echt met open mond te kijken, zo mooi en goed was de sfeer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

In de tutorial wordt niet gesproken over het wisselen van oufit, alleen maar over het wisselen van backpack. Je kunt wisselen van outfit als je iemand onder vuur kan houden. Je kunt hem daarna "capturen", dan neem je z'n outfit en eventueel z'n items over. (LET OP: niet met "allied" objecten zichtbaar rondlopen, mag wel in je backpack, anders wordt je herkend)

Het is supercool om gewoon rond te lopen/rennen tussen de Duitsers en een aantal bommen te planten, over de schouder van de scientist een aantal foto's te maken en na het planten van alle bommen het gangenstelsel uit te rennen zonder dat ze iets doen.

Het mooie is: je neemt je outfit en gear gewoon mee naar de volgende misse _/-\o_ Dan kun je in de volgende missie weer de omgeving infiltreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Roet schreef op 25 October 2003 @ 20:32:
Je kan ook saven he. Maar die tank, wat is daar moeilijk aan? In het huisje, die met het flak cannon erachter en de machine guns erboven op heeft 2 kamers. 1 kamer met een gast met een sleutel, en de andere kamer, een ammohok met een gassie ervoor. (soort cel, tralies enz) Daarin liggen 8 explosieven, dus voor iedere plane 1. (maar die kun je beter kapot knallen met je sub of met de flaktruck)

Daarnaast liggen er ook nog guns en, jaja, 4 Panzerfaust. 1 schot was bij mij iig genoeg om hem te slopen, dus succes!
en dan wordt er gevraagt naar secret documents..ik heb overal gekeken in die gebouwen etc..maar vast niet genoeg :S , ..iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
[quote]Rudyyy schreef op 26 October 2003 @ 10:32:
[...]
en dan wordt er gevraagt naar secret documents..ik heb overal gekeken in die gebouwen etc..maar vast niet genoeg :S , ..iemand een tip?[/quote

Spoiler

Als je weet waar die kamer is waar je die sleutels pakt, daar tegen over zit een kamer , daar liggen ze ergens op tafel.

Spoiler

Ik zit ook met een probleem .
Ik moet die oase beschremen maar het lukt me steeds niet elke keer zijn al mijn mannen dood .

iemand een tip hoe of wat ik daar het beste kan doen .

[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 26-10-2003 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Het werd al eerder gevraagd, maar wie kan me vertellen hoe je precies het tweede woestijn level doorkomt?!

Ik kom het level inrijden met een flak cannon truck (die ik van het airport heb gejat) en die vliegtuigjes zijn er haast niet mee neer te halen...en dan dat tweede convoy met die 2 tanks...ik verlies steeds mn mannetjes of wordt neergeschoten..

Ik kom dr niet meer uit :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Ronnie_T schreef op 26 October 2003 @ 05:03:
In de tutorial wordt niet gesproken over het wisselen van oufit, alleen maar over het wisselen van backpack. Je kunt wisselen van outfit als je iemand onder vuur kan houden. Je kunt hem daarna "capturen", dan neem je z'n outfit en eventueel z'n items over. (LET OP: niet met "allied" objecten zichtbaar rondlopen, mag wel in je backpack, anders wordt je herkend)
Zou je mij misschien kunnen uitleggen hoe je iemand onder vuur kan houden...

Want ik kan sommige duitsers wel rustig in de rug naderen maar ik heb nog geen idee hoe ik hun uniform over kan nemen

[ Voor 4% gewijzigd door Jackazz op 26-10-2003 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Conan schreef op 26 oktober 2003 @ 10:39:
Het werd al eerder gevraagd, maar wie kan me vertellen hoe je precies het tweede woestijn level doorkomt?!

Ik kom het level inrijden met een flak cannon truck (die ik van het airport heb gejat) en die vliegtuigjes zijn er haast niet mee neer te halen...en dan dat tweede convoy met die 2 tanks...ik verlies steeds mn mannetjes of wordt neergeschoten..

Ik kom dr niet meer uit :'( :'(
SPOILER

Veel op map kijken dat je niet van de weg raakt en proberen gewoon door te rijden .

dus niet proberen een gevecht aan te gaan . ivm die vliegtuig .
Maar gewoon door alles heen rijden .

SPOILER

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 26-10-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
Jackazz schreef op 26 October 2003 @ 10:49:
[...]

Want ik kan sommige duitsers wel rustig in de rug naderen maar ik heb nog geen idee hoe ik hun uniform over kan nemen
bij mij was het meestal zo dat in een vuurgevecht 1 mannetje zn handjes optrok...was nie altijd zo...maar ging meestal automatisch dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

Jackazz schreef op 26 October 2003 @ 10:49:
[...]

Volgens mij kun je alleen iemand onder vuur houden als hij "met iets bezig is". Bijvoorbeeld als hij voorover gebukt staat en documenten aan het bekijken is, of als hij aan het schoonmaken is. Je zou eens kunnen proberen door op het moment dat hij zich omdraaid en zn gun wil afvuren dat jij je gun op hem richt. Gote kans dat hij zich dan overgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie helpt mij.
Ik zit momenteel in dat kasteel waar je die documenten moet stelen. Nu begin je het level bij een ventje die daar wat achter zijn bureau zit te niksen en belt met iemand en zegt dan dat je doorlopen kunt maar waar heen :? en na een minuut of zo iets staat er Mission Failed. Waar moet ik heen want de deur waar je bij staat kan niet open alleen met open prutsen lukt het maar dan beginnen die ventjes te schieten wat dus ook niet de bedoeling is en verders kan ik niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg ik heb in dit topic nog geen echte performance problemen gezien.
Dus hoe zit het daarmee? Want aan de shots te zien is toch een vrij heavy game. :9~

En hoe zit het met het geluid btw? Ik herinner me nog goed de 1e level van HD1 waarin je over een brug moest geraken terwijl het hoosde (heel realistisch gedaan!) en er af en toe een trein langskwam. En jij zit daar met je Enfield te wachten op die ene duitser die je langzaam dichterbij ziet komen in de mist terwijl je virueel kleddernat regent..... *zucht, goeie herinneringen* O+

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

nou, mijn PC heeft toch wel moeite met het spel.

XP 1700
512MB
Radeon 8500Pro

red maar net 30fps op 1024*768, AA off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
[quote]Blackhole schreef op 26 oktober 2003 @ 10:39:
Rudyyy schreef op 26 October 2003 @ 10:32:
[...]
en dan wordt er gevraagt naar secret documents..ik heb overal gekeken in die gebouwen etc..maar vast niet genoeg :S , ..iemand een tip?[/quote

Spoiler

Als je weet waar die kamer is waar je die sleutels pakt, daar tegen over zit een kamer , daar liggen ze ergens op tafel.

Spoiler

Ik zit ook met een probleem .
Ik moet die oase beschremen maar het lukt me steeds niet elke keer zijn al mijn mannen dood .

iemand een tip hoe of wat ik daar het beste kan doen .
Damn jij zit in iedere missie vast of niet? :P Deze missie heb ik in 1x gehaald, hij is best simpel. Je moet gewoon de tijd nemen. Ik neem aan dat je de moskee nu gevonden hebt. Daar staan nu panzerfaust in en mijnen. Leg de mijnen rond de 3 ingangen van het pand. Bij de ingang met de jeep ernaast laat je 1 soldaat liggend defenden zodat hij niet van buiten het dorp kan worden beschoten, zo kan hij ze 1 voor 1 afschieten. Dan zet je 1 sniper op de toren die mikt naar de plek waar je zelf vandaan kwam. Dan leg je er nog 1 neer bij het machine geweer, die staat er al voor. Dan ga je naast het machine geweer staan met je bazooka gast en dan pas het signaal geven. Je hebt eeuwig de tijd, totdat je het signaal met de radio geeft. Pas dan komen ze, dus neem de tijd om je ventjes op te stellen. Geef dit signaal met de bazooka soldaat en ren snel terug (bij de truck die je moet bewaken staat een ladder, daar moet je ook staan om de tank goed te kunne raken. Als je de tank kapot blijf je even staan todat de meeste soldaten dood zijn, dan ren je naar de andere kant die parallel ligt aan de muur waar je net op stond, daar komt namelijk een APC en een gewone truck. Hier had je 2 mijnen moeten leggen. Probeer de bestuurder en passagiers eruit te schieten, of de APC in een keer op te blazen, ik had eerst de bestuurders en passagiers geschoten aangezien schieten op een rijdende tank iets te link was met maar 1 kogel :P. Daarna als hij stilstaat zelf naar buiten lopen en de tank opblazen. Als je bij die ingang staat, staat rechts ook nog een gewone convoy truck. Deze is leeg, aangezien de ventjes erin uitgestapt zijn voor een andere soldaat van jou. Hiervan hoef je aleen de 2 inzittenden kapot te schieten. Mission accomplished zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 11:37:
Zeg ik heb in dit topic nog geen echte performance problemen gezien.
Dus hoe zit het daarmee? Want aan de shots te zien is toch een vrij heavy game. :9~

En hoe zit het met het geluid btw? Ik herinner me nog goed de 1e level van HD1 waarin je over een brug moest geraken terwijl het hoosde (heel realistisch gedaan!) en er af en toe een trein langskwam. En jij zit daar met je Enfield te wachten op die ene duitser die je langzaam dichterbij ziet komen in de mist terwijl je virueel kleddernat regent..... *zucht, goeie herinneringen* O+
De sfeer vab H&D1 is meteen te voelen, de omgeving geluiden zijn wederom subliem, maar vooral het besturen van je 'mannen' is nu een STUK beter. Ook de tactical command map is veel mooier gemaakt, niet meer op een klein nep-mapje, maar gewoon realtime.

Nogsteeds de laatste Norwegian missie hier (HARD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super kick spel heb em ook gekocht :)
maar ff vraagje kwam ook nie in tutorial naar voren maar kan je iemand neerslaan??
anders kan ik nooit zo'n pak jatten.

wel zo'n uniform gejat in 2e missie ofzo (in die kelder) van die kerel die aan het verfen was,hij stak ze handen in de lucht ik hem vastbinden en pak en wapen gejat, dus ik denk yeah nu val ik nie meer op. jammer wel dus ik zo van WTF wat doe ik verkeerd dan, vind ik bij dynamite een duitse rugzak had ik nog mijn eigen rugzak om waardoor ze mij konden herkennen :D

masterlijk spel dus.
mis alleen de MP coop. komt die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

plotselinge problemen hier, als ik m'n game wil laden, dan gooitie me er gewoon uit :? . Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Vanmiddag echt 4 uur lang Objective mode gedaan met z'n vieren. 2 tegen 2. Werkelijk waar geniaal, goed bij elkaar blijven, op de uitkijk, kloppend hard. Geweldig hoor.

Ik hoop alleen dat ze wat meer radio commands gaan toevoegen. Iets als Affirmative of Roger that!. Commando's als 'move there', 'fire on my lead' etc, schrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxow schreef op 26 oktober 2003 @ 15:10:
plotselinge problemen hier, als ik m'n game wil laden, dan gooitie me er gewoon uit :? . Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad?
l3d...dll fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

FoggyFreek schreef op 26 October 2003 @ 15:35:
Vanmiddag echt 4 uur lang Objective mode gedaan met z'n vieren. 2 tegen 2. Werkelijk waar geniaal, goed bij elkaar blijven, op de uitkijk, kloppend hard. Geweldig hoor.

Ik hoop alleen dat ze wat meer radio commands gaan toevoegen. Iets als Affirmative of Roger that!. Commando's als 'move there', 'fire on my lead' etc, schrappen.
move there schrappen? fire on my lead schrappen?

doe ff normaal..

affirmative is alleen handig in multiplayer... en desnoods tiep je het.. maar een assault is ZO veel makkelijker te controleren met een fire on my lead..

anders moet je eerst hold fire doen.. en pas als jij wilt gaan schieten fire at will..

en move there is gewoon duidelijk wat daar handig aan is.

kheb hem btw gister uitgespeelt en hij is echt vet.. nu ff mp proberen: )

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik heb trouwens een klein probleempje. Tijdens het starten van H&D2 , dus wanneer je dat Talonsoft logo voorbij ziet komen en daarna de intro..dat hapert bij mij erg. Het geluid en beeld happeren dan wat...het beeld staat even stil en geluid ook dan...en dan gaat het weer verder. Hoe is dit te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
eendje schreef op 26 October 2003 @ 16:18:
[...]

move there schrappen? fire on my lead schrappen?

doe ff normaal..
affirmative is alleen handig in multiplayer... en desnoods tiep je het.. maar een

assault is ZO veel makkelijker te controleren met een fire on my lead..

anders moet je eerst hold fire doen.. en pas als jij wilt gaan schieten fire at will..
en move there is gewoon duidelijk wat daar handig aan is.
ik bedoel alleen te zeggen dat ze dezelfde commands als in SP gebruiken, dus weinig MP relevante voice commands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Is de Rate of fire ook te veranderen ? ik zou graag een automatic hebben in het eerste level, niet dat je steeds moet reloaden.

En kan ik mijn maten niet een commando geven dat ze niet meteen vuren als ze een vijand zien? Dat stoort me nogal..ben ik in de eerste missie door die bossen aan het sneaken, een teammate ziet een vijand en schiet meteen..kan ik niet Hold your fire roepen ofzo....want dat mijn teammate een vijand gespot heeft betekent nog niet dat de vijand ons ook al gezien heeft....dus het zou handig zijn als ze niet zou schietgraag waren.

[ Voor 64% gewijzigd door devilsnight op 26-10-2003 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestudeer je knoppen eens :o

maarja omdat ik niet te minste ben:

numpad 0 (INS)

en dan naar een optie, weet zo niet welke, en daar kan je Hold fire instellen of dat ze pas mogen schieten wanneer jij ook schiet etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
van Numpad 0 wist ik...denk dat ik dan gewoon over Hold Fire heengekeken heb? hmmm, begin ook de balen van die hond die zomaar ineens voor me neus staat.
Echt vaag hoor...ben zo stil mogelijk, laat ze weinig mogelijk van me zien en toch ineens is de waakhond er.

[ Voor 53% gewijzigd door devilsnight op 26-10-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

[edit]

Nm ook al gelukt :P

[ Voor 97% gewijzigd door Apocrypha op 26-10-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hij gaf niks aan foutmeldingen, hij werkt nu spontaan al weer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/naamloos.JPG

Zie daar de 2e missie :P

Wat moet ik daar doen?

Photos nemen, bommen plaatsen ok.
Waar haal ik bommen? Ik heb ze niet hoor :| Dus ik kan ze ook niet plaatsen

Oja nog een vraag. Je kan ook van wapens wisselen. Je next wapen en previous wapen
Dat doe ik. Maar hoe krijg ik het wapen dat ik wil :? ..

Maja hoop dat iemand me kan helpen :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op 26 oktober 2003 @ 18:48:
[afbeelding]

Zie daar de 2e missie :P

Wat moet ik daar doen?

Photos nemen, bommen plaatsen ok.
Waar haal ik bommen? Ik heb ze niet hoor :| Dus ik kan ze ook niet plaatsen

Oja nog een vraag. Je kan ook van wapens wisselen. Je next wapen en previous wapen
Dat doe ik. Maar hoe krijg ik het wapen dat ik wil :? ..

Maja hoop dat iemand me kan helpen :)
Die bommen vind je vanzelf in dat complex als ik het me goed herrinner. Het wapen selecteren doe je gewoon met de toetsen die je daarvoor hebt ingesteld en dan de rechter muisknop(alles staat standaard bij mij). Dit werkt wel opzich wel alleen jammer dat ie het soms niet doet, ligt bij mijn weet niet aan de pc's want op 3 pc doet ie dit, heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Over de tweede missie, sorry kan je niet helpen :(
Maar wapens verwisselen is te doen via die haakjes naast "P" en dan rechtermuisknop om te selecteren.

Enneh, hoe spelen jullie eigenlijk? ik bedoel, ik zit nu nog steeds in de eerste missie..doe alles lekker rustig aan. Ik heb m'n maten ergens neergeplant en ze zitten daar nu nog..ben gewoon als Lone Wolf verder gegaan....ik denk dat ik het beter spelen vind..je hoeft je niet druk te maken of je teammates ook gezien worden door de vijand en alles..maar ja...zo mis je natuurlijk wel een deel van de bedoeling van het spel he? Het teamwork gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

second fire is hier rechtermuisknop en die werkt niet :Y)

hoe heet die toets bij controls? die het wapen neemt dat ik wil? ken ik daar ff kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Zoals ik zei...je moet die haakjes toetsen gebruiken..naast de "P" zitten die..daarmee scroll je door je wapens en met RMB (rechtermuis) veriveer je dat (zoiets) :)

Enneh, Ik zit nog maar in de eerste missie..heb een paar keer flink gesaved....
ik ga naar m'n H&D2 directory...heb ik een savegame van een fucking 400 MB!!!
ik vroeg me al af waarom dat saven zo VRESELIJK lang duurde opeens.

Wat moet ik nou? hoe kan die save zo groot zijn?

[ Voor 48% gewijzigd door devilsnight op 26-10-2003 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ik heb toch geen standaard control opties!!

Dus dat helpt niet!

Hoe heet die optie in control menu?

Want ik heb door wapens heenscrollen de toetsen 9 en 0

en me rechtermuisknop is second fire.. die werkt niet als ik op wapen sta dat ik wil!!

Dus : Hoe heet die optie in control menu?
waarmee ik wapen neem die ik wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Moet ik even kijken, heb zojuist het spel afgesloten om die belachelijke lange save-loading times.

Previous weapon en Next weapon.

[ Voor 16% gewijzigd door devilsnight op 26-10-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Woei, utigespeeld :| De laatste missie was helaas ook wel de makkelijkste. Ik heb maar 1 ventje neer geschoten en een tank. In de missies ervoor had ik echt 10x meer gedaan maarja. Lone Wolf was wel een leuke optie voor mij, lekker in me remi zonder domme teammaten :). Ga die maareens proberen (uitgespeeld op: Team, Hard). Nu Lone Wolf, Very Hard proberen >:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Ja dat werkt wel.. je kan dan scrollen door een lijst met wapens/spullenn

Maar als ik van wapen wil veranderen hoe NEEEEEEM ik dat wapen? ik ken wel scrollen in dat lijstje, maar daar schiet ik nog niks mee op als ik geen wapen kan pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

devilsnight schreef op 26 October 2003 @ 19:24:
Zoals ik zei...je moet die haakjes toetsen gebruiken..naast de "P" zitten die..daarmee scroll je door je wapens en met RMB (rechtermuis) veriveer je dat (zoiets) :)

Enneh, Ik zit nog maar in de eerste missie..heb een paar keer flink gesaved....
ik ga naar m'n H&D2 directory...heb ik een savegame van een fucking 400 MB!!!
ik vroeg me al af waarom dat saven zo VRESELIJK lang duurde opeens.

Wat moet ik nou? hoe kan die save zo groot zijn?
M'n savegames zijn bijelkaar 2,76 mb
R-B schreef op 26 October 2003 @ 20:02:

Maar als ik van wapen wil veranderen hoe NEEEEEEM ik dat wapen? ik ken wel scrollen in dat lijstje, maar daar schiet ik nog niks mee op als ik geen wapen kan pakken?
'Use' key gebruiken, dus de knop waar je ook knoppen mee indrukt, of in voertuigen stapt.

[ Voor 29% gewijzigd door Apocrypha op 26-10-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

R-B schreef op 26 October 2003 @ 20:02:

de 'use' knop gebruiken, bij mij is dat F, standaard is dat rechtermuisknop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Niet leuk meer dit. Ik wou net weer gaan spelen , het duurde ongeveer zo'n 2 tot 3 minuten om die save in te laden...en zodra ik dan gesloopt wordt begint het feest weer. Echt...dit haalt de fun HEEL gauw weg bij mij....gvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

devilsnight schreef op 26 oktober 2003 @ 20:53:
Niet leuk meer dit. Ik wou net weer gaan spelen , het duurde ongeveer zo'n 2 tot 3 minuten om die save in te laden...en zodra ik dan gesloopt wordt begint het feest weer. Echt...dit haalt de fun HEEL gauw weg bij mij....gvd.
Denk toch dat je het spel even moet reinstallen ofzo, want jouw save/loaden klopt voor geen meter. Saven duurt bij mij 1 sec en loaden iets van 15 a 20 sec, terwijl ik geen eens een super pc heb. Dus ik den ktoch dat er iets mis is bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Hier duurt dat 5 tot 10 sec. Misschien wat lagere resolutie en wat meer MB kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Welnee, echt duidelijk een bug denk ik hoor. Ik zal het uitleggen.

Toen ik het level begon te spelen en de eerste paar keer savede was er niks aan de hand, saven en loaden ging gewoon vlotjes, absoluut.

Maar naarmate ik verder kwam in Missie 1 ging ineens het saven trager en laden ook..op den duur was het nog amper te doen.

Effe mijn PC specs..want meer MB is nergens voor nodig :)

amd 1800 XP +
Elsa Gladiac 920 (geforce 3)
512 Mb ram

Meer is niet nodig om te vermelden

Net heb ik even een test gedaan...opnieuw het level ingegaan (overnieuw dus) en een stuk of 20/30 achtelkaar gesaved..savefile was in totaal 500 kb...
maar ja..het verschil is..dat ik nu steeds savede..ikben bang als ik verder kom in het level en weer save zo nu en dan , dat het weer mis gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Holy shit zeg ik heb het moeilijk , er zitten wat jagers achter me aan :(

nu al voor de 7 keer gevloerd :(

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss0_33.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss1_34.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss2_25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss3_26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss4_21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss5_16.jpg

En daar gaan we weer :(

Nu even kijken hoe ik dit zaakje gaat oplossen .

Wat een ramp is dit zeg, ik ga nu snappen waarom we een hekel aan die duitsers hebben gekregen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

De CAM_quick zit hier op 722 kb? kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
WREED!! dus je kan wel degelijk vliegen? Want ik had vernomen van iemand dat dit er niet inzat.

Das de savegame he, yep....das gewoon goed lijkt me.

[ Voor 23% gewijzigd door devilsnight op 26-10-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
devilsnight schreef op 26 October 2003 @ 22:07:
WREED!! dus je kan wel degelijk vliegen? Want ik had vernomen van iemand dat dit er niet inzat.

Das de savegame he, yep....das gewoon goed lijkt me.
Je kan zelf niet vliegen alleen achter een kanon gaan zitten een even een paar moffen de lucht proberen uit te knallen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je nauw echt maar 3 keer savne per missie, of zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Ik kan zo vaak saven als ik wil hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
Blackhole schreef op 26 October 2003 @ 22:14:
[...]

Je kan zelf niet vliegen alleen achter een kanon gaan zitten een even een paar moffen de lucht proberen uit te knallen .
ja, en ik merkte dat je maar 1 keer een andere positie in kan nemen...klopt dat?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ah jammer..zou echt zooooooooo relaxed geweest zijn als je zelf ook effe kon vliegen zoals in Codename Eagle en natuurlijk Battlefield 1942.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Conan schreef op 26 October 2003 @ 22:49:
[...]

ja, en ik merkte dat je maar 1 keer een andere positie in kan nemen...klopt dat?? :(
nog niet geprobeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op 26 oktober 2003 @ 22:44:
Ik kan zo vaak saven als ik wil hoor?
Huh? Ik kan maar 3 keer saven. Maar ik speel op de een na zwaarste stand. Zou dat het verschil zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 23:18:
[...]

Huh? Ik kan maar 3 keer saven. Maar ik speel op de een na zwaarste stand. Zou dat het verschil zijn?
ja dta is het verschil als je op zijn moeilijkste stand speeld krijg je geen save korting , dus moet je het doen met drie van die dingen :)

Wat het wel een stuk moeilijk maakt .

Ach ik heb het wel eens erger mee gemaakt .
IGI 1 was een game waar je tijdens de levels niet kon saven.
Dus echt level uit spelen zonder savepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hoe vinden jullie de tactical view eigenlijk? Je zou in principe je mannen het hele level kunnen laten halen zonder dat je zelf ook maar 1x gespeeld hebt. Ik kwam er alleen achter dat je je mensen geen oneindig pad kan geven...ik probeerde een pad te maken van dropzone tot midden in het vijandelijke kamp...ging niet...zo ver kon ik het lijntje niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Het valt goed te doen, vooral met de medikits. Eigenlijk zitten er maar een paar zware missies toe maar als je gewoon voorzichtig bent, en vooral misbruik maakt van het leanen dan kom je er echt wel. Ik heb het ook uitgespeeld op hard en dat valt best te doen hoor, gewoon medikits meenemen en oppakken :). I

k zit nu met de Lone Wolf modus te spelen ( dus met 1 speler maar) Opzich wel vet gedaan, dat er meerdere opties zijn. Helaas zijn het wel dezelfde missies maarja, ik moet ze nu in 1x kunnen halen dus isset echt extra spannend :P Doodgaan = overnieuw, al helemaal omdat ik geen team heb wat het eventueel zou kunnen afmaken. Ik denk dat dit wel de moelijkste modus in het spel is.

Misschien dat carnage mode nog moelijker is maar met 1 speler die niet dood mag in 1x een missie halen vind ik al moeilijk zat, alhoewel missie 1 in 1 keer is gelukt :). Op naar nr2 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
ik vond dat level in japan wel kewl...dat je die berg op gaat..
erg vietcong achtig :)

wel lastig trouwens....7 keer overnieuw begonnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Conan schreef op 27 October 2003 @ 09:21:
ik vond dat level in japan wel kewl...dat je die berg op gaat..
erg vietcong achtig :)

wel lastig trouwens....7 keer overnieuw begonnen :(
Is dat die mission die begin bij dat je die brug moet opblazen ?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste