[PC] Hidden and Dangerous 2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.076 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter

hidden&dangeroussssssAfbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/78/logo.jpghidden&dangeroussssss

What is Hidden and Dangerous 2?

Set during WWII, Hidden and Dangerous 2 allows players the chance to control a squad of SAS soldiers on a variety of missions. The game will feature multiplayer, in the form of deathmatch, Territory and Objective and maybe, after release of a patch further down the line, cooperative play.

What are the playmodes?

Three play modes exist for the solo gamer, the normal campaign, a mode called lone wolf (no squad), and one called carnage, in which gamers must not only complete mission objectives, but also kill every enemy in the mission area.

Before each mission, players can choose which four men they will take in for the mission. Each potential squadmember has strengths and weaknesses, and players can choose those that fit their playing style or mission parameters the best. Players can also have the game select their squad for them. After selecting the actual soldiers, players can assign equipment to squads. There are a couple of good ways to do this. Kits exist in the game, allowing you to choose "sniper" for example, which will give a soldier all of the equipment necessary for his profession. Players are able to create their own kits, and then assign this kit to soldiers in the future. Again, the game can make the decisions on its own as well.

How can H&D2 be played?

Once in game, there are three ways to play the game.

It can be played as a first person shooter with a squad as backup.
It can be played as a third person shooter with a squad as backup.
It can be played in "strategy mode," in which they can freely move the camera around the map, giving orders to their squad members and watching as they act them out.

Gamers can switch between these three modes at will, and the transition is quick and easy. Players can also take control of any of their squad members.

• A variety of environments: H&D2 will have over 23 complex missions in 9 campaigns..
• Interact with the environment, including communication with NPCs ETC.
• Enhanced character development progresses through the game.
• Following the story of the lead characters enhances the atmosphere and draws • the player into the unfolding events to even a greater extent than in the original Hidden and Dangerous.
• New and improved accessible controls – active cursor and scrollbar, automatic actions, etc.
• Improved combat tactics and greater control over the entire unit.
• Multi-player aspects have been re-designed and now include the option to play • on the Axis Powers Army side.
• Created using a completely new innovative engine.
• A new generation of artificial intelligence developed and implemented.
• Motion-capture technology utilised for realistic appearances of animated characters.
• The modeling of weapons will be as realistic as possible as well as representing • the ballistics of projectiles and thrown objects.
• Varying toughness and resistance to damage will be applied to all physical objects in the game.
• Accurate physics models for modes of transport within the game (including planes)

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/78/feature/2003-10-13/screen1_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/78/feature/2003-10-13/screen2_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/78/feature/2003-10-13/screen3_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/78/feature/2003-10-13/screen4_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/78/feature/2003-10-13/screen5_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/78/feature/2003-08-23/screen9_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/78/feature/2003-08-23/screen3_small.jpg

Klein filmpje

Websites

Hidden and Dangerous 2 - Officiele website
To the game - Screenshots en links naar previews en interviews

release date US: 18 oktober
release date EU: 24 oktober

[ Voor 17% gewijzigd door FoggyFreek op 21-10-2003 16:12 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ik ben ontzettend benieuwd naar deze game, heb een nieuwe topic gestart omdat de vorige vol zaten met kruisjes en weinig info. Nog 1 week en we hebben een sequel van een meest gave tactical shooters die er zijn!

[ Voor 4% gewijzigd door FoggyFreek op 15-10-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb hem gisteren ook ge'pre-ordered' bij de Dynabyte voor EUR 37,50!! Als het even meezit kan ik hem precies die vrijdag ophalen!

Enorm genoten van H&D 1 !!! En volgens mij is er qua gameplay weinig veranderd aan deze winnende formule! Nu maar hopen dat het bughunting team z'n werk ditmaal WEL heeft gedaan >:)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:10
Voor de mensen die H&H 1 met alleupdates nog eens willen proberen .

Hij is nu Freeware

Hidden and Dangerous 1 Gratis te DL

Ik moet zeggen hij is verwerbeterd tegen over de oudere versie .

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 15-10-2003 15:21 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
--edit--

kruisjes inderdaad, ik mag er nie op van Gamershell :)

hier de link

[ Voor 71% gewijzigd door FoggyFreek op 16-10-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81032

Kruisjes?!

Anyways, ik heb vorige week H&D ook weer ff gedowned. Alleen jammer dat hier de add-on is uitgelaten. Meesterlijk spelleke, en soms nog verdomde moeilijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Anoniem: 81032 schreef op 16 October 2003 @ 13:10:
Kruisjes?!

Anyways, ik heb vorige week H&D ook weer ff gedowned. Alleen jammer dat hier de add-on is uitgelaten. Meesterlijk spelleke, en soms nog verdomde moeilijk ook.
De add-on is er niet uitgelaten, maar je moet volgens mij wel eerst alle 'normale' missies uitspelen voordat je die mag doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Undeclinable schreef op 16 October 2003 @ 16:35:
[...]

De add-on is er niet uitgelaten, maar je moet volgens mij wel eerst alle 'normale' missies uitspelen voordat je die mag doen :)
JA dat is zo er zitten 2 adons bij Fight for Freedom en die op die site van hun staan .

Maar je moet helaas eerst allel weer gedaan hebben voor dat je die addons mag doen.

Dus gewoon even het hele verhaal splen .
PS er zijn wel andere manieren om er te komen maar dats niet leuk :D

En ik moet zeggen dathij qua besturing ook een stuk beter is dan de CD versie.

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94631

In hoeverre kan je zelf vliegen/rijden in dit spel, en in hoeverre ligt de nadruk op het gebruiken van vehicles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 15:22

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Heb lang op deze game gewacht. Nu hopen dat het wat is na Battlefield, MoH en CoD. We zullen zien.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Anoniem: 94631 schreef op 16 October 2003 @ 16:50:
In hoeverre kan je zelf vliegen/rijden in dit spel, en in hoeverre ligt de nadruk op het gebruiken van vehicles?
Wat ik heb gelezen is dat er zeker meer van voertuigen gebruik gemaakt gaat worden, mede ook vanwege de Mafia-engine die (zoals je hebt kunnen merken als je Mafia hebt gespeeld) best leuke physics heeft voor voertuigen+objecten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94631

Tsja, nou kan dit twee kanten op: de wijlen APC in cs_siege in counterstrike, of Battlefield 1942 :) Voertuigen zijn erg gameplay bepalend. Maar als je kan vliegen, dan heb je ook wijdse landschappen! Dat is natuurlijk enorm cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 12:50
[quote]Undeclinable schreef op 15 oktober 2003 @ 15:09:
Ik heb hem gisteren ook ge'pre-ordered' bij de Dynabyte voor EUR 37,50!! Als het even meezit kan ik hem precies die vrijdag ophalen!
quote]

Thx voor de tip. Ik heb hem ook gepre-ordered. Vond deel 1 een super spel, wat ik telkens bleef spelen. Het heeft even geduurd, maar ik hoop dat het het wachten waard is geweest :)

"Choose life"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Lijkt me een leuk spel. Deel 1 nooit gespeeld eigenlijk maar na de filmpjes/screenshots en previews kijk ik wel naar dit spel uit. Die 3 verschillende manier om te spelen zijn ook wel leuk maar het is nog maar de vraag of die allemaal goed uitgewerkt zijn. We zullen het snel zien :)

Hij zou overigens de 22e in de winkels moeten liggen in de US. Niet gister dus ;)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 09:38
Kan iemand misschien voor mij bevestigen of er, net als in H&D, weer een mogelijkheid is om cooperative de single-players missies te spelen?

Dat vond ik van 1 namelijk het sterkste punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55089

Dat vond ik ook het sterkste punt inderdaad. Ik heb mij echt uren kunnen vermaken door van elkaar foto's te nemen. Vooral als iemand ergens op grond lag en serieus voorzich uit zat te turen en je plotseling met je fotocamera voor z'n neus ging kruipen, prachtig!

Helaas hebben ze Coop eruit gehaald, iets wat ik wel vaker zie gebeuren, zoals bij Halo.
Onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Anoniem: 55089 schreef op 21 October 2003 @ 11:17:
Helaas hebben ze Coop eruit gehaald, iets wat ik wel vaker zie gebeuren, zoals bij Halo.
Onbegrijpelijk.
Dat meen je toch niet??

Dat was nou precies hetgene waar H&D zich echt onderscheide van al die andere spelletjes. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-05 16:19
zucht, can't agree more.
helaas helaas helaas.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:12
LordLynx schreef op 21 October 2003 @ 12:18:
[...]

Dat meen je toch niet??

Dat was nou precies hetgene waar H&D zich echt onderscheide van al die andere spelletjes. :'(
The game will feature multiplayer, in the form of deathmatch, Territory and Objective and even cooperative play.

Het blijft moeilijk die startpost lezen, staat zelfs in de 3de regel al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

damn, H&D was soms wel erg lastig... maar ik ben benieuwd wat voor spel H&D2 word, was al lang aangekondigd tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48876

wanneer komt hij nou echt uit?....heb nix over deze titel gehoord en in de start post staat 18e ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58237

Volgens mij staat het spel inderdaad al ruim een jaar aangekondigd...

Eindelijk komt deel 2, na het erg goede deel 1. Alleen hoop ik wel dat het spel wat minder bugs heeft dan het eerste deel destijds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Roetje schreef op 21 October 2003 @ 14:26:
[...]
"
The game will feature multiplayer, in the form of deathmatch, Territory and Objective and even cooperative play".

Het blijft moeilijk die startpost lezen, staat zelfs in de 3de regel al.
Volgens mij was het zo, dat Co-Op alleen over Internet werkt, maar niet in een LAN....dus het blijft wel een beetje jammer, maar Co-Op over Internet is natuurlijk ook heel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
-- edit in de startpost gemaakt, dank aan Undeclinable --

[ Voor 67% gewijzigd door FoggyFreek op 21-10-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05 08:54
nog 3 nachtjes slapen en dan kunnen we spelen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Na wat research (o.a. de officiele FAQ) kom ik tot de conclusie dat er HELEMAAL GEEN Co-op in de initiele release zit, maar een latere patch behoort wel tot de mogelijkheden!! Laten we daar dan maar op hopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Hij is nu net 'uit' ik zal vanavond wel wat screenies posten :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
GandalfTheGrey schreef op 21 October 2003 @ 16:35:
Hij is nu net 'uit' ik zal vanavond wel wat screenies posten :)
YES . ik hoop nu dta hij ook snel in mij bezit zal komen .
Want ik wacht en wacht maar .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn ...zo veel games laatste tijd :P...hoop dat ik me vanavond een beetje kan vermaken met deze titel :) ...maybe ook wat screenies posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-05 13:57

danplo

The Force is strong with me

Ja ik zie het.
Hij is uit....eindelijk !!
Het spel bestaat uit 3cd's.
Als ik tijd heb zal ik ook wat meer info en screens plaatsen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:06

Maxow

Hidden Sound System

zit er eigelijk überhaupt wel multiplayer bij? aangezien het op de ls3d engine is gemaakt (mafia engine)

edit:

wel dus ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Maxow op 21-10-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Even wat offtopic/downloadsnelheden/semi-warez talk replies gewist. Tof dat die uit is, maar het heeft geen zin om te vragen wie hem al heeft. Zodra dat zo is, en die persoon wil zijn ervaringen delen, dan leert de ervaring dat dat vanzelf gebeurd :)

Downloadsnelheden/zeggen dat je hem download zijn natuurlijk nog steeds taboe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-05 16:06

R-B

Blokkert

Oke baas :P

Maja dit spel moeten betere opties hebben
Kon je nou ook vliegen en rijden? Ik hoop wel dat ownt

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Ik ga hemwel even bekijken ,maar ik denk wel dat hij bij mij opzij gaat zodra cod er is .

maakt niet uit dan speel ik hem later wel uit heb nu pas net hitman 2 uitgespeelt dus goede games krijgen altijd een kans (en dan ook orgineel natuurlijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10743

Naatje man, hier zit ik echt al zeker twee jaar op te wachten (was em eigenlijk al een beetje vergeten) !! Dat het er toch nog van mag komen op mijn oude leeftijd! Ben benieuwd of ie z`n voorganger verslaat, dat was namelijk echt een sfeervol, goed uitziend spel vol avontuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ik heb mijn preorder maar gecancelled, zolang er geen co-op inzit heb ik helemaal geen zin om eraan te beginnen. En als ze net zo vlot met hun patches nu zijn als met het bugvrij maken van de eerste moet je toch 3 jaar wachten tot dat kan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alhoewel ik niet zo van WO2 games hou O-) is dit tog echt een toppertje :)...ik heb het net ff gespeeld.... ik kan iig zeggen de "feeling" zit er goed in :Y) ...graphs zijn niet super... maar wel te doen B)

leuke game ik ga het morgen eens goed bekijken nu ist helaas *gaap :O tijd voor bed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

graphs zijn niet super
Op een 9800 Pro niet? Dan ben ik benieuwd naar je instellingen, post eens een in-game screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:38
ben benieuwt naar de game, heb h&d + update destijds met veel plezier gespeeld, ik vraag me af of het nog steeds zo leuk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 21:28
Anoniem: 48876 schreef op 22 October 2003 @ 02:03:
alhoewel ik niet zo van WO2 games hou O-) is dit tog echt een toppertje :)...ik heb het net ff gespeeld.... ik kan iig zeggen de "feeling" zit er goed in :Y) ...graphs zijn niet super... maar wel te doen B)

leuke game ik ga het morgen eens goed bekijken nu ist helaas *gaap :O tijd voor bed
Hmmz was toch het Mafia engine maar dan getweaked ?? En dat engine vond ik er zeer mooi uitzien dus denk dat dit er ook wel strak uitziet :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timocos schreef op 22 October 2003 @ 10:46:
[...]

Hmmz was toch het Mafia engine maar dan getweaked ?? En dat engine vond ik er zeer mooi uitzien dus denk dat dit er ook wel strak uitziet :)
bijnader inzien t ziet erw el gelikt uit :P .... ik moet het niet gaan vergelijken met HL2 8)7 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Kun je wat meer info geven over de game? een kleine 'review'? Ben heel erg benieuwd maar kan zelf niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45135

Wat zijn de minimale en aanbevolen sys eisen eigenlijk?
Kan ze niet vinden op officiële site en gamer.nl special.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-04 13:45
ik zal proberen vanavond of anders morgen 'self-made' screens te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

nou ik heb hem vamonrgen een half uurtje mogen spelen. Ik moet zeggen veel slechte dingen uit deel 1 zijn verbeterd. Heb nog maar 1 bug ontdekt (als je klimt zit je soms ineens vast). De sfeer is er nog steeds, tegenstand lijkt wat natuurlijker te reageren. grafisch vind ik het ook verbeterd, ook al zullen veel mensen het niet super vinden, ik zit meteen in de game. Je voelt gewoon gelijk die sfeer terug van H&D 1. Wel is de standaard bediening anders, dus dat moet nog even onder bestudeerd. Later als ik het grondiger heb gespeeld zal ik een review posten (hoop morgen).

Op mijn systeem draait ie vlekkeloos (wel in lage 800x600 resolutie).

minimum system specs wat je nodig hebt:

p3/Athlon 1 Ghz
128 mb geheugen
2.4 gb hd ruimte
32 mb videokaart directx 8 compatible.

recommended:

p4/ athlon 2 GHz
512 mb
2.4 gb hd ruimte
128 mb videokaart directx 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:37

Snow_King

Konijn is stoer!

nou, ik heb hem gespeeld, wat super moeilijk zeg, al je mensen commando's geven enzo, tis niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

Snow_King schreef op 22 October 2003 @ 20:18:
nou, ik heb hem gespeeld, wat super moeilijk zeg, al je mensen commando's geven enzo, tis niet zo makkelijk.
als je het begin al moeilijk vind.....

ik vind het een hele grote verbetering tegenover 1.. je controle over je eigen team is veel beter, alleen heb ik af en toe het probleem dat 1 teammate z'n hold your fire order negeert :/ erg irri al probeer je ergens heen te sneaken.

zit vast nu btw, ik moet een oase beschermen en dat gaat prima, er staat nu alleen nog 2 tanks buiten en geen infantery meer... alleen zelfs met 6 bazookashots gaat zo'n tank niet stuk... beetje stom

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81032

Screenies plz?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

edit: ok lukt nog niet echt goed :( sorry

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 22-10-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Ik zal wel ff screenies posten vanaaf als ik er aan toekom Radje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
We willen screenies gemaakt door de gamers zelf. Snap je dat? Dus geen screens die misschien wel door de makers van H&D2 zelf zijn opgestuurd. Dat vinden wij niet zo lief. En misschien hebben veel mensen deze screens al gezien. Maar toch bedankt voor je poging hoor. Pak maar een koekje.

Snow_King zou screenies posten, maar dat is dus gewoon een dikke bedrieger! :P En post anders eens hoe de game is. Bij Max Payne 2 werd er veel meer gepost over de graphics en de gameplay. Kom op mensen. Ik heb hem over een uurtje dus anders begin ik zo wel met wat screens te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

CorteX schreef op 23 October 2003 @ 10:08:
[...]
We willen screenies gemaakt door de gamers zelf. Snap je dat? Dus geen screens die misschien wel door de makers van H&D2 zelf zijn opgestuurd. Dat vinden wij niet zo lief. En misschien hebben veel mensen deze screens al gezien. Maar toch bedankt voor je poging hoor. Pak maar een koekje.

Snow_King zou screenies posten, maar dat is dus gewoon een dikke bedrieger! :P En post anders eens hoe de game is. Bij Max Payne 2 werd er veel meer gepost over de graphics en de gameplay. Kom op mensen. Ik heb hem over een uurtje dus anders begin ik zo wel met wat screens te posten.
screenies willen niet helemaal bij mij.. spel draait opeens zeer sloom :(

en tanks zijn FUCKING irritant!!! krijg ze maar niet kapot :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Als het spel een beetje realistisch is moet je misschien een proberen om een tank op een zwak punt te raken.
Zijn achterkant bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik was altijd een grote fan van H&D, helaas liep het vroeger niet zo goed op m'n oude PC, lek dat ie nu gratis is te downloaden.. en dan kijken of HD2 het kopen waard is.

Jammer dat er geen co-op in zit, dat vond ik in teamspellen als rainbow six altijd wel het leukste, met deathmatch had je zo snel een klein veld en was samenwerken minder belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 62696 schreef op 23 October 2003 @ 11:08:
Als het spel een beetje realistisch is moet je misschien een proberen om een tank op een zwak punt te raken.
Zijn achterkant bijv.
achterkant bovenkant onderkant zijkant, hell ik ben er zelfs opgesprongen en toen een bazooka erboven op maar nixs werkt :/

kheb er 1tje kapot gekregen in een oase missie, maar hoe? ik schoot een raket op de zijkant (na er al 6 in gepropt te hebben) en toen ontplofte die opeens :?

dit krijg je als je op een vliegtuigje schiet

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/tegelaer/hd21.JPG

excuses voor maar 1 plaatje, maar m'n screencap prog wou niet helemaal wat ik wou ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Moet je er geen dynamiet opgooien ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93649

Wie helpt mij bij het 2e deel van de eerste missie. Je zit daar in de ondergrondse complex en echt elke keer zonder ook maar een mannetje te zijn tegen gekomen gaat dat klote alarm af en hoe kom ik in aan de Duitse uniform wat nergens te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uniform is niet nodig ene ..schiet gewoon iedereen af die je tegenkomt :P ...en je kan zelf het alarm weer uitzetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

moeilijk dat 2e deel, ik heb die springfield, bagger wapen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand wat meer vertellen over de voertuigen die je kan besturen, graag met screenies erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hmz, ik kom nog niet eens door die training heen, bij dat stuk dat je moet duiken ziet de gast me telkens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Sorry, voertuigen heb ik in de training gehad, was een jeep, niet echt boeiend ofzo.

Hier wat andere screens, 1e level, 2e level ben ik drukker met gamen dan screens maken :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12821/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12822/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12823/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12824/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12825/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12826/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12827/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12828/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12829/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12830/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12831/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12832/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12833/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12834/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12835/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12836/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12837/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12838/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12839/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12840/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12841/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12842/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12843/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12844/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12845/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12846/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk van je dat je screenies post snowking, :) maar ze zijn een beetje donker ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ik heb em maar even gekocht, downloaden ging zo langzaam ;) Ga vanmiddag uitgebreid spelen, ben erg benieuwd! Ik zal ook even een aantal screenies posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 62696 schreef op 23 October 2003 @ 14:12:
Leuk van je dat je screenies post snowking, :) maar ze zijn een beetje donker ;(
het is ook donker :P

hier meer screens! :)
Tis wel verdomde moeilijk, zit steeds zonder ammo :(

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12850/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12851/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12852/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12853/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12854/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12855/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12856/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12857/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12858/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12859/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12860/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12861/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12862/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12863/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12864/thumb.jpg

[ Voor 86% gewijzigd door Snow_King op 23-10-2003 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

is het spel al uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 21:28
Illegale versie ja

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

is het spel uitgelekt dan?
of is hij al uit in amerika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Laatst online: 06-05-2023
Ik heb hem vandaag zelfs in de freerecordshop gezien. Maar ik wacht eerst maar wat reviews af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Mr_Knight schreef op 23 October 2003 @ 15:19:
Ik heb hem vandaag zelfs in de freerecordshop gezien. Maar ik wacht eerst maar wat reviews af.
Is dat zeker , kan iemand mij dat meer bevestigen .

Want ik wil het spel zeker gaan halen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36797

:/ ik kom ook niet door dat tweede deel in de eerste missie heen :| zelfs niet als ik iedereen dood probier zu machen, want sja dan komen er elke keer toch te veel... weet echt niemand hoe je een uniform kan pakken, want bij die dooie gasten lukt et niet echt... of moet je dan iets speciaals doen ofzo? (ja ik heb genoeg ruimte vrij in m'n inventory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In een zeldzaam helder moment van mij herinnerden ik mij dat je alleen onbeschadigde uniformen kan aandoen, dus als je ventje niet heb neergeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 62696 schreef op 23 October 2003 @ 16:23:
In een zeldzaam helder moment van mij herinnerden ik mij dat je alleen onbeschadigde uniformen kan aandoen, dus als je ventje niet heb neergeschoten.
ja dat is een vaan de eigenschappen die nieuw zijn aan H D 2

je moet echt van een levende proberen een pak te stelen .
of die persoon nerslaan en dna pas als je zijn pak uit heb neer schieten .
Of even met mes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ik heb em vandaag gekocht in de winkel, dus hij is overal nu wel zo'n beetje beschikbaar. Mooie meevaller: hij is 39,99! prima te doen. Zo .. nu gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
FoggyFreek schreef op 23 oktober 2003 @ 16:52:
Ik heb em vandaag gekocht in de winkel, dus hij is overal nu wel zo'n beetje beschikbaar. Mooie meevaller: hij is 39,99! prima te doen. Zo .. nu gamen!
Zo morgen dna maar vroeg bed uit en halen dat spel :)

Want ik wil hem gewoon hebben .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Wie heeft dat Radio station al gevonden op die ijsberg?

Ik zoek me kapot, kan het nergens vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Blackhole schreef op 23 October 2003 @ 17:24:
[...]
Zo morgen dna maar vroeg bed uit en halen dat spel :)
Want ik wil hem gewoon hebben .
Dat was precies mijn gedachte, koop echt NOOIT een spel, maja, dit lijkt me gewoon te gek om uit te pluizen. Moeilijke game trouwens hoor, gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Even wat tips voor de mensen die wat dingen misschien op het eerste gezicht niet begrijpen:

- Als je 2x de use button snel achterelkaar indrukt kies je automatisch, zonder het menuutje in beeld te krijgen optie 1, welke altijd de meest voor de handliggend is. Bijv. bij het uitdrukken van het alarm of het openen van een deur. Bind deze knop op een makkelijke plek want je hemt hem meer nodig als bij 1.

- Het klimmen is ook best onlogisch gedaan. Je hebt een speciale knop voor klimmen maar je kan ook gewoon tegen het object (muur, ladder) aanlopen om erop te klimmen. Zoals iemand al zei hierboven dat het op de ladder bleef haken: dat is geen bug! Je kan de ladder op door op forward te rammen, maar eraf gaat ook met forward, je glijd er dan in 1x af. Wel onlogisch aangezien je naar boven drukt en naar beneden gaat :P. (als dit is wat je bedoelde met vastzitten, zo ervaarde ik het de eerste keer iig wel)

- Ammo draag je in je backpack en je pouches dus zorg ervoor dat je niet teveel meeneemt, neem geen onnodige zut mee op de mensen die het frontwerk verichten. Geef bijvoorbeeld de wire cutter aan degene met de sniper ofzo, want je zit met HD2 wel met strength problemen dat je niet meer kan dragen, dat was in 1 ook een stuk minder erg.

Verders een erg moeilijk spelletje, maar zeker een topspel, ik koop maar weinig spellen maar dit is toch wel echt een spel dat zo goed inelkaar zit. Het is echt een waardige opvolger met precies die veranderingen die in 1 en de uitbreiding misten. Ik had deze week nog heel HD1 + Fight For Freedom uitgespeeld met co-op wat zeker de moeite waard was. Je merkt nu echt dat de game sterk veranderd is en dan de gameplay hetzelfde is, maar dan een stuk verbeterd. Echt goed gedaan!

Ik heb helaas maar een screenshotje van level 1, maarja waarom niet posten:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/HD2/hd2-1.jpg

Valt me inderdaad op dat de screenshots best donker zijn, maar gelukkig is het ingame goed te zien. En trouwens, wat wil je met een avond missie :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
IK heb even een vraagje aan de mensen die hem spelen .

Hoe is de bestuuring in het spel ?
Is dat het zelfde als laaste Hidden and Dangerous Deluxe.
Of anders . want ik hoop het zelfde, want het was fijn spelen .
En hoe zijn de mappen en binnen levels ?

Ik heb deel 1 helemaal uit gespeld en vond het echt een hele goede game .
Dus als er hier mensen zijn die hem ook hebben gespeed even verslag uit brengen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ok, mijn reactie.

Het is een zeer goed spel.

Je kan dus allemaal commando's geven aan je teammates, je hebt echt helemaal de controle over je uitrusting, wat je mee wilt, wat je er uit gooit.

Verder, de maps zijn mooi, realistich, ook binnen ziet het er vet uit.
Ook de duitsers praten vet, bijv: "Eines gutes Britt ist einem tote Britt" (let niet op mijn duits)

De realisme zit er ook echt in, ook hoe je teammates reageren, erg goed.
De voertuig besturing is nog al slecht, een jeep of vrachtwagen rijd erg slecht, jammer.

Mijn cijfer: 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
het draait niet echt lekker op 1024.x786 verder alles high (lage fps, en het beweegt schokkerig) op mijn xp3000,512mb,9800pro256mb :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Yooo,

het is een topspel. ik heb m ff vandaag gekocht :D Ik heb niet zoveel ervaring met deze games en het is nog aardig lastig. Wat ik vooral lastig vind is het instellen van de controls. Want met pijltjes lopen is nep :D Maar als je dat verandert moet je alles veranderen. Heeft er iemand misschien tips of uitleg hoe je het beste alles kan instellen. Misschien een heel config bestandje ;)
lowlife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Laatst online: 30-04 16:34

Odin

¯¯¯¯¯

evilpin0 schreef op 23 oktober 2003 @ 22:01:
het draait niet echt lekker op 1024.x786 verder alles high (lage fps, en het beweegt schokkerig) op mijn xp3000,512mb,9800pro256mb :(
Misschien komt dat door de mafia engine, die wou bij mij en anderen ook geen fatsoenlijke FPS halen met fatsoenlijke hardware :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76638

speel volledig soepel met 1600x1200 / 4x fsaa / 4x af (p4 2.0 ghz, 768 ddr, FX5900 Ultra)

*speelde!*

wat een K*Tspel zeg! echt geen donder aan, klote besturing, net ofp.

sorry :( had hoge verwachtingen van commandos 3, maar ook van deze, vind ze allebei geflopt.

dan max payne 2 maar nog een keer uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Blackhole schreef op 23 October 2003 @ 21:40:
IK heb even een vraagje aan de mensen die hem spelen .

Hoe is de bestuuring in het spel ?
Is dat het zelfde als laaste Hidden and Dangerous Deluxe.
Of anders . want ik hoop het zelfde, want het was fijn spelen .
En hoe zijn de mappen en binnen levels ?

Ik heb deel 1 helemaal uit gespeld en vond het echt een hele goede game .
Dus als er hier mensen zijn die hem ook hebben gespeed even verslag uit brengen .
Ik heb HD1 + HD1x ook meerdere malen uitgespeeld nu, en ik moet zeggen dat de besturing wel hetzelfde is gebleven. Alleen valt me nu pas op hoe simpel de besturing van deel 1 wel niet was. Een voorbeeldje wat nog hetzelfde is gebleven: Het staan, zitten en liggen gaat bijvoorbeeld nog steeds hetzelfde. Ook werken de wapens en de inventory nog steeds een beetje hetzelfde. Je hebt dezelfde views, alleen nu als voordeel dat je nu ook met subs een soort van kan "zoomen", je kijkt dan door het richtertje heen, wat opzich best fijn aimt. (de crosshair is best groot)

Eigenlijk zijn er alleen maar knoppen bijgekomen. Het enigste wat mij is opgevallen is dat de team commandos nu ongeveer vervijfvoudigd zijn. Als je bekend met CS, op dat systeem lijkt het een beetje. Eerst waren er maar 6 (?) commandos die bij de delete/insert/end/home knoppen zijn. Nu heb je 4 verschillende commando groepen die allemaal uit een stuk of 8 commandos bestaan. Zo is er de movement subgroep die te maken heeft met dingen als "Follow me" enz enz. De andere commandos heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik weinig over zeggen.

Wat me nog meer opviel was dat de AI van je teamleaden een stuk beter is geworden. Vooral bij een missie waar je een basis op een ijsberg moest uitschakelen. Ik sniperde flink wat af, maar er kwamen er toch een stuk of 6 op me af. Dus ik dacht dat mijn 3 teammates, die wel redelijk goed opgesteld lagen, dood zouden gaan. Niet dus, ze schoten die duitsers af alsof het niets was :P. Was echt stomverbaasd toen ze er 6 hadden geknald zonder 1x geraakt te worden.

evilpin0: Ik heb nagenoeg dezelfde setup :s Heb je wel je V-Sync uit gezet? Je moet anders wel zorgen dat je 100Hz hebt met je beeldscherm anders dan krijg je nooit 100 FPS. Wel raar, ik heb een 9700 en de mijne trekt het vloeiend, zelfs met panorama views 8). Check ook het bestand log.txt in je main directory, daar staat een scan van je scherm en een overzichtje van je settings. Voorbeeld van mij:
Detected OS: Windows XP ver. 5.1.2600 Service Pack 1
Detected CPU: AuthenticAMD, AMD ATHLON 1672MHz, family:6, model:6, stepping:2
This DLL uses standard x87 math
Current display mode: 1024x768, 85Hz, format: D3DFMT_X8R8G8B8
Dit is trouwens maar een klein deel ervan, er staat nog info van je vid. kaart enz enz. maar dat is denk ik teveel om te posten, en ook te nutteloos. Ik zou daar eens kijken, misschien zie je dan het probleem.

Snow_King: Je hebt wel gelijk dat de voertuigen een beetje raar aanvoelen in het begin, al helemaal als je de uberwegligging van HD1 kent :D. (daar kwam je truck bijna never van de grond en had je 100% strakke wegligging) Maar ik denk dat dat even wennen is, zeker met dat sneeuw. Ik heb ook in de woestijn gereden en het leek daar een stuk beter te gaan. Kan ook liggen aan het feit dat ik het gewoon vaker had gedaan, maar volgens mij heb je in de woestijn betere wegligging. Vergeet btw niet de handrem te binden! :>

LowLife: Hm tja, probeer iig de use-button dicht bij je controls te houden, dat is namelijk de button in dit spel, je onderzoekt er lijken mee, je stapt ermee in auto's, je opent er deuren mee, je pakt er dingen mee op, en nog veeeeel meer ;).

Ik heb, volgens mij, mijn cfg file geupload. Ik weet eigenlijk niet zeker of dit hem is, hij heeft helaas geen duidelijk inhoud. Allemaal vage tekens enzo, ipv bij cs waar alles netjes op een rijtje staat. Af en toe zag ik wel een letter enz staan, dus ik hoop dat dit hem is. Alhoewel ik wel aanraad het zo te binden zoals het voor jou logisch lijkt. Dat is namelijk veel beter dan proberen iemands anders logica onder te knie te krijgen. Heb wel 1 tip en dat is dat je het beste je move keys aan w,a,s en d kan binden, zodat je veel knoppen om je heen hebt om te binden. Daarnaast ligt je hand ook in een betere positie vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Anoniem: 76638 schreef op 23 October 2003 @ 23:44:
speel volledig soepel met 1600x1200 / 4x fsaa / 4x af (p4 2.0 ghz, 768 ddr, FX5900 Ultra)

*speelde!*

wat een K*Tspel zeg! echt geen donder aan, klote besturing, net ofp.

sorry :( had hoge verwachtingen van commandos 3, maar ook van deze, vind ze allebei geflopt.

dan max payne 2 maar nog een keer uitspelen :)
Errr, het heeft gewoon een wat langere learing curve dan bijv. max payne. Max payne hoef je nieteens je controls aan te passen om het te spelen. Bij HD2 moet je ook een stuk voorzichtiger zijn aangezien de hp best realistisch is. Het zijn idd veel knoppen. Maar heb je niet eerst geprobeerd de tutorial uit te spelen en te kijken of je ze misschien niet aan kan passen? Je kan namelijk gewoon iedere knop instellen, dus dan kun je de besturing toch net zo maken als jij wilt, of zie ik dat nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76638

k weet niet.. mischien is mijn vorige reply iets te grof genomen,

ik houd er niet van dat ik eerst een uur moet instellen met controls enzo.

en ik vind gewoon de besturing (bedoel ik mee, het cameragebruik etc., de "sfeer" en de hele gameplay niet lekker.. maar dat blijft persoonlijk.

gelukkig verschillen smaken

:)

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 76638 op 24-10-2003 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik ook niet, maarja, als je daar doorheen bent :P isset wel leuker. Kan de frustratie begrijpen, ik had het ook wel een beetje, begon steeds met spelen, en dan moest ik weer naar het options scherm omdat ik een bepaalde knop weer niet kon vinden. Even wennen, maar als je het kan is dit spel echt zeker niet slecht. Maar smaken kunnen altijd verschillen hoor.

Trouwens hoe komt het dat jullie moeite hebben met die tank in de oasis? Ik heb hem met 1 panzerfaust gesloopt! Je moet er wel voor zorgen dat hij er wel tegenaankomt, soms schiet je namelijk tegen bijv. een muurtje net ervoor aan, en dan lijkt het of je een inslag hebt, maar dat is dus niet zo. Die tank valt zeker in 1 schot te slopen!

*** SPOILER *** ?
Tip voor de oasis missie: Met de Truck met flakcannon kun je heel makkelijk alle vliegtuigen en olietanks slopen. Scheelt een hoop plantwerk, en die kar kun je dan meteen gebruiken voor de volgende missie (ik raad die flaktruck aan ipv die jeep aangezien die een stuk sterker is, en ook nog een leuk kanon heeft waar de computer dan mooi mee kan schieten.
*** SPOILER ***

[ Voor 54% gewijzigd door Roet op 24-10-2003 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 76638 schreef op 24 October 2003 @ 00:03:
k weet niet.. mischien is mijn vorige reply iets te grof genomen,

ik houd er niet van dat ik eerst een uur moet instellen met controls enzo.

en ik vind gewoon de besturing, de "sfeer" en de hele gameplay niet lekker.. maar dat blijft persoonlijk.

gelukkig verschillen smaken

Dat had ik met deel 1 van dit spel .
Ik dacht dta ik wat gekocht had wat ik nooit zou spelen .
Maar omdat de reviews en zo goed waren , op die BuGs na dan,

Heb ik het spel weer opgepakt en heb me heel erg goed vermaakt .
en zelf de update er voor gekocht (FIGHT for FREEDOM) die nu standaard zit in deluxe versie :(

Maar er zijn meer spellen die ik had maar gelijk afwees,
Diablo 1 was ook zo n spel.
Want ik snapte heel dat RPG\H&S en zo niet .
Maar ik kan wel zeggen dat ik siends dien wel heel veel RPG heb gekocht .
en ik denk dat Diablo 1 het meest gespeelde game is wat ik ooit heb gedaan .
Dus ik zou zeggen geef eze game ook een kans .
Je bent nooit te oud om van stijl teveranderen .

Zo ben ik me nu veel met Turn based en dat soort dingen aan het kl*ten .
Maar ooit zal ik het wel een goed snappen .
TB is ook nooit mijn speel stijl geweest .
Maar wie weet , altijd maar FPS en RACEN gaat ook vervelen .
Ik wil de laaste tijd gewoon veel meer denk werk in spellen .
maar daar zal ook mijn leeftijd wel naar zijn .

Maar ik zou zeggen probeer het .

PS zouden de mensen die spoilers gebruiken even wat zwart er over heen willen gooien , want ik wil echt helemaal niets weten behalve hoe het spel speeld .

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 24-10-2003 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Na een lange periode tactical shooters gespeeld te hebben (waaronder H&D1) wat lang geleden was, heb ik op 1 of andere manier mijn geduld voor dit soort spellen verloren en speelde ik alleen nog maar wandel+schiet spellen zoals Max Payne (niet negatief bedoeld). Nu H&D2 uit is, lijkt m'n geduld weer terug te zijn en is dit gewoon weer veel leuker.

Wat me opvalt aan dit nieuwe deel is dat er muziek tijdens de missies is gekomen (lees: echt goede muziek) en dat de AI sterk verbeterd is ten opzichte van deel1. Waar je in deel1 nog op vreemde manier door eigen teammaten neer werd geschoten, omdat ze dachten door je heen te kunnen schieten, krijg je in deel2 netjes de waarschuwing dat je iemands vuurlijn ( :? ) versperd. Ook over de team-commandos ben ik erg te spreken. De graphics zijn ook flink opgeschroefd (ls3d engine (mafia)). Misschien had het iets mooier gekund, maar mij hoor je verder niet klagen :) . Eindelijk weer een shooter waar je bij na moet denken :)

[ Voor 27% gewijzigd door Maxow op 24-10-2003 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Maxow schreef op 24 oktober 2003 @ 00:51:
Na een lange periode tactical shooters gespeeld te hebben (waaronder H&D1) wat lang geleden was, heb ik op 1 of andere manier mijn geduld voor dit soort spellen verloren en speelde ik alleen nog maar wandel+schiet spellen zoals Max Payne (niet negatief bedoeld). Nu H&D2 uit is, lijkt m'n geduld weer terug te zijn en is dit gewoon weer veel leuker.

Wat me opvalt aan dit nieuwe deel is dat er muziek tijdens de missies is gekomen (lees: echt goede muziek) en dat de AI sterk verbeterd is ten opzichte van deel1. Waar je in deel1 nog op vreemde manier door eigen teammaten neer werd geschoten, omdat ze dachten door je heen te kunnen schieten, krijg je in deel2 netjes de waarschuwing dat je iemands vuurlijn ( :? ) versperd. Ook over de team-commandos ben ik erg te spreken. De graphics zijn ook flink opgeschroefd (ls3d engine (mafia)). Misschien had het iets mooier gekund, maar mij hoor je verder niet klagen :) . Eindelijk weer een shooter waar je bij na moet denken :)
Kijk en dat is de reden waarom ik nu ook zo naar de winkel rijd en het spel gaat kopen :)

Eindelijk weer eens een echte game die lekker lang duurt en ook nog eens moeilijk is . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
FoggyFreek schreef op 23 October 2003 @ 16:52:
IK heb hem voor 44,99 . :( (dixons)
Ze hadden hem nergens anders dan alleen daar .
En ik had geen zin om in dit weer , tegaan lopen zoeken .

Maar al met al een mooie verpakking :)

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Hidden___Dangerous2-001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Hidden___Dangerous2-002.jpg

Zo dan nu mijn hele H & D verzameling :D

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Hidden___Dangerous2-003.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door ravw op 24-10-2003 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Roet schreef op 24 oktober 2003 @ 00:08:
Ik ook niet, maarja, als je daar doorheen bent :P isset wel leuker. Kan de frustratie begrijpen, ik had het ook wel een beetje, begon steeds met spelen, en dan moest ik weer naar het options scherm omdat ik een bepaalde knop weer niet kon vinden. Even wennen, maar als je het kan is dit spel echt zeker niet slecht. Maar smaken kunnen altijd verschillen hoor.

Trouwens hoe komt het dat jullie moeite hebben met die tank in de oasis? Ik heb hem met 1 panzerfaust gesloopt! Je moet er wel voor zorgen dat hij er wel tegenaankomt, soms schiet je namelijk tegen bijv. een muurtje net ervoor aan, en dan lijkt het of je een inslag hebt, maar dat is dus niet zo. Die tank valt zeker in 1 schot te slopen!

*** SPOILER *** ?
Tip voor de oasis missie: Met de Truck met flakcannon kun je heel makkelijk alle vliegtuigen en olietanks slopen. Scheelt een hoop plantwerk, en die kar kun je dan meteen gebruiken voor de volgende missie (ik raad die flaktruck aan ipv die jeep aangezien die een stuk sterker is, en ook nog een leuk kanon heeft waar de computer dan mooi mee kan schieten.
*** SPOILER ***
je kan ook de vliegtuigjes met een bar slopen.. of elk ander machinegeweer.. kost een kogeltje of 6, daarmee kan je dus ook fijn dat vliegtuig afschieten dat wil gaan opstijgen als je niet al te sneaky bent ;)

als er mensen moete hebben met tanks (zoals ik) :) ik kwam erachter dat als je op de achterkant van de turret schiet hij met 1 bazooka verrot is. Kan ook zijn dat het alleen in die missie is (allies redden in de bank) maar ik geloof dat het wel redelijk klopt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bezulba op 24-10-2003 12:40 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik heb een vraagje?

Ik ben met de eerste mission bezig , maar ik krijg maar 2 teams van 2 Char .
Maar is het ook mogelijk dat er 1 de leader is en dat de rest gewoon volgd?
Dus als ik zeg FOLLOW ME dat alle 3 de andere mijn volgen ?
Zo ja hoe ?

Want het is zeker even wennen an de toetsen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33864

Misschien een stomme vraag, maar hoe krijg ik de first person view die ik op de geposte afbeeldingen zie? Bij mij staat ie op een of andere manier in 3d person vie, die af en toe, in kleine ruimtes vanzelf naar 1st gaat. Ook als ik mik, door het visier kijk, is het first person, maar ik heb nooit dat beeld waarin rechtsonder het geweer te zien is.

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 33864 op 24-10-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 33864 schreef op 24 October 2003 @ 12:52:
Misschien een stomme vraag, maar hoe krijg ik de first person view die ik op de geposte afbeeldingen zie? Bij mij staat ie op een of andere manier in 3d person vie, die af en toe, in kleine ruimtes vanzelf naar 1st gaat. Ook als ik mik, door het visier kijk, is het first person, maar ik heb nooit dat beeld waarin rechtsonder het geweer te zien is.
C

Ik heb een vraagje?

Ik ben met de eerste mission bezig , maar ik krijg maar 2 teams van 2 Char .
Maar is het ook mogelijk dat er 1 de leader is en dat de rest gewoon volgd?
Dus als ik zeg FOLLOW ME dat alle 3 de andere mijn volgen ?
Zo ja hoe ?

Want het is zeker even wennen an de toetsen
hoe heb jij dan 2 teams gekregen? ik heb er altijd maar 1tje?

iig kan je met numpad 0 alle ventjes selecteren

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
eendje schreef op 24 October 2003 @ 13:02:
[...]

C

[...]

hoe heb jij dan 2 teams gekregen? ik heb er altijd maar 1tje?

iig kan je met numpad 0 alle ventjes selecteren
Je heb 2 teams van 2 char dus je begin gewoon met 1 groot team allen ik kan er maar met 1 van de 2 opdracht geven

Maar dta wil ik juist niet ik wil gewoon 3 slaven onder mij hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-03 22:02
Woei, net gehaald bij de dixons :9 voor 44.95 helaas. Maar toen ik die doos zag vond ik het wel 45 euro waard.

Tijdens het lezen van dit draadje herinnerde ik mij ineens dat ik vroeger deel 1 veel speelde. Ik moest deze dus ook hebben.

Echter mijn systeem haalt net de recommended system requirements. Ik zit met een P4 1.9Ghz@2.1Ghz, 786MB DDR, Ati 9500Pro 128MB. Ik hoop dat hij een beetje draaid bij mij. Maar daar zal ik vanavond wel achterkomen.

* pluisman is blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Even over het spel zelf .
Ik heb het spel nu 2 keer beginnen te spelen .
Omdta ik nu beter weet wat de commodo's zijn van de keys.
Maar wat mij opviel was dat er ineens een heel ander iets gedaan moest worden.

1e keer dat ik het spel ging spelen liep die Tip man over de weg en zetten mij af met mijn maten bij de vrachtauto, om als volgens de basis van de hoofd ingang aan te vallen.

2e keer deed hij dta niet moest nu door het moeras en dan naar da achter kant van de basis , waar bij ik dus door het hek heen (knippend) moest gaan en dus via de achter kant aan kon vallen .

Dit zijn wel leuke dingen als het elke keer zo gaat dan is de her speelbaarheid van dit spel erg goed :)
Elke keer een andere tactiek .

Help ik zit vast , ik ben in mission 1 .
En ik heb de opdracht gekregen om met mijn mannen naar de Underground te gaan :(

Maar waar is dat , kan niets vinden ?
Dus geef me even een tip.

[ Voor 91% gewijzigd door ravw op 24-10-2003 14:43 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste