Kleinste case (pics)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 879 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
het zou kunnen, maar dan moet je een stuk precieser gaan werken, 1 milimetertje er naast er het werkt al niet. En als je een keer tegen de kast slaat gaat die klap rechtstreeks naar je processor. De kap is nu een gebogen plaat, heel simpel, maar als je daar je heatsink aan wilt koppelen moet je allerlei constructies gaan bedenken, zo veel tijd heb ik nou ook weer niet.
Nee, het gebeurt niet automatisch. Er zit nog een laag lucht tussen en lucht isoleert heel goed..

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja okay das misschien waar maar je kan me niet vertellen dat die cap niet warm word als hij ff aanstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Ziet er heel goed uit!

Ik heb zelf een 800mhz epia, maar die vind ik eigenlijk net niet snel genoeg :(
Mag ik vragen waar je die tv-kaart vandaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nais hoor.....vooral die "glowpad" onderaan past er goed bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo, echt een heel mooi kastje, en helemaal zelf gemaakt... :D
/me Dat zouden meer tweakers moeten doen

Mijn complimenten, je kunt heel erg trots zijn op je resultaat... :)

Een tip: Let ff op je HDD temperatuur, ik heb nl zelf ook een superklein kastje gemaakt maar de HDD werdt zonder extra koeling voor mij toch iets te heet.
Er staat bij bij nu een 4 cm tempratuurgestuurde Papst fan voor om te zorgen dat de warmte toch een beetje afgevoerd wordt. Dit is wel bevordelijk voor de levensduur van je hardeschijf. ;)
/me Je HDD temperatuur kun je aflezen met HDD temperature 8)

Mijn Via Epia 933 @ 1066 wordt eigenlijk nooit echt warmer dan 41 graden, die 61 graden die je nu hebt is wel een beetje hoog. Standaard is die van mij zo'n 35 graden. Hoewel ik niet denk dat die 61 graden kwaad kan, zou je er misschien toch wat aan moeten doen. Dit ivm. de hogere omgevingstemperaturen in de zomer... :/

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dellen/Epia/Epia18.jpg
Door een beetje uitgekiende fanplaatsing heb je stuk lagere temperaturen zonder dat je meer herrie hebt. :9
(stiller dan stilste HDD)

Misschien zou je nog 1 of 2 4cm fans aan de achterkant kunnen plaatsen... :)

Al met al een hele mooie mod waar veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ook het ontwerp van je kast is uniek waardoor het extra leuk is om te zien.
Glowpad id aan de onderkant van de kast is een leuke finishing-toutch... B)
/me Heb ik ook... :Y)

Ben benieuwd wat je in de toekomst nog meer voor ons in petto hebt.. (8>

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 10:35 . Reden: Dahm, typo... :s ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

_/-\o_ erg mooi!
Je zal vast wel een hoop reacties van kennisen enzo krijgen van "WTF, is dat een PC, zo klein :o " Want zulke kleine dingetjes komen natuurlijk errug weinig voor.
Een top modje! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien kun je iets doen met een heatpipe ? dus een heatpipe van de proc/NB naar de behuizing toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak er waterkoeling in :) gewoon een bak met vissen ernaast en dat als water gebruiken..
neem wel tropische vissen want die kunnen wel lauw/warm water gebruiken :P

Dat proggie voor hdd temp leest maar van 1 hd :( maarja beter iets dan niets..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 11:39:
maak er waterkoeling in :) gewoon een bak met vissen ernaast en dat als water gebruiken..
neem wel tropische vissen want die kunnen wel lauw/warm water gebruiken :P

Dat proggie voor hdd temp leest maar van 1 hd :( maarja beter iets dan niets..
Zo jammer dat die vissen dat water nou niet echt schoonhouden.
Waarom zou iedereen toch altijd Demi-water gebruiken 8)7

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-09 11:31

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Schitterende mod en ook complimenten voor de zeer nette startpost! Zo zou iedereen z'n mods moeten posten :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

ik ben toch benieuwd wat voor een tv-kaart dat is. Ik ben er namelijk wel geïntereseert in. Ik ben nu namelijk bezig met htpc software samen te stellen. Ik wil namelijk alles volledig automatisch laten lopen met afstandbediening. Als ik dat af heb wil ik namelijk ook een eigen htpc gaan bouwen in een cd/dvd speler of een eigen kast, maar ook heel klein. En die tvkaart met mpeg2 decoder lijkt me wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes hoor, goed gedaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 07:52

SpeedBart

Futurama 0wnage

Ik vraag me af hoe je aan die slimline cdrom komt, ik zoek namelijk nog steeds een kabel voor de mijne tussen mobo en cdrom. Convertor is overbodig want ik heb een goede aansluiting.. Ik vermoed dat je hem via een IA hebt gekocht. Zouden deze kabels ook los te verkrijgen zijn? Ik heb de PW al doorgespit maar alleen convertors gevonden en complete kits hiervoor.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:05

Swerfer

Hmm...

http://shop.epia-power.ch..._Code=EP&Category_Code=PS

Daar heb je speciaal voor Via mobo'tjes voedingen in diverse soorten en maten...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Laatst online: 09:05

Swerfer

Hmm...

http://www.mini-itx.com/store/default.asp?c=5#p159

Daar heb je slimline CD/DVD spelers en atributen te koop...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Ik sluit me geheel bij de rest aan: Zééér mooie mod!! _/-\o_

Meer van deze dingen maken en op een beurs gaan staan :)

Enige contra: pas op met je temps.

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy3366
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-08 22:00
Super Mod _/-\o_

Maar, wat heeft het jouw nou gekost? Dat zou ik wel eens willen weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 15:05
stoer ding mare hoe warm wordt hij, want alles zit zo op elkaar gepropt lijkt me dat je dan wel een goede cooler nodig heb die alle warme lucht afzuigt?

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super-strak dingetje, goed gedaan man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Laatst online: 29-09 09:41

ReseTTim

Chocolate addicted

zeer netjes :) ik heb sindskort een epia my self en dat is een 800mhz ding. nu heb ik waarschijnlijk een mpeg2 encoder nodig voor de dvd speler want anders gaat ie het net halen of hij gaat haperen. moet nog kijken.
en waar heb jij btw die slimline cdrom speler -> ide converter vandaan?
verder strakke case :P :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subsonik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 23:04
De temps van 61°C stressed zijn niet zo'n prob. Ikzelf heb ongeveer een jaar lang een via C3 server draaiende gehad, 24/7 100% stressed, en temps kwamen toch in de buurt van de 70°C... Volledig passief gekoeld wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09 11:07
Afbeeldingslocatie: http://www.xtremesystems.org/forums/images/smilies/slobber.gif

Wow zeker stoer gemaakt, alles netjes strak afgewerkt :).

Wist trouwens niet dat er zulke kleine voedingen bestonden, wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg knap gemaakt, originele vorm ook. Al ben ik persoonlijk meer van het strakke enzo, en zou ik voor een audiorack-compatible-iets gegaan zijn, maar dat is natuurlijk meteen groter ivm de insteekkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Voor alle mensen die die ide-converter willen, kijk is op de link die de topicstarter al eerder gaf. Hier om precies te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
erg mooie mod man ! echt super gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandWitvoet
  • Niet online
Iederen bedannkt voor de complimenten, dat is wel lekker na een weekendje klussen

Draakje en themaxter en eghie
info over de tv/mpeg kaart:
http://www.yuan.com.tw/products_dvdg600.htm
http://www.silverview.nl/silvershop/
Naam: EZDV PCI TV kaart MPEG2
Prijs: Euro 129,00

eghie:
De TV-kaart heeft een mpeg-ENcoder. Op het moederbord zit de mpeg-DEcoder. Het TV-kaartje kan alleen opnemen (hardwarematig meteen al in mpeg-2 formaat als je dat wilt) en heeft alleen ingangen. Als je alleen dvd's wilt kunnen afspelen dan heb je die hele kaart niet nodig, het moederbord bevat daar de nodige hardware al voor, mpeg decoder, composiet out en s-video out.

Speedbart
Ik heb geen idee waar jij het over hebt. De kabel naar mijn dvd-drive is een standaard ata133 kabel. Achterop de dvd zit een converter die die maffe laptop-aansluiting omzet naar een standaard ide-aansluiting. Converter is te koop bij www.myelectronics.nl
Ik heb geen idee wat voor 'goede aansluiting' jij op je drive hebt zitten. Wat ik bedoel met converter is niets anders dan een dom verloopstukje (printplaatmodel). Misschien dat daar de verwarring om ontstaan is?

Fuzzy3366:
Eigenlijk wil ik zelf niet weten wat het gekost heeft ;)
- moederbord+processor: 137
slimlin dvd: 92
slimline dvd->ide convertor: 10
voedingprint+adapter: 59
RF-afstandsbediend: 30
256MB geheugen: 50
80GB maxtor (fluid bearing): 80
2 full color ledjes: 20 (ik had ze nog liggen)
tv-capturecard (+mpeg2 encoder): 129
De materialen voor het kastje heb ik bij elkaar gesprokkeld en kostte me niets, op wat plakvoetjes na. Dan is er nog de kwart tube secondenlijm, een hoeveelheid schuurpapier en een wat blanke spuitlak.
totaal: 607 euro's :o

ReseTTim
Om DVD's af te spelen heb je natuurlijk een mpeg-DEcoder nodig. bij mij zit die op het moederbord, ik weet niet of dat bij de 800MHz uitvoering ook al zo is.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja mpeg decoder zit al sinds de eerste mini epia bordje erop. Zelfs mijn 533 mhz heeft er 1. En kan ook nog redelijk vcd en svcd afspelen. Divx en Xvid kan ik wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat is niet helemaal waar protheus. Alleen de M-epia mobo's hebben dat. Ik heb een V-epia en die heeft dat dus niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Strakke mod hoor, valt me heel erg mee dat je dat in een weekend in elkaar geflanst hebt. Dat bruine lexaan geeft het een beetje het uiterlijk van een oud model tv/radio kast (jaren 60 ;) )

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Heb trouwens nog 1 vraag, welk os/software draai je hier op, dat heb ik nog niet terug gevonden in je antwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg nice hoor.. Klasse!!

Zoiets wou ik ook nog eens maken, maar dan speciaal voor mp3 voor onder m'n radio.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:53

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

erm, het is al vaker gezegd, maar jah, ook mijn mening telt zullen we maar zeggen! ;) Hij ziet er gewoon retestrak uit! mijn complimenten!! zeker gezien het feit dat het volledig je eigen (hand)werk is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ziet er erg phat uit. Mijn complimenten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nettjes gedaan . maar hoe wist je nou dat alles ging passen?
en wat voor type TV kaart met mpeg Encoder kaart zit daar in ?
voor de rest ziet het er wel strak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 14:58

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 08:17:
nettjes gedaan . maar hoe wist je nou dat alles ging passen?
Ik denk door het te meten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je de aan-uit knop vandaan die er voor op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandWitvoet
  • Niet online
Ik wist dat alles ging passen doordat ik het gescanned :)
De hele zooi een voor een op de scanner en dan met photoshop schuiven. Vervolgens het lijntje er om heen trekken en het geel doorrekenen. de hoek van de schuine kant is 'bedacht' op 11,7 graden, met met de hoogte, breedte van de onderdelen en doorsnee van de bocht erbij kun je dan uitreken van waar tot waar het plaatwerk gebogen moet worden. Het was lang geleden dat ik pythagoras, sinus, cosinus en tangens heb gebruikt ;)

De power-knop is gekocht bij een electro-boer (display in Eindhoven).
type tvkaart: http://www.yuan.com.tw/products_dvdg600.htm (zie boven)

Turkish: Ik had liever een donkerblauwe of -rode plaat gehad, maar ik kon helemaal nergens gekleurd spul vinden, gelukkig had de buurman nog een plaat staan. En dan ben je niet meer zo kieskeurig

[ Voor 15% gewijzigd door RolandWitvoet op 14-10-2003 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

RolandWitvoet schreef op 13 October 2003 @ 15:22:
Eigenlijk wil ik zelf niet weten wat het gekost heeft ;)
- moederbord+processor: 137
slimlin dvd: 92
slimline dvd->ide convertor: 10
voedingprint+adapter: 59
RF-afstandsbediend: 30
256MB geheugen: 50
80GB maxtor (fluid bearing): 80
2 full color ledjes: 20 (ik had ze nog liggen)
tv-capturecard (+mpeg2 encoder): 129
De materialen voor het kastje heb ik bij elkaar gesprokkeld en kostte me niets, op wat plakvoetjes na. Dan is er nog de kwart tube secondenlijm, een hoeveelheid schuurpapier en een wat blanke spuitlak.
totaal: 607 euro's :o
zijn dit ex-BTW prijzen ofzo? het moederbord is volgens de PW nergens zo goedkoop te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZEEER MOOIE MOD! (Y) _/-\o_

Kunt u mij wat meer vertellen over de mpeg kaart die u gebruikt heeft? Waar is ie te koop? Wat heeft die gekost? [edit: al gevraagd, excuses]

Misschien dom: Is het mogelijk om wat meer info te krijgen hoe het systeem werkt? Je kan dus zonder gebruik te maken van een muis en besturing systeem dvd's afspelen op je TV? Grafische kaart was niet nodig?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 17:50
ow ja echt wel kicken

zo iets wil ik ook gaan maken man echt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandWitvoet
  • Niet online
j-w schreef op 14 oktober 2003 @ 14:17:
zijn dit ex-BTW prijzen ofzo? het moederbord is volgens de PW nergens zo goedkoop te vinden!
Pricewatch is voor sponsoren ;)

Het was een aanbieding bij myelectronics
prijzen zijn idd ex btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandWitvoet
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 16:07:
Misschien dom: Is het mogelijk om wat meer info te krijgen hoe het systeem werkt? Je kan dus zonder gebruik te maken van een muis en besturing systeem dvd's afspelen op je TV? Grafische kaart was niet nodig?
Het is gewoon een PC.
Er zit een videokaart (vga-out, composite-out en s-video-out) geïntegreerd op het moederbord, een losse videokaart is idd niet nodig. Ook zit er een mpeg-2 decoder op geïntegreerd.
Er is wel degelijk een OS nodig om DVD's te spelen. Op de afstandsbediening zit een roos waarmee je de muis 8 richtingen op kunt bewegen, niet echt geweldig overigens: muis bedienen met cursor-toetsen is behelpen, bovendien reageert het ding traag, moet je heel precies op de juiste plek drukken om de gewenste richting op te gaan en moet je voor een goed ontvangst de afstandsbediening omhoog richten terwijl je een normale afstandsbediening juis op het apparaat richt.
De afstandsbediening is slecht :( maar met een draadloos toetsenbord kun je de muis weer niet bedienen en is erg groot en een muis is op de bank erg onpraktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is zo'n remote muis een optie (ik heb geen idee hoe die dingen heten, maar we hebben er hier ergens een op de zaak) daarmee kan je in de lucht muizen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Roland voor je duidelijke reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

RolandWitvoet schreef op 14 October 2003 @ 17:12:
[...]

Het is gewoon een PC.
Er zit een videokaart (vga-out, composite-out en s-video-out) geïntegreerd op het moederbord, een losse videokaart is idd niet nodig. Ook zit er een mpeg-2 decoder op geïntegreerd.
Er is wel degelijk een OS nodig om DVD's te spelen. Op de afstandsbediening zit een roos waarmee je de muis 8 richtingen op kunt bewegen, niet echt geweldig overigens: muis bedienen met cursor-toetsen is behelpen, bovendien reageert het ding traag, moet je heel precies op de juiste plek drukken om de gewenste richting op te gaan en moet je voor een goed ontvangst de afstandsbediening omhoog richten terwijl je een normale afstandsbediening juis op het apparaat richt.
De afstandsbediening is slecht :( maar met een draadloos toetsenbord kun je de muis weer niet bedienen en is erg groot en een muis is op de bank erg onpraktisch.
die X10 .. heb ik anders nooit echt problemen mee gehad.. Je kunt toch instellen hoe snel die vertraagd dan wel versneld bij het inhouden van de cursor toetsen? Das namelijk wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 21:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

sjezus! Dat ziet er lekker uit! :)

Keep up the good work! :) :9

Wou dat mijn CM zo goed eruit kwam te zien!

[ Voor 27% gewijzigd door zwahiel op 14-10-2003 18:04 ]

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 11:15
mijn complimenten echt een heel mooi kassie. voor dat glowpad effect vind ik ontzettend mooi bedacht. Ik benhelaasniet zo creatief en mijn wiskunde (sinus etc) is niet al te best.. dus denk niet dat het mij zou lukken al zit ik wel al een hele tijd te dromen van zo'n systeem zodat ik gewoon zonder lawaai tv/film etc kan kijken en opnemen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

RolandWitvoet schreef op 13 October 2003 @ 15:22:
Draakje en themaxter en eghie
info over de tv/mpeg kaart:
http://www.yuan.com.tw/products_dvdg600.htm
http://www.silverview.nl/silvershop/
Naam: EZDV PCI TV kaart MPEG2
Prijs: Euro 129,00

eghie:
De TV-kaart heeft een mpeg-ENcoder. Op het moederbord zit de mpeg-DEcoder. Het TV-kaartje kan alleen opnemen (hardwarematig meteen al in mpeg-2 formaat als je dat wilt) en heeft alleen ingangen. Als je alleen dvd's wilt kunnen afspelen dan heb je die hele kaart niet nodig, het moederbord bevat daar de nodige hardware al voor, mpeg decoder, composiet out en s-video out.
Je maar ik wil niet alleen dvd's gaan afspelen, maar ook dingen van tv kunnen opnemen. Mpeg-encoder is dan ook wel handig. Mooi kaartje. Ik ga denk ik ook maar overwegen om dit kaartje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

[...]
Daarvoor heb ik een oplossing gevonden: een toetsenbord met geintegreerde muis en handgrepen :)
Myelectronics heeft hem zelfs ook....

Afbeeldingslocatie: http://www.myelectronics.nl/media/4195.gif

Deze dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandWitvoet
  • Niet online
jahaaaa, leuk voor op de salontafel in de huiskamer. ;)
Als het nou meteen een dienblad zou zijn zou hij misschien nog naast de bank kunnen staan, maar dit is echt geen optie. Dan kan ik beter een PDA pakken en die ombouwen naar een dedicated afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Hoezo? De afmetingen van dit ding vallen best mee hoor, het is een laptop toetsenbord :)
Ik heb dit ding hier thuis liggen en het werkt uitstekend, gebruik ik hem niet, dan ligt ie op de tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:13
Mooie case :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Mooi en vooral koel 8) Retro-design, wat je met gekleurde frontplaat niet had breikt denk.
(Gekleurd plexi is btw gewoon verkrijgbaar bij Conrad 530581-8B bijvoorbeeld)

Over die uitdaging om een kleinere te bouwen. Dan had je die geweldige voeding eerst aan mij moeten showen :) (Zag hem ook al in die Cube van oeloe of in ieder geval iets vergelijkbaars.
Ik heb nu gewoon een Mini-mini-mini voeding en geen slim-line dvd, want ik wou geen laatje.
Het is dus Slot-in geworden.
Alles gaat resulteren in een case van 212 x 146 x 300 mm.

Resultaat wordt uiteraard gepost.

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

Ik vraag me even wat af; wat zijn de mogelijkheden van de network boot die in de manual genoemd worden? Je kan geen eprom in je mobo prikken iig... bios ondersteund dhcp ofzo? In dat geval; het kan altijd kleiner :*)

* wacco vind het wel een puik plan. In principe kan je toch wel al je bestanden kwijt en vinden via msn/icq/irc/ftp/www/ssl of usb. Hmm... bordje + die voeding en een kastje... goeie gozer die em nóg kleiner krijgt ;)

Een beetje GoTter heeft toch wel een servertje draaien? Een image + ramdiskje oid moet dan toch wel kunnen? Kan het allemaal zelfs redundant opgeslagen worden enzow...

Spolap: Interactive webcomic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we hebben hier mini toetsenborden met scroll muis geintegreerd. zijn wel prijzig. maar wel fijn voor op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandWitvoet
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 11:47:
we hebben hier mini toetsenborden met scroll muis geintegreerd. zijn wel prijzig. maar wel fijn voor op de bank.
Wie is "we" en waar is "hier"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jahaaaa, leuk voor op de salontafel in de huiskamer.
Als het nou meteen een dienblad zou zijn zou hij misschien nog naast de bank kunnen staan, maar dit is echt geen optie. Dan kan ik beter een PDA pakken en die ombouwen naar een dedicated afstandsbediening.
dat klinkt trouwens als een goed idee :D palmtoppie met een remote app erop, en klaar, als je zelf een beetje kan proggen schrijf je zelf een progje voor die pda, met specifice functies

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themaxter schreef op 14 October 2003 @ 22:41:
[...]

Daarvoor heb ik een oplossing gevonden: een toetsenbord met geintegreerde muis en handgrepen :)
Myelectronics heeft hem zelfs ook....

[afbeelding]

Deze dus :)
handig.... dankan je hem met tweehanden vast houden. en dan..... dan laat je je vriendin typen en muisen terwijl jij hem vast heb??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 06:52:
[...]

handig.... dankan je hem met tweehanden vast houden. en dan..... dan laat je je vriendin typen en muisen terwijl jij hem vast heb??
Er zitten lichte uitsparingen in de onderkant, waardoor je hem precies op je benen kan leggen en dan typen/muizen :)

Je vriendin kan je dan ergens anders voor gebruiken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Laatst online: 30-09 11:31

Demo

Probleemschietende Tovenaar

wacco schreef op 15 October 2003 @ 11:44:
Ik vraag me even wat af; wat zijn de mogelijkheden van de network boot die in de manual genoemd worden? Je kan geen eprom in je mobo prikken iig... bios ondersteund dhcp ofzo? In dat geval; het kan altijd kleiner :*)
Je hebt tegenwoordig ook van die leuke CompactFlash > IDE converters, dan kan je een flashkaartje als harddisk gebruiken :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:09

Ibex

^^ met stom.

jemi, lekkere case is dat zeg :) Je houd het gewoon niet voor mogelijk om een complete pc in zo een klein plekkie te krijgen... *sprakeloos*
Bovendien slagen jullie er altijd in om die case zo mooi af te werken hé :) het is gewoon perfect als ik dat zo bekijk, en van dat asymetrisch; ik zou het nooit hebben gemerkt (doe ik nu nog niet btw)

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

@RolandWitvoet> Je kunt je X10 echt wel wat beter finetunen (zoals ik al eerder zei).. zodat die werkt zoals jij dat wilt. Ik zou niet zo lompe toetsen bord dingen aanschaffen hiervoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
ERG ERG mooi gedaan voordat ik je verhaal las dacht ik zelfs dat het een kant en klare kast was nu ik beter weet _/-\o_ _/-\o_ erg mooi

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
stamp666 schreef op 16 oktober 2003 @ 11:07:
ERG ERG mooi gedaan voordat ik je verhaal las dacht ik zelfs dat het een kant en klare kast was nu ik beter weet _/-\o_ _/-\o_ erg mooi
Yep.
Dacht ook eerst dat het een gekochte kast was.

Toppie man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dingetje hoor, petje af! Ik zou even contact opnemen met die gasten van Mini-itx.com. Misschien willen ze wel een review oid plaatsen....

Je had nog wat ruimte kunnen besparen met een 2,5" laptop HD, maar die zijn reteduur en niet in 80 GB versie. Maar nogmaals hulde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 16:13:
Mooi dingetje hoor, petje af! Ik zou even contact opnemen met die gasten van Mini-itx.com. Misschien willen ze wel een review oid plaatsen....

Je had nog wat ruimte kunnen besparen met een 2,5" laptop HD, maar die zijn reteduur en niet in 80 GB versie. Maar nogmaals hulde.
Het nadeel van Mini-itx.com is dat ze exclusieve rechten willen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 11:15
Verwijderd schreef op 16 oktober 2003 @ 17:59:
[...]

Het nadeel van Mini-itx.com is dat ze exclusieve rechten willen... :/
wat voor rechten wilen die gasten dan? (het is toch JOUW systeem?)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Volgens mij op de foto's en je verhaaltje, maar als je andere foto's maakt en een ander stukje schrijft mag jij doen en laten daarmee wat je wil hoor.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 19:57
Wow vette shit man. Als ik Veel tijd en geld had...... *zucht* ...dan had ik ook zoiets gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kvond die van Oeloe altijd al gaaf, maar deze is echt het toppunt!

Super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das wel een heel subtiel kassie :)

kom ik met mijn Monster kast van 20 KG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandWitvoet
  • Niet online
mini-itx.com laat niets van zich horen, blijkbaar willen ze hem niet (zouden ze dan echt zo zwaar tillen aan dat de foto's al in een nederlands forum staan?)

De Kast van Oeloe is ook erg gaaf, alleen jammer dat er 2 1cm plexiglas platen in zitten, voegt meteen 2cm tot aan de hoogte van de kast. En mini-itx heb je toch omdat het klein is ;) hoezo frustraties over 'klein'? :D
En fans toevoegen ga ik niet doen, ik wil hem juist zo stil mogelijk.

Ik zou me trouwens te bedenken dat ik natuurlijk in Het 'Post hier je kleine mods' Topic - Deel 4 had moeten posten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Laatst online: 30-08 11:11

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Ik weet zeker dat je een stukje mag plaatsen op www.bb-hardware.com, de site van Bart Banaan...

Mail die maar even...

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro_1979
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-01-2020
absoluut een gaaf staaltje werk...

voor mij is case-modding iets minder weggelegd, maar ook dan kan je aan een kleine kast komen:
mini Checkercube

"Ik denk dus ik besta" - Descartes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 22:37

klaaz

it's me!

[...]

Het is gewoon een PC.
Ik heb niet echt het hele topic doorgelezen, maar wellicht is het wat om eens wat tweakers te vragen die destijds op de HCC zo'n Siemens settop box hebben gekocht of ze hun AB willen verkopen. Die bestaat uit een ontvanger met muis en TB aansluiting en een AB die alle functies daarvan kan overnemen. De muiscursor daarop is drukgevoelig en werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RolandWitvoet schreef op 17 October 2003 @ 12:03:

De Kast van Oeloe is ook erg gaaf, alleen jammer dat er 2 1cm plexiglas platen in zitten, voegt meteen 2cm tot aan de hoogte van de kast. En mini-itx heb je toch omdat het klein is ;) hoezo frustraties over 'klein'? :D
En fans toevoegen ga ik niet doen, ik wil hem juist zo stil mogelijk.
Zozo, dat heb je goed gezien. B)

Ik had alleen 1cm platen nodig omdat ik anders geen draad kon tappen op de kopse kanten... ;)
Nu kan ik heel makkelijk een willekeurige zijkant verwijderen als ik ergens bij moet... :P
En natuurlijk lichten die lagen leuk op in het donker omdat er ook led's in de kopse kanten zitten... 8)

Ik heb uiteindelijk wel fan's aan de achterkant gedaan, maar die gaan alleen aan als het echt nodig is. (vanaf +/- 53 graden) (8>

Als het ECHT klein moet, dan moet je een laptop hdd of een compactflash kaart gebruiken en geen DVD-speler.
Dat scheeld ook een stuk in de ruimte.
En natuurlijk het nieuwe NANO-itx bordje.... _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://www.epiacenter.com/bilder/news/nano/nano1.jpg
12 x 12 cm !!!! :D
Met serial ata... :9~

/me Oeloe droomd al van zo'n bordje met een wlan kaartje erin voor bij de TV... :z

edit:

Witte sleuf is laptop geheugen... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:46
Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 16:41:
[...]

Ik had alleen 1cm platen nodig omdat ik anders geen draad kon tappen op de kopse kanten... ;)
Nu kan ik heel makkelijk een willekeurige zijkant verwijderen als ik ergens bij moet... :P
En natuurlijk lichten die lagen leuk op in het donker omdat er ook led's in de kopse kanten zitten... 8)

Ik heb uiteindelijk wel fan's aan de achterkant gedaan, maar die gaan alleen aan als het echt nodig is. (vanaf +/- 53 graden) (8>

Als het ECHT klein moet, dan moet je een laptop hdd of een compactflash kaart gebruiken en geen DVD-speler.
[afbeelding]

/me Oeloe droomd al van zo'n bordje met een wlan kaartje erin voor bij de TV... :z
offtopic: die witte sleuf lijkt wel een pcmcia ingang

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Nu online
nee is voor geheugen

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shure-fan schreef op 18 October 2003 @ 17:33:
[...]

offtopic: die witte sleuf lijkt wel een pcmcia ingang
als je nou eerst 1ns ff op die link klikt voor info over t plankje..... 8)7

hoe moet je anders je cpu koelen als dr zo'n pcmcia kaart overheen zit

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn Roland,

this project is just awesome.
We would really like to publish it on www.epiacenter.com.
I´ve allready sent you an email, maybe there is a chance for us to introduce your great project to our mini-itx community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retemooie pc dude ! Damn, heeft wel iets van de jaren '70 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 20:49

Boy

www.byoscoop.nl

Boh, ik wist niet dat zoiets bestond! Lijkt me errug cool om zoiets te bouwen, alleen zie ik dat het veel euro's kost en een beetje verstand van de warmtestromen ? Is er nergens een handleiding/tips waar je kunt kijken waar je op moet letten?

Vraagje: als je nou 'm meteen via de tv-out (want zo zet je 'm toch op de TV denk ik he, tis niet de bedoeling dat ie een monitor altijd ernaast heeft he) op de tv aansluit, heb je dan meteen beeld?

Ik bedoel m'n geforce 4 moet ik eerst instellen via de PC dat hij beeld op de TV moet laten zien...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandWitvoet
  • Niet online
Wow, ik krijg de internationale pers op mijn dak :)

Boy: Hij selecteert zelf welke bron hij gaat uitsturen. Als hij bij het opstarten een monitor vindt dan gaat het richting monitor, vindt hij een tv dan gaat het richting tv. (dat doet windows)
(ik heb het nog niet goed bekeken, maar ik heb het idee dat als hij geen van beiden vindt, dat hij dan nog wel eens wil uitschakelen? Ik kan het me haast niet voorstellen.)

In het bios kun je instellen dat tijdens het opstarten het beeld naar zowel monitor als TV moet. Wazig bijverschijnsel is dat ik een TV heb die overschakelt zodra hij signaal ziet op de s-video ingang en dat dat tijdens het booten een enorm geflipper tot gevolg heeft omdat bij elke overgang van resolutie de TV weer even terugschakelt naar de tv-zender. Misschien dat ik maar in moet stellen dat booten alleen naar de monitor moet, ik hoop dat hij dan alsnog overschakeld als hij inmiddels in windows is aangekomen.

Het tv-kaartje ondersteunt ook PAL-resolutie, erg grappig. Helaas ondersteunt mijn tft-monitor dat officieel niet en staat er continue een "onbekende resolutie"-melding midden op het scherm. Terwijl hij wel gewoon beeld geeft :+

Verstand van warmtestromen is wat overdreven. Als je een beetje bedenkt dat hij zijn warmte kwijt moet kunnen dan ben je er eigenlijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RolandWitvoet schreef op 15 October 2003 @ 12:30:
[...]

Wie is "we" en waar is "hier"?
hier is een bedrijf, we kan ik niet zeggen. maar igg het zijn proffesionele industrie toetsenborden. is klein van formaat en zit een scroller in.

zal es info voor je opzoeken

en dit is nieuwe account, mn ouwe is om onbekende reden gebanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casemodder
  • Laatst online: 01-10 21:43

casemodder

--->

RolandWitvoet schreef op 13 October 2003 @ 08:09:
[...]

[afbeelding] [afbeelding]

Ik heb natuurlijk nog wel een blok erbij om de 220V om te zetten naar 12V.

Voorlopig lijkt warmte geen probleem. Het aluminium voert het snel af, de kap wordt lekker warm, en de processor blijft stabiel op 61 graden. Geen idee wat een normale temp zou zijn voor dit type. De kast was net gisteren-avond af, dus ik moet nog zien wat het gaat doen.

Nog 1 plaatje van de voeding, meer heb ik er even niet.
[afbeelding]
Roland heb je hier mischien schema's van? of waar heb je hem gekocht? ik zoek ook zo'n soort voeding.

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 20:49

Boy

www.byoscoop.nl

Om te beginnen kan ik dus zeg maar zo'n mini itx bord kopen (of heb je verschillende, geen idee wat het allemaal precies inhoudt, kheb wel wat hardware kennis, maar ben niet op de hoogte van de laatste dingen, zo klein had ik ze nog nooit gezien) en ik duw daar een processor op, harde schijfje eraan met win XP, dat moet dan voldoende zijn om 'm aan een TV of monitor te hangen he? Als ik verder nog niets eromheen doe, is de koeling ook voldoende lijkt me he (om te beginnen, ik wil gewoon es wat prutsen)

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boy schreef op 22 October 2003 @ 22:30:
Om te beginnen kan ik dus zeg maar zo'n mini itx bord kopen en ik duw daar een processor op
Processor zit op het bordje vast, inclusief koeler. Je prikt geheugen in het bordje, hdd+cd/dvd speler eraan en gaan met die banaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Laatst online: 30-08 09:04
Dit computertje is fantaaastisch, echt heel mooi gemaakt :)
Hulde _/-\o_

Zet een productie lijn op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

casemodder schreef op 22 October 2003 @ 20:36:
[...]

Roland heb je hier mischien schema's van? of waar heb je hem gekocht? ik zoek ook zo'n soort voeding.
het antwoord staat al in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adonias
  • Laatst online: 06-09 17:19

Adonias

Oe! Buttons :9

Als je nog op zoek bent naar een betere afstandsbediening, er zijn toetsenbordjes met ingebouwde muis, draadloos, en voor nog geen €30. Kijk maar 's op www.goris.nl bij toetsenborden. Ik bedoel dan het Chicony IR toetsenbord (sja IR.. dus wel mikken :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Adonias schreef op 23 October 2003 @ 11:04:
Als je nog op zoek bent naar een betere afstandsbediening, er zijn toetsenbordjes met ingebouwde muis, draadloos, en voor nog geen €30. Kijk maar 's op www.goris.nl bij toetsenborden. Ik bedoel dan het Chicony IR toetsenbord (sja IR.. dus wel mikken :/ )
http://www.goris.nl/prijs...tart.htm#toetsenbord_muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Ik vind het meer dan enorm dope _/-\o_ . Gaaf gedaan enne... ga zo door ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Laatst online: 29-09 10:54

megaleo

Special member

Ziet er rete gaaf uit. Ik wil ook zoiets. :Y)
offtopic:
Ach ik ga vandaag met iets anders aan de gang, ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame
  • Laatst online: 19-11-2024

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Jij kan dat ;)

Vooral dat met die voeding heb je goed opgelost en breng meer weer op een idee, thx.

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

_/-\o_
Hulde aan de man die niet lulde maar goed bezig was!!

Ik krijg toch wel wat jeuk als ik dit zie...

Maar je vergeet steeds te vertellen wat voor software er opdraaid.
Daar ben ik wel benieuwd naar plus de ervaringen over besturing.

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adonias
  • Laatst online: 06-09 17:19

Adonias

Oe! Buttons :9

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 16:41:
[...]

[afbeelding]

edit:
Witte sleuf is laptop geheugen... ;)
Mja... maar dan is de PC waar dit topic over gaat toch wat completer: TV recording, DVD-speler... Zo'n nano itx bordje is wel leuk, maar er moet toch nog net wat meer opzitten... mja.. dan krijg je het verhaal dat geldt voor technisch lego: vroeger had je geen kant en klare onderdelen, moest je alles zelf doen met standaard onderdelen die iedereen had, maar jij kon ze het best combineren. Als je zo'n nano itx bordje hebt met compleet alles erop en eraan hoef je eiluk alleen nog maar een doosje met een aan/uitknop te versieren... (natuurlijk ook een kunst, maar minder moeilijk dan er een normale hdd, dvd, pcikaart en voeding bij te prutsen)...

Voor het geval ik het nog niet had gezegd trouwens: Echt super modje! Rond bevalt me wel, en zo op het eerste gezicht uitstekend gedaan, alsof je profi materialen tot je beschikking had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandWitvoet
  • Niet online
ronny schreef op 23 oktober 2003 @ 12:52:
Maar je vergeet steeds te vertellen wat voor software er opdraaid.
Daar ben ik wel benieuwd naar plus de ervaringen over besturing.
Vergeet is een groot woord. Ik zie niet in wat het er voor een custom case toe doet wat voor OS er gebruikt wordt. Het kan eigenlijk alleen maar uitlopen op flames.

--edit--
Rest van de post verwijderd omdat ik gelijk had.
Wil je het echt weten, mail me maar of start een thread in een software forum, niet in CME.
Ik heb geen zin om een mooi topic als deze (ik zit nog te blozen van alle complimenten, dank dank) te laten verzanden in een zinloze discussie over wat het beste OS is.

[ Voor 74% gewijzigd door RolandWitvoet op 27-10-2003 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nau als je dat zegt had je er beter xp op kunne gooien . xp vind de drivers toch vanzelf . hoef je helemaal eigelijk nix te instellen

xp vind de drivers toch vanzelf

.:modbreak:.
En waar haalt XP drivers vandaan die niet op de CD of Database staan? Precies, handmatig downloaden - net als bij Linux :)
Kunnen we ons weer richten op de ontopic CME zaken van deze prachtige mod?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandWitvoet
  • Niet online
Vigilante DJ: Leer nederlands schrijven!

-edit-
En weer wat verwijderd omdat ikzelf ook nodeloos ging zitten reageren op Vigilante DJ's onrelevante reactie.

[ Voor 86% gewijzigd door RolandWitvoet op 27-10-2003 02:04 ]

Pagina: 1 2 Laatste