Hallo,
Mijn Systeem.
P4 2.4b 533 (nu 2.4c)
asus P4PE full. (nu Abit IC7-Max 3)
2x 256 mb Transcend (nu Mushkin 512mb PC3500 Level2)
1x 512 mb Transcend
120 Gb Seagate barracuda Sata V
Ati radeon 9700 Pro
Pioneer DVD rom
Asus 48x16x48
IIyama HM204DT 22"
Chieftec Bigtower Matrix
Voor 3 weken geleden ben ik begonnen met waterkoeling. Ik wou eerst goedkoop beginnen, en heb de aquartiusII gekocht voor 95 euro.
Ik moet zeggen dat het setje mij redelijk goed bevalt, en mijn pc bijna geruisloos is geworden.
zie foto aquarius:

Maar ik heb de smaak te pakken en wil nu meer:p
Ik ben naar de sloop geweest en heb me daar een rad opgehaal uit een toyota corolla van bj. 1989 afm. hxbxd 18x14x6 cm waar dus heel leuk een 120mm papst op past.
zie foto rad:

Ook heb ik inmiddels een pomp besteld en gekregen. Ik heb veel topics gelezen en in twijfel gestaan tussen een Sicce en Eheim pomp. Maar uiteindelijk toch maar gekozen voor de Eheim 1048.
zie foto:

Nu ben ik een beetje aan uitzoeken waar ik het best een reservoir van kan maken. Ik wou er 1 kopen maar als ik die prijzen zie dan schrik ik daar wel van en dacht die maak ik zelf wel. (mocht iemand leuke ideeen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag). dus dit volgt nog.
Waterblok, Ik ben er bijna zeker van dat dit de Dangerden Maze 4 gaat worden.
Ik wil proberen alles in de kast in te bouwen, maar ben er nog niet uit hoe ik het ga indelen.
Als iemand leuke ideeen heeft zou die dat hier dan willen posten.
Wordt vervolgd.....>
Mijn Systeem.
P4 2.4b 533 (nu 2.4c)
asus P4PE full. (nu Abit IC7-Max 3)
2x 256 mb Transcend (nu Mushkin 512mb PC3500 Level2)
1x 512 mb Transcend
120 Gb Seagate barracuda Sata V
Ati radeon 9700 Pro
Pioneer DVD rom
Asus 48x16x48
IIyama HM204DT 22"
Chieftec Bigtower Matrix
Voor 3 weken geleden ben ik begonnen met waterkoeling. Ik wou eerst goedkoop beginnen, en heb de aquartiusII gekocht voor 95 euro.
Ik moet zeggen dat het setje mij redelijk goed bevalt, en mijn pc bijna geruisloos is geworden.
zie foto aquarius:

Maar ik heb de smaak te pakken en wil nu meer:p
Ik ben naar de sloop geweest en heb me daar een rad opgehaal uit een toyota corolla van bj. 1989 afm. hxbxd 18x14x6 cm waar dus heel leuk een 120mm papst op past.
zie foto rad:

Ook heb ik inmiddels een pomp besteld en gekregen. Ik heb veel topics gelezen en in twijfel gestaan tussen een Sicce en Eheim pomp. Maar uiteindelijk toch maar gekozen voor de Eheim 1048.
zie foto:

Nu ben ik een beetje aan uitzoeken waar ik het best een reservoir van kan maken. Ik wou er 1 kopen maar als ik die prijzen zie dan schrik ik daar wel van en dacht die maak ik zelf wel. (mocht iemand leuke ideeen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag). dus dit volgt nog.
Waterblok, Ik ben er bijna zeker van dat dit de Dangerden Maze 4 gaat worden.
Ik wil proberen alles in de kast in te bouwen, maar ben er nog niet uit hoe ik het ga indelen.
Als iemand leuke ideeen heeft zou die dat hier dan willen posten.
Wordt vervolgd.....>
[ Voor 14% gewijzigd door bmwman op 23-10-2003 01:24 ]