Wanbeleid is ook beleid.
[edit] Survey verwijderd en user gemaild, maar land niet veranderd. De shop in kwestie wordt beschouwd als een Nederlandse shop op grond van zijn Nederlands BTW-tarief en de Nederlandse customer service.
[ Voor 78% gewijzigd door Steve op 11-06-2004 16:35 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Geeft 2x een 10, maar uit het verhaal blijkt niet waarom. Hij heeft een bestelling geplaatst en gekregen, maar waarom dan een 10? Meer toelichten graag.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
[edit]
die 10 voor service is waarschijnlijk vanwege het vergoeden van de verzendkosten
ik zie verder geen reden om dit aan te passen
[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 11-06-2004 17:52 ]
Ikzelf zou een shop iig geen 10'en geven als ze fouten maken.
Zover gaan we niet in het modereren van de ShS hoor. Zolang een punt onderbouwd is, is het voldoende. We gaan er echt niet over oordelen of een bepaald cijfer te hoog of te laag is, dat is volledig de zaak van de user die reageert.mpmad schreef op 12 juni 2004 @ 22:21:
Maar is het niet meer dan normaal dat Eynstein die verzendkosten vergoed, aangezien het hun eigen (kostbare) fout is? Als ze 'm nou een presentje haden gegeven voor z'n eerlijkheid, oke, maar dat is hier niet het geval.
Ikzelf zou een shop iig geen 10'en geven als ze fouten maken.
Beetje overdreven imho. De user krijgt het verkeerde product toegestuurd, maar neemt dan niet contact op met de shop en begint meteen in de SS te zeiken.
Bovendien zit z'n Caps lock vast.
[edit]
Done en mailed
[ Voor 43% gewijzigd door Harm op 15-06-2004 20:20 . Reden: BTW ]
Ik 'ken' ze (vriend van MrsJo en Mrsjo zelf) van internet en Mrsjo is de nick van de eigenaresse van de zaak. Iig, op een andere forum gebruikt ze precies dezelfde nick. Dus hoogstwaarschijnlijk gewoon de eigenaresse.
[ Voor 10% gewijzigd door siggy op 17-06-2004 12:57 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
[edit]
hmmz, op jouw opmerking na is er verder geen echt bewijs voor dat het hier de eigenaresse van de shop betreft
[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 17-06-2004 13:12 ]
Begrijp ikCrash schreef op 17 juni 2004 @ 13:03:
*doet kijken
[edit]
hmmz, op jouw opmerking na is er verder geen echt bewijs voor dat het hier de eigenaresse van de shop betreft
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Das fijn
(check trouwens je ICQ even
[edit]
en opgelost, bedankt voor de moeitesiggy schreef op 17 juni 2004 @ 12:57:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6318
Ik 'ken' ze (vriend van MrsJo en Mrsjo zelf) van internet en Mrsjo is de nick van de eigenaresse van de zaak. Iig, op een andere forum gebruikt ze precies dezelfde nick. Dus hoogstwaarschijnlijk gewoon de eigenaresse.
[ Voor 51% gewijzigd door Crash op 17-06-2004 13:29 ]
Gepost door KDL - vrijdag 18 juni 2004 - 16:54
'Afhandeling bestelling' is niet voldoende beargumenteerd.
[edit]
aangepast en gemailt
bedankt voor het melden
[ Voor 72% gewijzigd door Crash op 18-06-2004 19:03 ]
URL van webwinkel werkt niet, omdat er na http een / te veel staat.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Thanks! Ik zag dat gisteravond de cijfers had aangepast. Volgens mij zijn ze echter weer teruggezet, ik zie ze namelijk weer staanCrash schreef op 18 juni 2004 @ 19:01:
*doet kijken
[edit]
aangepast en gemailt
bedankt voor het melden
Je hebt gelijk, user mag nog een mailtje ontvangenNick|IA schreef op 19 juni 2004 @ 11:02:
[...]
Thanks! Ik zag dat gisteravond de cijfers had aangepast. Volgens mij zijn ze echter weer teruggezet, ik zie ze namelijk weer staan
Gepost door milliondollarman - zondag 20 juni 2004 - 13:52
Algemene indruk: 4 Service: 4 Technische kennis: 4 Afhandeling bestellingen: 4
Tja wat moet je hiermee.. service en afhandeling misschien laten staan zij het wat twijfelachtig onderbouwd.
Misschien eerst even laten afkoelen voordat hij een ShS geeft..!!
A friendship founded on business is better than a business founded on friendship
[edit]
verwijdert en de user heeft een mailtje mogen ontvangen
[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 20-06-2004 22:26 ]
Gepost door Bruce Willis - dinsdag 22 juni 2004 - 12:21
Hij heeft het over Maxpert, maar dit is de ShopSurvey van MaxPC. Het is ook geen typfout van hem, want MaxPC verkoopt de VGA silencer niet.
Gepost door Master-Devil - maandag 21 juni 2004 - 21:36
En hij geeft wel een 10 voor afhandeling bestelling?Ik heb de levering nog niet binnen en sinds ik het een week geleden heb besteld (ja wel voor 12 uur.. om 1 uur s'nacht zelfs) kan ik niet zeggen dat de levering echt supersnel is
Volgens mij klopt dat niet helemaal
[edit]
Zie mijn collega hieronder
Punttechnisch klopt het mischien niet helemaal, maar daar doen wij verder niets aan. Zijn beoordeling voor afhandeling bestelling zal ik wel verwijderen, omdat men pas een beoordeling hiervoor dient te geven nadat een bestelling afgehandelt is (duh
Bedankt voor het melden.
[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 23-06-2004 18:02 ]
[edit] Even iets te snel gereageerd, in dit geval is z'n bestelling nog niet eens afgeleverd, dus dan mag er uiteraard ook nog geen cijfer voor afhandeling bestelling worden gegeven. Crash is ermee bezig, thanks voor 't melden iig
[ Voor 47% gewijzigd door Steve op 23-06-2004 18:02 ]
Dit is geen survey.
Astute http://www.tweakers.net/shopsurvey/1370
Toelichting houdt ook niet echt over. (hij verklaart niet alle cijfers)
Beide reactie verwijderd.
Moet wel anders zijn die snel typerts van een Crash en Steve me voor
[ Voor 112% gewijzigd door Longbeard op 24-06-2004 20:16 ]
Woei! U is snel
Longbeard schreef op 24 juni 2004 @ 20:12:
Thanks voor de melding.![]()
Beide reactie verwijderd.
Moet wel anders zijn die snel typerts van een Crash en Steve me voor

Dit is geen survey.
Nou eens kijken wie het snelste is: Longbeard, Crash of Steve
[ Voor 34% gewijzigd door Microkid op 24-06-2004 22:07 ]
En done, thanks. Longbeard en Crash zijn waarschijnlijk voetbal aan 't kijken. Ik ook, maar uiteraard met laptop bij de hand
[ Voor 86% gewijzigd door Steve op 24-06-2004 22:12 ]
Gepost door wogand - vrijdag 25 juni 2004 - 20:36
Algemene indruk: 5 Service: 6 Technische kennis: 8
Vreemde beoordeling, er valt alleen uit op te maken dat hij erg lang heeft moeten wachten om daarna toch goed geholpen te worden. Tot overmaat van ramp is het modem defect, Tja kan gebeuren. Maar is toch correct opgelost.
Ik weet dat het niet de bedoeling is inhoudelijk op de ShS in te gaan maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat uit zijn verhaal blijkt dat juist de algemene indruk goed is, dus waarom dan een 5? Maar geeft wel een 6 voor service?
Technische kennis zie ik ook niet onderbouwt?
A friendship founded on business is better than a business founded on friendship
De andere 2 cijfers passen wij niet aan omdat wij alleen kijken of er voldoende onderbouwing is, niet of het cijfer al dan niet terecht is.
Bedankt voor het melden iig
Gepost door ConstantMak - zaterdag 26 juni 2004 - 17:52
Algemene indruk: 8 Technische kennis: 8 Afhandeling bestellingen: 8
Technische kennis niet onderbouwd.
Gepost door KingEd - zaterdag 26 juni 2004 - 22:36
Dit is wel héél magertjes.
Veel onverklaarde cijfers met weinig toelichting.
oh, wrong topic
naja, zal maar eens kijken dan
[edit]
verwijdert en gemaild
bedankt voor het melden
[ Voor 28% gewijzigd door Crash op 26-06-2004 23:36 ]
Gepost door .oisyn - vrijdag 25 juni 2004 - 17:44
Hij heeft niet eens iets besteld, alleen geannuleerd.
edit: Na overleg toch getrashed. Toch maar consequent blijven...
[ Voor 15% gewijzigd door Randal Peelen op 27-06-2004 12:37 ]
Gepost door VHware - zondag 27 juni 2004 - 21:52
Even correctie van bericht hieronder...
De 9800 Pro voor 195,- is 128-bit zoals op de website duidelijk staat. de 256-bit versie is 219,-. Het is dus duidelijk aangegeven wat voor welke prijs er wordt aangeboden.
Verwijzing naar eerdere onderstaande posting. Misschien samenvoegen ?
[edit]
verwijdert + een mailtje verstuurd
[ Voor 68% gewijzigd door Crash op 27-06-2004 22:13 ]
Gepost door alamme - zaterdag 26 juni 2004 - 18:51
Alleen vanwege het feit dat iets niet op voorraad was, overal een 4, en een 4 voor service, terwijl de poster daar absoluut niets mee te maken heeft gehad, is een beetje raar, het is per slot van rekening alleen maar een internet bestelling.
Verder heeft meneer geen enkele post, en als eerste actie meteen 3x een 4 geven riekt naar iets anders dan gewoon echt je ervaringen delen.
Nog iets, de camera waar de poster het over heeft, daar is schriftelijke bestelling voor nodig, voordat Alternate het uberhaupt gaat bestellen, dus zomaar via de site bestellen kan al niet. (te zien aan de blauwe balk bij het product). Beetje raar allemaal... (my € 0,02)
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Is goed mogelijk allemaal, maar we gaan echt niet over het inhoudelijke. De user heeft de gegeven beoordelingen voldoende onderbouwd, welke cijfers hij geeft en wat hij in z'n survey zet, is verder niet onze zaak. Als de shop in kwestie denkt dat er onwaarheden in de survey staan, moet ze maar haar reactiemogelijkheid gebruiken.I.R. Butcher schreef op 28 juni 2004 @ 21:30:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/156
Gepost door alamme - zaterdag 26 juni 2004 - 18:51
Alleen vanwege het feit dat iets niet op voorraad was, overal een 4, en een 4 voor service, terwijl de poster daar absoluut niets mee te maken heeft gehad, is een beetje raar, het is per slot van rekening alleen maar een internet bestelling.
Verder heeft meneer geen enkele post, en als eerste actie meteen 3x een 4 geven riekt naar iets anders dan gewoon echt je ervaringen delen.
Nog iets, de camera waar de poster het over heeft, daar is schriftelijke bestelling voor nodig, voordat Alternate het uberhaupt gaat bestellen, dus zomaar via de site bestellen kan al niet. (te zien aan de blauwe balk bij het product). Beetje raar allemaal... (my € 0,02)
Gepost door Voyager_pm - dinsdag 6 juli 2004 - 16:52
Magerder kan bijna niet
Trouwens al lang niet gepost hier. Het gaat kennelijk goed met de ShS
Gepost door djidee - dinsdag 6 juli 2004 - 18:21
Algemene indruk: 8 Service: 9 Technische kennis: 8 Afhandeling bestellingen: 7
Vooruitbetaling, maar verder tiptop in orde, voor mij de zaak voor mn stuff
Zeer magertjes..!!
Gepost door narotic - dinsdag 6 juli 2004 - 19:29
Algemene indruk: 10 Service: 9 Technische kennis: 9 Afhandeling bestellingen: 10
PS: SmoothTweakers: Ik zie dat jij ook een 'dood' mobo had met Athlon 900 processor, weet je echter zeker dat je de jumper met de FSB instelling wel op 100 MHz gezet hebt? standaard staat die namelijk op 133 MHz, zodat je inderdaad geen beeld e.d. krijgt.
Technisch helaas niet onderbouwd (In't algemeen een zwak punt in de ShS valt me op) en nog een naschrift welke ongetwijfeld goed is bedoeld maar hoort hiet niet thuis, hij kan SmoothTweakers ook even mailen.
[edit]
1e verwijdert
2e aangepast
bedankt voor het melden
[ Voor 60% gewijzigd door Crash op 06-07-2004 19:46 ]
Gepost door pwm - woensdag 7 juli 2004 - 12:51
Algemene indruk: 10 Service: 9 Technische kennis: 10 Afhandeling bestellingen: 10
Ik heb hier meerdere laptops gekocht. Altijd correct behandeld, nooit problemen. Ook hun technische kennis is voldoende om iedereen verder te helpen.
Is de melding dat hun technische kennis voldoende is genoeg voor een waardering?
Gepost door sampoo - donderdag 8 juli 2004 - 02:40
Hij heeft niet eens iets besteld, maar geeft wel een onvoldoende alleen omdat de site niet goed werkt in Firefox. Beetje vreemd imho.
Can do!Crash schreef op 08 juli 2004 @ 14:05:
sampoo, het is niet de bedoeling om hier in dit topic je standpunt te verdedigen. Dat kan je via e-mail doen met de persoon die je gemailt heeft
Dit topic is enkel en alleen voor ShS meldingen.
[ Voor 94% gewijzigd door sampoo op 08-07-2004 14:44 ]
Dit topic is enkel en alleen voor ShS meldingen.
Wanbeleid is ook beleid.

Zeker rustig vanavond.Steve schreef op 08 juli 2004 @ 23:16:
Euhm done... Bij nader inzien zelfs door twee FPA's tegelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door agent327 op 08-07-2004 23:18 ]
Wanbeleid is ook beleid.
[ Voor 6% gewijzigd door agent327 op 09-07-2004 17:36 ]
Wanbeleid is ook beleid.
Ice Ice Baby in http://www.tweakers.net/shopsurvey/6499. Ook een beetje raar. Geeft wel een cijfer voor service terwijl er geen service te bekennen valt, maar geeft geen cijfer voor afhandeling bestellingen. Verder ook weer erg kort.
Geeft een cijfer voor service zonder argumentatie, verder wel erg kort.
harbri in http://www.tweakers.net/shopsurvey/5429
Geeft wederom een cijfer voor service zonder argumentatie, zelfde stijl als hierboven.
[ Voor 12% gewijzigd door Microkid op 12-07-2004 17:32 ]
[edit]
beiden zijn al verwijdert door mijn collega
[ Voor 56% gewijzigd door Crash op 12-07-2004 17:47 ]
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6465Gepost door DoorClocker - dinsdag 13 juli 2004 - 03:22
Algemene indruk: 9 Service: 9 Technische kennis: 9 Afhandeling bestellingen: 9
Gewoon een Top winkel alleen mag de prijs van 512Mb ECC wel iets naar beneden dan zou het eigelijk helemaal goed zijn maarjha.
Verder is er gewoon helemaal niks op aan te merken!
tsja , persoonlijk vind ik de uitleg nogal mager en niet echt onderbouwd.
Donez0rFoxie_s schreef op 13 juli 2004 @ 03:51:
[...]
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6465
tsja , persoonlijk vind ik de uitleg nogal mager en niet echt onderbouwd.
Geeft een cijfer voor service, maar hij zal afhandeling bestellingen bedoelen.
[edit]
mijn collega is er mee bezig
* Crash aait Teckna
[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 14-07-2004 21:00 ]
Dit is eerder een reactie dan een survey.
Reactie verwijderd en user heeft mail.
Beetje kort, wat denken jullie?
mariachi4 in http://www.tweakers.net/shopsurvey/3716
Geeft een cijfer voor service, maar er is geen service te bekennen in het verhaal.
Joey13 in http://www.tweakers.net/shopsurvey/5154
Survey is blijkbaar niet af, het verhaal stop ineens.
[ Voor 61% gewijzigd door Microkid op 19-07-2004 20:24 ]
[edit]
1) verwijdert
2) aangepast
3) verwijdert
bedankt voor het melden
[ Voor 78% gewijzigd door Crash op 20-07-2004 13:13 ]
Wanbeleid is ook beleid.
Geeft cijfers voor service en technische kennis, niet van toepassing lijkt me gezien het verhaal.
Beoordelingen verwijderd
Nu in eens niet meer, maar ze zitten (nog) wel op het zelfde adres.
En nou snap ik er helemaal niets meer van. De site van Iwonatec is www.cdrpagina.nl, de site van cdrpagina.nl is www.cd-r.nl en of ik nou naar www.iwonatec.nl, www.cdrpagina.nl, if www.cd-r.nl ga, ik krijg bij alle drie de zelfde content te zien, inclusief naam van de winkel

[ Voor 49% gewijzigd door agent327 op 23-07-2004 00:12 ]
Wanbeleid is ook beleid.
Ik heb ze gemerged.
Wanbeleid is ook beleid.
Bedankt voor de melding
[ Voor 92% gewijzigd door Longbeard op 23-07-2004 12:19 ]
Kortste review tot nu toe: 4 woorden..... en dus absoluut niet onderbouwd.
En Microkid was me net voor.
Het was trouwens niet helemaal de kortste survey, afgelopen week was er een zonder ook maar 1 woord.

[ Voor 42% gewijzigd door agent327 op 23-07-2004 16:48 ]
Wanbeleid is ook beleid.
En dat was?agent327 schreef op 23 juli 2004 @ 16:45:
Het was trouwens niet helemaal de kortste survey, afgelopen week was er een zonder ook maar 1 woord.
Geen postorder, wel beoordeling.
Sinds ik heb begrepen dat je bij een ShopSurvey een bestelling via het web niet mag opgeven 'afhandeling postorder'of i.d. let ik even wat meer op.
Overigens blijft het vreemd dat dit niet geldt als postorder. De enige ontbrekende schakel is de bezorging door een postbeambte. Volgens mij gaat het erom dat het pakket uitgeleverd kan worden en of dat nu door een postmannetje gebeurt of wordt afgehaald maakt niets uit.
ARME AOW’er
En niet meer, behalve een paar cijfers. Scrol maar eens wat naar boven, daar vind je wel welke shop dat was.
@GuardianAngel
De shop survey is voor ervaringen met shops, niet enkel voor on-line aankopen die per koerier thuis zijn bezorgd. Lees de shop survey FAQ hier maar eens op na.
[ Voor 32% gewijzigd door agent327 op 23-07-2004 17:04 ]
Wanbeleid is ook beleid.
Anoniem: 119422
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5430
Klant is overigens reeds netjes verzocht dit zelf aan te kaarten bij jullie. De reactie was als volgt:
[quote]
hahaha eikel je onderneemt maar raak
On Fri, 23 Jul 2004 16:25:30 +0200 (CEST), Deepthought.nl
<info@deepthought.nl> wrote:...
[/quote]
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 119422 op 23-07-2004 17:57 . Reden: aanvullende info ]
Ik heb je bericht even verplaatst naar dit topic. Het is niet nodig om een topic van een jaar oud hierover omhoog te schoppen, er is immers een specifiek topic voor meldingen omtrent de Shop Survey. Ik ga zometeen even kijken.
[edit] En verwijderd. Vier woorden onderbouwing met bovendien nog een scheldwoord erin horen uiteraard niet thuis in de ShS. Bedankt voor de melding, ook aan zij die de betreffende reactie hierboven al gemeld hebben
[edit2] @ GuardianAngel: je hoeft geen postorder geplaatst te hebben om in de ShS te mogen posten. De enige voorwaarde op dit gebied is dat je iets besteld hebt, een opmerking over bijvoorbeeld de gebrekkige website van een shop hoort niet thuis in de ShS. De beoordeling 'technische kennis' ga ik verwijderen, 'afhandeling bestelling' is naar mijn mening voldoende onderbouwd.
[ Voor 55% gewijzigd door Steve op 23-07-2004 18:09 ]
agent327 schreef op 23 juli 2004 @ 17:02:
[...]
@GuardianAngel
De shop survey is voor ervaringen met shops, niet enkel voor on-line aankopen die per koerier thuis zijn bezorgd. Lees de shop survey FAQ hier maar eens op na.
Ja, die FAQ ken ik onderhand wel. Als ik iets via internet bestel en besluit deze zelf af te halen zie ik niet echt waarom ik NIET de afhandeling met punten mag beoordelen, nogmaals, het enige dat ontbreekt is de bezorging en die is niet door een shop te beïnvloeden.
ARME AOW’er
Wanbeleid is ook beleid.
GuardianAngel schreef op 23 juli 2004 @ 16:49:
[...]
offtopic:
Sinds ik heb begrepen dat je bij een ShopSurvey een bestelling via het web niet mag opgeven 'afhandeling postorder'of i.d. let ik even wat meer op.
Overigens blijft het vreemd dat dit niet geldt als postorder. De enige ontbrekende schakel is de bezorging door een postbeambte. Volgens mij gaat het erom dat het pakket uitgeleverd kan worden en of dat nu door een postmannetje gebeurt of wordt afgehaald maakt niets uit.
Dit kan je heel goed via mail bespreken, en dit hoort niet in dit topic thuis.GuardianAngel schreef op 23 juli 2004 @ 18:02:
[...]
offtopic:
Ja, die FAQ ken ik onderhand wel. Als ik iets via internet bestel en besluit deze zelf af te halen zie ik niet echt waarom ik NIET de afhandeling met punten mag beoordelen, nogmaals, het enige dat ontbreekt is de bezorging en die is niet door een shop te beïnvloeden.
Ik heb je destijds gemailt, als je uitleg wilt of het er niet mee eens bent dan kun je dit via een mailtje aangeven.
[ Voor 35% gewijzigd door Guardian Angel op 23-07-2004 22:53 ]
ARME AOW’er
Je gaf in je mail aan dat ik wel gelijk zou hebben. Dus dan acht ik verdere uitleg niet nodig.GuardianAngel schreef op 23 juli 2004 @ 22:51:
Heb ik gedaan, geen reactie gehad, vandaar deze (offtopic) opmerking.
Verdere reacties kun je geven via mail. Alle overige offtopic zut onder deze reply gaat richting TC
Over het algemeen niet voldoende onderbouwd, vooral bestellingen niet.
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
ga ik naar kijkenMicrokid schreef op 24 juli 2004 @ 19:30:
Le Mol in http://www.tweakers.net/shopsurvey/5218
Over het algemeen niet voldoende onderbouwd, vooral bestellingen niet.
[edit]
verwijdert, mag wel iets uitgebreider en iets meer verhaal omheen
[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 24-07-2004 20:14 ]
Dit topic is gesloten.