Ikzelf schreef:
Hou wel goed rekening mee dat het geen vergelijk is.Demon 8mbit lijntje op de newsservers zijn gecapped.Dat houd in dat je maar maximaal 200KB kunt downloaden.(Als je echt alléén internet kies met name 8mbit lijntje voor de newsservers) kun je beter @home houden met payserver.Ben je goedkoper uit zelfde compleetheid en véél sneller.
Demon heeft een hele goede newsserver maar wel gecapped en dat maakt het niet zo fijn meer.Voorbeeld: effe een dvd eraf halen met max.3 connecties tot 200KB of downloaden met @home met 2 connecties 350-450KB en nog sneller(hier bij mij 550KB).Dat is wel sneller.
Sommige van jullie moeten eens lezen A.U.B ik zet er duidelijk neer met de newsservers over het andere heb ik het niet over.
MaximusAurelius, jou verhaal klopt inderdaad, alleen met newservers. En er zijn zat mensen die daar niet mee downloaden ( zoals ik bijv. ) en die kiezen dan voor ftp of p2p clients. En wat te denken van de mod en game-freaks. Die hun updates van honderden MB's moeten halen, die hebben ook liever een 8mbit lijn inplaats van 2,5mbit. Dus Demon is echt wel goedkoper hoor, helemaal als je het simpel houdt :
8mbit/1mbit -> €65
3mbit/128kbit -> €48 ( afgerond op 3mbit, aangezien sommige wat meer halen dan anderen )
Net even de bonuspacks en mod voor UT2003 binnengehaald, snelheid begon rond 350 KB/s en liep af tot 305. Mooi dus
Dat schreef ik ook maar er zijn er zéér veel die dat pakken voor newsservers en die niet van te voren doen informeren.Jij hebt dat niet nodig en misschien meerdere ook maar er zijn ook mensen die dat wel véél nodig hebben
En een vraag waarom moet er zo'n goeie Support zijn?(dit is een normale vraag , dus ik wil een normaal antwoord terug)Als alles draait zoals het hoort heb je die toch bijna niet nodig.

Wat heb je liever:
@home zuigt @home Demon
Support slechte zeer goeie
Uitvallers 300 per week (van 30sec tot 5 min) geen
Newsserver uitvallende supernews capped tot 3 treads (50kb/s max)
Download 230kB/s (breedband abbo, krijg m niet sneller) 256kB/s
Upload MAX 16kB/s Gem 95kB/s
Prijs per maand 47,95€ 55€
Die support van @home is echt BAGGER, ze behandelen je als een n00b en denken dat ze alles weten, niet dus. Demon is wat dat betreft op het gebied van support veel beter, ze behandelen je op het goeie nivo (beter dan @home dus).
Als alles even goed zou zijn bij demon en @home (snelheden, nieuwservers, ALLES) dan zou ik nogsteeds overstappen wegens de BAGGERE support bij @home, geef mij maar demon hoor
Ikzelf heb dan liever @home omdat hij niet gecapped is en die Support dat intressert mij helemaal niet.Omdat als je een goeie internetverbinding hebt je ze bijna niet nodig heb.Dus als jij Demon wilt pakken en voor de support kiest dan zegt dat ook al genoeg dan heb je weing vertrouwen in.
In dit topic reageerde al iemand over de newsservers van Demon dat , dat ook al niet meer is wat het was
snelheid nieuwsgroepen demon laag/ En dat lees ik op verschillende forums en dat hoor ik ook van diegene die Demon hebben.Maar ja dat zal je altijd blijven houden
En als ik wil gaan overstappen(ben nou nog afhankelijk van mijn contracts duur tot maart)dan pak ik een andere provider als Demon omdat het daar ook niet veel soeps is.Maar op dit moment gaat het weer lekker met @home en effe afwachten wat ze nou precies gaan doen.
En gecapped bij Demon.Ik heb een beroep(vrachtwagenchauffeur) waar ik afhankelijk van ben in het weekend dus als ik wat wil downloaden een dvd dan moet dat vrij snel gaan en niet met 3 connecties max.200KB.
En ik weet dat Demon dat wilt hebben dat ze met een 8mbit lijntje op de newsservers gecapped zijn.Sommige zeggen ligt aan Supernews dat is niet zo want ik zelf met @home en Supernews download ik gewoon op full-speed.Dus dat vind ik wel wat lullig van Demon.
Al met al zonder de newsservers zal het een goeie providerzijn Demon. en ook snel 8 mbit.
Ik denk toch dat @home met het nieuwe abbo pakket een grote concurrentie aangaat.Ligt eraan wat de snelheid word , suggesties lopen al in dit topic.Maar ja het moet eerst zwart op wit staan.Dadelijk gaan ze een nog sneller abbo maken. Wie weet.

Helaas moeten we geduldig erop wachten wat ze gaan doen

Maar de CLOCK IS COUNTING
[
Voor 79% gewijzigd door
Verwijderd op 02-01-2004 22:31
]