Het grote @home problemen topic [deel 4]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.460 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Yup, ik heb hier ook problemen, als ik al aan mijn mail komt zijn het weer emails van dagen geleden. Eigenlijk best grappig opzich als je ze gaat lezen......

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:48

Wildfire

Joy to the world!

Zucht... pokke-mail. Het is nu wel heel erg. Ligt er nu echt bijna continu uit en op de momenten dat 'ie het wel doet, krijg ik sommige mailtjes weer dubbel.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frapex
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:41

frapex

got r00t

jeemig @home, wat is dr nou zo moeilijk aan een mailserver beheren? :(

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

damster schreef op 11 October 2003 @ 13:46:
[...]

ik heb hier (ook groningen) nog steeds dikke problemen.
eerst ging de boel dus langzamer.
nou is het echt dikke prut.

afentoe een max van 5 KB/sec.
soms starten downloads niet.
dan ligt de gateway er weer uit.
loopt tracen vast bij de eerste hop

welke gateway heb jij?
dan stel ik dat even fixt in in plaats van die dhcp meuk.

aah, lekker zit nu te downen met zo'n 5 KB/sec
GoT zit nou in m'n cache dus dat gaat wel redelijk.
mijn instellingen:
Subnet Mask : 255.255.254.0
Default Gateway : 217.121.240.1
DNS : 213.51.129.168
213.51.144.168

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn bij jullie ook de nieuwservers zo brak?
alles potjandorie inclompleet, heb wel 4 @home newsservers geinstallleerd maar nog steeds alles inclompleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn bij jullie ook de nieuwservers zo brak?
alles potjandorie inclompleet, heb wel 4 @home newsservers geinstallleerd maar nog steeds alles inclompleet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de laatste dagen de compleetheids ietsjes beter. De retentie is wel erg laag.

De pop3 is hier trouwens alweer down. Dat kan toch gewoon niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 19-09 12:42
Ach, als bij mij alleen de pop3 server down ging dan was ik allang tevreden. Hier was internet een uur down, daarna de pop3 server nog een uur. Mailjte heb ik al weer verstuurd, niet dat het nut heeft maar toch.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook al de FTP server van een kennis van me niet bereiken. Die is gewoon up en running, en ook in het @home netwerk. Ook dat gebeurt veel .. gewoon andere users spontaan een paar uur niet te pingen.

Edit:
SERVER UUR DAG
mail.home.nl 0% 34.2%
Erg professioneel, en dat voor meer dan 100 piek per maand.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:35
*zucht* , er word hier iemand ernstig moe van de uber brakke @home mail severs.

Daarnaast is @home de laatste paar weken prut :| komt nooi meer boven de 200 kb/s down en 11 kb/s up uit :(

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sv3n schreef op 12 October 2003 @ 17:08:
*zucht* , er word hier iemand ernstig moe van de uber brakke @home mail severs.

Daarnaast is @home de laatste paar weken prut :| komt nooi meer boven de 200 kb/s down en 11 kb/s up uit :(
Bij mij precies hetzelfde, om moedeloos van te worden. En daar betaal je 100 piek per maand voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Ik heb de laatste heel erg veel last van dat mijn verbinding compleet weg is voor 30 sec. Dit g ebeurd ong 2x per uur, erg irritant. Zijn er hier niet meer mensen die hier last van hebben? Ik woon in Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 22:59
Ik zit in Emmen en heb hetzelfde. Niet in zo'n frequentie als jij opgeeft Robbert, maar wel een paar keer per dag. Behoorlijk vervelend en het zet je echt aan het denken om niet eens over te stappen op adsl. Helaas is het alleen zo, dat adsl niet voor eenzelfde bedrag als @home eenzelfde snelheid kan leveren.

M.b.t. de email: hier is het al een hele poos zo dat verschillende keren per uur ik de server geen eens kan bereiken (lees: verificatie is niet mogelijk). Ook zoiets om moedeloos van te worden.......

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:12

Robtimus

me Robtimus no like you

Op athome.nl.aankondiging:
Door werkzaamheden aan ons netwerk kunt u van maandag 13 oktober 2003 05:00 tot donderdag de 23e 07:00 gedurende 2 uur problemen ondervinden met onze e-mail service.

Deze werkzaamheden kunnen invloed hebben op in- en uitgaand e-mail verkeer.

We vragen hiervoor uw begrip.
Ok, dus ze gaan er iets aan doen. Maar moet dat meteen anderhalve week duren? Gaan ze die bakken soms totaal vernieuwen ofzo? zou overigens geen overbodige luxe zijn. Maar ondertussen zitten we dus wel nog zeker 2 weken (alsof het op 23 oktober om 7:00 gefixed is, of het echt maar 2 uur duurt. Yeah right) met brakke mailservers.

Ik zit me ondertussen al te orienteren op ADSL (Cistron en Demon zijn voorlopig nog mijn favorieten).

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 17:55

job

sjolmers schreef op 12 October 2003 @ 16:05:
mijn instellingen:
Subnet Mask : 255.255.254.0
Default Gateway : 217.121.240.1
DNS : 213.51.129.168
213.51.144.168
dankje. :)

heb even zitten klooien met de instellingen, maar het mocht allemaal niet helpen. :(
de verbinding werkt goed, maar dan ligt het opeens een uur plat.
welke gateway ik ook neem, of even een ander ip leen, het maakt allemaal niet uit.
denk dat de comcontroller in de straat brak is, of m'n modem.

heb m'n modem vandaag een uur uit gehad en sindsdien geen problemen meer.
hopen dat het nou goed blijft werken.

[ Voor 4% gewijzigd door job op 12-10-2003 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

IceManX schreef op 12 October 2003 @ 20:57:
Op athome.nl.aankondiging:
[...]
Ok, dus ze gaan er iets aan doen. Maar moet dat meteen anderhalve week duren? Gaan ze die bakken soms totaal vernieuwen ofzo? zou overigens geen overbodige luxe zijn. Maar ondertussen zitten we dus wel nog zeker 2 weken (alsof het op 23 oktober om 7:00 gefixed is, of het echt maar 2 uur duurt. Yeah right) met brakke mailservers.

Ik zit me ondertussen al te orienteren op ADSL (Cistron en Demon zijn voorlopig nog mijn favorieten).
Blijkbaar hadden ze door dat er iets niet klopte, want er is in de nieuwsgroep een reply op gekomen:
Door werkzaamheden aan ons netwerk kunt u maandag 13 oktober 2003 tussen 05:00 en 07:00 gedurende 2 uur problemen ondervinden met onze internet service.

Deze werkzaamheden kunnen invloed hebben op in- en uitgaand e-mail verkeer.

We vragen hiervoor uw begrip.
Dus niet anderhalve week :X, maar slechts 2 uur :?

Hieruit blijkt volgens mij dat zelfs de aankondigingen zo geautomatiseerd mogelijk gebeuren. Niet eens een standaard mailtje, maar een gegenereerd mailtje adhv begin- en eindtijden. Wederom een teken van de luiheid en ongeinteresseerdheid bij @Home.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook niks anders dan problemen,

mailservers slecht
verbinding vaak plotseling weg

ik heb mijn keuze nog niet gemaakt maar dat ik wegga bij @drama dat is duidelijk.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 22:39:
ik heb mijn keuze nog niet gemaakt maar dat ik wegga bij @drama dat is duidelijk.
Aangezien mijn verbinding (vrijwel) altijd in orde is, mijn verbinding niet omlaag is gegaan (ik haalde al nooit meer dan 310KB/s), en ze morgenvroeg dus onderhoud aan de servers plegen, geef ik ze nog een kans.

Zodra ze die verprutsen, ga ik echter wel naar een 2048/1024 abo.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst ervoor zorgen dat mensen zelf geen mail server kunnen draaien en dan vervolgens je eigen mail servers in de soep draaien. Nee het zijn ook een paar toppers daar bij @home.
Al sinds december 1999 maken wij gebruik van @home maar zo slecht als ze de laatste paar maanden bezig zijn hier (groningen) heb ik niet vaak mogen aanschouwen.
Het wordt tijd voor een hele grote reorganisatie bij @Home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Laatst online: 13-01 16:44
Hier in Zwolle is het de laatste tijd ook steeds vaker mis. Verbinding die af en toe wegvalt. Duurt meestal maar 1 of 2 minuutjes maartoch... Ook is de mailserver momenteel weer down.

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik vraag me trouwens iets af.

Er zijn al zeker het hele weekend, met vandaag als grote "hoogte"punt, enorme problemen met de mailservers. Morgenvroeg van 5 tot 7 is er onderhoud gepland.

Waarom kan dat onderhoud niet nu al? De mailservers doen het toch al niet, dus je benadeeld er niemand mee als er 2 uur geen werkende mailservers zijn. Nu moeten we nog een paar uur extra wachten totdat we weer gewoon mail kunnen ophalen (als we geluk hebben dan; ik vertrouw het niet meer bij @home). Hoe eerder de mailservers weer "goed" (volgens @home begrippen dan) werken, hoe beter, toch?

Zal wel iets te maken hebben met geld. Moet wel.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Laatst online: 13-01 16:44
IceManX schreef op 12 October 2003 @ 23:21:
Zal wel iets te maken hebben met geld. Moet wel.
Zondagnacht werken is 200% extra loon, zal wel te duur zijn idd :(

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 11:15

SgtStrider

Fractal Switchover!

Volgens de @Home Abonnee pagina is het onderhoud aan de mailserver oneindig.
Onze technici zijn bezig om dit zo snel
mogelijk op te lossen. Excuses voor het
ongemak.
Snel is bij @Home geloof ik een andere definitie..

Edit :

WTF ???

Ik weet niet of dit al langsgekomen was :
FTP verbinding buiten het @Home netwerk.
Geachte @Home abonnee,

Op dit moment is het niet mogelijk een FTP
verbinding te maken naar onze Webspace service
vanaf een locatie buiten het @Home netwerk.

Onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet, @Home Afdeling
Klantenservice
Dit is echt klote !! Ik gebruik de FTP altijd voor bepaalde bestanden vanaf werk/school !

[ Voor 51% gewijzigd door SgtStrider op 13-10-2003 01:03 ]

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Leuk onderhoud aan de mailservers... het werkt nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
Ik heb vanaf vrijdag de mailserver al niet kunnen bereiken, en na het onderhoud is die Toko nog steeds down.
Mischien krijgen die technici per uur betaald en dan doen ze er maar lekker lang over.

1 minuut nadat ik dit bericht heb geplaatst doet hij het eindelijk, ben benieuwd hoe lang!!!

[ Voor 20% gewijzigd door Alieunited op 13-10-2003 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Zo zeg! Ik kon net zowaar mailtjes ophalen! Wel 10 stuks, allemaal dubbelen. De 4 mailtjes van eBay die ik nog binnen moet krijgen zitten er dus nog niet bij. Ook het mailtje dat eBay me zojuist heeft verstuurd is niet zoals normaal al binnen een minuut binnen.

Wie wil er ruilen? Ik heb 3x test van IceMan en een aantal mailtjes van www.play.com. Wie heeft er leuke aanbiedingen?

[ Voor 16% gewijzigd door Robtimus op 13-10-2003 11:19 ]

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

IceManX schreef op 13 October 2003 @ 11:14:
Zo zeg! Ik kon net zowaar mailtjes ophalen! Wel 10 stuks, allemaal dubbelen. De 4 mailtjes van eBay die ik nog binnen moet krijgen zitten er dus nog niet bij. Ook het mailtje dat eBay me zojuist heeft verstuurd is niet zoals normaal al binnen een minuut binnen.

Wie wil er ruilen? Ik heb 3x test van IceMan en een aantal mailtjes van www.play.com. Wie heeft er leuke aanbiedingen?
Help me herinneren dat ik mijn grote bek houd? De servers zijn weer morsdood.

En nu weer niet. Weet @Home dan niet wat stabiliteit is?

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
:( :( :( :( :r brakke mailservers, alweer down :r

Wat is dit voor shit laat ze wat nieuwe aanschaffen ofzo, dit is toch niet normaal :r

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyme_
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De webmail doet het nog wel (een beetje). Hij is erg traag maar je kunt in ieder geval in je mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, en dan al je e-mail berichten 5 of 6 keer binnen krijgen. Behalve de nieuwe!!
We zullen ze toch zeker nog wel krijgen, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Er is wel verbetering: ik krijg alweer een tijdje geen mail meer binnen. Dus ook geen dubbele >:)

Feit is wel dat ze aan het prutsen zijn, na 2 uur onderhoud doen ze het nog steeds niet goed. Ik :r ondertussen op de service van @home (iig wat betreft mailservers).

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbele reactie (net als bij @home)

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 12:28:
Ja, en dan al je e-mail berichten 5 of 6 keer binnen krijgen. Behalve de nieuwe!!
We zullen ze toch zeker nog ewel krijgen, niet?
Vast wel hoor. Over een week.

Ik heb al eerder een eBay mailtje een week later gehad. Ik sta ondertussen bijna nergens meer van te kijken.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegie
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

luckyme_ schreef op 13 October 2003 @ 11:59:
De webmail doet het nog wel (een beetje). Hij is erg traag maar je kunt in ieder geval in je mailbox.
Waar natuurlijk dan weer nix inzit omdat de mailtjes nog in @Home-space rondzwerven en daar pas over een week of wat weer uit opduiken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Laatst online: 12:46

Q-bone

Dusss...

Sneek:
mailserver down, upload wel 9 kb/sec en download in het begin snel, maar daarna niet meer dan 40kb/sec...

Hoelang duurt het opzeggen? op de site staat een kalandermaand.. bedoelen ze daarmee: 13 oktober opzeggen 13 november agsesloten? of pas bij elke eerste van de maand? dus nu op zijn snelst 1 december afgesloten zijn?

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegie

Boegie

We besiemelen mekoar

Q-bone schreef op 13 oktober 2003 @ 12:52:
Hoelang duurt het opzeggen? op de site staat een kalandermaand.. bedoelen ze daarmee: 13 oktober opzeggen 13 november agsesloten? of pas bij elke eerste van de maand? dus nu op zijn snelst 1 december afgesloten zijn?
Tot zover ik het begrepen heb, het laatste, dus op zijn snelst 1 dec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Boegie schreef op 13 October 2003 @ 12:57:
[...]

Tot zover ik het begrepen heb, het laatste, dus op zijn snelst 1 dec.
Erg k*t ja, stelletje kwiebussen daar bij @Home. Ze zijn wel megastrikt met die opzegtermijn van hun. Ik zeg op 3 oktober op, resultaat "per 01-12 vervalt uw abonnement".... grrr!!! :(

Terwijl ik nu al zit te ADSL'en...

--edit--
Wow, ik kon zojuist m'n mail ophalen! Was wel 75% spam en 10% mailtjes die ik al 10x had gehad, maar goed... :P

[ Voor 16% gewijzigd door Wildfire op 13-10-2003 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:07

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik heb afgelopen vrijdag ook @home eruit getrapt.

Ik heb al 1 1/2 jaar geziek en gezeik met de gateway van @home in Den Bosch.In de drukke uren ben ik van 18.00 tot 23.00 door de weeks, en heel het weekend om de 15 een minuut of 2 mijn verbinding kwijt. Mijn verbinding verliest contact met de gateway....

Ik heb in 18 maanden 4 x een nieuw computernaam gehad, 2 x een nieuwe modem. Ze zouden 12 november weer langs komen om ehet een en ander nader te bekijken, maar ze bekijken het maar.

Demon ADSL, here i come :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op 13 October 2003 @ 13:58:
[...]

Erg k*t ja, stelletje kwiebussen daar bij @Home. Ze zijn wel megastrikt met die opzegtermijn van hun. Ik zeg op 3 oktober op, resultaat "per 01-12 vervalt uw abonnement".... grrr!!! :(

Terwijl ik nu al zit te ADSL'en...

--edit--
Wow, ik kon zojuist m'n mail ophalen! Was wel 75% spam en 10% mailtjes die ik al 10x had gehad, maar goed... :P
Ik wou het op 2 oktober opzeggen maar toen heb ik het voordezekerheid gevraagd of ik dan wel per 1 november opgezegd werd maar nee hoor ook per 1 december dus nog een maand extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een idioten bij @home, het hele weekend al geen mail op kunnen halen en nu kan ik thuis niet eens meer internetten. Ik hoop dat iedereen weg gaat bij @home en dat ze failliet gaan, van service en klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit gehoord. Ik heb vandaag in elk geval ADSL aangevraagd en zal ook iedereen adviseren om geen @home te nemen. Wat een onmogelijk rukbedrijf is @home zeg.

(mijn mening is niet alleen op dit weekend gebaseerd trouwens, die mailserver werkt al tijden kloten, en de storingen komen steeds vaker voor, om nog maar te zwijgen over de te hoge prijs voor een prutsnelheid)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024

--JvL--

Know why

Klopt het dat die server om nieuwe mailadressen aan te maken er nu ook mee gekapt is?

Don't dream your life, live your dream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is er ook mee gestopt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

Is er nog een andere manier om achter je computernaam te komen (CC*******-a) zonder die "help"desk te bellen. Heb me vorige week aangemeld (kan nix anders dan @home want heb geen telefoonaansluiting) en het schijnt dat het een hele tijd kan duren voor ik bericht in huis krijg met de comp.naam. Mijn mailadres werkt al wel dus het is al wel geactiveerd.

[ Voor 3% gewijzigd door --JvL-- op 13-10-2003 14:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

lordsnow

I know nothing

Als je je IP adres weet kan je deze gewoon resolven.

BV, voor mijzelf:

*** Resolved 212.120.80.34 to cc7224-a.ensch1.ov.home.nl

En (ta-da!) daar staat mijn computernaam.

Btw, zelfs al heb je je computernaam - heb je ook al je wachtwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik moet zeggen: ik ben blij dat ik niet meer in de computerwinkel werk. Ik zou het niet meer over mijn hart krijgen iemand een @home abo/pakket te verkopen.

Naja, de mailserver connect weer. Nu nog de mail goed aan laten komen (een mailtje van een vriend (ook @home) dat nog geen 10 minuten geleden is verstuurd is er nog steeds niet).

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

Nieuwe abbo's krijgen altijd standaard de geboorte datum als pass. Ben nu on-line op het werk en nog niet online thuis. Dus ook mn ip-adres weet ik niet.
Via webmail kan ik wel mn mailbox in, via het door mij aangevraagde mailadres en mn geboortedatum. Dus account is geactiveerd maar ik heb dus geen comp. naam om ook thuis online te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegie

Boegie

We besiemelen mekoar

Iemand ervaring met hoelang het kan duren nadat je weer kan connecten met de mailserver en voordat je berichten waar je al een paar dagen op wacht in je Inbox kan verwachten?
edit:
Tjezus wat een warrige zin, hopelijk is dit te volgen...

[ Voor 17% gewijzigd door Boegie op 13-10-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Boegie schreef op 13 October 2003 @ 15:15:
Iemand ervaring met hoelang het kan duren nadat je weer kan connecten met de mailserver en voordat je berichten waar je al een paar dagen op wacht in je Inbox kan verwachten?
Connecten kan alweer, ik heb iig geen problemen.

Over wanneer je mailtjes ontvangt, dat kan zelfs @home je niet zeggen. Ik verwacht wel nog deze week, maar meer kan ik er niet over zeggen.
Ik vraag me wel af wanneer ze stoppen met versturen van dubbele mailtjes. Net weer een replica binnengekregen.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:00
Wildfire schreef op 13 oktober 2003 @ 13:58:
[...]

Dan laat je je mooi naaien. Volgens de voorwaarden kun je opzeggen per 1e van een kalendermaand. Opzeggen doe je minimaal 4 weken van te voren. 4 weken = 28 dagen. Als je overdag op 3 oktober opzegt is 31 oktober dus 4 weken. Dan moeten ze de opzegging per 1-11 door laten gaan.
Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 14:10:
[...]

Ik wou het op 2 oktober opzeggen maar toen heb ik het voordezekerheid gevraagd of ik dan wel per 1 november opgezegd werd maar nee hoor ook per 1 december dus nog een maand extra
En jij had dus ook gewoon op 2 oktober op kunnen zeggen. Volgens mij kennen de mensen bij @Home hun eigen voorwaarden niet. Wijs ze maar eens op: Artikel 21.1.

[ Voor 33% gewijzigd door Mark op 13-10-2003 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb al een paar jaar @home en het is na een goede periode weer echt heel slecht bij mij (Den bosch) Mailen is een ramp en ben iedere dag een keer of 5 even mijn verbinding kwijt.

Mijn oog is gevallen op het MyGiga abonnement van MyAdsl.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr paaj
  • Laatst online: 24-09 12:51
Per 1-12-2003 adsl tweakdsl.. Mail is voor mij nu het belangrijkste onderdeel. Heb genoeg van de discontinuiteit die @HOME biedt. En je betaalt er genoeg voor.

Dus helaas @home;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Godver.
Mijn eigen testmailtjes van niet-@home accounts komen al niet meer aan, gisteren nog wel (als ik tenminste mijn mail incidenteel op kon halen).

En verder zijn er natuurlijk weer de verbindingsproblemen soms. Ik word er echt ziek van. Binnenkort maar es met mijn mam praten over ADSL.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

@home mail heeft bij mij nooit echt goed gewerkt, altijd tijdelijk. De mailserver is zo onbetrouwbaar, dat je de @home mailservers gewoon niet kan gebruiken voor belangrijke mail. Dat is al sinds het begin dat ik @home heb, en dit is nog steeds niet verbeterd. Het is net alsof de mailservers nog steeds in een soort testfase zitten. Ik vind het dermate slecht werken dat je het niet echt een @home dienst kan noemen. Zelfs een gratis emailadres als die van hotmail is nog beter.
De verbinding ligt er tegenwoordig ook vaak uit, dus gamen zit er ook steeds minder in. Sommige games lig je er gewoon uit als je verbinding te lang weg is, erg vervelend.

[ Voor 21% gewijzigd door robbertb op 13-10-2003 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

robbertb schreef op 13 oktober 2003 @ 16:50:
@home mail heeft bij mij nooit echt goed gewerkt, altijd tijdelijk. De mailserver is zo onbetrouwbaar, dat je de @home mailservers gewoon niet kan gebruiken voor belangrijke mail. Dat is al sinds het begin dat ik @home heb, en dit is nog steeds niet verbeterd.
Op incidenten na (maar dan wel meteen ernstig, zoalsn ook weer nu) heb ik er anders geen last van gehad (voor zover ik weet natuurlijk). Maar dit begint wel een erg grote druppel te worden, die emmer loopt zo echt nog eens over.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mailserver is hier onderhand al 2-3 dagen extreem brak. Ik heb al ruim 2 dagen geen mail kunnen ophalen...

Men meldt wel nu dat de mailserver eruitligt. Ik vraag me af waarom @Home dat apparaat niet aan het draaien krijgt zoals het hoort.

Gaat weer lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om te zien dat veel tweakers @home opzeggen en waarschijnlijk ook al hun vrienden en kennissen af raden @home te nemen, ze zullen bij @home nog raar staan te kijken als straks grote aantallen klanten zijn vertrokken en voor ADSL hebben gekozen. Waarschijnlijk hebben ze zelfs zo'n plaat voor hun kop dat ze denken dat het alleen door de dalende prijs van ADSL komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekieboe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Na 3 dagen problemen met de @home Mailserver lijkt het sinds vandaag om 16:50 weer allemaal redelijk te werken.

Tis alleen wel verdomde schandalig dat ik zeker 40 mailtjes niet heb gehad waarvan ik weet dat ze verstuurd zijn.

8000WP op Z-W & 1800WP op Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 oktober 2003 @ 16:57:
Leuk om te zien dat veel tweakers @home opzeggen en waarschijnlijk ook al hun vrienden en kennissen af raden @home te nemen, ze zullen bij @home nog raar staan te kijken als straks grote aantallen klanten zijn vertrokken en voor ADSL hebben gekozen. Waarschijnlijk hebben ze zelfs zo'n plaat voor hun kop dat ze denken dat het alleen door de dalende prijs van ADSL komt.
Veel tweakers zeggen dat ze van provider veranderen. Ik durf te wedden dat nog niet de helft het daadwerkelijk doet.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:43
The Dolf schreef op 13 October 2003 @ 17:02:
[...]

Veel tweakers zeggen dat ze van provider veranderen. Ik durf te wedden dat nog niet de helft het daadwerkelijk doet.
Dat denk ik ook. Ben ook niet altijd tevreden over @home, maar in vergelijking met andere providers doen ze het echt niet slecht. Maar dat mag uiteraard niet betekenen dat ze dan maar lekker kunnen genieten van hun voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

The Dolf schreef op 13 October 2003 @ 17:02:
[...]

Ik doe het idd liever niet, oa vanwege alles wat erbij komt kijken (accounts met mijn @home emailadres, soms zelfs als username). Aangezien ik dat emailadres dus ook kwijt raak (@home kennende na een jaar ongeveer) begrijp je denk ik wel dat ik het als laatste middel zie.
Maar ik moet zeggen, dat laatste middel komt steeds dichterbij. Nog een keer zo'n stunt als dit (@home kan zo vaak zeggen dat het hun schuld niet is, maar als ze moeite deden kwam zoiets simpelweg niet voor) en ik ben weg, dan maar alles migreren.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 13 oktober 2003 @ 17:02:
[...]

Gezeur.

Ik kijk zelf al een tijdje naar het 39 euro abonnement van Demon. Dat is 1024 kbps down/512 kbps up, oftwel 128/64 kB/s. Voor mijn gebruik is het meer dan genoeg en sneller is altijd beter, maar niet ten koste van alles. Die nieuwsserver en mailserver van @Home zijn echt brak, en van die van Demon hoor ik goede verhalen. Er wordt van gezegd dat ze on-par draaien met die van XS4ALL, die regelmatig wordt genoemd als "de meest betrouwbare provider". Jammer genoeg hebben zij echter ADSL via KPN, en dat is (veel) duurder dan het ADSL via BBned.

Waarom ben ik nog niet weg bij @home? Slechts twee reden. Ik moet dan op ERG veel plaatsen mijn e-mail adres gaan veranderen. Ik wil ook als het kan zonder downtime overstappen. Aansluiten ADSL -> dan pas @Home weg. Ik zou dus graag ADSL aangesloten krijgen óp, of net vóór mijn @Home verbinding wordt weggehaald. Ik ben nog bezig met uitzoeken of dat gaat.

Ik zeg niet alleen dat ik ga overstappen, maar op zijn tijd DOE ik het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaaNium
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 13:27

DaaNium

incl. 70% zachte ghee

inderdaad.. veel mensen zeggen wel "@Home is niks waard, ik ga echt bij een andere provider" maar voor de meeste is het teveel werk/moeite om het ook daadwerkelijk te doen.
Ik moet toegeven dat de afgelopen tijd de verbinding (vooral met mailserver) knap waardeloos is, en dat voor bijna 50,= euro in de maand.
ik heb zelf ook gedacht om over te stappen naar ADSL, maar omdat ik voorheen eigenlijk nooit echte klachten gehad heb over @Home, blijf ik nog even 'n paar maanden afwachten.
Ze geven op hun "storingen" stukje op de site wel aan dat ze 'bezig zijn aan het netwerk' daarom wacht ik nog maar even :)
(omgeving Maastricht trouwens)

..maar ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
Probleem is dat je nooit weet hoe slecht een adsl provider is.
@sloom loopt al weken kut hier met een baggere 8 kb upload en 200 kb down en we zijn ook aan het denken om over te stappen.
Maar tis toch een duit geld en werk om "even" over te stappen, en wie weet, misschien is adsl nog kutter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegie

Boegie

We besiemelen mekoar

Snoekieboe schreef op 13 oktober 2003 @ 17:00:
Na 3 dagen problemen met de @home Mailserver lijkt het sinds vandaag om 16:50 weer allemaal redelijk te werken.
Tis alleen wel verdomde schandalig dat ik zeker 40 mailtjes niet heb gehad waarvan ik weet dat ze verstuurd zijn.
Tja, blijft de vraag, zijn ze echt weg of zitten ze ergens in een queue en zien we ze vandaag/morgen/over drie jaar weer opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• num-lock
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Heb ook het hele weekend probs gehad met mail. Het lijkt mij normaal als een provider waar ik dik voor betaal mij niet alleen verbinding kan geven, maar ook hun mail service goed voor elkaar hebben!
Ik heb echt boos! Omdat ik nogal veel gebruik van hun mail server maak i.v.m contact met klanten van me. Kan de opta gewoon niet eens een keer goed optreden en ze boetes geven. alle klanten van atHome hebben hier last van en de opta blijft rustig kijken...

de consumenten bond zal wel weer in beeld komen bij Radar en kassa, maar die lapzwanzen doen er ook geen flikker aan!

zo ff mijn frustraties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 17:10:
[...]

Gezeur.

Ik kijk zelf al een tijdje naar het 39 euro abonnement van Demon. Dat is 1024 kbps down/512 kbps up, oftwel 128/64 kB/s. Voor mijn gebruik is het meer dan genoeg en sneller is altijd beter, maar niet ten koste van alles. Die nieuwsserver en mailserver van @Home zijn echt brak, en van die van Demon hoor ik goede verhalen. Er wordt van gezegd dat ze on-par draaien met die van XS4ALL, die regelmatig wordt genoemd als "de meest betrouwbare provider". Jammer genoeg hebben zij echter ADSL via KPN, en dat is (veel) duurder dan het ADSL via BBned.

Waarom ben ik nog niet weg bij @home? Slechts twee reden. Ik moet dan op ERG veel plaatsen mijn e-mail adres gaan veranderen. Ik wil ook als het kan zonder downtime overstappen. Aansluiten ADSL -> dan pas @Home weg. Ik zou dus graag ADSL aangesloten krijgen óp, of net vóór mijn @Home verbinding wordt weggehaald. Ik ben nog bezig met uitzoeken of dat gaat.

Ik zeg niet alleen dat ik ga overstappen, maar op zijn tijd DOE ik het ook.
Aan de reacties te horen is het blijkbaar geen gezeur. En op dit moment spreek je jezelf tegen.

En ik zei overigens dat slechts de helft zijn belofte waar maakt. Lezen schijnt een kunst te zijn.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

WAAAAAA!

Ik kreeg net twee van mijn testmailtjes binnen! Hulde!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En net weer twee. Volgens mij begint alles langzaam aan binnen te druppelen.

[ Voor 42% gewijzigd door Robtimus op 13-10-2003 18:23 ]

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
IceManX schreef op 13 October 2003 @ 18:19:
WAAAAAA!

Ik kreeg net twee van mijn testmailtjes binnen! Hulde!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Bij mij is het beter. Vanochtend om 10.00 heb ik een mailtje naar mezelf gestuurd. Om 14.29, 13.12 ... 18.19 kreeg ik ze binnen. In het totaal 8 stuks. Had hem toch echt maar 1x gestuurd.
Beter te veel dan te weinig.

[ Voor 5% gewijzigd door The Dolf op 13-10-2003 18:24 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wow, ze hebben zelfs een complete FAQ rondom deze storing geschreven :P :P

http://athome.custhelp.co...T1kZmx0JnBfcGFnZT0x&p_li=

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

wildhagen schreef op 13 oktober 2003 @ 18:25:
Wow, ze hebben zelfs een complete FAQ rondom deze storing geschreven :P :P

http://athome.custhelp.co...T1kZmx0JnBfcGFnZT0x&p_li=
Die gebruiken ze over een maand gewoon weer hoor :P

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

wat ik wel zal missen van @home ,is dat ze elke mail 2 of 3 keer sturen. Wel zo makkelijk als je op del drukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes ik kan weer mail ophalen (goh na 36 uur al :z).
Alles 5 keer zelfs. Behalve wat ik vandaag naar huis gestuurd heb en ik moet hebben. Dát natuurlijk niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 13 October 2003 @ 17:34:
[...]

Aan de reacties te horen is het blijkbaar geen gezeur. En op dit moment spreek je jezelf tegen.

En ik zei overigens dat slechts de helft zijn belofte waar maakt. Lezen schijnt een kunst te zijn.
Ik spreek mezelf niet tegen. Ik heb al een tijd geleden gezegd dat ik ga overstappen naar een andere provider als het zo slecht blijft. Het probleem is dat het moeilijk is om "even" een ander mail adres overal bekend te krijgen. (Veel mensen veranderen het gewoon niet in hun adresboek, als het nieuwe wordt doorgegeven.) Daarnaast, als het 3 weken duurt voordat de overstap geregeld is, dan heb ik een probleem. Voor school, én werk, kan ik niet meer zonder internet. Ik moet het netwerk van school bereiken kunnen, als ik werk gedaan wil krijgen. Als iemand die veel computers installeert, heb ik ook internet nodig voor Windows Updat en dergelijke. 3-4 weken zonder internet (wat bij een overstap gemakkelijk kan gebeuren), is gewoon geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unique schreef op 13 October 2003 @ 17:15:
Maar tis toch een duit geld en werk om "even" over te stappen, en wie weet, misschien is adsl nog kutter!
Wat is nu het hele probleem van overstappen dan? Je vraagt ADSL aan via internet en stuurt een brief naar @home dat je die brakke bende van hen niet meer wil. Als iedereen zo denkt dan gaat @home gewoon door met dit soort praktijken. En wat het e-mail adres betreft, je stuurt gewoon een mail aan alle mensen in je adresslist dat je een ander e-mail adres hebt, vervolgens heb je nog een jaar de tijd om hardhorende mensen te vertellen dat je een ander e-mail adres hebt. Voor 15 eurootjes meer heb je minimaal 2 keer snellere download en 6 keer snellere upload bij Demon. (drink elke weekend 2 biertjes minder en je hebt het al weer terug verdient ;) )

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 19:33:
Voor 15 eurootjes meer heb je minimaal 2 keer snellere download en 6 keer snellere upload bij Demon.
Ik mag geen Demon wegens een kostenspecificatie op de telefoonlijn :'(
U dient zorg te dragen voor een analoge of ISDN telefoonlijn die aan de volgende eisen voldoet:
  • KPN Telecom Belbudget, Belbasis of Belplus abonnement
  • Geen 'meervoudige' telefoonaansluiting (met een groepsnummer of doorkiesnummer)
  • De lijn loopt niet via een interne telefooncentrale
  • Geen speciale fysieke doorschakelfaciliteit (ODA)
  • Geen abonnement op de dienst KPN Kostenindicatie
  • De lijn moet vrij zijn van andere (voorgaande) ADSL aansluitingen. Uw opzegging van bijvoorbeeld Mxstream moet door KPN administratief verwerkt zijn voordat u uw order kunt plaatsen. Anders kan uw aanvraag niet verwerkt worden.
  • De locatie van het ISRA-punt (punt waar de KPN telefoonlijn het huis binnenkomt) moet bekend en bereikbaar zijn.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceManX schreef op 13 October 2003 @ 19:43:
[...]
Ik mag geen Demon wegens een kostenspecificatie op de telefoonlijn :'(

[...]
huh? hoe zit dat dan? Is dat die uitgebreide kostenspecificatie dat je kan zien waar je allemaal heen hebt gebeldt? Das mooi lullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

ja dat is die uitgebreide kostenspecificatie.
Wat me wel opvalt is dat Demon de enige is die die regel heeft voor zover ik het heb gezien.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SooK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:44
Ga er vanuit dat je deze oplossing al hebt overwogen, maar kun je die kostenspecificatie niet opzeggen en dat via internet (kpn.com) opvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Oct 13 2003 om 20:17:16 UTC+0200)

Download : 18.0 KByte/sec
Upload : 3.0 KByte/sec
Connection : 29.0 Conn/min
Ping test Nederland : 1,006.0 ms

tsja van mij mogen ze het best wel breedband noemen MAAR dit kan toch niet :?

een upload van 3 kb/s ZONDER dat ik kazaa of iets aan heb staan en dat op ene doodnormale maandag avond :| Ik zag dat ze bij fast-xs een 2048/1024 abbo voor €49,95 hebben :9 dus misschien neem ik dat wel, en als het lukt een 8mbit/1024 abbo voor €59,95 :9~ maar ik geef @home nog even de tijd want voorheen, paar maand geleden, was t nog wel snel. Downloads van 350 kb/s+ was toen een doodnormale zaak, nu kom ik nooit meer boven de 250 kb/s uit dus ik heb hoop dat er iets aan het netwerk gedaan gaat worden hier :'(

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

SooK schreef op 13 October 2003 @ 20:23:
Ga er vanuit dat je deze oplossing al hebt overwogen, maar kun je die kostenspecificatie niet opzeggen en dat via internet (kpn.com) opvragen?
het is niet mijn eigen telefoonlijn, dus ik kan er niks over zeggen. En ik denk niet dat mijn mam het op wil zeggen.

maar die Fast-XS klinkt ook interessant, die staat niet op adsl.nl en daarom kende ik hem niet. Toch ff naar kijken.

PS: ik kreeg net trouwens een test mailtje binnen (nog steeds geen reguliere mail) met als tijd received 18:23. Dat mailtje is dus 2 uur na ontvangst eindelijk binnengekomen :/

[ Voor 16% gewijzigd door Robtimus op 13-10-2003 20:33 ]

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeedXS is nog goedkoper, heb hier ook al naar zitten kijken, maar het risico dat het net zo'n bende als bij @home is te groot. Demon staat toch wel bekend als een goede provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

SpeedXS vraagt jaarlijks 99 euro extra.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik kreeg net 2 mailtjes die (een stuk) eerder vandaag zijn verzonden. Nu nog 4 van gisteren te gaan en alles dat ik binnen verwacht is er.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:22

Zym0tiC

^_^

IceManX schreef op 13 oktober 2003 @ 20:59:
SpeedXS vraagt jaarlijks 99 euro extra.
ja voor het dual extreme abo met 2 modem waarbij je 16384/2048 haalt 8)7 :9~

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Grmbl...mail server stuurt weer eens 15 keer hetzelfde mailtje terwijl ik hem al heb gekregen.

En telnetten naar de mailserver hebben ze ook uitgeschakeld. Nou kan ik die mail er niet vanaf knikkeren. :(

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Laatst online: 17-09 17:05
Jij krijgt tenminste nog mail....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
Zym0tiC schreef op 13 October 2003 @ 21:46:
[...]

ja voor het dual extreme abo met 2 modem waarbij je 16384/2048 haalt 8)7 :9~
fout, voor allemaal, kijk maar: http://www.speedxs.nl/pages/aanvragen.html#ultra

bijt dual extreme abbo is het alleen €199 ipv. €99 :)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Fire_escape schreef op 13 oktober 2003 @ 21:56:
En telnetten naar de mailserver hebben ze ook uitgeschakeld. Nou kan ik die mail er niet vanaf knikkeren. :(
weet je zeker dat de server niet even down was toen je dat testte?
naar poort 110 'telnetten' om je ding te doen moet namelijk gewoon kunnen, een email-client doet immers niets anders (alleen zie je dat niet)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Bah, ik verwacht net enkele zeer belangrijke mails.. Hoop dat ze überhaupt nog aankomen.. :(

Wel lachwekkend trouwens; had een klaagmail naar @home gestuurd met betrekking tot de mailserver en krijg het antwoord vervolgens in veelvoud terug :P

offtopic:
Hey Flat©, long time no see! :)

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Flat© schreef op 13 oktober 2003 @ 22:06:
[...]

weet je zeker dat de server niet even down was toen je dat testte?
naar poort 110 'telnetten' om je ding te doen moet namelijk gewoon kunnen, een email-client doet immers niets anders (alleen zie je dat niet)
Jep. Heb het vanmiddag geprobeerd en net weer en krijg nog steeds de melding dat ie geen verbinding kan maken. Zal morgen ofzo nog eens proberen als ik me door de stortvloed van mailtjes heb gewerkt.

* max kreeg net weer 19 dezelfde mailtjes.... @Home heeft het maar druk zullen we maar zeggen. :/

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Fire_escape schreef op 13 October 2003 @ 23:23:
[...]

Jep. Heb het vanmiddag geprobeerd en net weer en krijg nog steeds de melding dat ie geen verbinding kan maken. Zal morgen ofzo nog eens proberen als ik me door de stortvloed van mailtjes heb gewerkt.
Werkt hier wel hoor.

Ik weet niet welke server je probeert maar 213.51.128.65:110 werkt.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Niet online

rvm

edit:
oops... dit had iemand anders ook al geantwoord.

[ Voor 96% gewijzigd door rvm op 13-10-2003 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:06
Zo'n kosten specificatie-abonement is waarschijnlijk een setje electrische pulsen over je telefoonlijn waarop de tikkentellers reageren.
Van die tellers die in studentenhuizen veel gebruikt worden.

Ik meen me alleen te herinneren dat KPN kort geleden is gestopt (of in elk geval heeft aangekondigd te stoppen) met een dergelijke service.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
snelheid is hier altijd goed.
Afbeeldingslocatie: http://server.stt-gaming.nl/ron/dumeter.JPG
maar ik heb al jaren dat eens in de zoveel tijd mijn verbinding voor 5 minuten eruitvliegt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download grafiekje je ziet ;m mooi inzakken in de primetime.

Statistieken voor het laatst bijgewerkt op Dinsdag 14 Oktober 2003 om 1:40
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mvanrijnen/mrtg/followme-down-day.png

bestand 700kb
btw. Blauw komt van xs4all netwerk
Groen van Essent kabelcom

[Edit]
Ze passen de reclame steeds maar niet aan !!
(ik heb ze er al een mail over gestuurd)
http://www.home.nl/producten/nieuws/

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Gefiliciteerd @home, ik ben binnenkort geen klant meer bij jullie. Hier (Groningen) is de verbinding (@home plus) de laatste maanden zeer instabiel/traag. Upload komt te vaak niet eens hoger dan een @home basis-abonnement, maar ik betaal wel het hogere bedrag (EUR 47.95).

De @home verbinding heeft z'n beste tijd gehad ben ik bang.
- Nu lijkt het erop dat @home geen stabiele verbinding meer kan leveren, waarschijnlijk door capaciteitsproblemen. Ik was zelf niet zo verbaasd toen @home een CAP op hun download zette. Dit levert namelijk weer extra 'gratis' bandbreedte op.
- Dan de mailserver die gewoon ronduit slecht te noemen is. Bied de dienst 'gewoon' functionerend of biedt hem helemaal niet :( We betalen er toch voor?
- @home heeft nagelaten om de klant enige service te verlenen. @home informeert klanten niet als er wijzigingen zijn in hun netwerk of ontkennen alles.
- Van de keren dat ik de helpdesk gebeld heb, was de kennis van een zeer laag niveau, de wachttijden waren bedroevend lang. Ik heb in 3 jaar van alle emails die ik gestuurd heb naar de klantenservice nog NOOIT een persoonlijk antwoord gekregen, enkel standaard antwoorden.
- De @home verbinding is sinds het begin (maart 1999) niet verhoogd in upload-snelheid. Voor mij is dit in de praktijk toch steeds belangrijker gebleken. Ik ga nu niet meer wachten totdat @home met een hogere upload komt, dit kan zeker nog tot januari 2004 gaan duren en waarschijnlijk tegen een meerprijs.
- Bovendien heb ik ook geen geduld meer op betere tijden. @home heeft voor mij genoeg tijd gehad om hun zaakjes in orde te maken.

Gelukkig is BBNed op mijn adres beschikbaar, dus ik zal per 1 december een ADSL-verbinding hebben.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Hier hetzelfde.

I.d.d dat sturen van standaard mailtjes, dat vond ik altijd zo neerbuigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:22

Zym0tiC

^_^

Ronnie_T schreef op 14 October 2003 @ 02:21:
Gefiliciteerd @home, ik ben binnenkort geen klant meer bij jullie. Hier (Groningen) is de verbinding (@home plus) de laatste maanden zeer instabiel/traag. Upload komt te vaak niet eens hoger dan een @home basis-abonnement, maar ik betaal wel het hogere bedrag (EUR 47.95).
@home plus :?

mis ik iets of bedoel je gewoon @home breedband?

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Zym0tiC schreef op 14 October 2003 @ 11:08:
[...]

@home plus :?

mis ik iets of bedoel je gewoon @home breedband?
Ik bedoel inderdaad @home breedband. Het abonnement heette volgens mij een jaar geleden nog @home plus.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SooK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:44
Ronnie_T > Zit zelf ook bij @home in Groningen, maar ik heb niet/nauwelijks problemen ondervonden. Wel lag de mailserver even plat, maar ik gebruik mijn home-mailadres nooit en smtp'en via @home ging nog wel gewoon ;)
- De @home verbinding is sinds het begin (maart 1999) niet verhoogd in upload-snelheid. Voor mij is dit in de praktijk toch steeds belangrijker gebleken. Ik ga nu niet meer wachten totdat @home met een hogere upload komt, dit kan zeker nog tot januari 2004 gaan duren en waarschijnlijk tegen een meerprijs.

...

Gelukkig is BBNed op mijn adres beschikbaar, dus ik zal per 1 december een ADSL-verbinding hebben.
Wat mij inderdaad ook zorgen baart is de lage upload van @home. Ook ik begin de upload steeds belangrijker te vinden (lees: meer nodig te hebben) en daarbij ga ik nu ook nog eens het internet met mijn huisgenoot delen. Mag ik je vragen welk dsl-abo je gaat nemen? (ik gok Demon DSLExpress?)

[ Voor 22% gewijzigd door SooK op 14-10-2003 13:31 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.