Dit topic is meer bedoeld voor het oc'en (en de resultaten daarvan) en het modden van de 9800 SE's. De problemen die je misschien met die kaart zou hebben, horen in VB, maar pas nadat je moeite hebt gedaan om het zelf op te lossen. Ik bedoel dit nu vooral richting KeesKruimel
. Er wordt hier in DOC namelijk enige basiskennis van pc's èn van overclocken verwacht, en uit jouw posts in dit topic maak ik op dat die kennis (nog) niet echt aanwezig is 
Doe voortaan dus eerst wat moeite voordat je je problemen meldt, en zorg dat ze op de juiste plek terecht komen. Want zoals ik zei, dit topic is meer bedoeld voor oc-resultaten en mods op de 9800 SE kaarten, dan voor een probleem zoals hier gemeld wordt. Dat heeft namelijk niks met DOC te maken, let daar dus op
.
Doe voortaan dus eerst wat moeite voordat je je problemen meldt, en zorg dat ze op de juiste plek terecht komen. Want zoals ik zei, dit topic is meer bedoeld voor oc-resultaten en mods op de 9800 SE kaarten, dan voor een probleem zoals hier gemeld wordt. Dat heeft namelijk niks met DOC te maken, let daar dus op