Vandaag (zaterdag) ook de Hercules AIW gehaald op de HCC bij ACI voor 225,-
Na aankoop wat nader bekeken en het leek er sterk op dat de kaart al eens in een systeem had gezeten (sporen op de agp connector). Ik ging dus met het idee naar huis dat ze bij die shop al getest hadden op modbaarheid en alle goede kaarten lekker achter hadden gehouden. Was dus een minder vrolijke thuisreis (ook nog eens file tot de 3e etage v/d de parkeergarage

)
Thuis gelijk GF4 eruit, radeon derin, Cat 3.9 derop, patchen met Rivatuner en 3Dmark03 dertegenaan. Met 2 paar gekruiste vingers staren naar het scherm op zoek naar rooie vierkantjes, maar helaas...niks te zien
Score 5273

Ongemod kom ik op 3612. Met m'n ti4200 haalde ik met moeite 1500

Verder 20min UT2003 botmatch bench, wat Serious Sam 2 demo's, een paar rondjes NFS Underground en anderhalf uur Call of Duty gedraaid. Ik kan geen rare dingen ontdekken! Zijn er nog andere betrouwbare checks op gare pipelines?
Wel nog gekut gehad met COD. Met de hand de 3.9 .inf ed'en hielp niet dus nu maar de hotfix drivers (=beta 3.10 release) geinstalleerd.
Net nog gespeeld met het AIW spul. Wat een onoverzichtelijk zooitje met al die apart te installeren tools

Uiteindelijk wel alle 34 zenders op de haagse kabel gevonden. Time shifting werkte zonder dat ik het door had. Viel me ineens op dat ik Spongebob op pause had gezet