Hmja, is ook waar, dit moet er ook in staan, maar toch. Ik ken ook niet het hele wetboek uit me hoofd en leef het toch redelijk na. Toch moet je al die regels hebben.
Zo ken ik ook niet alle faqs, maar heb ik zelfs als n00b geen n00b topics geopend zover ik me kan herinneren. Instinctief voel ik wel een beetje aan wat kan en wat niet. Maar niet iedereen voelt dat aan, dus het zou handig zijn als er een verkorte gedragscode is zodat mensen een beter gevoel hebben van wat wel en niet kan, en dan kunnen ze naar de uitgebreide regels zoeken wanneer ze twijfelen.
Trouwens, de implicite 'eis' die hier af en toe heerst dat je alle faq's maar moet kennen vind ik nl een beetje bizar, een faq zijn frequently asked questions, en die ga je dus pas nazoeken op het moment dat je een vraag hebt. De FAQ's zijn de references en regelgeving, die er moeten zijn. Maar wat er nu onde het FAQ knopje staat is helemaal geen faq, er staan geen vragen en geen antwoorden, het is een beleid/gedragscode, en dat is iets heel anders. Misschien dat de FAQ's en de het beleid iets meer gescheiden moet worden, en dat er toch nog een iets helderdere beleidssamenvatting voor het hele forum moet komen (hoewel er, zoals ik al zei, hard aan gewerkt wordt

).
Ik zei ook niet dat het makkelijk was trouwens
[
Voor 42% gewijzigd door
DarkX op 02-10-2003 22:55
]