[AXXO] Sennheiser HD457 voor € 19,-

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ging ik gister even bij een voor mij nog onbekende winkel, AXXO multi electronics, naar binnen om en koptelefoon te halen.

Ik zag een bordje staan voor een rij met mooie koptelefoons met "Sennheiser MX500" voor 17,50...

Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/root/products_headphones_homeuse_minihifisystems_05177/$file/5177_pro2.jpg

Zag er mooi uit... Dus ik zeg die koptelefoon wil ik, die mx500...

Zegt de man dat dat bordje bij die oordopjes hoort die ernaast liggen... :| "maar... ik kan je die koptelefoon, sennheiser hd457 wel voor dezelfde pr... nee dat kan niet ehmmm, voor € 19,- ipv 29,95 aanbieden."

Ik zo... :/ ... ok! B)

Geen idee waarom hij dat deed, scheelt toch weer 10 euro... ben ik gematst of als nog duurder uit dan bij een andere winkel?

[ Voor 25% gewijzigd door Victorio op 27-09-2003 10:48 ]

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 13:42

Xymox

Determinism rulez !

Zijn die Sennheisers de betere headsets of zijn er betere merken/setjes voor onder de 50 eurie ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Xymox schreef op 26 September 2003 @ 10:59:
Zijn die Sennheisers de betere headsets of zijn er betere merken/setjes voor onder de 50 eurie ?
Ik heb plantronics .audio 90, die is ook erg fijn en onder de 50 euro, mits je even goed kijkt waar je koopt :)

Ja doe maar.

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Xymox schreef op 26 September 2003 @ 10:59:
Nou Sennheiser is wel een van de beste merken, zou iig niet weten welk merk beter is voor dezelfde prijzen. (Je hebt natuurlijk wel van die bikkel merken, zoals die nieuwe Zalman 5.1 Koptelefoon, maar die zijn dan ook gelijk vrij prijzig...)

JVC en Philips hebben ook wel budget hoofdtelefoontjes maar voor dezelfde prijs zou ik een Sennheiser nemen. :P

Vooral voor die € 19,- dus... 8)

Heb nog wat op google gezocht en er komt overal een verkoopprijs van € 40,- naar voren, € 30,- als laagste prijs. Blijft dus een mooie aktie van AXXO. :z

[ Voor 3% gewijzigd door Victorio op 27-09-2003 10:47 ]

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Victorio schreef op 26 September 2003 @ 09:53:
Ging ik gister even bij een voor mij nog onbekende winkel, AXXO multi electronics, naar binnen om en koptelefoon te halen.

Ik zag een bordje staan voor een rij met mooie koptelefoons met "Sennheiser MX500" voor 17,50...

[afbeelding]

Zag er mooi uit... Dus ik zeg die koptelefoon wil ik, die mx500...

Zegt de man dat dat bordje bij die oordopjes hoort die ernaast liggen... :| "maar... ik kan je die koptelefoon, sennheiser hd457 wel voor dezelfde pr... nee dat kan niet ehmmm, voor € 19,- ipv 29,95 aanbieden."

Ik zo... :/ ... ok! B)

Geen idee waarom hij dat deed, scheelt toch weer 10 euro... ben ik gematst of als nog duurder uit dan bij een andere winkel?
Netjes! 8).

offtopic:
er staat een foutje op je site, "Maxtor 30.5 GB UDMA 166 7200RPM 2MB 53073H6". Dat kan niet kloppen natuurlijk ;)

Verwijderd

ik vind AXXO maar een rare winkel

had van de week een digitale cam gekocht voor 199,-
(pricewatch 170 gemm)

de dag erna geruild voor een ander type die 339,- kost

met garantie en het een en ander zoals geheugen en een inruil camera voorheen een totaal verschil van 188 euro

wat blijkt: er is iets van 477,- euro totaal afgeschreven van me pin door hun en ik heb een factuur met allerlij aangepaste prijzen die ik zelf nie eens meer begrijp,.

ik moet maar gauw terug gaan naar die "winkel" en het beste geld terug vragen,. als ze moeilijk gaan doen iets regelen met de consumentenbond ofzo want dit kan echt niet en is echt teveel geld

belachelijk gewoon :r

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 00:12 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-02 12:35
Euh, misschien gewoon een foutje :?

Maar je betaald dat toch zelf, dus waarom kom je er nu pas achter, en niet in de winkel ?

[ Voor 58% gewijzigd door Hoyden op 27-02-2005 00:15 ]

Verwijderd

SandeR schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:14:
Euh, misschien gewoon een foutje :?

Maar je betaald dat toch zelf, dus waarom kom je er nu pas achter, en niet in de winkel ?
omdat ik op zn zachts gezegt een beetje misleid voel, het bedrag klopt niet en de pin wist al gelijk wat ie moest doen en wist blijkbaar mn pincode nog dat ik alleen nog maar op ja hoefte te drukken,. dat ging heel vaag, zoiets heb ik niet eerder in een winkel meegemaakt

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:17:
[...]

omdat ik op zn zachts gezegt een beetje misleid voel, het bedrag klopt niet en de pin wist al gelijk wat ie moest doen en wist blijkbaar mn pincode nog dat ik alleen nog maar op ja hoefte te drukken,. dat ging heel vaag, zoiets heb ik niet eerder in een winkel meegemaakt
Dat is idd vreemd, dat kan haast niet :/ ?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:21:
[...]

Dat is idd vreemd, dat kan haast niet :/ ?!
tja.. weet ook niet hoe dat kan,. misschien zit er wel iets in hun adressenbestand? :p ik weet niet maar moet echt terug gaan, anders moet ik van alles gaan proberen bij iets van de consumentenbond dat lijkt me nix

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:17:
[...]

Ik werk in een A/V zaak. Iedere PIN-automaat wordt handmatig ''aangestuurd'' door de verkoper. De verkoper voert eerst het bedrag in, waarna jij je PIN-code moet in voeren en op JA moet drukken.

3 maal raden wat er fout gegaan is... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Barry|IA op 27-02-2005 00:26 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Verwijderd

Barry|IA schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:26:
[...]

3 maal raden wat er fout gegaan is... :)
de verkoper kan niet hoofdrekenen

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 00:31 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:05
Ik heb zelf wel prima ervaringen met die toko. Ze zijn inderdaad wel een beetje anders dan anderen om het maar zo te zeggen, alleen in hoeverre dat positief of negatief is kan ik niet helemaal aangeven. (sommige prijzen/aanbiedingen zijn dermate goed dat het gewoon verdacht wordt)

Maargoed, heb er ooit een cheape dvd speler gehaald, die ging raar doen, teruggebracht en meteen een andere meegekregen, geen opsturen voor reparatie enzo. Ook daarna een videorecorder voor erg weinig met daarbij 5 jaar garantie extra voor 15,- euro (dat zie ik dus echt nergens anders). Het zijn geen mensen die denderend veel verstand van zaken (techniek) hebben, ook voelt het alsof er een familie staat te verkopen (dochter zonder bedrijfskleding), maar verder zijn ze naar mijn ervaring gewoon prima en goedkoop. (was btw ook in amersfoort)
Ik zou dan ook teruggaan en je verhaal doen met bon en afschrift (als er een ander bedrag op de bon staat dan op het afschrift).

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

ShittyOldMan schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:50:
Ik zou dan ook teruggaan en je verhaal doen met bon en afschrift (als er een ander bedrag op de bon staat dan op het afschrift).
Zelf nog nooit meegemaakt, wat jij nu beschrijft :X Maar het zou natuurlijk kunnen. Heb je wel naar het bedrag gekeken toen je op ''ja'' drukte? Dat staat er dan toch nog steeds :?
Pagina: 1