[WC] Set voor alleen de VGA-kaart...

Pagina: 1
Acties:

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:23
Ik ben van plan om op mijn oude videokaart waterkoeling proberen te installeren. Nu lijkt mij het handigst om zo'n set te kopen. Maar nu kan ik nergens een set vinden waar ik alleen mijn videokaart aan kan passen.

Weten jullie of dit uberhaupt bestaat, en waar ik dit zou kunnen kopen..

Ik heb overal gezocht, maar alleen maar sets voor de hele pc (CPU, North/Southbridge & VGA).

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Losse onderdelen kopen en je bent klaar.

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

• weebl
  • Laatst online: 13:23
RommelD schreef op 23 September 2003 @ 12:41:
Losse onderdelen kopen en je bent klaar.
Ok dit is dus geen antwoord op mijn vraag... |:(

Ik vroeg of het mogelijk is om een WC set te kopen voor alleen m'n VGA-kaart, en waar...

En aangezien dit mijn eerste WC-mod gaat worden wil ik er zeker van zijn dat het allemaal met elkaar werkt. En het is ook nog eens goedkoper.

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Er zullen weinig setjes zijn die alleen voor de vga kaart bedoeld zijn. De meeste sets bestaan standaard uit een waterblok voor de cpu, een radiator + fan een pompje en wat slang. Optioneel kun je er vaak nog blokjes voor je vga kaart of chipset bij halen. Dit zijn echter wel de setjes die je zelf nog even in elkaar moet klussen.

Coolriver heeft ze verder al helemaal compleet, met water in de slang en alles. Kwalitatief vind ik ze erg tegen vallen, maar veel meer kun je niet verwachten van zo'n set.

Wat bedoel je trouwens met er zeker van zijn dat alles met elkaar werkt. Dit is me niet helemaal duidelijk, aangezien alle spullen goed met elkaar werken, zolang ze maar water doorlaten. Het enige waar je op moet letten bij de blokjes is dat de slangaansluitingen allemaal even groot zijn, of je moet er een paar verloopstukjes bij halen.

Volgens mij had je daar door google te gebruiken ook wel achter kunnen komen.

Verwijderd

tdehoog schreef op 23 September 2003 @ 12:37:
Ik ben van plan om op mijn oude videokaart waterkoeling proberen te installeren. Nu lijkt mij het handigst om zo'n set te kopen. Maar nu kan ik nergens een set vinden waar ik alleen mijn videokaart aan kan passen.

Weten jullie of dit uberhaupt bestaat, en waar ik dit zou kunnen kopen..

Ik heb overal gezocht, maar alleen maar sets voor de hele pc (CPU, North/Southbridge & VGA).
Check www.asetek.com

WaterChill VGA cooling kit - KT09-L20/220V

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 16:16 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Mja.. ik vraag me een beetje af waarom je alleen maar op je VGA een koelblokje wil gaan stoppen... De CPU er gelijk bij pakken is niet zo'n hele grote inverstering meer maar is wel meer standaard (dus makkelijker te verkrijgen -> goedkoper)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

apen-nootjes schreef op 23 September 2003 @ 19:46:
Mja.. ik vraag me een beetje af waarom je alleen maar op je VGA een koelblokje wil gaan stoppen... De CPU er gelijk bij pakken is niet zo'n hele grote inverstering meer maar is wel meer standaard (dus makkelijker te verkrijgen -> goedkoper)
Zowiezo: een rad kan makkelijk 2 a 3 blokjes aan... :)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-01 22:08
www.oc-shop.com als het goed is.

• pisart
  • Niet online
Koop u zo'n goedkoop setje zoals een aquarius 2 of een poseidon (€92 in de pricewatch) en een goed vga-blokje erbij. Verkoop dan het cpu-blokje of zo en dan heb je een set voor alleen de vga. Zo'n set is dan wel toch voldoende sterk om een (overgeklokte) vga-kaart te koelen.

[ Voor 42% gewijzigd door pisart op 23-09-2003 20:41 ]

Pagina: 1