Thenx 4 explaining nu ben je opeens wel koel.Op zaterdag 02 december 2000 22:04 schreef mixmaster het volgende:
[..]
schat ik loop hier al vanaf april rond.. ik heb alleen een kleine pauze genomen (met beetje hulp van deheer Firefox (ex administrator)
Herinner je je nog het begin van deze draad? Jij begon tegen mij aan te zeiken terwijl jij als hardcore GoT'er best mag weten dat de echte tweaker niet op OF komt, tenzij alleen af en toe voor de gein. Vroeger was er helemaal geen OF, dat zal jij je dan wel herinneren, of niet? Als je echt zo'n relaxte gast bent als de meeste andere tweakers zou je in den beginne al je kop houden over "ik ben tenminste een echte TWEAKER" enzo. En zou je je niet aanstellen als ik er wat van zeg door nog stoerder te gaan praten. Dat je me irriteert komt niet doordat je hier wel of niet lang rondloopt (hooguit als indirect gevolg), maar door je "ik ben l33t" houding die dus ws. nergens op gebaseerd is.
Ik snap niet dat jij kan beweren dat je blij bent een echte TWEAKER te zijn en dat te baseren op het feit dat je geen kritiek hebt op poep, zoals ik graag wel heb. Want daar komt het in feite op neer, niet?
En nog even uit belangstelling, hoe heette je vroeger dan? Dan zou het natuurlijk kunnen zijn dat ik me in je vergist heb, en dat je normaal gesproken (op deze draad na maybe) wel een relaxte gast bent...:?
ps: Sorry voor deze flamewar, maar zo af en toe vind ik dat wel lache, en dat is vast in de geest van OF, tog?