he jammer dat het dich is ik hoop dat het (ooit) weer los gaat en als er dan geflamed wordt gewoon meteen bannen :(
Ow shit sorry ouwe, welkom bij de club dan. Respect weet je. Representing the TweakSide, ya know. Mafkees...Op zaterdag 02 december 2000 21:27 schreef mixmaster het volgende:
[..]
Me athlon draait op 118mhz FSB, best knap zeg ik zo, voor aan athlon classic 700
En me geforce II gts is getweaked dus als ik geen tweaker ben ben ik gamereviewer
(DISLAMER: ik zit agressief te doen omdat je doet alsof er iets serieus is aan het OF, en omdat je denkt tegen mij te kunnen mauwen "wie is hier nu een tweaker" terwijl ik jou nog nooit op de rest van GoT hebt gezien, maar dat kan ook komen doordat je pas 2 maandjes hier rondloopt)
Verwijderd
Idd lullig om Sweet Pumpkin de schuld te geven. Eerst valt iedereen haar lastig enzo en dan krijgt ze zelf de schld van al het gekloot op het forum want anders kan ik het niet noemen. Iedereen die zich hier aan vuil heeft gemaakt zal dat ook wel weten en zij moeten iets verbeteren, dat kan niet van de adjes komen... laat iedereen naar zichzelf kijken en als je ook hebt meegedaan zul je het moeten verbeteren.....
Ik doe geen uitspraak over weer open moet of niet, ik zie het forum graag weer geopend als het dan ook weer gezellig wordt, als het zo erg blijft als de laatste tijd, laat het dan maar dicht.
Misschien is het een idee om na een dag of 2 van bezinning het forum voor een dag wordt geopend waarna de adjes kunnen evalueren en eventueel na een 2e proeftijd van een week kunnen evalueren hoe het ging en dan bepalen of we weer open kunnen?
Ik doe geen uitspraak over weer open moet of niet, ik zie het forum graag weer geopend als het dan ook weer gezellig wordt, als het zo erg blijft als de laatste tijd, laat het dan maar dicht.
Misschien is het een idee om na een dag of 2 van bezinning het forum voor een dag wordt geopend waarna de adjes kunnen evalueren en eventueel na een 2e proeftijd van een week kunnen evalueren hoe het ging en dan bepalen of we weer open kunnen?
hmm... ik heb een serieuze topic geopend
BETER
Het gaat toch wel weer een keer mis...
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Jah vast welOp zaterdag 02 december 2000 21:39 schreef Theeboon het volgende:
Het gaat toch wel weer een keer mis...
Verwijderd
ja psies jaOp zaterdag 02 december 2000 21:42 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
Het lijkt wel voetbal, de hooligans verpesten het voor de rest.
Verwijderd
yupOp zaterdag 02 december 2000 21:42 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
Precies..I totalee agree!Op zaterdag 02 december 2000 21:42 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
Verwijderd
schat ik loop hier al vanaf april rond.. ik heb alleen een kleine pauze genomen (met beetje hulp van deheer Firefox (ex administrator)Op zaterdag 02 december 2000 21:32 schreef RubZie het volgende:
[..]
Ow shit sorry ouwe, welkom bij de club dan. Respect weet je. Representing the TweakSide, ya know. Mafkees...
(DISLAMER: ik zit agressief te doen omdat je doet alsof er iets serieus is aan het OF, en omdat je denkt tegen mij te kunnen mauwen "wie is hier nu een tweaker" terwijl ik jou nog nooit op de rest van GoT hebt gezien, maar dat kan ook komen doordat je pas 2 maandjes hier rondloopt)
Thenx 4 explaining nu ben je opeens wel koel.Op zaterdag 02 december 2000 22:04 schreef mixmaster het volgende:
[..]
schat ik loop hier al vanaf april rond.. ik heb alleen een kleine pauze genomen (met beetje hulp van deheer Firefox (ex administrator)
Herinner je je nog het begin van deze draad? Jij begon tegen mij aan te zeiken terwijl jij als hardcore GoT'er best mag weten dat de echte tweaker niet op OF komt, tenzij alleen af en toe voor de gein. Vroeger was er helemaal geen OF, dat zal jij je dan wel herinneren, of niet? Als je echt zo'n relaxte gast bent als de meeste andere tweakers zou je in den beginne al je kop houden over "ik ben tenminste een echte TWEAKER" enzo. En zou je je niet aanstellen als ik er wat van zeg door nog stoerder te gaan praten. Dat je me irriteert komt niet doordat je hier wel of niet lang rondloopt (hooguit als indirect gevolg), maar door je "ik ben l33t" houding die dus ws. nergens op gebaseerd is.
Ik snap niet dat jij kan beweren dat je blij bent een echte TWEAKER te zijn en dat te baseren op het feit dat je geen kritiek hebt op poep, zoals ik graag wel heb. Want daar komt het in feite op neer, niet?
En nog even uit belangstelling, hoe heette je vroeger dan? Dan zou het natuurlijk kunnen zijn dat ik me in je vergist heb, en dat je normaal gesproken (op deze draad na maybe) wel een relaxte gast bent...:?
ps: Sorry voor deze flamewar, maar zo af en toe vind ik dat wel lache, en dat is vast in de geest van OF, tog?
Verwijderd
Ik moet zeggen dat het gedrag van sommigen iets te gortig is. Alsof ze graag willen opvallen ofzo. Maar het ligt niet deels aan haar, maar ook deels aan de mensen die erop reageren. Iemand wil aandacht, ze geven aandacht. Een aantal vinden dat te ver gaan, proberen het in eerste instantie te negeren, maar dat houden ze niet vol. Vergeet ook niet dat er in het OF de responstijden ook stukken hoger ligt dan bij de andere forums hier. Vandaar dat de kans dus ook veel groter is dat er impulsief gereageerd wordt. Zo lopen de nodige irritaties hoog op natuurlijk. DUS: voortaan een 2de keer denken voordat je post, dat lijkt mij het beste. Geef elkaar niet de schuld, maar bekijk eerst of het niet aan jezelf ligt.Op zaterdag 02 december 2000 21:08 schreef Mystic-Woman het volgende:
[..]
Als jij problemen met SP hebt, dan negeer je d'r toch gewoon, niks moeilijks aan...
Verwijderd
Wel erg dat er door die rotte postings onziin dicht is maar het is natuurijk aan de onzinners zelf te danken. En de kwaliteit is de laatste tijd toch al noch al naar beneden gegaan.
TheWizz
TheWizz
Verwijderd
Wat is er aandacht vragen aan die topic? Niks hoor. Poste mooie foto's van een mooie man, wat meteen werd afgezeken. Als jullie naakte vrouwen posten, zeg ik toch ook geen rare dingen erover?Op zaterdag 02 december 2000 20:56 schreef RobtH het volgende:
[..]
die reden heb ik bovenaan al vermeld. en laten we niet WEER hierover beginnen
Verwijderd
Het ging niet om die foto-topics: die sla ik zowiezo altijd over.....Op zaterdag 02 december 2000 23:40 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
Wat is er aandacht vragen aan die topic? Niks hoor. Poste mooie foto's van een mooie man, wat meteen werd afgezeken. Als jullie naakte vrouwen posten, zeg ik toch ook geen rare dingen erover?
het ging om het totaalbeeld
Verwijderd
he ga eens online met icq erg oftopic weet ik !Op zaterdag 02 december 2000 23:40 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
Wat is er aandacht vragen aan die topic? Niks hoor. Poste mooie foto's van een mooie man, wat meteen werd afgezeken. Als jullie naakte vrouwen posten, zeg ik toch ook geen rare dingen erover?
Verwijderd
Heb een nieuwe nummer heh.Op zaterdag 02 december 2000 23:41 schreef Sjaak-fat-aars het volgende:
[..]
he ga eens online met icq erg oftopic weet ik !
En RobtH...einde discussie voor jou. Vanaf nu of aan ga ik proberen je compleet te negeren. Je irriteerd me dood namelijk.
Verwijderd
mag ik in je lijstOp zaterdag 02 december 2000 23:47 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
Heb een nieuwe nummer heh.
En RobtH...einde discussie voor jou. Vanaf nu of aan ga ik proberen je compleet te negeren. Je irriteerd me dood namelijk.
Verwijderd
zoek me maar op zouk zeggen heh...Op zaterdag 02 december 2000 23:53 schreef MV het volgende:
[..]
mag ik in je lijst
Verwijderd
hmm, zoeken, waarom, ben ik zo'n eikel dan?Op zaterdag 02 december 2000 23:57 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
zoek me maar op zouk zeggen heh...
Verwijderd
Daar kan ik me ondertussen bij aansluiten.Op zaterdag 02 december 2000 23:47 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
Heb een nieuwe nummer heh.
Die jongen heeft geen eigen mening maar past zijn mening aan de situatie aan.
Draait 180 graden om en net zo makkelijk weer terug als hij in het nauw komt.
Niet echt een prettig figuur.
Veel vervelende topics zijn nml mede door hem ontstaan maar als het te heet onder zijn voeten wordt distancieerd hij zich ervan.
Gaat dan ergens anders lopen posten dat ie niks gedaan heeft etc.
Nee niet echt prettig, heb liever met een "flamer met ballen" te doen, weet ik tenminste wat ik er aan heb.
Lang verhaal, maar in mijn ogen terecht.
Kappen met dit geouwehoer.
Het onzinforum is nu ff dicht, dus ga niet Lieve Adjes vervuilen met die onzin. Eindeloze discussie over wie er gelijk heeft, zijn totaal nutteloos. Wees de slimste en kap zo'n discussie af.
Ik kwam eerst ook wel eens op het onzinforum, maar de laatste maanden (!) is het me allemaal teveel geworden daar. Soms valt er geen touw meer aan vast te knopen. Sommige mensen (ik noem geen namen) gingen zelfs spontaan buiten het onzinforum 100-en topics openen die totaal nergens op sloegen. Het logische gevolg hiervan is dat niet-onzinners gingen flamen op zulke topics. Ik heb ook een paar keer flink de waarheid aan die lui verkondigd, maar ben er na een tijdje mee opgehouden.
Ik vind het niet erg dat het Onzinforum ff dicht is. Misschien keert het niveau van een jaar geleden nu terug?
Who knows.
My 2 cents.
Het onzinforum is nu ff dicht, dus ga niet Lieve Adjes vervuilen met die onzin. Eindeloze discussie over wie er gelijk heeft, zijn totaal nutteloos. Wees de slimste en kap zo'n discussie af.
Ik kwam eerst ook wel eens op het onzinforum, maar de laatste maanden (!) is het me allemaal teveel geworden daar. Soms valt er geen touw meer aan vast te knopen. Sommige mensen (ik noem geen namen) gingen zelfs spontaan buiten het onzinforum 100-en topics openen die totaal nergens op sloegen. Het logische gevolg hiervan is dat niet-onzinners gingen flamen op zulke topics. Ik heb ook een paar keer flink de waarheid aan die lui verkondigd, maar ben er na een tijdje mee opgehouden.
Ik vind het niet erg dat het Onzinforum ff dicht is. Misschien keert het niveau van een jaar geleden nu terug?
Who knows.
My 2 cents.
Verwijderd
weet je, de enige reden waarom ik haar icq wil hebben is omdat ik graag wil weten wat haar dwars zit, iemand reageert niet zo kortaf als er niks mis is!
Verwijderd
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------OPLOSSING------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bij de volgende tweakerz meating gaan we fight's ala fight club organiseren ok??
IK WIL TEGEN SWEET PUMPKIN
Bij de volgende tweakerz meating gaan we fight's ala fight club organiseren ok??
IK WIL TEGEN SWEET PUMPKIN
Verwijderd
ben ik het dus ABSOLUUT NIET met je eens. velen weten precies hoe ik denk over SP en dat heb ik nooit bijgedraait. En ja: ik ga dus niet eeuwig doorflamen. Als iemand lage opmerkingen gaat plaatsen is het niet de moeite waard om erop in te gaan en besluit ik dus de meest logische en slimste aanpak daarvoor: niet op reageren. Bovendien ben ik ook absoluut geen oprichter o.i.d. van "vervelende topics" aangezien ik daar dus moe van werd. Een dominante aanwezigheid op GoT is in mijn ogen ook ongewenst maar afgelopen paar weken lijkt dat de normaalste zaak van de wereld te zijn.Op zondag 03 december 2000 00:18 schreef George Mimi en Marco het volgende:
[..]
Daar kan ik me ondertussen bij aansluiten.
Die jongen heeft geen eigen mening maar past zijn mening aan de situatie aan.
Draait 180 graden om en net zo makkelijk weer terug als hij in het nauw komt.
Niet echt een prettig figuur.
Veel vervelende topics zijn nml mede door hem ontstaan maar als het te heet onder zijn voeten wordt distancieerd hij zich ervan.
Gaat dan ergens anders lopen posten dat ie niks gedaan heeft etc.
Nee niet echt prettig, heb liever met een "flamer met ballen" te doen, weet ik tenminste wat ik er aan heb.
Lang verhaal, maar in mijn ogen terecht.
Verwijderd
T's goed jongen.Op zondag 03 december 2000 00:35 schreef RobtH het volgende:
zelfde als altijd
hehe.Op zondag 03 december 2000 00:35 schreef zuperkoetje het volgende:
MiaAw
Lieve Adjes != Onzinforum
Verwijderd
[quote]
Op zondag 03 december 2000 00:37 schreef George Mimi en Marco het volgende:
Op zondag 03 december 2000 00:37 schreef George Mimi en Marco het volgende:
zelfde als altijd
Wat doe je nou moeilijk?T's goed jongen.
Verwijderd
tja, het is wennen heOp zondag 03 december 2000 00:38 schreef EquiNox het volgende:
[..]
hehe.Maar ff kappen met die onzin.
Jij bent geen tweaker :
!= betekent NIET GELIJK AAN
!= betekent NIET GELIJK AAN
Ik heb voor de mensen van het onzin forum een nieuw adres om toch te posten... hoop dat het onzin forum zo toch in leven kan gehouden. op een goeie manier... kom dus met z'n allen hierheen. 
http://pub37.ezboard.com/fvision84906frm1
http://pub37.ezboard.com/fvision84906frm1
Sorry dat je je aangesproken voelde, maar ik had het tegen iedereen. Ik ben geen moraalridder (integendeel!) maar ik heb een hekel aan nutteloze posts.Op zondag 03 december 2000 00:41 schreef MV het volgende:
[..]
jij snapte net niet wat ik met moraal ridder bedoelde he, vraag dat dan voortaan ff, voordat je mij weer loopt af te zeiken!
Registeren kan je dus ook onder www.ezboard.com
Verwijderd
sorry, en ik mot beter kijken wie ik quote!Op zondag 03 december 2000 00:43 schreef EquiNox het volgende:
[..]
Sorry dat je je aangesproken voelde, maar ik had het tegen iedereen. Ik ben geen moraalridder (integendeel!) maar ik heb een hekel aan nutteloze posts.
Verwijderd
Heb nog nooit moeilijk gedaan.Op zondag 03 december 2000 00:40 schreef RobtH het volgende:
[..]
[..]
Wat doe je nou moeilijk?
Maar je moet geen mensen gaan aanvallen omdat je ze niet mag, SP was hier niet de schuldige punt.
Daarbij val je in andere fora de laatste maanden OF af en post je tegelijker tijd even hard de grootste onzin mee in OF.
Wat je bij LA en MF afkeurd aan OF doe je zelf even hard aan mee en daar kan ik nu dus even niet tegen.
Lees je topics maar eens na, zul je zien dat ik zo goed als nooit gereageerd heb in die topics. Weet je nu dus waarom.
Geeft nix. I'm not known for holding a grudge.Op zondag 03 december 2000 00:45 schreef MV het volgende:
[..]
sorry, en ik mot beter kijken wie ik quote!
Hoe bedoel je dat? ik ben niet zo goed met perlOp zondag 03 december 2000 00:38 schreef EquiNox het volgende:
[..]
hehe.Maar ff kappen met die onzin.
Verwijderd
Ik zeg ook niet dat het zo is, maar de "ellende"(om het zo maar even uit te drukken) ontstond toen dus vanaf dat moment: het OF was geen forum meer, maar een chatbox.Heb nog nooit moeilijk gedaan.
Maar je moet geen mensen gaan aanvallen omdat je ze niet mag, SP was hier niet de schuldige punt.
Nou als je mijn gemiddelde posts/dag bekijkt zie je dat dat dus niet het geval is: een aantal zijn er "trots" op om boven de 40 te zitten (en halen daarmee het leuke van het OF weg dus).Daarbij val je in andere fora de laatste maanden OF af en post je tegelijker tijd even hard de grootste onzin mee in OF.
Wat je bij LA en MF afkeurd aan OF doe je zelf even hard aan mee en daar kan ik nu dus even niet tegen.
en zo hoort iedereen het te doen: ikzelf heb me dus laten "verleiden" om in die topics van/over SP dus te reageren. dat was dom van me, aangezien ik te impulsief bezig was. Maar dat wil dus NIET zeggen dat het totaalbeeld van OF dus daardoor onbetast blijft.Lees je topics maar eens na, zul je zien dat ik zo goed als nooit gereageerd heb in die topics.
Het onzinforum werd afgelopen weken gebruikt als 1 grote chatbox, het werd bevuild met nutteloze shit (wat sommigen bestempelen als "ach: onzin = onzin hé?"), de nodige irritaties werden flink uitgewerkt etc etc. vanavond is die bom ontploft, maar dan nog lijken sommigen er dus nog niet geleerd van te hebben. Het OF moet zeker blijven, alleen zag ik dus liever een dergelijk forum met mensen die hier echt thuishoren (dwz. mensen die dus graag met computers rommelen etc en dus verder gaat dan chatten, icq-en etc....). Het argument "ach: het is toch een openbaar forum?" gaat er bij mij namelijk niet in. Ik vergelijk het dan maar simpel met een discotheek: is ook openbaar, maar niet iedereen hoort er in thuis. Ligt mede aan jezelf maar ook aan de aanwezigen. En dat lijkt mij op dit forum dus wel duidelijk.
Ook met perlOp zondag 03 december 2000 00:51 schreef EquiNox het volgende:
C++ bedoel je.
en haal dat irritante ondertitelgeval ff weg, je hebt je zin...lamer
Indeed,
als je wilt chatten ga je maar lekker op TMF-chat of Chatpoint zitten.
My 2 cents.
als je wilt chatten ga je maar lekker op TMF-chat of Chatpoint zitten.
My 2 cents.
Mag ik dan je vriendje zijn?Op zondag 03 december 2000 00:18 schreef George Mimi en Marco het volgende:
[..]
Of voldoe ik niet aan je omschrijving
Veel plezier iig...
RubZie, mag ik je icoon 'lenen'?
Ik ben het totaal met je eens namelijk.
Ik ben het totaal met je eens namelijk.
onzin forum moet teruuuuuuggg.....!!!!!! :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Kneuter, kappen met je cross-posts.
Lekker gaan huilen dan krijg je je onzin forum echt wel terug (NOT!).
Lekker gaan huilen dan krijg je je onzin forum echt wel terug (NOT!).
En terecht!Op zaterdag 02 december 2000 20:37 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
kan er niet tegen als mensen beledigende opmerkingen naar mij maken. Ik verdedig mij zelf gewoon.
Hmmmzz.. Beetje laat...
Wees de slimste en laat ze maar lekker lullen.
Verwijderd
nope, niet reageren is het beste, heb er zelf ook erg moeite mee, maar het schijnt de beste oplossing te zijn!Op zondag 03 december 2000 01:15 schreef bfm het volgende:
[..]
En terecht!
Hmmmzz.. Beetje laat...
[beetje offtopic, ben niet op de hoogte van flamewar]
Oh nee, klik ik op het onderste forum, kom ik in het moddereter forum. Ik dacht al dat ik met m'n gare kop mis had geklikt
. Maar het onzin forum is dicht..

Tsjah, ik hoop dat ie snel weer open gaat.
[/beetje offtopic, ben niet op de hoogte van flamewar]
Oh nee, klik ik op het onderste forum, kom ik in het moddereter forum. Ik dacht al dat ik met m'n gare kop mis had geklikt
Tsjah, ik hoop dat ie snel weer open gaat.
[/beetje offtopic, ben niet op de hoogte van flamewar]
Kom dan gezellig naar FoKOp zondag 03 december 2000 01:19 schreef MV het volgende:
[..]
nope, niet reageren is het beste, heb er zelf ook erg moeite mee, maar het schijnt de beste oplossing te zijn!
Zeer saai daar
Verwijderd
geen trek in, OF is waar ik mijn onzin kon uitkramen,Op zondag 03 december 2000 01:21 schreef bfm het volgende:
[..]
Kom dan gezellig naar FoK
Zeer saai daar![]()
En soms es iets serieus werd daar de laatste tijd ook gedaan, als iemand iets kwijt wilde dan kon dat, maar niet iedereen snapte hoe ie op serieuse topics moest reageren, dat was vaak een oorzaak van een flamewar!
Verwijderd
Daarbij wil fok niet werken met IE 5.5 wel met 5.01 maar dan moet ik de hele tijd op mijn servertje gaan zitten werken
Uiteraard mag iedereen mijn icon lenen. Gooi deze link maar in je icondingetje van je prefs.
http://www.king-com.nl/zooi/onziniconanim03.gif
Ik heb bij dat icon het laatste frame weggehaald, anders heb je een icon met mijn nick erin:)
Dan krijg je dus dit icon:
[img]"http://www.king-com.nl/zooi/onziniconanim03.gif "[/img]
Veel plezier ermee. Maybe getten ze de message.
Ik heb bij dat icon het laatste frame weggehaald, anders heb je een icon met mijn nick erin:)
Verwijderd
Jij bent triest.Op zondag 03 december 2000 02:31 schreef RubZie het volgende:
Uiteraard mag iedereen mijn icon lenen. Gooi deze link maar in je icondingetje van je prefs.
Je hebt er toch geen last van als je er niet heen gaat, ik bedoel.. ga er dan gewoon niet heen GVD
Wat is al die crap dan hier op lieve adjes, en in de rest van het forum? Last zat hoor. En het is niet de eerste keer, er is altijd wel gezeik met dat OF...
Bovendien is OF niet waar t.n voor bedoeld is, het was gewoon een trashcan en meer niet. Niet doen alsof OF een deel van GoT behoort te zijn o.i.d want dat is crap.
De ijdele hoop van de adjes was dat de onzin uit de rest van de fora zou verdwijnen maar helaas trok het OF forum alleen maar meer crap aan...
Dusseh:
Bovendien is OF niet waar t.n voor bedoeld is, het was gewoon een trashcan en meer niet. Niet doen alsof OF een deel van GoT behoort te zijn o.i.d want dat is crap.
De ijdele hoop van de adjes was dat de onzin uit de rest van de fora zou verdwijnen maar helaas trok het OF forum alleen maar meer crap aan...
Dusseh:
pff Rubzie het is geen kruistocht ofzo hoor.. je hebt nu je punt wel duidelijk gemaakt...
ROFLOp zondag 03 december 2000 02:59 schreef Theeboon het volgende:
pff Rubzie het is geen kruistocht ofzo hoor.. je hebt nu je punt wel duidelijk gemaakt...
Maar je hebt volkomen gelijk, het groeit een beetje uit proporties
Wat ga je doen? SG ook sluiten?Op zaterdag 02 december 2000 21:00 schreef Tom het volgende:
[..]
Dat hoeven ze niet te proberen.
10001 ban indien nodig, maar een kompleet forum afsluiten omdat een paar (of tien) sukkels zich misdragen vind ik dus niet echt leuk
Rubzie, je doet net alsof je gedwongen wordt om naar het onzin forum te gaan.
Wat ben JIJ een zielig mannetje die mensen niet in hun waarden laat. 
Maar om deze topic niet verder als flame verder te laten gaan zal ik nu verder mijn mond houden. Rubzie vindt mensen van het OF maar zielig en ik vind Rubzie maar zielig. Je scheert wel iedereen over een kam.
Maar om deze topic niet verder als flame verder te laten gaan zal ik nu verder mijn mond houden. Rubzie vindt mensen van het OF maar zielig en ik vind Rubzie maar zielig. Je scheert wel iedereen over een kam.
Verwijderd
Poohbeer & Toewan: kun jij me vertellen wat het onzin forum te maken heeft met Tweakers.net? NIETS. Het forum is ooit uit nood opgezet om het niveau in de andere fora te kunnen waarborgen (zeg maar de trashcan), maar het is nu zo uitgegroeid tot een eigen gemeenschap binnen GoT. Tijd om op eigen beentjes te gaan staan denk ik zo...
Verwijderd
Paz, als ik me er mee mag bemoeien:
Kun jij me vertellen wat SG, W&L en N,S&T te maken hebben met Tweakers.net?
Ook niet zo veel, lijkt me... Maar daar hoor je nauwelijks iemand over
Verwijderd
Ik heb die andere postings van dit topic niet gelezen, omdat ik weet dat het toch weer onzin (van zeer laag niveau) is.
Maaruh, gaan jullie gewoon hier weer verder met GOT te vervuilen ofzo
Maaruh, gaan jullie gewoon hier weer verder met GOT te vervuilen ofzo
Ik heb niet alles van dit topic gelezen (alleen de eerste pagina) maar ik vind het DIEP TRIEST (no offence. De mods doen het verder prima) dat het hele onzin forum gesloten moet worden omdat er een aantal mensen zijn die het verzieken.
Er zijn ZAT mensen die daar niet aan mee hebben gedaan, maar nu ook zonder onzin forum zitten.
Ik kwam heel erg vaak op het onzin forum (ik zat er soms hele dagen) om mijn omgeving (niet zo'n fijne) even te vergeten of om gewoon lol te maken en samen met mij nog meer. Dit is nu niet meer mogelijk en dat is heel jammer.
Ik
op de mensen die het hebben verziekt!:r:r:r
Just my 2 cents
Er zijn ZAT mensen die daar niet aan mee hebben gedaan, maar nu ook zonder onzin forum zitten.
Ik kwam heel erg vaak op het onzin forum (ik zat er soms hele dagen) om mijn omgeving (niet zo'n fijne) even te vergeten of om gewoon lol te maken en samen met mij nog meer. Dit is nu niet meer mogelijk en dat is heel jammer.
Ik
Just my 2 cents
'k denk dat de adjes hopen dat de sijbels na een rustperiode niet meer terug komen...
dus gewoon een poosje zonder doen.
en onthou;
HEB RESPECT VOOR JE MEDEMENS.
dus gewoon een poosje zonder doen.
en onthou;
HEB RESPECT VOOR JE MEDEMENS.
In de andere fora komen tenminste nog de mensen die iets met computers van doen hebben. In het OF zijn er erg veel members die nooit in een computergerelateerd forum zijn geweest.Op zondag 03 december 2000 12:20 schreef Andina het volgende:
Paz, als ik me er mee mag bemoeien:
Verwijderd
Andina: Idd.GoT was zo ingericht dat je over computers kon praten/discussieren en daarnaast ook nog over wat andere specifieke zaken zoals televisie e.d. Omdat op een gegeven moment het niveau wat in het gedrang kwam werd besloten om daar een apart onzinforum voor te openen. Achteraf gezien is dat misschien fout geweest en had er op dat moment gewoon strenger gemodereerd moeten worden.Op zondag 03 december 2000 13:01 schreef Obi het volgende:
[..]
In de andere fora komen tenminste nog de mensen die iets met computers van doen hebben. In het OF zijn er erg veel members die nooit in een computergerelateerd forum zijn geweest.
overigens ben ik het met je eens dat de relatie van SG met computers niet direct aantoonbaar is.
Pardon? Er bestaat ook nog zoiets als lurkenOp zondag 03 december 2000 13:01 schreef Obi het volgende:
[..]
In de andere fora komen tenminste nog de mensen die iets met computers van doen hebben. In het OF zijn er erg veel members die nooit in een computergerelateerd forum zijn geweest.
Ja en dat zuigt. Als je echt zoveel op GoT bent wil/ moet je ook wel eens wat bijdragen, vind ik. Alleen profiteren van andermans moeite is ook lame.Op zondag 03 december 2000 13:14 schreef Halfkakkende het volgende:
[..]
Pardon? Er bestaat ook nog zoiets als lurken
Zoals schoolOp zondag 03 december 2000 17:27 schreef RubZie het volgende:
[..]
Ja en dat zuigt. Als je echt zoveel op GoT bent wil/ moet je ook wel eens wat bijdragen, vind ik. Alleen profiteren van andermans moeite is ook lame.
Sorry hoor ik post heus wel eens wat, maar niet zo heel vaak.
ik heb liever mensen die veel lurken dan veel nutteloze shit posten.
Dank uOp zondag 03 december 2000 17:36 schreef Theeboon het volgende:
ik heb liever mensen die veel lurken dan veel nutteloze shit posten.
hmz ik heb alles weer gemist zie ik. Nou ja wel goed dat onzin dicht is.
psies... er WAS een goede sfeer ooit. Maar er is nou wel genoeg gezegd denk ik zo.k kwam heel erg vaak op het onzin forum (ik zat er soms hele dagen) om
mijn omgeving (niet zo'n fijne) even te vergeten of om gewoon lol te maken
en samen met mij nog meer. Dit is nu niet meer mogelijk en dat is heel
jammer.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Ik heb een leven... en vrienden...Op maandag 04 december 2000 09:12 schreef Helsie het volgende:
Onzinforum people: get a life (of vrienden)
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Same here...maar je moet toch iets als je op je stage zit of als je vrienden doordeweeks studeren enz...Op maandag 04 december 2000 11:04 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
Ik heb een leven... en vrienden...
Bij deze is 'Lieve Adjes' omgedoopt 'naar Lieve Onzinnetjes'... 
Het flamen is in ieder geval weer op zijn niveau terug...
Maare ff serieus... Ik vond onzin altijd wel leuk, en de zog. 'Lieve Adjes' kunnen beter een aantal personen bannen dan het hele forum dicht te gooien... Flikker dan die mensen die
overkomen eruit... 
of ben ik nou nog nie helemaal wakker..
Tijd voor een bak koffie...
Het flamen is in ieder geval weer op zijn niveau terug...
Maare ff serieus... Ik vond onzin altijd wel leuk, en de zog. 'Lieve Adjes' kunnen beter een aantal personen bannen dan het hele forum dicht te gooien... Flikker dan die mensen die
of ben ik nou nog nie helemaal wakker..
Tijd voor een bak koffie...
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Verwijderd
Ik wil toch ff reageren, ondanks ik "maar" een newbie ben...
Het OF = duidelijk gewaarschuwd met sluiten, dus als er hier nu iemand gaat vertellen dat hij/zij er niets vanaf weet, dan is dat niet waar...
Mijn ervaring in het OF = dat er zich een aantal pubers (of kleuters) zich ophouden die zich zo vervelen, dat ze maar gaan Flamen.
Hierbij: Kleuters bedankt!!!
Het spijt me voor de uitdrukkingen, maar het = godverdomme gewoon ongehoord, dat er in deze Topic nog steeds kleuters zijn die er niets van snappen, zo van:
[voorbeeld]
"Ikke?..."
"Ik weet van niets..."
"Het is niet mijn schuld..."
"Welles, Nietes..."
"Laat het onzin open, want het is leuk als ze andere uitschelden"
[/voorbeeld]
Hier wordt ik zo moe van...
Ik kan gewoon begrijpen dat OF gesloten =, ondanks dat ik zelf een liefhebber van OF ben.
Nogmaals laat het maar geloten, tot er goede maatregelen zijn getroffen, ik denk dat er genoeg goede suggesties zijn gekomen (van de juiste personen)
Het moet nou maar eens afgelopen zijn met dit OF kinderdagverblijf, met gefrustreerd puberaalgedrag.
Alex K
Het OF = duidelijk gewaarschuwd met sluiten, dus als er hier nu iemand gaat vertellen dat hij/zij er niets vanaf weet, dan is dat niet waar...
Mijn ervaring in het OF = dat er zich een aantal pubers (of kleuters) zich ophouden die zich zo vervelen, dat ze maar gaan Flamen.
Hierbij: Kleuters bedankt!!!
Het spijt me voor de uitdrukkingen, maar het = godverdomme gewoon ongehoord, dat er in deze Topic nog steeds kleuters zijn die er niets van snappen, zo van:
[voorbeeld]
"Ikke?..."
"Ik weet van niets..."
"Het is niet mijn schuld..."
"Welles, Nietes..."
"Laat het onzin open, want het is leuk als ze andere uitschelden"
[/voorbeeld]
Hier wordt ik zo moe van...
Ik kan gewoon begrijpen dat OF gesloten =, ondanks dat ik zelf een liefhebber van OF ben.
Nogmaals laat het maar geloten, tot er goede maatregelen zijn getroffen, ik denk dat er genoeg goede suggesties zijn gekomen (van de juiste personen)
Het moet nou maar eens afgelopen zijn met dit OF kinderdagverblijf, met gefrustreerd puberaalgedrag.
Alex K
Jongens meisjes whatevers, ik wil ff wat zeggen. Na aanleiding van de vele aantal topics die ik heb gezien met "Onzin moet open" enzow, wil ik dit ff posten. Als het onzin forum dicht is is het dicht, daar kan je niet aan veranderen. Ok, in de toekomst misschien. Maar om nu te gaan zeuren is onzinnig. Hun zijn nou eenmaal de baas en hun bepalen dat. Als er iemand worde onslagen bij zijn werk ga je toch ook niet zeiken ? (is maar een voorbeeld). Het was gewoon een beetje uit de hand gelopen en Tweakers is eignelijk een hardware/software site. Dus onzin hoorde eigenlijk er ook al niet bij. Wees blij dat je die tijd heb kunnen 'genieten'. En als je echt niet zonder onzin kan, dan kan je naar het FOK! Onzin Forum. En ja, in dit forum word er ook door moderators op je posts neergekeken. En ga nou niet express extra veel topics openen met 'Jaaaa ik wil dat het onzin opengaat anders kom ik hier nooit meer' want daar heb je niets aan. Ik weet zeker n.m.l dat je hier wel eens terug komt, alleen dan voor iets serieus. Bijv. je hd geeft problemen toen je hem kocht. Want voor vragen van problemen is dit forum (eeuh, denk ik
). Ga een keer naar serieuze topics... En post daar ooks serieuze antwoorden. Open your eye's, look around some times (C) Fallen - keigoede film. Je zal zien dat dit forum meer te bieden heeft dan alleemaar onzin. En VixenFromHell (is maar een voorbeeld) die hier alleenmaar kwam voor het onzin, die zal het wel eens leren. Onzin is niet interresant.Het is wel leuk, maar once you gotto grow up.
Rubzie: zou je je icon willen veranderen, anders doen wij het voor je en dan wil er nog wel eens wat meer verwijderd worden...
Flamen in icon = lame
Flamen in icon = lame
Verwijderd
HAIOp maandag 04 december 2000 12:59 schreef Daniel Kegel het volgende:
Rubzie: zou je je icon willen veranderen, anders doen wij het voor je en dan wil er nog wel eens wat meer verwijderd worden...
Flamen in icon = lame