Onzin forum nu echt helemaal dicht?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 356 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:48
Why? Heb wel een vermoeden (oa door mij) maar tja.. heeft zo zijn achtergrondredens..\
Graag een reactie

Weppel

Verwijderd

TOF!

Verwijderd

Wel een beetje overdreven dat het dichtgegooid is op deze manier.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Onder andere door http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/81196.

Tijd voor jullie om af te koelen, 't is nu gewoon triest.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Jullie gaan te ver, we hebben het dichtgegooid omdat er een aantal mensen zich zo misdragen dat we er tijdelijk een slotje op hebben gezet.

Ik ben een lijstje aan het maken met mensen die hier een waarschuwing voor krijgen, daarna gaan we de hele zooi maar weer opschonen, verwacht niet dat het snel weer open is en als je tegen iemand wilt schelden, doe het niet tegen ons. >:)

Bericht hierboven

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:13 schreef RickJansen het volgende:

scheer ons aub niet over 1 kam! :)

• Weppel
Tja... i didn't start it, maar heb wel FLINK meegeholpen, dat klopt..

maar SP gaat echt te ver... flamen op ons, en nu werd het ff te veel..

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op zaterdag 02 december 2000 20:14 schreef MV het volgende:

[..]
scheer ons aub niet over 1 kam! :)
Heb je gelijk in, de "goede" Onzin posters zijn nu de dupe van de acties van de "slechte". Dus je weet aan wie je het te danken hebt.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 15:14
kay die topic kan ik dus neit meer openen.....ging het over dat Sweet Pumpking gedoe met die topic over Craig David?

Verwijderd

en sluit geen goedwillende topics af!

Want hij lijkt in de verste verte niet op dit topic!

Mijn topic was serieus bedoelt! :(

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:15 schreef MarcyDarcy het volgende:
kay die topic kan ik dus neit meer openen.....ging het over dat Sweet Pumpking gedoe met die topic over Craig David?
is er nog wel, maar komt door het brakke linkje van Rick ;)

gathering.tweakers.net/showtopic/81196

zo is ie goed

Verwijderd

tja kennelijk houden sommige mensen van veel aandacht trekken. Kun je wel proberen het te negeren, maar bij een aantal lukt dat op een gegeven moment niet meer (oa bij mij dus... ik hou het altijd netjes: ik ben niet zo triest om mensen persoonlijk aan te vallen).

je kan sommige dingen dus niet altijd blijven ontwijken.......

• Weppel
Op zaterdag 02 december 2000 20:15 schreef MarcyDarcy het volgende:
ja, en daar zijn we (ik ga geen namen noemen) flink tekeer gegaan tegen SP..

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op zaterdag 02 december 2000 20:16 schreef MV het volgende:
en sluit geen goedwillende topics af!

Want hij lijkt in de verste verte niet op dit topic!

Mijn topic was serieus bedoelt! :(
Pardonnez moi.

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:15 schreef Weppel het volgende:

wees dan es de verstandigste, en kap met die onnozele reacties van je, jij weet heel goed waar het op uitloopt! :(

• Weppel
Op zaterdag 02 december 2000 20:17 schreef MV het volgende:

[..]
wees dan es de verstandigste, en kap met die onnozele reacties van je, jij weet heel goed waar het op uitloopt! :(
ja.. en SP lekker door laten flamen? DUS NOT he.. dit was de over bekende druppel bij mij.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:37

Jaymz

Keep on moving !

Begin hier nou niet weer |:(

• Weppel
Op zaterdag 02 december 2000 20:19 schreef Jaymz het volgende:
Begin hier nou niet weer |:(
doe ik niet.. hier wil ik op een normaal niveau praten

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:19 schreef Weppel het volgende:

[..]
ja.. en SP lekker door laten flamen? DUS NOT he.. dit was de over bekende druppel bij mij.
en jij opent dit topic? laat maar, jaymz heeft gelijk! :)

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 15:14
zeer jammer dat het onzin forum weer dicht ligt...nu al de 3e keer dat ik dat meemaak.

Het viel me wel op dat de laatste tijd steeds meer flame acties tegen en van Sweet Pumkin gaan/kwamen.

Toegeven bij de andere tweakers is eidereen rustig maar blijkbaar zijn er veel tweakers die zich ergeren aan het gedrag van Sweet Pumpkin of zich erdoor bedreigt voelen of zoeits :?

• Weppel
Op zaterdag 02 december 2000 20:21 schreef MV het volgende:

[..]
en jij opent dit topic? laat maar, jaymz heeft gelijk! :)
Yep.. die opende ik.. ;) heb je goed gezien mannetje :P

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-02 10:43
Op zaterdag 02 december 2000 20:13 schreef RickJansen het volgende:

helemaal mee eens, maar dat een mod het dicht gooit met "En nou is het godverdomme over." vind ik wel ook helemaal verkeerd, een mod moet zich juist niet gaan verlagen tot het niveau van de draard die die net dicht gooit... :(

Verwijderd

Het is raar, iedereen weet hoe snel SP op de kast zit, waarom wordt er altijd andersom geredeneerd! :)

• Weppel
Op zaterdag 02 december 2000 20:21 schreef MarcyDarcy het volgende:
zeer jammer dat het onzin forum weer dicht ligt...nu al de 3e keer dat ik dat meemaak.

Het viel me wel op dat de laatste tijd steeds meer flame acties tegen en van Sweet Pumkin gaan/kwamen.

Toegeven bij de andere tweakers is eidereen rustig maar blijkbaar zijn er veel tweakers die zich ergeren aan het gedrag van Sweet Pumpkin of zich erdoor bedreigt voelen of zoeits :?
hou het op zwaar ergeren, ze flamed ons af.. doen wij het een keer terug, gaat ineens alles dicht.. hmm... ik zeg niets

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:15 schreef Weppel het volgende:

i started, maar ik heb niet meegeholpen omdat ik het BEU werd..

Sweet Pumpkin belooft dat ze niet meer terugkomt en 2 dagen later gaat ze me weer flamen, altijd mij :r|:( en me maar zwart maken.. ow ja, en ik wil ook even kwijt dat ik TWEETY erg onnozzel bezig vond en dat de laatste dagen de sexuele topics weer zwaar KLOTE werden.. cybersex :r :r :r

Sorry hoor, ziek om dat hier op forum te doen

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zaterdag 02 december 2000 20:23 schreef Weppel het volgende:
gaat ineens alles dicht.. hmm... ik zeg niets
Ineens?

Je WEET dat je niet mag flamen en er is zelfs nog een waarschuwing gegeven, als je die negeert dan moet je niet zeggen dat we het 'ineens' closen.

• Floor-is
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Ik heb het dichtgegooid met die tekst inderdaad, ik had al een waarschuwing neergezet, als mensen zo dom zijn om door te gaan met Flamen kunnen ze wat mij betreft beter wegwezen.

Bericht hierboven

Verwijderd

Waarom krijg ik de schuld? Ik poste een paar foto's waarop ik domme reacties kreeg. Vervolgens komt er 1 mij afzeiken waar ik op reageer en opeens zijn der 3 mensen tegen mij bezig. (misschien wel meer) Die hebben die flamewar veroorzaakt en niet ik. Ik verdedigde mij zelf. Maar er mogen wel topic met half naakte wijven gepost worden.

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:34 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
Waarom krijg ik de schuld? Ik poste een paar foto's waarop ik domme reacties kreeg. Vervolgens komt er 1 mij afzeiken waar ik op reageer en opeens zijn der 3 mensen tegen mij bezig. (misschien wel meer) Die hebben die flamewar veroorzaakt en niet ik. Ik verdedigde mij zelf.
SP, jij reageert nooit op mij, maar eh, waarom doe je mee met het welles nietes spelletje! Kom op meid jij weet hopelijk ook wel beter! :)

Verwijderd

ben ik weer een weekje niet op OF geweest en gelijk is er weer gezeik :(:(:P:P

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:36 schreef MV het volgende:

[..]
SP, jij reageert nooit op mij, maar eh, waarom doe je mee met het welles nietes spelletje! Kom op meid jij weet hopelijk ook wel beter! :)
kan er niet tegen als mensen beledigende opmerkingen naar mij maken. Ik verdedig mij zelf gewoon.

• GraasGast
  • Laatst online: 30-09-2025

GraasGast

Analogue Heaven

Waarom krijg ik de schuld? Ik poste een paar foto's waarop ik domme reacties kreeg. Vervolgens komt er 1 mij afzeiken waar ik op reageer en opeens zijn der 3 mensen tegen mij bezig. (misschien wel meer) Die hebben die flamewar veroorzaakt en niet ik. Ik verdedigde mij zelf. Maar er mogen wel topic met half naakte wijven gepost worden.
Moet je niet doen (verdedigen)...word het alleen maar erger...die zieke flamers moet je niet op reageren, alleen bannen en topics sluiten...ik vind het eigenlijk best flauw dat onzin nu helemaal dicht gaat...kunnen de adjes niet beter een paar flamers tijdelijk op non-actief zetten? :?

Verwijderd

Hm ach jah, gaan we maar weer ff serieuse posts doen, ff op naar de 2500 met alleen nog serieuze shit, is ook wel beter. :)

Verwijderd

Het is maar een kwart wat zich misdraagt vind ik hoor. erg jammer dat het dicht is..

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Als een kwart van de x-duizend gebruikers er een zooi van maakt is er iets grondig mis. Zo ver is het nog niet maar het is wel de zoveelste keer dat er iets uit de hand loopt

Verwijderd

Inderdaad erg jammer dat die dicht is, aangezien het maar door een paar mensen werd veroorzaakt en de rest daar nou de dupe van is. :(

Verwijderd

een klein deel bedoel ik dus.

Verwijderd

en dit is de 2de keer dat ik meemaak dat het OF terecht gesloten wordt

Verwijderd

ik ben een goede-onzin forummer :D

• McCormick
  • Laatst online: 06-12-2024
Snap ook niet wrom die foto's niet een x mogen! (niet dat ik erop val of sow) Maar SP mag toch ook een x deze foto's posten ipv die naakte wijven altijd (zijn vaak toch dezelfde saaie siliconenpics)

Verwijderd

ik weet dat ik een van de veroorzakers ben van dit alles------------>sorry!

Verwijderd

Dit is goedbedoeld.. no flame :)
Ik geloof echt dat je alles goed bedoeld SP, maar voor anderen kom je soms erg vaag over hoor, maar daar kejje vast niks aandoen, heb ik ook weleens last van.

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
..Maar er mogen wel topic met half naakte wijven gepost worden..
Je hebt gelijk, als mannen het mogen, waarom vrouwen dan niet :? :?

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:43 schreef Emperor het volgende:
ik weet dat ik een van de veroorzakers ben van dit alles------------>sorry!
Goh kom je nu een beetje laat mee he?

BTW> waarom wordt SP hier altijd afgezeken, vinnik wel een beetje sneu van jullie hoor...:(

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:46 schreef Vrieskist het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, als mannen het mogen, waarom vrouwen dan niet :? :?
idd

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op zaterdag 02 december 2000 20:43 schreef mixmaster het volgende:

[..]
Dit is goedbedoeld.. no flame :)
Ik geloof echt dat je alles goed bedoeld SP, maar voor anderen kom je soms erg vaag over hoor, maar daar kejje vast niks aandoen, heb ik ook weleens last van.
Waarom vind jij het zo zijn dat Onzin dicht is dan? ikbegin nu al afkickverschijnselen te vertonen ;(

Verwijderd

laten we eventjes allemaal tot bezinning komen mensen en elkaar nu geen verwijten meer gaan geven :)

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:46 schreef Mystic-Woman het volgende:

[..]
Goh kom je nu een beetje laat mee he?

BTW> waarom wordt SP hier altijd afgezeken, vinnik wel een beetje sneu van jullie hoor...:(
zij zeikt ook over ons----------->eigen schuld!

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Waarom krijg ik daar nooit iets van mee. Ik sta hier voor een dicht forum en er staat niet eens hoe het precies komt...... Kan iemand me ff een uitleg geven over het hoe en het wat....

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:47 schreef Emperor het volgende:

[..]
En daarom gaan jullie maar terug zeiken, dat getuigd pas van zieligheid...terug zeiken, als je zo verstandig wilt zijn, dan hou je je klep dicht en negeer je ut gewoon allemaal...

EASY!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zaterdag 02 december 2000 20:47 schreef Emperor het volgende:

[..]
Niet zo gek als iedereen gaat zeggen dat die Craig David een homo is /een eikel is enzo, en dat iedereen haar daarna persoonlijk afzeikt. Ze zegt zelf dat ze daar tot op zekere hoogte niet tegen kan; dan lok je dat soort reacties van haar kant gewoon uit.

Ik wil geen partij trekken; was vandaag niet thuis, heb net even die thread vluchtig overgelezen maar denk in dit geval toch dat SP niets misdaan heeft, behalve op die eikels in te gaan.

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

niks

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:50 schreef GraasGast het volgende:
Stem Hier op de veroorzakers van de sluiting! :(
hahaha!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:50 schreef Tom het volgende:

[..]
Niet zo gek als iedereen gaat zeggen dat die Craig David een homo is /een eikel is enzo, en dat iedereen haar daarna persoonlijk afzeikt. Ze zegt zelf dat ze daar tot op zekere hoogte niet tegen kan; dan lok je dat soort reacties van haar kant gewoon uit.

Ik wil geen partij trekken; was vandaag niet thuis, heb net even die thread vluchtig overgelezen maar denk in dit geval toch dat SP niets misdaan heeft, behalve op die eikels in te gaan.
Jah en gelijk heb je! En dat ze op die eikels in gaat is omdat zij zo lopen te zeiken, ze kicken d'r op dat ze er op in gaat, want dan kunnen ze haar weer de schuld geven van dit alles...

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Niet zeiken, onbzin maar verder op IRC :)

sorcery --> #got-onzin

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:47 schreef GraasGast het volgende:

[..]
Waarom vind jij het zo zijn dat Onzin dicht is dan? ikbegin nu al afkickverschijnselen te vertonen ;(
ziejje nou :) het is een drug en wij gaan er vanaf komen, ik neem mijn nobele taak als afkickdoctor vanaf nu op mij!
Op zaterdag 02 december 2000 20:50 schreef Tom het volgende:

[..]

En verrekt.. tom heeft weer gelijk ;)

Verwijderd

En waarom krijgt SP nu de schuld van dit alles, en kom nie met van die lompe redenen van dat doet ze altijd, maar met gewone normale redenen, en alleen over die topic over Craig David...

Verwijderd

de url doet ut nie!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:54 schreef Mystic-Woman het volgende:
En waarom krijgt SP nu de schuld van dit alles, en kom nie met van die lompe redenen van dat doet ze altijd, maar met gewone normale redenen, en alleen over die topic over Craig David...
die reden heb ik bovenaan al vermeld. en laten we niet WEER hierover beginnen :(

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:56 schreef RobtH het volgende:

[..]
die reden heb ik bovenaan al vermeld. en laten we niet WEER hierover beginnen :(
Gaat ut om dat aandacht trekken :?

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:47 schreef BrammeS het volgende:
Waarom krijg ik daar nooit iets van mee. Ik sta hier voor een dicht forum en er staat niet eens hoe het precies komt...... Kan iemand me ff een uitleg geven over het hoe en het wat....
Same for me.

Moet namelijk wel erg grof geweest zijn.
Ging de laatste tijd best weer redelijk op OF.
Probeerde met een paar mensen op onze wijze goed gedrag aan te leren.
Blijkt dan toch mislukt te zijn, jammer.
Vindt wel dat, nu het eenmaal toch dicht is, dit 1 of meerdere maanden dicht mag blijven.
Tegen de tijd dat het eventueel weer open gaat zien mensen die regelmatig de andere Fora bezoeken het toch wel.
Hopelijk zijn degene die alleen voor OF komen tegen die tijd afgehaakt.

Vindt het wel jammer, was een aangenaam tijdverdrijf tussen de diversen andere bezigheden :)

HBM aka George Mimi en Marco bedankt bij deze alle mede GoT OFers voor de aangename uurtjes inclusief de Adjes en Modjes.

Hopelijk to forums.

Verwijderd

dit heeft geen nut,
als ze niet naar et onzin forum kunnen gaan ze wel naar SG , en dan begint hed liedje weer van vooraf aan
(ik weet niet waar ik deze wijsheid opeens vandaan haal)

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zaterdag 02 december 2000 20:59 schreef MuNKeY het volgende:
dit heeft geen nut,
als ze niet naar et onzin forum kunnen gaan ze wel naar SG , en dan begint hed liedje weer van vooraf aan
(ik weet niet waar ik deze wijsheid opeens vandaan haal)
Dat hoeven ze niet te proberen.

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:57 schreef Mystic-Woman het volgende:

[..]
Gaat ut om dat aandacht trekken :?
Want als dat zo is, dan trekken al die mannekes hiero ook wel aandacht met hun naakte mokkels...:(

• RubZie
  • Laatst online: 30-11-2024
Bwahahaha jullie moeten allemaal niet huilen. Ga maar naar een of ander puberkids forum om het daar op jullie zogenaamde "hoge niveau" uit te vechten. Het werd hoog tijd dat er iets aan gedaan werd.
Goedzo adjes :)

Kom zeg. Het was hier ooit een forum voor cumputerliefhebbers e.d., de meesten van jullie wekken de indruk amper Windows te kunnen spellen.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 10:35

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Oscar vind het jammer dat OF dicht is, maar eigenlijk zag ik het al een (behoorlijk) poostje aankomen :(
Hopelijk wordt het hierna beter

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wel ja ga hier gewoon nog even verder :(

Ik zat eerst met een wrange smaak van dat de modjes/adjes geen slotje plaatsten puur om het uit de hand te kunnen laten lopen om het te kunnen sluiten maar als ik dit hier zo lees vind ik het nog terecht ook :(

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:02 schreef RubZie het volgende:
Bwahahaha jullie moeten allemaal niet huilen. Ga maar naar een of ander puberkids forum om het daar op jullie zogenaamde "hoge niveau" uit te vechten. Het werd hoog tijd dat er iets aan gedaan werd.
Goedzo adjes :)

Kom zeg. Het was hier ooit een forum voor cumputerliefhebbers e.d., de meesten van jullie wekken de indruk amper Windows te kunnen spellen.
Goddomme dat ik gelukkig nog een ECHTE tweaker ben, van mijn lotgenoten kan ik dat niet altijd zeggen vrees ik :(

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:01 schreef Mystic-Woman het volgende:
Gaat ut om het aandachttrekken :?
Want als dat zo is, dan trekken al die mannekes hiero ook wel aandacht met hun naakte mokkels...:(
jeps. het gaat om het aandacht trekken

en ikzelf vind die naakte-mokkeltopics ook maar minder (kijk er dus ook niet in en reageer er niet op....het OF is naar mijn mening niet voor bedoeld. Online fotoboeken genoeg denk ik)

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op zaterdag 02 december 2000 21:03 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Oscar vind het jammer dat OF dicht is, maar eigenlijk zag ik het al een (behoorlijk) poostje aankomen :(
Hopelijk wordt het hierna beter
* GraasGast hoopt met je mee :)

Verwijderd

Gaat om aandachtrekken ja :r :(
Op zaterdag 02 december 2000 21:00 schreef Tom het volgende:

[..]
Dat hoeven ze niet te proberen.
*GNAGNA*

Kick Ass Tom.. kewl :)

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:04 schreef RobtH het volgende:

[..]
jeps. het gaat om het aandacht trekken

en ikzelf vind die naakte-mokkeltopics ook maar minder (kijk er dus ook niet in en reageer er niet op....het OF is naar mijn mening niet voor bedoeld. Online fotoboeken genoeg denk ik)
Als jij problemen met SP hebt, dan negeer je d'r toch gewoon, niks moeilijks aan...

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Ook ik nodig jullie uit deze discussie voort te zetten op IRC...

irc.sorcery.net #GoT-Onzin

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:08 schreef BrammeS het volgende:

hebben we nie...

Verwijderd

*D

ik ben schuldig......... :(

wat denk je nou zelf Trieste kindjes...

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:08 schreef BrammeS het volgende:

Beetje lullig voor de mensen die dat nie hebben he, kun je nie beter naar 538-chat gan en daar een apart onderwerp openen?
Daar kan iedereen komen...

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Euh, ik hoop niet dat 't posten van die schone dames in die SP vs. Sjakies topic ook onder de flames valt.

Was niet de bedoeling dan, ik deed 't meer om SP te treiteren maargoed.. Ach da's misschien ook wel flamen :)

"I sit in my room and imagine the future."

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik wil alleen zeggen dat er verandering aan zit te komen.
Ook wil ik de mods/ ads verzoeken de postings goed te lezen en hun conlusies te trekken (wees niet te mild).

• RubZie
Op zaterdag 02 december 2000 21:03 schreef mixmaster het volgende:

[..]
Goddomme dat ik gelukkig nog een ECHTE tweaker ben, van mijn lotgenoten kan ik dat niet altijd zeggen vrees ik :(
Shit man WTF denk jij dat een Tweaker is en pffffffff naja laat maar eigenlijk. Grapjas.
* RubZie moet er smakelijk om lachen :D

Zou het ooit nog goedkomen met de kids uit OF? Kijk volgende week naar de volgende aflevering van onze "We willen graag op een l33t forum discussieren over shit waar Ruben's kleine zusje van 4 nog om moet lachen, uitlachen that is..."-soap.

Verwijderd

onzin dicht??????

wat is dit voor onzin????

FOK! OnzinForum
dan maar!!!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op zaterdag 02 december 2000 21:11 schreef Mystic-Woman het volgende:

[..]
Beetje lullig voor de mensen die dat nie hebben he, kun je nie beter naar 538-chat gan en daar een apart onderwerp openen?
Daar kan iedereen komen...
Als jullie nu eens gewoon naar www.ezboard.com gaan en daar zo'n gratis bordje aanvragen, dan kunnen jullie er fijn net zo'n zooi van maken als jullie willen zonder dat de serieuze tweakers er last van hebben. Iedereen blij.

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:17 schreef RubZie het volgende:

[..]
Shit man WTF denk jij dat een Tweaker is en pffffffff naja laat maar eigenlijk. Grapjas.
* RubZie moet er smakelijk om lachen :D

Zou het ooit nog goedkomen met de kids uit OF? Kijk volgende week naar de volgende aflevering van onze "We willen graag op een l33t forum discussieren over shit waar Ruben's kleine zusje van 4 nog om moet lachen, uitlachen that is..."-soap.
Me athlon draait op 118mhz FSB, best knap zeg ik zo, voor aan athlon classic 700 :)

En me geforce II gts is getweaked dus als ik geen tweaker ben ben ik gamereviewer ;)

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:24 schreef Chaos het volgende:

[..]
Als jullie nu eens gewoon naar www.ezboard.com gaan en daar zo'n gratis bordje aanvragen, dan kunnen jullie er fijn net zo'n zooi van maken als jullie willen zonder dat de serieuze tweakers er last van hebben. Iedereen blij.
:?

• RubZie
Op zaterdag 02 december 2000 21:24 schreef Chaos het volgende:

[..]
Ja maar chaos, dan zitten ze niet meer op een l33t forum, dat kan toch niet?

Verwijderd

he jammer dat het dich is ik hoop dat het (ooit) weer los gaat en als er dan geflamed wordt gewoon meteen bannen :(:(

• RubZie
Op zaterdag 02 december 2000 21:27 schreef mixmaster het volgende:

[..]
Me athlon draait op 118mhz FSB, best knap zeg ik zo, voor aan athlon classic 700 :)

En me geforce II gts is getweaked dus als ik geen tweaker ben ben ik gamereviewer ;)
Ow shit sorry ouwe, welkom bij de club dan. Respect weet je. Representing the TweakSide, ya know. Mafkees...

(DISLAMER: ik zit agressief te doen omdat je doet alsof er iets serieus is aan het OF, en omdat je denkt tegen mij te kunnen mauwen "wie is hier nu een tweaker" terwijl ik jou nog nooit op de rest van GoT hebt gezien, maar dat kan ook komen doordat je pas 2 maandjes hier rondloopt)

Verwijderd

Idd lullig om Sweet Pumpkin de schuld te geven. Eerst valt iedereen haar lastig enzo en dan krijgt ze zelf de schld van al het gekloot op het forum want anders kan ik het niet noemen. Iedereen die zich hier aan vuil heeft gemaakt zal dat ook wel weten en zij moeten iets verbeteren, dat kan niet van de adjes komen... laat iedereen naar zichzelf kijken en als je ook hebt meegedaan zul je het moeten verbeteren.....

Ik doe geen uitspraak over weer open moet of niet, ik zie het forum graag weer geopend als het dan ook weer gezellig wordt, als het zo erg blijft als de laatste tijd, laat het dan maar dicht.

Misschien is het een idee om na een dag of 2 van bezinning het forum voor een dag wordt geopend waarna de adjes kunnen evalueren en eventueel na een 2e proeftijd van een week kunnen evalueren hoe het ging en dan bepalen of we weer open kunnen?

• Weppel
hmm... ik heb een serieuze topic geopend :) BETER :)

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Het gaat toch wel weer een keer mis...

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:39 schreef Theeboon het volgende:
Het gaat toch wel weer een keer mis...
Jah vast wel :)

Verwijderd

Het lijkt wel voetbal, de hooligans verpesten het voor de rest. :(

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:42 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
ja psies ja :(

Verwijderd

helaas denk ik dat je gelijk hebt ;(

Verwijderd

yup :(

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Precies..I totalee agree!

Verwijderd

Hoe moet ik dan nog frituur-tips van Sjef krijgen? Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face9.gif

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:32 schreef RubZie het volgende:

[..]
Ow shit sorry ouwe, welkom bij de club dan. Respect weet je. Representing the TweakSide, ya know. Mafkees...

(DISLAMER: ik zit agressief te doen omdat je doet alsof er iets serieus is aan het OF, en omdat je denkt tegen mij te kunnen mauwen "wie is hier nu een tweaker" terwijl ik jou nog nooit op de rest van GoT hebt gezien, maar dat kan ook komen doordat je pas 2 maandjes hier rondloopt)
schat ik loop hier al vanaf april rond.. ik heb alleen een kleine pauze genomen (met beetje hulp van deheer Firefox (ex administrator)

Verwijderd

gooi die zooi gewooon wer open, laat elkaar ff lekker afzeiken enzo das cool

Verwijderd

F site hooligans!
Pagina: 1 2 Laatste