Why? Heb wel een vermoeden (oa door mij) maar tja.. heeft zo zijn achtergrondredens..\
Graag een reactie
Weppel
Graag een reactie
Weppel
Bericht hierboven
Verwijderd
scheer ons aub niet over 1 kam!Op zaterdag 02 december 2000 20:13 schreef RickJansen het volgende:
Onder andere door http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/81196.
Tijd voor jullie om af te koelen, 't is nu gewoon triest.
Heb je gelijk in, de "goede" Onzin posters zijn nu de dupe van de acties van de "slechte". Dus je weet aan wie je het te danken hebt.Op zaterdag 02 december 2000 20:14 schreef MV het volgende:
[..]
scheer ons aub niet over 1 kam!
Verwijderd
Verwijderd
is er nog wel, maar komt door het brakke linkje van RickOp zaterdag 02 december 2000 20:15 schreef MarcyDarcy het volgende:
kay die topic kan ik dus neit meer openen.....ging het over dat Sweet Pumpking gedoe met die topic over Craig David?
Verwijderd
ja, en daar zijn we (ik ga geen namen noemen) flink tekeer gegaan tegen SP..Op zaterdag 02 december 2000 20:15 schreef MarcyDarcy het volgende:
kay die topic kan ik dus neit meer openen.....ging het over dat Sweet Pumpking gedoe met die topic over Craig David?
Pardonnez moi.Op zaterdag 02 december 2000 20:16 schreef MV het volgende:
en sluit geen goedwillende topics af!
Want hij lijkt in de verste verte niet op dit topic!
Mijn topic was serieus bedoelt!
Verwijderd
wees dan es de verstandigste, en kap met die onnozele reacties van je, jij weet heel goed waar het op uitloopt!Op zaterdag 02 december 2000 20:15 schreef Weppel het volgende:
Tja... i didn't start it, maar heb wel FLINK meegeholpen, dat klopt..
maar SP gaat echt te ver... flamen op ons, en nu werd het ff te veel..
ja.. en SP lekker door laten flamen? DUS NOT he.. dit was de over bekende druppel bij mij.Op zaterdag 02 december 2000 20:17 schreef MV het volgende:
[..]
wees dan es de verstandigste, en kap met die onnozele reacties van je, jij weet heel goed waar het op uitloopt!
doe ik niet.. hier wil ik op een normaal niveau pratenOp zaterdag 02 december 2000 20:19 schreef Jaymz het volgende:
Begin hier nou niet weer
Verwijderd
en jij opent dit topic? laat maar, jaymz heeft gelijk!Op zaterdag 02 december 2000 20:19 schreef Weppel het volgende:
[..]
ja.. en SP lekker door laten flamen? DUS NOT he.. dit was de over bekende druppel bij mij.
Yep.. die opende ik..Op zaterdag 02 december 2000 20:21 schreef MV het volgende:
[..]
en jij opent dit topic? laat maar, jaymz heeft gelijk!
helemaal mee eens, maar dat een mod het dicht gooit met "En nou is het godverdomme over." vind ik wel ook helemaal verkeerd, een mod moet zich juist niet gaan verlagen tot het niveau van de draard die die net dicht gooit...Op zaterdag 02 december 2000 20:13 schreef RickJansen het volgende:
Onder andere door http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/81196.
Tijd voor jullie om af te koelen, 't is nu gewoon triest.
Verwijderd
hou het op zwaar ergeren, ze flamed ons af.. doen wij het een keer terug, gaat ineens alles dicht.. hmm... ik zeg nietsOp zaterdag 02 december 2000 20:21 schreef MarcyDarcy het volgende:
zeer jammer dat het onzin forum weer dicht ligt...nu al de 3e keer dat ik dat meemaak.
Het viel me wel op dat de laatste tijd steeds meer flame acties tegen en van Sweet Pumkin gaan/kwamen.
Toegeven bij de andere tweakers is eidereen rustig maar blijkbaar zijn er veel tweakers die zich ergeren aan het gedrag van Sweet Pumpkin of zich erdoor bedreigt voelen of zoeits
Verwijderd
i started, maar ik heb niet meegeholpen omdat ik het BEU werd..Op zaterdag 02 december 2000 20:15 schreef Weppel het volgende:
Tja... i didn't start it, maar heb wel FLINK meegeholpen, dat klopt..
maar SP gaat echt te ver... flamen op ons, en nu werd het ff te veel..
Ineens?Op zaterdag 02 december 2000 20:23 schreef Weppel het volgende:
gaat ineens alles dicht.. hmm... ik zeg niets
Bericht hierboven
Verwijderd
Verwijderd
SP, jij reageert nooit op mij, maar eh, waarom doe je mee met het welles nietes spelletje! Kom op meid jij weet hopelijk ook wel beter!Op zaterdag 02 december 2000 20:34 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
Waarom krijg ik de schuld? Ik poste een paar foto's waarop ik domme reacties kreeg. Vervolgens komt er 1 mij afzeiken waar ik op reageer en opeens zijn der 3 mensen tegen mij bezig. (misschien wel meer) Die hebben die flamewar veroorzaakt en niet ik. Ik verdedigde mij zelf.
Verwijderd
kan er niet tegen als mensen beledigende opmerkingen naar mij maken. Ik verdedig mij zelf gewoon.Op zaterdag 02 december 2000 20:36 schreef MV het volgende:
[..]
SP, jij reageert nooit op mij, maar eh, waarom doe je mee met het welles nietes spelletje! Kom op meid jij weet hopelijk ook wel beter!
Moet je niet doen (verdedigen)...word het alleen maar erger...die zieke flamers moet je niet op reageren, alleen bannen en topics sluiten...ik vind het eigenlijk best flauw dat onzin nu helemaal dicht gaat...kunnen de adjes niet beter een paar flamers tijdelijk op non-actief zetten?Op zaterdag 02 december 2000 20:34 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
Waarom krijg ik de schuld? Ik poste een paar foto's waarop ik domme reacties kreeg. Vervolgens komt er 1 mij afzeiken waar ik op reageer en opeens zijn der 3 mensen tegen mij bezig. (misschien wel meer) Die hebben die flamewar veroorzaakt en niet ik. Ik verdedigde mij zelf. Maar er mogen wel topic met half naakte wijven gepost worden.
Verwijderd
Verwijderd
Snap ook niet wrom die foto's niet een x mogen! (niet dat ik erop val of sow) Maar SP mag toch ook een x deze foto's posten ipv die naakte wijven altijd (zijn vaak toch dezelfde saaie siliconenpics)Op zaterdag 02 december 2000 20:34 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
Waarom krijg ik de schuld? Ik poste een paar foto's waarop ik domme reacties kreeg. Vervolgens komt er 1 mij afzeiken waar ik op reageer en opeens zijn der 3 mensen tegen mij bezig. (misschien wel meer) Die hebben die flamewar veroorzaakt en niet ik. Ik verdedigde mij zelf. Maar er mogen wel topic met half naakte wijven gepost worden.
Verwijderd
Dit is goedbedoeld.. no flameOp zaterdag 02 december 2000 20:34 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
Verwijderd
Goh kom je nu een beetje laat mee he?Op zaterdag 02 december 2000 20:43 schreef Emperor het volgende:
ik weet dat ik een van de veroorzakers ben van dit alles------------>sorry!
Waarom vind jij het zo zijn dat Onzin dicht is dan? ikbegin nu al afkickverschijnselen te vertonenOp zaterdag 02 december 2000 20:43 schreef mixmaster het volgende:
[..]
Dit is goedbedoeld.. no flame
Ik geloof echt dat je alles goed bedoeld SP, maar voor anderen kom je soms erg vaag over hoor, maar daar kejje vast niks aandoen, heb ik ook weleens last van.
Verwijderd
Verwijderd
zij zeikt ook over ons----------->eigen schuld!Op zaterdag 02 december 2000 20:46 schreef Mystic-Woman het volgende:
[..]
Goh kom je nu een beetje laat mee he?
BTW> waarom wordt SP hier altijd afgezeken, vinnik wel een beetje sneu van jullie hoor...:(
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
En daarom gaan jullie maar terug zeiken, dat getuigd pas van zieligheid...terug zeiken, als je zo verstandig wilt zijn, dan hou je je klep dicht en negeer je ut gewoon allemaal...Op zaterdag 02 december 2000 20:47 schreef Emperor het volgende:
[..]
zij zeikt ook over ons----------->eigen schuld!
Niet zo gek als iedereen gaat zeggen dat die Craig David een homo is /een eikel is enzo, en dat iedereen haar daarna persoonlijk afzeikt. Ze zegt zelf dat ze daar tot op zekere hoogte niet tegen kan; dan lok je dat soort reacties van haar kant gewoon uit.Op zaterdag 02 december 2000 20:47 schreef Emperor het volgende:
[..]
zij zeikt ook over ons----------->eigen schuld!
Verwijderd
hahaha!!!!!!!!!!!!Op zaterdag 02 december 2000 20:50 schreef GraasGast het volgende:
Stem Hier op de veroorzakers van de sluiting!
Verwijderd
Jah en gelijk heb je! En dat ze op die eikels in gaat is omdat zij zo lopen te zeiken, ze kicken d'r op dat ze er op in gaat, want dan kunnen ze haar weer de schuld geven van dit alles...Op zaterdag 02 december 2000 20:50 schreef Tom het volgende:
[..]
Niet zo gek als iedereen gaat zeggen dat die Craig David een homo is /een eikel is enzo, en dat iedereen haar daarna persoonlijk afzeikt. Ze zegt zelf dat ze daar tot op zekere hoogte niet tegen kan; dan lok je dat soort reacties van haar kant gewoon uit.
Ik wil geen partij trekken; was vandaag niet thuis, heb net even die thread vluchtig overgelezen maar denk in dit geval toch dat SP niets misdaan heeft, behalve op die eikels in te gaan.
Verwijderd
ziejje nouOp zaterdag 02 december 2000 20:47 schreef GraasGast het volgende:
[..]
Waarom vind jij het zo zijn dat Onzin dicht is dan? ikbegin nu al afkickverschijnselen te vertonen
En verrekt.. tom heeft weer gelijkOp zaterdag 02 december 2000 20:50 schreef Tom het volgende:
[..]
Niet zo gek als iedereen gaat zeggen dat die Craig David een homo is /een eikel is enzo, en dat iedereen haar daarna persoonlijk afzeikt. Ze zegt zelf dat ze daar tot op zekere hoogte niet tegen kan; dan lok je dat soort reacties van haar kant gewoon uit.
Ik wil geen partij trekken; was vandaag niet thuis, heb net even die thread vluchtig overgelezen maar denk in dit geval toch dat SP niets misdaan heeft, behalve op die eikels in te gaan.
Verwijderd
Verwijderd
die reden heb ik bovenaan al vermeld. en laten we niet WEER hierover beginnenOp zaterdag 02 december 2000 20:54 schreef Mystic-Woman het volgende:
En waarom krijgt SP nu de schuld van dit alles, en kom nie met van die lompe redenen van dat doet ze altijd, maar met gewone normale redenen, en alleen over die topic over Craig David...
Verwijderd
Gaat ut om dat aandacht trekkenOp zaterdag 02 december 2000 20:56 schreef RobtH het volgende:
[..]
die reden heb ik bovenaan al vermeld. en laten we niet WEER hierover beginnen
Verwijderd
Same for me.Op zaterdag 02 december 2000 20:47 schreef BrammeS het volgende:
Waarom krijg ik daar nooit iets van mee. Ik sta hier voor een dicht forum en er staat niet eens hoe het precies komt...... Kan iemand me ff een uitleg geven over het hoe en het wat....
Verwijderd
Dat hoeven ze niet te proberen.Op zaterdag 02 december 2000 20:59 schreef MuNKeY het volgende:
dit heeft geen nut,
als ze niet naar et onzin forum kunnen gaan ze wel naar SG , en dan begint hed liedje weer van vooraf aan
(ik weet niet waar ik deze wijsheid opeens vandaan haal)
Verwijderd
Want als dat zo is, dan trekken al die mannekes hiero ook wel aandacht met hun naakte mokkels...:(Op zaterdag 02 december 2000 20:57 schreef Mystic-Woman het volgende:
[..]
Gaat ut om dat aandacht trekken
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Goddomme dat ik gelukkig nog een ECHTE tweaker ben, van mijn lotgenoten kan ik dat niet altijd zeggen vrees ikOp zaterdag 02 december 2000 21:02 schreef RubZie het volgende:
Bwahahaha jullie moeten allemaal niet huilen. Ga maar naar een of ander puberkids forum om het daar op jullie zogenaamde "hoge niveau" uit te vechten. Het werd hoog tijd dat er iets aan gedaan werd.
Goedzo adjes
Kom zeg. Het was hier ooit een forum voor cumputerliefhebbers e.d., de meesten van jullie wekken de indruk amper Windows te kunnen spellen.
Verwijderd
jeps. het gaat om het aandacht trekkenOp zaterdag 02 december 2000 21:01 schreef Mystic-Woman het volgende:
Gaat ut om het aandachttrekken
Want als dat zo is, dan trekken al die mannekes hiero ook wel aandacht met hun naakte mokkels...:(
* GraasGast hoopt met je meeOp zaterdag 02 december 2000 21:03 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Oscar vind het jammer dat OF dicht is, maar eigenlijk zag ik het al een (behoorlijk) poostje aankomen
Hopelijk wordt het hierna beter
Verwijderd
*GNAGNA*Op zaterdag 02 december 2000 21:00 schreef Tom het volgende:
[..]
Dat hoeven ze niet te proberen.
Verwijderd
Als jij problemen met SP hebt, dan negeer je d'r toch gewoon, niks moeilijks aan...Op zaterdag 02 december 2000 21:04 schreef RobtH het volgende:
[..]
jeps. het gaat om het aandacht trekken
en ikzelf vind die naakte-mokkeltopics ook maar minder (kijk er dus ook niet in en reageer er niet op....het OF is naar mijn mening niet voor bedoeld. Online fotoboeken genoeg denk ik)
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
hebben we nie...Op zaterdag 02 december 2000 21:08 schreef BrammeS het volgende:
Ook ik nodig jullie uit deze discussie voort te zetten op IRC...
irc.sorcery.net #GoT-Onzin
Verwijderd
Beetje lullig voor de mensen die dat nie hebben he, kun je nie beter naar 538-chat gan en daar een apart onderwerp openen?Op zaterdag 02 december 2000 21:08 schreef BrammeS het volgende:
Ook ik nodig jullie uit deze discussie voort te zetten op IRC...
irc.sorcery.net #GoT-Onzin
"I sit in my room and imagine the future."
Shit man WTF denk jij dat een Tweaker is en pffffffff naja laat maar eigenlijk. Grapjas.Op zaterdag 02 december 2000 21:03 schreef mixmaster het volgende:
[..]
Goddomme dat ik gelukkig nog een ECHTE tweaker ben, van mijn lotgenoten kan ik dat niet altijd zeggen vrees ik
Als jullie nu eens gewoon naar www.ezboard.com gaan en daar zo'n gratis bordje aanvragen, dan kunnen jullie er fijn net zo'n zooi van maken als jullie willen zonder dat de serieuze tweakers er last van hebben. Iedereen blij.Op zaterdag 02 december 2000 21:11 schreef Mystic-Woman het volgende:
[..]
Beetje lullig voor de mensen die dat nie hebben he, kun je nie beter naar 538-chat gan en daar een apart onderwerp openen?
Daar kan iedereen komen...
Verwijderd
Me athlon draait op 118mhz FSB, best knap zeg ik zo, voor aan athlon classic 700Op zaterdag 02 december 2000 21:17 schreef RubZie het volgende:
[..]
Shit man WTF denk jij dat een Tweaker is en pffffffff naja laat maar eigenlijk. Grapjas.
* RubZie moet er smakelijk om lachen
Zou het ooit nog goedkomen met de kids uit OF? Kijk volgende week naar de volgende aflevering van onze "We willen graag op een l33t forum discussieren over shit waar Ruben's kleine zusje van 4 nog om moet lachen, uitlachen that is..."-soap.
Verwijderd
Op zaterdag 02 december 2000 21:24 schreef Chaos het volgende:
[..]
Als jullie nu eens gewoon naar www.ezboard.com gaan en daar zo'n gratis bordje aanvragen, dan kunnen jullie er fijn net zo'n zooi van maken als jullie willen zonder dat de serieuze tweakers er last van hebben. Iedereen blij.
Ja maar chaos, dan zitten ze niet meer op een l33t forum, dat kan toch niet?Op zaterdag 02 december 2000 21:24 schreef Chaos het volgende:
[..]
Als jullie nu eens gewoon naar www.ezboard.com gaan en daar zo'n gratis bordje aanvragen, dan kunnen jullie er fijn net zo'n zooi van maken als jullie willen zonder dat de serieuze tweakers er last van hebben. Iedereen blij.
Verwijderd
Ow shit sorry ouwe, welkom bij de club dan. Respect weet je. Representing the TweakSide, ya know. Mafkees...Op zaterdag 02 december 2000 21:27 schreef mixmaster het volgende:
[..]
Me athlon draait op 118mhz FSB, best knap zeg ik zo, voor aan athlon classic 700
En me geforce II gts is getweaked dus als ik geen tweaker ben ben ik gamereviewer
Verwijderd
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Jah vast welOp zaterdag 02 december 2000 21:39 schreef Theeboon het volgende:
Het gaat toch wel weer een keer mis...
Verwijderd
ja psies jaOp zaterdag 02 december 2000 21:42 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
Het lijkt wel voetbal, de hooligans verpesten het voor de rest.
Verwijderd
yupOp zaterdag 02 december 2000 21:42 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
Precies..I totalee agree!Op zaterdag 02 december 2000 21:42 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
Verwijderd
schat ik loop hier al vanaf april rond.. ik heb alleen een kleine pauze genomen (met beetje hulp van deheer Firefox (ex administrator)Op zaterdag 02 december 2000 21:32 schreef RubZie het volgende:
[..]
Ow shit sorry ouwe, welkom bij de club dan. Respect weet je. Representing the TweakSide, ya know. Mafkees...
(DISLAMER: ik zit agressief te doen omdat je doet alsof er iets serieus is aan het OF, en omdat je denkt tegen mij te kunnen mauwen "wie is hier nu een tweaker" terwijl ik jou nog nooit op de rest van GoT hebt gezien, maar dat kan ook komen doordat je pas 2 maandjes hier rondloopt)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq