dat denk ik ook ik wacht ook nog steeds ze hebben het op hun site er maar ff vetgedrukt op gezetLargow schreef op 01 October 2003 @ 14:48:
[...]
Ik denk niet dat je hoeft te vragen wie er al verdubbeld is. Deze draad loopt vanzelf over als het eenmaal een feit is...
dus misschien krijg je een email of anders zal het wel op hun site komen te staanPrijsverlaging Demon DSL Express
Gevolgen voor bestaande klanten
De ADSL markt is in de maand september behoorlijk in beroering geweest. In samenwerking met onze partners BaByXL en bbned hebben ook wij de prijzen van alle DSL Express accounts verlaagd. De nieuwe prijzen gelden voor orders die na 13:00 uur op 18 september 2003 zijn besteld. Klanten die in de week voor deze datum hadden besteld hebben bericht per e-mail gekregen over hun specifieke situatie.
Voor alle andere DSL Express orders (reeds aangesloten en nog lopende) via bbned en BaByXL geldt de aangekondigde snelheidsverhoging zoals hieronder beschreven. De planning van deze upgrades is op dit moment nog niet bekend maar zal naar verwachting in de loop van de komende maanden plaatsvinden.
Voor verdere informatie vragen we u de volgende mededeling van Demon af te wachten. Onze medewerkers van sales, support en customer-service hebben geen additionele informatie.
aansluitend het al eerder in dit topic vermelde statement bericht ...
ik w8 geduldig af