Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten #4

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.534 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largow schreef op 01 October 2003 @ 14:48:
[...]

Ik denk niet dat je hoeft te vragen wie er al verdubbeld is. Deze draad loopt vanzelf over als het eenmaal een feit is...
dat denk ik ook ik wacht ook nog steeds ze hebben het op hun site er maar ff vetgedrukt op gezet
Prijsverlaging Demon DSL Express

Gevolgen voor bestaande klanten

De ADSL markt is in de maand september behoorlijk in beroering geweest. In samenwerking met onze partners BaByXL en bbned hebben ook wij de prijzen van alle DSL Express accounts verlaagd. De nieuwe prijzen gelden voor orders die na 13:00 uur op 18 september 2003 zijn besteld. Klanten die in de week voor deze datum hadden besteld hebben bericht per e-mail gekregen over hun specifieke situatie.

Voor alle andere DSL Express orders (reeds aangesloten en nog lopende) via bbned en BaByXL geldt de aangekondigde snelheidsverhoging zoals hieronder beschreven. De planning van deze upgrades is op dit moment nog niet bekend maar zal naar verwachting in de loop van de komende maanden plaatsvinden.

Voor verdere informatie vragen we u de volgende mededeling van Demon af te wachten. Onze medewerkers van sales, support en customer-service hebben geen additionele informatie.

aansluitend het al eerder in dit topic vermelde statement bericht ...
dus misschien krijg je een email of anders zal het wel op hun site komen te staan
ik w8 geduldig af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJdijk, ik heb bij Informatique de Draytek Vigor 2600I besteld. (nouja, wel besteld, maar nog niet betaald)
Deze router met modem loopt via ADSL over BBNED. Vroeg me alleen af, als ik dit binnen heb voordat ik over ben naar Demon, dat ik dan met deze router NU via ADSL bij KPN kan gebruiken. Tot die tijd dat ik over ga naar Demon

Zou anders mooi zijn. Als dat niet lukt, dan heb ik de router nog en kan ik hem waarschijnlijk niet terugsturen of anders moet ik even wachten met de bestelling afronden. (hopelijk ben ik duidelijk genoeg :X )

Wat denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
Over precies 1 maand dan is mijn ADSL via KPN compleet afgesloten en dan kan paar dagen van te voren Demon aanvragen.

Ik heb gelezen over de modems, dat die ZyXel dieje bij Demon krijgt maar upload van 8xx kbit/s kan. Mijn SpeedTouch home gaat ook maar tot 8xx kbit/s.

Is het de moeite waard om een modem/router combinatie te kopen die wel een upload van 1024 aan kan? Want die snelheid wordt overigens niet gegarandeerd door Demon, zelf zit ik erg dichtbij de centrale, minder dan 100meter. Maar ook de overboekingen van 40:1. Als het de moeite waard is, welke modem/router kan ik voor beetje aantrekkelijk prijs nemen? (Geen sweex of sitecom, moet wel iets betrouwbaars zijn).

Over het MAC-adres, je moet het MAC-adres van je router doorgeven aan Demon, maar als je later andere Router wil gaan gebruiken en/of je router kaduk gaat, krijg je dan geen problemen ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag onoficieel mijn lijn opgeleverd gekregen (staat nog niet bij status).
Ik had 512/256 besteld op 09/09/2003 met in mijn achterhoofd de snelheidsverdubbeling.
Ik kreeg dus een mailtje met daarin de vraag of ik 1024/512 wilde of 512/256 voor andere prijs. Gemaild dat ik 1024/512 wilde en een bevestigingsemailtje gehad..
Nu dus vandaag speedtest gecheckt.. heb gewoon 512/256 :|
Moet ik de snelheidsverdubbeling nog krijgen omdat ik voor de officiele bekend making van de snelheidsverdubbeling heb besteld of is dit een foutje van Demon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

@The Conman:

De vraag is of je het verschil in upload snelheid van 128 kbit merkt. En al zou je het echt merken, is het dan de prijs van een nieuw modem waard?? Persoonlijk denk ik het niet.

Voor dit probleem is een mooi gezegde: een gegeven paard...

[ Voor 4% gewijzigd door styno op 01-10-2003 16:39 ]

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 15:39:
CJdijk, ik heb bij Informatique de Draytek Vigor 2600I besteld. (nouja, wel besteld, maar nog niet betaald)
Deze router met modem loopt via ADSL over BBNED. Vroeg me alleen af, als ik dit binnen heb voordat ik over ben naar Demon, dat ik dan met deze router NU via ADSL bij KPN kan gebruiken. Tot die tijd dat ik over ga naar Demon

Zou anders mooi zijn. Als dat niet lukt, dan heb ik de router nog en kan ik hem waarschijnlijk niet terugsturen of anders moet ik even wachten met de bestelling afronden. (hopelijk ben ik duidelijk genoeg :X )

Wat denk je?
Je kan deze router bijzowel KPN als bij BBNed als bij Versatel gebruiken, zie:
http://www.draytek.nl/router/2600isp.php >:)

Zo moet je hem instellen voor KPN:
http://www.draytek.nl/router/2600isp.php?at=mxstream.nl

Zo moet je hem instellen voor BBNed:
http://www.draytek.nl/router/2600isp.php?at=bbned

Direct bestellen dus. :)
The Conman schreef op 01 October 2003 @ 16:31:
Over precies 1 maand dan is mijn ADSL via KPN compleet afgesloten en dan kan paar dagen van te voren Demon aanvragen.

Ik heb gelezen over de modems, dat die ZyXel dieje bij Demon krijgt maar upload van 8xx kbit/s kan. Mijn SpeedTouch home gaat ook maar tot 8xx kbit/s.

Is het de moeite waard om een modem/router combinatie te kopen die wel een upload van 1024 aan kan? Want die snelheid wordt overigens niet gegarandeerd door Demon, zelf zit ik erg dichtbij de centrale, minder dan 100meter. Maar ook de overboekingen van 40:1. Als het de moeite waard is, welke modem/router kan ik voor beetje aantrekkelijk prijs nemen? (Geen sweex of sitecom, moet wel iets betrouwbaars zijn).

Over het MAC-adres, je moet het MAC-adres van je router doorgeven aan Demon, maar als je later andere Router wil gaan gebruiken en/of je router kaduk gaat, krijg je dan geen problemen ermee?
Inderdaad beide modems gaan tot 896 kilobits upload snelheid. :/

Deze routers zijn aan te bevelen, betrouwbaar, veel instelmogelijkheden:
Draytek Vigor 2600 voor analoog, Draytek Vigor 2600I voor Isdn.
Dan kan je de maximale theroretische snelheid halen van 8192/1024. :9

Zelf heb ik een Draytek Vigor 2200E zonder ingebouwd modem.
Heb ik daar bewust voor gekozen, gezien ik niet iedere keer een nieuwe router
wil kopen als ik overstap van de ene naar de andere internet vorm.
Ik vind die beperking van 10 procent niet zo'n ramp.
Mijn Router beperkt de upload niet, dat doet dat gratis modem.
Overgens heeft mijn router wel een beperking van 6megabit op de download,
maar gezien ik het 2megabit abbo neem, is dat voor mij niet van belang. :Y)

Je mac adres wordt automatisch toegevoegd in de database van Demon.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Chello/@home hoef je dus
niet je mac adres te klonen/spoofen, en mag je meerdere mac adressen
door elkaar gebruiken, zonder dat het kwaad kan. :*)
Zodra je contact probeert te maken met een nieuw onbekend mac adres,
kom je vanzelf op een registratie pagina van Demon.
Nadat je jouw systeemnaam en wachtwoord hebt ingevoerd,
wordt het mac adres toegevoegd aan jouw lijst met geldige mac adressen. :)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 16:36:

Moet ik de snelheidsverdubbeling nog krijgen omdat ik voor de officiele bekend making van de snelheidsverdubbeling heb besteld of is dit een foutje van Demon?
wanneer je na 18 september (geloof ik) hebt besteld dan krijg je gelijk de nieuwe snelheid, anders krijg je nog de oude en word je binnenkort omgezet (net als de bestaande gebruikers).

Ik kreeg vannochtend een mail dat alle tests goed zijn verlopen enzo en ik binnen een week mn modem zal krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op 01 October 2003 @ 17:14:
[...]
Je kan deze router bijzowel KPN als bij BBNed als bij Versatel gebruiken, zie:
http://www.draytek.nl/router/2600isp.php >:)

Zo moet je hem instellen voor KPN:
http://www.draytek.nl/router/2600isp.php?at=mxstream.nl

Zo moet je hem instellen voor BBNed:
http://www.draytek.nl/router/2600isp.php?at=bbned

Direct bestellen dus. :)
Ehm... maar toch even voor de zekerheid: Als je ISDN hebt werken de Draytek 2600-modellen helaas niet met KPN-ADSL, maar alleen met BBNed-ADSL. Met een analoge (POTS) aansluiting werkt het wel.

Waarom doet de 2600 serie het niet met ADSL over ISDN van KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Razorfist schreef op 01 October 2003 @ 17:30:
[...]

wanneer je na 18 september (geloof ik) hebt besteld dan krijg je gelijk de nieuwe snelheid, anders krijg je nog de oude en word je binnenkort omgezet (net als de bestaande gebruikers).

Ik kreeg vannochtend een mail dat alle tests goed zijn verlopen enzo en ik binnen een week mn modem zal krijgen :9
Hoelang duurt zo'n test eigenlijk?
Hangt dat af van de buurt waar je woont, of er al anderen op jouw telefoon centrale internetten via Demon?
Kan je dat ergens opvragen, of er nog meer BBNed hebben op jouw telefooncentrale?
Is misschien wel handig om alvast te weten, dan weet je vooraf of je 2 of 6 weken moet wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:51

Wildfire

Joy to the world!

The Conman schreef op 01 October 2003 @ 16:31:

[..]

Ik heb hierover nog contact gehad met Demon, resultaat:
> Volgens de specificaties ondersteunt de ZyXel Prestige 650R reeks een
> upstream van maximaal 832 kbps. Dat houdt in dat de upstream van
> 1024kbps die jullie bieden nooit gehaald kan worden. Dit lijkt mij niet de
> bedoeling.
>
> Gaan jullie hier maatregelen voor treffen? Het is natuurlijk wel de
> bedoeling dat jullie ook modems leveren die de mogelijke snelheden ook
> daadwerkelijk aankunnen.

Als dit zo is, zal daar t.z.t. nieuwe firmware voor komen vanuit Zyxel. Dit zullen wij dan via de website laten weten. Verder is uploadsnelheid 1024 niet gegarandeerd en kan liggen tussen 512 en 1024Kbps. Welke snelheid gehaald wordt is afhankelijk van een aantal factoren, zoals de kwaliteit van de koperdraad (telefoonlijn), afstand tot de centrale, gebruikte apparatuur (modem) en de overboeking. Demon biedt geen enkele garantie t.a.v. de te behalen snelheid.
Dus wie weet komt er nog een firmware update... mocht je in de situatie zitten dat je in principe de volle upload zou kunnen halen dan kun je dus eventueel nog overwegen eerst de kat uit de boom te kijken met de ZyXel.
Maar ook de overboekingen van 40:1
Is 1:25 bij Demon hoor... :)
cjdijk schreef op 01 oktober 2003 @ 18:08:
[...]

Hoelang duurt zo'n test eigenlijk?
Hangt dat af van de buurt waar je woont, of er al anderen op jouw telefoon centrale internetten via Demon?
Kan je dat ergens opvragen, of er nog meer BBNed hebben op jouw telefooncentrale?
Is misschien wel handig om alvast te weten, dan weet je vooraf of je 2 of 6 weken moet wachten. :)
Geen idee welke factoren allemaal meewegen bij de duur van zo'n test, maar de praktijk leert dat het bij sommigen binnen enkele dagen gepiept is en bij anderen vele weken duurt. En nee, je kunt dus niet ergens zien hoe lang het bij jou ongeveer gaat duren (helaas).

[ Voor 24% gewijzigd door Wildfire op 01-10-2003 18:13 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 12:05:
[...]

Haha ja, ik wacht ookal sinds de 19e op het technisch onderzoek, wat kan ik weinig geduld opbrengen zeg....duurt zo lang. ;)
Ik wacht al vanaf 12-9-03 op het technisch onderzoek en heb het 25-8-03 aangevraagd voor het eerst. Door fouten van hun moest dat nog een keer en dat was op 2-9-03.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Zo lang joh? ik kreeg zaterdag (27) melding dat ze de test gingen doen en vandaag (1) was hij klaar..
Maar ik heb dus geen idee waar het aan kan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apacer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-12-2024
Aanvraag voor account bij Demon duurt 3 tot 6 weken volgens de helpdesk, mocht het langer duren, dan zou ik wel bellen naar de helpdesk.

Termijn van 3 tot 6 weken staat ook op hun site, duidelijk omschreven! :X

Ik weet het: je wordt ongeduldig man van dat wachten..e-mail en telefoon nr de helpdesk heeft bij mij ook geen zin gehad, men kan niets voor je doen, gewoon wachten, zoals men heeft omschreven op de site, nogmaals.

Wat wel grappig is: 5 sept. aangevraagd, 29 sept lijntest geslaagd, direct daarna was mijn homepageruimte bruikbaar en je web-email... _/-\o_ volgens mij als ik die Alcatel Speed Touch Home even update nr hun setting (BBNED/DEMON) dan heb ik een line sync, maar geen haast, internet nu via Planet (duur) Internet nog...wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
is het mogelijk om met een tele 2 abbonement ook een 8mbit lijn aan te vragen ?
Krijg elke 2 maanden netjes de abbonements kosten van kpn in de brievenbus ( gewoon standaard kpn abbonement zonder voordeel nummers enzo ), alleen mijn gespreks kosten moeten worden betaald aan tele 2
Ik vraag dit omdat ik diverse providers die van bbnet gebruik maken gemailed heb en ik krijg altijd een verschillende reactie.
fast-xs zegt dat het wel kan , bij demon krijg ik een standaard mailtje waar je niet veel wijzer van wordt en tweakdsl zegt dat het niet kan !

wat is het nu JA of NEE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

Volgens mij kan het wel. Je hebt tenslotte nog steeds je KPN lijn en maakt slechts gebruik van automatische carrier pre-select. Misschien op die site van die pokke kleuter, hoe heet hij ook alweer, oh ja Ben Woldring (http://www.bellen.com).

Ik geloof dat hij wel wat info heeft over carrier (pre-)select.

Anyway de 19e is dat een doemdatum ofzo ;) hier dezelfde status....

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
het is inderdaad carrier preselect, maar van die website van Ben Woldring wordt je niet veel wijzer, er staan alleen de voordelen van het goedkoper bellen en niets over de eventuele gevolgen als je over wilt stappen op een dsl abbonement

hmmmmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben hier ook tele2, met een planet/KPN adsl abbo en dat gaat gewoon goed. Dus ik denk dat het wel kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 20:52:
Wij hebben hier ook tele2, met een planet/KPN adsl abbo en dat gaat gewoon goed. Dus ik denk dat het wel kan :)
ah beters..
maar het zal toch niets met bbnet te maken hebben dat sommige providers vaag doen of het nu wel of niet kan, het blijft toch een kpn lijn waar de data overheen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

taz3d_nl schreef op 01 October 2003 @ 21:11:
[...]

ah beters..
maar het zal toch niets met bbnet te maken hebben dat sommige providers vaag doen of het nu wel of niet kan, het blijft toch een kpn lijn waar de data overheen gaat
Waarschijnlijk doen ze vaag, omdat de persoon die je vraag beantwoord heeft er niet zeker van was :) Maar ik zie het probleem niet, je hebt een werkende KPN-lijn, daar kun je adsl op aanvragen. Ermee bellen over het KPN-netwerk is geen vereiste.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
waarschijnlijk is het dat ja :)
nog een ding :
ben bezig met het aanvragen van het abbonement maar er staat dat je geen doorkiesnummer mag hebben.
als je met tele 2 belt wordt er toch eerst een nummer (6018 of zoiets) automatisch aangekozen waarna je het telefoon nummer intoetst

- KPN Belbudget, Belbasis of Belplus abonnement;
- Geen meervoudige-, groeps-, of doorkiesaansluiting;
- Bij een ISDN lijn dient u het hoofdnummer van de lijn op te geven.

[ Voor 84% gewijzigd door taz3d_nl op 01-10-2003 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

taz3d_nl schreef op 01 October 2003 @ 21:20:
waarschijnlijk is het dat ja :)
nog een ding :
ben bezig met het aanvragen van het abbonement maar er staat dat je geen doorkiesnummer mag hebben.
als je met tele 2 belt wordt er toch eerst een nummer (6018 of zoiets) automatisch aangekozen waarna je het telefoon nummer intoetst

- KPN Belbudget, Belbasis of Belplus abonnement;
- Geen meervoudige-, groeps-, of doorkiesaansluiting;
- Bij een ISDN lijn dient u het hoofdnummer van de lijn op te geven.
Doorkiesnummer bedoelen ze waarschijnlijk toestelnummer mee :) Adsl kan alleen worden aangevraagd op het hoofdnummer in geval van ISDN of op de lijn zelf. Niet op doorkiesnummers, maar daar is bij jou geen sprake van.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
De mensen die een abbo hebben bij demon (8192/1024) zijn die mensen tevreden ?? Stabiele verbinding ed ?? En dit maakt natuurlijk wat uit in welk gebied je zit. Ik woon in Roermond, en wilde ook een 8192/1024 abbonement afsluiten, maar wil eerst wat rondkijken of de mensen tevreden zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33
Gaan bij jullie de nieuwsgroepen van Demon ook opeens zo langzaam? Eerst kwamen de postheaders binnen met de snelheid rond de 500kbit/sec maar sinds een uurtje of 19.00 maar met 50kbit. Kwas net op zoek naar een oplossing die in een nieuwsgroep staat.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
"Hartelijk dank voor uw bestelling van Demon DSL Express." Heb zojuist Demon DSL Express 8192 / 1024 besteld. Ik heb naar aanleiding daarvan nog wat vraagjes.

Aan het einde van de aanmelding staat dat ik nu via Mijn DSL Express kan inloggen om de orderstatus te bekijken. Kan het kloppen dat als je dat meteen doet, het kan voorkomen dat je te zien krijgt "De opgegeven combinatie systeemnaam / wachtwoord is niet juist."? Moet ik nog even geduld hebben of mag ik morgen meteen naar Demon bellen? Ik weet het, ik kan gewoon wachten tot morgen en als het dan nog niet werkt zal er wel iets niet goed zijn, maar ik ben benieuwd of jullie hetzelfde hebben/hadden.

Verder, werken alle partners van Demon met DHCP? Ik zag iemand met BBned hierboven die DHCP gebruikte, en iemand die BabyXL had die DHCP gebruikte, dus ik denk van wel maar ook hiervoor geldt, beter even checken. Ik wil namelijk mijn server (met OpenBSD) in gaan zetten als router, vandaar.
Un-X-PecteD schreef op 01 October 2003 @ 21:57:
De mensen die een abbo hebben bij demon (8192/1024) zijn die mensen tevreden ?? Stabiele verbinding ed ?? En dit maakt natuurlijk wat uit in welk gebied je zit. Ik woon in Roermond, en wilde ook een 8192/1024 abbonement afsluiten, maar wil eerst wat rondkijken of de mensen tevreden zijn ...
Wat dacht je ervan om dan het hele topic eens door te lezen?

[ Voor 25% gewijzigd door TripleM op 01-10-2003 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Huntor schreef op 01 October 2003 @ 21:58:
Gaan bij jullie de nieuwsgroepen van Demon ook opeens zo langzaam? Eerst kwamen de postheaders binnen met de snelheid rond de 500kbit/sec maar sinds een uurtje of 19.00 maar met 50kbit. Kwas net op zoek naar een oplossing die in een nieuwsgroep staat.
Yep, had ik ook inderdaad... Hij gaat nu weer normaal, maar hapert af en toe nog wel...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
TripleM schreef op 01 October 2003 @ 22:37:
"Hartelijk dank voor uw bestelling van Demon DSL Express." Heb zojuist Demon DSL Express 8192 / 1024 besteld. Ik heb naar aanleiding daarvan nog wat vraagjes.

Aan het einde van de aanmelding staat dat ik nu via Mijn DSL Express kan inloggen om de orderstatus te bekijken. Kan het kloppen dat als je dat meteen doet, het kan voorkomen dat je te zien krijgt "De opgegeven combinatie systeemnaam / wachtwoord is niet juist."? Moet ik nog even geduld hebben of mag ik morgen meteen naar Demon bellen? Ik weet het, ik kan gewoon wachten tot morgen en als het dan nog niet werkt zal er wel iets niet goed zijn, maar ik ben benieuwd of jullie hetzelfde hebben/hadden.
Niet dat ik je passwoord wil weten ,maar zit er een uitroepteken in?
daar ging ikde vorige keer ook mee op mijn plaat.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
docftp schreef op 01 October 2003 @ 22:46:
[...]
Niet dat ik je passwoord wil weten ,maar zit er een uitroepteken in?
daar ging ikde vorige keer ook mee op mijn plaat.
Er zit inderdaad een uitroepteken in. Mag dat niet dan? Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

TripleM schreef op 01 October 2003 @ 23:39:
[...]

TripleM schreef op 01 oktober 2003 @ 22:37:
[...]

docftp in "Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten"

;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ook op 02-10-2003 06:43 ]

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

heb behoorlijk wat posting en topics betreffende Demon DSL Express door zitten spitten maar ik heb nog niet gevonden wat ik zocht, wie helpt mij :?

ik weet hoe ik moet inloggen op mijn ZyXel Prestige 650R-31 Ethernet modem (uit de FAQ van dit topic gehaald natuurlijk)

- echter ik kan nergens vinden waar precies in het menu ik de modem in router-mode i.p.v. bridge mode kan zetten :?
- kan dit via mijn browser of via telnet :?
- ik moet in beide gevallen dat vaste ip-adres instellen :?
- levert Demon de modem af met de juiste configuraties of moet je deze zelf instellen :? of moet ik zelf nog de hele DNS en DHCP winkel instellen of is het alleen de wijziging in bridge = no en route ip = yes :?
- kan ik gewoon ieder willekeruig hub-je met up-link port gebruiken :?

alvast bedankt.

edit: gevonden hoe ik hem in kan stellen als router (via telnet, kan het ook via de webinterface)
http://www.zyxel.nl/p650/z009.html

had ff langer moeten zoeken :) , andere vragen blijven natuurlijk wel openstaan

[ Voor 44% gewijzigd door aardbeix15 op 02-10-2003 08:40 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

TripleM schreef op 01 October 2003 @ 23:39:
[...]

Emailtje naar Demon sturen :P
Ook schreef op 02 October 2003 @ 06:43:
/Quote
TripleM schreef op 01 October 2003 @ 22:37
/Quote

docftp in "Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten"

;)
Zelf heb ik die oude topics over Demon allemaal naar harddisk gecopieerd (Teleport Pro).
Dan heb ik wat te doen zolang ik zonder Adsl zit. :+
aardbeix15 schreef op 02 October 2003 @ 08:23:
- levert Demon de modem af met de juiste configuraties of moet je deze zelf instellen :? of moet ik zelf nog de hele DNS en DHCP winkel instellen of is het alleen de wijziging in bridge = no en route ip = yes :?
Lees de meegeleverde gebruiksaanwijzing eens. :Y)
Of sluit het gewoon aan en kijk wat er werkt,
vervang waar nodig cross-cables door straight-cables. :)
Op zich moet dat lukken wat je wilt, het modem als router instellen,
en een hubje daarachter zetten.

Maar op zich zou ik dat ook wel willen weten, als ik eerlijk ben.
Scheelt toch weer kostbare minuten off-line tijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

cjdijk schreef op 02 October 2003 @ 09:00:
[...]

Emailtje naar Demon sturen :P

[...]

Zelf heb ik die oude topics over Demon allemaal naar harddisk gecopieerd (Teleport Pro).
Dan heb ik wat te doen zolang ik zonder Adsl zit. :+

[...]

Lees de meegeleverde gebruiksaanwijzing eens. :Y)
Of sluit het gewoon aan en kijk wat er werkt,
vervang waar nodig cross-cables door straight-cables. :)
Op zich moet dat lukken wat je wilt, het modem als router instellen,
en een hubje daarachter zetten.

Maar op zich zou ik dat ook wel willen weten, als ik eerlijk ben.
Scheelt toch weer kostbare minuten off-line tijd. :+
Als je het modem als router wilt gebruiken moet je dit wel veranderen in de configuratie. Standaard wordt het geleverd voor een bridgeverbinding om een computer er op aan te sluiten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

heb behoorlijk wat posting en topics betreffende Demon DSL Express door zitten spitten maar ik heb nog niet gevonden wat ik zocht, wie helpt mij :?
Moet je toch wat beter zoeken, of de meegeleverde handleiding lezen, want al jou vragen zijn toch allemaal al wel eens/vaak langsgekomen...
ik weet hoe ik moet inloggen op mijn ZyXel Prestige 650R-31 Ethernet modem (uit de FAQ van dit topic gehaald natuurlijk)
Staat op een briefje dat je bij je modem gekregen hebt.
- echter ik kan nergens vinden waar precies in het menu ik de modem in router-mode i.p.v. bridge mode kan zetten :?
www.zyxel.nl/support .....simpel
Allebei, zelfs met hyperterminal (via de meegeleverde seriele kabel).
- ik moet in beide gevallen dat vaste ip-adres instellen :?[
Welk ip adres?? Je krijgt automagisch een adres van Demon. Voor DHCP moet je wel een range opgeven, maar die kun je op de standaard instellingen laten staan. De router kun je dan bereiken op 192.168.1.1
Wat je nog moet controleren en/of instellen staat allemaal op een briefje dat bij het modem geleverd wordt.
Zolang het een ethernet ding is wel.
langer moeten zoeken :) , andere vragen blijven natuurlijk wel openstaan
Zo is het maar net....

Ik vraag me af of je het modem al gekregen hebt. Ik stel voor dat je de configuratie vragen laat liggen totdat je het modem gekregen hebt en de handleiding gelezen hebt.

"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ik heb idd net pas mijn bestelling gedaan :) dus nog geen modem, was gewoon voorbarig geintereseerd, maar goed ik begrijp dat een compleet pakket is meegeleverd en ikheb er dan nu ook volle vertrouwen in, bedankt voor de antwoorden.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:43

m0nk

16-09-2003 15.15

cjdijk schreef op 01 October 2003 @ 13:22:
Opvallend trouwens hoeveel hier geen 56kilobit modem hebben.
Die dingen kosten tegenwoordig net 10 euro of zo. Tweedehands nog minder. :P
Klopt, heb er 3 liggen thuis, maar wil geen 56k6 modem met telefoontikken hebben. Ik weet precies hoe dat gaat bij mij. Ik zeg eerst: "Max half uurtje per dag" en uiteindelijk staat hij de hele avond open. Met een telefoonrekening van 400 euro als gevolg.. :P

Ik heb btw nog geen brief gekregen van kpn over linesharing. Moet ik me nu zorgen gaan maken? :P grmbl, wachten is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend :(

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

m0nk schreef op 02 oktober 2003 @ 09:58:
[...]

Klopt, heb er 3 liggen thuis, maar wil geen 56k6 modem met telefoontikken hebben. Ik weet precies hoe dat gaat bij mij. Ik zeg eerst: "Max half uurtje per dag" en uiteindelijk staat hij de hele avond open. Met een telefoonrekening van 400 euro als gevolg.. :P

Ik heb btw nog geen brief gekregen van kpn over linesharing. Moet ik me nu zorgen gaan maken? :P grmbl, wachten is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend :(
Ik weet hoe het is, kan mij redelijk beheersen.
Als ik 2 weken met vakantie ben, neem ik altijd mijn laptop mee.
Dan lees ik alleen 2 tot 3 keer per week mijn mail,
via de telefoonlijn van het vakantiehuisje op een bungalow park.
De rekening zit dan op ongeveer 10 tot 15 euro voor 2 weken,
dat is nog wel te doen zou ik zeggen. :)

Die periode zonder Adsl is voor mij als 1 tot 3 keer op vakantie,
heb trouwens al verschillende dingen naar binnen gehaald
van internet om in de tussentijd te gaan (offline) lezen.
Zo ga ik mij verdiepen in o.a. de topics van Demon, Emule en nieuwsgroepen,
tot nu toe heb ik Kazaa-lite gebruikt, vanwege mijn beperkte upload.
Nieuwsgroepen zijn bij HccNet niet zo interressant.
Dus voorlopig zat te doen, in die periode. :)

Zelf heb ik trouwens ook nog steeds geen officiele brief van KPN,
maar HccNet heeft mij nogmaals geantwoord, dat ik daadwerkelijk 17-10
wordt afgesloten, inclusief het KPN Adsl signaal,
en dat ik volgende week pas iets hoor van KPN.
Had daar dus al meerdere keren over ge-emaild.
Op maandag 13-10 ga ik Demon aanvragen,
als blijkt dat op 18-10 mijn aanvraag geannuleerd wordt,
vanwege "KPN Adsl nog op de lijn aanwezig",
dan heeft HccNet en KPN nog een slechte aan mij. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ik ga straks een vriendin helpen haar vigor 2200WE op die Zyxel aan te sluiten, Die Zyxel heeft 192.168.1.1 als adres? Das net zo als die Vigor, kan ik dan beter die vigor naar bijv 192.168.1.2 zetten? of die zyxel veranderen? Nog andere tips misschien? hoop dat het werkt op het demon netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17

- ik moet in beide gevallen dat vaste ip-adres instellen :?

alvast bedankt.

edit: gevonden hoe ik hem in kan stellen als router (via telnet, kan het ook via de webinterface)
http://www.zyxel.nl/p650/z009.html

had ff langer moeten zoeken :) , andere vragen blijven natuurlijk wel openstaan
Het makkelijkste in te stellen is via telnet. Een goede gebruiksaanwijzing staat op de cdrom (die je met je zyxel hebt meegeleverd gekregen) en op de website van www.zyxel.nl . Je zou in 10 min klaar moeten zijn (en dan nog een 15-30 min wachten voor een ip adres) Dan ben je klaar en je hoeft nooit meer een nieuw ip adres aan te vragen als je andere pc online gaat of als je vrienden met hun peecees eens lang komen of zo. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
dolby schreef op 02 oktober 2003 @ 10:44:
ik ga straks een vriendin helpen haar vigor 2200WE op die Zyxel aan te sluiten, Die Zyxel heeft 192.168.1.1 als adres? Das net zo als die Vigor, kan ik dan beter die vigor naar bijv 192.168.1.2 zetten? of die zyxel veranderen? Nog andere tips misschien? hoop dat het werkt op het demon netwerk
waarom zou je beiden gebruiken? die zyxel werkt ook als adsl router. Tenzij je de zyxel als bridged instelt en de vigor als router er achter hangt. volgens mij hoef je dan geen ip adres te zoeken. De zyxel geeft je het ip adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Trunksmd schreef op 02 October 2003 @ 11:10:
[...]

waarom zou je beiden gebruiken? die zyxel werkt ook als adsl router. Tenzij je de zyxel als bridged instelt en de vigor als router er achter hangt. volgens mij hoef je dan geen ip adres te zoeken. De zyxel geeft je het ip adres.
Die Vigor is een 2200WE, daarmee heeft ze wireless access :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

dolby schreef op 02 October 2003 @ 10:44:
De ip range waar 192.168.1.1 in valt is een lokaal netwerk en heeft niks met Demon te maken. Als je de Zyxel configureerd als router met DHCP voor het lokale netwerk enabled dan krijgt de Vigor automatisch een 192.168.1.x adres.

edit:
Maar de oplossing van Trunksmd kan natuurlijk ook :)

[ Voor 6% gewijzigd door styno op 02-10-2003 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

dolby schreef op 02 October 2003 @ 10:44:
Je hoeft die I.P. adressen niet te veranderen, zijn losse netwerk ip adressen.
Dat is bijvoorbeeld ook de reden dat je op je pc via je router niet bij je modem kan. :)

Zelf doe ik het trouwens ook zo (alleen heb ik er eentje zonder W(ireless).
Gewoon de Zyxel op de standaard instellingen laten (bridged mode).
En mij router als router en switch gebruiken.
Heb je tenminste ook niet steeds dat gezeur met de helpdesk,
dat als internet het eens niet doet, dat je dan eerst het modem moet omzetten,
van router naar bridge, voordat ze de eigenlijke storing willen oplossen. :)

Verder twijfel ik aan de functionaliteit van het modem als router,
is wel erg beperkt kwa instelmogelijkheden, ten minste t.o.v. mijn Draytek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Laatst online: 11-09 09:36
ffkes een vraagje, ik heb gekeken bij de postcode-check, maar hij geeft aan dat mijn plaats onbekend is, maar hij had wel iets in de buurt, maar daar vind ik ook niks over aansluitmogelijkheden/afstanden....... hoe zit dit? ik zou bij god neit weten waar de dichtsbijzijnde centrale zit, anders kon ik de afstand zelf wel inschatten, alleen nu de aansluitmogelijkheid nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

LiquidSmoke schreef op 02 October 2003 @ 12:20:
ffkes een vraagje, ik heb gekeken bij de postcode-check, maar hij geeft aan dat mijn plaats onbekend is, maar hij had wel iets in de buurt, maar daar vind ik ook niks over aansluitmogelijkheden/afstanden....... hoe zit dit? ik zou bij god neit weten waar de dichtsbijzijnde centrale zit, anders kon ik de afstand zelf wel inschatten, alleen nu de aansluitmogelijkheid nog!
Je zult er nog van staan te kijken hoeveel informatie (zoals de afstand tot de centrale) er in de topicstart staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Je kunt dan wel dicht bij een centrale in de buurt zitten, maar dan weet je nog niet of het ook jouw centrale is. Ik zou daar maar niet zomaar vanuit gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik ben wel erg benieuwd waar de limieten van de fup zitten, ben druk bezig om er achter te komen 75gig in 2 weken en mn lijn is nog niet eens opgeleverd :X
Wel vaag trouwens dat ik nog steeds geen oplever bericht heb gehad

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

stamp666 schreef op 02 oktober 2003 @ 12:54:
Ik ben wel erg benieuwd waar de limieten van de fup zitten, ben druk bezig om er achter te komen 75gig in 2 weken en mn lijn is nog niet eens opgeleverd :X
Wel vaag trouwens dat ik nog steeds geen oplever bericht heb gehad
Geweldig dit _/-\o_
Demon kennende gebeurt er niets. :P
Wie was dat ook al weer die 200GB per maand verbruikte :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff ee n00b vraagje over die Zyxel router functionaliteit.

ik heb een linux server draaien, samen met een Speedtouch Home modem (niet gehacked). ik heb de firewall van dat ding uitgeschakeld zodat alle verkeer rechtstreeks naar de Linux bak gaat en daar door de software firewall wordt opgevangen.

als ik straks Demon heb, moet ik dan het Zyxel modem op bridged laten staan, of moet ik er een router van maken? wat is het voordeel van het één boven het ander? ik heb alle 14 pagina's ondertussen gelezen maar ik kon geen verhelderende info vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 13:31:
ik heb een linux server draaien, samen met een Speedtouch Home modem (niet gehacked). ik heb de firewall van dat ding uitgeschakeld zodat alle verkeer rechtstreeks naar de Linux bak gaat en daar door de software firewall wordt opgevangen.

als ik straks Demon heb, moet ik dan het Zyxel modem op bridged laten staan, of moet ik er een router van maken? wat is het voordeel van het één boven het ander? ik heb alle 14 pagina's ondertussen gelezen maar ik kon geen verhelderende info vinden.
Zo te zien kun je de Zyxel in bridge mode laten staan en daar rechtstreeks de firewall aan hangen. Achter de firewall kun je dan een switch of hub hangen.

De Speedtouch Home modem heb je in deze opstelling niet meer nodig.

De linux bak kun je ook als DHCP server instellen, mocht je dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Laatst online: 17-12-2020
Als je linux server goed werkt zou ik dat gewoon zo laten staan: modem bridged en linux als router/firewall rechtstreeks aan het het internet. Kna je ook makkelijk een servertje gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Laatst online: 14-09 16:26
weet iemand of je met ADSL van Demon ook in linux het pakket van www.adsl4linux.nl moet installeren? of is dit alleen bij kpnadsl verbindingen?

aangezien je bij de kpn altijd het ipadres op 10.0.0.x moet instellen en dat demon zelf via DHCP een ip krijgt?

[ Voor 29% gewijzigd door Newjersey op 02-10-2003 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de replies. _/-\o_

ps, DHCP draait hier al. webserver nog niet, maar dat komt denk ik wel als ik die 1 mbit upload speed heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Laatst online: 17-12-2020
Newjersey schreef op 02 October 2003 @ 14:04:
weet iemand of je met ADSL van Demon ook in linux het pakket van www.adsl4linux.nl moet installeren? of is dit alleen bij kpnadsl verbindingen?

aangezien je bij de kpn altijd het ipadres op 10.0.0.x moet instellen en dat demon zelf via DHCP een ip krijgt?
Dat is niet nodig. Je netwerkkaart krijgt zelf een extern ip-adres. Ik gebruik wel nog daarvandaan de firewall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt haast of de Mijn DSL Express pagina veranderd is.....kan m'n status niet meer opvragen...

edit:

ooh gevonden, gewoon even beter zoeken :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

yeahh..bij mijn aanvraag gaan ze testen!!!
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:43

m0nk

16-09-2003 15.15

dCY schreef op 02 October 2003 @ 15:28:
yeahh..bij mijn aanvraag gaan ze testen!!!
LOL
Dat zegt nog niks, bij mij was dat op 19-9 en nog steeds geen verandering, en bij anderen is het binnen een dag gebeurd.
daarnaast is het niet de bedoeling om alleen statussen te posten in dit topic, wordt zo'n zooitje. Naja iig veel plezier van je demon verb soon ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 19:18

OMX2000

By any means necessary...

Vaag ik krijg mijn status pagina niet meer te pakken, ik kom meteen op de demon self service pagina.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:33
OMX2000 schreef op 02 oktober 2003 @ 15:40:
Vaag ik krijg mijn status pagina niet meer te pakken, ik kom meteen op de demon self service pagina.
Net getest, werkt hier wel weer, alleen zijn ze die pagina's aan het updaten lijkt het, nu staat er ook uitleg bij waarom er niet geupgrade kan worden enzo.

Ook lijkt het erop dat de mogelijkheden van de servicepagina uitgebreid worden.

Bij mijn prive overzicht staat nu oa:

"Betaal wijze : Incasso zonder notificatie" Dus misschien dat dit binnenkort ook (tegen een kleine vergoeding) wel kan? Zou wel handig zijn voor de mensen die internet gebruik op hun baas kunnen verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Laatst online: 06:57
Systeemnaam :
Abonnement : DSL Express 2048
Modem : ZyXEL Prestige 650R-33 Ethernet

Betaal periode : Per Maand
Opstart kosten : EUR 0,00
Maand bedrag : EUR 46,22

Het was toch 55E ??

[ Voor 3% gewijzigd door Lexxx op 02-10-2003 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:33
Lexxx schreef op 02 October 2003 @ 15:45:
Systeemnaam :

Het was toch 55E ??
Dit lijkt me het bedrag zonder 19% btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Systeemnaam :

Het was toch 55E ??
Euro 46,22 * 1.19 = ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Systeemnaam :

Het was toch 55E ??
46,22 X 1,19 = 55
Rara, waar is die 19% ook al weer voor :P

Hmm...ik ben niet de enige die dit topic bezoekt zo te zien... :)
Laat ik er maar een nuttige post van maken. Ik ga zelf ook Demon aanvragen (512/256), maar ik zou graag willen weten hoeveel meter UTP kabel je erbij krijgt. Weet iemand dit?

[ Voor 24% gewijzigd door Tweeke op 02-10-2003 16:00 ]

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Laatst online: 06:57
Haha 3 reacties in 3 minuten :) topic leeeeeft!!
Maarja wel dom van me, iets te enthousiast.

Zijn er trouwens ervaringen van mensen met een adsl via isdn aansluiting met een nt1 van het type s1? Ik heb namelijk gelezen dat de kans dat adsl niet werkt met dit type kastjes vrij groot is. Ik zal voor de zekerheid kpn eens bellen of er een ander kastje kan worden gemonteerd.

[ Voor 61% gewijzigd door Lexxx op 02-10-2003 16:04 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Tweeke schreef op 02 October 2003 @ 15:52:
[...]
maar ik zou graag willen weten hoeveel meter UTP kabel je erbij krijgt. Weet iemand dit?
Daar moet je je niet al teveel van voorstellen .
Ik geloof dat het max 2 meter was
dus ren maar vast naar de shop.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Mail van demon, over nieuwe facturering :)
Geachte klant,

In september heeft Demon een nieuw factureringssysteem in gebruik
genomen. Tot voor kort was de facturering gedeeltelijk uitbesteed aan
een extern bureau. Met dit nieuwe systeem wordt de facturering
volledig door Demon zelf uitgevoerd. Het nieuwe factureringssysteem is
onderdeel van Demons voortdurende streven naar verbetering van de
kwaliteit van haar diensten en verbetering van haar service naar haar
klanten.

Met de invoer van dit nieuwe factureringssysteem hebben de facturen en
herinneringen een nieuwe lay-out gekregen. Deze nieuwe lay-out maakt
uw factuur en eventuele herinnering overzichtelijker en duidelijker.

Als extra service zullen binnenkort de facturen en herinneringen ook
per e-mail verzonden worden. Tevens zal er een Self Service pagina
komen die u de mogelijkheid biedt uw betalingshistorie in te zien. Wij
zullen u op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen betreffende
deze nieuwe services.

Mocht u onverhoopt een foutieve factuur of herinnering ontvangen dan
vragen wij hiervoor uw begrip. Wij verzoeken u deze fout dan te melden
per e-mail aan: customer-service@demon.nl.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een en ander goed gelezen heb, dan hebben veel mensen dus al verbinding als ze de kabelmodem hebben aangesloten, en nog voordat Demon officieel de lijn heeft opgeleverd?

Ik kreeg vandaag email van Demon dat ze binnen een week m'n modem opsturen namelijk :) (23 september aangevraagd)

Vraag ik me wel af, vanaf wanneer gaan ze dan factureren? Ik neem aan vanaf het moment dat Demon officieel de lijn heeft opgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Op de nieuwe DSL Express pagina:
Mededeling

Momenteel is de up- en downgrade functie niet beschikbaar in verband met de geplande snelheidsverdubbeling van DSL Express lijnen. Deze verdubbeling zal in de loop van de komende maanden plaatsvinden en geldt voor Demon DSL Express lijnen die voor 08/09/2003 zijn aangevraagd en die aangesloten zijn via bbned of BaByXL. Zie ook www.dslexpress.nl voor meer informatie.
Maar op de Frontpage zeggen ze:
De nieuwe prijzen gelden voor orders die na 13:00 uur op 18 september 2003 zijn besteld. Klanten die in de week voor deze datum hadden besteld hebben bericht per e-mail gekregen over hun specifieke situatie.
Ik heb 13/9 aangevraagd. Heb inderdaad ook een e-mail gehad en aangegeven dat ik 8192/1024 wil ipv 2048/1024. Betekent dit nu dat deze lijn al geupgrade is op het moment dat ' ie wordt opgeleverd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Hachy schreef op 02 October 2003 @ 16:43:
Op de nieuwe DSL Express pagina:

[...]

Maar op de Frontpage zeggen ze:

[...]

Ik heb 13/9 aangevraagd. Heb inderdaad ook een e-mail gehad en aangegeven dat ik 8192/1024 wil ipv 2048/1024. Betekent dit nu dat deze lijn al geupgrade is op het moment dat ' ie wordt opgeleverd ?
Jep, alst goed is wel. Nu heb ik gisteren adsl bij mn vader aangesloten (ook 13 september besteld :)) Maar die lijn was 1024/512 (ook nog niet officieel opgeleverd), en niet de aangegeven 2048/1024. Nu had ik gebeld, en mij werd gezegd dat het profiel nog aangemaakt moet worden (oid) en 1024 de standaard snelheid was. Pas als hij officieel opgeleverd is heb ik de 2048/1024 daar. Anders kan ik op kantooruren bellen, en dan wordt het die dag nog in orde gemaakt :).

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
Toevallig postcode gebied 249X (Ypenburg)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 16:37:
Ik kreeg vandaag email van Demon dat ze binnen een week m'n modem opsturen namelijk :) (23 september aangevraagd)
Wtf?! Dat is echt niet normaal, heb 8 september aangevraagt, nog niks van het technisch onderzoek gehoord (sinds de 19de), zal wel weer regio gebonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja viel mij ook erg mee! (Gelukkig maar, want 'k kreeg gisteren bevestiging van Chello dat m'n abo eind deze maand afloopt :) ).

'k Zit hier in Haarlem centrum trouwens.

ps. zie net dat'k het 22 en niet 23 sept. heb aangevraagd.. oh well.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:48
offtopic:
heeft iemand een e-tech modem/router met 4port switch icm babyxl? ik wel en het werkt perfect alleen DCC Send en DCC Resume werkt niet, dit was ook al toen ik nog KPN adsl had met deze e-tech.
die lui hebben me de nieuwste firmware opgestuurd waarmee het probleem opgelost zou zijn, niet dus..
of met een ander modem en dezelfde problemen met dcc?
search al gebruitk etc maar niks werkt, toen ik nog een alcatel speedtouch 310 home had(tweaked naar pro) werkte dit perfect

sorry voor dit lange offtopic verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
ik kom effe terug op het 1mbit upload+modem verhaal... ik heb lopen zoeken naar een beetje goede router/modem van een goed merk die wel 1mbit aan kan... en kom op: Draytek Vigor 2600, modem met ingebouwde router en 4 poorts 10/100 switch met de volgende specificaties:

Zeer eenvoudige configuratie door ingebouwde webserver.
Filtering Firewall
Mogelijkheid voor het opbouwen van VPN tunnels voor veilig dataverkeer.
Ingebouwde DHCP server, internet toegang met NAT
Vierpoorts Ethernet 10/100BaseT switch met uplink mogelijkheid voor extra switch of HUB.
Twee jaar fabrieksgarantie
Nederlandstalige snelstart
Ondersteunt UPnP (Universal Plug and Play)
Reset-knop
Power (5V=)
Ondersteunt ANSI T1.413, G.DMT Annex-A/Annex-B, G.Lite en Auto Mode
Doorvoersnelheid 8Mbit/s downstream en 1Mbit/s upstream

Heeft iemand deze modem icm met BBned/Demon en heeft enige ervaringen ermee? Haalt deze wel echt 1mbit of ook weer gewoon 8xx kbit? die ene kleine 150kbitjes is ook van belang...
chimo schreef op 02 October 2003 @ 18:55:
offtopic:
heeft iemand een e-tech modem/router met 4port switch icm babyxl? ik wel en het werkt perfect alleen DCC Send en DCC Resume werkt niet, dit was ook al toen ik nog KPN adsl had met deze e-tech.
die lui hebben me de nieuwste firmware opgestuurd waarmee het probleem opgelost zou zijn, niet dus..
of met een ander modem en dezelfde problemen met dcc?
search al gebruitk etc maar niks werkt, toen ik nog een alcatel speedtouch 310 home had(tweaked naar pro) werkte dit perfect

sorry voor dit lange offtopic verhaal
ik heb nu een alcatel speedtouch home, getweaked tot speedtouch pro (met router), DCC send werkt prima bij me, bij mIRC de poort aangeven door welke hij moet gaan sturen, en je poort forwarden bij je router. DCC resume werkt hier ook prima zonder enige port forwarding

[ Voor 32% gewijzigd door The Conman op 02-10-2003 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Tutti-frutti schreef op 02 October 2003 @ 16:50:
[...]

Jep, alst goed is wel. Nu heb ik gisteren adsl bij mn vader aangesloten (ook 13 september besteld :)) Maar die lijn was 1024/512 (ook nog niet officieel opgeleverd), en niet de aangegeven 2048/1024. Nu had ik gebeld, en mij werd gezegd dat het profiel nog aangemaakt moet worden (oid) en 1024 de standaard snelheid was. Pas als hij officieel opgeleverd is heb ik de 2048/1024 daar. Anders kan ik op kantooruren bellen, en dan wordt het die dag nog in orde gemaakt :).
Oke cewl, thanx :) Nou komop Demon met dat pure goud dat wide-open heet =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Ik heb vanavond even gebeld met de helpdesk van Demon over mijn wachtwoord. Bijna een kwartier wachten maar ach, het is gratis nietwaar. Mijn wachtwoord is veranderd en werkt nu prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Tis tegenwoordig echt druk bij support ja, maar wel goede service :). Als ik nou kijk naar speedlinq, haha. Daar betaal je 50 ct per minuut!!! en heb je gasten die niet zo veel weten, en een antwoord geven als "ow, met isdn hebben we niet zoveel ervaring". Nee, bij demon zit je goed :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 02-10-2003 21:20 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

The Conman schreef op 02 October 2003 @ 19:04:
ik kom effe terug op het 1mbit upload+modem verhaal... ik heb lopen zoeken naar een beetje goede router/modem van een goed merk die wel 1mbit aan kan... en kom op: Draytek Vigor 2600, modem met ingebouwde router en 4 poorts 10/100 switch met de volgende specificaties:

Zeer eenvoudige configuratie door ingebouwde webserver.
Filtering Firewall
Mogelijkheid voor het opbouwen van VPN tunnels voor veilig dataverkeer.
Ingebouwde DHCP server, internet toegang met NAT
Vierpoorts Ethernet 10/100BaseT switch met uplink mogelijkheid voor extra switch of HUB.
Twee jaar fabrieksgarantie
Nederlandstalige snelstart
Ondersteunt UPnP (Universal Plug and Play)
Reset-knop
Power (5V=)
Ondersteunt ANSI T1.413, G.DMT Annex-A/Annex-B, G.Lite en Auto Mode

Heeft iemand deze modem icm met BBned/Demon en heeft enige ervaringen ermee? Haalt deze wel echt 1mbit of ook weer gewoon 8xx kbit? die ene kleine 150kbitjes is ook van belang...

[...]

ik heb nu een alcatel speedtouch home, getweaked tot speedtouch pro (met router), DCC send werkt prima bij me, bij mIRC de poort aangeven door welke hij moet gaan sturen, en je poort forwarden bij je router. DCC resume werkt hier ook prima zonder enige port forwarding
Staat op de website, doorvoer snelheid van de 2600:
http://www.draytek.nl/vigor.php?show=2600

Oh, ik zie nu dat je dat ook al in je tekst hebt staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TripleM schreef op 02 October 2003 @ 21:09:
Ik heb vanavond even gebeld met de helpdesk van Demon over mijn wachtwoord. Bijna een kwartier wachten maar ach, het is gratis nietwaar. Mijn wachtwoord is veranderd en werkt nu prima.
Ik had hetzelfde probleem. Een kwartier valt trouwens nog mee, maandag heb ik drie kwartier in de wacht gestaan. Belde eerst met mijn mobieltje maar heb na een tijdje maar opnieuw gebeld met een toestel dat ik op handsfree kon zetten. Als je eenmaal er door bent is de service wel goed. Zelfs netjes terugbellen, wat niet meevalt als het zo druk is. Ik belde dan ook op een populaire tijd waarschijnlijk, zo rond half zes als iedereen van zijn werk komt :)

Maar ik ben al lang blij dat het nu werkt. Ook mijn wachtwoord is gewijzigd omdat ik niet in kon loggen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Inderdaad, je moet misschien lang wachten maar het is gratis (niet met mobiel bellen dan he ;)) en je wordt keurig netjes te woord gestaan. Daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

Demon garandeerd alleen 512 kb/s, daarboven heb je soort van mazzel :)
De uploadsnelheid 1024 is niet gegarandeerd en kan liggen tussen 512 en 1024Kbps. Welke snelheid gehaald wordt is afhankelijk van een aantal factoren, zoals de kwaliteit van de koperdraad (telefoonlijn), afstand tot de centrale, gebruikte apparatuur (modem) en de overboeking. Demon biedt geen enkele garantie t.a.v. de te behalen snelheid
Hier staat het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Styno schreef op 02 oktober 2003 @ 23:27:
[...]
Demon garandeerd alleen 512 kb/s, daarboven heb je soort van mazzel :)
Dat is ook weer overdreven. Je kunt niet een produkt verkopen en zeggen het is mazzel als het is zoals wij zeggen. Dan moeten ze geen getal noemen of het 512+ noemen ofzo. Dat doen ze niet, ze adverteren met 1 Mbit.

Het is inderdaad zo dat ze snelheden boven de 512 kbit niet (kunnen) garanderen, maar 'een soort van mazzel' is natuurlijk ook niet de juiste manier om het te omschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel tijd zit er tussen het het kunnen internetten met demon en de officiele oplevering ?
en hoe snel na de oplevring gaan ze geld van je rekening afschrijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleM schreef op 02 October 2003 @ 23:34:
[...]
Dat is ook weer overdreven. Je kunt niet een produkt verkopen en zeggen het is mazzel als het is zoals wij zeggen. Dan moeten ze geen getal noemen of het 512+ noemen ofzo. Dat doen ze niet, ze adverteren met 1 Mbit.
Het staat toch ook duidelijk op de Demon website aangegeven dat de upload snelheid van 1Mbit niet gegarandeerd wordt, wat is dat het probleem.

Ik vind het wat mierenneuk modes; Je krijgt 1Mbit, oftwel unlimited. Dat deze snelheid om technische redenen niet gegarandeerd wordt, is natuurlijk ook wel voor te voelen. In ieder geval wordt er geen valse informatie gegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 10:15:
Het staat toch ook duidelijk op de Demon website aangegeven dat de upload snelheid van 1Mbit niet gegarandeerd wordt, wat is dat het probleem.

Ik vind het wat mierenneuk modes; Je krijgt 1Mbit, oftwel unlimited. Dat deze snelheid om technische redenen niet gegarandeerd wordt, is natuurlijk ook wel voor te voelen. In ieder geval wordt er geen valse informatie gegeven. :)
Zoals het er nu staat vind ik het duidelijk en is het ook niet echt misleidend, maar ik reageerde ook niet op de site maar op een uitspraak van iemand boven mij. Die zei dat alles boven de 512 een soort van mazzel was. Daar ben ik het absoluut niet mee eens en als Demon zo vrijblijvend zou zijn zou ik dat misleidend vinden.

Men adverteert met het getal 1 Mbit. Waar het om gaat is het verschil tussen "1 Mbit maar of je het haalt is de vraag" en "alles boven de 512 kbit is mazzel want 512 kbit garanderen we". Daarom zei ik ook dat als men inderdaad het laatste beweert, men het abbo beter 512+ had kunnen noemen ipv 1 Mbit. Als er 1 Mbit staat verwacht je daar op z'n minst bij in de buurt te komen, da's het punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Lekker handig eigenlijk.
Ik heb Chello opgezegd met een fax, de vraag is sowieso of ze dat ding "ontvangen", Chello kennende, zul je zien dat Chello afgesloten is, dat ik nog geen Demon heb, kunnen ze me ook geen email sturen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

eX0duS schreef op 03 October 2003 @ 12:09:
Lekker handig eigenlijk.
Ik heb Chello opgezegd met een fax, de vraag is sowieso of ze dat ding "ontvangen", Chello kennende, zul je zien dat Chello afgesloten is, dat ik nog geen Demon heb, kunnen ze me ook geen email sturen. :X
je geeft toch ook niet je chello adres op voor contactinformatie |:( :P
ik heb mn moeder ook moeten tegenhouden om het te doen hoor.. die had hier ook niet over nagedacht nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno

styno

TripleM schreef op 03 oktober 2003 @ 12:00:
Zoals het er nu staat vind ik het duidelijk en is het ook niet echt misleidend, maar ik reageerde ook niet op de site maar op een uitspraak van iemand boven mij. Die zei dat alles boven de 512 een soort van mazzel was. Daar ben ik het absoluut niet mee eens en als Demon zo vrijblijvend zou zijn zou ik dat misleidend vinden.

Men adverteert met het getal 1 Mbit. Waar het om gaat is het verschil tussen "1 Mbit maar of je het haalt is de vraag" en "alles boven de 512 kbit is mazzel want 512 kbit garanderen we". Daarom zei ik ook dat als men inderdaad het laatste beweert, men het abbo beter 512+ had kunnen noemen ipv 1 Mbit. Als er 1 Mbit staat verwacht je daar op z'n minst bij in de buurt te komen, da's het punt.
Geen enkele abbo (kabel noch adsl) garandeerd de snelheid die gehaald wordt, zie de vele "chello is traag" topics bijvoorbeeld.

In feite gaat het over twee dingen, nl: de snelheid waarmee het modem met de centrale communiceert en de snelheid waarmee de data binnengehaald kan worden.
De eerste is afhankelijk van fysieke factoren zoals kabelkwaliteit en afstand tot de centale. De tweede van een heleboel bekende netwerk factoren (bandbreedte, piekbelastingen e.d.).

Wat Demon dus op de website verklaart is: dat de snelheid waarop het modem traint (overeengekomen baudrate zeg maar) met de centrale 512 kb gegarandeerd is. Zit je op grote afstand van de centrale kan het zijn dat je ondanks je 1024 kb abbo maar een 512 kb upstream krijgt. Zit je dicht bij de centrale en/of heb je goed koper dan heb je mazzel en traint je modem op 1024 kb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Mijn chello account is al een jaar afgesloten en mn meel doet het nog gewoon...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

wat verstaan hun onder dichtbij en ver van de centrale? 500m, 1km, >1km?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 21:51

Wildfire

Joy to the world!

Maikeltje schreef op 03 October 2003 @ 13:45:
wat verstaan hun onder dichtbij en ver van de centrale? 500m, 1km, >1km?
Lees het topic voortaan helemaal voordat je replied... dan had je de volgende tabel gezien:

Afbeeldingslocatie: http://www.sneladsl.nl/images/faq/snelhedendsl.gif

Vooropgesteld dat de kwaliteit van je telefoonlijn goed is dan gelden in principe de waarden uit deze tabel.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

sjeez! sorry hoor Mr. Wildfire, ik heb dit topic vanaf bijna het begin gevolgd en meegelezen maar was het niet tegengekomen. :/

maar ik zit er dus 700 meter vanaf, mooie afstand lijkt me zo :)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
Roeligan schreef op 03 October 2003 @ 13:39:
Mijn chello account is al een jaar afgesloten en mn meel doet het nog gewoon...
Mijn Casema/Wanadoo kabel account is al meer dan 3 jaar geleden afgesloten. Mijn mail doet het daarna ook nog bijna 2 jaar, volgens mij blijven je gegevens nog in hun computers, ze zijn te lui om je compleet af te sluiten. Volgens mij kon ik door een kabel modem te kopen nog internetten voor niks :)

Maar ik heb XS4ALL opgezegd vorige week, en officieel heb ik aangegeven dat het per 1 november beeindigd wordt (wel rekening met de opzegtermijn van 1 maand). Weet iemand wanneer ik ongeveer een bevestiging krijg van KPN? Ik heb XS4ALL gebeld en ze hebben mijn fax ontvangen en ook naar KPN verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
The Conman schreef op 03 October 2003 @ 15:54:
[...]

Mijn Casema/Wanadoo kabel account is al meer dan 3 jaar geleden afgesloten. Mijn mail doet het daarna ook nog bijna 2 jaar, volgens mij blijven je gegevens nog in hun computers, ze zijn te lui om je compleet af te sluiten. Volgens mij kon ik door een kabel modem te kopen nog internetten voor niks :)
Dat weet ik wel zeker, mijn abbonement is opgezegd ergens in april, alleen niet door mij 8) , ik heb zelfs de borg teruggekregen voor het modem.
Inet werkt echter nog steeds evenals de mail.

Ik stap nu toch over naar Demon omdat ik al een tijdje van plan was om een adsl aansluiting te nemen, het lijkt mij dat niet eewig goed kan blijven gaan.
T'is wel goedkoop >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
The Conman schreef op 03 oktober 2003 @ 15:54:
[...]

Maar ik heb XS4ALL opgezegd vorige week, en officieel heb ik aangegeven dat het per 1 november beeindigd wordt (wel rekening met de opzegtermijn van 1 maand). Weet iemand wanneer ik ongeveer een bevestiging krijg van KPN? Ik heb XS4ALL gebeld en ze hebben mijn fax ontvangen en ook naar KPN verstuurd.
Heb je ook XS4ALL opgezegd? als je dat (nog) niet had gedaan en alleen KPN dsl had opgezegd had je volgens mij binnen 1week brief van KPN ontvangen, zal nu wel zo rond einde van de maand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mezelf 22 sept afgemeld bij XS4all (en dus ook KPN), en dit gaat ook per 1 nov. in ivm 1 maand opzeg termijn. ik heb 2 dagen geleden van zowel xs4all als KPN schriftelijke bevestiging gekregen dat ik per 1 nov. afgesloten wordt. ik ga dus eind van deze maand demon aanvragen en met een beetje mazzel heb ik half november weer internet. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 16:30:
ik heb mezelf 22 sept afgemeld bij XS4all (en dus ook KPN), en dit gaat ook per 1 nov. in ivm 1 maand opzeg termijn. ik heb 2 dagen geleden van zowel xs4all als KPN schriftelijke bevestiging gekregen dat ik per 1 nov. afgesloten wordt. ik ga dus eind van deze maand demon aanvragen en met een beetje mazzel heb ik half november weer internet. :)
Ben bang dat dat wel even gaat duren.
- 1 nov. gaat je verbinding down
- Volgende stap door KPN is 4 weken wachten (als het eerder is heb je mazzel) om je modem te slopen in de centrale!
- daarna kan demon pas een lijnonderzoek beginnen... dus het kan zo'n 8 weken duren ..

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
heb net een bevestiging van xs4all gekregen per post. Alleen staat er niet in per wanneer het beeindig wordt??
Volgens KPN duurt het 1-2 weken voor dat "slopen" van je modem in de centrale, hoe mr. lawaai dat noemt...
Daarna kan je Demon aanvragen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
The Conman schreef op 03 October 2003 @ 16:55:
heb net een bevestiging van xs4all gekregen per post. Alleen staat er niet in per wanneer het beeindig wordt??
Volgens KPN duurt het 1-2 weken voor dat "slopen" van je modem in de centrale, hoe mr. lawaai dat noemt...
Daarna kan je Demon aanvragen denk ik
XS4ALL heeft toch een status pagina van je dsl aansluiting, misschien staat daar iets op vermeld ivm opzegging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lawaai schreef op 03 October 2003 @ 16:36:
Ben bang dat dat wel even gaat duren.
- 1 nov. gaat je verbinding down
- Volgende stap door KPN is 4 weken wachten (als het eerder is heb je mazzel) om je modem te slopen in de centrale!
- daarna kan demon pas een lijnonderzoek beginnen... dus het kan zo'n 8 weken duren ..

Succes
hm.

ik meende juist dat de KPN met die brief aangeeft dat het afsluiten in de centrale dus op 1 nov. gerealiseerd wordt. maar nu je het zo uitlegt zou je idd wel eens gelijk kunnen hebben. maandag maar es ff bellen.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.