Toon posts:

[Contest] GoT PiFast Challenge!! V3.0

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.407 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Vandaag eindelijk mijn nieuwe WC up-and-running, dus net ff mijn score wat verbeterd >:) .

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/syzwarez/pifast_56.33_crop_t.jpg 56.33 sec

Specs:
Abit NF7-S rev. 2.0 fully modded
AMD AthlonXP 2500+ @ 225 * 11 @ 2.0V
2*256MB Infineon PC2700 USA @ 450 MHz 11-2-2-2 @ 3.1V
Alles gekoeld met WC, max temp na 3x PiFasten was zo'n 50 graden.

Edit:
Yeah! Eindelijk op de eerste pagina!! :D

[ Voor 9% gewijzigd door Syzzer op 16-10-2003 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Syzzer schreef op 16 oktober 2003 @ 23:12:
Vandaag eindelijk mijn nieuwe WC up-and-running, dus net ff mijn score wat verbeterd >:) .

[afbeelding] 56.33 sec

Specs:
AMD AthlonXP 2500+ @ 225 * 11 @ 2.0V
2*256MB Infineon PC2700 USA @ 450 MHz 11-2-2-2 @ 3.1V
Alles gekoeld met WC, max temp na 3x PiFasten was zo'n 50 graden.

Edit:
Yeah! Eindelijk op de eerste pagina!! :D
50 graden :o ik kom maar op net 43 ofzo op m'n hoogste vcore... nu met een pelt erin is m'n internet temp 42 idle. Dus pelt + video+ northbridge + harddisk + southbridge + processor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

pierre-oord schreef op 16 oktober 2003 @ 23:16:
[...]

50 graden :o ik kom maar op net 43 ofzo op m'n hoogste vcore... nu met een pelt erin is m'n internet temp 42 idle. Dus pelt + video+ northbridge + harddisk + southbridge + processor...
Maar jij had toch een TBred? Die verstoken toch nog wel ff wat minder hitte volgens mij.

In mijn WC zit dus CPU - NB - GPU. Als rad heb ik een Airplex Evo240 met 2 120mm titan alu fans @ 7v.

[ Voor 4% gewijzigd door Syzzer op 16-10-2003 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DuronDude schreef op 16 October 2003 @ 21:17:
[...]

ik haal 25,500 3D marks met een makke radeon op 478/378. Mijn systeemtests (lobby en car test) zijn een stuk hoger dan die van de 1-2-3 op de ORB inderdaad
Zonder clocks op je kaart verlies je idd teveel op Nature op Dragotic HD..zonde man.. Een knappe radeon en ze zijn voorlopig ff zoet om je te pakken ;)

Ik heb hetzelfde probleem.. Heb nu een loeisnelle plank en een aardige cpu, maar geen kaart. Van de week ff kijken wat hij in 3dmark doet. Tot nu toe zonder mods 246MHz in windows..alleen sisoft stabiel helaas, maar het belooft aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger666 schreef op 15 oktober 2003 @ 14:41:
Stinger is BACK :P !

Met een goeie score al zeg ik het zelf:

Ff lekker op de oude manier met een Pic erbij.

2,2V op een 2500+ Barton @ 11,5*220Mhz.
Verdere specs zie Sig

[afbeelding]

7e in de 'Air' stats en 23e in het algemeen klassement :9

Trying to push out more :P
1. Je moet er een wcpuid/cpu-z screenie bijdoen.
2. Je screenie is te groot
3. Ik heb net dezelfde processor (zelfde core) en ik haal 56.14 seconden op lucht. Je moet er dus meer uit kunnen halen. Ik haalde deze score met zo'n 100 Mhz minder maar met een hogere FSB. (zie http://kaine.studentenweb.org/pifast56.14.JPG)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 10:36:
[...]

1. Je moet er een wcpuid/cpu-z screenie bijdoen.
2. Je screenie is te groot
3. Ik heb net dezelfde processor (zelfde core) en ik haal 56.14 seconden op lucht. Je moet er dus meer uit kunnen halen. Ik haalde deze score met zo'n 100 Mhz minder maar met een hogere FSB. (zie http://kaine.studentenweb.org/pifast56.14.JPG)
Fijn dat jij hier de boel runt, maar Stinger geloof ik op z'n woord. Anders kom ik wel ff langs bij em :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
DuronDude schreef op 16 oktober 2003 @ 21:17:
[...]

ik haal 25,500 3D marks met een makke radeon op 478/378. Mijn systeemtests (lobby en car test) zijn een stuk hoger dan die van de 1-2-3 op de ORB inderdaad
Jah echt gaaf man :) wat voor een core stepping heeft die FX ? uhm ik wil ook wel een A64 maar die zijn neit eens te betalen laat staan de FX :'(

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 13:37:
[...]

Fijn dat jij hier de boel runt, maar Stinger geloof ik op z'n woord. Anders kom ik wel ff langs bij em :p
Thnx Floris... ;)

Ik zal na mijn lange weekend in Parijs weer eens de fik erin stoken en dan posten op een hogere FSB met iets meer corespeed en WCPUID shotje en een kleinere pic die niet de layout een klein beetje verneukt :+ :P (No Offense ;) )

Dussuh vrijdag post ik weer eens wat hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben even de nieuwe scores langs gegaan...

Brainless-NL: Error in computation :) Helaas.

denblom: Ik zie alleen een wcpu screen :?

Smht: Je link is dood.

Sv3n: Ook een dode link.

The_Greater: Error in computation :)

jassy: Dode link :Z

_the_crow_: Je moet een screenshot maken, niet pasten in notepad ;)

Verder zie ik sommige tweakers hele verhalen tikken in de vakjes van de specs bijv, of de timings. Of de voltages achter de timings.. Zet gewoon je url of je timings er neer en klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12

Exigence

dnkroz

Net even de nieuwe score gepost:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~erik9287nl/got/pifast3.jpg
[ klik ]

56.33 met een AMD Athlon XP 1800+ @ 2580 MHz op water.
Moet echt een nieuwe CPU en voeding om hoger te komen.

Op de een of andere vreemde manier wil mijn Twinmos/Winbond CH5 nu opeens wel 11-2-2-2 draaien :?

[ Voor 14% gewijzigd door Exigence op 18-10-2003 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, weer een fractie sneller

52.33
Astennu, ik ben je voorbij :)

Gedaan met 275.1 x 14 = 3851.3mhz
440mhz dual channel 2.2.2.5
1.725v core
3.2v vdimm

Zie link voor screenshot + cpu-z

http://www.xtremesystems....?postid=246380#post246380

Langzaam peuter ik eruit wat erin verborgen zit. Er zit nog wel iets meer in denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
erik9287nl schreef op 18 October 2003 @ 14:33:

[afbeelding]
[ klik ]

Op de een of andere vreemde manier wil mijn Twinmos/Winbond CH5 nu opeens wel 11-2-2-2 draaien :?
2580 met een 1800+ is toch ff 1GHz OC kerel.. :o

Ondertussen zit ik met m'n nieuwe plank op 10,5 x 240MHz in pifast. Kan hem net niet uitdraaien :D Maar dat komt nog wel natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanavond begonnen aan het oc-en van mijn 2400+. :) Ik geloof dat dit al redelijk gelukt is.

Afbeeldingslocatie: http://renebeerten.vragender.com/PiFast1.JPG

Met VCore op 1,75 V in plaats van standaard 1,65 V. :) Timings op 6-2-2-2,5.

Nu wachten op mijn nieuwe kast, want de temperatuur is nu mijn grootste vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 21:44:
[...]

Ondertussen zit ik met m'n nieuwe plank op 10,5 x 240MHz in pifast. Kan hem net niet uitdraaien :D Maar dat komt nog wel natuurlijk ;)
't Wordt eens een keer tijd kerel :Z Ik loop al sinds 24 Juli (bijna 3 maanden dus al) te wachten totdat iemand eens een keer die score op water voorbij zou gaan. Ondertussen nog wel een paar verbeteringen in m'n score gemaakt, maar het was een beetje stil daar aan de top van het water segment.

Najah, Versteeg ging er op lucht enorm hard voorbij ...ouch en Chris85 maar die koelde met een airco z'n water.

Atm zit ik met een gare proc opgescheept die niet eens 2650 Prime stabiel
draait onder een prom en m'n bordje heeft ook wel z'n beste tijd achter de rug. Tijd om weer eens te gaan upgraden dus >:) en een paar plaatjes te pakken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upgraden is altijd lekker :)
Helaas kost dat een berg geld.
Als ik die berg toch eens had....
Mmmm mooie dromen...
Hmm, ok, back to reality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 23:14:
Upgraden is altijd lekker :)
Helaas kost dat een berg geld.
Als ik die berg toch eens had....
Mmmm mooie dromen...
Hmm, ok, back to reality.
Je zou anders je naam ook geen eer aan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-09 07:40
ik kom na refill ook weer met nieuwe scores is te hopen :p
en ander mem + hogere vmem 3.3v :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wegens werkzaamheden is het vandaag niet mogelijk nieuwe scores te submitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 10:35
Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 22:21:
Ik ben vanavond begonnen aan het oc-en van mijn 2400+. :) Ik geloof dat dit al redelijk gelukt is.

[afbeelding]

Met VCore op 1,75 V in plaats van standaard 1,65 V. :) Timings op 6-2-2-2,5.

Nu wachten op mijn nieuwe kast, want de temperatuur is nu mijn grootste vijand.
Leuk! Een screenshot met gezichtbedrog! Ik zag slechts na een tijd de score verschijnen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op 19 October 2003 @ 13:21:
[...]

Leuk! Een screenshot met gezichtbedrog! Ik zag slechts na een tijd de score verschijnen! :+
:D

Zo zie je maar dat zelfs mijn bureaublad meid het een goeie score vind. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een paar tienden eraf gesprokkeld. Nu met de timings op 6-2-2-2 in plaats van 6-2-2-2,5. :) De rest is hetzelfde gebleven, want op deze manier heb ik de hoogste score.

Afbeeldingslocatie: http://renebeerten.vragender.com/PiFast2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes hoor Eraser, maar laat je geheugen je niet toe om je multiplier naar beneden en je fsb omhoog te gooien?
Want daar zal nog heel veel te winnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 17:22:
Netjes hoor Eraser, maar laat je geheugen je niet toe om je multiplier naar beneden en je fsb omhoog te gooien?
Want daar zal nog heel veel te winnen zijn.
Dat kan ik proberen jah, maar aan wat voor waardes denk jij dan? Ik krijg mijn systeem stabiel op 200 FSB en 11,5 MP, maar dan wel met de RAM op 166 (83% dus). Ik weet eigenlijk niet wat mijn RAM aan kan. Ik ben bang dat ik het naar de haaien breng, want ik kan geen temps zien. Beide modules zijn passief gekoeld met van de koperen strips (Coolermaster). Standaard is 333 mHz, maar hoe ver kan ik daar veilig boven gaan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

erik9287nl schreef op 18 October 2003 @ 14:33:

[afbeelding]
[ klik ]

Grrrr

Jij hebt dezelfde tijd als ik en nu sta je boven mij :(

Daar moet ik maar eens wat aan doen dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd op een hogere FSB te draaien en ik heb hem nou stabiel op een FSB van 213 en een MP van 11. Maar dat zie ik niet terug in mijn score.

Afbeeldingslocatie: http://renebeerten.vragender.com/PiFast3.JPG

Ook het geheugen loopt nu op 342 mHz ipv 333 mHz. WcpuId zegt wat anders, maar dat klopt niet... :X Ook zegt het dat de FSB op 213,95 staat, maar dat is toch echt 213. :)

Je zou zeggen dat je met een hogere FSB (met hetzelfde resultaat) een hogere PiFast score moet kunnen halen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Syzzer schreef op 19 oktober 2003 @ 18:49:
[...]
Grrrr

Jij hebt dezelfde tijd als ik en nu sta je boven mij :(

Daar moet ik maar eens wat aan doen dan >:)
Ik zeg niks O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 19:22:
Ik heb geprobeerd op een hogere FSB te draaien en ik heb hem nou stabiel op een FSB van 213 en een MP van 11. Maar dat zie ik niet terug in mijn score.

[afbeelding]

Ook het geheugen loopt nu op 342 mHz ipv 333 mHz. WcpuId zegt wat anders, maar dat klopt niet... :X Ook zegt het dat de FSB op 213,95 staat, maar dat is toch echt 213. :)

Je zou zeggen dat je met een hogere FSB (met hetzelfde resultaat) een hogere PiFast score moet kunnen halen. :/
Een nforce2 presteert slechter als de fsb niet sync is met het geheugen. Probeer eens 175mhz fsb sync met het geheugen met een mp van 11 en kijk of dat werkt. Als het werkt verhoog dan je fsb totals het niet meer verder gaat. Zoek dan achter de beste combinatie, waarbij je toch een hoge fsb draait met een hoge cpu snelheid. Je kan ook het voltage verhogen van je geheugen om toch strakkere timings te draaien op iets hogere snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 10:07
Afbeeldingslocatie: http://www.rtme.nl/pifast1.png
65.92 sec.

specs:
AMD Barton 2500+ @ 2205 Mhz (200 × 11) @ 1.7vcore
Abit NF7-S rev. 2.0
2x 512MB PC3200 Infineon Dual Channel

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 19:22:

[afbeelding]

Wat wcpu zegt klopt gewoon hoor. Misschien dat jij wcpu niet snapt? :P Wcpu laat niks zien over je mem dus kan hij ook de memsnelheid niet verkeerd aangeven.

Als jouw mem 342 draait terwijl je 213MHz fsb draait dan doe je iets niet goed. Asynch draaien met een AMD sys is bad!

Verder geeft wcpu je fsb exact weer. 213 in je bios is dus in het echt bijna 214 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 17:27

Macabre

Euhh...

Wat ik me afvraag is...

Mensen die 200*11 draaien, waarom zit er zoveel verschil in PiFast tijden.

Ik draai dus 200*11 op een 2400+ en heb 62.41 seconden.
En hierboven een barton die er 65.92 seconden over doet.

Aan het mem ligt het denk ik niet, want bijna iedereen met nForce2 draait wel 11-2-2-2.

Zou het dan in de software liggen ?

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit zowiezo een flink verschil tussen elke keer dat je pifast draait, Mijn ervaring is dat de tweede run altijd sneller als de eerste is.
Ik heb het nog niet met real time priority gedraaid maar daar zit misschien ook wat winst in. En natuurlijk alle niet nodige processen killen voordat je gaat benchen.
Alles bij elkaar zal dat behoorlijk wat schelen binnen de zelfde hw configuratie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb mijn score ook weer verbeterd:

59.14 Sec.
Op 2505Mhz (12x208) @ 2,1V (ipv 1.5V) >:)
Temps: 45 graden (raam open!!)
Koeling: Thermalright SLK-947U met een titan 92x92x25 fan @2350 rpm en 120x120 case fan

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bosgra03/pifast59.14.JPG

*Klik!*

Met wat sneller RAM moet ik een stuk hoger kunnen komen...
If only :/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Dit is pas ziek geheugen! Of eerder een zieke oc'er ;) Ik vraag me af hoe lang zijn geheugen het gaat volhouden met zo'n spanning er op! En de reden waarom ik dit hier post, ik vraag me nog meer af wat z'n PiFast score is! :P

[ Voor 11% gewijzigd door D-Three op 20-10-2003 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op 20 October 2003 @ 19:55:
Dit is pas ziek geheugen! Of eerder een zieke oc'er ;) Ik vraag me af hoe lang zijn geheugen het gaat volhouden met zo'n spanning er op! En de reden waarom ik dit hier post, ik vraag me nog meer af wat z'n PiFast score is! :P
Die zal niet geweldig zijn op 1,1 gig, hij gebruikte multi 4!
Macci draait z'n kingston BH-6 geheugen al een hele lange tijd op 3,6V, je moet het gewoon durven! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laagvliegerke schreef op 20 October 2003 @ 19:55:
Ja..ik dacht eerst ook "wow!", maar de mem score suckt eigenlijk heel erg en dat verklaard ook de hoge snelheid. Veel Mhz is leuk, maar die bandbreedte haal ik op 200MHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Nu online

Termy

valt er nog wat te fragge?

ik vraag me eigenlijk af waarom die memscore daar zo zuigt. als ik sisoft membench draai en ik laat statbar meedraaien kom ik niet eens in de buurt van 100% usage i.t.t. de CPU en sub-system tests.. :?

290@2-2-2-5 klinkt spannend maar als het uiteindelijk niet presteert... boeiend?

ik zie bij zijn cpu-z trouwens nog meer timings vermeldt worden dan ik te zien krijg. ligt dat aan het geheugen (controllers of zo?) of hoe zit dat.
sowieso vraag ik me af wat daar "snelle" timings zijn. ik kan ze in m'n bios wel instellen maar sla mij maar vierkant wat het by spd is en als ik op "manual" overga staat alles eerst default (default is dik slecter dan spd hier) dus dat zegt niks goeds over die andere timings die ik niet kan zien...

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 21 October 2003 @ 09:37:
ik vraag me eigenlijk af waarom die memscore daar zo zuigt. als ik sisoft membench draai en ik laat statbar meedraaien kom ik niet eens in de buurt van 100% usage i.t.t. de CPU en sub-system tests.. :?

290@2-2-2-5 klinkt spannend maar als het uiteindelijk niet presteert... boeiend?

ik zie bij zijn cpu-z trouwens nog meer timings vermeldt worden dan ik te zien krijg. ligt dat aan het geheugen (controllers of zo?) of hoe zit dat.
sowieso vraag ik me af wat daar "snelle" timings zijn. ik kan ze in m'n bios wel instellen maar sla mij maar vierkant wat het by spd is en als ik op "manual" overga staat alles eerst default (default is dik slecter dan spd hier) dus dat zegt niks goeds over die andere timings die ik niet kan zien...
Cpu Mhzen zijn heel erg laag he....vandaar die kutscore..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben een beetje aan het kijken hoe hard mn plankje wil in pifast.. Tot nu toe 240MHz 11-2-2-2.

Afbeeldingslocatie: http://www.fewture.cistron.nl/240MHzpifast.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Erg nette FSB! Hoeveel hoger denk je te komen en wanneer ga je de MP omhoog gooien?

Jammer dat mijn NF7-S rev. 2.0 met geen enkele BIOS hogere FSB's dan 220 wil op MP 10 of 10,5 :(

Heb al een aantal BIOS-en gehad: 10, 14b, 18 en draai nu op 19, maar die moet ik nog ff testen. Ik verwacht er alleen niet veel van, omdat dit een soort van 'minder-bugs-versie' van de 18 schijnt te zijn...

Maar wie weet :D

[ Voor 20% gewijzigd door Syzzer op 21-10-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 15:32:
[...]

Cpu Mhzen zijn heel erg laag he....vandaar die kutscore..
Waar ik nieuwschierig naar ben, is jou pifast score nostra, met die duron.. zou je een keer een testje kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Syzzer schreef op 21 October 2003 @ 16:49:
Erg nette FSB! Hoeveel hoger denk je te komen en wanneer ga je de MP omhoog gooien?

Jammer dat mijn NF7-S rev. 2.0 met geen enkele BIOS hogere FSB's dan 220 wil op MP 10 of 10,5 :(

Heb al een aantal BIOS-en gehad: 10, 14b, 18 en draai nu op 19, maar die moet ik nog ff testen. Ik verwacht er alleen niet veel van, omdat dit een soort van 'minder-bugs-versie' van de 18 schijnt te zijn...

Maar wie weet :D
ik heb geen proc die 240 x 10,5 kan.. of mn plank zelf trekt het gewoon niet.. of mn voeding, maar de voltages zijn goed.. hmmm :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 16:56:
[...]

Waar ik nieuwschierig naar ben, is jou pifast score nostra, met die duron.. zou je een keer een testje kunnen posten?
11.5x229=2636Mhz

Ongeveer 59secs.... Valt erg tegen dus, maarja dat was niet anders te verwachten.
Maargoed, als die complete 256kb cache het doen...dan gaat ie wel lekker denk ik.
IK haalde met mijn oude Tbred op 2480Mhz al 57.30secs... Dus een 56er zit er zeker wel in als ie gemod is. MITS hij dan nog goed klokt!
offtopic:
Met 3dmark ga ik er trouwens maar 500puntjes op gelijke snelheid op achteruit. En als je het vergelijkt met een Barton....1000punten op achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 17:07:
[...]

11.5x229=2636Mhz

Ongeveer 59secs.... Valt erg tegen dus, maarja dat was niet anders te verwachten.
Maargoed, als die complete 256kb cache het doen...dan gaat ie wel lekker denk ik.
IK haalde met mijn oude Tbred op 2480Mhz al 57.30secs... Dus een 56er zit er zeker wel in als ie gemod is. MITS hij dan nog goed klokt!
offtopic:
Met 3dmark ga ik er trouwens maar 500puntjes op gelijke snelheid op achteruit. En als je het vergelijkt met een Barton....1000punten op achteruit.
Das inderdaad niet een al te hoge score voor 2600Mhz en een vrij hoge fsb, nu inderdaad hopen op die mod. wanneer ga je dat doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Heb net succesvol gePifast op 225*11.5 (2590 MHz), en weer wat sneller. Nu: 56.14.
20e dus. Fear my 1800+ >:) :o

Zal straks wel even posten. Moet nu eerst eten. Kon gelukkig 2.0 volt over de CPU gooien. Heb wel even het raam van m'n kamer open gezet, voor iets lagere temps ('t is daar zowiezo al erg koud :X )

Door de lagere temps krijg je een lagere weerstand op de lijnen en dus hogere voltages, wat voor mijn 5v rail dus erg gunstig uitpakt. 2.05 doet hij net niet.

[ Voor 63% gewijzigd door Exigence op 21-10-2003 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Grrr, nu wordt je echt vervelend ;)

Maar ff zonder grap, nette score hoor! Zal mijn raam ook eens open gooien :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Oké, hier istie dan:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~erik9287nl/got/pifast4.jpg
[klik]

Vervelend hè :P

56.14 op een Athlon XP 1800+ (1533 MHz) @ 2590 MHz @ 2.0v

[ Voor 19% gewijzigd door Exigence op 21-10-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
erik9287nl schreef op 21 October 2003 @ 20:02:
Oké, hier istie dan:

[afbeelding]

Ik haal die tijd bijna op 2400MHz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 20:04:
[...]

Ik haal die tijd bijna op 2400MHz :P
• Veel hogere FSB omdat jouw bordje veel nieuwer is (mijne stamt uit januari)
• Barton, dus extra cache scheelt ook weer een seconde.

:)

Nu is echt alles uit deze 1800+ geperst, misschien wil iemand hem lenen om onder de prom te leggen :P ;)

offtopic:
Argh, kan niet submitten omdat er aan gewerkt wordt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Exigence op 21-10-2003 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erik9287nl schreef op 21 oktober 2003 @ 20:02:
Oké, hier istie dan:

[afbeelding]
[klik]

Ik zie trouwens allemaal cleane desktops, hebben jullie allemaal win2000 tweak partities ofzo :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 20:09:
[...]

Ik zie trouwens allemaal cleane desktops, hebben jullie allemaal win2000 tweak partities ofzo :>
Gewoon een cleane installatie van WinXP, meer niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
erik9287nl schreef op 21 October 2003 @ 20:07:
[...]

• Veel hogere FSB omdat jouw bordje veel nieuwer is (mijne stamt uit januari)
• Barton, dus extra cache scheelt ook weer een seconde.

:)

Nu is echt alles uit deze 1800+ geperst, misschien wil iemand hem lenen om onder de prom te leggen :P ;)

offtopic:
Argh, kan niet submitten omdat er aan gewerkt wordt :)
Ik zit je een beetje kloten kerel :P

Orginele ondertitel btw :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erik9287nl schreef op 21 October 2003 @ 20:20:
[...]

Gewoon een cleane installatie van WinXP, meer niet :?
ziet er bij mij anders uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 20:23:
[...]

Ik zit je een beetje kloten kerel :P

Orginele ondertitel btw :X
Van daar ook de ";)" erbij.
Nou zit ik jou te kloten. :P
offtopic:
En zo vorderde de strijd tussen Kingston en Twinmos gestaag >:) :P

[ Voor 19% gewijzigd door Exigence op 21-10-2003 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
erik9287nl schreef op 21 oktober 2003 @ 20:28:

offtopic:
En zo vorderde de strijd tussen Kingston en Twinmos gestaag >:) :P
ik doe niet mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D :D :D
Wat volwassen van je 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sja..ik win toch wel.. 8) Voordat hij op 246 zit.. >:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Maar infineon mem overheerst natuurlijk genadeloos. 240mhz 11-2-2-2 @ 3.0 volt. I own you suckers :)

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RommelD schreef op 21 October 2003 @ 20:37:
Maar infineon mem overheerst natuurlijk genadeloos. 240mhz 11-2-2-2 @ 3.0 volt. I own you suckers :)
kuch: 240-246 = -6... je staat nog 6 mhz achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

erik9287nl schreef op 21 oktober 2003 @ 20:02:
Oké, hier istie dan:

[afbeelding]
[klik]

Verschrikkelijk!

Ik moet je eigenlijk bedanken, want door jouw verbeteringen heb ik mezelf ook weer ff aan het tweaken gezet >:) .

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/syzwarez/pifast_55.36_crop_t.JPG 55.36 sec

Specs:
AMD AthlonXP 2500+ @ 222 * 11,5 @ 2.1V
2*256MB Infineon PC2700 USA @ 444 MHz 11-2-2-2 @ 3.1V
Alles gekoeld met WC, max temp na 3x PiFasten was nu zo'n 40 graden. (Met dank aan de tip 'raam open'. Case temp zakte tot de 14 graden >:) )

Edit: ik kom trouwens met geen mogelijkheid over de 225 MHz FSB heen (PiFast stabiel) :( Begin toch te denken dat mijn geheugen het toch niet helemaal trekt, want mijn NF7-S is volledig gemod en WC-cooled, die zou toch de 230 iig moeten halen? VDD verhogen heeft geen zin, ben tot de 2.0V gegaan zonder enig resultaat, dus nam aan dat dat het probleem niet was. Ook 3.2V door mijn mem ipv 3,1 gaf geen positief resultaat :( . Ik weet het echt ff niet meer...

[ Voor 23% gewijzigd door Syzzer op 21-10-2003 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 20:36:
[...]

Sja..ik win toch wel.. 8) Voordat hij op 246 zit.. >:) :>
Ja, dan kun je echt wachten tot je een miligram weegt, maar dat gaat nooit lukken. Ik ga binnenkort wel even een andere weerstand halen want 225 zint me toch niet.
Op naar de 230.
Syzzer schreef op 21 October 2003 @ 20:40:
[...]

Verschrikkelijk!

Ik moet je eigenlijk bedanken, want door jouw verbeteringen heb ik mezelf ook weer ff aan het tweaken gezet >:) .

[afbeelding] 55.36 sec

Specs:
AMD AthlonXP 2500+ @ 222 * 11,5 @ 2.1V
2*256MB Infineon PC2700 USA @ 444 MHz 11-2-2-2 @ 3.1V
Alles gekoeld met WC, max temp na 3x PiFasten was nu zo'n 40 graden. (Met dank aan de tip 'raam open'. Case temp zakte tot de 14 graden >:) )
Verdeuri.
Naja, zolang ik geen hogere FSB kan draaien kom ik echt niet hoger. Zal hem morgen eens buiten zetten :+

Goede les voor de volgende keer: never share your secrets

[ Voor 54% gewijzigd door Exigence op 21-10-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 21 October 2003 @ 20:40:
[...]

geweldige score......
Heb je al eens zonder cpu interface geprobeerd?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

erik9287nl schreef op 21 oktober 2003 @ 20:41:
[...]

Verdeuri.
Naja, zolang ik geen hogere FSB kan draaien kom ik echt niet hoger. Zal hem morgen eens buiten zetten :+

Goede les voor de volgende keer: never share your secrets
Nee! Gewoon lekker blijven vertellen, heb ik (en anderen ook :p) dr ook nog wat aan ;) .

Maar zet hem gerust buiten, als jij weer onder mijn score zit moet ik natuurlijk wel weer harder :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 20:46:
[...]

Heb je al eens zonder cpu interface geprobeerd?
Nee, nog niet gedaan, maar dat verziekt je tijd toch enorm?

Naja, zal het binnenkort maar eens proberen, ik moet vandaag nog ff wat voor school doen, wil wel slagen dit jaar ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 21 October 2003 @ 20:47:
[...]

Nee, nog niet gedaan, maar dat verziekt je tijd toch enorm?

Naja, zal het binnenkort maar eens proberen, ik moet vandaag nog ff wat voor school doen, wil wel slagen dit jaar ;) .
Ja, dat klopt wel, scheelt wel iets.. ik moest bv 2 mhz hoger gaan met de fsb om mijn tijd te verbeteren.
Maar ik kon wel hoger gaan en daardoor mijn tijd verbeteren en daar ging het om toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Daar gaat het idd om! Zal binnenkort een proberen.

BTW Toevallig niet iem. met een AMD systeem op Rotterdam zuid die boven de 225MHz sync kan draaien en bereid is mijn mem ff te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
offtopic:
Op http://contest.tweakers.net/pifast/ staat al heel lang een vaut in de titel, misschien best wel aanpassen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door D-Three op 21-10-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op 21 October 2003 @ 21:50:
offtopic:
Op http://contest.tweakers.net/pifast/ staat al heel lang een vaut in de titel, misschien best wel aanpassen ;)
Welke fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Ik zat ook al te kijken, maar zag ook niet echt een fout....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Ik kwam niet hoger met mijn mem omdat het mobotje van Pierre-oord niet hoger ging. Dus het mem was niet het probleem maar het mobo. Ik zal al helemaal niet beginnen over mijn Epox 8rda+ met max. fsb van 215 nu :(

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smollys
  • Laatst online: 24-12-2024
Tja,als ze me van de 1ste pagina gooien zet ik alles in om er terug te komen :P
Dus maar terug men ijskastkoeler ingezet (zie topic 5€zomerkoeling ;) )
Kan niet echt laag gaan in temperatuur door gebrek aan isolatie op het ogenblik ,maar toch genoeg om met men brakke 2500+ een sprongetje te maken ;)
Abit nf7-s 2
2 X twinmoss (brand/brand)
XP2500+@2600mhz (2.1 V vcore ,niet zo denderende cpu dus :'( )
koeling :chilled water (kan maar tot 10°C koelen zonder geisoleerde cpu :( )

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/smolly/pifast/pifast5530.JPG
klik voor leesbaar plaatje
Pifast :5530 sec ;)

kan niet submitten vandaag :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Smollys op 22-10-2003 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smollys, niet dat ik je niet geloof natuurlijk maar je screenshot is niet te lezen. Zeker je wcpuid niet.
Nette score!! Doe er wat isolatie op en kijk hoever je kan gaan :)

Edit: Ok, ik ben blind :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 10:46:
Smollys, niet dat ik je niet geloof natuurlijk maar je screenshot is niet te lezen. Zeker je wcpuid niet.
Nette score!! Doe er wat isolatie op en kijk hoever je kan gaan :)
Klik eens op "KLIK" onder dat plaatje van smollys ;)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister de update bijna af, maar nog net niet helemaal. Hopelijk kan ik vanavond de update erop zetten en dan kan iedereen weer naar hartelust submitten en ook editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, omdat niemand mijn snelste AMD op lucht score kon verbeteren de afgelopen 2 maanden doe ik het zelf maar: :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.fewture.cistron.nl/pi.jpg

54.48 sec. :P

Specs:
XP2500+ @10.5x242MHz @2.03Vcore
2x 256 TwinMos BH-5, 11-2-2-2.0 @ 3.23V
NF7-S rev 2.0 fully modded
lapped SLK800 met tt smartcasefan II 5000rpm

Wie bied er minder met een luchtgekoeld socket A systeem? :Y)

Met dank aan Fewture voor het hosten van de screenie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Nu online

Termy

valt er nog wat te fragge?

Bah :(

hier doet ie moeilijk op FSB260. windows laadt traag en als ik er dan in kom slaat ie soms vast (misschien door de }:O die meteen opstart?) en als hij dat niet doet geeft pifast een fout en stopt 3dmark2003 er na de 2e test mee (zwart scherm, geen reactie meer op kb, wel muis :?). als ik vervolgens reset komt hij windows helemaal niet meer in.

apart is wel dat de }:O wel vrolijk kan blijven draaien als ik hem later opstart net als probleemloos Sisoft Sandra benchmarks. stressed is de Vcore dan nog steeds iets van 1.58 (1.6V bios, idle 1.66V) dus lijkt me niet te laag. een Vcore verhoging naar 1.65V na de hierboven genoemde vastloper/weigering tot starten hielp ook geen moer.

ik had ivm een zieke pa in kamer naast me en radio aan de deur dicht dus het werd wat warmer dan je zou willen. nu is de deur open (radio uit :P) de idle temp @255fsb 28cpu 25nb en draait zowel 3dmark als pifast als de }:O foutloos.

gezien het feit dat hij gewoon in 1 keer muur zat en geen vage memory lees/schrijf fouten gaf lijkt het mij dat m'n cpu tegenwerkt en het geheugen het wel volhoudt.

bleh :P

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
:? Dan moet het al aangepast zijn?
Bij mij stond dus echt wel Pifast Challange en ik heb echt wel meer dan 1 keer gekeken en was niet zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 17:14:
Oke, omdat niemand mijn snelste AMD op lucht score kon verbeteren de afgelopen 2 maanden doe ik het zelf maar: :Y)

[afbeelding]

54.48 sec. :P

Specs:
XP2500+ @10.5x242MHz @2.03Vcore
2x 256 TwinMos BH-5, 11-2-2-2.0 @ 3.23V
NF7-S rev 2.0 fully modded
lapped SLK800 met tt smartcasefan II 5000rpm

Wie bied er minder met een luchtgekoeld socket A systeem? :Y)

Met dank aan Fewture voor het hosten van de screenie. ;)
Way to go kerel >:) . Zo doe ik dat al bijna 3 maanden met m'n score op water. :Z

Ben ondertussen maar overgestapt op Phase Change, dan kan ik tenminste weer wat mensen voorbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Het is wat stil in de single channel lijst maar omdat dual bij mij even niet zo lekker gaat heb ik voor de gein een redenlijke SC gedraaid.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~vnrswk/5572SC.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op 22 October 2003 @ 18:32:
[...]

:? Dan moet het al aangepast zijn?
Bij mij stond dus echt wel Pifast Challange en ik heb echt wel meer dan 1 keer gekeken en was niet zat.
Mwahahaha ik zit met je te fucken man.

Er zat idd een typ fout in (al sinds het begin) maar ik had em er snel uitgehaald toen je het zei.

Thanx, als iemand anders nog iets fouts ziet zeg het meteen dan doen we er wat aan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 22:03:
Niks gemerkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 22:03:
[...]

Er zat idd een typ fout in (al sinds het begin) maar ik had em er snel uitgehaald toen je het zei.

Thanx, als iemand anders nog iets fouts ziet zeg het meteen dan doen we er wat aan. :p
Heb je al enig idee waneer de submit weer up is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Total computation time : 78.38 seconds(~ 0.02 hours)
Writing informations into file pi.txt

ik heb een amd xp 2800+ en 2x 256 ddr ram 3200, nix oced, is dit een goeie score?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Doctor schreef op 22 oktober 2003 @ 23:01:
[...]

Heb je al enig idee waneer de submit weer up is ?
Zometeen... heb geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 21:08:
[...]

Ja, dat klopt wel, scheelt wel iets.. ik moest bv 2 mhz hoger gaan met de fsb om mijn tijd te verbeteren.
Maar ik kon wel hoger gaan en daardoor mijn tijd verbeteren en daar ging het om toch?
Heb net ff zitten proberen en heb idd mijn tijd kunnen verbeteren, maar de FSB is wel veel hoger en zelfs mijn ruwe MHz zijn hoger (bij lagere MP) dan bij mijn vorige score:

Oud:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/syzwarez/pifast_55.36_crop_t.JPG 55.36 sec

Nieuw:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/syzwarez/pifast_55.17_crop_t.jpg 55.36 sec

Specs:
AMD AthlonXP 2500+ @ 234 * 11,0 @ 2.1V
2*256MB Infineon PC2700 USA @ 444 MHz 11-2-2-2 @ 3.2V

Ik denk dat mijn Infineon me nu toch begint te nekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
nieuwe plank, nieuwe score :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/youpy/abit1.jpg
*Clickable*

[ Voor 5% gewijzigd door YoupY op 23-10-2003 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen, ik heb de boel geupdate, toevallig dat React ook net een update heeft gehad.

LET OP:
Om een nieuwe score erop te zetten gebruik je de submit knop, je voegt hiermee een nieuw systeem toe aan je lijst. Je mag maximaal 3 systemen erop zetten.

Als je dan je score verbeterd of bijvoorbeeld iets veranderd aan je systeem dan kun je dat bij edit doen.

Ik heb niet zoveel tijd gehad om het te testen, dus als er problemen zijn. Let me know.

Enjoy ;)

Trouwens:

Klassen worden nu automagisch voor je gekozen.

Mensen die 2 systemen hadden, bij de edit kan je via het dropdown boxje je systeem kiezen om te bewerken of verwijderen. (Bij verwijderen wordt eerst gevraagd of je het zeker wil)

Daarnaast is geupdate:
Mobo + revisie
Systeemnaam

En een hoop dingen waar jullie niets van zien :p maar des te handiger voor ons.

De komende tijd komen er nog veel updates, maar ik heb maar weinig tijd.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Netjes hoor Thorry, vooral mooi dat ik niet meer elke keer al mijn specs in hoef te vullen! Alleen nu zie ik dat er weer 1 net 0.01 sec voor mij staat :( . Daar gaan we van het weekend wat aan proberen te doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ YoupY
Hmmm, je loopt een beetje weg van me.
Ik zal van het weekend proberen om je weer dichterbij te krijgen of nog beter, in te halen.

offtopic: Intel cpu's zijn in prijs gedaald. Zit er serieus aan te denken om vals te spelen en een andere cpu te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 10:01:
@ YoupY
Hmmm, je loopt een beetje weg van me.
Ik zal van het weekend proberen om je weer dichterbij te krijgen of nog beter, in te halen.

offtopic: Intel cpu's zijn in prijs gedaald. Zit er serieus aan te denken om vals te spelen en een andere cpu te kopen :)
't was eigenlijk nog een score van niets 8) . Heb er net m'n nieuwe plank in gedaan, maar deze is nog niet gemod. 230 x 12 was leuk om te draaien om ff een nieuwe score neer te zetten, maar ik wil de FSB nog veel verder omhoog. >:). Bovendien heeft m'n cpu veel teveel prik nodig om deze score neer te zetten. Ik zal maar weer eens op zoek gaan naar een andere. :9

Maar... kom maar op verder. Zo is 't tenminste leuk om een nieuwe score neer te zetten. Pak me dan, als je kan ... :+

Edit:
Mooi werk Thorry, score editten werkt perfect _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door YoupY op 23-10-2003 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoupY schreef op 23 October 2003 @ 11:16:
[...]

't was eigenlijk nog een score van niets 8) . Heb er net m'n nieuwe plank in gedaan, maar deze is nog niet gemod. 230 x 12 was leuk om te draaien om ff een nieuwe score neer te zetten, maar ik wil de FSB nog veel verder omhoog. >:). Bovendien heeft m'n cpu veel teveel prik nodig om deze score neer te zetten. Ik zal maar weer eens op zoek gaan naar een andere. :9

Maar... kom maar op verder. Zo is 't tenminste leuk om een nieuwe score neer te zetten. Pak me dan, als je kan ... :+

Edit:
Mooi werk Thorry, score editten werkt perfect _/-\o_
Ik verwacht van jou wel een sub 50er met je prom! :)
Ff een goede CPU scoren, Abit bordje ( :*) ) ff modden en naar de 250 FSB met dat ding!
Btw, ik zou ff wachten met een Vdd mod, vaak is dat helemaal niet nodig met die rev 2.0 planken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 10:07
http://pifast.tweakers.net/ blijft refreshen :(
Fewture: wanneer word ik eens toegevoegd :?

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mr.CeeJay schreef op 23 October 2003 @ 13:29:
http://pifast.tweakers.net/ blijft refreshen :(
Fewture: wanneer word ik eens toegevoegd :?
Je word toegevoegd als je je score submit op de site...en dat moet je toch echt zelf doen |:(

Edit:

Wat bedoel je met refreshen? Hier doet hij het gewoon normaal namelijk..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staat Astenu 2x in de lijst voor AMD systemen?
Dit kost mij een plaats. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 17:14:
Waarom staat Astenu 2x in de lijst voor AMD systemen?
Dit kost mij een plaats. :(
Word aan gewerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smollys
Syzzer schreef op 23 October 2003 @ 09:12:
Netjes hoor Thorry, vooral mooi dat ik niet meer elke keer al mijn specs in hoef te vullen! Alleen nu zie ik dat er weer 1 net 0.01 sec voor mij staat :( . Daar gaan we van het weekend wat aan proberen te doen >:)
Ow ja ? Ga je dan samen met mij die twee P 4 'kes die voor ons staan nog even mee pakken ? >:) >:)

Want ik ga die vanavond allebij een plaatsje in de verkeerde richting zetten :*)
(als men plankje niet opsmoord teminste :| )

Kwestie van een gezonde gamespirith niwaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Ik zal me best doen, maar ben erg bang dat ik er niet erg veel meer uit kan persen... :( . Mijn Infineon PC2700 lijkt toch aan zijn eind te komen nu...

Maar mss dat ik er nog net ff 1 te pakken krijg, wie weet :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Gisteren mijn Epox bord afgemod. Heb nu koelribben op de mosfets gelijmt en wc blok op nb gezet. Was al bezig met stressen op 2464 mhz, toen de voeding niet veel zin meer had. Baf hij lag eruit. Vanavond effe proberen of ie nog te maken is :|
Fsb hoger en cputje hoger (2.2 volt heerst :) ) Dan zal ik vanavond een paar mensen van de lijst stoten ;)

De cpu wordt trouwens 100% stressed @ 2464 en 2.09 volt maar 36 graden. Er zitten dan ook nog een GPU blok en een NB blok op het systeem. Heersch homemade waterkoelblokken en waterkoelset })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smollys
Syzzer schreef op 23 October 2003 @ 19:55:
Ik zal me best doen, maar ben erg bang dat ik er niet erg veel meer uit kan persen... :( . Mijn Infineon PC2700 lijkt toch aan zijn eind te komen nu...

Maar mss dat ik er nog net ff 1 te pakken krijg, wie weet :D .
Men twinmoss (brand /brand ) is ook teneinde,maar mijn water chiller nog niet (topic 5€ OC zomerkoeling) Wie in de tijd dacht dat hij het niet zou trekken is dus verkeerd :P ,men cpu overclokt tot 154 watt load volgens sisoft ,en trekt hij de temp nog altijd naar beneden ;)
laatste sccore is gedaan met + 8°C watertemperatuur ,en men chiller kan tot - 20°C gaan :) dus nog 28°C lager te gaan ;)

Enige probleem bij mij is dat men cpu al aan 2.2 V vcore zit bij men laatste score ,hoop dat die met wat betere koeling op die voltage nog wat hoger kan ,maar ik vrees er voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Met lagere temps kom je meestal nog wel hoger. Toen ik mijn raamopengooide, zakte mijn CPU-temp met zo'n 10 graden en kan ik er weer een MHz of 60 bovenop gooien bij dezelfde Vcore :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Overal iets meer voltage op helpt de score een eind omhoog/omlaag:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~vnrswk/5456.jpg
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.