Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
denk toch dat het aan deze mod ligt._VooDooMen_ schreef op 02 October 2003 @ 18:48:
Ik heb net een nieuwe kaart gehaald de radeon 9800, ik zat net eff de map 'battle of orel' te spelen maar ik had een vrij laage fps in en rond de stad 20 fps... Zo gauw ik er weg ga verhoogd de fps weer...
Ik speel met reso : 1024x768 en dan alles high
Ik moet mijn systeem nog defragmenteren.. Dat zal waarschijnlijk wel weer wat goed maken.. Of is deze fps drop een bug van het spel...
Alvast bedankt...
Wanneer ik de retail bf1942 speel heb ik nergens last van. Althans veeeeeeeeeel minder dan bij deze mod. Daarbij kan ik je vertellen dat mijn set iets minder is dan de jouwe. (AMD tbird 1200 GEforce Ti4600 512mb geheugen.)
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ligt niet aan je systeem, geen zorgen.
Verwijderd
irritant he, heb je net een ultiem gamesysteem gekocht, en dan loopt het brak...Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 21:38:
Ja man ik krijg vette framedrops daar in die map bij Forgetenhope en bij bf niks met mijn P3 800mhz en readon 9500 pro kaart als ik met 30 man speel (Vet Freaky)
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 08:27 ]
Verwijderd

Verwijderd
Als ik off-line speel zijn er maar drie extra mappen (Karelina of zo en twee versies van Kharkov en Bocage, dacht ik). Online, via ASE, zie ik er meer. Maar als ik wil gaan spelen online wordt ik naar het bureaublad geknikkerd als 'ie zo ongeveer net over het midden is met hel laden. Ik heb het ook al vanuit BF zelf geprobeerd: zelfde resultaat.
Heeft iemand anders dit ook al gehad...? Moet ik ergens wat instellen of zo...?
Verwijderd
Lolbroek... Wat ik vergat te zeggen: ofline werkt het wel. Op die Karilena bijvoorbeeld. Maar online wil maar niet lukken. BF1942 standaard wel. Dus...
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
| The Forgotten Hope Mod has released a patch to optimize the experience that this mod has to offer. The patch also includes 2 new maps, Hailar and Adak Island. There is a long list of other things that have been fixed which you can view in our forums. Download Information Size: 101mb Requires Forgotten Hope 0.5B |
snelle link : hxxp://www.bf42-files.de/fh/Forgotten_Hope_V05B_to_V05C_update.exe
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 22:05 ]
thx m8tVerwijderd schreef op 04 October 2003 @ 22:01:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 The Forgotten Hope Mod has released a patch to optimize the experience that this mod has to offer. The patch also includes 2 new maps, Hailar and Adak Island. There is a long list of other things that have been fixed which you can view in our forums. Download Information Size: 101mb Requires Forgotten Hope 0.5B
snelle link : hxxp://www.bf42-files.de/fh/Forgotten_Hope_V05B_to_V05C_update.exe
Wel weer 101mb had ik niet echt verwacht, maar wel super
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Zin om te spelen, maar nog geen 0.5c servers te vinden

Right for all the wrong reasons.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
| added Panzerfaust 30 added new map Hailar added new map Adak Island added some tweaked textures added several menu icons added several new staticobjects (tents, barracks.....) added Panzerfaust30 added map support for more bf standart maps added map support for free costumn maps(GIZA) Fixed Z destroyers Muzzleflash position Fixed Ju87G cannon values from 75mmL24 to 37mm Fixed G43Sniper Fixed GarandSniper fixed Howitzer gunner not to be shotable fixed TripodMGs gunner vulnerability fixed Tripod deploy kits ability to reload fixed MG34_Air netcode bug Fixed Me262-C rocket reload bug fixed WillyMG MG problem Fixed Typhoon weapon ID fixed Jap fortification kit icons fixed Defiant mousecam angle fixed armor values for Panzer 4H fixed armor values for turret T34-85 fixed / balanced various other stuff... ?Fixed Me262 crash bug ?Fixed APCM crash bug removed LA7 secondary weapon icon removed 20mm tracer sound from PE and Tirpitz removed Dirt effect when hitting the ground removed stat guns turnability moved DefGun cam moved Typhoon cam increased semiauto rifles recoil increased plane crash damage Increased APCs HP by 20% increased B25 bomb supply to 10 increased pistol and SMG damage on distance increased AAguns rotation speed changed portable MGs accuracity changed PIAT accuracity changed kits menuicons reduced stationary MGs accuracity reduced PIAT size by 15% rebalanced some more maps tweaked 105mm howitzer |
Changelog 0.5D
1
2
| -minelayer crash fixed (el alamein, krusk and so one.....) -better giza support file |
Denk dat je 0.5d servers nodig hebtVerwijderd schreef op 05 oktober 2003 @ 10:29:
Ligt het aan mij of zie ik nog bijna geen 0.5c servers?
ligt toch echt aan jouYoG schreef op 05 oktober 2003 @ 14:15:
Sinds ik 0.5d erop heb gezet werkt t niet meer? Mn bf knalt eruit gelijk na het eerste introscherm.
Oke, hij is wat eenvoudig, maar hij loopt soepel. De opbouw van de map is super, vooral ook in stategische zin. We zullen zien...
nog niet gespeeld, moet ik dus maar eens gaan doen!Oakley schreef op 05 October 2003 @ 14:30:
Ik voorspel dat die nieuwe map Hailar, heel populair gaat worden.
Oke, hij is wat eenvoudig, maar hij loopt soepel. De opbouw van de map is super, vooral ook in stategische zin. We zullen zien...
*burp*
Je moet wel op een snellere server zitten, dat merkte ik wel met bv. Orel. Die schokte bij namelijk namelijk ook flink. Ik dacht eerst dat het aan mijn pc lag.. maar na vervolgens op een snelle server te hebben gespeeld, bleek het echt aan de server te liggen. Die Orel draaide echt soepel..!rig0r schreef op 06 oktober 2003 @ 11:53:
Het loopt met deze patch wel een stuk beter allemaal, ik had flinke lag op alle maps, die lag is nu bijna helemaal weg. Alleen de sound is nog een beetje choppy als je in een tank zit bijvoorbeeld, maar dat heb ik ook in DC en komt volgens mij door die 1.45 patch, daarvoor had ik nergens last van.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Jah dat heb ik ook, ik denk dat het ook enigzins te maken heeft met onboard sound. Van de week maar eens opzoek gaan naar een echt geluidskaartjejagermeister1 schreef op 06 October 2003 @ 23:43:
Ik heb ook wat geluidsproblemen. Voornamelijk als ik aan Russische zijde speel. Ik hoor vaak mijn eigen wapens niet en ook mis ik af en toe de speech. Nog meer met dit probleem?
Nee, maar ik heb tegenwoordig een manier om crete wel leuk te maken.dCY schreef op 06 October 2003 @ 10:29:
Ik heb nog niet de patched gedownload... is crete al een beetje verbeterd..??
U pakt één jeep (merk/PK's maakt niet uit), u geeft altijd vol gas en u probeert uw tegenstanders om ver te rijden.
Altijd leuk.
IDDM@NIC schreef op 07 oktober 2003 @ 00:06:
[...]
Nee, maar ik heb tegenwoordig een manier om crete wel leuk te maken.
U pakt één jeep (merk/PK's maakt niet uit), u geeft altijd vol gas en u probeert uw tegenstanders om ver te rijden.
Altijd leuk.
Daarbij vergeet je toch niet te tuuteren vlak voordat je ze schept hoop ikM@NIC schreef op 07 October 2003 @ 00:06:
[...]
Altijd leuk.
ROFLM@NIC schreef op 07 October 2003 @ 00:06:
[...]
Altijd leuk.
Doet me gelijk terugdenkend aan die goede ouwe Carmageddon tijd

Ik speel overigens nu het meeste dat level karhelia, die blijft gewoon erg vet
Nog wat leuks;
Zit je lekker
[ Voor 19% gewijzigd door whyz op 07-10-2003 17:02 ]
mijn kameraad zei dat ik ff Qtracker moest installeren en nu zie ik er wel een paar. Qtracker is ongeveer hetzelfde als The All Seeing Eye, geloof ik.
[ Voor 46% gewijzigd door The_Scarabial op 10-10-2003 11:57 ]
Verwijderd
Bedoel je Gamespy?ge-flopt schreef op 10 October 2003 @ 11:53:
Heb je All seeing eye of die andere (kom nu even niet op de naam) geinstalleerd. Dan vind je nl. genoeg servers.
Ik gebruik ASE hier ook, en dat werkt gewoon prima!
| Specs Aurora24 | My music |
Verwijderd
20 vs 20, van Battle for Europe.
Helemaal georganiseerd met Strat enzo. Het is op FH Bocage, tja ik weet betere maps, maar dit is toevallig de eerste op de kalender.
Volgende campaigne wordt gratis, en dan wordt het Forgotten Hope tournament
Dit topic is trouwens best wel dood voor zo'n populaire mod.
Ik wil de map normandie wel eens zien... alleen daar moeten wij nog op wachten..
gaat ie eerst weg bij AoG omdat ie het te druk heeft met school, gaat ie stiekem wars spelen voor een andere mod
Verwijderd
Maak je een serieuze post verwijderen ze hem. En post met zulke persoonlijke aanvallen, dan doet men niks
Leuk om te weten
Maar iig ik speel eik amper met BFE, maar ja een buitenkansje om een FH mee te warren laat ik natuurlijk niet liggen
Da's nog eens goed nieuws!FH Storms The Pacific Shores! - 10/12/03 By: subbo Comment
Great news for all you fans of FH and the Pacific Shores mod; We have merged!
Thats right, now you'll all get to enjoy the great stuff by the talented guys of Pacific Shores inside this monster of a mod that FH is quickly becoming. I personally cant wait to use all their professional quality vehicles in FH soon.
Verwijderd
Pasific Shores zou ook een mod worden voor BF1942, met als theme het Pasifische Theather. Maar ze hadden wat problemen met het aantal mensen geloof ik, maar ze hadden al best een boel mooi werkt af. Nu heeft die mod (en de modmakers ervan natuurlijk) zich bij FH aangesloten.
Dus kan je rekenen op een paar hele knappe Pasific maps/vehicles/weapons/etc
in ASEAnimal Mother schreef op 26 oktober 2003 @ 07:59:
Ik gebruik ook The All-Seeing Eye, maar kan geen enkele FH server vindenHij staat ook niet in het 'Mods' lijstje van BF1942..
file > update filters
dan staat ie er wel bij
Verwijderd
Ik was vooral getrokken door de berichten omtrent de correctheid van wapens/voertuigen.
Een tank uitschakelen met een 1 klap van een Panzerfaust moest nu echt mogelijk zijn e.d.
1 shot.. 1 kill.. dat moest ik ook tegenkomen in deze MOD.
Nah ik gister zoals gezegd dus geinstalleerd.. start hem op.. muziek komt omhoog, filmpje gaat draaien.. en ik had al direct tissues nodig
Ok.. ik heb eerst wat maps offline geprobeerd en dat beviel me ' best' .. niet echt spannend ofzo.. maar de skins/models/geluid bevielen me uitstekend!
Ik startte Karelia.. die met de bossen en loopgraven.. OW MAN !!
Die map is echt perfect voor FH !!
Hop online daarmee en met een servertje van 50 man meegedraait... ow shit zeg.. natte-broeken-werk !!
Genoeg bugs om op te noemen maar DC zal bij mij niet meer draaien!
Punt.. FH destemeer!
Ook strak dat je nu geen kans hebt op een dozijn snipers, mooi opgelost zo zeg..
Is er al wat bekend over 0.5e ???
het gebrek aan lamers in FH servers is ook interresant.
wat bugs betreft vind ik het heel erg meevallen, zeker voor een 50% versie.
de meeste dingen die missen zijn icoontjes of death animations.
daar kan ik ook wel zonder
Verwijderd
Anyway van BF42.com:
For the soldiers longing for their Forgotten Hope Mod fix in 1.5 the team has released their .5e hotfix to make FH compatible with the newest version of Battlfield.
BF42.com MirrorFH 0.5E (HOTFIX) Released - 11/2/03 by: Team The FH Intelligence Division sends word via telegram. Here's what the it has to day. Fellow Soldiers: The new version 1.5 patch has been applied to numerous soldiers worldwide, many of which have found themselves unable to wield Forgotten Hope specific vehicles and weapons. Lucky for those soldiers our intelligence division was right on time to fix these new found problems. The new 0.5E (HOTFIX) is out. Also intelligence has pushed the Pacific Front further into the Philippine Islands. Soldiers are being deployed at this very moment. Be careful in taking the islands and be sure to work with your teammates. We are also working on new weapons of war for your use during these battles, be sure to keep a lookout for the next FH 0.6 patch which will include these new weapons of war!
FH TEAM
Forgotten Hope Mirror
Galactic Fringe Mirror
Warumdarum.de Mirror
BF42.de Mirror
Discuss more on this in our Forgotten Hope Forums.
nog mirrors voor die patch iemand?
die van sauron zitten allemaal bomvol
Verwijderd
Ik heb hem gedownload van de Warumdarum.de Mirror.
En daar zat een Backdoor.Theef.123 in verscholen...
- Shit..hij zit overal in..maakt niet uit welke mirror..grrrrrr!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 19:00 . Reden: Backdoor overal..argh ]
Verwijderd
Had hem een uur of anderhalf van bf42.com, even registreren op je spam-adres en ik had hem zo binnenRocketKoen schreef op 03 november 2003 @ 17:20:
raar als iets doodbloed dat niet speelbaar is
nog mirrors voor die patch iemand?
die van sauron zitten allemaal bomvol
Mijn AVG vind niks.. ik update m elke dag. Heb je geen heuristic scanning oid aanstaan?Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 18:12:
Waarschuwing
Verwijderd
Onzin, ik denk dat je het virus gewoon zelf hebtVerwijderd schreef op 03 november 2003 @ 18:12:
Waarschuwing
Verwijderd

Verwijderd
ik weet zeker dat .6 het wachten waard zal zijn
[ Voor 9% gewijzigd door Snow_King op 14-11-2003 12:03 ]
Jep, lees de FH site maar (Bron: http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html)Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 07:55:
Er gaan geruchten dat FH 0.6 vandaag uitkomt, maar ik moet uit officiele bronnen helaas melden dat het echt nog een aantal weken gaat duren.
Also the FH team would like to announce that there will be no update for Friday, November 14th (tomorrow). We have no desire to compete with another mod. We also respect the work that others in the modding community are doing and we do not wish to take away their moment in the spotlight. However updates will return on Saturday, November 15h!!
Soz, voor de dubbelpost!

[ Voor 9% gewijzigd door Snow_King op 14-11-2003 12:34 . Reden: Dubbelpost ]
Ik vind FH toch leuker (BG42 is FH maar dan BF1942 stijl).
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Verwijderd
Ik zoek nog een degelijke mirror voor die mappack. Kent iemand wat leuke linkjes?Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 19:19:
Er is daar en tegen wel een alleraardigst mappack uitgekomen van FH. De maps die ik tot nog toe gespeeld hebt zijn erg leuk!
http://www.bf42.com/index.php?site=file&id=114L3TUC3 schreef op 15 november 2003 @ 21:25:
[...]
Ik zoek nog een degelijke mirror voor die mappack. Kent iemand wat leuke linkjes?
Ik hoop echter wel dat er in de uiteindelijke (1.0?) versie een groot aantal boten / schepen inzitten, want dat miste ik het meeste in het officiele Battlefield.
Surfin' paradise!
ze zijn voor .6 gemerged met pacific shores mod. dus er komen zeker veel bootjesSnappie88 schreef op 17 november 2003 @ 18:06:
Zo, ik moet eerlijk zeggen dat het er allemaal wel lekker eruit ziet! Kan helaas niet online spelen, maar die screens zien er vet uit.
Ik hoop echter wel dat er in de uiteindelijke (1.0?) versie een groot aantal boten / schepen inzitten, want dat miste ik het meeste in het officiele Battlefield.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
ligt er helemaal niet uit hoor
oww.. sorry ik had de verkeerde voor me ' www.fhmod.com 'RocketKoen schreef op 17 november 2003 @ 18:56:
http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html
ligt er helemaal niet uit hoor
Enne, die fan-released mappack vind ik niet echt bij de FH sfeer passen. De maps zijn wel leuk maar doen mij te veel denken aan het originele BF1942.
Surfin' paradise!
Je hebt alleen een XP 5000 + en een Radeon 12.000 nodig om het zo op je scherm te toveren
Woei, maar even bij het OC forum binnenlopen.Snow_King schreef op 18 november 2003 @ 19:08:
ja, ik kan ook niet wachten, echt té mooi allemaal.
Je hebt alleen een XP 5000 + en een Radeon 12.000 nodig om het zo op je scherm te toveren

volgende poging: zelfde
specs in sig, weet iemand wat er aan de hand is?
bvd
Ga naar je installatiedirectory van Battlefield en kies de map settings en open vervolgens VideoDefault.con met bijvoorbeeld Notepad. Zoek naar de commandline: renderer.allowAllRefreshRates 0 en maak van die 0 een 1.
Dit had je trouwens makkelijk middels de search kunnen vinden; dit is al in talloze topics langsgekomen.
Verwijderd
en prince, dat is het probleem niet, als ik dat niet gedaan had kan ik het spel niet eens opstarten

Volgens mij wordt 0.6 echt een genot om de vliegtuig gewoon al te zien.. !
Verwijderd
werken de mappen in een local game wel? of knalt ie dan ook terug naar desktop?Imperium schreef op 21 november 2003 @ 11:20:
allemaal al gechecked, zelfs heel de mod in een aparte map gedaan, en dan in de mod folder gepleurd, werkt ook niet.
en prince, dat is het probleem niet, als ik dat niet gedaan had kan ik het spel niet eens opstarten
Twee van de maps die in die mappack zitten hebben bot-support voor COOP-play, namelijk Giza en Valirisk. Nou werkt Giza prima bij mij in COOP mode, maar als ik Valirisk wil laden dan knalt de game terug naar de desktop op ongeveer 4/5e van het laad-balkje. Ik heb Valirisk in Conquest mode ingeladen (duurt ongeveer 5 minuten (!) laden) en dan werkt die map wel.
Mijn vraag is dan ook: werkt Valirisk bij jullie wel in COOP mode? En een extra vraag: duurt het inladen van Valirisk bij jullie ook zo ongelofelijk lang?
Ik heb een AthlonXP2000+ met 512 MB DDR (PC2100) en een Radeon 9700 Pro. En BF1942 loopt verder gewoon goed op mijn PC.
Verwijderd
edit: heb ook bf helemaal geuninstalld en opniew geinstalleerd en ook fh geinstalleerd. Met en zonder patch nogsteeds hetzelfde probleem
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 18:08 ]
Je moet de ROOT van Battlefield selecteren in de installer(s).Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 17:44:
Dat stomme kut fing doet het bij mij nietik heb alles al geprobeert maar tijdens het laden knalt ie naar me desktop. Hij geeft wel aan dat ik versie 1.5c heb. Heeft iemmand nog een idee? Ik heb de patch in blablabla/eagames/bf1942 gestopt.
Verwijderd
combineren met patch 1.5 voor battlefield lijkt me nuttigHij geeft wel aan dat ik versie 1.5c
Verwijderd
wel ff registreren op de site.
http://www.bf42.com/index.php?site=download_center&cat=2
Honda viertakt, often imitated, never duplicated!
205.177.13.28:14567
Have fun!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!