ok, mensen, zijn er al nederlandse servers up? zo ja, IPS PLEASE
heb net game gekocht en gisteravond om 4:27 de mod gedownload(nog interesant gesprek gehad met defined
)
lets rock
lets rock
*burp*
*burp*
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
voor dezelfde reden dat men linux gratis aanbiedtKwartjuh schreef op 27 September 2003 @ 15:05:
Waarom zouden ze dat proggie dan gratis aanbieden? Ik wil gewoon normaal downloaden, zonder die baggerpoep
Bedankt hoor, daar gaat het niet om, maar ik vertrouw het voor geen cent
Ik ben overigens nu snel aan het downloaden van Fragland (deed het eerst niet)
Er zijn toch heel veel programmaas die gratis zijn en geen spyware bevatten? e-mule is er zo een (GNU GPL gelicenseerd). Als daar al spyware zou inzitten (in het origineel) dan zouden mensen dat er in no-time uitslopen. Je hoeft niet _zo_ paranoide te zijn!Kwartjuh schreef op 27 September 2003 @ 15:05:
Waarom zouden ze dat proggie dan gratis aanbieden? Ik wil gewoon normaal downloaden, zonder die baggerpoep
Bedankt hoor, daar gaat het niet om, maar ik vertrouw het voor geen cent
Ik ben overigens nu snel aan het downloaden van Fragland (deed het eerst niet)
Verwijderd
Gebruik gewoon ASErimpeldinky schreef op 27 September 2003 @ 15:01:
ok, mensen, zijn er al nederlandse servers up? zo ja, IPS PLEASEheb net game gekocht en gisteravond om 4:27 de mod gedownload(nog interesant gesprek gehad met defined
)
lets rock
Verwijderd
Idd helemaal mee eens, is dit nou zo'n lang verwachte mod? ik vindt hem tegenvallen. Veel bugs zitten er nog in, en de nieuwe tanks/vliegtuigen vink niet super mooi ofzo. Enige wat wel vet is, is dat je van die watervliegtuigen hebtM@NIC schreef op 27 september 2003 @ 16:20:
Lekkere mod hoor
Hij is alleen nog lang niet af, sommige cockpits (?) bestaan nog niet, sommige voertuigen zijn erg buggy en de meeste maps zijn niet echt super.
Vooral die crete is een drama!
Een beetje balans vinden in de maps is ook moeilijk, vaak zijn de duitsers oppermachtig.
Maar hij is IMHO beter dan het orgineel
En de tiger tank rules
Zie ze eens allemaal vluchten
Verwijderd
nee, tis een 1ste beta van de langverwachte mod..wij zijn allen betatesters..dus niet zagen, maar bugs reportenVerwijderd schreef op 27 September 2003 @ 16:32:
[...]
Idd helemaal mee eens, is dit nou zo'n lang verwachte mod? ik vindt hem tegenvallen. Veel bugs zitten er nog in, en de nieuwe tanks/vliegtuigen vink niet super mooi ofzo. Enige wat wel vet is, is dat je van die watervliegtuigen hebt
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 17:34 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 18:34 ]
Heb je echt het hele topic gelezenVerwijderd schreef op 27 september 2003 @ 18:34:
weet nog iemand een goeie mirrors voor de map pack van Forgoten Hope
en niet een dat je met prog moet downloaden
Verwijderd
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Verwijderd
1.3GBHuggyB schreef op 27 September 2003 @ 19:48:
Zegge.......... hoe groot is die FH folder in /mods?
De meeste maps zijn heel vet, alleen Crete en Atlantic (of zo) zijn echt enorm slecht. Vooral Atlantic, daar moet je niet raar opkijken als je 5 minuten op een battleship zit en gewoon niets of niemand tegenkomt, zeker als de 'kapitein' ook nog eens een prutser is. Die sneeuwmap (Visalia) of zo is ook gemaakt door een amateur, vooral in het midden, je ziet meteen dat er gewoon wat objecten zijn neergedonderd en dan ook nog allemaal dezelfde objecten. Een zware overkill aan rokende puinhopen ook.jagermeister1 schreef op 27 September 2003 @ 19:43:
Wat is er overigens mis met de maps? Ik vond het juist relaxed dat er een hoop nieuwe maps bijzitten, maar als ze 1 voor 1 zuigen...sja...
*burp*
Verwijderd
Verwijderd
Je kan ASE (All Seeïng Eye) ook ff downloaden, is IMO wel een fijn progje daar ken je ook alle servers in vindenVerwijderd schreef op 28 September 2003 @ 22:53:
Heb net alles binne & geinstalleerd. Kan alleen met de ingamebowser geen servers vinden. Iemand IP's?
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 23:11 ]
Is jouw ASE wel helemaal geupdated dan, want als het goed is kun jij bij mods dan "Forgotten Hope" Selecteren. Want als je other mods doet kan ik er in komen dat je er zo weinig vindVerwijderd schreef op 28 September 2003 @ 23:06:
die heb ik, maar hoe vind ik dan FHgames?
Edit, gevonden:other modszijn er alleen niet zoveel
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Dunno, maar hij update zichzelf toch? Heb wel de mods dc, pirates enz, maar geen FH.primemaximuz schreef op 28 September 2003 @ 23:26:
[...]
Is jouw ASE wel helemaal geupdated dan, want als het goed is kun jij bij mods dan "Forgotten Hope" Selecteren. Want als je other mods doet kan ik er in komen dat je er zo weinig vind
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 10:39 ]
Verwijderd
ik ook dusVerwijderd schreef op 29 September 2003 @ 15:50:
Krijg er een beetje een battlefield zoals het had moeten zijn gevoel bij
[ Voor 5% gewijzigd door rimpeldinky op 29-09-2003 16:41 ]
*burp*
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 18:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
wijze woorden
[ Voor 57% gewijzigd door jagermeister op 29-09-2003 21:55 ]
Verwijderd
reb00t je pc is en run het dan (had ik ook namelijk)Help!!!! schreef op 29 September 2003 @ 19:58:
Heb ik dus net de main file geinstalleerd geeft ie aan het einde dit:
"Forgotten Hope 0.5B MAIN FILES has not been totally installed because of the following reason:
This file contains invalid data.
You will have to run this utiility again to completely install Forgotten Hope 0.5B MAIN FILES."
Right![]()
heb die installer nog ns gerunt en dat hielp niet.
daarna de mappack geinstalled en toen gaf ie geen foutmelding.
Iemand hier dit ook gehad?
Heb niet zoveel zin om die file opnieuw te downen maar er zit denk nix anders op?
Ik doe maar weer eens een fresh install. Al die mods van afgelopentijd door elkaar doet de installatie volgens mij ook geen goed.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 30-09-2003 00:48 ]
Verwijderd
het is nu zo dat idereen kan sniperen, als je een tegenstander kan zien kan je m ook platleggen, geen sniper voor nodigVerwijderd schreef op 30 September 2003 @ 00:20:
Hmm downloading as we speak
Ik heb er best hoge verwachtingen van als ik dit lees, ik ben een echte teamwork freak.
Hoewel mijn favo class ( Sniper ) iets anders doet vermoeden
Maar als sniper zorg je ook voor veel teamwork dus dat zit wel goed
*burp*
clan only jaVerwijderd schreef op 30 September 2003 @ 12:19:
Draait de AoG server nu eigenlijk FH?
Ja idd, hetzelfde heb ik ook met Market Garden.CorteX schreef op 30 September 2003 @ 15:37:
jagermeister1, jij hebt wel precies de kutmappen niet gespeeld. Dus bereid je daar nog even op voor. Hoewel Kharkov Winter ook stoer is, terwijl ik Kharkov (retail) geen donder aan vind.
Verwijderd
*burp*
Atlantic bedoel je. En ik zat op een server waar die schepen gewoon respawnden, dan is het pas echt een saaie map.RocketKoen schreef op 30 September 2003 @ 17:36:
Altanlic = die map..
ik had em laatst, maar hij was afgelopen voordat ik echt mee kon doen.....
de hoofdschepen gezonken ofzo = game over
Verwijderd
Social Life? Wa's da? Volgens mij iets uit mijn pre-BF1942 tijd...
| Specs Aurora24 | My music |
Mwoah...dan vind ik Iwo Jima nog net ff iets leuker.Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 22:25:
FH is wel aardige mod, maar toch kan geen enkele mod tippen aan de lol van het origineel
Ben nog steeds verslaafd aan Wake Island spelen met 64 mensen
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Verwijderd
Met jou kan ik pratenSnow_King schreef op 30 september 2003 @ 22:34:
Wake island blijft echt ruleren!
[ Voor 3% gewijzigd door dCY op 01-10-2003 15:09 ]
idd, gewoon met tnt stickies in een jeepje stappen dan kan de tiger zn loop niet snel genoeg draaien, uitstappen en tnt er op leggen, weer instappen en wegrijden, ff bye typen en boem (of de duitser in kwestie stapt uit en jij stapt inRocketKoen schreef op 01 October 2003 @ 14:44:
duitse tanks zijn niet super sterk... allied anti-tank is gewoon brak.
allied tanks hebben slechte armor-piercing en dat anti-tank wapen schiet ook nog geen deuk in een plaatje staal.
en als je dan kijkt naar de panzerfaust - 1 shot 1 kill
*burp*
Heb ik (natuurlijk) gedaan maar dat hielp bij mij niet. Gisternacht dus maar het bestand opnieuw gedownload van fileplanet en quess what: geen foutmelding en gewoon gelijk spelen.Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 22:06:
[...]
reb00t je pc is en run het dan (had ik ook namelijk)
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq