[BF1942 mod] Forgotten Hope

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 5.593 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

ok, mensen, zijn er al nederlandse servers up? zo ja, IPS PLEASE :) heb net game gekocht en gisteravond om 4:27 de mod gedownload(nog interesant gesprek gehad met defined :P )
lets rock })

*burp*

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
Waarom zouden ze dat proggie dan gratis aanbieden? Ik wil gewoon normaal downloaden, zonder die baggerpoep :|

Bedankt hoor, daar gaat het niet om, maar ik vertrouw het voor geen cent :)
Ik ben overigens nu snel aan het downloaden van Fragland (deed het eerst niet)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 27 September 2003 @ 15:05:
Waarom zouden ze dat proggie dan gratis aanbieden? Ik wil gewoon normaal downloaden, zonder die baggerpoep :|

voor dezelfde reden dat men linux gratis aanbiedt ;)

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ok... ik heb het wat gespeeld [helaas nog geen servers gevonden..] maar het is niet echt de mod waar ik BF weer voor heb geinstalleerd.. dus een paar beta's overslaan en over een paar maandjes kijken..

Vooral de wapens/animaties ed. komen nogal nep over, en ze schieten soms veel te snel [voor een single shot wapen..] Ik weet ook niet of er 'unit caps' zitten op de classes met machinegeweren, want als dat niet zo is, dan is het gewoon een BF rerun. [dat iedereen met alleen automatics rondloopt, en single shot wapens zeldzaam zijn].

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kwartjuh schreef op 27 September 2003 @ 15:05:

Er zijn toch heel veel programmaas die gratis zijn en geen spyware bevatten? e-mule is er zo een (GNU GPL gelicenseerd). Als daar al spyware zou inzitten (in het origineel) dan zouden mensen dat er in no-time uitslopen. Je hoeft niet _zo_ paranoide te zijn! ;)

Maar bittorrent is voor dit soort applicaties (files van 500 MiB downloaden) wel bijzonder goed. Helaas lijkt bittorrent toch nog niet zo van zijn benen te komen; vaak zijn er maar weinig seeders en ook niet (heel) veel leechers. Ik heb FH ook maar van fragland gedownload dat ging heel snel, veel sneller dan het met bittorrent zou gaan (omdat ik een trieste upload heb). Maar ik ben voor bittorrent!

Verwijderd

Die geluiden zijn idd zeer goed!

Verwijderd

rimpeldinky schreef op 27 September 2003 @ 15:01:
ok, mensen, zijn er al nederlandse servers up? zo ja, IPS PLEASE :) heb net game gekocht en gisteravond om 4:27 de mod gedownload(nog interesant gesprek gehad met defined :P )
lets rock })
Gebruik gewoon ASE ;)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Lekkere mod hoor :9
Hij is alleen nog lang niet af, sommige cockpits (?) bestaan nog niet, sommige voertuigen zijn erg buggy en de meeste maps zijn niet echt super.
Vooral die crete is een drama! :/
Een beetje balans vinden in de maps is ook moeilijk, vaak zijn de duitsers oppermachtig.
Maar hij is IMHO beter dan het orgineel :)

En de tiger tank rules :D
Zie ze eens allemaal vluchten :Y)

Verwijderd

M@NIC schreef op 27 september 2003 @ 16:20:
Lekkere mod hoor :9
Hij is alleen nog lang niet af, sommige cockpits (?) bestaan nog niet, sommige voertuigen zijn erg buggy en de meeste maps zijn niet echt super.
Vooral die crete is een drama! :/
Een beetje balans vinden in de maps is ook moeilijk, vaak zijn de duitsers oppermachtig.
Maar hij is IMHO beter dan het orgineel :)

En de tiger tank rules :D
Zie ze eens allemaal vluchten :Y)
Idd helemaal mee eens, is dit nou zo'n lang verwachte mod? ik vindt hem tegenvallen. Veel bugs zitten er nog in, en de nieuwe tanks/vliegtuigen vink niet super mooi ofzo. Enige wat wel vet is, is dat je van die watervliegtuigen hebt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 16:32:
[...]

Idd helemaal mee eens, is dit nou zo'n lang verwachte mod? ik vindt hem tegenvallen. Veel bugs zitten er nog in, en de nieuwe tanks/vliegtuigen vink niet super mooi ofzo. Enige wat wel vet is, is dat je van die watervliegtuigen hebt :)
nee, tis een 1ste beta van de langverwachte mod..wij zijn allen betatesters..dus niet zagen, maar bugs reporten :)

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Speelde net even Market Garden met een man of 20, maar het liep een beetje sluggish bij mij, geen lag, maar echt grafisch, terwijl ik toch een redelijk rappe videokaart heb (gf4 ti4400), met andere mods heb ik daar geen last van. Ben ik de enige ?

Verders een mooie mod, vooral het geluid is erg goed.

Verwijderd

Ik weet het niet ik ga het net spelen op mijn readon 9500 pro kaart :+ met een P3 800mhz :|

alleen moet ik die verdomde map pack hebben Van Forgoten Hope
Moet eerst een half uur wachten op Fileplanet 8)7 |:( :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 17:34 ]

Verwijderd

zucht zat andere mirrors...

Verwijderd

weet nog iemand een goeie mirrors voor de map pack van Forgoten Hope
en niet een dat je met prog moet downloaden

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 18:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 18:34:
weet nog iemand een goeie mirrors voor de map pack van Forgoten Hope
en niet een dat je met prog moet downloaden
Heb je echt het hele topic gelezen :? Meestal begin ik bij het begin :+

subtiele hint...

Verwijderd

Heb net mijn eerste potje online gespeeld, maar ongelovelijk de mensen die deze mod spelen zijn nog dommer dan in desert combat.

Ik wist meteen tank te bemachtigen en daar zo'n 20 min in rond kunnen rijden.
Terwijl 1 AT rocket genoeg is om een tank te vernietigen.

Echt van die ventjes die met een gewoon geweer schietend op je tank komen af rennen.

btw voor degenen die downloadlinks zoeken, kijk eens op pagina 8.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hmm...jammer. De reacties van de meesten vallen me een beetje tegen. Ik heb hem zelf niet kunnen spelen, maar jullie hebben me aan het twijfelen gebracht of het wel de moeite waard is om te proberen.

Heb momenteel niet veel tijd. Ik zal de download wel gewoon aan zetten en er ff naar kijken als ik wel tijd heb.

Is deze mod beter als de Soldiers9Realism mod? (ben ff die nieuwe naam kwijt)

Wat is er overigens mis met de maps? Ik vond het juist relaxed dat er een hoop nieuwe maps bijzitten, maar als ze 1 voor 1 zuigen...sja...

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Zegge.......... hoe groot is die FH folder in /mods?

Verwijderd

de maps zuigen niet en het is beter dan een beta van welke andere mod dan ook, de maps zijn enorm goed zo niet beter als de Dice maps

• HuggyB
1.80 Gig?

Klopt dat? Die waardeloze installer kapte er gewoon mee. Net getest... en local doet ie et wel....
Klote Click Team installers.

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bij mij stopte de installer ook, maar bleef wel aan. Moest killen met windows taakbeheer. Maar werkt wel prima.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:42
Zijn er al snelle nl of be mirrors bekend?
Screenie zien er wel heel strak uit :P

Verwijderd

GAAF! Net ff nog een paar plaatjes getsjekt. Heel erg mooi. Zelfs andere vehicle skins voor verschillende streken/weersseizoenen. En de komende versie zullen nog meer voertuigen worden toegevoegd oa. een pantser trein! Wauw.....

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Snelle mirrors zijn er op dit moment niet echt. Tenzij iemand met een prive FTP komt oid :*

Anyway, denk dat fileplanet het snelste is :/

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

HuggyB schreef op 27 September 2003 @ 19:48:
Zegge.......... hoe groot is die FH folder in /mods?
1.3GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Ik vind de mod beetje tegenvallen. Die screens en alles (verhalen enz) klonken/zagen er goed uit maar tvalt toch beetje tegen. Dat komt vooral omdat de stuff die ze in die mappen gooien goed zijn als je wil samenwerken maar half battlefield heeft daar geen zin in en probeert alleen maar zijn team te irriteren.

Maar... de mod doet het zeker niet slecht voor een eerste release-versie. Nog wat irritante bugs verhelpen en dan kunnen ze gaan beginnen met het tweaken van de gameplay, het kan beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
jagermeister1 schreef op 27 September 2003 @ 19:43:
Wat is er overigens mis met de maps? Ik vond het juist relaxed dat er een hoop nieuwe maps bijzitten, maar als ze 1 voor 1 zuigen...sja...
De meeste maps zijn heel vet, alleen Crete en Atlantic (of zo) zijn echt enorm slecht. Vooral Atlantic, daar moet je niet raar opkijken als je 5 minuten op een battleship zit en gewoon niets of niemand tegenkomt, zeker als de 'kapitein' ook nog eens een prutser is. Die sneeuwmap (Visalia) of zo is ook gemaakt door een amateur, vooral in het midden, je ziet meteen dat er gewoon wat objecten zijn neergedonderd en dan ook nog allemaal dezelfde objecten. Een zware overkill aan rokende puinhopen ook.

Maar goed, de rest van de maps is echt 'retail-kwaliteit'. Krazelia is zo'n enorme supermap, en die andere in de bossen is ook geweldig. Orte is ook super. En er komen nog vette maps aan zoals Gold Beach. Maar tot nu toe vind ik Krazelia echt een supermap, mooie sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ramelle
die lijkt me zo ontzettend vet
(laatste battle in saving private ryan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ik vind het een prachtige mod, goed gebalanceerd mooi realistme en als er teamplay is is het nog mooier

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Tis een kutmod, ze hadden hem beter pas kunnen releasen wanneer hij echt af was.... De Duisters zijn veel sterker qua tanks etc... De vliegtuigen trekken voor geen meter op, ze kunnen het water in zonder in 1x te ontploffen (doen ze wel maar duurt even) De maps zijn kaal, groot en saai. En over liggen dampende tank resten die alleen maar voor fps drops zorgen. Jammer maar helaas, ik hoop dat de volgende patch beter wordt, totdan speel ik hem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

:? voor een eerste release heeft ie minder bugs dan DC en EoD volgens mij, wees blij dat BETA's worden gereleased want alleen maar retail spelen is ook wel saai, daar komt bij dat gamers nu bug's reporten en het dan gaandeweg alleen maar beter kan worden.

retail gaat strax ook naar 1.5 omdat er bug's inzaten, dus een spel is eigenlijk nooit helemaal af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de eerste beta is deze mod zeker de moeite waard. Ik ben alleen niet helemaal zeker van de game-balance. Om eens even een voorbeeld te noemen,, ik zat vanmorgen op een server de market-garden map te spelen. Kom ik daar met een sherman-firefly een duitse tiger tegen. Ik shiet twee keer van zeer korte aftand tegen zijn zijkant aan, waarop hij met zijn koepel draait en me wegknald. Niet alleen is dat slecht vanuit het balance oogpunt, maar het is ook a-historish.; de sherman firefly had namelijk een zeer lang 76 mm kanon dat op korte afstand met gemak het pantser van een tiger kon doorboren. Daar was deze tank dan ook speciaal voor ontwikkeld. Zo zijn er wel meer dingen, zoals het feit dat de ondersteunende MG's hopeloos inaccuraat zijn-ook vanuit liggende positie-en de geweren de precisie en kracht van een rail-gun hebben.

Ondanks deze minpunten wil ik wel even duidelijk maken, dit is een pracht-mod, zeker het spelen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ja, Assault loopt inderdaad met een railgun rond. Hoewel ik het liever InstaGib noem als UT-er. :)

En Sauron-XP, kale maps? Dan heb je het over die drie die ik had genoemd, want die andere zijn juist het tegenovergestelde. Ik heb trouwens mega framedrops in Bocage, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
nadeel van de BF engine is dat ie geen rekening houd met afstand.
granaten gaan wel sneller als ze net uit de loop komen, maar dat telt niet mee in de berekening van de dmg.

normaal zou een shell door het pantser heengaan en binnenin ontploffen, instant death.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:08

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik zag ook nog iets "raars", als ik met de bazooka schiet, en hij raakt de grond, ketst ie af op de grond, en stuitert ie iets omhoog, waarna hij met de volgende keer de grond raken ontploft, dit hoort, of is het een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net alles binne & geinstalleerd. Kan alleen met de ingamebowser geen servers vinden. Iemand IP's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 22:53:
Heb net alles binne & geinstalleerd. Kan alleen met de ingamebowser geen servers vinden. Iemand IP's?
Je kan ASE (All Seeïng Eye) ook ff downloaden, is IMO wel een fijn progje daar ken je ook alle servers in vinden :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die heb ik, maar hoe vind ik dan FHgames?

Edit, gevonden:other mods :D zijn er alleen niet zoveel :'(

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik kan er altijd genoeg vinden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 23:06:
die heb ik, maar hoe vind ik dan FHgames?

Edit, gevonden:other mods :D zijn er alleen niet zoveel :'(
Is jouw ASE wel helemaal geupdated dan, want als het goed is kun jij bij mods dan "Forgotten Hope" Selecteren. Want als je other mods doet kan ik er in komen dat je er zo weinig vind :D

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik heb de mod heel de weekend gespeeld!! echt vet!!! _/-\o_ vooral de stuka met het geluid als je aan het duiken bent.. Bij Crete heb je wel lame ass tanks bij de allies.. zwaar langzaam rijdend.. lopen gaat sneller.. ik draai FH op 1600x1200.. alles gaat nog goed.. alleen bij Orel map heeft ie het wel zwaar.. ik weet nu niet of het aan mijn pc ligt of aan de server.. (ivm met de groote van map).

Maare.. ik vind wel veel russische mappen erin zitten.. komen er nog andere mappen uit..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

primemaximuz schreef op 28 September 2003 @ 23:26:
[...]

Is jouw ASE wel helemaal geupdated dan, want als het goed is kun jij bij mods dan "Forgotten Hope" Selecteren. Want als je other mods doet kan ik er in komen dat je er zo weinig vind :D
Dunno, maar hij update zichzelf toch? Heb wel de mods dc, pirates enz, maar geen FH.

Gisteren wel een gamepje gevonden en het is een leuke mod. Lekker realistisch. Bunnyhoppen is er niet bij. Veel kruipen&sluipen

Wel lastig dat je niet weet wat wat is bij de characterselection (of hoe dat ook mag heten). maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

oww.. ik vroeg het te snel af... er komen inderdaad nog meer dingen uit.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:42
Heb hem net gedownload... Ben hem van mijn werk naar thuis aan het pompen. Vanavond eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:14

Snow_King

Konijn is stoer!

tis echt een geweldige mod, soort XWWII!

De map Karelia ruled echt, je kan niet als een dumb ass gewoon ff het veld oversteken, instant-death (hé YoG :P)

We waren gisteren even op de Army of GoT clanserver aan het spelen met zijn allen, YoG gewoon stug met zijn APC dat hele veld door crossen, jammer voor hem, hij stierf :P

Er moeten nog een hoop bugs uit de mod worden gehaald maar de potentie om #1 te worden heeft hij zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend gedownload nog niet gespeeld, zo eerst Warhammer 40k Firewarrior ff testen, daarna zal ik er ook eens een blik opwerpen :)

Maar ik vertrouw wel op de mening van de heer boven mij ^^ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff gespeeld, w00t toppertje hoor. Ik zat eerst in Karhelia (oid) zeker een sterke map daarna in een map met allemaal bomen en heuvels. 64 players 8)

Krijg er een beetje een battlefield zoals het had moeten zijn gevoel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 15:50:

Krijg er een beetje een battlefield zoals het had moeten zijn gevoel bij :)
ik ook dus :D

[ Voor 5% gewijzigd door rimpeldinky op 29-09-2003 16:41 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Kijjjjjjjk, dit is nou Battlefield 1942.
Echt netjes hoor.

Alleen zitten wel veel mensen te zeuren over een bepaald soort rifle... die kan snel achter elkaar schieten en raken = dood. Vind het wel leuk zo.
Dat maakt de gevechten wel interessant. Vind de maps ook wel heel erg aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

het is pas de eerste versie van deze mod mensen, heb geduld!

DC is nog erger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen last van behoorlijke framedrops :(

Terwijl BF en DC gewoon soepel lopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ja ik had zonet ook voor het eerst last van framedrops, maar dat was op een 64 (?) player server.
En sja als je dan met je plane over een dik gevecht vliegt wil ie nog wel eens droppen ::(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daar heb ik ook last van Weet iemand er iets op
Maar dan bij EVe Of Destruction Bijv als ik bij een stenen huis zit krijg ik een vette lag van hier tot Mijn Neef in amsterdam :|

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een punt van kritiek..

de wapenmodels

Die zien der echt niet uit!

jaja ik weet het 0.5 beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

klopt, die wapenmodels zijn echt, tja hoe moet je het zeggen.
Net speelgoed, hele wapen is over de gehele lengte de zelfde kleur, je ziet bijv geen verkleuring in het hout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die carbine bijvoorbeeld...

Maar goed daar komt nog wel verandering in. Hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook gaar vind is dat niet iedereen soldaat granaten heeft?
dacht dat elke doorsnee soldaat daar wel mee uitgerust was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officers hebben geen granaten maar verrekijkers de rest weet ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik vooral geweldig vind van deze mod is het gevoel dat deze mod mij geeft. IK heb echt het idee dat ik in WOII zit, je moet continu op je hoede zijn, veel meer sluipen en voorzichtiger spelen, overal hoor je geluiden. Ik heb echt het gevoel dat ik midden in het slachtveld zit en dat er overal om me heen vijanden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL!

het is slagveld niet slachtveld, alhoewel dat in sommige gevallen juist andersom is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb ik dus net de main file geinstalleerd geeft ie aan het einde dit:

"Forgotten Hope 0.5B MAIN FILES has not been totally installed because of the following reason:

This file contains invalid data.

You will have to run this utiility again to completely install Forgotten Hope 0.5B MAIN FILES."

Right :(

heb die installer nog ns gerunt en dat hielp niet.
daarna de mappack geinstalled en toen gaf ie geen foutmelding.

Iemand hier dit ook gehad?

Heb niet zoveel zin om die file opnieuw te downen maar er zit denk nix anders op?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weetje hoe tof deze mod is?
ik heb zon open field map gespeeld met bomen en bosjes enzo.
TE TOF gewoon. komt zon horde mannetjes
*bambambambambambambam* *klik*
zie je er een op je af rennen en dan zit je echt zo OOOOOOOOO FUCK!
realisme de top

en ook met wake island was tof. had echt het id dat ik in een film mee vloog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Ik begin deze mod ook steeds cooler te vinden. Ik speel eigenlijk altijd als Assault 1 want die heeft een (te) goed geweer. Verder waren sommige tank models erg lelijk en nog niet af. Andere tanks zijn juist super mooi vormgegeven.
Ik hoop dat ze snel met versie 1 uitkomen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 12-09 13:41
Je moet wel ff geduld hebben met download zeg... maar hij zit nu op 98% voor de main pakket en de maps heb ik gelukkig al...

Hmm effe alvast mn schijfruimte checken... :P

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ben hem nu ff aan het installeren! Eindelijk....

Edit: Shit...ik krijg wrong file version tijdens het starten van de mod. Welke patch zitten we nu eigenlijk? 1.45 toch??

[ Voor 57% gewijzigd door jagermeister op 29-09-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

1.45 ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op 29 September 2003 @ 19:58:
Heb ik dus net de main file geinstalleerd geeft ie aan het einde dit:

"Forgotten Hope 0.5B MAIN FILES has not been totally installed because of the following reason:

This file contains invalid data.

You will have to run this utiility again to completely install Forgotten Hope 0.5B MAIN FILES."

Right :(

heb die installer nog ns gerunt en dat hielp niet.
daarna de mappack geinstalled en toen gaf ie geen foutmelding.

Iemand hier dit ook gehad?

Heb niet zoveel zin om die file opnieuw te downen maar er zit denk nix anders op?
reb00t je pc is en run het dan (had ik ook namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik doe maar weer eens een fresh install. Al die mods van afgelopentijd door elkaar doet de installatie volgens mij ook geen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe start ik em nou op? ik heb bv in de normale battelfield 1942 en dan naar custom game gegaan, en dan Forgotten Hope en dan activate, maar dan laadt hij ff en dan knalt hij terug naar desktop.. de videodefault.con staan ook nog goed. wat nu? ik heb geen icoontje op mijn desktop of zo dat ik hem direct op kan starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

BF1942.exe +game FH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm downloading as we speak :D

Ik heb er best hoge verwachtingen van als ik dit lees, ik ben een echte teamwork freak.
Hoewel mijn favo class ( Sniper ) iets anders doet vermoeden :D

Maar als sniper zorg je ook voor veel teamwork dus dat zit wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik heb hem ook ff gespeeld:

Ik vind wat ik tot nu toe heb gezien erg strak. Heb ongeveer 3 maps gezien. Zielona Gora is echt super strak. Echt een map om zonder nametags e.d. te spelen.
Veel wapens zijn iets te accuraat en dodelijk, maar goed...dat mag de pret niet drukken. Ik ben weinig tot geen bugs tegen gekomen op wat zwevend Artillerie geschut na dan. Battle of Orel vind ik een erg mooie map, alleen misschien wat te zwaar voor mijn systeem. Heb wat last van een lage fps in die stad.

Verder heb ik heel even mogen genieten van die map met die loopgraven....Oef wat is die cool. Kan me voorstellen dat dat 1 van de favorieten gaat worden. Helaas maar 2 minuten gezien ofzo. Models zien er goed uit, wapens misschien iets minder, maar daar kijk ik eigenlijk niet eens zo naar. Zou leuker zijn als je kunt richten ala Vietcong of Call of Duty (zonder crosshair), maar misschien is dat wel niet mogelijk in BF. Models van de tanks zien er ook erg goed uit en die Tiger met Xtra bepantsering en Xtra boordschutter is echt super.

Moet de mod nog ff verder aan de tand voelen, maar tot nu toe lijkt het voor mij 1 van de betere zoniet de beste mod te zijn. Ik zeg DC igg gedag.

Oja...ik vind trouwens dat ze nou eens moeten oppleuren met die standaard Battlefield maps....die heb ik onderhand wel gezien...

[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 30-09-2003 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ook zeer tevreden over :)

Het moet nog wel behoorlijk getuned worden, maar de potentie is er!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 00:20:
Hmm downloading as we speak :D

Ik heb er best hoge verwachtingen van als ik dit lees, ik ben een echte teamwork freak.
Hoewel mijn favo class ( Sniper ) iets anders doet vermoeden :D

Maar als sniper zorg je ook voor veel teamwork dus dat zit wel goed :D
het is nu zo dat idereen kan sniperen, als je een tegenstander kan zien kan je m ook platleggen, geen sniper voor nodig ;)
enne sniper zit verborgen, kun je niet zo kiezen

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Jagermeister, die loopgraven is Karelia.

Daar heb ik gisteren echt een monster score gehaald.
Ik zat in een wespe en nog iemand anders.

Er waren 2 scouts die steeds targets gaven..
De allies hadden beide vlaggen aan de overkant, dus wij met die wespe's het vuur openen.
Even goed mikken, maar als je die cams ff goed doorhebt sterven er een hele hoop mensen, count on that.

Boem, weer 3 kills.
Boem, weer 1 mensje minder.

Toen hadden we de eerste vlag langs het water na ongeveer 10 min.
Iets hoger mikken en dan midden in het bos schieten, helaas maakte ik daar wel 2 tk's :(

Maar toen ik die positie goed onder vuur had liggen en die ander ook was het zwaar voor de allies om weg te komen.
Even een bom in de loopgraven, dan op die bunker!

Ge-wel-dig!
Op die map moéten de nametags gewoon uit, dán is het echt supertof!

Go Go Go FH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draait de AoG server nu eigenlijk FH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:49
Me gaat uhm zo ff spelen, al die verhalen nu gehoort en wil het nu ook eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 12:19:
Draait de AoG server nu eigenlijk FH?
clan only ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
jagermeister1, jij hebt wel precies de kutmappen niet gespeeld. Dus bereid je daar nog even op voor. Hoewel Kharkov Winter ook stoer is, terwijl ik Kharkov (retail) geen donder aan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
CorteX schreef op 30 September 2003 @ 15:37:
jagermeister1, jij hebt wel precies de kutmappen niet gespeeld. Dus bereid je daar nog even op voor. Hoewel Kharkov Winter ook stoer is, terwijl ik Kharkov (retail) geen donder aan vind.
Ja idd, hetzelfde heb ik ook met Market Garden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

There goes my social life :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

MEGA grootte Orel map vind ik wel stoer... vooral als je middle of nowhere bent neergehaald.
Flink stuk lopen voordat je een vervoer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In market graden Heb echt last van framedrops als ik over de brug rijd dan doe ik er een 2a 1 minuten over om aan de overkant te komen. En terwijl bij de Gewoone BF1942 Market garden map nergens last van heb . Kan iemand dat uitleggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ik heb alleen in die zeemap framedrops, maar wat wil je 60 players, 1 aircraft carrier VEEL vliegtuigen en kleine bootjes + 6 grote boten(destroyers en cruisers)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Altanlic = die map..

ik had em laatst, maar hij was afgelopen voordat ik echt mee kon doen.....

de hoofdschepen gezonken ofzo = game over

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
RocketKoen schreef op 30 September 2003 @ 17:36:
Altanlic = die map..

ik had em laatst, maar hij was afgelopen voordat ik echt mee kon doen.....

de hoofdschepen gezonken ofzo = game over
Atlantic bedoel je. En ik zat op een server waar die schepen gewoon respawnden, dan is het pas echt een saaie map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
oops, ja... spelling :/

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FH is wel aardige mod, maar toch kan geen enkele mod tippen aan de lol van het origineel :)
Ben nog steeds verslaafd aan Wake Island spelen met 64 mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Wake island blijft echt ruleren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Social Life? Wa's da? Volgens mij iets uit mijn pre-BF1942 tijd... >:)

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 22:25:
FH is wel aardige mod, maar toch kan geen enkele mod tippen aan de lol van het origineel :)
Ben nog steeds verslaafd aan Wake Island spelen met 64 mensen :P
Mwoah...dan vind ik Iwo Jima nog net ff iets leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
wel een aardige mod, maar er moet nog veel aan gebeuren. iemand met 1 schot neerknallen en een tank met 1 bazookaschot opblazen is wel realistischer, maar ook een stuk minder leuk. Ze kunnen wat mij betreft meer de nadruk leggen op de extra wapens en voertuigen in nieuwe mappen dan op realisme van de damage.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Nog effe mijn verdere ervaringen...

Ik schoot met een russische tank 5 maal raak op een Tiger, Tiger schoot 1 keer raak...wat denk je ik meteen kapot en hij geen schrammetje.

Verder vind ik de nieuwe maps erg goed. Orel is misschien wat groot. Atlantic heb ik nog niet gespeeld en Crete vind ik opzich ook wel ok.

Helaas vind ik de voertuigen voor de Allies wat tegenvallen op Crete. Er zit een tank in die niet voorruit te branden is en bovendien richt ie ook weinig schade aan. Ook moet er teveel tevoet worden afgelegd in die map en dat is zeker een minpunt. Die kanonnen zijn wel leuk maar voegen niet veel toe.

Karelia en Zielona - Gora vind ik echt super maps. Erg mooi staaltje level design als je het mij vraagt.

Dan heb ik ook nog Battle of Valirisk gespeeld. Ook een erg goede map! Toch blijven Gora en Karelia de beste maps die ik tot nu toe heb gezien...

De wapens vind ik wel ok, maar ik mis granaten bij sommige classes. Ook mis ik een medikit voor de medics...

Het viel me trouwens op dat je nu op de zijkant van een Panzer kunt meeliften....erg cool al zou je dan ook nog kunnen schieten vanaf dat apparaat. Vliegtuigen zien er ook erg mooi uit allemaal!

Kortom en mod die ik zeker blijf spelen en 1'tje waarvan ik in de gaten ga houden of er updates komen.

Nog 1 punt van kritiek....ze mogen van mij inprincipe alle custom maps er uit halen, deze heb ik nu wel gezien. Beter voegen ze nog maps toe van bovengenoemde kwaliteit! Dan wordt het een klapper waar Dice en EA nog een puntje aan kunnen zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het met jagermeister eens. Die tiger moet echt een beetje ge-rebalanced worden. Gisterenavond nog shoot ik twee keer met een T-34 van point-blank afstand op zijn de achterkand van zo'n monster, draait ie gewoon zijn koepel om en knalt me weg. Tja....

En creta kan inderdaad beter uit deze mod verwijderd worden. Het is natuurlijk wel waar dat de britse tanks uit die periode erg zwaar bagger waren, maar er is gewoon geen lol aan. Eigenlijk is aan het hele concept van deze map geen lol aan.

Maar voor de rest vind ik de custom maps van deze mod juist van heel hoge kwaliteit, vaak beter dan wat Dice ons gebracht heeft.

een stukje slecht nieuws ook, de llama's hebben deze mod ontdekt; het gebasecamp was gisterenavond weer eens niet van de lucht *diepe zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 30 september 2003 @ 22:34:
Wake island blijft echt ruleren!
Met jou kan ik praten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
duitse tanks zijn niet super sterk... allied anti-tank is gewoon brak.
allied tanks hebben slechte armor-piercing en dat anti-tank wapen schiet ook nog geen deuk in een plaatje staal.

en als je dan kijkt naar de panzerfaust - 1 shot 1 kill :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

idd Wake island blijft goed.. al toen het als een demo versie uit kwam.

[ Voor 3% gewijzigd door dCY op 01-10-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

RocketKoen schreef op 01 October 2003 @ 14:44:
duitse tanks zijn niet super sterk... allied anti-tank is gewoon brak.
allied tanks hebben slechte armor-piercing en dat anti-tank wapen schiet ook nog geen deuk in een plaatje staal.

en als je dan kijkt naar de panzerfaust - 1 shot 1 kill :)
idd, gewoon met tnt stickies in een jeepje stappen dan kan de tiger zn loop niet snel genoeg draaien, uitstappen en tnt er op leggen, weer instappen en wegrijden, ff bye typen en boem (of de duitser in kwestie stapt uit en jij stapt in }) )

maar de allied moeten meer vliegtuigen gebruiken, in de maps waar de axis tanks hebben zijn de allied vliegtuigen nog niet helemaal afgewerkt heb ik t idee

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
planes werken niet echt tegen tanks, zeker nu nog maar 1/4 van de planes bommen heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 22:06:
[...]

reb00t je pc is en run het dan (had ik ook namelijk)
Heb ik (natuurlijk) gedaan maar dat hielp bij mij niet. Gisternacht dus maar het bestand opnieuw gedownload van fileplanet en quess what: geen foutmelding en gewoon gelijk spelen.

Helaas nog maar weinig tijd gehad en de komende weken heb ik het druk met studeren dus...

Het leek me voor wat ik gespeeld heb best een goede mod. Bij mij lagte het echter nogal (iets van 30 man op de server) en kwam ik nogal wat dingen tegen die er als bugs uitzien. Toch zeker een mod om te blijven volgen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste