[BF1942 mod] Forgotten Hope

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 5.590 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Ik vind je mini-mod echt top en met mij vele anderen. Ga zo door! Al die 'echte' logo's, uniformen en geluiden maken het een stuk leuker.

Als er dan toch iets beter kan dan zijn het de geluiden van de MP40 en Stg. 44. En de Luger kan wel een nieuwe skin gebruiken ;)

[ Voor 37% gewijzigd door hershel op 12-03-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds, de update 0.67 heb ik problemen met het geluid, disconnects en crashes. Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik hoop dat Forgotten Hope 2 snel gaat uitkomen voor BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Nog geen melding van gemaakt door iemand anders, dus ik zal het maar even melden hier... Forgotten Hope 0.7 is uit! Voor de geïnteresseerden: http://forgottenhope.bf1942files.com/main.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

prachtmod en de tanks worden steeds beter en beter in die mod, respect !!!!

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:42
Heb gisteren weer een Battlefield geinstalleerd, zal deze er dan ook maar bij zetten... eens kijken of het iets is, maar aan de screenies te zien: :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Wat is er met de homepage van forgotten hope aan de hand? Als iemand eerder al antwoord op deze vraag heeft gegeven voeg het dan even aan de TS toe.
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Hoezo, deze kan ik gewoon openen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Weet er trouwens nog iemand een servr om FH op te spelen? Heb hem geinstalleerd en het enige wat ik zie zijn volgens mij servers van BF 1942 (unmodded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

0.7 alweer. Ik vond FH altijd een hele mooie mod. Absoluut een van de betere mods voor BF1942. Ik ga hem gelijk downloaden en installeren :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

*bumped*

Zojuist Hamachi gedownload zodat ik met wat vrienden weer online kan spelen (eindelijk van m'n WoW-verslaving af :P), en zag dat Forgotten Hope ondertussen al aan de 0.7 Final toe is, en dat de makers zelfs al met Forgotten Hope 2 voor Battlefield 2 bezig zijn! Affijn, heb alle drie de pakketjes gedownload, maar als ik een potje multiplayer wil spelen krijg ik een version mismatch :'( Heb dus 0.7 Forgotten Hope geinstalleerd en Battefield 1942 patch 6.19 erop draaien.

Man, kan echt niet wachten tot de rest van m'n vrienden FG op hun PC's hebben draaien, dit is altijd al zo'n heerlijk multiplayer spel geweest!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Waarom wil je dit via Hamachi doen dan :?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

DenniZ schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:07:
Waarom wil je dit via Hamachi doen dan :?
*mompelt iets over luie vrienden die het spel niet hebben en de duivel schenden enzo* ;)

Heb trouwens wel door dat er nog een kleine patch achter 1.6 aankwam, dus ben nu ook aan het spelen op een vrije zaterdag avond :) Was blij te zien dat er zeker nog twee servers up zijn waar ik zo'n 1.5 jaar geleden ook op speelde (wolfgaming en nog een andere)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
Ik speel altijd opArische Kampfer. :)

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:56
Kwam er net achter dat het topic van Battlefield 2 was gesloten dus heb ik maar besloten om dit topic een b00st te geven

De beste mod voor BF1942, Forgotten Hope word eindelijk opgevolgd! Forgotten Hope 2 voor BF2 moet deze geweldige mod nieuw leven in blazen!

Afbeeldingslocatie: http://forgottenhope.filefront.com/images/news/221%20-%20Splash.jpg

Als je BF2 in je collectie hebt en een beetje houdt van klassieke oorlog voering moet je deze zeker even proberen! Wat zijn de die kerstdagen toch fijn! _/-\o_

ForgottenHope 2 Site !

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow! Ik wist dat er aan werd gewerkt maar niet dat hij uit was! Ik zat vroeger bij een FH clan..Wellicht dat die mij weer in hun gelederen willen opnemen:)
Ik ga hem meteen downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk hoor! Het speelt weer als vanouds lekker weg. Alleen de map el alamein met 64 spelers in de single player modus gaat gepaard met lag. Ik heb geprobeerd te vliegen maar om de paar seconden heb ik lag. Dat zal wel komen doordat die map gigantisch is en in 1 keer geladen wordt.
Ik kwam per ongeluk wel achter het volgende: Als je uit je vliegtuig wil springen, moet je eerst het luik open doen anders spring je tegen het dak aan en raak je bewusteloos:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaaaaas zijn er op menig server nog steeds idioten aanwezig. Squadleaders die vliegen en geen orders geven, commanders die aan het front aanwezig zijn en de welbekende teamkillen voor vliegtuigen en onnnodig straffen voor teamkills. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:51:
Helaaaaas zijn er op menig server nog steeds idioten aanwezig. Squadleaders die vliegen en geen orders geven, commanders die aan het front aanwezig zijn en de welbekende teamkillen voor vliegtuigen en onnnodig straffen voor teamkills. *zucht*
Heb geen illusies. DIT ZAL NOOIT VERANDEREN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:51:
dan raad ik je aan om deel te nemen aan een tournament (bv. http://www.ww2combat.net/) waar dus zo realistisch mogelijk wordt gespeeld, je kan zelfs carriere maken binnen de tournament door in de ranks te klimmen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Voor BF1942 was ik altijd wel tevreden. Leuke gameplay, andere settings.

Gisteren eindelijk de tijd gehad om FH2 voor BF2 uit te proberen. Wat me opviel is dat het erg traag gaat, lage FPS, terwijl ik met BF2 nooit geen problemen heb. Is FH2 idd trager/grotere belasting voor het systeem?

Ook jammer het aanbod van servers. Dit zijn er niet echt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor dat toernooi moet je dokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
Voor sommige wel ja, maar dan krijg je echte teamwork en dergelijke, maar er zijn genoeg tournaments die gratis zijn, kwestie van googelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat ooit bij een clan die FH speelt. 130 panzer lehr om precies te zijn. Helaas zijn hun server in de USA met een hoge ping als resultaat.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste