Waarom zo'n maffe release strategie? Je kan 'm al downloaden maar je mag er nog niets mee doenZeddicius schreef op 20 september 2004 @ 10:54:
Beste mensen. Forgotten Hope 0.65 kan gedownload worden via Emule of Bittorrent. Aankomende vrijdag is de officiele release-date. Dan wordt het paswoord van de torrent file vrijgegeven. Maar je kan hem dus wel al downloaden
Edit: de Emule link: ed2k://|file|fh-release0.6-via-donkey-pass.rar|1262406097|3CAC4497F8B185D2BC2C1C97160E6D2E|/
Verwijderd
Dat heet juist slim, aangezien mensen de versie al hebben voordat het echt gereleased wordt. De servers zullen zich dan meteen opvullen en het verspreiden gaat dan niet zo moeizaam meer over tal van HTTP servers. Bijna 2GB is veel namelijk.
Verwijderd
Yep, ik heb het gezien!Zeddicius schreef op 20 september 2004 @ 10:54:
Beste mensen. Forgotten Hope 0.65 kan gedownload worden via Emule of Bittorrent. Aankomende vrijdag is de officiele release-date. Dan wordt het paswoord van de torrent file vrijgegeven. Maar je kan hem dus wel al downloaden
Edit: de Emule link: ed2k://|file|fh-release0.6-via-donkey-pass.rar|1262406097|knip|/
Wel vreemd dat er alleen met bittorrent van de site gedownload kan worden. Dat is toch "no way" een standaard?
Trouwens "peer to peer" was veilig in de jaren 80 toen een peer nog echt "gelijkwaardig" was. Tegenwoordig doet ieder virus of hacker zich als een onschuldige peer voor. No way dat dergelijke software door mij gebruikt gaat worden.
Maar laat ik geen appels met peren vergelijken.
/me download die zooi wel op de 24ste
Verwijderd
Leuke mod!
Nou wil ik dus singleplayer gaan spelen, en na 75% gaat ie terug naar desktop, heeft iemand hier ook last van?
Nou wil ik dus singleplayer gaan spelen, en na 75% gaat ie terug naar desktop, heeft iemand hier ook last van?
Verwijderd
FHX geinstalleerd?Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 15:40:
Leuke mod!![]()
Inderdaad, vreemde strategie. Ik download hem wel als ik hem ook kan spelen.Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 14:19:
[...]
Waarom zo'n maffe release strategie? Je kan 'm al downloaden maar je mag er nog niets mee doenBegrijp ik iets niet of...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Juist een goede strategie. Het voorkomt nu dat iedereen tegelijk die mod gaat downloaden. Zodat er niet een een jezus wachtrij onstaat om die mod te kunnen krijgen.
Het zou beter zijn als men de mod ook op de nieuwsgroepen kunnen gooien.
Het zou beter zijn als men de mod ook op de nieuwsgroepen kunnen gooien.
Verwijderd
Dat ie al eerder te downloaden is via p2p kan ik ook wel begrijpen, maar waarom dan een password erop, dat begrijp ik niet.
Een wachtrij op de http servers krijg je trouwens toch wel, niet iedereen wil of kan op een andere manier downloaden.
Een wachtrij op de http servers krijg je trouwens toch wel, niet iedereen wil of kan op een andere manier downloaden.
Mensen, wat is nou helemaal het verschil tussen deze mod alvast downloaden en vrijdag het wachtwoord krijgen om de file te openen, en de manier hoe HalfLife2 via Steam gepreload kan worden ?
Als ik mag kiezen tussen:
-A- ... Nu alvast FH-0.65 downloaden en vrijdagavond het wachtwoord krijgen, meteen unlocken en vrijdagavond al FH spelen;
of
-B- ... Wachten tot vrijdagavond en dan nog eens 1,4 GB te moeten downloaden, zodat je met wat pech pas zondag aan FH spelen toekomt,
dan kies ik toch echt voor optie A !
-A- ... Nu alvast FH-0.65 downloaden en vrijdagavond het wachtwoord krijgen, meteen unlocken en vrijdagavond al FH spelen;
of
-B- ... Wachten tot vrijdagavond en dan nog eens 1,4 GB te moeten downloaden, zodat je met wat pech pas zondag aan FH spelen toekomt,
Verwijderd
maar WAAROM zit er een password op... Zowel bij HL2 als bij deze mod begrijp ik dat nietHaay schreef op 21 september 2004 @ 14:17:
Mensen, wat is nou helemaal het verschil tussen deze mod alvast downloaden en vrijdag het wachtwoord krijgen om de file te openen, en de manier hoe HalfLife2 via Steam gepreload kan worden ?
of

Dat hele steam platform vind ik trouwens kut (ik beslis zelf wel wat ik met m'n gekochte software doe, niet een of andere developer) maar daar gaat het nu niet over.
Om de officiele release datum te waarborgen, denk ikVerwijderd schreef op 21 september 2004 @ 14:23:
[...]
maar WAAROM zit er een password op... Zowel bij HL2 als bij deze mod begrijp ik dat niet
Dat hele steam platform vind ik trouwens kut (ik beslis zelf wel wat ik met m'n gekochte software doe, niet een of andere developer) maar daar gaat het nu niet over.
Verwijderd
Wie heeft daar dan baat bij? Ik bedoel, het spel/mod/ whatever is klaar om gereleased te worden, hij wordt zelfs al ter download aangeboden (echter nog niet via de traditionele weg), maar je moet wachten met spelen totdat hij via de traditionele weg te downloaden is.dCY schreef op 21 september 2004 @ 14:26:
[...]
Om de officiele release datum te waarborgen, denk ik
Dit is niet bedoelt als flame hoor, FH is een schitterende mod, ik ben gewoon benieuwd naar het hoe en waarom achter deze manier van releasen.
Vergelijk het met een brug of een tunnel die gemaakt wordt en wanneer het klaar is feestelijk geopend wordt met het doorknippen van een lint door een bekend persoon. Tuurlijk kunnen ze die brug ook geruisloos in gebruik nemen zodra hij klaar is, maar voor alle betrokken partijen is een officiele opening / in gebruik name een mijlpaal wat op gepaste wijze gevierd wordt.Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 15:27:
Wie heeft daar dan baat bij? Ik bedoel, het spel/mod/ whatever is klaar om gereleased te worden, hij wordt zelfs al ter download aangeboden (echter nog niet via de traditionele weg), maar je moet wachten met spelen totdat hij via de traditionele weg te downloaden is.
Dit is niet bedoelt als flame hoor, FH is een schitterende mod, ik ben gewoon benieuwd naar het hoe en waarom achter deze manier van releasen.
Hetzelfde geldt voor Forgotten Hope (en HL2 idem): de mensen die er aan gewerkt hebben zijn er maanden of jaren (in geval van HL2) mee bezig en hebben de behoefte aan een officiele release, een soort virtueel lintje doorknippen, en het officieel vrijgeven aan het publiek. Dat we de installer nu al kunnen downloaden is alleen maar om te voorkomen dat er verstoppingen komen doordat iedereen tegelijkertijd die file wil gaan downloaden. Op vrijdag zal het FH team zeer waarschijnlijk een release-party hebben om te vieren dat FH 0.65 aan het publiek gegeven is.
[ Voor 5% gewijzigd door Haay op 21-09-2004 16:03 ]
Verwijderd
Omdat op 24/9 een enorme LAN in Duitsland is waar o.a. het FH zal zijn om daar de nieuwe versie officieel te releasen en omdat ze iedereen een gelijke start willen geven en om de servers een kans te geven public mirrors klaar te stomen en zo een nette vlotte releasezodat het spelen direct vanaf die datum kan beginnen.Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 15:27:
[...]
Wie heeft daar dan baat bij? Ik bedoel, het spel/mod/ whatever is klaar om gereleased te worden, hij wordt zelfs al ter download aangeboden (echter nog niet via de traditionele weg), maar je moet wachten met spelen totdat hij via de traditionele weg te downloaden is.
Wie weet er een goede mirror om de 0.65 te kunnen downloaden..? Bittorrent is niet vooruit te branden. 1MB in 15 Min.
lekker.. zit ik hier met een 8Mb lijntje.. traag als str*nt
lekker.. zit ik hier met een 8Mb lijntje.. traag als str*nt
Ik heb FH 0.65 met Bittorrent (Azureus client) gedownload en had bij voltooide download een shareratio van 0.35 ! Oftewel 1,4 GB gedownload en nog geen 500 MB geupload. Ik heb hem daarna nog een tijd aan laten staan om alleen maar te seeden, maar toen ik naar bed ging heb ik mijn PC wel uitgezet. Over het algemeen probeer ik een shareratio van 0.5 te halen, om in ieder geval de helft van wat ik gedownload heb ook weer aan de gemeenschap terug te geven. Overigens heb ik 'maar' een 2Mbit/1Mbit Demon lijntje in gebruik en heb ik in Azureus m'n upload bandbreedte gelimiteerd op 40 kB/s.
[ Voor 3% gewijzigd door Haay op 23-09-2004 08:51 ]
Verwijderd
Op http://forgottenhope.bf1942files.com staan al een aantal mirrors vermeld, maar daar hoef je niet veel van te verwachten.
http://www.bfworld.net/downloads/view/id/304.bfw
? BFWorld @ DaC Mirror - Daily Limit Exceeded ?
http://www.gaming4all.net...ba98a63422370d532934.html
12.8 of 1731.1 MB at 23 KB/sec, 19:33:25 remain
http://www.myorc.com/showthread.php?t=101028
Error 403 你未經授權直接進入 MyORC.com 網上討論區內部,請使用正常途徑進入!
Dus .......
http://www.bfworld.net/downloads/view/id/304.bfw
? BFWorld @ DaC Mirror - Daily Limit Exceeded ?
http://www.gaming4all.net...ba98a63422370d532934.html
12.8 of 1731.1 MB at 23 KB/sec, 19:33:25 remain
http://www.myorc.com/showthread.php?t=101028
Error 403 你未經授權直接進入 MyORC.com 網上討論區內部,請使用正常途徑進入!
Dus .......
edit:
Uitspraak van de ontwikkelaar AceS http://www.gamingforums.c...827c028821dc4f1a&t=150002
I can confirm now that the release time WILL NOT be 3 pm in the afternoon. It will be morning US - midday/afternoon Europe.
Uitspraak van de ontwikkelaar AceS http://www.gamingforums.c...827c028821dc4f1a&t=150002
I can confirm now that the release time WILL NOT be 3 pm in the afternoon. It will be morning US - midday/afternoon Europe.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 12:25 . Reden: Update ]
De releasetijd zal in ons land dus rond 1 uur smiddags zijn
Heeft er iemand nog goede mirrors ?
www.baskoole.com
Het liefst een torrent oid, die gaan altijd wel lekker 
Even om het voor mij duidelijk te laten zijn: Dit is full 0.65 dus
Heb ik gisteren voor niks alles lopen downloaden
Even om het voor mij duidelijk te laten zijn: Dit is full 0.65 dus
Heb ik gisteren voor niks alles lopen downloaden
[ Voor 53% gewijzigd door GeforceDDQ op 23-09-2004 17:26 ]
301SQN
Ik heb hem ook via Torrent gehaald.
1.6GB gedownload en 20GB ge-upload
Morgen password
Ik heb er zin in!
1.6GB gedownload en 20GB ge-upload
Morgen password
Weet iemand of deze ook offline te spelen is, dus tegen ai tegenstanders.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ja, de FHX aparte (single player / COOP) mod voor de vorige versie zit bij deze release ingebakken.Blackhole schreef op 23 september 2004 @ 21:16:
Weet iemand of deze ook offline te spelen is, dus tegen ai tegenstanders.
Waarempel, de release was al wat eerder dan verwacht 
password RAR-file: -=@visit-www.fhmod.org@=-
see ya on the battlefield
password RAR-file: -=@visit-www.fhmod.org@=-
see ya on the battlefield
www.baskoole.com
laat die passwoord maar komen danHaay schreef op 23 september 2004 @ 23:24:
[...]
Ja, de FHX aparte (single player / COOP) mod voor de vorige versie zit bij deze release ingebakken.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Lezen? password RAR-file: -=@visit-www.fhmod.org@=-
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Bor_de_Wollef schreef op 24 september 2004 @ 10:45:
[...]
Lezen? password RAR-file: -=@visit-www.fhmod.org@=-
ik krijg fout password melding
! E:\Battlefield mods\forgottenhope-065-pass.rar: CRC failed in the encrypted file Forgotten_Hope_V0-65_Install_3_of_3.exe (wrong password ?)
Dus nu mis ik file 3/3
kan iemand die even online gooien want heb geen zin om allees over nieuw te dll
[ Voor 57% gewijzigd door ravw op 24-09-2004 11:21 ]
Wat een topmod, donders
Ik heb nu een paar uur gespeeld en het is echt goed vermaak, Ziet dr prachtig uit maar vreet niet veel extra kracht van mn systeem. Veel nieuwe grote maps met "van-dorp-naar-dorp"-tactieken, en alleen maar teamplay omdat je zonder gewoon nergens komt. heerlijk !
*gaat weer lekker door
*gaat weer lekker door
www.baskoole.com
Verwijderd
Als je gewoon even bij de bekende download sites kijkt zal je zien dat er hier en daar ook de afzondelijke delen zijn te downloaden!Blackhole schreef op 24 september 2004 @ 11:10:
[...]
! E:\Battlefield mods\forgottenhope-065-pass.rar: CRC failed in the encrypted file Forgotten_Hope_V0-65_Install_3_of_3.exe (wrong password ?)
Dus nu mis ik file 3/3
kan iemand die even online gooien want heb geen zin om allees over nieuw te dll
Verwijderd
Heb 'm net ff gespeeld (map Crete), mod loopt tot nu toe lekker soepel. Wel wat kleine schoonheidsfoutjes opgevallen, parachutespringen uit de Junker verloopt wat moeilijk, blijf wel eens achter de deur haken
Verwijderd
Tis super! Hier ook wat dingetjes.Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 14:42:
Heb 'm net ff gespeeld (map Crete), mod loopt tot nu toe lekker soepel. Wel wat kleine schoonheidsfoutjes opgevallen, parachutespringen uit de Junker verloopt wat moeilijk, blijf wel eens achter de deur hakenen de BF110 spawned met een "desert camo" kleurtje maar zodra ie kapot is krijgt ie ineens een groen camo kleurtje
Af en toe zijn de objecten veel te donker.
TIP!
Maak een shortcut op je desktop, zet daar in:
"X:\Battlefield 1942\BF1942.exe" +game FH +restart 1
Als icon geef je:
X:\Battlefield 1942\Mods\FH\fh.ico
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 14:52 ]
nou kan jij dan even werken de links geven want die ik heb doen het gewoon niet .Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 14:41:
[...]
Als je gewoon even bij de bekende download sites kijkt zal je zien dat er hier en daar ook de afzondelijke delen zijn te downloaden!
Gebruik gewoon Quickmatch.Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 14:51:
[...]
Tis super! Hier ook wat dingetjes.
Af en toe zijn de objecten veel te donker.
TIP!
Maak een shortcut op je desktop, zet daar in:
"X:\Battlefield 1942\BF1942.exe" +game FH +restart 1
Als icon geef je:
X:\Battlefield 1942\Mods\FH\fh.ico
Die is veel beter!!! Die start alles voor je op als je een server jount.
Verwijderd
wow eerste keer dat ik deze mod speel maar bevalt prima, ziet er uitstekend uit (1600x1200 4xAA 8xAS)
dalijk ff online knallen met een maat van me
dalijk ff online knallen met een maat van me
Moet alleen deel 3/3 hebben maar die kan ik nergens binnen halen 
iemand weet waar ik een BT kan binnen halen er van alleen DEEL 3/3 heb ik nog nodig.
iemand weet waar ik een BT kan binnen halen er van alleen DEEL 3/3 heb ik nog nodig.
hopelijk dat hij nu wel door komt.Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 18:05:
ftp://213.139.175.166/Pelit/BF1942/Modit/Forgotten%20Hope/
Euh hij staat gewoon hier
heb nu al 3 keer gehad dat hij halve wege afbreekt of net zo als die grote zip 15 mb voor tijd gewoon er uitslaat
en als ik hem dan door krijg dta die passwoord dan weer niet werkt.
[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 24-09-2004 18:53 ]
Verwijderd
Installeer dan een of andere download accelerator ofzo, zeker voor zulke grote bestanden...Blackhole schreef op 24 september 2004 @ 18:53:
[...]
hopelijk dat hij nu wel door komt.
heb nu al 3 keer gehad dat hij halve wege afbreekt of net zo als die grote zip 15 mb voor tijd gewoon er uitslaat
en als ik hem dan door krijg dta die passwoord dan weer niet werkt.
Erg gave mod die nieuwe FH.
Lekkere grote levels.
En zelfs aan een paar milka koeien is gedacht.

Al maken ze nu geen Milka's meer
Lekkere grote levels.
En zelfs aan een paar milka koeien is gedacht.
Al maken ze nu geen Milka's meer
forgotten hope ziet er erg goed uit maar het probleem met eerdere versies was de onduidelijk files die je moest hebben (een hell om eraan te komen).
Maar erger nog je moest enorm veel RAM geheugen hebben wilde je uberhaupt een beetje normaal kunnen spelen... en de download is voor mij te 'zwaar' om dat ff te testen.
Maar erger nog je moest enorm veel RAM geheugen hebben wilde je uberhaupt een beetje normaal kunnen spelen... en de download is voor mij te 'zwaar' om dat ff te testen.
Verwijderd
dat ligt niet zozeer aan de mod maar aan Battlefield, dat spel vreet geheugen. Ik heb 512 mb, da's net genoeg om een beetje vloeiend te spelen (al hakkelt hij wel als ik over een "nieuw" stuk land beweeg).Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 21:04:
forgotten hope ziet er erg goed uit maar het probleem met eerdere versies was de onduidelijk files die je moest hebben (een hell om eraan te komen).
Euhm dat ligt dus wel aan de mod ...
de downloadgrootte verraad het al: ze gebruiken enorm grote textures. Natuurlijk het wordt er erg mooi van maar een gemiddelde computer kan het gewoon met moeite aan.
de downloadgrootte verraad het al: ze gebruiken enorm grote textures. Natuurlijk het wordt er erg mooi van maar een gemiddelde computer kan het gewoon met moeite aan.
Verwijderd
Het gebeurt hier vaak dat, tijdens het laden, BF er uit knalt.
Hebben anderen hier ook last van?
De tip is bedoeld voor een ikoon op een windows desktop!
Hebben anderen hier ook last van?
Ik weet niet wat voor besturing system jij gebruikt?dCY schreef op 24 september 2004 @ 16:37:
[...]
Gebruik gewoon Quickmatch.
Die is veel beter!!! Die start alles voor je op als je een server jount.
De tip is bedoeld voor een ikoon op een windows desktop!
Verwijderd
oeps zit verkeerd te kijkenVerwijderd schreef op 24 september 2004 @ 21:13:
Euhm dat ligt dus wel aan de mod ...

Textures zijn idd behoorlijk groot

btw alleen sound en maps zijn al 1.2gb bij elkaar, dat tikt wel lekker aan
Hoop nog wel dat er een kleine updaet komt want hij klapt er wel vaak uit of bevriest gewoon.
Maar verder is het zeker een mooie mod
Maar verder is het zeker een mooie mod
Net een tijd op een Duitse server zitten spelen. Erg mooi! Geen last gehad van eruit klappen, ook niet tijdens map-wissel op die server. Jammer alleen dat we niet met even teams speelden...
Wow! ik als die-hard bf1942 classic fan had niet verwacht zoveel plezier te hebben eigenlijk ! de mod is gigantisch verbeterd sinds ik hem de vorige keer heb gespeeld (Ik vermoed 0.3 of 0.4 oid) . Hij draait een stuk soepeler ook - bijna geen last gehad van slow downs, zelfs niet tijdens flinke combat...draait gewoon lekker vlot op een P4 1.6 @ 2.2 en GF3 TI500 videokaartje op medium settings.
De mod is goed uitgebalanceerd en de maps zijn voor 't merendeel super! Heerlijk. Ik als WW2 freak kom echt aan mn daily dose toe zo
De mod is goed uitgebalanceerd en de maps zijn voor 't merendeel super! Heerlijk. Ik als WW2 freak kom echt aan mn daily dose toe zo
Verwijderd
Je hebt alleen CTD op Pacific maps. Is een bug en ze zijn bezig dat te fixen, dus zal wel snel een patch komen.
Zojuist FH 0.65 geinstalleerd, en ik moet zeggen WOW!!
De makers hebber er weer diverse mooie maps toegevoegd en het ziet er allemaal erg goed uit. Absoluut de beste BF1942 mod die er is. Respect
De makers hebber er weer diverse mooie maps toegevoegd en het ziet er allemaal erg goed uit. Absoluut de beste BF1942 mod die er is. Respect
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Echt mooooi!
Ik heb een gig ram samen met een 9800Pro en het draait als een zonnetje
petje af voor FH
Ik heb een gig ram samen met een 9800Pro en het draait als een zonnetje
petje af voor FH
Inderdaad, wat een gigantisch mooie mod. Ik vind het helemaal niet zo heel erg dat de textures lekker groot zijn, want het resultaat mag er echt wezen!
En de geluiden zijn ook uitermate goed!
Dit is een mod die mij toch weer een tijdje terug zal laten grijpen op BF1942.
En de geluiden zijn ook uitermate goed!
Dit is een mod die mij toch weer een tijdje terug zal laten grijpen op BF1942.
| Specs Aurora24 | My music |
Nou, net een potje FH gedaan op een 64 mans server die vol was, wat is dat _0_
Eerst 2 rondes Gold Beach en toen Operation Northwoord
Op Goldbeach twee keer allies geweest, zo gaaf gewoon. Bunkers opblazen en dan naar binnen rushen van onderaf
Geeft echt een leuk en goed gevoel.
Geen lag te bekennen, loopt lekker met mijn systeem.
Het was zeker de 1.6GB waard.
Nah, heb wat screens gemaakt vanavond en weer geplaatst in mijn screenshots album
http://battlefield.widodh...folder=/26-09-2004-fh065/
Eerst 2 rondes Gold Beach en toen Operation Northwoord
Op Goldbeach twee keer allies geweest, zo gaaf gewoon. Bunkers opblazen en dan naar binnen rushen van onderaf
Geen lag te bekennen, loopt lekker met mijn systeem.
Nah, heb wat screens gemaakt vanavond en weer geplaatst in mijn screenshots album
http://battlefield.widodh...folder=/26-09-2004-fh065/
Verwijderd
Ik heb de bekende Clearpoints Add-On geupdate voor 0.65, misschien dat iemand het ook wil gebruiken.
.
Suc6 ermeeI updated the Clearpoints Add-On for the new version of FH. I removed and added some .dds files (Finland for example) to make it fully compatible with FH 0.65.
Clearpoints adds transparant flags to your mini-map, which allows you to see your teammates when they are hidden under the flags icons on your mini-map. This can avoid a lot of teamkills.
Download:
http://bfmaps.nl/~sauron/clearpoints.exe
Installation Instructions:
Just install it into your main Battlefield 1942 folder.
All credits for the skinning work to the original creator of this add-on.
For any comments on this add-on, mail me at:
SaUrOn
[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 22-08-2006 22:55 ]
Verwijderd
FH Promo is uit!
Gaaf filmpje, heb er zelf in geacteerd o.a. de leading pilot op Reineubung. Lees het zelf:
Gaaf filmpje, heb er zelf in geacteerd o.a. de leading pilot op Reineubung. Lees het zelf:
If you are still trying to decide whether to download the huge 1.65 gig Forgotten Hope file, then this should help you. A promo video has been released which shows off all the exciting features in the latest release of Forgotten Hope.
Download - Forgotten Hope 0.65 Promo Video - 84.67 MB
http://www.bf-news.de/downloads.php?go=saugen&lid=835
http://www.fpscentral.com...=5&site=file_info&id=2588
Not bad at all guys, a great video for a great mod. This should be more than enough to get you to leave your computer on for a few days straight. Feel free to have your say in the comments section.
leuk filmpje!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
Teamworks FH Operation Cobra Movie released
Dit filmpje is pas mooi, echt bizar, heb nog nooit zo'n schitterend resultaat gezien. Deze moet je echt gezien hebben.
Download:
http://ja2mods.de/downscript/download.php?id=46
Dit filmpje is pas mooi, echt bizar, heb nog nooit zo'n schitterend resultaat gezien. Deze moet je echt gezien hebben.
Download:
http://ja2mods.de/downscript/download.php?id=46
Verwijderd
Check out WaW's FH Movie.
WaW Movie
Operation Blind Venom
WaW News Team presents an action packed FH movie.
http://bfmaps.nl/~sauron/...(BFE-WaW_Promo)_Final.wmv
http://fh.battleforeurope.com/
WaW Movie
Operation Blind Venom
WaW News Team presents an action packed FH movie.
http://bfmaps.nl/~sauron/...(BFE-WaW_Promo)_Final.wmv
http://fh.battleforeurope.com/
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 17:54 ]
Heeft hier iemand ook problemen met BF1942 FH en windows XP SP2..??
Ik krijg geregeld een vastloper van het spel of ik knal terug naar mijn desktop.
Ik krijg geregeld een vastloper van het spel of ik knal terug naar mijn desktop.
Verwijderd
Mijn Mini-Mod is uit:
FH Realism Mini-Mod 1.0 Released
I am proud to tell you I released the first version of the FH Realism Mini-Mod. This mini-mod adds more historical accuracy to your Forgotten Hope.
Main Features:
- Historical accurate flags, icons and logo's from Merciless
- Reskinned realistic flags for ALL nations
- Compatible with FH 0.65
- Lt. Hanley's historical accurate vehicle skins for the Germans
- FH Realism Switcher to enable or disable it easy
- Improved and more realistic sounds (only in 22KHz. and 44KHz. mode)
Download:
http://www.bfworld.net/downloads/view/id/353.bfw (21,5 MB)
http://fpscentral.ampednews.com/?site=file_info&id=2788 (21,5 MB)
http://www.fileplanet.com...tlefield/fhrealism1.0.exe (21,5 MB)
http://bfmaps.nl/~sauron/fhrealism/fhrealism_1.0.exe (21,5 MB)
For any comments on this mini-mod, mail me at:
SaUrOn
[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 22-08-2006 22:55 ]
De geluiden van de tankmachinegeweer is nu echt vet..!!
hehehe ik blijf nu te lang door schieten omdat het zo goed klinkt.. hahahaha
hehehe ik blijf nu te lang door schieten omdat het zo goed klinkt.. hahahaha
Verwijderd
Nieuwe versie van mijn Mini-Mod:
FH Realism Mini-Mod 1.5 Released
Unexpected, but official; as a nice X-Mas present I released version 1.5 of the FH Realism Mini-Mod for Forgotten Hope.
This mini-mod adds more historical accuracy to your Forgotten Hope.
With this release I also want to let you know that this version is still only compatible with FH 0.65. When FH 0.66 is released just install it, but make sure you don't re-enable FH Realism with the Switcher. Shortly after the release of FH 0.66 I will bring out a new version of FH Realism which will be fully compatible.
Main Features:
- Historical accurate logo's and icons
- Compatible with FH 0.65
- FH Realism Switcher to enable, disable or uninstall it easy
- Improved and more realistic sounds by Evil_Cookie (only in 22KHz. and 44KHz. mode)
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 Changelist: - Improved sounds for: - M1919 30 Cal - Greasegun - Kar 98 First Person - M1 Garand First/Third Person - StG44 First/Third Person - M1 Thompson First/Third Person - Bofors/Ostwind - M2 50 Cal First/Third Person - Flak 38/25MM AA Increased Volume - Arisaka - BAR - Bren - M1A1 Carbine - Colt 1911A1 - FG42 - G43 - Kar 98 Third Person - MG34 - MG42 - MP18 - MP40 - Nambu - Webley No.2 - TT33 Tokerav - Mortar - Walther P38 - Added option in the FH Realism Switcher to Uninstall - Added option in the FH Realism Switcher to Enable it, with or without the modified sounds - Added a new set of reskinned realistic flags for: - USA - Great-Britain - Canada - Poland - France - Germany - Japan - Finland - Italy - Added the Canadian flag to the Liberation of Caen map - Fixed a minor issue with the FH Realism Switcher - Small optimalizations
Download:
http://bfmaps.nl/~sauron/fhrealism/fhrealism_1.5.exe (23,1 MB) <US Mirror>
http://junior.forgottenhonor.com/hoststuff/fhrealism_1.5.exe (23,1 MB) <EURO Mirror>
Especially for this release I want to thank Evil_Cookie for the amazing work he did on the sounds.
SaUrOn
[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 22-08-2006 22:55 ]
Verwijderd
Hee..ben jij die modder? Leuk dat je op Tweakers zit!
Ik heb net 10 minuten geleden je 1.5 versie gedownload (wist niet dat je hier op Tweakers zat).
ben benieuwd.
Ik heb net 10 minuten geleden je 1.5 versie gedownload (wist niet dat je hier op Tweakers zat).
ben benieuwd.
Verwijderd
Jep it's meVerwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 11:22:
Hee..ben jij die modder? Leuk dat je op Tweakers zit!
ben benieuwd.
Veel plezier iig!
Verwijderd
Heb FH Realism ook ff compatible gemaakt:
FH Realism Mini-Mod 1.6 Released
As promised shortly after FH 0.66 I would update FH Realism to make it compatible.
Since there wasn't a lot of time I didn't include a lot of new stuff. Though you need this version to make it work with FH 0.66.
I optimized it and made it fully compatible, in a few weeks I will release a newer version which will include the new stuff we are working on.
For now: Have fun with FH 0.66 and FH Realism!
Main Features:
- Historical accurate transparant Mini-Map icons
- Compatible with FH 0.66
- Improved and more realistic sounds by Evil_Cookie (only in 22KHz. and 44KHz. mode)
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 - Made compatible with FH 0.66 (init.con/fhrealism1.con/fhrealism0.con) - Optimized for FH 0.66 (menu/texture/sound .dds files) - Temporary removed sounds for (because of problems with the soundscript...they will be fixed and included later): - Browning .30 CAL - .50 CAL - Bren - MG34 - Added new transparant Mini-Map icons for: - Germany - Canada
Download:
http://bfmaps.nl/~sauron/fhrealism/fhrealism_1.6.exe (22 MB)
SaUrOn
[ Voor 19% gewijzigd door Crash op 22-08-2006 22:56 ]
Verwijderd
WaaauW! Ik wil ook een nieuw beeldscherm die 1600 x 1200 ondersteunt!
meteen maar weer forgotten hope downloaden!
meteen maar weer forgotten hope downloaden!
wow, flinke tijd bezig geweest met downloaden, maar het was het wel waard, het is nu een stuk realistischer.
Verwijderd
bij mij wil ie niet werken.
Ik heb Battlefield 1942 WW2 Anthology.
Heb toen die 4 pakketjes gedownload. (Dus deel 1 tot 3 en 0.6 naar 0.61) En deze achterelkaar geinstalleerd. Dit heb ik nu al 2 keer gedaan.
Bij multiplayer en singleplayer laad hij de level helemaal, dus je ziet de process bar helemaal vol lopen, maar voordat je maar iets ziet van het spel wordt ik richting bureaublad gestuurd met "rapport verzenden".
Iemand oplossing?
Want ik vond desert combat toch een beetje tegenvallen en hoop dat deze beter is.
Heb toen die 4 pakketjes gedownload. (Dus deel 1 tot 3 en 0.6 naar 0.61) En deze achterelkaar geinstalleerd. Dit heb ik nu al 2 keer gedaan.
Bij multiplayer en singleplayer laad hij de level helemaal, dus je ziet de process bar helemaal vol lopen, maar voordat je maar iets ziet van het spel wordt ik richting bureaublad gestuurd met "rapport verzenden".
Iemand oplossing?

Want ik vond desert combat toch een beetje tegenvallen en hoop dat deze beter is.
Verwijderd
heb je de laatste patch voor bf al gedownloadVerwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:38:
bij mij wil ie niet werken.![]()
Iemand oplossing?![]()
Verwijderd
Battlefield 1942 WW2 Anthology heeft al standaard versie 1.6 en hier heb ik 1.6b overheen gegooid.Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:20:
[...]
heb je de laatste patch voor bf al gedownload
Verwijderd
Ik heb bij veel voertuigen dat er geen textures op zitten.
Is dat omdat de mod nog beta is, of is dit een driver probleem?
Is dat omdat de mod nog beta is, of is dit een driver probleem?
Verwijderd
Vaag, meer mensen die hier last van hebben met de Ati Catalyst 4.12 drivers en een Radeon 9800XT ?
Het gekke is dat ik met Desert combat en bij de originele battlefield geen last van heb.
Heb me drivers en battlefield al opnieuw geinstalleerd maar het blijft er zo uit zien:

Dit is Forgotten Hope 0.65 met de 0.66 update er overheen.
Verder is het een vette mod, goed geluid ook.
Het gekke is dat ik met Desert combat en bij de originele battlefield geen last van heb.
Heb me drivers en battlefield al opnieuw geinstalleerd maar het blijft er zo uit zien:

Dit is Forgotten Hope 0.65 met de 0.66 update er overheen.
Verder is het een vette mod, goed geluid ook.
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 18:23 ]
Verwijderd
Dit lijkt heel erg op een corrupte texture.rfa. Ik denk dat je een redownload moet overwegen.
na jaartje bfv wil in toch die forgotten hope eens tjekken, heb em lopen, en las van saurons minimod, waarin al dingen van Mercilles werden gebruikt, nu heb ik die mercilles addons altijd heeel erg vet gevonden, en vond ook voor 1.6b hier updates voor, is deze ook met FH te combineren, of beter saurons minimod nemen, of eventueel zelfs allemaal te koppelen!?!?
graag wat info voordat ik een 4gig install opn kan uitvoeren
thnx
edit: na de erg mooie mod gecheckt te hebben, viel me het ook op dat er geen textures over de jeeps zaten, dus hetzelfde zoals hierboven gepost in die pic.
Ik draai ook 4.12 final maar dan op een x800pro vivo@XT PE flash maar heb in vanilla BF42 en Vietnam daar geen last van
ps nog geen mini mod of Mercilles addon geinstalleerd
graag wat info voordat ik een 4gig install opn kan uitvoeren
thnx
edit: na de erg mooie mod gecheckt te hebben, viel me het ook op dat er geen textures over de jeeps zaten, dus hetzelfde zoals hierboven gepost in die pic.
Ik draai ook 4.12 final maar dan op een x800pro vivo@XT PE flash maar heb in vanilla BF42 en Vietnam daar geen last van
ps nog geen mini mod of Mercilles addon geinstalleerd
[ Voor 30% gewijzigd door SAiN ONeZ op 07-01-2005 17:58 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Volgorde van install:
Battlefield CD1 + CD2
Patch 1.6
Patch 1.6.1
Forgotten Hope 0.65 1 + 2 + 3
Forgotten Hope 0.66
*Eventueel* FH Realism 1.6
Merciless werkt er niet mee...
Ik gebruik de omega drivers van 4.12.
Battlefield CD1 + CD2
Patch 1.6
Patch 1.6.1
Forgotten Hope 0.65 1 + 2 + 3
Forgotten Hope 0.66
*Eventueel* FH Realism 1.6
Merciless werkt er niet mee...
Ik gebruik de omega drivers van 4.12.
Verwijderd
merciless hoef je naar mijn idee niet eens te gebruiken, geloof dat dat al in fh is verwerkt. Klinkt in ieder geval goed als het niet beter is.
exact mijn volgorde, heb .65/.66 opn geinstalleerd en texturecorruptie verholpen.
Echter nu heb ik het volgende probleem....
Ik wilde de single player campaign doorlopen om de maps eens te checken, dan heb ik 4 maps gehad (laatste was Kharkov Winter) en zou dan moeten overgaan op Wake Island, deze heeft geen FH logotje bij de map staan, en crasht dan ook nadat het geladen is.
Bekend probleem, of kan ik weer alles opn gaan installeren!?
update: heb net alles geinstalleerd, en nog het probleem....
Krijg het begin scherm en klik ik ready dan CTD
Lijkt me toch dat in zo'n perfecte mod toch ook de campaign doorlopen kan worden
Echter nu heb ik het volgende probleem....
Ik wilde de single player campaign doorlopen om de maps eens te checken, dan heb ik 4 maps gehad (laatste was Kharkov Winter) en zou dan moeten overgaan op Wake Island, deze heeft geen FH logotje bij de map staan, en crasht dan ook nadat het geladen is.
Bekend probleem, of kan ik weer alles opn gaan installeren!?
update: heb net alles geinstalleerd, en nog het probleem....
Krijg het begin scherm en klik ik ready dan CTD
Lijkt me toch dat in zo'n perfecte mod toch ook de campaign doorlopen kan worden
[ Voor 19% gewijzigd door SAiN ONeZ op 12-01-2005 10:58 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ik heb BF1942 weer eens geïnstalleerd. Meteen Forgottenhope maar eens downloaden. Nog meer mensen die dit spelen? Zo ja... welke servers zitten jullie?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
ik had dus na me installatie van bf1942 even de single player campaign gedaan, waardoor me campaign probleem van hierboven mee begon
Nieuw profiel gemaakt in forgotten hope voor opnieuw de campaign te starten en dit werkt perfect.
heb vanaf day1 bf1942 gespeeld tot bfv uitkwam, die tot heden doorgespeeld, maar nu kom ik amper door de single player campaign maps, damn die mod is mooi..
Ik ga ff sp Campaign spelen voordat ik me online waag
@JagerM.
Je doet niets meer in het modden!? Vond je BF V map een van de betere custom made maps around
Nieuw profiel gemaakt in forgotten hope voor opnieuw de campaign te starten en dit werkt perfect.
heb vanaf day1 bf1942 gespeeld tot bfv uitkwam, die tot heden doorgespeeld, maar nu kom ik amper door de single player campaign maps, damn die mod is mooi..
Ik ga ff sp Campaign spelen voordat ik me online waag
@JagerM.
Je doet niets meer in het modden!? Vond je BF V map een van de betere custom made maps around
Momenteel doe ik niets meer met het modden. Wie weet maak ik over een tijdje wel weer eens een map voor Battlefield 2. Bedankt voor het compliment dude!!
Damn... mod is gewoon 1.6 Gig.... It better be good!
Damn... mod is gewoon 1.6 Gig.... It better be good!
Dat is het zeker waard!!
Ik had hem al eens eerder gedownload, maar die versie was verre van af. Nu ziet het er allemaal geweldig uit. Deze mod is echt super goed! Ik kan alleen wel een extra reepje RAM gebruiken. 512 is echt te weinig.
Ik had hem al eens eerder gedownload, maar die versie was verre van af. Nu ziet het er allemaal geweldig uit. Deze mod is echt super goed! Ik kan alleen wel een extra reepje RAM gebruiken. 512 is echt te weinig.
Als originele engelse tekst gepost, ga ervan uit dat jullie dat wel kunnen lezenThe largest and longest lasting Forgotten Hope tournament is about to kick off its 10th campaign and you can take part.
World at War is a heavy teamplay oriented tournament that allows you to take part as a soldier in one of four battling divisions. You could fight as a ruthless German mountain troop fighting in the hills of Greece against the fierce Greek Militia or you could join the Brazilian Expeditionary Force and face attacks from the honourable German Para-Troopers in the mud of Italy. The outcome will be up to you to decide.
* Signup for the company of your choice, Infantry, Armor or Air Force.
* Rise through the ranks to command your men.
* Earn medals and badges for your efforts of skill, bravery and teamwork.
Your division will utilize tactical strategies, voice communications and teamwork to gain victory and win the war over five theaters, in intense twelve hour battles on ultra-fast 58 players servers.
The tournament is free to join and you can do so at http://fh.battleforeurope.com/ you will not regret it.
Stop letting your skills and a need for teamplay go to waste in the pubbies.
Join Today.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Vandaag om 21 uur word versie 0.67 gereleased!
Verwijderd
FH 0.65 / 0.66 to 0.67 incremental patch released....

Hier is de torrent:
http://www.warumdarum.de/..._to_0.67_pass.rar.torrent
filesize: 552,58mb

Hier is de torrent:
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 21:21 ]
Ook een mirror aanwezig voor non-torrent download..?Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 21:17:
FH 0.65 / 0.66 to 0.67 incremental patch released....
[afbeelding]
Hier is de torrent:
Verwijderd
I am proud to release a brand-new version of FH Realism today.
This time it includes a major amount of new content. New sounds, textures, skins and even a few custom maps have been included.
Of course it's compatible with FH 0.67 now, so enjoy yourself!
Main Features:
- Historical accurate transparent Mini-Map icons
- Reskinned helmets, faces, caps and uniforms for the Germans
- Compatible with FH 0.67
- Historical accurate vehicle skins for the Germans

Download FH Realism 2.0 (142 MB)
Custom maps rfa's (96.3 MB)
This is only useful for server admins who want to run those custom maps on their server.
For any comments on this mini-mod, mail me at: . Or visit our website: http://www.forgottenhonor.com/fhrealism/ .
SaUrOn
This time it includes a major amount of new content. New sounds, textures, skins and even a few custom maps have been included.
Of course it's compatible with FH 0.67 now, so enjoy yourself!
Main Features:
- Historical accurate transparent Mini-Map icons
- Reskinned helmets, faces, caps and uniforms for the Germans
- Compatible with FH 0.67
- Historical accurate vehicle skins for the Germans
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| Change log: - Made compatible with FH 0.67 (init.con/fhrealism1.con/fhrealism0.con) - Optimized for FH 0.67 (menu/texture/sound files/init.con) - Improved FH Realism Switcher, now GUI - Improved sounds for: - Browning .30 CAL - M2 .50 CAL - DP - Bren - Greasegun - Bazooka - MG34 - Panzerschreck - MP40 - New historical accurate German uniforms, helmets, faces and caps for 32 maps - Custom Maps: - Crimea - El Guettar - Kanev - Invision of Sicily - Added the correct French flags and textures to Counterattack - Small optimalizations |

Download FH Realism 2.0 (142 MB)
Custom maps rfa's (96.3 MB)
This is only useful for server admins who want to run those custom maps on their server.
For any comments on this mini-mod, mail me at: . Or visit our website: http://www.forgottenhonor.com/fhrealism/ .
SaUrOn
[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 22-08-2006 22:56 ]
Verwijderd
FH Realism 2.1 Patch Released
I released a small incremental patch to make FH Realism compatatible with the new FH 0.67A patch.
You have to make sure you got FH Realism 2.0 already installed. There are no serverside changes needed.
Download: http://www.forgottenhonor...wnloads&d_op=getit&lid=31 (861 KB)
SaUrOn
I released a small incremental patch to make FH Realism compatatible with the new FH 0.67A patch.
You have to make sure you got FH Realism 2.0 already installed. There are no serverside changes needed.
code:
1
2
3
4
| Changelog: - Made compatible with FH 0.67A (init.con/fhrealism1.con/fhrealism0.con) - Battle of Foy editted to be compatible with FH 0.67A - Prokhorovka editted to be compatible with FH 0.67A |
Download: http://www.forgottenhonor...wnloads&d_op=getit&lid=31 (861 KB)
SaUrOn
[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 22-08-2006 22:56 ]