Shitterdeshit zeg, wat een !@#$%^&* rally is Engeland toch!

Je glijdt alle kanten op in die rotregen en er zitten de mest stomme onverwachte wendingen en. Plus hekken die die #*@( van een bijrijder niet aankodigt... Ik heb de hele rally scheldend en tierend achter m'n stuurtje gehangen... Ik zweet er nog van... Wat een frustrerende ellende...
En die Special Stage... Wat een smeerlappen! Daar zitten echt een paar gigantische gemene bochten in, waardoor je een paar keer in een doodlopend stuk terecht komt of achter het hek en zo! Smerig! Schande!
Maar....
...ik heb TOCH gewonnen!
Ik begon slecht door eerste twee races te verknallen: verkeerde bandenkeuze: ik koos voor abrasive tarmac maar had beter gravel kunnen kiezen: ik gleed nu alle kanten op. Hopeloos.
In race 2 en 3 heb ik dat dus gedaan en het ging stukken beter (alhoewel ik de derde stage als 7e eindigde...).
Da laatste twee races gingen ook niet over rozen... Dat stuk door die steenkoolgroeve (or whatever): je ziet totaal niet waar je heengaat! Bah...
Met (tot mijn eigen verbazing) 9 seconden voorsprong op McRae begon ik alsnog aan de Special Stage. Daar nam ik dus een paar keer de verkeerde afslag door die smerige (bewust ingebouwde) nepbochten... Tjonge, wat zat ik te tieren!!! Uiteindelijk verloor ik die stage dus dik, maar... won ik de complete rally met een voorsprong van 1.52 seconde!

Yes! Toen was al het leed meteen geleden!
Ik heb nu dus in de advanced championship alle rallies gewonnen (en een stuk of wat stages verloren). Heerlijk. Prachtig.
Wat een rotspel. Wat een prachtspel!
En dan volgt hier mijn complete banden guide! Ik ben benieuwd of jullie betere suggesties hebben. Voor de eerste twee Great Britain stages moet ik dus nog wat beters zoeken, want Abrassive tarmac beviel niet echt... Ik heb overigens alle stages zonder verdere setup aanpassingen gereden in de Citroen Xsara.
Colin McRae Rally 04 Banden Guide
1. Amerika
1-2 fine gravel
3-4 light gravel
5-6 abrassive tarmac
7 fine gravel
2. Finland
1-2 light gravel
3-4 fine gravel
5-6 light gravel
3 Sweden
1-2 ice and snow
3-4 snow
5-6 snow
7 ice
4 Spain
1-2 smooth tarmac
3-4 abrassive tarmac
5-6 smooth tarmac
5 Australia
1-2 light pea gravel
3-4 pea gravel
5-6 pea gravel
7 light gravel
6 Greece
1-2 medium gravel
3-4 medium gravel
5-6 medium gravel
7 Japan
1-2 intermediate
3-4 wet tarmac
5-6 wet tarmac
8 Great Britain
1-2 --- (in ieder geval géén abrassive tarmac...

maar een gravel band)
3-4 wet gravel
5-6 wet gravel
7 fine gravel
[
Voor 29% gewijzigd door
Verwijderd op 06-05-2004 19:05
]