| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
R420 kreeg gemiddeld 100 fps, dus niet zoals jij zegt, 100 fps meer dan de huidige generatie. R420 scoorde dus over het algemeen 100 fps met af en toe een uitschieter naar 120. Dit schijnt dus gedaan te zijn met alle instellingen op max, wat dus de uitspraak "2 tot 3x sneller dan de huidige generatie" zou rechtvaardigen. En volgende maand wordt R420 gepresenteerd, dus hij is er sneller dan je denkt.December schreef op 23 februari 2004 @ 17:23:
[...]
Ik kan nu niet meer vinden waar het stond, maar volgens mij was het dat je met de R420 100 fps meer kreeg dan met welke andere videokaart dan ook in CMR4. Dus niet maximaal 100 fps
[...]
Nee, de opvolger ervan. Moet als het goed is over enkele maanden uitkomen
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
Maar ik wacht af....
I only played the demo for like 5 minutes so I could take screenshots. You can set the damage to "high" but you still need to hit the trees a few times to really damage the car. Car seem not to pivot around the center point anymore and therefor is much harder to control. What I also noticed is the uneven driving surface with holes. Demo is 95% complete version so this version is basicly what you will get to drive in the retail version. Overall the first impressions are good.
De screenshots van de demo zijn dan ook hier te vinden.

[ Voor 42% gewijzigd door aftermath op 24-02-2004 13:11 ]
Mooie pics zeg.. heb m'n stuurtje alvast klaar liggen...aftermath schreef op 24 februari 2004 @ 13:08:
De eerste Impressions zijn binnen op blackhole motorsports die de demo al heeft.
I only played the demo for like 5 minutes so I could take screenshots. You can set the damage to "high" but you still need to hit the trees a few times to really damage the car. Car seem not to pivot around the center point anymore and therefor is much harder to control. What I also noticed is the uneven driving surface with holes. Demo is 95% complete version so this version is basicly what you will get to drive in the retail version. Overall the first impressions are good.
De screenshots van de demo zijn dan ook hier te vinden.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Kijk eens rond op de ftp van codemasters zou ik zeggen dan kun je je stuurtje gelijk gebruiken_VooDooMen_ schreef op 24 februari 2004 @ 14:03:
[...]
Mooie pics zeg.. heb m'n stuurtje alvast klaar liggen...
Klik
^^ demo dus
[ Voor 20% gewijzigd door aftermath op 24-02-2004 14:09 ]
Ik zal er binnenkort achterkomen dan!
aftermath schreef op 24 februari 2004 @ 14:04:
[...]
Kijk eens rond op de ftp van codemasters zou ik zeggen dan kun je je stuurtje gelijk gebruiken
Klik
^^ demo dus![]()
Wat een snelheid
Verwijderd
w0000000000000000taftermath schreef op 24 februari 2004 @ 14:04:
[...]
Kijk eens rond op de ftp van codemasters zou ik zeggen dan kun je je stuurtje gelijk gebruiken
Klik
^^ demo dus![]()
Gamershell heeft hem ook al staan..
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Yup, hier is de link van Gamershell, die vind ik over het algemeen een stuk fijner dan al die andere mirrors
The devil is in the details.
http://www.3dgamers.com/d...ngle_player_demo.zip.html
Verwijderd
Geluid in de auto is erg mooi, met rammeltjes die je in je linker speaker hoort, erg realistisch dus. Het rijden is wel ff wennen, het stuurt heel anders dan CMR 3, misschien realistischer, daar ben ik nog niet achter, want ik heb het nog niet lang genoeg gespeeld.
Het ziet er iig wel heel mooi uit
Het is jammer dat je niet championship kan rijden, want ik weet nu nog niet of mijn tijden goed zijn. Het rijden gaat opzich niet zo moeilijk, dus je hoeft er niet zo veel voor te oefenen om er goed in te worden denk ik.
Wat ik ook al in CMR2 en 3 merkte is dat het spel erg is ingesteld op slippen in de bochten, ook op tarmac. Je kan niet gewoon mooie lijnen rijden, maar je moet ook op asfalt slippend door de bochten gaan, volgens mij is dat niet helemaal zoals het in het echt gaat, maar daarin kan ik me vergissen.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 14:54 ]
Jammer ik post later wat pics
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
iig, ik heb er zin in
Alleen het geluid vind ik toch nog niet echt om over te juichen, buiten de auto is het nog steeds gejank en de stem van je bijrijder vind ik eerlijk gezegd maar irritant. Maar misschien moet ik 'm gewoon eens spelen met stuurtje, want met toetsenbord is er al snel niks aan
Verwijderd
Er is toch een 1280x960 resolutie?R-B schreef op 24 februari 2004 @ 14:58:
geen 1280*1024 ondersteuning begrijp ik
Jammer ik post later wat pics
Verwijderd
1280x1024 = 5:4Hacku schreef op 24 februari 2004 @ 15:15:
Ik vind 1280x1024 beter dan 1280x960 maar dat zal wel aan mij liggen
1280x960 = 4:3
Volgens mij is een scherm 4:3, dus zou je 1280x960 moeten nemen. Behalve..... bij tft's van die hebben rechthoekige pixels ofzo (
maar nu weer ontopic:
Ligt het aan mij of is het binnen in die auto zo donker? In CMR 2 zat er nog wel een aardig dashboard, in 3 was et prut en nu zie je et niet meer
Motorkap vind ik toch altijd nog het fijnste rijden als je een stuurtje hebt...
alles is distorted en ik hoor een heel hoog versneld piepje ipv motorgeluid
enig idee ?
vind ik ookMr Magic schreef op 24 februari 2004 @ 15:35:
Heeft 'ie een "motorkap" view? In de Xbox-versie hadden ze die eruit gehaald en alleen nog maar "behind car", "in-car" en "bumper" views...
Aangezien zowel CMR4 als Tombraider: Angel of Darkness van Codemasters zijn helpt dit misschien ook hierbij:InterXs schreef op 24 februari 2004 @ 15:37:
bij mij is het geluid enorm versneld, chipmunk style
alles is distorted en ik hoor een heel hoog versneld piepje ipv motorgeluid
enig idee ?
Lara sounds like a chipmunk.
Talks very fast. Update the sound card driver. Confirmed problem on the Realtek Sound chip If this still doesn't work go to your Windows Control Panel (->Start ->Settings ->Control Panel. Click Sound and Multimedia. Once you are in Sound and Multimedia Properties click the Audio tab. In the box 'Sound Playback' click Advanced, choose the Performance-tab and set the Hardware acceleration from Full acceleration to Basic acceleration or No Acceleration.
nope, motorkap view zit er niet in.Mr Magic schreef op 24 februari 2004 @ 15:35:
Heeft 'ie een "motorkap" view? In de Xbox-versie hadden ze die eruit gehaald en alleen nog maar "behind car", "in-car" en "bumper" views...
Ik heb hem net ff gespeeld en ik vind hem erg vet. Het ziet er goed uit en rijdt imho een stuk beter dan deel 3.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
iemand, wil hem hebben
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Al eens op de vorige pagina gekeken
• Codemasters
• Pixelrage
• Gamershell
• 3DGamers
Daar moeten zeker enkele links tussen zitten die het doen.
Anders kom deze echt niet als Full op mijn schijf te staan..
Dan kan ik mijn ruimte wel beter benutten dan dit spel er opzetten.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
oh en om effe ervoor te zorgen dat ik gelijk heb. GMT is wintertijd is en "day light saving time" is (GMT +1 een uur later dus) en CET staat nooit gelijk aan GMT dus in de zomer wordt CET +2 (t.o.v. GMT)Mr Magic schreef op 23 februari 2004 @ 17:16:
[...]
Nee, CET is Central European Time, dat is gewoon onze tijdzone...
Ik hoop wel dat Code Masters de besturing en force feedback beter heeft gemaakt dan bij versie 3, want dat was niet veel soeps
[ Voor 3% gewijzigd door Chillmeister op 24-02-2004 16:45 ]
speelt cmr4 beter ?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
[ Voor 4% gewijzigd door Chillmeister op 24-02-2004 16:45 . Reden: typo ]
Verwijderd
Jammer dat je je auto niet lekker hoort scheuren.
ps: let eens op de details: stof op je ramen, ruitenwissers die het wegvegen
Regen moet helemaal vet zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 16:52 ]
Eindelijk is de auto goed te besturen (mits ik de pedalen op combined axis zet), maar de auto rijdt echt als een druif.
De force feedback is compleet waardeloos, in de betere spellen kun je niet zonder maar hier voegt het werkelijks niks toe aan 't geheel.
Weer snel weg ermee
Enne, GMT staat voor Greenwich Mean Time (Greenwich is een plaatsje in Engeland waar de nul-meridiaan doorheen loopt). De officiele benaming is overigens al heel lang UTC (Coordinated Universal Time). GMT is dus geen wintertijd, want de West-Europese wintertijd is gewoon GMT+1 (of UTC+1). Onze zomertijd (daylight savings time) is GMT/UTC+2, ook wel genoemd CET+1DST. De GMT/UTC verandert overigens niet mee naar de zomertijd...
Zie ook http://www.dxing.com/utcgmt.htm
Chillmeister schreef op 24 februari 2004 @ 16:45:
cmr 3 speeld kut non stop maar met stuur ging je frame rate omlaag
mareh, die links zijn allemaal knettertraag
iemand snelle link ??
ten eerste ik ben er geweest dus ik weet precies wat ik zeg. en wat hierboven staat is ook wat ik zeg. alleen heb je mij verkeerd begrepen denk ik.Mr Magic schreef op 24 februari 2004 @ 16:53:
Enne, GMT staat voor Greenwich Mean Time (Greenwich is een plaatsje in Engeland waar de nul-meridiaan doorheen loopt). De officiele benaming is overigens al heel lang UTC (Coordinated Universal Time). GMT is dus geen wintertijd, want de West-Europese wintertijd is gewoon GMT+1 (of UTC+1). Onze zomertijd (daylight savings time) is GMT/UTC+2, ook wel genoemd CET+1DST. De GMT/UTC verandert overigens niet mee naar de zomertijd...
Zie ook http://www.dxing.com/utcgmt.htm
on-topic, jammer dat ik lees dat de Force Feedback ondersteuning minder is dan verwacht
Maarre
hoeveel fps halen jullie?
Ik heb alles high en aan en ik heb 70/80 fps in alle stages
Spec's zie onderschrift
Verwijderd
Hoe zie je je fps?R-B schreef op 24 februari 2004 @ 17:05:
ik speel met tobo nu![]()
Maarre
hoeveel fps halen jullie?
Ik heb alles high en aan en ik heb 70/80 fps in alle stages
Spec's zie onderschrift
Verwijderd
bij colin mc rae 3 kwam er anders een goede update uit voor de ff, misschien komt dat hier ook nog.. Geen incar view vind ik wel storend trouwens.kNarf schreef op 24 februari 2004 @ 16:52:
Kútspel weer.
Eindelijk is de auto goed te besturen (mits ik de pedalen op combined axis zet), maar de auto rijdt echt als een druif.
De force feedback is compleet waardeloos, in de betere spellen kun je niet zonder maar hier voegt het werkelijks niks toe aan 't geheel.
Weer snel weg ermee(en hopen dat Richard Burns Rally wel goed wordt)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 17:31 ]
[ Voor 15% gewijzigd door _VooDooMen_ op 24-02-2004 17:31 ]
Verwijderd
Gewoon zonder drivers spelen?_VooDooMen_ schreef op 24 februari 2004 @ 17:30:
Ik heb een probleem met m'n guillemot stuurtje, als ik aan het racen ben slaat mijn stuur in beeld vast, kan op dat moment niet meer naar links of rechts sturen. Het lijkt er wel op dat het stuur plotseling zijn instellingen kwijt is.. Hierna moet ik naar windows en het stuur via het knopie eff opnieuw aanzetten.. Meer mensen hier last van..?
Verwijderd
http://www.bhmotorsports.com/competitions/cmr4demo.php
kijken of we die kunne verslaanVerwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 18:52:
Hotlap competitie al onderweg op BlackHole Motorsports :
het speelt stukke beter als 3
maar het blijft arcade
maar ik ga zeker de full version spele
Ik hoop niet dat het een Ferrari guillemot stuurtje is met force feedback, want die heb ik ook_VooDooMen_ schreef op 24 februari 2004 @ 17:30:
Ik heb een probleem met m'n guillemot stuurtje, als ik aan het racen ben slaat mijn stuur in beeld vast, kan op dat moment niet meer naar links of rechts sturen. Het lijkt er wel op dat het stuur plotseling zijn instellingen kwijt is.. Hierna moet ik naar windows en het stuur via het knopie eff opnieuw aanzetten.. Meer mensen hier last van..?
Yep die heb ik ook.. Maar als je niet hebt dan hoor ik graag hoe je het hebt gedaan...Chillmeister schreef op 24 februari 2004 @ 20:47:
[...]
Ik hoop niet dat het een Ferrari guillemot stuurtje is met force feedback, want die heb ik ook
zal het je laten weten, eerst de demo downloaden!_VooDooMen_ schreef op 24 februari 2004 @ 21:16:
[...]
Yep die heb ik ook.. Maar als je niet hebt dan hoor ik graag hoe je het hebt gedaan...
Verwijderd
Ik ga het morgen zeker proberen. Als we nou ff met [GoT] gaan spelen, dan is et vet als de bovenste 50 allemaal van ons zijnVerwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 18:52:
Hotlap competitie al onderweg op BlackHole Motorsports :
Hmmz, moet je weer shit apart voor installeren.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 22:16 ]
Boeiend man, installen die hapVerwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 22:13:
[...]
Ik ga het morgen zeker proberen. Als we nou ff met [GoT] gaan spelen, dan is et vet als de bovenste 50 allemaal van ons zijn
Hmmz, moet je weer shit apart voor installeren.Ga ik niet doen dus...
ik gaat het vanavond ook ff proberen
Verwijderd

ik hoor gewoon de auto scheuren hoor, zelfs nog harder dan in de auto (onboard sound)Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:21:
Nog maar een keer : niemand die het vreemd vind dat, als je vogelview hebt (zeg maar boven de auto), je haast niets hoort, behalve omgevingsgeluiden? Of horen jullie allemaal die auto lekker scheuren ..
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
ja ik hoor het eigenlijk ook wel gewoonVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:21:
Nog maar een keer : niemand die het vreemd vind dat, als je vogelview hebt (zeg maar boven de auto), je haast niets hoort, behalve omgevingsgeluiden? Of horen jullie allemaal die auto lekker scheuren ..
moet je eax eens uitzetten in dat spel misschien helpt dat
( ik heb sound blaster live 5.1 player met logitech z-560 4.1 )
[ Voor 64% gewijzigd door BruceLee op 25-02-2004 15:48 ]
Verwijderd
eax uitzetten helpt niet, want dan heb je helemaal geen geluid meer ..

Jij kan tenminste kiezen tussen het aan en uitzetten, bij mij staat eax standaard uit en wanneer ik het probeer te veranderen hoor ik een error biep. (met audigy 2)Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:42:
Kheb hiero een Audigy 2 met een Logitech z-680 ...
eax uitzetten helpt niet, want dan heb je helemaal geen geluid meer ..
Verder vind ik de navigator niet 100%. In World Rally Championship wordt je gewaarschuwd voor stenen in de bochten. Hier niet, een bochtje afsnijden eindigt zo al snel op een steen
Verwijderd
"Don't Cut" Dat zegt hij dus als er een steen in de binnenkant van een bocht ligt oid. Of soms zegt hij ook iets over rock blabla, maar dat kan ik niet altijd goed verstaan. Maar soms wordt het idd helemaal niet gezegd.Midnightimpact schreef op 25 februari 2004 @ 15:52:
[...]
Jij kan tenminste kiezen tussen het aan en uitzetten, bij mij staat eax standaard uit en wanneer ik het probeer te veranderen hoor ik een error biep. (met audigy 2)
Verder vind ik de navigator niet 100%. In World Rally Championship wordt je gewaarschuwd voor stenen in de bochten. Hier niet, een bochtje afsnijden eindigt zo al snel op een steenvooral op de USA track.
Wat ik wel irritant vind is als je met automatische versnelling rijdt, en je gaat ineens een stuk langzamer, door een bocht bv, dat hij dan niet snel genoeg terugschakelt, maar heel lang in die te hoge versnelling blijft rijden...
Klopt ja, de stem van de navigator vind ik niet duidelijk/scherp genoeg en incompleet, ook al heb ik hem dubbel zo hard staan als de motorgeluiden. Verder klinkt de Xsara nogal eentoning in iedere versnelling (met auto shift). Een half jaar geleden las ik een interview waarin verteld werd dat voor iedere auto het geluid speciaal was opgenomen op roller banken in verschillende situaties, daar vind ik dus bar weinig van te horen.Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:59:
[...]
"Don't Cut" Dat zegt hij dus als er een steen in de binnenkant van een bocht ligt oid. Of soms zegt hij ook iets over rock blabla, maar dat kan ik niet altijd goed verstaan. Maar soms wordt het idd helemaal niet gezegd.
Wat ik wel irritant vind is als je met automatische versnelling rijdt, en je gaat ineens een stuk langzamer, door een bocht bv, dat hij dan niet snel genoeg terugschakelt, maar heel lang in die te hoge versnelling blijft rijden...
Haalde net 3.14 ik reed foutloos maar niet 100% vol gas. En 3.09 vol gas met een enkel foutje. Dacht wel door een verkeersbord heen te kunnen, maar een verkeersbord geeft niet echt mee.BruceLee schreef op 25 februari 2004 @ 15:32:
2.57 min op die usa baan haal ik wat halen jullie zo'n beetje ?
[ Voor 26% gewijzigd door Midnightimpact op 25-02-2004 16:37 ]

Vanavond mijn tijd maar ff verbeteren
Oh ja, ik haal op de eerste baan 3:05 met een keyboard (heb geen stuur). Is dat een beetje aardig, of moet ik nog veel oefenen?
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
gewoon semi automatic gebruiken, kan je de automaat overrulen met neerschakelen. Werkt lekker en moet eigenlijk in meer racegames (als je zo af en toe geen zin hebt om te schakelenVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:59:
[...]
Verwijderd
Ja ik rij met een stuurMidnightimpact schreef op 25 februari 2004 @ 17:10:
Rijden julie met stuurtjes? Met m'n keybord maak ik te snel 1 klein misklikje waardoor ik weer snel een paar seconden verlies
Maar ik zit nu met een bagger positie, ik heb sinds kort een hoekbureau en me scherm staat in die hoek, maar daardoor kan ik me stuurtje niet meer recht voor me scherm zetten
heb alleen gezeik met mn geluid
Pas je geluidsinstellingen even aan in je Control Panel. Ga dan naar Sound and Audio devices properties en dan naar advanced op de Volume Tab (en dan onderaan bij speakersettings). Ga dan naar Performance en zet de bovenste slider op Basic acceleration (tweede van links).Southern Sun schreef op 25 februari 2004 @ 17:46:
de besturing is tenminste verberd ten opzichte van CMR 3. dat was echt bagger.
heb alleen gezeik met mn geluidtis zo'n supervaag geluid en alles is vervormd
Ik hoop dat het helpt. Bij mij iig wel
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
Verwijderd
En het is ook gaaf dat als je heel de tijd in je 1 donuts draait, je motor overhit en dan afslaat. Moet je hem weer opnieuw starten
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 18:06 ]
[ Voor 4% gewijzigd door _VooDooMen_ op 25-02-2004 18:20 ]
op die blackholes ofzo
staan tijden van 2.35 in usa? dat kan toch nooit
Verwijderd
Ja het is irritant, maar wel realistisch. Bij bv midtown madness rij je ze zonder problemen omver, en een paal van een verkeersbord is toch van flink dik metaal gemaakt, dus het lijkt me logisch dat je daar je auto kapot tegen rijdt. Maar het idd heel irritant, want ze staan er altijd net als je precies in een mooie slide zit_VooDooMen_ schreef op 25 februari 2004 @ 18:20:
Die verkeersborden zijn irri... Als je er tegen aan knalt, lijkt het net of het verkeersbord van beton is gemaakt..
op de laagste heb ik nu wel goed geluid in het spel, maar niet in het menuDr.Nono schreef op 25 februari 2004 @ 17:57:
[...]
Pas je geluidsinstellingen even aan in je Control Panel. Ga dan naar Sound and Audio devices properties en dan naar advanced op de Volume Tab (en dan onderaan bij speakersettings). Ga dan naar Performance en zet de bovenste slider op Basic acceleration (tweede van links).
Ik hoop dat het helpt. Bij mij iig wel
Verwijderd
Kan makkelijk nog harder als ik met me stuurtje speel
Verwijderd

Kan sneller alleen moet ik kijken wat voor effect de handrem heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 21:50 ]
In die paar minuten dat ik de demo geprobeerd heb had ik geloof ik alleen FF als ik naast de baan ging of botste. In ieder geval niet als ik gewoon stuurde. Met goede FF hoort het sturen vrij zwaar te gaan en kun je aanvoelen wanneer je de auto dreigt te verliezen maar dat is hier dus totaal niet zo..Schumi4ever schreef op 25 februari 2004 @ 22:00:
Is het bij jullie ook zo dat jullie geen FF voelen? Kheb het in het spel aan staan, op max en back to centre staat ook aan maar ik voel niksBij anders spellen heb ik wel gewoon FF... Wel jammer
besturing is een stuk beter dan cmr03 (das niet zo moeilijk natuurlijk
wat ik ook erg mis is de hood view, vind ik toch altijd het fijnste rijden.
weet nog niet zeker of ik 'm ga kopen als tie uitkomt. wacht zeker ook ff af hoe hoe richard burns rally eruit ziet/rijdt.
Ze hebben de graphics in ieder geval al voor elkaar, nu alleen nog hopen dat de handling realistisch is
http://www.richardburnsrally.com/
SCI games, maakt het. Betekent het dat wij dan ook de toeschouwers omver kunnen rijden carmaggedon stijl?
[ Voor 33% gewijzigd door Chillmeister op 26-02-2004 12:54 ]
Dat geeft wel coole replays!Chillmeister schreef op 26 februari 2004 @ 12:51:
SCI games, maakt het. Betekent het dat wij dan ook de toeschouwers omver kunnen rijden carmaggedon stijl?
zo dat ziet er niet slecht uitDamian schreef op 26 februari 2004 @ 10:46:
Richard Burns Rally gaat denk ik wel ownen.
Ze hebben de graphics in ieder geval al voor elkaar, nu alleen nog hopen dat de handling realistisch is
http://www.richardburnsrally.com/
Zal cker wel concurrentie geven
Verwijderd
Het schademodel vind ik trouwens fantastisch, de eerste keer dat ik een baan uit reed was ik een wiel achter kwijt, had ik een lekke band aan de voorkant, viel m'n bumper er aan de voorkant eraf, was m'n motor overhit en sloeg ie ook nog eens twee keer af
Als ik hem opstart, dan restart mijn PC.
Maar omdat het een demo is kan ik niets instellen..
Ik draai hem met een
AMD XP2000
Radeon 9600pro (CaT 4.1 drivers)
1GIG RAM 2100 cas 2
Windows XP NL Pro
Hercules Fortissimo 3 (7.1) (nieuwe drivers)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik heb het meteen op zijn hoogst gezet maar ik voelde niks. Daarna maar wat lager om te proberen maar nog steeds niks terwijl ik in andere spellen wel FF voelDecember schreef op 26 februari 2004 @ 19:35:
Hebben de mensen die klachten hebben over de Force Feedback eigenlijk diezelfde FF wel op z'n hoogst gezet? Want ik heb de ervaring dat je de FF toch redelijk goed voelt als je 'm op High zet, ondanks dat het er niet veel zwaarder op wordt
Maar ik zal nog een goed opletten als ik naast het parcours rijdt.
JEZUS..Bertus schreef op 26 februari 2004 @ 21:39:
woei, je motor is te restarten, en kan HEEEL erg kapot
[afbeelding]
je tijd wil ik vast niet weten, cker alleen overal gebotst
Moet ik ook een keer doen, kijken of ie niet meer vooruit kan