Het Canon A60/A70 ervaringen topic - Deel 6

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.163 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:10

MJV

tijn.online schreef op 08 oktober 2003 @ 21:05:
Ik ben ook van plan om binnenkort een Powershot A60 te kopen, en ik heb hier al ontzttend veel over de batterijen die je moet gebruiken gelezen. Zelfs zoveel dat ik door de bomen het bos niet echt meer goed kan zien. Dus mijn vraagje, kan iemand mij nog een keertje duidelijk uitleggen welke batterijen ik heb best kan kopen, waar ik op moet letten, hoe het zit met laders, etc. Please?
Gewone huis en tuin apparaten gebruiken 800 mA batterijen, maar als je die in je digicam stopt zijn ze zo leeg.

Voor je digicam is het verstandig oplaadbare battarijen met een capaciteit van 1800, 2100, of 2200 NimH Batterijen. Populaire laders/ battarijen zijn die van GP, nl. de GP Powerbank.

Gebruik iig geen gewone alkaline batterijen.(deze worden wel bij je camera geleverd, maar zijn dus zo leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijn.online schreef op 08 October 2003 @ 21:05:
Ik ben ook van plan om binnenkort een Powershot A60 te kopen, en ik heb hier al ontzttend veel over de batterijen die je moet gebruiken gelezen. Zelfs zoveel dat ik door de bomen het bos niet echt meer goed kan zien. Dus mijn vraagje, kan iemand mij nog een keertje duidelijk uitleggen welke batterijen ik heb best kan kopen, waar ik op moet letten, hoe het zit met laders, etc. Please?
Ik heb een GP Powerbank rapid oplader met GP NiMH 2100 mAh AA batterijen en voldoen goed gaan erg lang mee. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 21:30:
[...]

Ik heb een GP Powerbank rapid oplader met GP NiMH 2100 mAh AA batterijen en voldoen goed gaan erg lang mee. :Y)
Same here. Hoe lang gaan ze mee?
Nou, 5 dagen New York, ruim 200 foto's geschoten op 1 setje batterijen. Het laatste uur van de vakantie waren ze leeg.
Daar komt ook bij kijken dat ik heel veel foto's heb teruggekeken en de LCD heb gebruikt als zaklamp zie sig
2 setjes 2100 moet genoeg zijn voor 2 weken non stop shooten :)

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:17
Ik heb zojuist de Powershot A60 binnen gekregen van Alternate, met 128MB X-merk geheugen (goedkoopste die er was)

Wat schetst mijn verbazing? Alles in goede staat en er zat Sandisk geheugen bij! Not bad, is it?

(Foto's zullen volgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:48

SmartDoDo

Woeptiedoe

tijn.online schreef op 08 October 2003 @ 21:05:
Koop een oplader met batterijen en een setje extra batterijen. Nimh (oplaadbaar dus) batterijen van zo'n 1800mAh en hoger zijn prima. Koop je een GP oplader, dan wordt aangeraden alleen GP batterijen te laden. Soms werkt het ook goed met andere batterijen, soms niet (lekken v. d. batterij). Je kunt een 1-uurslader kopen, maar een A60 doet vrij lang met batterijen dus een 4/5-uurslader is ook prima te gebruiken.
Een ander merk dan GP is ook prima te gebruiken en vaak iets goedkoper. Let gewoon op de laadtijden en hoe krachtig (tot welke capaciteit)de oplader is. :)

edit:
We zaten al op een volgende bladzij, spuit 11 :X

[ Voor 4% gewijzigd door SmartDoDo op 09-10-2003 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Oké, een GP Powerbank it's gonna be... :) Bedankt voor alle tips, en met een beetje geluk binnenkort ook mijn bevindingen hier.

[ Voor 4% gewijzigd door tijn.online op 09-10-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

SmartDoDo schreef op 09 oktober 2003 @ 14:07:
[...]

Koop een oplader met batterijen en een setje extra batterijen. Nimh (oplaadbaar dus) batterijen van zo'n 1800mAh en hoger zijn prima. Koop je een GP oplader, dan wordt aangeraden alleen GP batterijen te laden. Soms werkt het ook goed met andere batterijen, soms niet (lekken v. d. batterij). Je kunt een 1-uurslader kopen, maar een A60 doet vrij lang met batterijen dus een 4/5-uurslader is ook prima te gebruiken.
Een ander merk dan GP is ook prima te gebruiken en vaak iets goedkoper. Let gewoon op de laadtijden en hoe krachtig (tot welke capaciteit)de oplader is. :)

edit:
We zaten al op een volgende bladzij, spuit 11 :X
ik dacht al dat ik genegeerd werd :P

Een een kwazie domme bui heb ik ooit eens 2 x 4 extra batterijen gekocht, terwijl ik er nog 4 had... Die dingen gaan in een A60 echt heel lang mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinkelmans schreef op 09 October 2003 @ 10:31:
Ik heb zojuist de Powershot A60 binnen gekregen van Alternate, met 128MB X-merk geheugen (goedkoopste die er was)

Wat schetst mijn verbazing? Alles in goede staat en er zat Sandisk geheugen bij! Not bad, is it?

(Foto's zullen volgen)
Waarom bij de Alternate? Na al dit gedoe koop ik nooit iets meer bij de Alternate! Als je camera nu kapot gaat krijg je geen nieuwe, wat je ook doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Waarom bij Alternate? Tsja, goedkoop, en gemakzucht. Ik hoop idd maar dat deze niet kapot gaat, maar tot nu toe heb ik nog geen problemen met ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistral schreef op 05 oktober 2003 @ 23:34:
Misschien ligt het aan je geheugenkaartje?
Mwah denk het niet, heb een 256 mb dane-elec en 16 mb standaard canon kaart, waarbij hij het allebei niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:57

tozzke

aka tozzert

geeneen winkel geeft je zomaar een nieuwe camera, ze gaan zowieso eerst kijken of het de moeite is om hem te repareren (wat in de meeste gevallen wel zo is).

Ik had mijn A70 bij Gistron gekocht, maar ik kreeg ook geen nieuwe. Ik heb dik 5 weken moeten wachten tot ik hem weer terug had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Tozzman schreef op 09 October 2003 @ 17:44:
geeneen winkel geeft je zomaar een nieuwe camera, ze gaan zowieso eerst kijken of het de moeite is om hem te repareren (wat in de meeste gevallen wel zo is).

Ik had mijn A70 bij Gistron gekocht, maar ik kreeg ook geen nieuwe. Ik heb dik 5 weken moeten wachten tot ik hem weer terug had
Toen ik mijn cam)A60( gehaald had bleken er allemaal zwarte puntjes in het lcd te zitten. De zelfde avond nog gemaild en direct antwoord terug dat ik de volgende dag terug kon komen naar ze om um om te ruilen voor een nieuwe ;)
offtopic:
Maar het was dan ook wel een top zaak: Informatique

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op 09 October 2003 @ 18:22:
[...]

Toen ik mijn cam)A60( gehaald had bleken er allemaal zwarte puntjes in het lcd te zitten. De zelfde avond nog gemaild en direct antwoord terug dat ik de volgende dag terug kon komen naar ze om um om te ruilen voor een nieuwe ;)
offtopic:
Maar het was dan ook wel een top zaak: Informatique
Is wettelijk geregeld dat ze binnen 7 dagen moeten ruilen tegen een nieuwe
Verplichtingen van de verkoper (Boek 7, Artikel 46d Burgerlijk Wetboek)
Link naar art. Burgerlijk Wetboek

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij onderstaande foto krijg ik via zoombrouwser allerlei details van de foto vermeld die ik bijna ook allemaal begrijp, op 1 na nl":

Shutter curtain sync
1st-curtain sync
Wat o wat betekent dit?

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~jolobe/PLAATJESMAP/100_0097.jpg[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YJB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:45

YJB

Google is your friend:

Many cameras offer the possibility to synchronize either on the 1st or 2nd curtain. With 1st curtain sync. the flash is fired as soon as the 1st curtain is in upward position while with 2nd curtain sync. the flash is fired just before the 2nd curtain moves upwards. Obviously this means that the natural (ambient) light of a scene exposes the films either behind or before the flash burst. If you shoot e.g. a fast moving object with 2nd curtain sync. you'll get a blurred moving effect which will end in the (flash-) exposed object. With 1st curtain sync. it'll be the other way round.

En de hele tekst:
http://www.photozone.de/3Technology/flashtec4.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YJB schreef op 09 October 2003 @ 22:14:
Google is your friend:...........
........
With 1st curtain sync. it'll be the other way round.

En de hele tekst:
http://www.photozone.de/3Technology/flashtec4.htm
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag even weten of hier mensen zijn die een groothoeklens voor de A70 hebben. Ik ga zaterdag namelijk naar Canada dus dan kan ik daar even kijken of ze hem hebben.

Ik snap eigenlijk nog niet zoveel van de adapter (LA-DC52C), is dat nou met groothoeklens of moet je die er nog bij kopen? Want er staat ook nog een Wide Converter (WC-DC52) bij.

Bron hiervan is de powershot website en dan de Accessories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Raven- schreef op 01 October 2003 @ 16:50:
Vandaag de camera (Canon A70) teruggekregen van Canon via Progress. Hij is 4-5 weken weggeweest ivm een reparatie. (stof achter display) Wat schetst mijn verbazing: De complete verpakking met inhoud mist (deze was ook meegestuurd) en het display van de camera is zwaar beschadigd. (krassen/vegen) :(

Grote teleurstelling hiero... :( :( Dan had ik hem net zo liever niet opgestuurd.
De camera is inmiddels opgestuurd naar Canon. Ik heb zelf met Canon een afspraak gemaakt en hem opgestuurd, want Progress nam niet meer het fatsoen om te reageren op mijn mailtjes. Wederom een i-net shop die door de mand valt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 16:12:
Ik wil graag even weten of hier mensen zijn die een groothoeklens voor de A70 hebben. Ik ga zaterdag namelijk naar Canada dus dan kan ik daar even kijken of ze hem hebben.

Ik snap eigenlijk nog niet zoveel van de adapter (LA-DC52C), is dat nou met groothoeklens of moet je die er nog bij kopen? Want er staat ook nog een Wide Converter (WC-DC52) bij.

Bron hiervan is de powershot website en dan de Accessories.
De adapter LA-DC52C is alleen een stukje plastic wat aansluit op de aansluiting achter de ring die langs je lens zit en aan de voorkant krijg je dan een schroefdraad van 52mm. Als je die ring er dus af klikt, kun je die adapter erop klikken. Op die adapter kun je bijvoorbeeld 52mm filters zetten, maar ook lenzen met 52mm schroefdraad aansluiting, zoals bijvoorbeeld de WC-DC52 Wide Converter, of de TC-DC52 Tele Conversion lens (beiden van Canon zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe A60 (behalve dat er een klein stofje onder het display zit.. mja, is niet al te hinderlijk), en de kwaliteit is beter dan ik verwacht had, zelfs een n00b als ik ken nog wel iets schieten hierop :). Ik heb zowel digitaal als analoog weinig tot geen fotografie ervaring, vandaar. Het is iniedergeval erg leuk speelgoed!
Owja, ik heb 4x Hapé 2100mA en 4x Hapé 1800mA batterijen erbij, en ze lijken het erg goed uit te houden. Mijn Hapé lader (a16 volgens mij) doet het ook goed.. alleen jammer dat het geen snellader is, maar daarom heb ik dus ook een 2e paar gekocht :).

Mja, 2 foto'tjes

Mijn maal: (Shutterspeed 1/500, Macro, rest standaard ingesteld volgens mij, losse hand)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~manca003/prive/bami_t.jpg

Kaarsje: (Shutterspeed 1/500, Macro, rest standaard ingesteld volgens mij, statiefje)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~manca003/prive/kaars_t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tycoontje schreef op 10 October 2003 @ 16:39:
[...]

De adapter LA-DC52C is alleen een stukje plastic wat aansluit op de aansluiting achter de ring die langs je lens zit en aan de voorkant krijg je dan een schroefdraad van 52mm. Als je die ring er dus af klikt, kun je die adapter erop klikken. Op die adapter kun je bijvoorbeeld 52mm filters zetten, maar ook lenzen met 52mm schroefdraad aansluiting, zoals bijvoorbeeld de WC-DC52 Wide Converter, of de TC-DC52 Tele Conversion lens (beiden van Canon zelf).
ah ok dan snap ik het een beetje. in iedergeval bedankt. Ik hoop dat ze die in Canada hebben, en natuurlijk tegen een lekker prijsje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
edit:
Owja, helaas heb ik nog een erg trillerig handje.. hopelijk komt daar een keer verandering in, lol

(was supposed to be een toevoeging op oude post.. mja)

[ Voor 85% gewijzigd door Pinkelmans op 10-10-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinkelmans schreef op 10 oktober 2003 @ 18:30:
Owja, ik heb 4x Hapé 2100mA en 4x Hapé 1800mA batterijen erbij, en ze lijken het erg goed uit te houden. Mijn Hapé lader (a16 volgens mij) doet het ook goed.. alleen jammer dat het geen snellader is, maar daarom heb ik dus ook een 2e paar gekocht :).
[afbeelding]
[/quote]

Mjah ik gebruik zelf de A18 en die is wel snel :P
http://www.tweakers.net/pricewatch/68255
http://www.hape.nl/batterijen/aa18.html

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Ik wou ook de a18 hebben... was alleen uitverkocht :/

Foto's van pers van me zus:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~manca003/prive/kat1_t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~manca003/prive/kat2_t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~manca003/prive/kat3_t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-02 10:56
knap katje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf gister een a60 met 128mb dane elec geheugen besteld bij opus. Ga morgen ff batterijen halen bij de fotowinkel en dan hopelijk vandeweek de eerste kiekjes schieten :) Ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

Ik heb nou 2 weken een A60 en heb er af en toe wat foto's mee gemaakt... toen ik 'm gisteren aanzette bleek ie niet meer scherp te stellen als de flits aanstaat :(...

Iemand een idee waar dat aan kan liggen? Als ik de flits uitzet werkt alles weer normaal. Aan de batterijen kan het niet liggen, dat zijn net opgeladen 1800 mAh Unicrossjes.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Post dan is een fototje met flits + instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

shameblaster schreef op 12 October 2003 @ 17:09:
Post dan is een fototje met flits + instellingen
Dat kan ik dus niet. Als ik de flits aan heb staan (Alles AUTO) kan ik niet meer afdrukken. Als ik in de P-mode mijn witbalans op custom zet en de witbalans probeer na te gaan, loopt ie compleet vast... :S

Na een paar foto's maken met volgeladen batterijen slaat de camera compleet af en geeft het scherm weer "Change the battery pack."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
Ehm volgens mij beschrijf je een paar verschillende problemen. Dat laatste probleem met (te) volle batterijen is een vrij bekende. Zie je ook in het starttopic terug.

Dat vastlopen.. erg vaag! Doet ie dit met het originele flash kaartje ook?

En niet meer scherpstellen.. Poeh. Hou je je vinger toevallig voor de AF-assist beam?
Of heb je het alleen bij Macro's toevallig?

Anders wordt het waarschijnlijk toch terugbrengen, vrees ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Hij stelt wel nog scherp als ik geen flits gebruik... dan werkt alles 100% normaal. Als ik de flits aanzet gaat alles mis... misschien dat de belichtingsmeter in de A60 naar zijn grootje is?

Ik ga er woensdag mee terug naar de Media Markt. Misschien dat ze me wel kunnen helpen, anders spreek ik toch de garantie aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
heb wel een leuke pic gemaakt met een lange sluitertijd...Maar ik kan hem dus niet posten. Heeft iemand ruimte om ff die foto ( 500 kb ) te planten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

BeCool schreef op 14 October 2003 @ 08:21:
heb wel een leuke pic gemaakt met een lange sluitertijd...Maar ik kan hem dus niet posten. Heeft iemand ruimte om ff die foto ( 500 kb ) te planten?
Stuur maar naar mijn mailadres dan regel ik het wel voor je :)

Ik heb sinds gisteren ook een A60 en zal mijn bevindingen tzt wel posten :)
Tot nu toe bevalt ie erg goed

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney3K schreef op 13 oktober 2003 @ 11:39:
Hij stelt wel nog scherp als ik geen flits gebruik... dan werkt alles 100% normaal. Als ik de flits aanzet gaat alles mis... misschien dat de belichtingsmeter in de A60 naar zijn grootje is?

Ik ga er woensdag mee terug naar de Media Markt. Misschien dat ze me wel kunnen helpen, anders spreek ik toch de garantie aan...
Hoe oud of jong is die camera, hoelang in bezit? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
Staat in z'n vorige post; 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

BeCool schreef op 14 October 2003 @ 08:21:
Bij deze dus jouw foto :) (klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dikke332/IMG_0083.JPG

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
Garrett. Tof van je, bedankt man.
Vond dit dus wel een aardig plaatje. GEschoten met een a70. Instelling. tv,4" en de rest standaard. Uiteraard wel op een statiefje....

Ik vind hem goed scherp en het effect van de vlammen is leuk...Comments please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swa-baldie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06-2023
BeCool schreef op 14 October 2003 @ 22:23:
Garrett. Tof van je, bedankt man.
Vond dit dus wel een aardig plaatje. GEschoten met een a70. Instelling. tv,4" en de rest standaard. Uiteraard wel op een statiefje....

Ik vind hem goed scherp en het effect van de vlammen is leuk...Comments please
Mooie foto.

[ Voor 4% gewijzigd door Swa-baldie op 15-10-2003 17:15 . Reden: Link was dood ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
Hij deed het wel....mmmmwah. Heb Garrett al gemaild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Ik weet het Swa-baldie, de link was dood :P

Ja de ftp van Planet zal wel even platgelegen hebben... op m'n "eigen" forum (hhfo.com) deden m'n avatar en sig het ook al niet, net als m'n avatar hier... inmiddels werkt het weer :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn A60 2 weken voor vakantiefoto's te hebben gebruikt, hier een macro-opname. Ingesteld op M, welke instellingen weet ik niet meer, hij komt uit een grote serie en te lui om te noteren.

Kenners, lijkt deze macro ergens op?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jdboksma/karabijnklein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 13:52

Tjark

DON'T PANIC

tja, ik vind het niet echt een macro.

Macro's vind ik als het echt van dichtbij genomen is. En dat kan een A60/70 niet zonder extra lenzen.

Tis wel een foto van dichtbij.

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

TjarkVerhoeven schreef op 15 oktober 2003 @ 14:38:
tja, ik vind het niet echt een macro.

Macro's vind ik als het echt van dichtbij genomen is. En dat kan een A60/70 niet zonder extra lenzen.

Tis wel een foto van dichtbij.
Tis toch echt wel een macro hoor...
The term “macrophotography” normally refers to images in which the subject is presented at a larger than normal size -- a ratio greater than 1 to 1.
Zon ding is ong 3 cm groot toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 14:34:
Na mijn A60 2 weken voor vakantiefoto's te hebben gebruikt, hier een macro-opname. Ingesteld op M, welke instellingen weet ik niet meer, hij komt uit een grote serie en te lui om te noteren.

[afbeelding]
Hijs wel mooi, aleen veel ruis en wazighijd
Heb je op A4'tje gelegd en dan met lamplicht?? geschoten
offtopic:
doe ik ook meestal en dan komt ie er sepia uit

[ Voor 3% gewijzigd door shameblaster op 15-10-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 14:34:

[afbeelding]
Ik vind de kleuren te veel op elkaar lijken waardoor het weg valt tegen de achtergrond.
Je kan via cannon programma [FileViewerUtillity] nakijken wat de instelingen waren.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 16:38:
[...]

Ik vind de kleuren te veel op elkaar lijken waardoor het weg valt tegen de achtergrond.
Je kan via cannon programma [FileViewerUtillity] nakijken wat de instelingen waren.
:*)
In WinXP kun je ook via de rechtermuisknop Eigenschappen dacht ik...

Je kunt iig die gelige/oranje waas voorkomen door eerst je witbalans te customizen. Lamp aan, wit papier, en customizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
Ja, je kunt de exif info ook zien via eigenschappen. Helaas is de informatie daar wel wat beperkter.

Trouwens ook jammer dat je het niet gewoon in Internet Explorer kunt bekijken. Of weet iemand daar toevallig een leuke plugin voor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Laatst online: 00:14

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 14:34:

[afbeelding]
is dit nou met de Sepia stand op de A60 geschoten of gephotosoept (ja, de nieuwe werkwoorden duiken bij bosjes op)?
morgen hebbik oowk een a60!!!!!!!
(als het goed is...)(net gebeld... HIJ IS BINNEN!!!!)

[ Voor 4% gewijzigd door bartvl op 16-10-2003 09:43 ]

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
:( met alle trots mn foto laten posten en nu weet ik nog niet of ik wel zo trots moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

BeCool schreef op 15 oktober 2003 @ 22:30:
:( met alle trots mn foto laten posten en nu weet ik nog niet of ik wel zo trots moet zijn...
Hijs kei vet! echt waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
Word er ook helemaal warm van.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over mijn karabijnen, gewoon op een gelige tafel met zwak lamplicht genomen. Geen speciale opstelling dus.

De instellingen:

File Name
104_0457.JPG
Camera Model Name
Canon PowerShot A60
Shooting Date/Time
9-11-2003 1:04:45
Shooting Mode
Manual
Photo Effect Mode
Neutral
Tv( Shutter Speed )
1/4
Av( Aperture Value )
3.5
Metering Mode
Evaluative
ISO Speed
50
Lens
5.4 - 16.2 mm
Focal Length
5.4 mm
Digital Zoom
None
Image Size
1600x1200
Image Quality
Superfine
Flash
Off
White Balance
Custom
AF Mode
Single AF
AF Range Mode
Macro
File Size
524KB
Drive Mode
Single-frame shooting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

Net mijn 2.4x teleconverter ontvangen. €126.75 incl. Lensadapter bij foto-video-shop.nl.

Straks eens wat foto's maken met statief, zonder statief is je foto zo snel bewogen op full zoom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchBlood schreef op 16 October 2003 @ 15:31:
Net mijn 2.4x teleconverter ontvangen. €126.75 incl. Lensadapter bij foto-video-shop.nl.

Straks eens wat foto's maken met statief, zonder statief is je foto zo snel bewogen op full zoom...
waar blijven ze???? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
Ook erg benieuwd inderdaad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Wat zijn de maten van de Canon Camera dozen? Dit in verband met mijn IA: http://www.inkoopacties.net/ia/767x5kx0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

De maten van mijn A70 doos:

• 23 cm lang
• 17,5 cm breed
• bij 9 cm hoog

Kan een fractie kleiner zijn, maar niet meer dan een halve centimeter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

En zijn alle andere dozen die maat? Weet je dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

GsJosh schreef op 17 October 2003 @ 23:51:
En zijn alle andere dozen die maat? Weet je dat toevallig?
Ik zou het niet weten, maar het lijkt me niet aannemelijk. De A60 en A70 zijn gelijk/vrijwel gelijk wat maat betreft. Alleen de A80 zou een andere maat doos kunnen hebben lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

Khad nog niks fatsoenlijks/interessants geschoten. Hieronder 2 nikszeggende pics.
Zonder statief, dus er kan iets van bewegingsonscherpte zijn...

Afbeeldingslocatie: http://zooi.matthijsverhulst.nl/IMG_3583a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://zooi.matthijsverhulst.nl/IMG_3550a.jpg
Pics zijn clickable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchBlood schreef op 18 October 2003 @ 10:26:
[...]

Khad nog niks fatsoenlijks/interessants geschoten. Hieronder 2 nikszeggende pics.
Zonder statief, dus er kan iets van bewegingsonscherpte zijn...

[afbeelding]

[afbeelding]
Pics zijn clickable
Kan je ook iets doen met het zelfde onderwerp max in en max uit zoom, ben ff benieuwt naar het verschil aub met statief. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:57

tozzke

aka tozzert

Afbeeldingslocatie: http://www.zeepost.nl/~tozzke/Fotos/Macros/657_5719_1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.zeepost.nl/~tozzke/Fotos/Macros/657_5714_1.JPG
de natuur icm het toedoen van de mens

Afbeeldingslocatie: http://www.zeepost.nl/~tozzke/Fotos/Macros/Paddos/657_5706_1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.zeepost.nl/~tozzke/Fotos/Macros/Paddos/657_5718_1.JPG
paddo's

*clickable*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd wat 'problemen' met mn a60....... normaal had ik altijd goede foto's, gewone foto's van personen, binnen, buiten, concerten het ging allemaal goed. Sinds een paar weken terug, ik heb ineens opvallend veel foto's van een aantal tot heel veel 'vieze vlekken' erop....... hier een voorbeeldje van zo'n foto :

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberkane.nl/fun/tweakers_pic.jpg

heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? en of dat er met mijn camera iets goed mis is? En of dat ik dus de cam terug moet brengen of niet?

Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Dat zit em in je flitser en dat is vrij normaal. Probeer je instellingen te veranderen, of nog beter, geen flitser te gebruiken.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 22:14

dbzfan

Nee.

De flits reflecteerd tegen de stofdeeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 18:32:
Ik heb de laatste tijd wat 'problemen' met mn a60....... normaal had ik altijd goede foto's, gewone foto's van personen, binnen, buiten, concerten het ging allemaal goed. Sinds een paar weken terug, ik heb ineens opvallend veel foto's van een aantal tot heel veel 'vieze vlekken' erop....... hier een voorbeeldje van zo'n foto :

[afbeelding]

heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? en of dat er met mijn camera iets goed mis is? En of dat ik dus de cam terug moet brengen of niet?

Alvast bedankt!
Op mijn homepage staat de omschrijving van dat verschijnsel
http://www.home.zonnet.nl/godefrooij/doc3.html
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks voor de reacties en de link josa70 !
m'n cam is dus niets mis mee lijkt.......
maar als ik bijv tijdens zo'n concert foto's maak zonder flits, dan 'mislukken' er een hoop, tuurlijk zitten er ook hele mooie bij, vooral met lichteffecten, maar vaak heb ik ook hele wazige foto's zoals deze :

Afbeeldingslocatie: http://cyberkane.nl/fun/tweakers_pic1.jpg

echt scherpe foto's heb ik tijdens dit soort dingen nog nooit gehad...... hebben jullie hier misschien ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Laatst online: 23:58
Dat komt waarschijnlijk omdat de camera een langere sluitertijd nodig heeft en als je de foto dan met de hand maakt wordt ie wat onscherp. Je zou dus een statief moeten gebruiken of de sluitertijd korter instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 11:13:
[...]

Kan je ook iets doen met het zelfde onderwerp max in en max uit zoom, ben ff benieuwt naar het verschil aub met statief. _/-\o_
http://www.pbase.com/jamiewillmott/tcdc52_test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

dimitio schreef op 18 October 2003 @ 21:54:
Dat komt waarschijnlijk omdat de camera een langere sluitertijd nodig heeft en als je de foto dan met de hand maakt wordt ie wat onscherp. Je zou dus een statief moeten gebruiken of de sluitertijd korter instellen.
Het kan nog steeds zijn dat bewegende onderwerpen op je foto dan bewogen worden.

Je zou je ISO waarde naar 400 kunnen zetten, maar daardoor krijg je wel meer ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er wel goed uit maar kan jij dat ook ik wacht nog wel ff geduldig op jou foto bvb drie foto van een onderwerp op afstand en dan de eerste 0 zoom tweede 1/2 zoom en derde max zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die foto's met converter zijn de eerste zoomstappen onbruikbaar door de sterke vignettering zoals je ook bij de voorbeelden in de link ziet.....,voorbij de 105 mm (max. zonder converter) zit er een gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Zonder
Afbeeldingslocatie: http://mikuna.image.pbase.com/u17/jamiewillmott/small/7914285.IMG_2011.jpg
met converter
Afbeeldingslocatie: http://mikeli.image.pbase.com/u17/jamiewillmott/small/7914296.IMG_2022.jpg

Lijkt mij ook wel mooi zo'n converter. Aleen krijg je wel altijd scherpe foto's als je zo'n ding op je a60 schroeft?
En is het dan 3x optish en ook nog is de zoom in de converter?
Of aleen de zoom in de converter

[ Voor 7% gewijzigd door shameblaster op 19-10-2003 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

Ok, heb net foto's gemaakt, met en zonder converter etc, en verder nog wat test foto's, ze komen er zo aan...

-edit-

Pics zijn clickbaar

Volledig uitgezoomd, zonder teleconverter. Afbeeldingslocatie: http://zooi.matthijsverhulst.nl/IMG_3601a.jpg

Volledig ingezoomd, zonder teleconverter. Afbeeldingslocatie: http://zooi.matthijsverhulst.nl/IMG_3602a.jpg

Volledig uitgezoomd, met teleconverter. Afbeeldingslocatie: http://zooi.matthijsverhulst.nl/IMG_3603a.jpg

Volledig ingezoomd, met teleconverter. Afbeeldingslocatie: http://zooi.matthijsverhulst.nl/IMG_3604a.jpg

Volledig ingezoomd, met teleconverter. Afbeeldingslocatie: http://zooi.matthijsverhulst.nl/IMG_3605a.jpg

Volledig ingezoomd, met teleconverter. (poging tot telemacro, alleraardigst gelukt dacht ik zo) Afbeeldingslocatie: http://zooi.matthijsverhulst.nl/IMG_3611a.jpg

[ Voor 86% gewijzigd door MJV op 19-10-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Als je foto's neemt met zo;n teleconverter kan je ze dan ook scherp krijgen?
Als je naar de 4e foto kijkt is ie niet egt scherp (de crysler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

shameblaster schreef op 19 October 2003 @ 13:05:
Zal waarschijnlijk een foutje zijn van de autofocus, want als je kijkt naar de foto van de Smart, is die wel scherp.
-edit- En nogal wat tegenlicht.....

[ Voor 6% gewijzigd door MJV op 19-10-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

shameblaster schreef op 19 oktober 2003 @ 13:05:
Nog een foto, maar dan met 'mee licht'.

Afbeeldingslocatie: http://zooi.matthijsverhulst.nl/IMG_3613a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 21:42:
[afbeelding]

echt scherpe foto's heb ik tijdens dit soort dingen nog nooit gehad...... hebben jullie hier misschien ook ervaring mee?
Dat is echt een kwestie van uitproberen en oefenen. Na verloop van tijd lukt het zelfs om met een brakke camera als een FinePix 1300, zonder enige mogelijkheden tot instellen van sluitertijd en diafragma, fatsoenlijke plaatjes te schieten zonder filtser.

Afbeeldingslocatie: http://gais.demon.nl/var/DSCF0409.JPG

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchBlood schreef op 19 oktober 2003 @ 12:48:
Ok, heb net foto's gemaakt, met en zonder converter etc, en verder nog wat test foto's, ze komen er zo aan...

-edit-

Pics zijn clickbaar

Volledig uitgezoomd, zonder teleconverter. [afbeelding]

Volledig ingezoomd, zonder teleconverter. [afbeelding]

Volledig uitgezoomd, met teleconverter. [afbeelding]

Volledig ingezoomd, met teleconverter. [afbeelding]

Volledig ingezoomd, met teleconverter. [afbeelding]

Volledig ingezoomd, met teleconverter. (poging tot telemacro, alleraardigst gelukt dacht ik zo) [afbeelding]
Ik vind de foto's niet verkeerd als je ziet hoever er word ingezoomd en dan nog die scherpte bvb de Smart is niet verkeerd. _/-\o_

Ik denk ook dat het een fout is van de auto focus [Crysler]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
Ik heb nog een velletje van dat beschermfolie over...Besteld bij die duitse shop.
Mail me ff als je interesse hebt...dan stuur ik het tegen vergoeding op.
becool_nl@yahoo.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 15:25:
[...]

Ik vind de foto's niet verkeerd als je ziet hoever er word ingezoomd en dan nog die scherpte bvb de Smart is niet verkeerd. _/-\o_

Ik denk ook dat het een fout is van de auto focus [Crysler]
nee, is geen fout van de auto-focus, het was een poging tot telemacro werd vermeld, dat houdt in dat er heel dichtbij scherpgesteld wordt, op de muur aan de rechterkant dus. Daardoor is de Chrysler niet scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

bartvl schreef op 19 oktober 2003 @ 21:39:
[...]

nee, is geen fout van de auto-focus, het was een poging tot telemacro werd vermeld, dat houdt in dat er heel dichtbij scherpgesteld wordt, op de muur aan de rechterkant dus. Daardoor is de Chrysler niet scherp.
Tel even goed... Dan zie je dat die Telemacro niet foto nr. 4 is...

Nog iets:
Er zit rechtsonder in mijn LCD een altjd zwarte pixel. Zal wel onder de garantie vallen, maar als het 6 weken duurt om hem te repareren heb ik niet zon zin om dat te laten doen. Ben ik mijn cam 6 weken kwijt... Ik stoor me er niet echt aan, maar in sommige foto's valt het wel op...

[ Voor 29% gewijzigd door MJV op 19-10-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Dubbelpost |:( , de goeie (Zie onder) maar laten staan.

[ Voor 92% gewijzigd door Stealth2000 op 20-10-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Vlak voordat ik vertrok naar Curacao heb ik een A70 gekocht. Ik ben er ontzettend tevreden mee en heb tot nu toe een aantal leuke plaatjes geschoten.

Onderstaand plaatje heb ik gisteren op playa forti gemaakt met mode op auto, om een uur of 6. Ik heb hem enigzins bijgedraaid met photoshop om de horizon wat rechter te krijgen. (Deze week 2 graden af) Op de draai, scale en toevoeging van 2 balken en tekst is er niks mee gebeurt.

Afbeeldingslocatie: http://www.stealth2k.nl/Foto/Curacao2003_background.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:18
Weet iemand hoe de A60/A70 zich houdt in koude situaties? Ben namelijk van plan om mijn camera A70 mee te nemen op wintersport. Batterijen schijnen zowieso slechter te functioneren in koude maar hoe houdt het toestel zich zelf???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:40
ik weet niet ... op powershot.com is dit te vinden :
Operating Temperature 32 – 104°F (0 – 40°C)
maar t zou opzich wel kut zijn als ie raar gaat doen onder de 0 graden, want dat is het in nederland toch nog wel eens

[ Voor 3% gewijzigd door dribbel op 20-10-2003 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
Lijkt mij dat je het eerst 'problemen' krijgt met de LCD. Waarschijnlijk kun je nog wel een tijdje foto's blijven nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie foto stealth2000 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchBlood schreef op 19 oktober 2003 @ 22:44:
[...]

Tel even goed... Dan zie je dat die Telemacro niet foto nr. 4 is...

Nog iets:
Er zit rechtsonder in mijn LCD een altjd zwarte pixel. Zal wel onder de garantie vallen, maar als het 6 weken duurt om hem te repareren heb ik niet zon zin om dat te laten doen. Ben ik mijn cam 6 weken kwijt... Ik stoor me er niet echt aan, maar in sommige foto's valt het wel op...
Is het achter op de camera het LCD scherm, want op de foto's valt die mij niet op.
Als dat zo is zou ik ook nog niet weten wat ik zou doen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 22:48:
[...]

Is het achter op de camera het LCD scherm, want op de foto's valt die mij niet op.
Als dat zo is zou ik ook nog niet weten wat ik zou doen? _/-\o_
Ik moet de foto flink vergroten anders zie het niet, ik weet ook niet wat je er mee moet, misschien als de camera 11 maanden oud is ff opsturen voor een nieuwe?
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 23:07:
[...]

Ik moet de foto flink vergroten anders zie het niet, ik weet ook niet wat je er mee moet, misschien als de camera 11 maanden oud is ff opsturen voor een nieuwe?
:+
Sorry de dode pixel zit op mijn beeldscherm en niet op jou foto!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Manic schreef op 20 October 2003 @ 21:19:
Weet iemand hoe de A60/A70 zich houdt in koude situaties? Ben namelijk van plan om mijn camera A70 mee te nemen op wintersport. Batterijen schijnen zowieso slechter te functioneren in koude maar hoe houdt het toestel zich zelf???
Tijdens mijn zomervakantie in Nieuw Zeeland (toen het daar dus winter was) heb ik m'n A60 ook veelvuldig gebuikt bij temperaturen tussen de 0 en 5 graden. Alles werkte nog perfect. Het is wel zo dat ik na een aantal foto's de cam wel weer in z'n lekker warme beschermtasje terugstopte. :)

Waar je vooral op moet letten dat de temperatuurschommelingen niet te groot zijn. Als je bijvoorbeeld de cam een uurtje hebt blootgesteld aan -5 graden en hem dan mee naar binnen neemt in je appartement van 23 graden, dan kan er condensatie optreden. Dus gewoon na een aantal foto's de cam weer in z'n beschermtasje stoppen.

(Ik ga m'n A60 tijdens de wintersport ook gewoon gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 23:13:
[...]

Sorry de dode pixel zit op mijn beeldscherm en niet op jou foto!!!!!
:?

Er zit dus een dode pixel op mijn LCD scherm ja.

En niet op de fotos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Bloemen in raam ...

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rdoeleman/Picture%20047.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Mooi ja, alleen vind ik het persoonlijk jammer dat je op de middelste gefocust hebt.
Kdenk dat het mooier geweest was as je eerste bloem scherp had gedaan of nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

jep! snelle foto was het! volgens mij met aiaf, wat rukt trouwens, maar blijft toch een frisse foto vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil al een paar dagen de foto's van de vakantie in Frankrijk van m'n camera af halen, maar mijn *** LiteOn DVD-drive heeft een mooie ronde kras in mijn Canon-CD-ROM gemaakt. Mijn vader is zijn CD kwijt. Wat een pech. En met mijn 56K verbinding (nog geen ADSL hiero) kan ik geen 250 MB gaan downloaden... Hopelijk vind ik mijn pa's CD nog. Dan krijgen jullie de foto's te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is nog een mooie foto. Of zo iets :P.

Afbeeldingslocatie: http://www.vanachterberg.com/rik/fotos/vuur%20Rik.gif

Mode: M
Exposure Time: 1/15 s
F: 2.8
Flash: Off

Tripod

Elke keer is één deeltje optisch gezoomd. de laatste 3 of 4 zijn digitaal.
Gemaakt in Jasc Animation Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 15:07:
Ik wil al een paar dagen de foto's van de vakantie in Frankrijk van m'n camera af halen, maar mijn *** LiteOn DVD-drive heeft een mooie ronde kras in mijn Canon-CD-ROM gemaakt. Mijn vader is zijn CD kwijt. Wat een pech. En met mijn 56K verbinding (nog geen ADSL hiero) kan ik geen 250 MB gaan downloaden... Hopelijk vind ik mijn pa's CD nog. Dan krijgen jullie de foto's te zien ;)
Je hebt alleen de driver nodig en die is niet zo groot.
http://www.powershot.com/powershot2/customer/driverdown.html
op deze link is de driver maar 5.49MB dus kan wel via 56K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeCool
Leuk gedaan man...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.