[DPC] Onze toekomst *GAARNE LEZEN!*

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 756 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

DukeBox schreef op 25 September 2003 @ 08:00:
Ik schrijf me in voor lege plekken op SoB en/of Ecc2.. of moet ik persee mailen ?
Yupz ;)

Een mooi sollicitatie mailtje Duke.
We kunnen nu niet op het laatste moment dit gaan toestaan natuurlijk ;)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 00:41:
[...]

het zijn moeilijke tijden, niemand heeft geld en wil ff blijven zitten waar die zit.

zolang de banen niet voor het oprapen liggen zal het stil blijven.

* KeeZ is benieuwd naar wie er dus wel hebben gesoliciteerd :?
* KeeZ voor ecc2....

Deze plek is te koop.

Verwijderd

/me d2ol en coding crew

Verwijderd

/me Rc5-72

Verwijderd

hehehe

zo krijgen we toch een sneak preview van de solicitanten ;)

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 18:03

SandStar

DPC-Crew

Zandster

* SandStar voor Folding@Home

Verwijderd

/me voor muon en coding team hopen dat het dan geen perl wordt :p

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

OK de sollicitatie periode is dus gesloten, we laten het zo snel mogelijk weten :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:17
ik had trouwens geen ontvangst emailtje gekregen :)

• Pim.

Pim.

Een ontvangstpost ook goed ???? :P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• MarcyDarcy
./Proxy schreef op 25 september 2003 @ 17:59:
Een ontvangstpost ook goed ???? :P
is toch niet hetzelfde ;(

Verwijderd

./Proxy schreef op 25 September 2003 @ 17:48:
OK de sollicitatie periode is dus gesloten, we laten het zo snel mogelijk weten :)
Met wat voor termijn moeten we rekening houden ?

• MarkB
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 19:10:
[...]

Met wat voor termijn moeten we rekening houden ?
Geen idee, we gaan nu alle mensen screenen. Dan maken ./Proxy en ik een keuze, dat leggen weer voor aan het voorlopig orgaan en dan zijn de keuzes definitief.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
we gaan nu alle mensen screenen
Psies, en het ligt er maar net aan hoe snel de AIVD is met het leveren van de benodigde dossiers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij van de BVD hebben nog geen screenverzoeken ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 07:44:
Wij van de BVD hebben nog geen screenverzoeken ontvangen ;)
Wellicht omdat er maar weinig blote vrouwen hebben gesolliciteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 08:19:
[...]

Wellicht omdat er maar weinig blote vrouwen hebben gesolliciteerd ;)
WAT geen blote vrouwen in het orgaan.
Dat vindt ik dus echt niet kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04 09:29
Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 08:28:
[...]

WAT geen blote vrouwen in het orgaan.
Dat vindt ik dus echt niet kunnen ;)
Jij hebt liever het orgaan in blote vrouwen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie hier, de perverse geest van [eNeRGy] dringt wederom door de mazen van het net heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 10:50:
zie hier, de perverse geest van [eNeRGy] dringt wederom door de mazen van het net heen :P
ssst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:51

NightBird

DPC-Crew Coding
En het is nog geeneens 23:00 geweest ... :X

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[eNeRGy] schreef op 26 September 2003 @ 10:24:
[...]

Jij hebt liever het orgaan in blote vrouwen? :P
Euh nee liever mijn orgaan in blote vrouwen. maar gaan we niet wat ver offtopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
Het gaat nog steeds over een orgaan in oprichting toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaos schreef op 26 September 2003 @ 14:04:
:/ *trying to ban that picture*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me was te laat met blokken en heeft nu een raar plaatje in zijn kop zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nu wel duidelijk hoe onze toekomst er uit ziet hoor :{

:P

• TGEN
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

Chaos schreef op 26 September 2003 @ 14:04:
:D

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Verwijderd

Ik ben heel erg benieuwd wat de resultaten van de solicitaties en de werkingen van het orgaan zijn... Leuke dingen lijken oneindig te komen aan een begin, maar zijn snel weer voorbij :X
Hopelijk geldt dit niet voor het Orgaan... :+

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:14
Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 03:20:
Ik ben heel erg benieuwd wat de resultaten van de solicitaties en de werkingen van het orgaan zijn... Leuke dingen lijken oneindig te komen aan een begin, maar zijn snel weer voorbij :X
ik denk dat ze niet te prematuur ej.. bezig gaan :+

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 03:20:
Leuke dingen?
Politiek noem ik niet direct leuk :P
Wel noodzakelijk though.

Ik hoop idd dat mensen niet hebben gesolliciteerd omdat ze nu opt moment even enthousiast zijn. Aan dat soort personen hebben we weinig. Verder moeten de leden een goed gevoel voor verantwoordelijkheid hebben en er moet best nogal wat werk verricht gaan worden.

We gaan bouwen aan een DPC versie 2.0.
Als het klaar is hebben we een betere site, dienstverlening, beleid en als het goed is meer duidelijkheid.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Met dat doel zullen denk ik de meesten niet gereageerd hebben... Ik heb in ieder geval een duidelijk beeld voor ogen dat voor iedereen een beter DPC tot gevolg heeft...

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Funcracker schreef op 27 September 2003 @ 15:30:
[...]
Leuke dingen?
Politiek noem ik niet direct leuk :P
Wel noodzakelijk though.

Ik hoop idd dat mensen niet hebben gesolliciteerd omdat ze nu opt moment even enthousiast zijn. Aan dat soort personen hebben we weinig. Verder moeten de leden een goed gevoel voor verantwoordelijkheid hebben en er moet best nogal wat werk verricht gaan worden.

Als het klaar is hebben we een betere site, dienstverlening, beleid en als het goed is meer duidelijkheid.
Leuke dingen gaan snel voorbij, wat niet meteen wilt zeggen dat daar hier ook sprake van is. Ik bedoel dus: mocht het prettige resultaten opleveren, zul je snel toch alweer het gevoel krijgen dat er 'weer' iets ondernomen moet worden.

Het ondernemen en upgraden zal zogezegd eeuwig blijven voortbestaan :+

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Funcracker schreef op 27 September 2003 @ 15:30:
wat bedoel je met dienstverlening en beleid?

duidelijkheid is er toch al genoeg :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 17:12:
[...]

Leuke dingen gaan snel voorbij, wat niet meteen wilt zeggen dat daar hier ook sprake van is. Ik bedoel dus: mocht het prettige resultaten opleveren, zul je snel toch alweer het gevoel krijgen dat er 'weer' iets ondernomen moet worden.

Het ondernemen en upgraden zal zogezegd eeuwig blijven voortbestaan :+
True, maar dat is ook de enige manier om bestaansrecht te houden en al helemaal om te groeien :)

Verwijderd

/me slaps silk_dude omdat ie te interessant aant praten is..

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

PowerCow schreef op 27 september 2003 @ 17:16:
[...]

wat bedoel je met dienstverlening en beleid?

duidelijkheid is er toch al genoeg :D
Nou er is de afgelopen maanden herhaaldelijk onduidelijkheid geweest over de huidige crew en zijn taken. Verder is er onduidelijkheid geweest over of er een projecten limiet was, en wat dan als maatstaf zou gelden etc.

Duidelijkheid is mijn inziens dus juist een van de belangrijkste zaken die geboden dient te worden. Dat er nu al sprake van is is helaas dus niet altijd het geval.

Dienstverlening wil zeggen dat de projectvertegenwoordigers als tussenpersoon zullen fungeren tussen project management en DPCers. Als dit nodig is, dus als iedereen klachten heeft bijvoorbeeld, kan deze persoon ze bundelen en eens gaan praten. Dit is 1 van de taken van zo'n vertegenwoordiger.

Beleid slaat terug op de onduidelijkheid. Er is een soort crew beleid wat dus niet al te duidelijk is. Verder is er in een niet al te ver geleden gepoogd om een beleid qua aantal DPCH voor te stellen, maar dat haalde de eindlijn niet.
Het orgaan gaat nu een beleid maken dat zoveel mogelijk mensen tevreden zal stellen. Als dat het ontbreken van elke vorm van beleid is, kan dat het beleid worden ;)

Er staat dus nog helemaal niets echt vast. Het orgaan zal alle beslissingen maken.
Misschien zeg ik nu al te veel, dus op vragen voor meer info reageer ik even niet ;)

Wacht allemaal even rustig af en hopelijk gaat dit het meest bejubelde event worden van dit DPC seizoen :P :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Funcracker _/-\o_

(Moest toch *iets* verzinnen om dit draadje te behoeden voor wegzakken in de diepte van de vergetelheid :+)

En nu ga ik heel gauw weer verder met rustig afwachten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja; is er misschien wel al iets bekend over wanneer de lijst gepresenteerd gaat worden? en eigenlijk belangrijker, gaat dit gepaard met een borrel en hapjes? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 11:05:
Owja; is er misschien wel al iets bekend over wanneer de lijst gepresenteerd gaat worden? en eigenlijk belangrijker, gaat dit gepaard met een borrel en hapjes? :9~
Floppus is blijkbaar wel heel nieuwsgierig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Ik begrijp dat iedereen nieuwsgierig is en ./Proxy zit me ook aardig achter broek aan. Ik wil nog het e.e.a. checken en dan de lijst voorleggen aan het voorlopig orgaan. Aangezien deze week voor mij een drukke week is hoop ik dat ik het voor vrijdag af krijg. Wat mij betreft, en als het orgaan en eens is met de voordracht door ./Proxy en mij, dan kunnen we eind deze week begin volgende week de namen van de projectvertegenwoordigers bekend maken.
Degene die gesolliciteerd hebben voor de functie als devver die moeten helaas iets meer geduld hebben daar hebben we namelijk nog geen afspraken over gemaakt wanneer deze procedure eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

* TGEN geeft MarkB een paar punten en komma's :)

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

MarkB schreef op 29 september 2003 @ 11:57:
Ik begrijp dat iedereen nieuwsgierig is en ./Proxy zit me ook aardig achter broek aan. Ik wil nog het e.e.a. checken en dan de lijst voorleggen aan het voorlopig orgaan. Aangezien deze week voor mij een drukke week is hoop ik dat ik het voor vrijdag af krijg. Wat mij betreft, en als het orgaan en eens is met de voordracht door ./Proxy en mij, dan kunnen we eind deze week begin volgende week de namen van de projectvertegenwoordigers bekend maken.
Degene die gesolliciteerd hebben voor de functie als devver die moeten helaas iets meer geduld hebben daar hebben we namelijk nog geen afspraken over gemaakt wanneer deze procedure eindigt.
* KeeZ wacht met spanning af... In ieder geval mooi dat we nu concreet een datum hebben staan... En dat de plannen dan ook daadwerkelijk uitgevoerd kunnen worden...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Funcracker schreef op 27 September 2003 @ 19:36:
[...]
Wacht allemaal even rustig af en hopelijk gaat dit het meest bejubelde event worden van dit DPC seizoen :P :>
ik vondt de stampede al de meest bejubelde event van dit jaar.
maar goed. PowerCow out, weer verder de verbouwing van kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerCow schreef op 30 September 2003 @ 08:13:
[...]

ik vondt de stampede al de meest bejubelde event van dit jaar.
maar goed. PowerCow out, weer verder de verbouwing van kamer.
Tja, zo heeft iedereen weer zijn eigen dingen die bejubeld worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkB schreef op 29 September 2003 @ 11:57:
En is het gelukt :?
Zijn jullie er al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is ook erg benieuwd hoe het verdict gaat luiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

De lijst staat op het forum waar de crew/orgaan leden het kunnen bekijken. Het is nu even bekijken of iedereen er zich er in kan vinden.

Dus we vragen nog een klein beetje geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

./Proxy schreef op 03 October 2003 @ 18:32:
De lijst staat op het forum waar de crew/orgaan leden het kunnen bekijken. Het is nu even bekijken of iedereen er zich er in kan vinden.

Dus we vragen nog een klein beetje geduld :)
Gaat het dan om de 'totale' lijst, of alleen project-leiders? Omdat eerder aangegeven werd dat o.a. de devvers langer moesten wachten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

R4NCOR schreef op 03 October 2003 @ 18:48:
[...]

Gaat het dan om de 'totale' lijst, of alleen project-leiders? Omdat eerder aangegeven werd dat o.a. de devvers langer moesten wachten? :)
Het gaat enkel om de project vertegenwoordigers.
Project leiders is een titel die meer suggereert dan bedoeld wordt ;)

Op de overige posities moet iedereen nog even wachten.
Geduld beste mensen :) We willen niets overhaasten.

[ Voor 3% gewijzigd door Funcracker op 03-10-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://floppus.teambvd.com/stuff/evengeduld.gif

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:50
Statsposters
Taken

• Zo kort mogelijk na het verschijnen posten van DPC-hitparades in forum 5 op GoT
Stel, de stats zijn om 10:30 beschikbaar, maar worden (pas) om 19:30 gepost, is deze 9 uur verschil dan voor het DPC orgaan een "point of attention" of dat valt dat nog binnen de marge en is het dus acceptabel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
a) Iemand moet bij de stats kunnen
b) Iemand moet er tijd voor hebben
c) Iemand moet er zin in hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

InSPiRE schreef op 06 October 2003 @ 22:16:
[...]
Stel, de stats zijn om 10:30 beschikbaar, maar worden (pas) om 19:30 gepost, is deze 9 uur verschil dan voor het DPC orgaan een "point of attention" of dat valt dat nog binnen de marge en is het dus acceptabel ?
Probleem is in de gestelde situatie dat rond de tijd van beschikbaar komen van de stats de meesten druk aan het werk zijn en idd rond 18:00 uur weer thuis is.

Er is natuurlijk geen uiterste marge waarin stats gepost moeten worden, we blijven allemaal vrijwilligers en doen ons best zo vroeg mogelijk te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

./Proxy schreef op 06 October 2003 @ 22:20:
[...]

Probleem is in de gestelde situatie dat rond de tijd van beschikbaar komen van de stats de meesten druk aan het werk zijn en idd rond 18:00 uur weer thuis is.

Er is natuurlijk geen uiterste marge waarin stats gepost moeten worden, we blijven allemaal vrijwilligers en doen ons best zo vroeg mogelijk te posten :)
jij bent er anders altijd aardig vroeg bij Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/smilies/smile/bigok.gif

http://www.teamcoldfusion.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

reggy schreef op 06 October 2003 @ 22:26:
[...]

jij bent er anders altijd aardig vroeg bij [afbeelding]
Try to be :)

Heeft meer te maken met het feit dat ik altijd zeeeeeeer vroeg aan het werk moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
./Proxy schreef op 06 October 2003 @ 22:20:
OK, er zijn geen marges, dus als de stats pas 24 later gepost worden is dit ook goed?

[ Voor 31% gewijzigd door InSPiRE op 06-10-2003 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InSPiRE schreef op 06 October 2003 @ 22:46:
[...]
OK, er zijn geen marges, dus als de stats pas 24 later gepost worden is dit ook goed?
waar het op neer komt is dat de stats poster echt wel hun best doen alle stats zo vroeg mogelijk te posten, maar soms zit dat ff niet mee.

dus heb geduld en en wees blij dat er mensen zijn die er veel tijd in steken om de stats te posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 22:53:
**maar soms zit dat ff niet mee.**
En als soms veranderd naar vaak?
dus heb geduld en en wees blij dat er mensen zijn die er veel tijd in steken om de stats te posten
Of course m8, de statsposters doen hun best en steken er tijd in _/-\o_ , maar als de statsposters geen tijd hebben omdat ze - net zoals (bijna) elke ander lid van de beroepsbevolking - moeten werken zou je je kunnen afvragen of hier geen andere oplossing voor beschikbaar is. ;)
En ik ga nu slapen, moet morgen weer vroeg op

[ Voor 5% gewijzigd door InSPiRE op 06-10-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InSPiRE schreef op 06 oktober 2003 @ 22:16:
[...]
Ik dat de meeste posters wel hun best doen om zo vroeg mogelijk te posten _/-\o_
Bij SoB valt dit zeer goed mee om dat ik heel veel 's avonds-'s nachts werk dus ik kan gerust na mij werk nog gemakkelijk de SoB stats posten zodat mij mede collega's 's morgens panklare DPCH's hebben.

Ik denk niet dat je daar een tijdslimiet op kan zetten, het is nog altijd een hobbie geen vet betaalde job.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als er problemen zijn met het op tijd posten van stats, dus als er geen mensen available zijn en dergelijke, dan horen we dat graag. Dan kunnen we daarop actie ondernemen, bijvoorbeeld het aanstellen van meer statsposters.
Gaarne wel via mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-08 09:43
Werd er (n)ooit over gedacht om het posten van de stats te automatiseren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColdRain schreef op 06 October 2003 @ 23:04:
zal wel gevoelig liggen kwa GoT rechten en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Zelf nog nooit over gedacht, maar leg het voor aan de statsbouwers zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox heeft dat een aantal keer gedaan met de toenmalige Muon stats. Het is dus mogelijk, en er bestaat reeds code voor :)

EDIT: ik begon heel ff te twijfelen, maar het klopt wel:
DukeBox schreef op 14 May 2003 @ 10:36:
[...]

is een scriptje.. iedere nacht om 0:00 post ie hem. (Ik dacht eigenlijk dat het niet zou werken.. ;))

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColdRain schreef op 06 October 2003 @ 23:04:
oew; dan moet er vindik wel een intelligente (minstens net zo intelligent als ./proxy, dus valt mee ;)) code komen die een beetje onzin vooraf brabbelt.

Alleen stats zijn ook alleen maar stats :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indeed, statsposters maken (of breken) de stats. Vond het automatische scriptje van DukeBox maar saai. Je hebt dan wel vroeg stats, maar dan heb ik net zo lief geen stats.

Statsposters voegen heel veel toe aan de stats imho :)

(ok, als er om 18:00 nog geen stats zijn van 'mijn projecten', dan heb ik liever stats zonder verhaal dan geen stats, dat is dan wel weer zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Plus dat de meeste statsproggies op dit moment op Floppus zijn nivo zitten, wat betekend dat de stats er nogal eens debiel uit komen rollen >:)

De SETI stats bijv. zijn de laatste tijd een paar keer niet helemaal goed geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

./Proxy schreef op 07 oktober 2003 @ 04:55:
Plus dat de meeste statsproggies op dit moment op Floppus zijn nivo zitten, wat betekend dat de stats er nogal eens debiel uit komen rollen >:)

De SETI stats bijv. zijn de laatste tijd een paar keer niet helemaal goed geweest ;)
das wel een slag onder de riem van FlOPPUS nadat hij gisteren zo zijn best heeft gedaan met de GPN problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet toch wie het zegt ;)

hier, :* proxy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 06:21:
[...]

das wel een slag onder de riem van FlOPPUS nadat hij gisteren zo zijn best heeft gedaan met de GPN problemen :)
Zoals al eerder gezegt, er waren nog meer mensen aanwezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox heeft eens een paar dagen automatisch DPAD stats gepost.
Maar eerst en vooral dat is nogal saai.
Ten tweede als je dan een foutje hebt in het script of er loopt iets verkeerd, kan je hebben dat er om de 10 sec de zelfde stats worden gepost.

Je moet gewoon even kijken wie er nog veel post van de statsposters en dan even aan die personen vragen die niet veel meer posten of ze dit in de toekomst terug willen doen. Als ze dit niet meer zien zitten dan kan je misschien overwegen om nieuwe statsposters aan te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

Kan er geen feature gebouwd worden om met 1 druk op een knop een email te sturen naar een statsposters of ze een bepaalde stats willen posten? Beter nog: elke dag automagisch om 15:00 emails naar de statsposters of ze stats willen posten die nog niet gepost zijn? >:)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is voor dpc stats sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

€ 0.40 pob :+

lekker dpc kas spekken

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

WAP is nog wel vrij gemakkelijk te doen eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

R4NCOR schreef op 07 October 2003 @ 19:50:
[...]

WAP is nog wel vrij gemakkelijk te doen eigenlijk :)
Euhm, ja dat op zich wel.
Maar dat vind ik TE langzaam, TE onoverzichtelijk en kost TE veel geld :P
* Wolfje666 heeft het niet zo op wap, geef hem maar z'n pc'tje :D

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Auto stats moet toch te doen zijn... en tijd om 1 post te doen kan iemand ook wel vinden lijkt mij.

Lastige is idd dat in tegenstelling tot S@NL alles hier via het forum wordt bijgehouden... succes iig ;)

Hugo
Proud member of S@NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Padme schreef op 08 October 2003 @ 22:10:
Auto stats moet toch te doen zijn... en tijd om 1 post te doen kan iemand ook wel vinden lijkt mij.

Lastige is idd dat in tegenstelling tot S@NL alles hier via het forum wordt bijgehouden... succes iig ;)

Hugo
Proud member of S@NL
Heeft natuurlijk ook zijn charmes dat niet alles automatisch is.

Tube
Proud member of DPC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noMSforme
  • Laatst online: 10-03-2022
Als ik het bovenstaande zo door lees dan komt op het volgende neer:

- Als de stats voor 18:00 worden gepost door de statsposter is het OK!
- Indien om 18:01 geen stats dan een scriptje dat de stats automtisch post zonder verhaaltje.
- Iedereen te vreden :9

[ Voor 6% gewijzigd door noMSforme op 09-10-2003 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
*kickje*
De procedure van de coders is nog steeds niet afrond. Gister zijn we er weer mee bezig geweest. We zullen echt zo snel mogelijk bekend maken wie erbij komt. Excuses voor het lange wachten.
Tevens kan ik bekendmaken dat bijna alle projectvertegenwoordigers, er moeten er zich nog een aantal bij mij melden, ook nieuwsposter zijn geworden van www.dutchpowercows.org. Dit betekend dat er voor elk project nu tenminste één persoon vertegenwoordigt is. Dus submit je nieuws hier en dan zullen de nieuwe (en oude) nieuwsposters ervoor zorgen dat jou nieuws op wdo komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Hardstikke mooi! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Goed bezig MarkB en de rest van de crew. Ik krijg er steeds meer positieve gevoelens bij! :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkB schreef op 17 October 2003 @ 10:59:
*kickje*
De procedure van de coders is nog steeds niet afrond. Gister zijn we er weer mee bezig geweest. We zullen echt zo snel mogelijk bekend maken wie erbij komt. Excuses voor het lange wachten.
Tevens kan ik bekendmaken dat bijna alle projectvertegenwoordigers, er moeten er zich nog een aantal bij mij melden, ook nieuwsposter zijn geworden van www.dutchpowercows.org. Dit betekend dat er voor elk project nu tenminste één persoon vertegenwoordigt is. Dus <A HREF="http://www.dutchpowercows.org/submit.php" TARGET="_blank" class=link>submit</A> je nieuws hier en dan zullen de nieuwe (en oude) nieuwsposters ervoor zorgen dat jou nieuws op wdo komt :)
Mark, sorry dat ik niet netjes heb gereageerd op je mailtje, maar ik kan tijdelijk even niet bij mijn mail. Bij deze wil ik even zeggen dat ik voorlopig door school/stage/werk/sport/etc. even geen tijd heb om mee te helpen en dus een ander de kans wil geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
Marcy sluit zich volledig aan bij de bovenstaande post (m.b.t. nieuwsposters voor WDO, als dat ook aan mij was gestuurd). Ook van mij zal het wat langer duren voordat ik een reactie geef. Sorry :)

[ Voor 21% gewijzigd door MarcyDarcy op 17-10-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkB schreef op 17 October 2003 @ 10:59:
*kickje*
Tevens kan ik bekendmaken dat bijna alle projectvertegenwoordigers, er moeten er zich nog een aantal bij mij melden, ook nieuwsposter zijn geworden van www.dutchpowercows.org. Dit betekend dat er voor elk project nu tenminste één persoon vertegenwoordigt is. Dus <A HREF="http://www.dutchpowercows.org/submit.php" TARGET="_blank" class=link>submit</A> je nieuws hier en dan zullen de nieuwe (en oude) nieuwsposters ervoor zorgen dat jou nieuws op wdo komt :)
Mmmmm,

Ik heb geen mail ontvangen.
Heb me net door 180 mailtjes heen gewerkt, maar niets van MarkB :'(
Moet ik hem nog ontvangen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 10:07:
[...]

Mmmmm,

Ik heb geen mail ontvangen.
Heb me net door 180 mailtjes heen gewerkt, maar niets van MarkB :'(
Moet ik hem nog ontvangen :?
hij heeft waarschijnlijk naar ud[at]dutchpowercows.org gestuurd dat je een ud[at]dutchpowercows.org adres hebt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
spuit 11 hier, maar ik heb geen email ontvangen over nieuwsposter oid. Misschien was dat ook niet de bedoeling maar door het berichtje van Mark leek op mij over te komen dat alle projectvertegenwoordigers een emailtje hadden gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcyDarcy schreef op 18 October 2003 @ 17:01:
spuit 11 hier, maar ik heb geen email ontvangen over nieuwsposter oid. Misschien was dat ook niet de bedoeling maar door het berichtje van Mark leek op mij over te komen dat alle projectvertegenwoordigers een emailtje hadden gekregen :)
*schopt marcydarcy naar IRC* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moooooooo

een klein ideetje misschien voor DPC...

om statsposters een project te geven die zij alleen doen en zo dus dubbele dhcp's te voorkomen...
En dan een reserve statsposter maken die als nr.1 op vakantie is ofsow kan posten...
dan breiden we een beetje uit en zorgen we dat ook de kleinere projecten een dpch (oops foutje van eerst :P) dagelijks krijgt!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-08 09:43
dhcp = het overroepen "Dynamic Host Configuration Protocol"
dpch = de onvolprezen "Dutch Power Cows Hitparade"

People Can't Memorize Complicated Industrial Acronyms :P
QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Quod erat demonstrandunogwattes

* Blistimo << opgelet tijdens Latijn :P

edit:
hoezo edit.. ik weet nergens van! O-)

[ Voor 30% gewijzigd door Blistimo op 19-10-2003 01:30 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

*rotschop*

Laat dit geweldige idee nou niet een langzame dood sterven jongens!

Misschien dat iemand ons een (kleine) update kan geven? :) Hoe staat het bijvoorbeeld met 'de procedure van de coders'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

*kick*

heeft men het te druk en gaat dit een stille dood tegemoet? Ik heb me opgegeven voor de coders maar daar hoor ik ook niks van anders dan 'dat men er nog niet uit is'.

Verder zie ik ook dat er weer aan de www.dutchpowercows.org gewerkt wordt. Moeten hieruit conclusies getrokken worden?

Communiceren DPC-Crew is niet moeilijk maar wordt geloof ik nogal eens vergeten. Of moet je daarvoor op #dpc zijn?

just my 2$

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcelloz schreef op 04 november 2003 @ 22:39:
*kick*

heeft men het te druk en gaat dit een stille dood tegemoet? Ik heb me opgegeven voor de coders maar daar hoor ik ook niks van anders dan 'dat men er nog niet uit is'.

Verder zie ik ook dat er weer aan de www.dutchpowercows.org gewerkt wordt. Moeten hieruit conclusies getrokken worden?

Communiceren DPC-Crew is niet moeilijk maar wordt geloof ik nogal eens vergeten. Of moet je daarvoor op #dpc zijn?

just my 2$
Ik raad #dpccrew aan. Dan heb je 9 van de 10 keer direct antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 22:41:
[...]

Ik raad #dpccrew aan. Dan heb je 9 van de 10 keer direct antwoord.
True, maar dat antwoord had er al lang moeten zijn natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 22:41:
[...]Ik raad #dpccrew aan. Dan heb je 9 van de 10 keer direct antwoord.
Knip en plak en dan het antwoord hier posten... ik ben gekke henkie niet :+

[ Voor 4% gewijzigd door Marcelloz op 05-11-2003 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcelloz schreef op 05 november 2003 @ 20:26:
[...]

Knip en plak en dan het antwoord hier posten... ik ben gekke henkie niet :+
Heb nog ff navraag gedaan hoe het zat, als het goed is heb je mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
We zijn eruit de namen zijn bekend. De mensen die het DPC-coding team vormen zijn: TGEN, Chaos, [eNeRGy] en Stephan202. Ik wil grag iedereen bedanken die gereageerd heeft vooral voor het lange wachten op antwoord (sorry daarvoor).

Ik wens het nieuwe codingteam, wat onder leiding komt te staan van TGEN veel succes toe en zorg ervoor dat we een mooi wdo4 krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkB schreef op 05 november 2003 @ 21:43:
We zijn eruit de namen zijn bekend. De mensen die het DPC-coding team vormen zijn: TGEN, Chaos, [eNeRGy] en Stephan202. Ik wil grag iedereen bedanken die gereageerd heeft vooral voor het lange wachten op antwoord (sorry daarvoor).

Ik wens het nieuwe codingteam, wat onder leiding komt te staan van TGEN veel succes toe en zorg ervoor dat we een mooi wdo4 krijgen ;)
Zoals al eerder aangeven: jammer, maar ik vond de komende maanden echt geen tijd om me bij dat coding teampje te voegen (als ze dat al zouden willen :P ). Ach, maybe one day... ;)

Desondanks: succes heren! /me heeft vertrouwen in jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 21:27:
[...]
Heb nog ff navraag gedaan hoe het zat, als het goed is heb je mail :)
TGEN had de betere papieren en heeft gewonnen! :)
Gefeliciteerd en veel succes met jullie job! _/-\o_

Pagina: 1 2 3 Laatste