[DPC] Onze toekomst *GAARNE LEZEN!*

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 758 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weledelgrazende DPC'ers,

Naar aanleiding van deze draad hebben wij een structuur in gedachten die DPC transparanter en helderder moet krijgen.

Er wordt een DPC-Orgaan opgericht met de volgende taken.
- Het creëren en posten van stats
- Contact met de projecteigenaren
- Stukje hulp voor DPC-leden
- Het opnemen van eventueel nieuwe projecten
- FAQ's (zowel algemeen als voor de projecten)

Kortom: Informatie, stats en communicatie en dus 1 aanspreekpunt voor alle DPC-gerelateerde zaken.

De volgende mensen nemen in dit Orgaan plaats:
- Statsbouwers
- Statsposters
- Moderators
- Mensen die FAQ's creëren en beheren
- Mensen die DPC website beheren

We zijn nu aanbeland op het punt waarop mensen benodigd zijn om dit alles vorm te geven.
Voor een overzicht van vrije posities, zie http://xyrion.org/~eric/dpc.html
Dit document geeft overigens ook wat meer inzicht in hetgeen wat wij willen bereiken. Vat dit echter niet al te letterlijk op, het was een van de concepten voor het Orgaan en zijn dus zuiver wat ideeën.

Mensen die actief zijn binnen DPC en denken een "vacature" te kunnen vervullen worden vriendelijk verzocht dit te mailen aan MarkB en ./Proxy. Zij zijn bereikbaar op vacature[at]dutchpowercows.org en zullen dit allemaal verwerken!

Het Orgaan zal een open karakter krijgen.
Kortom: Beslissen met DPC en niet voor DPC.

Heb jij opmerkingen, opbouwende kritiek of heldere suggesties, meldt dit dan alhier! Deze input kunnen wij vervolgens dan meenemen in dit gebeuren

Een vriendelijk verzoek: Laat deze discussie aub niet uitlopen in een "ik vind dit een goed idee" danwel "van mij hoeft dit niet." Daar hebben we met z'n allen weinig aan.

Dank aan Chaos, Coldfusion, DSmarty, Dukebox, Dutchman, [eNeRGy],
Funcracker, Griz, KoW, MarkB, _piranha_, ./Proxy
voor hun positieve inbreng en suggesties!

Let op!

Het inschrijven op vacatures kan tot donderdag 25 September 2003 12:00.

[ Voor 3% gewijzigd door DSmarty op 22-09-2003 19:34 ]

Verwijderd

zeer goed idee imho, ik denk dat dit voor een groot deel bij zal dragen aan de orde en duidelijkheid op het forum. Wat imho een idee zou zijn is om voor ieder project een eigen forumpje te maken, nu staan alle projecten bij elkaar in 1 groot forum waardoor het toch rommeliger overkomt. (just my 2c)

• DSmarty
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 14:48:
zeer goed idee imho, ik denk dat dit voor een groot deel bij zal dragen aan de orde en duidelijkheid op het forum. Wat imho een idee zou zijn is om voor ieder project een eigen forumpje te maken, nu staan alle projecten bij elkaar in 1 groot forum waardoor het toch rommeliger overkomt. (just my 2c)
Op dat punt kan ik direct inhaken :)

Er zijn een aantal redenen waarom dit niet gebeurd.
- GoT wil dit niet
- Het vergroot het seperatisme binnen DPC (iets wat imho niet gunstig is)
- Je krijgt een groot aantal erg rustige fora

Het Orgaan kan met suggesties komen waarop we /5 beter kunnen indelen.
Bijvoorbeeld een ander systeem van stats posten, FAQ´s etc. etc.
Maar dat is dus van later zorg :)

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Komt er dan ook meer duidelijkheid als er bv een project dringend ondersteuning nodig heeft dat er x aantal mensen kunnen bijflushen?

Nice project, want hoeveel FAQ's heb ik al niet doorgespit (trap zeker niet op de lange tenen van de subteams!!). Ook zij hebben voor hun leden al veel werk verzet qua faq, puntensystemen etc.

En spreken wa vanaf nu over "Het Orgaan" of gaan we mss "Het Bureau" overwegen :D

En ik wil wel een vacature op mij nemen, maar zoveel ken ik er niet van :| . Maar ach n00bs helpen n00bs

[ Voor 15% gewijzigd door Blue_man op 18-09-2003 15:11 ]

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• DSmarty
  • Niet online
Als dat soort duidelijkheid behoeft, dan kan het Orgaan daar een uitspraak over doen.

Echter: Het vrijblijvende karakter van DPC kent natuurlijk niet het verschijnsel ¨mensen aan projecten toekennen¨ (even ter verduidelijking :P )

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

Het forum zou wat mij betreft best wel mogen verhuizen naar Audhumla, ook met t oog op een mogelijke samenwerking met seti@nl.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

goed initiatief!

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:51
Blue_man schreef op 18 September 2003 @ 15:09:
Komt er dan ook meer duidelijkheid als er bv een project dringend ondersteuning nodig heeft dat er x aantal mensen kunnen bijflushen?

Nice project, want hoeveel FAQ's heb ik al niet doorgespit (trap zeker niet op de lange tenen van de subteams!!). Ook zij hebben voor hun leden al veel werk verzet qua faq, puntensystemen etc.

En spreken wa vanaf nu over "Het Orgaan" of gaan we mss "Het Bureau" overwegen :D

En ik wil wel een vacature op mij nemen, maar zoveel ken ik er niet van :| . Maar ach n00bs helpen n00bs
Ik kan me voorstellen dat als er een stampede voor een project georganiseerd gaat worden dat dit via of door dit orgaan wordt geregeld.

Verder is het wel een goede oplossing voor een aantal probleempjes die zich hier en daar voordoen.

• DSmarty
  • Niet online
TGEN schreef op 18 september 2003 @ 15:24:
Het forum zou wat mij betreft best wel mogen verhuizen naar Audhumla, ook met t oog op een mogelijke samenwerking met seti@nl.
DPC is ontstaan uit Tweakers.net, wordt gevoed door Tweakers, derhalve hebben wij hier een sterke band mee.

Ook nu nog komt onze grootste groei uit de tweakers community.

Bovendien vind ik het argument ivm samenwerking met s@nl niet van dien belang dat dit noodzakelijk is. Het gaat tenslotte om een samenwerkingsverband (geen fusie) tussen groepen van slechts 1 van de n projecten (aantal weet ik zo ff niet uit hoofd :) ).

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

DSmarty schreef op 18 September 2003 @ 15:37:
[...]DPC is ontstaan uit Tweakers.net, wordt gevoed door Tweakers, derhalve hebben wij hier een sterke band mee.
Ook nu nog komt onze grootste groei uit de tweakers community.
.
En daarom heb ik nooit begrepen waarom WDO niet in het tweakers-park heeft kunnen draaien, en er nooit een proxy/keyserver/statserver van DPC bij het T.Net park is gekomen.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

sweetdude schreef op 18 september 2003 @ 15:30:
[...]

Ik kan me voorstellen dat als er een stampede voor een project georganiseerd gaat worden dat dit via of door dit orgaan wordt geregeld.

Verder is het wel een goede oplossing voor een aantal probleempjes die zich hier en daar voordoen.
Alles wat centraal geregeld moet worden binnen DPC zal door dit nieuwe orgaan behandeld worden. Dat wil niet altijd zeggen dat het ook via personen van het orgaan moet. Het orgaan wordt wel geacht van alles wat speelt binnen DP zoveel mogelijk op de hoogte te blijven. Alleen dan kunnen goede beslissingen worden genomen zonder dingen over het hoofd te zien.
Jive schreef op 18 september 2003 @ 16:06:
[...]
En daarom heb ik nooit begrepen waarom WDO niet in het tweakers-park heeft kunnen draaien, en er nooit een proxy/keyserver/statserver van DPC bij het T.Net park is gekomen.
Toen we begonnen hadden we nog vrij veel FP post mogelijkheden. In principe was WDO niet nodig. Verder is WDO een initiatief van een DPC'er en niet vanuit T.net gestuurd. Nu onze FP kansen aanzienlijk zijn beperkt is het gebruik van een centrale site een stuk interessanter. Maar feitelijk zouden we ook heel veel op GoT kunnen doen als we de organisatie ervan iets anders inrichten.

[ Voor 32% gewijzigd door Funcracker op 18-09-2003 16:12 ]

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Jive

Jive

MooMooMastah

@Funcracker : Dat het een individueel initiatief is geweest van een DPC'r neemt niet weg dat als T.Net zo heel erg betrokken zou zijn geweest, er best wel een klein plekje was geweest voor wdo/dpc binnen het park ... Al was het enkel maar een "centrale" keyproxy voor D.Net of Seti .... of een plek om de stats te bekijken ...

Dat kon nooit, enkel op GOT, want op de FP was teveel gezeur en in het forum kon het eigenlijk niet tegengehouden worden ....

En nu komt er een "echte" DPC server ... en nog moet er gebedeld worden voor hosting-ruimte ...

[ Voor 12% gewijzigd door Jive op 18-09-2003 16:27 ]

Jive's Box
Jive @ DNET

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
wdo is gestart door Femme, het was zeker geen individueel initiatief, later is het overgenomen door Chaos.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• DSmarty
  • Niet online
T.net als in haar gebruikers vanzelfsprekend.

Het heeft jaren op de FP gestaan overigens, alleen vond een meerderheid dat het daar niet thuishoort, echt nieuws is het namelijk niet.
Vandaar deze mooie plek op GoT.

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

MarkB schreef op 18 september 2003 @ 16:31:
wdo is gestart door Femme, het was zeker geen individueel initiatief, later is het overgenomen door Chaos.
Ah. My bad. Excuses..

Jive zijn punt klopt wel. Onze relatie met T.net is wat aan het verwateren. Of de gunsten die ons verleend worden nemen af. Tis maar hoe je het ziet.

Bedenk wel even dat T.net gesponsord wordt en dat WDO niet in dat sponsor pakket valt. Ik kan me voorstellen dat sponsors daar weinig om geven. Als het op reeds gesponsorde bakken komt te draaien maakt het de zaak trager en dat is ook niet de bedoeling. Het is allemaal niet zo simpel als het soms lijkt.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

• DSmarty
  • Niet online
Als ik me goed herinner was het een leeg domein, dus wel een domeinnaam geregd, maar geen content.

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:55

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Mooi idee :)

Meteen mezelf maar aangeboden als F@H "geek" ;)

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Geweldig initiatief _O_

Altijd al veel te veel het gevoel gehad dat DPC te gescheiden is, iedereen tuft maar lekker door op z'n eigen projectje en geeft weinig om het DPC-gevoel :P

Nu is daar al wel wat verandering ingekomen met de stampede ( _O_ ) Maar dit is een tweede grote stap in de goede richting :)

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Mja, de link met T.net is al long gone hoor...

Pixilated NetphreaX
DragonFly

• DSmarty
  • Niet online
Dat jij dat vindt is overduidelijk, maar als je de dpc-bevolking analyseert dan kom je toch tot een andere conclusie :)

(Niet als troll bedoeld overigens hoor, maar ik kan die mening op geen enkele manier delen met je)

[ Voor 31% gewijzigd door DSmarty op 18-09-2003 18:09 ]

• Jive

Jive

MooMooMastah

De enigste link die DPC nog met TWEAKERS heeft is dat DPC als team geregged is door femme (en bij d.net is het gebleven), het domein ooit gestart is door femme (de site doet hij niets aan), en dat er een gedeelte is op Gathering of the TWEAKERS (waar hij nooit in /5 komt) ...

En als je WDO zolang hebt kunnen draaien achter een thuisverbinding ... dan zal het ook echt niet een serieuze dip op de server-performance van het Tnet/fok serverpark gegeven hebben.

WDO hosten op een t.net doos is al meerdere malen eerder aangegeven binnen /5 (oa door mij) en er is nooit iets uitgekomen ...

Jive's Box
Jive @ DNET

• Jive

Jive

MooMooMastah

DSmarty schreef op 18 September 2003 @ 18:08:Dat jij dat vindt is overduidelijk, maar als je de dpc-bevolking analyseert dan kom je toch tot een andere conclusie :)
Dat klopt ... en het goed presterin in DC projecten zorgt weer voor reclame voor GOT/TNET ....
Waar beter dan op een goeie site.

Jive's Box
Jive @ DNET

• DSmarty
  • Niet online
Punt twee ben ik met je eens.
Punt drie kan ik me serieus niet heugen, maar dat geloof ik wel, kan alleen zo 1-2-3 niet vinden waarom.
Punt 1, zie mijn uitleg boven. (Ik heb het niet over het oprichten, maar over de mensen die DPC bevolken)

Anyway, dat servergebeuren neemt het Orgaan wel op zich :)

Verwijderd

DSmarty schreef op 18 September 2003 @ 18:15:
Punt twee ben ik met je eens.
Punt drie kan ik me serieus niet heugen, maar dat geloof ik wel, kan alleen zo 1-2-3 niet vinden waarom.
Punt 1, zie mijn uitleg boven. (Ik heb het niet over het oprichten, maar over de mensen die DPC bevolken)

Anyway, dat servergebeuren neemt het Orgaan wel op zich :)
Er mag wel een iets modieuzere naam worden bedacht, dit klinkt niet echt bepaald.

Overigens, Jivey en TGEN: ik denk dat in ieder geval >70% van onze leden hier terecht komt doordat zij Tweakers/GoT bezoeker zijn en OF de nieuwsberichten gelezen hebben OF toevallig over /5 zijn gaan surfen.

Maar goed, dat is verder niet de discussie hier, het gaat om de opzet van het "orgaan" ;)

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive is zeker voorstander van een orgaan om meer duidelijkheid de wereld in te brengen hoor.
* Jive vraagt zich alleen nog steeds af waarom er niet door T.Net gehost kan worden.

Jive's Box
Jive @ DNET

• DSmarty
  • Niet online
Die laatste vraag zal ik bij mijn "leidinggevenden" ( >:) ) deponeren.

Dat antwoord krijg je nog van me.

Silk_Dude: Dat is een omschrijving die we hebben gekozen voor het opzetten ervan, als het daadwerkelijk gebeurd is, dan mag men zelf een mooie naam bedenken :P

• twixx
  • Niet online
Jive schreef op 18 September 2003 @ 18:46:
* Jive vraagt zich alleen nog steeds af waarom er niet door T.Net gehost kan worden.
Die vraag is al eens neergelegd bij T.net. DPC heeft de mogelijkheid toen afgewezen omdat ze graag een eigen server voor de website wilde plaatsen. (correct me if I'm wrong)

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

Iedereen weer terug van vakantie en direct spijkers met koppen _/-\o_
Mooie plannen, eigenlijk niets op aan te merken.

Wel even reageren op reacties hierboven: Het forum moet gewoon hier op GoT blijven en de link met T.net bewaard. Kijk naar de recente FP voor G@H, we hebben dankzij die post zeker 50 nieuwe DPC'ers kunnen verwelkomen. T.Net zit ons niet in de weg, en zij ons ook niet.

We hebben inmiddels (bijna) een eigen server, dat is dus geen issue meer. Hosting wel (denk ik). Idealiter hangt de server in dezelfde kast als T.Net en draait'ie op zichzelf. Ze hebben er op die manier dus geen last van, zou ik zeggen.. Kan dit niet, pech, dan is er vast een andere mooie plek om 'em in te hangen. DPC zal er niet mee verdwijnen.

Verder mooi plan om vacatures te plaatsen, ik heb inmiddels al gesolliciteerd >:) Wie volgt??? :)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:48
Maar ik vindt het allemaal een goed idee om eindelijk een goede structuur te krijgen binnen DPC, het is idd eigenlijk geen discussie over mogelijk dat de meeste DPC'ers bij T.net of via GoT hier binnengekomen zijn dus om die link weg te halen is niet slim.

Alleen ik vind wel dat we misschien een wat meer zelfstandige organisatie moeten worden. Het is dus niet zo dat we een organisatie buiten t.net moeten worden, maar een organisatie binnen T.net. En daar moet misschien wat meer overlegt worden hoe dat precies aangepakt moet worden. En ik vindt ook dat T.net omdat ze DPC eigenlijk opgericht hebben en dat DPC automatisch in ieder geval met GoT wordt gebracht dat er dus wel meer medewerking van Got verwacht mag worden. Maarja das mijn mening.

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

DSmarty, natuurlijk komt het gros van de leden hier via T.net, mij incluis. Maar T.net heeft tegenwoordig vrij weinig meer met DPC te maken. 3 posts in de maand op de FP, het forum onder GoT, maar verder is de link lang niet meer zo duidelijk als vroeger, toen T.net het nog durfde (?) te verkondigen. Ik zie het steeds meer richting aparte delen gaan, en /5 wordt door een aantal niet nader te noemen crewleden zelfs als 'minder' beschouwd dan de andere fora.

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Verwijderd

Kan zijn dat ik er nu over heen heb gelezen hoor, maar als er een groepje mensen bereid is om WDO nieuw leven in te blazen, bijvoorbeeld met stats+reacties en een forum voor de overige zaken, zal dit dan worden ondersteund door het nieuwe orgaan of wordt er voorlopig zowiezo alleen maar de Tweakers/GoT connectie vast gehouden zelfs al mocht dit systeem efficient blijken te werken?

Mocht deze mogelijk er wel zijn dan wil ik daar (waars. met nog een andere zeer wel bekende cc-er :P) zelf heel graag aan meewerken en veel tijd aan opofferen...

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

En nu een vraag van mij:
Wat wordt er met de ideeen van SID gedaan, en de al uitgewerkte plannen (SID site)?
Lijkt me niet dat je hun ideeen of leden zomaar overboord zet.

Juist

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ook * R4NCOR heeft een e-mailtje gestuurd :)

Heb zin om er wat tijd in te steken! Maar ik neem aan dat veel DPC'ers dit wel hebben, dus het 'aanbod' zal wel erg groot zijn :)

Succes MarkB en ./Proxy ;)

• DSmarty
  • Niet online
Jeldert schreef op 18 September 2003 @ 23:48:
En nu een vraag van mij:
Wat wordt er met de ideeen van SID gedaan, en de al uitgewerkte plannen (SID site)?
Een gedeelte van die ideeen is opgenomen in dit plan.
De rest bepaalt het Orgaan zelf, kortom: Wordt het als input ingebracht, dan zal dit meegenomen worden.

• DSmarty
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 23:23:
Kan zijn dat ik er nu over heen heb gelezen hoor, maar als er een groepje mensen bereid is om WDO nieuw leven in te blazen, bijvoorbeeld met stats+reacties en een forum voor de overige zaken, zal dit dan worden ondersteund door het nieuwe orgaan of wordt er voorlopig zowiezo alleen maar de Tweakers/GoT connectie vast gehouden zelfs al mocht dit systeem efficient blijken te werken?

Mocht deze mogelijk er wel zijn dan wil ik daar (waars. met nog een andere zeer wel bekende cc-er :P) zelf heel graag aan meewerken en veel tijd aan opofferen...
Het basisprincipe is (naar mijn mening), WDO voor allerlei nieuws, clients, tshirts etc. etc.
Maar de stats en reacties etc. gewoon hier.

Maar again, hier mag men zelf over gaan discussieren, ik ventileer hier zuiver mijn eigen mening. En dat is eigenlijk dat we ontstaan zijn uit Tnet, het gros Tnet mensen zijn die lid zijn en dat we dus ook een onderdeel zijn van Tnet.
En wat andere crewleden daarvan vinden moeten ze zelf weten, ik kan ook hele verhalen houden over wat ik van de HK vind en van W&L, maar dat zal ik je besparen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Jeldert schreef op 18 September 2003 @ 23:48:
En nu een vraag van mij:
Blij dat iemand erom geeft ;)

Wat nu gebeurt heeft nog niets te maken met het door ons bedachte beleid. Er worden nu mensen gezocht om plaats te nemen in een orgaan. Dit orgaan gaat daarna zelf nadenken over wat ze willen doen. Uiteraard zullen wij, SID, ons beleid aan hen aanbevelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DSmarty schreef op 18 September 2003 @ 23:59:
[...]

Het basisprincipe is (naar mijn mening), WDO voor allerlei nieuws, clients, tshirts etc. etc.
Maar de stats en reacties etc. gewoon hier.

Maar again, hier mag men zelf over gaan discussieren, ik ventileer hier zuiver mijn eigen mening. En dat is eigenlijk dat we ontstaan zijn uit Tnet, het gros Tnet mensen zijn die lid zijn en dat we dus ook een onderdeel zijn van Tnet.
En wat andere crewleden daarvan vinden moeten ze zelf weten, ik kan ook hele verhalen houden over wat ik van de HK vind en van W&L, maar dat zal ik je besparen >:)
Daarom ventileer ik nu ook niet mijn mening maar stel ik de vraag of het er helemaal niet inzit dat we daar op een gegeven moment op overstappen. Anders zou ik het zonde vinden van de tijd die in een bijna niet bezochte site zal worden gestopt. Niet dat ik er dan van af zou zien, maar dan weten we waar we aan toe zijn.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive hoopt dat er een mooie integratie in de toekomst terug komt van DPC & TNET ..
1 login + pas = tnet/got/wdo :)

Maar dat zal wel een utopie zijn, en de beloofde koppeling van tnet/got db is er ook nog lang niet, dus een eventuele koppeling van wdo & got is dus nog veel verder van huis ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:39

Jurroon

is having fun

Als relatieve buitenstaander zou ik graag een steentje in de discussie willen bijdragen, namens mijzelf met eventueel wat info uit de blauwe hoek ;)

Mijn mening is dat de band tussen DPC, T.net en GoT onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn. Weliswaar minder strak en zichtbaar dan voorheen, maar nog steeds aanwezig en met mogelijkheden om zich te profileren. Zo is er continue een klein vakje met links naar de verschillende DPC-projecten op de frontpage en zijn er natuurlijk altijd nog de FP-posts. Deze zijn echter niet meer dagelijks, desondanks hét middel om de tweaker op de hoogte te houden van het wel en wee met betrekking tot DPC. Sinds de invoering van de nieuwe lay-out een jaar geleden, zijn de FP-postings naar het weekend verplaatst met als bedoeling er een wekelijkse verschijning van te maken in het weekend. Waarom dan niet kiezen voor een vaste dag zoals de zondag? Waarom de zondag niet de zaterdag? Op zondag worden er weinig nieuwsartikelen geplaatst op de FP, waardoor het DPC-artikel meer zal opvallen cq. meer interesse zal opwekken. Daarnaast zal een regelmatige verschijning op de zondag, DPC een vast item worden en zijn bestaansrecht op de FP versterken. Uiteraard zal dit proces niet meteen vloeiend verlopen , maar dat doet het momenteel ook niet, al is er de laatste weken wel verbetering zichtbaar. Zo wordt er regelmatiger gepost en zijn de artikelen bij de eerste check al van betere kwaliteit dan die van daarvoor. Dit is een stijgende lijn en dit moet worden doorgetrokken naar een wekelijkse verschijning IMHO. Wat betreft andere mogelijkheden vanuit T.net en GoT kan ik weinig over zeggen. Er zal uiteraard altijd wel ruimte zijn voor ludieke acties, daar zijn we tweakers voor en is de band uit het verleden te sterk voor :)

Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

JurroonP schreef op 19 September 2003 @ 07:57:
Sinds de invoering van de nieuwe lay-out een jaar geleden, zijn de FP-postings naar het weekend verplaatst met als bedoeling er een wekelijkse verschijning van te maken in het weekend.
Allereerst bedankt voor je reactie!

Verder klinkt bovenstaande mij als muziek in de oren. Waarom?
Omdat ik, en zo'n beetje iedereen hier met mij, tot nu toe in de veronderstelling was dat wij maar 2 FP posts per maand mochten plaatsen. Als we er nu elk weekend 1 mogen plaatsen zijn dat absoluut betere zaken. Elke zondag zoals jij voorstelt is idd een goed plan zodat ook de DPC'ers weten wanneer ze extra aandacht moeten besteden aan de FP.

Maar kun je ons toezeggen dat we er dus voortaan elke week 1 mogen plaatsen?
Daar zouden we zeer dankbaar voor zijn.

[/enigzins offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

JurroonP schreef op 19 September 2003 @ 07:57:
Als relatieve buitenstaander zou ik graag een steentje in de discussie willen bijdragen, namens mijzelf met eventueel wat info uit de blauwe hoek ;)

Mijn mening is dat de band tussen DPC, T.net en GoT onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn. Weliswaar minder strak en zichtbaar dan voorheen, maar nog steeds aanwezig en met mogelijkheden om zich te profileren. Zo is er continue een klein vakje met links naar de verschillende DPC-projecten op de frontpage en zijn er natuurlijk altijd nog de FP-posts. Deze zijn echter niet meer dagelijks, desondanks hét middel om de tweaker op de hoogte te houden van het wel en wee met betrekking tot DPC. Sinds de invoering van de nieuwe lay-out een jaar geleden, zijn de FP-postings naar het weekend verplaatst met als bedoeling er een wekelijkse verschijning van te maken in het weekend. Waarom dan niet kiezen voor een vaste dag zoals de zondag? Waarom de zondag niet de zaterdag? Op zondag worden er weinig nieuwsartikelen geplaatst op de FP, waardoor het DPC-artikel meer zal opvallen cq. meer interesse zal opwekken. Daarnaast zal een regelmatige verschijning op de zondag, DPC een vast item worden en zijn bestaansrecht op de FP versterken. Uiteraard zal dit proces niet meteen vloeiend verlopen , maar dat doet het momenteel ook niet, al is er de laatste weken wel verbetering zichtbaar. Zo wordt er regelmatiger gepost en zijn de artikelen bij de eerste check al van betere kwaliteit dan die van daarvoor. Dit is een stijgende lijn en dit moet worden doorgetrokken naar een wekelijkse verschijning IMHO. Wat betreft andere mogelijkheden vanuit T.net en GoT kan ik weinig over zeggen. Er zal uiteraard altijd wel ruimte zijn voor ludieke acties, daar zijn we tweakers voor en is de band uit het verleden te sterk voor :)
Is het misschien een idee om (als er dus elke zondag een DPC-verhaaltje op de FP komt) interviews met de verschillende teams te plaatsen.
Elke week een ander team.
Ik weet niet hoe dit qua organisatie e.d. geregeld zal moeten worden.
IRL of via IRC bijvoorbeeld.
Eventueel zelfs via het Forum van des betreffende sub-team (tegenwoordig veelvuldig voorkomend :) ).

Leek mij iig een leuk idee voor de teambuilding zeg maar.
Wat gaat er om in de verschillende subteams.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
We hebben een marge om een aantal posts per maand te plaatsen, echter moeten dit wel nieuws-items zijn.

Dus kunnen die posts het meest effectief worden ingezet door een grote post met onze posities in alle projecten, belangrijke veranderingen etc. etc.
Daar die je ons het meest mee denk ik ook trouwens :P

Als je met teams subteams bedoeld, dan kan je het vergeten :) (Dat is en geen nieuws en zoiezo is alles mbt subteamreclame uberhaupt al niet toegestaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even mijn 2 euro cent is de ring gooien.

Ik ben voor een centraal orgaan.
Ik ben aanspreek personen voor de verschillende projecten.
Ik ben voor het plan zoals DSmarty heeft opgesteld

Ik denk dat dit alles voor meer duidelijkheid zorgt binnen DPC.

Verder vindt ik het niet meer van belang dat GoT/T.net geen server ruimte biedt omdat er binnenkort een echte DPC server komt.

Het zou wellis waar leuk zijn als GoT/T.net ruimte biedt om deze server te plaatsen. Kan dit niet en geven ze goeie redenen hiervoor is dat ook heel jammer.

Ik kan me de frustraties van Jivey en andere voorstellen, ook ik vindt dat er een steeds groter gat komt tussen DPC en de oorsprokelijke inisiatief nemers hiervan namelijk Femme/T.net.
Dat de grootste aanstoom van nieuwe DPC-ers nog steeds voortkomt uit de T.net community weet ik niet zo zeer. Dit is namelijk nooit na te gaan, het zou zelfs zo kunnen zijn dat de grootste aanstroom van nieuwe T.net-ters voort komt uit DPC. Doch denk ik dat DPC op het moment dermate groot is dat het grootste deel van intesieve computer gebruikers ons wel kent.

nou het waren iets meer dan 2 euro cent maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 09:32:
Dat de grootste aanstoom van nieuwe DPC-ers nog steeds voortkomt uit de T.net community weet ik niet zo zeer. Dit is namelijk nooit na te gaan, het zou zelfs zo kunnen zijn dat de grootste aanstroom van nieuwe T.net-ters voort komt uit DPC. Doch denk ik dat DPC op het moment dermate groot is dat het grootste deel van intesieve computer gebruikers ons wel kent.

nou het waren iets meer dan 2 euro cent maar goed :)
Waar idd de grootste aanstroom vandaan komt is niet zo 1-2-3 te zeggen. Maar wat wel heel duidelijk zichtbaar is, telkens weer, is de impact op een project na het plaatsen van een FP over dat project op Tweakers.net. Recente voorbeelden: UD Think, D2OL, F@H, Seti en zo kan ik nog wel doorgaan. In de dagen na een FP is er zo een, toch wel, enorme impact op het project dat we dat niet kunnen negeren en ook zeker moeten proberen aan te houden.

Ik heb het hier verder niet over een eventueel verwaterende relatie met T.net.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

^^ KICK ^^

Ik vind dit te belangrijk om het na 3 dagen al te laten verdwijnen in de vergetelheid.

Kom mensen laten we zorgen dat nu eens echt van de grond komt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 09:17 ]

• MarkB
  • Niet online
Even een opmerking voor degene die solliciteren naar een functie als devver binnen het nieuwe orgaan. Het is de bedoeling dat als eenmaal de DPC-server er staat, er een compleet nieuw wdo erop moet komen. We beginnen dus bij het nulpunt en we bouwen het volledig opnieuw op. Wat betreft de technische specificatie, in welke taal schrijven wdo4, daar is nog weinig over bekend maar hier zijn enkele mensen al mee bezig wat voor ons het handigst zou zijn.

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 09:16:
^^ KICK ^^

Ik vind dit te belangrijk om het na 3 dagen al te laten verdwijnen in de vergetelheid.

Kom mensen laten we zorgen dat nu eens echt van de grond komt
Tjah. Geen reactie zie ik als een goed teken. Niet iedereen hoeft natuurlijk zijn lof te uiten over het idee :P

Als mensen er tegen zouden zijn zouden ze vast wel iets van zich laten horen. De sollicitaties stromen binnen dus dat zit wel snor.

Verwijderd

MarkB schreef op 20 September 2003 @ 09:22:
Even een opmerking voor degene die solliciteren naar een functie als devver binnen het nieuwe orgaan. Het is de bedoeling dat als eenmaal de DPC-server er staat, er een compleet nieuw wdo erop moet komen. We beginnen dus bij het nulpunt en we bouwen het volledig opnieuw op. Wat betreft de technische specificatie, in welke taal schrijven wdo4, daar is nog weinig over bekend maar hier zijn enkele mensen al mee bezig wat voor ons het handigst zou zijn.
Hangt er natuurlijk vanaf wie er in het coding team komen (en of die de komende plusminus 2 jaar beschikbaar blijven).

Iig meldt ik hierbij even dat ik alleen PHP (+ willekeurige database) ken, dus als het in een andere taal moet dan heb je niet zo veel aan mij :)

• msentinelb
  • Laatst online: 11-09 19:36

msentinelb

Arghhhhh!

elke zondag een fp post lijkt me een geweldig idee.

Specs van mijn bak Hier!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:51
DSmarty schreef op 19 September 2003 @ 08:47:
...
Als je met teams subteams bedoeld, dan kan je het vergeten :) (Dat is en geen nieuws en zoiezo is alles mbt subteamreclame uberhaupt al niet toegestaan)
Waarom zou dat niet kunnen als iedere week zich een ander team presenteerd is het voor ieder team gelijk. Zeker als het in interview vorm gaat dat er vaste vragen gesteld worden. Er kan ook al van te voren afgesproken worden dat als het teveel de richting opgaat van "kom bij ons, wij zijn de beste, enz, enz" dat het er uit wordt gehaald. Mocht dit niet op de T.net frontpage komen dan zou het nog altijd een idee kunnen zijn om op de nieuwe WDO site een gedeelte te maken waar subteam zich kunnen presenteren in een CU2- achtige vorm misschien?

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
DSmarty schreef op 19 September 2003 @ 08:47:
Meteen al een mooi puntje voor het orgaan om naar te kijken, dat beleid is IMHO veel te ver doorgeslagen. :)

Verwijderd

sweetdude schreef op 20 September 2003 @ 12:51:
[...]

Waarom zou dat niet kunnen als iedere week zich een ander team presenteerd is het voor ieder team gelijk. Zeker als het in interview vorm gaat dat er vaste vragen gesteld worden. Er kan ook al van te voren afgesproken worden dat als het teveel de richting opgaat van "kom bij ons, wij zijn de beste, enz, enz" dat het er uit wordt gehaald. Mocht dit niet op de T.net frontpage komen dan zou het nog altijd een idee kunnen zijn om op de nieuwe WDO site een gedeelte te maken waar subteam zich kunnen presenteren in een CU2- achtige vorm misschien?
Dat idee had ik ook al in gedachten. Als je een levend WDO wilt heb je veel content nodig, en dit is best leuk plan. Er zijn een hoop subteams waar ik wel wat meer over zou willen weten (wie er achter zitten, waar de meeste power vandaan komt, e.d.). Dit hoef je niet te beperken tot subteams, van losse grazers zou ik dit ook leuk vinden om te lezen.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ja laat vooral vanuit dat oogpunt de eenlingen niet vergeten worden, over het algemeen zijn ook daar best behoorlijk wat mensen bij die redelijk tot veel power leveren voor DPC... om dan alleen de subteams aan bod te laten komen lijkt me misschien minder interresant... een interview met een willekeurige member misschien een beter idee ??

Verder heb ook ik een sollicitatie ingezonden m.b.t. projectvertegenwoordiger bij ECC2...

Als afsluiting blijf ik dit een goed plan vinden om DPC nog beter te laten worden (want dat zal mede als uitgangspunt gekozen zijn !!)

Deze plek is te koop.

• Jive

Jive

MooMooMastah

WDO als verzamelplaats voor team pages & fora ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Jive schreef op 20 september 2003 @ 18:11:
WDO als verzamelplaats voor team pages & fora ...
Main forum blijft hier denk ik....maar WDO kan veel interactiever door stats, nieuwsberichten, subteampresentaties, interviews met bekende mensen uit de DC-scene (binnen DPC, maar ook van buiten DPC). Anyways, Onera en ik hebben al wat ideeën uit zitten wisselen :P

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:48
Ik moet zeggen de ideeen worden steeds leuker, en het mooie aan deze ideeen is dat straks als we een eigen server hebben deze ideeen ook uitgewerkt kunnen worden.

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik vindt het inderdaad leuk zoveel enthousiastme te zien, dit verbeterd de teamspirit zeker :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 schopje voor degenen die niet op donderdag/vrijdag/zaterdag op het forum komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 09:54:
Nog 1 schopje voor degenen die niet op donderdag/vrijdag/zaterdag op het forum komen :)
En de zondag posters dan :P

/me vindt ook dat dit draadje in leven gehouden moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Benieuwd wanneer de loting voor vacatures is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

SandStar schreef op 22 september 2003 @ 09:57:
Benieuwd wanneer de loting voor vacatures is ;)
Loting? :>
Jullie worden allemaal uitvoerig gescreend. Jullie handel en wandel van de afgelopen paar jaar nauwkeurig bekeken.
Is jullie die man in zijn lange regenjas nog niet opgevallen die altijd in de buurt lijkt te zijn? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Funcracker schreef op 22 september 2003 @ 10:28:
[...]
Is jullie die man in zijn lange regenjas nog niet opgevallen die altijd in de buurt lijkt te zijn? :9
* SandStar loopt naar buiten en geeft de arme man een warme bak koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Funcracker schreef op 22 September 2003 @ 10:28:
[...]
Loting? :>
Jullie worden allemaal uitvoerig gescreend. Jullie handel en wandel van de afgelopen paar jaar nauwkeurig bekeken.
ja wel, maar ik dacht dat dat ./Proxy was, en van die ben ik het gewend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Reacties zijn zeer welkom, alleen voor RC5 en voor ECC2 hebben we meer dan twee aanmeldingen gekregen. Voor Genome, SoB en voor Dfolding hebben we er zelfs geen één. Het liefst hebben we voor alle projecten 2 of meer personen, dan kunnen we de beste kiezen. Echter we kunnen natuurlijk niet eeuwig wachten dus daarom hebben ./Proxy en ik besloten dat donderdag 12:00 uur de procedure ten einde loopt.
Dus wil je wat betekenen voor DPC reageer dan, want een betere toekomst voor DPC begint bij jezelf ;)

Mark en ./Proxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Ipv iedereen zijn mening (ja ook ik) stel gewoon een basisplan op met de leden die je nu al hebt, schop een pc ineen, plug em aan je modem en zet die ideeen al op inet. Dan als de basis er is kan je beginnen over interviews, (stats hierhoudeuh), tips etc etc etc

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

sweetdude schreef op 20 September 2003 @ 12:51:
[...]

Dit is dus ook wat ik eerder al aangaf (alleen beter in woorden omgezet _/-\o_ )
Inclusief de "eenlingen" die DPC toch meehelpen zo groot te zijn/worden.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Nou ik heb zaterdag avond toch echt een mailtje de deur uitgedaan, maar kennelijk niet aangekomen. Dus daarom nog maar een keer verstuurd. }:O

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive zal het best geinig vinden om een paginaatje te maken met wat ik doe, en waar mijn kudde aan het werk is momenteel ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:31

reiker

dan jij!

Niemand houdt je tegen :P

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Als het een onderdeel word van WDO uiteraard, nu weet ik zelluf ook wel wat ik doe :P

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Vacature-inschrijftermijn toegevoegd aan openingspost.

Mijn complimenten overigens voor de keurige reacties allemaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 13-09 21:17
Wat als er voor enkele reeds genoemde projecten geen aanmeldingen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
MarcyDarcy schreef op 22 September 2003 @ 19:37:
Wat als er voor enkele reeds genoemde projecten geen aanmeldingen komen?
Dan denk ik dat we de nog openstaande vacatures nog een keer expliciet vermelden alhier! (lijkt me de meest logische manier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:41

aKra

Intentionally left blank.

Omdat ik een luie tweaker ben (:+) heb ik niet alles rustig door kunnen lezen en alleen m'n prioriteit heb gelegd bij een paar dingen, namelijk:

1) Hosting voor Audhumla (had ik al voorgesteld) vind ik het ook goed als daar evt. DPC fora op komen te draaien, als het maar voor DPC is O-)

2) Net zoals toen de HK sloot dat iedereen naar het alternatief ging, en allemaal leuk, totdat het nu eigenlijk maar een klein strakje groepje is (kom er niet meer eigenlijk, heb nu GoT weer :+), ik denk dat het zelfde zal gebeuren met het "DPC(H) forum", mensen houden van gemak alles onder 1 forum.

3) Ik wil best statsposter worden, zeer graag zelf, maar om nou moeite te gaan doen, sorry ;) (wel moeite voor de DPCH's natuurlijk, maar om mezelf nou op tafel te leggen etc., naaah geen zin, been there done that :+)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

DSmarty schreef op 22 September 2003 @ 19:39:
[...]

Dan denk ik dat we de nog openstaande vacatures nog een keer expliciet vermelden alhier! (lijkt me de meest logische manier)
Is mijn mail inmiddels aangekomen?
(just checking)

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Dat kan je beter aan MarkB en ./Proxy vragen, ik ontvang die mail niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Jeldert schreef op 22 september 2003 @ 20:12:
[...]

Is mijn mail inmiddels aangekomen?
(just checking)
Ja en als het goed is heb je ook een ontvangstbevestiging gekregen van ./Proxy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

MarkB schreef op 22 September 2003 @ 21:10:
[...]

Ja en als het goed is heb je ook een ontvangstbevestiging gekregen van ./Proxy :)
Nog niet maar gaat goed komen

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou.... kan niet w8ten tot donderdag... jammer ben ik pas vanaf ongeveer 16:00 online dus ben er niet op het moment van de beslissing.. :(
maaruh.. alvast:
Alle sollicitanten geluk gewenst :P
Mag de beste winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

De sollicitatie sluit donderdag, mogen we ook nog wat tijd om te beslissen ??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

NEE! ZEGGUH! NU! IETS! ZEGGUHZEGGUHZEGGUH!!! :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eingelijk niet proxy :P
maar... wanneer is dan de bekendmaking???

*Sjit, nog langer wachten :(*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op 23 September 2003 @ 19:43:
biertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Blistimo schreef op 23 September 2003 @ 19:43:
:P kalm an Donnie :P

Snak0, ik schat dat we er een paar dagen mee bezig zullen zijn, MarkB en ik kiezen niet alleen, wij bereiden voor en iedereen die tot nu toe meewerkt aan het orgaan beslist mee, bij meerderheid van stemmen. Voordat iedereen zijn stem/goedkeuring heeft gegeven zullen er wel een paar dagen verstreken zijn.

Mochten er discussies ontstaan duurt het natuurlijkiets langer, maar we werken zo snel mogelijk

[ Voor 21% gewijzigd door Pim. op 23-09-2003 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Hoe zit het met de aanmeldingen voor het WDO en/of de statsbouwers dan? Daar waren ook vacatures? :)

Dus in de zin van: Heb je daar ook veel of juist te weinig aanmeldingen op gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Voor de bekende projecten als SETI en RC5/OGR zijn genoeg aanmeldingen, ook voor het codingteam zijn een aantal namen binnen.

Zoals Mark al aangaf zijn er voor de minder bekende projecten (die mensen toch graag gepost willen hebben) heel weinig namen binnen gekomen, of zelfs geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

@DSmarty. Bij het overzichtje kun je Sequence weghalen als statsposter ;(

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

vraagje over coding team. zijn er al voldoende mensen voor?
zo nee. welke progtaal (php neem ik aan), welke db (mysql neem ik weer aan) en welke methodes (ik verwacht RAD) gaan er gebruikt worden. Ik heb namelijk wel intresse.

daarnaast Schop ^^

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 09:13 ]

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04 09:29
Eerder: Perl, PostgreSQL, XML, XSL, CVS

• DSmarty
  • Niet online
Mobster schreef op 23 September 2003 @ 23:21:
@DSmarty. Bij het overzichtje kun je Sequence weghalen als statsposter ;(
Dank U, is weggehaald. (bij deze nogmaals mijn dank voor zijn jarenlange inzet)

Overigens:

Gezien de reacties in het verleden en op voorgaande posts vind ik het aantal sollicitaties tegenvallen. (dat wilde ik gewoon even kwijt, ik verwacht meer van jullie!)

• MarkB
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 09:13:
vraagje over coding team. zijn er al voldoende mensen voor?
zo nee. welke progtaal (php neem ik aan), welke db (mysql neem ik weer aan) en welke methodes (ik verwacht RAD) gaan er gebruikt worden. Ik heb namelijk wel intresse.

daarnaast Schop ^^
Dan moet je een mailtje sturen naar het adres dat staat in de eerste post. Tevens verwacht nog meer mailtjes want zoals Dsmarty al zegt, het aantal reacties valt, wij mij betreft, erg tegen...

• Marcelloz
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

[eNeRGy] schreef op 24 September 2003 @ 09:16:
Eerder: Perl, PostgreSQL, XML, XSL, CVS
Tja, Perl is zo'n beetje het enige gat in mijn talenkennis (naast COBOL :+ )

* Marcelloz zoekt tutorial op google *dumdidumdidum

* Marcelloz denkt *awk* *C* *PHP* *c#* dumdidumdidum

* Marcelloz denkt 'LEXX' en 'PASS1 PASS2 Compiled'

* Marcelloz denkt 'XML ondersteuning OK'

Perl is nog steeds een "BRRRR" taaltje

[ Voor 45% gewijzigd door Marcelloz op 24-09-2003 21:08 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 13-09 21:17
* MarcyDarcy kent programeertaal Fred :+

Ik heb overigens ook een emailtje gestuurd, over een paar dagen weten we hopelijk wat meer wie het zijn geworden e.d. :)

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

aKra schreef op 22 September 2003 @ 19:57:
Omdat ik een luie tweaker ben (:+) heb ik niet alles rustig door kunnen lezen en alleen m'n prioriteit heb gelegd bij een paar dingen, namelijk:

1) Hosting voor Audhumla (had ik al voorgesteld) vind ik het ook goed als daar evt. DPC fora op komen te draaien, als het maar voor DPC is O-)

3) Ik wil best statsposter worden, zeer graag zelf, maar om nou moeite te gaan doen, sorry ;) (wel moeite voor de DPCH's natuurlijk, maar om mezelf nou op tafel te leggen etc., naaah geen zin, been there done that :+)
Reageer dan niet... voor de hosting zal je toch ook 'moeite' moeten doen... kom op zeg, geen werk wel met de eer strijken ?? Of zie ik het nu weer fout in ??

Deze plek is te koop.

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Vraagje: waarom staan Onno en Chaos in het rijtje van statsposters? De laatste DPCH die Onno postte was van 26 mei 2002 en Chaos is hiermee een stuk actiever, maar post ook niet dagelijks DPCH's. Ik weet dat beide zeer veel voor DPC doen, maar misschien is het handiger om hun html rechten aan nieuwe actievere mensen te geven zodat ook tijdens de moeilijke periodes zoals vakanties die DPCH's op tijd blijven verschijnen.

Verder m'n complimenten voor het hele idee en de organisatie erachter. Het gaat de goede kant op met DPC. :)

Verwijderd

DSmarty schreef op 24 September 2003 @ 20:14:
[...]

Dank U, is weggehaald. (bij deze nogmaals mijn dank voor zijn jarenlange inzet)

Overigens:

Gezien de reacties in het verleden en op voorgaande posts vind ik het aantal sollicitaties tegenvallen. (dat wilde ik gewoon even kwijt, ik verwacht meer van jullie!)
het zijn moeilijke tijden, niemand heeft geld en wil ff blijven zitten waar die zit.

zolang de banen niet voor het oprapen liggen zal het stil blijven.

/me is benieuwd naar wie er dus wel hebben gesoliciteerd :?

Verwijderd

Ikke :)

• Pim.

Pim.

Het valt me wel op dat vanaf het moment dat sequence aangaf weg te gaan er wel voldoende mensen zijn om statsposter te worden :P

• DukeBox
  • Laatst online: 14:50

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik schrijf me in voor lege plekken op SoB en/of Ecc2.. of moet ik persee mailen ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1 2 3 Laatste