W&L Meeting 7.5 - 8 November 2003 - Nabespreking

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 601 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• F-Wee
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06-2025

F-Wee

vreemd, hier stond toch iets??

Over dat overnachten nog even.

Het kan, het mag en is voorlopig ook nog volledig zonder kosten. (Als we de taxitrit midden in de nacht even niet mee gaan rekenen, maar dat valt ook best wel mee.)
Voor eventueel pasgehuwden heb ik zelfs een aparte kamer beschikbaar zolang ikzelf maar in mijn eigen bedje mag liggen. (Hoewel daar ook over te overleggen valt, maar dat is meer voor boven de 18 en niet voor gevoelige lezertjes). O-)

Bij eventueel voldiende aanmelding kan ik nog wel even vooraf boodschapjes gaan doen voor een eenvoudig doch voedzaam ontbijt. :Y) (Uitsmijters met kaas en ham lijkt me wel een leuk ideetje) Koffie en thee zijn in ruime mate aanwezig als je weet hoe je het moet zetten. We kunnen de volgende dag natuurlijk ook in de stad ergens een ontbijtje scoren, maar of dat algemeen financieel haalbaar is dat is niet bekend. ;(

Mr. Liu : Whizzcat??? wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen. Is het je niet bekend dat katten en (vreemd vage) vogels niet samengaan. En ook is het nog altijd zo van : Don't whizz on the electric fence (Ren & Stimpy). 8)7

Probeer je me weer eens aan één of andere vage bekende van jou te koppelen?
Ga zo door, dan zijn we bnnenkort met genoeg om te klaverjassen als we eens bij elkaar langskomen. :+

(/ ge bovenmatigeseniorenleeftijds-straathoekofanderszins-sociaalrelationeel-welzijnswerkster- gedoe) (geoewehoer dus) 8)7

Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:13

Dido

heforshe

Lord Daemon schreef op 08 October 2003 @ 16:52:
@ Mr. Liu: Cafe 'De Maan' is toch dat cafe in de Twijnstraat dat met stip op nummer 1 komt van mijn top meest ongezellige cafe's in Utrecht? Er zit echt nooit iemand, en als er al iemand zit dan zijn het een paar veertigers die de barman kennen.
Je bedoelt Mr. Liu en eF-Wee? :X

Het Pandje beviel de laatste keer toch niet slecht?

Wat betekent mijn avatar?

• F-Wee

F-Wee

Dido schreef op 08 October 2003 @ 17:16:
[...]

Zeg Dido nou moet je effe dimme hoor. Je bent er zelf ook vaak genoeg aangetroffen en zo oud ben ik nu ook weer niet. Overigens kun je er nog steeds goed darten als je je niet laat afleiden door de omgeving , maar dat doet er eigenlijk niet toe.

(edit)
Bij de Stichtse ( ca. 75 meter verderop) kun je iets makkelijker een wat grotere groep kwijt en zijn er meer biljart- pool- tafels aanwezig om de discussies te kunnen onderbreken. (En er weer nieuwe over op te starten) (8>

[ Voor 22% gewijzigd door F-Wee op 08-10-2003 17:37 ]

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 17:08

GeeBee

Oddball

Christiaan schreef op 06 oktober 2003 @ 10:00:
Tot aan GeeBee ge-update. Tof dat je komt GeeBee!
En dus kan volgens mij GeeDee uit de lijst gehaald worden.
Blijft moejuluk, administratie... :X

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Dido

Dido

heforshe

eF-Wee schreef op 08 October 2003 @ 17:26:
Zeg Dido nou moet je effe dimme hoor. Je bent er zelf ook vaak genoeg aangetroffen en zo oud ben ik nu ook weer niet. Overigens kun je er nog steeds goed darten als je je niet laat afleiden door de omgeving , maar dat doet er eigenlijk niet toe.
En hop! Daar gaat mijn image :+

Maarre, vergeet niet dat voor een hoop van die broekies van onder de twintig iedereen vanaf een jaar of dertig oud is, he :P

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Dido schreef op 08 October 2003 @ 17:16:
[...]

Niet dat ik weet? Mr. Liu stelde voor om in Cafe De Maan te gaan eten, en daar reageerde ik op?
Sinds wanneer kan je eten in het Pandje? (Overigens niets mis met 't Pandje, laten we dat voorop stellen.)

Ik heb het gevoel dat ik het onderwerp van discussie volledig ben kwijtgeraakt...

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:10

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Lord Daemon schreef op 09 October 2003 @ 12:23:
[...]
Niet dat ik weet? Mr. Liu stelde voor om in Cafe De Maan te gaan eten, en daar reageerde ik op?
Café De Maan is best gezellig als je met een groep(je) gaat of er mensen kent. * Freee!! is er een tijdje stamgast geweest.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Dido

Dido

heforshe

Lord Daemon schreef op 09 oktober 2003 @ 12:23:
Sinds wanneer kan je eten in het Pandje? (Overigens niets mis met 't Pandje, laten we dat voorop stellen.)

Ik heb het gevoel dat ik het onderwerp van discussie volledig ben kwijtgeraakt...
Ik ook, ik dacht in eerste instantie ook niet aan eten bij de Maan, en het niet-eten-deel beviel vorige keer wel in het Pandje.

* Dido is de draad al jaren kwijt, en het bevalt prima! 8)7

• F-Wee

F-Wee

Zoals Dido hierboven al opmerkte :
(quote)
Ik ook, ik dacht in eerste instantie ook niet aan eten bij de Maan, en het niet-eten-deel beviel vorige keer wel in het Pandje.

* Dido is de draad al jaren kwijt, en het bevalt prima!
(end quote)

Dat heb ik een aantal posts terug ook al aangehaald (bittergarnituur enzo in de post met de happy meals).
Over het niet eten gedeelte zijn we het al snel met elkaar eens volgens mij :)
Er kan natuurlijk altijd wat geregeld worden tot algehele teveredenheid.

Dat Dido al jaren de draad kwijt is ?? Na jarenlange observatie (ik heb ooit nog eens gedragsonderzoek gedaan in een grijs verleden) vraag ik me af ; heeft hij die ooit wel eens gehad dan?

Voor het geval het nog niet duidelijk mocht zijn bij deze nogmaals de aanmelding van mij voor het festijn op 8 november aanstaande. (en dat overnachten kan ook nog steeds)

*eF-Wee is okee (Aleeen heeft ie dat zelf niet altijd door)*

Verwijderd

Goed, ik weet nu iig definitief zeker dat ik de 8e wel kan. Of ik dan ook echt kom, hangt er vanaf hoe de 5 dagen bedrijfs- en universiteitsbezoeken in Zwitserland ervoor aflopen :P

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
* Fludizz heb er zin in. maar heb nog niks van CrazyA gehoord of ie kan of nie, terwijl ik hem wel heb aangeschopt met een linkje naar dit topic...

Ah well, WhizzCat en ik zullen waarschijnlijk gelijkertijd aankomen :)

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Fludizz schreef op 11 oktober 2003 @ 10:51:
* Fludizz heb er zin in. maar heb nog niks van CrazyA gehoord of ie kan of nie, terwijl ik hem wel heb aangeschopt met een linkje naar dit topic...

Ah well, WhizzCat en ik zullen waarschijnlijk gelijkertijd aankomen :)
Misschien, maar ga er niet van uit, ik ga 1 of 2 dagen eerder heen...

* WhizzCat zit zich net te bedenken dat ie tentamens heeft gehad de week ervoor :X :p

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Fludizz
  • Niet online
WhizzCat schreef op 16 October 2003 @ 11:02:
[...]

Misschien, maar ga er niet van uit, ik ga 1 of 2 dagen eerder heen...

* WhizzCat zit zich net te bedenken dat ie tentamens heeft gehad de week ervoor :X :p
offtopic:
je sig deugt niet :X ik zei "GoT met een 'D'-l*l" ;)

Ai, tentamens? sterkte :P maargoed, ik zie wel hoe et geregeld gaat worden...

Verwijderd

8 nov ben ik jarig :o

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Ik drie, dus iedereen die mij nog cadeautjes wil geven mag dat op de 8e natuurlijk doen :D

• Opi
  • Niet online

Opi

Christiaan schreef op 18 October 2003 @ 13:28:
Ik drie, dus iedereen die mij nog cadeautjes wil geven mag dat op de 8e natuurlijk doen :D
Is goed ... als jij de kosten van de meeting voor je rekening neemt. >:)

• Fludizz
  • Niet online
OpifexMaximus schreef op 18 oktober 2003 @ 13:40:
[...]

Is goed ... als jij de kosten van de meeting voor je rekening neemt. >:)
ik stem voor dit idee :P

* Fludizz rent naar de kelder om de spullen van CompuSchroot BV (ik) te doorzoeken op werkende 486's ;)

Hoe duur is pakpapier tegenwoordig? is nogal lullig als ie nie ingepakt is :P

[ Voor 15% gewijzigd door Fludizz op 18-10-2003 13:49 ]

• Christiaan
ik = arme student
arme student = niet in staat dergelijke kosten te dragen
ergo: ik = niet in staat dergelijke kosten te dragen

[ Voor 28% gewijzigd door Christiaan op 18-10-2003 14:05 ]

• Fludizz
  • Niet online
Christiaan schreef op 18 October 2003 @ 14:05:
ik = arme student
arme student = niet in staat dergelijke kosten te dragen
ergo: ik = niet in staat dergelijke kosten te dragen
*schud handen* colega :)

* Fludizz allang blij als ik et kan betalen :) . heb 1 november ook al een meeting in Nijmegen en dan kan ik ook al niet op OV reizen :/ + dat er nog een onkostenpost van 140€ onderweg is :| laptophdd moet vervangen worden... duur geintje :X

maargoed, meeting is goed :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Nu kan je zeggen wat je wil, maar niet dat je een arme student bent! Voor een student ben jij behoorlijk rijk. :)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:56

MaDLiVe

.-Observer-.

Lord Daemon schreef op 18 October 2003 @ 16:39:
[...]
Nu kan je zeggen wat je wil, maar niet dat je een arme student bent! Voor een student ben jij behoorlijk rijk. :)
Ik ken eigelijk weinig studenten die echt arm zijn. Volgens mij is het gewoon een fabeltje dat studenten nooit geld hebben :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 22-01 15:57
Fludizz schreef op 18 oktober 2003 @ 14:09:
[...]

*schud handen* colega :)

* Fludizz allang blij als ik et kan betalen :) . heb 1 november ook al een meeting in Nijmegen en dan kan ik ook al niet op OV reizen :/ + dat er nog een onkostenpost van 140€ onderweg is :| laptophdd moet vervangen worden... duur geintje :X

maargoed, meeting is goed :)
Neem je slaap zak mee en vertrek vrijdagavond, en blijven pitten tot maandag morgen natuurlijk :P

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Christiaan
Lord Daemon schreef op 18 October 2003 @ 16:39:
Wat is nou rijk? Ik heb eerlijk gezegd niet het gevoel dat ik zo naar de computerwinkel kan rennen voor een LCD-monitor hoor (wat ik wel graag zou willen). Ik ben niet echt arm, maar ik moet zeker opletten dat ik per maand niet meer uitgeef dan, zeg, 100 euro aan eten, drinken, cadeaus, enz. Ik heb, zoals jij, geen vaste inkomsten in de vorm van stufi. Momenteel mag ik flink wat reservers hebben, maar die kunnen op zijn voordat je het weet. Mijn huidige inkomsten zijn vooral incidenteel, door opdrachten voor websites (en mijn handel in samenvattingen), maar zijn zeker niet constant. Je kunt nu wel alles uitgeven, maar dat kan betekenen dat je straks zonder geld zit - geen fijne gedachte. Bovendien wil ik als het even kan ook flink wat over hebben voor na de studie :)

Maar nee, echt arm ben ik niet. Zolang ik niet gierig ben vind ik het best :)

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Christiaan schreef op 18 October 2003 @ 13:28:
Mooi, ik de 15e dus ik sluit me hierbij aan :Y)

Kado's zijn dan welkom :p

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Worden veel kadootjes dan, want als christiaan op de derde mag, mag ik dan natuurlijk ook :P

• Opi
  • Niet online

Opi

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 11:02:
Worden veel kadootjes dan, want als christiaan op de derde mag, mag ik dan natuurlijk ook :P
Ja ja, dat kan iedereen wel zeggen. Harde bewijzen willen we. Geboortebewijs van Captain Proton will do. :P

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Kado's :/

Wat moeten we nou met die dingen, biertjes kunnen jullie krijgen, of cola :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Iedereen die 'kado' schrijft in plaats van het oneindig veel mooiere 'cadeau' krijgt sowieso niets. :)

• Opi
  • Niet online

Opi

Lord Daemon schreef op 22 October 2003 @ 20:40:
Iedereen die 'kado' schrijft in plaats van het oneindig veel mooiere 'cadeau' krijgt sowieso niets. :)
Persoonlijk prefereer ik gift boven zowel het verwerpelijke 'kado' als het geaccepteerde 'cadeau'. :)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik realiseer me net dat ik echt blij ben dat de meeting op 8 november valt.
Het weekend daarvoor en het weekend daarna ben ik namelijk erg druk bezet.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:57
Is er nu eigenlijk al een restaurant gereserveerd? Of beter gezegd: Is "La Fontana" al gereserveerd (telefoonnummer staat eerder in dit topic, door Lord Daemon gepost)?

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Lord Daemon schreef op 22 October 2003 @ 20:40:
_/-\o_
Ik zal overigens ook kijken (lees: navragen bij mijn meesteres ;) ) of 8 nov vrij is, ik vond het de vorige W&L meeting erg leuk.

Who is John Galt?

• Christiaan
Nee, er is nog niet gereserveerd. Ga ik volgende week doen

• Morgoth
justmental schreef op 22 oktober 2003 @ 21:48:
_/-\o_
Ik zal overigens ook kijken (lees: navragen bij mijn meesteres ;) ) of 8 nov vrij is, ik vond het de vorige W&L meeting erg leuk.
Neem je weer een vrolijke wetenschap mee? ;)

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

justmental schreef op 22 oktober 2003 @ 21:48:
[...]

_/-\o_
Da's toch geen W&L stijl :+ :p

Aangezien op de vorige bijeenkomst van dit hoogstaande mondaine clubje personen mijn wensen en behoeften ten aanzien van een zekere mate van gezelligheid en intellectueel niveau in voldoende mate zijn bevredigd lijkt het mij ook weer een goed plan om ook op deze nieuwe editie van dit schitterende spektakel weer mijn aanwezigheid te doen gelden en voorts er voor te zorgen dat het als vanouds weer een hoogstaande bijeenkomst wordt. :Y) :p

• Fludizz
  • Niet online
@WhizzCat: als je zo bezig gaat word het inderdaad een hoogstaande bijeenkomst waarvan de helft van de mensen geen idee hebt wat je bedoelt ;) ofzo :P

• Christiaan
La Fontana en The Florin gereserveerd voor 22 personen. Met overgrote dank aan OpifexMaximus, die dat even gedaan heeft (bij gebrek aan een vaste telefoon bij mij). We hebben dus enige marge zaterdag de 8e, en ik neem in ieder geval zelf een gast mee (een gezamelijke vriend van mij en OpifexMaximus).

OpifexMaximus: _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Christiaan op 28-10-2003 15:13 ]

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

* Confusion laat een training met de oude sensei van de sensei schieten voor de meeting, so y'all better make it a good one! ;)

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• Freee!!

Freee!!

eF-Wee laat mij net weten zich erover te verbazen dat hij nog niet in de lijst staat. Tevens wil hij er nog eens de aandacht op vestigen dat hij 6 a 7 slaapplaatsen beschikbaar kan stellen. Men wordt dan wel verzocht zelf slaapzakken en matrassen danwel luchtbedden mee te nemen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• Opi
  • Niet online

Opi

* Opi kicks topic en vraagt de mods om de lijst te updaten. :)
* Opi vraagt zich af of Diadem, lasker en Q nog gaan komen.

• Freee!!

Freee!!

OpifexMaximus schreef op 02 november 2003 @ 21:49:
* Freee!! kicks topic en vraagt de mods om de lijst te updaten. :)
* Freee!! vraagt zich af of Diadem, lasker en Q nog gaan komen.
* Freee!! wijst OpifexMaximus er op dat er een stickie is met een bijgewerkte lijst.
* Freee!! moest daar ook door een ander op gewezen worden :(

[ Voor 7% gewijzigd door Freee!! op 03-11-2003 10:02 . Reden: Typo ]

• Christiaan
Ik was er niet de afgelopen dagen, maar het probleem is hopelijk opgelost. De lijst staat in de sticky en niet hier in dit draadje. Ef-wee staat er gewoon in, en dat doet hij al weken.

• Freee!!

Freee!!

Christiaan schreef op 04 november 2003 @ 13:48:
Ik was er niet de afgelopen dagen, maar het probleem is hopelijk opgelost.
Daar lijkt het wel op.
De lijst staat in de sticky en niet hier in dit draadje.
Daar kwam ik ook achter toen ik erop gewezen werd. Dat was minimaal tamelijk onverwacht te noemen en niet opgemerkt omdat ik meestal via Active topics en Bookmarks in de topics kom.
Ef-wee staat er gewoon in, en dat doet hij al weken.
Ik heb inderdaad gezien dat eF-Wee daarin staat.

• Fludizz
  • Niet online
klote zooi :( ik kan niet op zaterdag :'( klote kutzooi *jank*

mja... kan niks tegen doen... sowwy guys... mag ik geschrapt worden van de lijst :'(

• Opi
  • Niet online

Opi

Fludizz schreef op 05 november 2003 @ 13:42:
klote zooi :( ik kan niet op zaterdag :'( klote kutzooi *jank*

mja... kan niks tegen doen... sowwy guys... mag ik geschrapt worden van de lijst :'(
Dit vind altijd het minst leuke deel van de voorbereidingen van een meeting. :/
Jammer dat je niet kunt komen. Volgende keer beter. :)

• Freee!!

Freee!!

OpifexMaximus schreef op 05 november 2003 @ 13:47:
[...]
Jammer dat je niet kunt komen. Volgende keer beter. :)
Hier sluit ik me volledig bij aan :(

Verwijderd

Helaas moet ik me afmelden :(. Zaterdag zit bij mijn vriendin ik in Duitsland, dus dit zal de eerste keer worden dat ik een W&L meeting oversla...

Als iemand dit als argument aan willen dragen voor de verderfelijke invloed van vrouwen in het algemeen, welaan dan, ga je gang :).

• Opi
  • Niet online

Opi

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 01:24:
Helaas moet ik me afmelden :(. Zaterdag zit bij mijn vriendin ik in Duitsland, dus dit zal de eerste keer worden dat ik een W&L meeting oversla...

Als iemand dit als argument aan willen dragen voor de verderfelijke invloed van vrouwen in het algemeen, welaan dan, ga je gang :).
Ik vermoed dat je dit onder dwang typt aangezien de tweede zin grammaticaal niet in orde is.

Wel jammer hoor. :/ Who's next?

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ikke niet, ik ga gewoon mee, ondanks dat ik geen geld heb, nou ja, eigenlijk niet genoeg, wil ik toch de stemming die in dit draadje heerscht even opvrolijken :)

W&L Meetings rulen!

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

* wacco hebben we er al zin in?! * :P

Ff over het overnachten, ik ga gewoon op tijd weg... proberen te komen :P

Spolap: Interactive webcomic

• Fludizz
  • Niet online
* Fludizz komt dan wel niet meer
maar ik wil wel een full detailed (fotografisch/film) verslag van de meeting ;)

WhizzCat: neem je je Digicam mee of niet ;) anders maken andere wel vollop foto's hoop ik ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Fludizz op 06-11-2003 16:05 . Reden: Woei! post 150 :Y) ]

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Fludizz schreef op 06 november 2003 @ 16:04:
* Fludizz komt dan wel niet meer
maar ik wil wel een full detailed (fotografisch/film) verslag van de meeting ;)

WhizzCat: neem je je Digicam mee of niet ;) anders maken andere wel vollop foto's hoop ik ;)
Ik neem em niet mee :)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik blijf helaas niet langer dan 8 uur, heb om 2130 alweer een andere afspraak in Amsterdam.

Verwijderd

Ikke om negen uur weg zijn. Nu ja, van 4 tot 9 lijkt me toch acceptabel?

k 'mot' namelijk ront 10 uur t'rug sein in wageninguh voor 't Hockeyfuifje :P
Post-tentamenweekgedoe: is het de bedoeling dat we allemaal samen lam worden...

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 21:10 ]

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 21:06:
Ikke om negen uur weg zijn. Nu ja, van 4 tot 9 lijkt me toch acceptabel?

k 'mot' namelijk ront 10 uur t'rug sein in wageninguh voor 't Hockeyfuifje :P
Post-tentamenweekgedoe: is het de bedoeling dat we allemaal samen lam worden...
Woon jij in Wageningen :X

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 17:08

GeeBee

Oddball

Helaas moet ik afmelden. :(
Ik zit zelf in het bestuur van de PV en ik weet hoe vervelend het is als mensen op het laatste moment afhaken...

De volgende keer probeer ik er wel bij te zijn.
Veel plezier allemaal en ik lees graag het verslag op W&L.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Verwijderd

Als het goed is, heeft Morgoth mij en 127.0.0.1 bij Christiaan opgegeven. Dus na al het slechte nieuws van de afzeggingen, nog meer slecht nieuws, wij komen wel :P

• Opi
  • Niet online

Opi

Aaarghhh, the horror ... the horror. :P

/me Merkt even op dat wellicht de NS wat plannetjes heeft.

• Freee!!

Freee!!

OpifexMaximus schreef op 07 november 2003 @ 01:18:
Aaarghhh, the horror ... the horror. :P
Inderdaad, ik kan het bijna niet aan :P

En wat nog veel erger is, alle echte SG-modjes zijn dan off-line
/me Merkt even op dat wellicht de NS wat plannetjes heeft.
Omgeving Utrecht:
• Geen treinen tussen Muiderpoort en Utrecht
• Bussen tussen Duivendrecht en Utrecht en tussen Schiphol en Utrecht
• Intercity's Den Helder - Maastricht/Eindhoven stoppen niet in Amstel en Duivendrecht (worden omgeleid)
• Intercity's Nijmegen - Haarlem rijden niet tussen Amsterdam en Utrecht
Omgeving Arnhem/Nijmegen:
• Geen treinen maar bussen tussen Arnhem en Nijmegen
• Reizigers uit Nijmegen naar Utrecht en verder kunnen via Den Bosch omrijden
• Geen treinen maar bussen tussen Arnhem en Tiel

Bron: Pagina 754 van Teletekst

[ Voor 3% gewijzigd door Freee!! op 07-11-2003 10:45 . Reden: Typo + kleine aanvulling ]

• Christiaan
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 23:41:
Als het goed is, heeft Morgoth mij en 127.0.0.1 bij Christiaan opgegeven. Dus na al het slechte nieuws van de afzeggingen, nog meer slecht nieuws, wij komen wel :P
Jullie staan iig in de sticky :)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Mr. Liu schreef op 07 november 2003 @ 09:33:
[...]

Inderdaad, ik kan het bijna niet aan :P

En wat nog veel erger is, alle echte SG-modjes zijn dan off-line

[...]

Omgeving Utrecht:
• Geen treinen tussen Muiderpoort en Utrecht
Betekend dit ook geen treinen tussen Adam en Utrecht? Of slaan ze muiderpoort gewoon over?

• Freee!!

Freee!!

MaDLiVe schreef op 07 november 2003 @ 10:33:
[...]
Betekend dit ook geen treinen tussen Adam en Utrecht? Of slaan ze muiderpoort gewoon over?
Als je even goed leest, dan kun je lezen dat die worden omgeleid (bij Muiderpoort linksaf, via Hilversum).

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Nou, ik heb er zin in. :)

• Christiaan
Ik niet

• Opi
  • Niet online

Opi

Christiaan zit nog in de ontkenningsfase.

Ik heb er ook zin in. :)

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Ik was gisteren retechagerijnig, maar vandaag gaat het wel OK, dus dan zal ik morgen wel weer overenthousiast staan te springen.

• wacco

wacco

cli, hlt.

Neej heh :(
Ik moet vanuit haarlem naar utrecht zien te komen, dus er is een kansje dat ik via de afsluitdijk wordt omgeleid. Probeer iig om 16:04 er te zijn... *fingers crossed*

Hmm... pak denk gewoon ff treintje eerder, ben ik wel langer onderweg maar met een beetje mazzel iig op tijd

[ Voor 25% gewijzigd door wacco op 07-11-2003 22:17 ]

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

wacco schreef op 07 november 2003 @ 22:16:
Neej heh :(
Ik moet vanuit haarlem naar utrecht zien te komen, dus er is een kansje dat ik via de afsluitdijk wordt omgeleid. Probeer iig om 16:04 er te zijn... *fingers crossed*

Hmm... pak denk gewoon ff treintje eerder, ben ik wel langer onderweg maar met een beetje mazzel iig op tijd
Dat gaan we hier morgen ook proberen (vanaf zaandam).

• Christiaan
Ik ben overigens telefonische te bereiken op 0624950109. En dat is niet voor hot dates.

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Christiaan schreef op 07 november 2003 @ 23:24:
Ik ben overigens telefonische te bereiken op 0624950109. En dat is niet voor hot dates.
Nou, dan niet hoor. Your loss ;).

Verwijderd

Christiaan schreef op 07 november 2003 @ 09:43:
[...]

Jullie staan iig in de sticky :)
Hm, bij nader inzien komen wij toch niet, ik hoop niet dat we te lastig zijn :o

Veel plezier iig morgen vandaag :)

Verwijderd

we zegt ie :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 01:11 ]

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Christiaan schreef op 07 november 2003 @ 23:24:
En dat is niet voor hot dates.
:(

• Christiaan
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 01:09:
Hm, bij nader inzien komen wij toch niet, ik hoop niet dat we te lastig zijn :o

Veel plezier iig morgen vandaag :)
Is dat nou serieus of niet?

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 06 november 2003 @ 21:54:
[...]

Woon jij in Wageningen :X
Yap! Zoon van een opstandige feministische hooglerares. :)

• Morgoth
Christiaan schreef op 08 november 2003 @ 09:10:
[...]

Is dat nou serieus of niet?
Ja, ze komen toch niet helaas. Om onzinnige redenen moet ik daar wel bij zeggen! ;)

• Christiaan
Ok, als er nog mensen willen komen - er zijn dus nog plaatsen over. Verras ons!

Verwijderd

Ik zal helaas niet komen. Ik had al aangegeven dat deze datum niet bijzonder goed uitkwam en dat ik er nog even over na zou denken aangezien ik net terug ben van 5 dagen toeren door Zwitserland. Het was een heel gezellige week, maar nu heb ik vooral behoefte heb aan slaap. En veel en lang :)

Daarom zal ik deze meeting helaas verstek moeten laten gaan. Mijn excuses...

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

O nee! Maar hoe kan het nu leuk worden zonder jou? :'(

• Opi
  • Niet online

Opi

Idd erg jammerlijk, maar overdrijven is ook wel een vak. :( :+

[ Voor 58% gewijzigd door Opi op 08-11-2003 13:18 ]

• Christiaan
Lord Daemon schreef op 08 november 2003 @ 13:04:
O nee! Maar hoe kan het nu leuk worden zonder jou? :'(
Inderdaad. Met alleen Lord Daemon kan het alleen maar doodsaai worden :+

[ Voor 3% gewijzigd door Christiaan op 08-11-2003 13:51 ]

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Willen jullie Opifex niet te veel drank tot zich laten nemen. Hij heeft nog verplichtingen elders. :+

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Freee!!

Freee!!

Christiaan schreef op 08 november 2003 @ 13:23:
[...]
Inderdaad. Met alleen Victor kan het alleen maar doodsaai worden :+
Je kan in ieder geval ook rekenen op Dido, eF-Wee en mij, dus doodsaai zal wel een beetje meevallen :P

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Zo! Het was weer koel. :) Later natuurlijk meer.

• wacco

wacco

cli, hlt.

Jaja, ik ben thuis gekomen :*)
En nu hopen dat de foto's schnell online komen want ik ben benieuwd naar de kalender en de zotte acties van Dido.
Vooral de "Hij vind je leuk" tegen de serveerster die "ahhhh wat lief, wat lief" reageerde en er als de sodemieter vandoor ging was über. _/-\o_

En nou ben ik blut / moe / tevreden :) Morgen maar es kijken hoeveel draadjes er gestart worden om verder te discusseren over de vele onderwerpen die ik heb voorbij horen komen :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

He ja, zal ik nog even een schandelijk reclamepraatje opschrijven?

Jullie willen namelijk allemaal - of je het weet of niet - heel graag het W&L-subteam van de Dutch Power Cows joinen! Dit team heet 'W&L Research Facility' en rekent nu al meer dan een jaar stug mee aan OGR-25. Dit is een project waar een wiskundig probleem, de Optimal Golomb Ruler van 25 tekens, wordt opgelost; volstrekt nutteloos waarschijnlijk, maar wel koel. Voor de meerdere eer en glorie van W&L, alsmede voor de lol, hoef je alleen maar een klein programmaatje te installeren dat je idle CPU time gebruikt om te rekenen aan dit wiskundige probleem; het kost je dus geen processorkracht. En je verdient wel punten voor W&L. Het hoeft na de installatie (2 minuten werk) nooit meer tijd te kosten; je kan ook elke dag in het DPC-forum gaan kijken hoe het gaat, maar dat is optioneel.

Dus! Doe mee! Voor W&L en voor de lol!

Mensen die het zo ook wel snappen moeten gewoon in de client als mailadres lorddaemon@tweakers.net invullen; en anderen moeten mij vooral even mailen op datzelfde adres.

Je weet dat je het wilt. ;)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik ben ook weer thuis na een lekker avondje stappen :P

Jammer dat overal tegenwoordig de muziek zo hard moet. Heb er pijn van in mijn oren :(

Verwijderd

:| ja... en nu dan door met belangrijkere zaken.
(trouwens wel tof dat ik nu voor het eerst zie dat er een waarschuwing boven reply staat)
Welke wetenschappelijke waarheden zijn ontdekt, wie is de lelijkste W&L-er en belangrijker nog, wie heeft ruzie met wie gekregen?

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

* Confusion heeft zich vermaakt en wil er de volgende meeting zeker weer bij zijn.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:21

Cis

Bij de volgende meeting moet Opifex worden gepunched vanwege het niet op komen dagen op anandus' feestje... :)

Overigens was het bij Anandus gisteravond ook zeer gezellig en lachwekkend. Alleen jammer dat er gerookt werd. Ik zat vanmorgen weer 5 minuten lang slijm te spugen :r :) :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Christiaan
Heren, es war gut. De fotos komen vanavond oid - ze zijn in ieder geval erg goed geslaagd.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
No offence hoor, maar dan moeten we dus punten voor jou gaan verzamelen. :P
Als ik dan meedoe aan iets dergelijks, dan lijkt het me handig om me zelf te registeren en het zo te doen, of dat je een apart W&L team maakt.

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Cis schreef op 09 november 2003 @ 10:02:
Bij de volgende meeting moet Opifex worden gepunched vanwege het niet op komen dagen op anandus' feestje... :)

Overigens was het bij Anandus gisteravond ook zeer gezellig en lachwekkend. Alleen jammer dat er gerookt werd. Ik zat vanmorgen weer 5 minuten lang slijm te spugen :r :) :)
Die Opifex...allemaal mooie beloftes, maar meneer komt gewoon niet opdagen. :(

Dag Opi :w :>

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Christiaan
Het was ook gewoon veel gezelliger op de W&L meeting. Vind je het raar?

• Opi
  • Niet online

Opi

Es war sehr gut.

Een paar interessante feitjes:
• de NS kan midden in de nacht ook vertraging hebben.
• volgens mij was er een feestje oid geweest in A'dam. Er moesten gewoon mensen staan in de nachttrein! :?
_the_crow_ schreef op 09 november 2003 @ 11:31:
[...]
Die Opifex...allemaal mooie beloftes, maar meneer komt gewoon niet opdagen. :(

Dag Opi :w :>
Ik heb het wel gemeld. Legitieme reden; creëren W&L-hunkkalender. :+
Mja next time better :)

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Christiaan schreef op 09 november 2003 @ 11:54:
Het was ook gewoon veel gezelliger op de W&L meeting. Vind je het raar?
Moet ik de inkopper maken of doe jij het? :+
Opi had z'n erewoord gegeven. :'(

• Opi
  • Niet online

Opi

_the_crow_ schreef op 09 november 2003 @ 12:03:
[...]
Moet ik de inkopper maken of doe jij het? :+
Opi had z'n erewoord gegeven. :'(
Strikt genomen niet:
OpifexMaximus schreef op 06 november 2003 @ 11:53:
[...]

ahv hoe lang de W&L-meeting duurt en hoe lang het bij Anandus duurt wil ik misschien nog wel even langs wippen. :)
B)

[edit]
Uhm ... voor ik het vergeet ... pics!? :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Opi op 09-11-2003 12:10 ]

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

OpifexMaximus schreef op 09 november 2003 @ 12:05:
Uhm ... voor ik het vergeet ... pics!? :*)
Heb je het over onze pics of die van jullie?

Voor onze pics moet je dat echt niet hier vragen hoor. Niet crossposten. :( O-)

Hebben jullie nog veel foto's genomen? :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

[Airwolf] schreef op 09 november 2003 @ 10:59:
No offence hoor, maar dan moeten we dus punten voor jou gaan verzamelen. :P
Als ik dan meedoe aan iets dergelijks, dan lijkt het me handig om me zelf te registeren en het zo te doen, of dat je een apart W&L team maakt.
Er is toch een apart W&L-team? Hier staan de stats, als je het niet gelooft. Zoals je ziet heet het team "W&L Research Facility", niet "Lord Daemon" oid. En er doen allerlei W&L-ers zoals Christiaan, Morgoth, Sandalf en Diadem aan mee. Misschien dat je in de war bent geraakt door het feit dat het mijn mailadres is; je moet echter allemaal hetzelfde mailadres in je client invullen (dat is zeg maar datgene waardoor d.net weet dat je bij het team hoort), en omdat ik het team heb aangemaakt is dat toevallig mijn adres. Dat is verder niet iets boeiends. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Lord Daemon op 09-11-2003 12:51 ]

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

_the_crow_ schreef op 09 november 2003 @ 12:15:
Hebben jullie nog veel foto's genomen? :)
Sterker nog, je kan met schrik, beven en afgrijzen de "W&L binken kalender 2004" tegemoet zien. :+

Pagina: 1 2 3 4 Laatste