In het kader van het eerder geposte topic over een eventueel discussieweekend (W&L Meeting Weekend), en de getoonde interesse in een voorafgaande normale meeting, hierbij het voorstel om een nieuwe meeting te organiseren. Dit keer volgen de meetings elkaar dus wat sneller op dan de vorige keer, maar we kunnen elkaar niet vaak genoeg zien, toch? 
Hoe gaat het in zijn werking? Nu, ik zal vast de bekende feiten neerzetten:
Wat: De zeven-en-halfste W&L meeting!
Waar: Utrecht, waar in utrecht gaan we nog bespreken (!)
Wanneer: 8 November 2003
Hoe laat: 16:00 op Utrecht CS op de meetingpoint onder de blauwe borden. Om een uur of 18:00 gaan we ergens eten (waar nog niet bekend).
Iedereen die zich opgegeven heeft krijgt voor de reservering (twee weken van tevoren) nog een bevestigingsmailtje van mij.
Wie gaan d'r mee? (t/m Geebee toegevoegd):
- Absolyte
- [Airwolf] *
- Captain Proton *
- Christiaan
- Confusion
- Dido
- Fludizz
- Geebee
- GeeDee
- Gnoom
- Killahmonkey
- Lord Daemon
- Madlive
- Merlin_33
- Morgoth
- Mr. Liu
- OpifexMaximus
- Sandalf
- Wacco
- WhizzCat
Ik wil nog mee!
Dat kan! Je kunt je opgeven in het eerder genoemde topic. Doe dat wel op tijd, want we moeten plaatsen reserveren bij het restaurant waar we gaan eten. Als je je niet opgeeft, dan kan ik daar geen rekening mee houden. Meestal zijn er wel twee of drie plaatsen over, dus er kan nog wel iemand last-minute bijkomen.
Hoe gaat het in zijn werking? Nu, ik zal vast de bekende feiten neerzetten:
Wat: De zeven-en-halfste W&L meeting!
Waar: Utrecht, waar in utrecht gaan we nog bespreken (!)
Wanneer: 8 November 2003
Hoe laat: 16:00 op Utrecht CS op de meetingpoint onder de blauwe borden. Om een uur of 18:00 gaan we ergens eten (waar nog niet bekend).
Iedereen die zich opgegeven heeft krijgt voor de reservering (twee weken van tevoren) nog een bevestigingsmailtje van mij.
Wie gaan d'r mee? (t/m Geebee toegevoegd):
- Absolyte
- [Airwolf] *
- Captain Proton *
- Christiaan
- Confusion
- Dido
- Fludizz
- Geebee
- GeeDee
- Gnoom
- Killahmonkey
- Lord Daemon
- Madlive
- Merlin_33
- Morgoth
- Mr. Liu
- OpifexMaximus
- Sandalf
- Wacco
- WhizzCat
Ik wil nog mee!
Dat kan! Je kunt je opgeven in het eerder genoemde topic. Doe dat wel op tijd, want we moeten plaatsen reserveren bij het restaurant waar we gaan eten. Als je je niet opgeeft, dan kan ik daar geen rekening mee houden. Meestal zijn er wel twee of drie plaatsen over, dus er kan nog wel iemand last-minute bijkomen.
[ Voor 120% gewijzigd door Christiaan op 06-10-2003 09:59 ]