Ok, ik heb dus dat ding wel (paar dagen al trouwens

) en hijs echt ronduit GEWELDIG! surround doet het echt goed, zeker in spellen merk je gewoon drastisch verschil. Het is niet zo dat je het zo verschrikkelijk goed hoort als de weetikhoedure jvc set van me broer, maar dah komt omdat dit zo dicht op je kop zit... in games doetiet trouwens wel weer beter
hij lijkt een stuk kleiner in het echt, maar hij zit echt als gegoten, dit ding kan je gewoon uren op je kop hebben

perfect geluid, kheb het ook nog nie voor elkaar gekregen hem te laten vervormen (bassen oid). hij blijft gewoon netjes geluid geven
nadeel vinnik wel dat er geen volume knop op zit en je dat dus met sys. volume moet doen
maar das ook echt alles

zit 3 meter snoer aan, lang zat dus
hijs gewoon super, nix dan lof, kheb echt geen spijt voor die 55 pleuro die ik er voor betaald.
enne... mijn andere koptelefoon is een profi philips. dus kheb echt wel vergelijk materiaal

maar tis gewoon mooi geluid, en hij kan niet zo hard, maar dat went na een kwartier, tenzij je ECHT doof bent, maar hij staat eig. nie eens op vol volume (mijn sys. volume staat nu op 50% of zow, met koptelefoon

)
owjah, dat ik vind dat ie op de plaatjes groter LIJKT wil natuurlijk nix zeggen over interpretatie van anderen, tis nog steeds best groot ding

maar niet TE
[
Voor 8% gewijzigd door
Henk op 09-09-2003 17:59
]