Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 17:50
Hallo!

Aangezien ik in de markt ben voor een nieuw toestel, heb ik wat rond gekeken en over de S500 van Samsung kan ik barweinig vinden.

Zo ziet hij eruit:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/s500/pic1.jpg

De specs zijn prima:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
Afmetingen : 83 * 43 * 22(mm) 
Gewicht : 80 (g) 
LCD Spec (grootte/Kleur) 
- Intern : TFT 128 x 160 Pixels / 65 k 
- Extern : STN display Pixels / 96 x 64 / Z/W 

Browser : 1.2  
Voice functie : Voice Dial 
Java : Kleur  
Polyfone beltonen : 40Poly 
Batterij :  
- Type : Li-ion 
   capaciteit    800 mAh / Li-Ion     
   spreektijd    Max. 3 uur     
   standby-tijd    max. 250 uur     

Platform : "- Dual Band: 900/1800 MHz
- GPRS: Klasse 10 (2 Tx, 4 Rx)
- Browser: WAP 1.2.1"

40-polyfone ringtones : "- Standaard 40-polyfone ringtones
- SMAF formaat

Berichten : "- SMS-berichten (met T9-functie), max. 200 berichten
- EMS-berichten (Enhanced Messaging Service)" 

Organizer : "- Kalender
- Actielijst
- Eenmalig/dagelijk/wekelijks alarm
- Calculator
- Valuta omrekenen
- Notitieblok
- Telefoonlijst voor 500 nummers"

Gegevensoverdracht : "- WAP 1.2.1
- Infrarood
- Modem
- Infoberichten
- SIM Application Toolkit"

Oproepenbeheer : - Trilfunctie

Helaas was er nouwelijks iets over dit toestel te vinden, noch via de search, noch via google of samsung, dus vandaar dit topic.

Enige wat me enige zorgen baard, hij lijkt java te ondersteunen, maar ik kan dat niet in de pc software of in de manual terugvinden. Op een site die ik tegen kwam waar je javagames kan kopen, (deze)noemen ze hem wel bij veel games onder de compatible modelen. Even nog checken dus.

Ik ga hem zo waarschijnlijk halen, en zal dan (misschien) een review posten.

Iemand die (wel) al ervaringen met dit toestel heeft? Als het goed is, is hij nl. sinds kort beschikbaar bij T for Telecom, en als je je T-Mobile abo verlengt.

Wat andere dingen die ik tegen ben gekomen in mijn zoektocht:

Nederlandse Samsung-Site met info

De manual

PC Software

Review op mobile-review.com (enige goede review, ookal isie een beetje karig)

En nog wat meer plaatjes om het af te maken:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/s500/pic2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/s500/pic3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/s500/pic4.jpg

Foto's van eerdergenoemd mobile-review, specs van samsungmobile.com

[ Voor 4% gewijzigd door Blaurens op 08-09-2003 17:26 . Reden: Wat info erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 21:36

DoD Cerberus

blabla!

helaas geen bluetooth, ik vind dit toch een groot gemis op een telefoon die nu nieuw op de markt komt...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86754

Aangezien ik in de markt ben voor een nieuw toestel, heb ik wat rond gekeken en over de S500 van Samsung kan ik barweinig vinden.
Ja ziet er leuk uit, alleen is hij eigenlijk al verkrijgbaar, en wat is de (advies)prijs? (opzich wel handige info voor in startpost? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Vind hem niet echt speciaal, zowel uiterlijk als specs niet.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Anoniem: 86754 schreef op 08 september 2003 @ 17:19:

Ja ziet er leuk uit, alleen is hij eigenlijk al verkrijgbaar, en wat is de (advies)prijs? (opzich wel handige info voor in startpost? :P )
Okok :) Zal het erbijzetten/opzoeken. Ga zo naar de shop om te kijken. :)

Verder is het inderdaad jammer dat hij geen bluetooth heeft en hij is qua specs niet revolutionair, maar hij zou ook niet zo duur zijn, maar daar dus later meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86453

Het is een perfect toestel, hij is lekker klein, en als je een camera wilt dan moet je de E700 kopen, maar wil je geen Camera dan gewoon de S500 , ik weet dat de S300 kleiner is en een kleuren scherm buiten heeft, maar de meerprijs is dat niet waard, want bij de S300 krijg je ook nog een kleiner scherm. En zoveel kleiner is hij ook weer niet 3 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Nou, hij zag er wel cool en dun uit. Helaas was hij wel prijzig, 375,- zonder babo bij de Bel Company, T for Telecom zei dat hij 399 was zonder abo. Bij T-Mobile kan ik hem echter krijgen voor niets als ik mijn abo verleng. Nadeel is dan dat ik dus 10 werkdagen ofzo moet wachten.

Verder hoorde ik dat het niet (makkelijk) mogelijk was om zelf java-games/apps erop te zetten, dat dat allemaal via gprs moet, en dat vind ik wel een nadeel.

Wat te doen, wat te doen :)

[ Voor 31% gewijzigd door Blaurens op 08-09-2003 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

mijn vriendin heeft het vandaag gehaald. De displaykleuren zijn helderder en rijker dan mijn T610 vind ik. Ook is het kleiner en net zo slank als mijn T610.

Het voelt alleen nogal goedkoop aan.
De bediening valt op zich wel mee, goed over nagedacht.

Nog geen idee hoe deze met een computer moet gaan communiceren via IR hoor, schijnt dat je een softwareprog voor heb, maar je krijgt deze er niet bij..

[ Voor 13% gewijzigd door kmf op 09-09-2003 19:41 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:46

Korakal

Up up up!

Even een titelfixje gedaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74288

Geen MMS = Geen interesse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

wat is er zo goed about MMS... kost much too much.

Die links werken trouwens niet. Enig idee waar dat software wel te pakken valt? samsung.nl heeft het iig niet.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 15-06 10:09

jep

MMS is helemaal niet duur. Indien je tekst MMS't is het vele malen goedkoper dan SMS, tevens heeft het toegevoegde waarde. Prima dienst dus :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
jep schreef op 09 September 2003 @ 21:48:
MMS is helemaal niet duur. Indien je tekst MMS't is het vele malen goedkoper dan SMS, tevens heeft het toegevoegde waarde. Prima dienst dus :? :)
offtopic:
Even te uwer informatie: het versturen van een SMS kost de operator precies €0,- per verzonden dan wel ontvangen bericht, MMS is een ander verhaal omdat daarmee het netwerk wél belast wordt. Technisch gezien is het versturen van een MMS wel degelijk duurder dan een SMS.

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 13:10

limit28

Loading.....

blaurens wanneer ga je review hier posten? want wil hem ook halen. en kan die aangesloten worden op pc? zijn er software voor?
kan je ook java spellen opzetten?
wil graag weten thx
alleen jammer dat die geen mms en bleutooth heeft.

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Anoniem: 24175

idd een review zou wel erg mooi zijn.. :)

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 17:44

alvv

ik heb dit toestel sinds vorig week donderdag. Ik vind dit een mooi toestel, het lijkt tenminste niet op die wijven telefoons zoals de s100 en s300 :)
bluetooth en mms --> geen intresse, ik had een SE t68i en dat toestel had alles aan boord, maar heb ik ooit iets met mms of bluetooth gedaan? NEE

Wel heeft het toestel een aantal nadelen.
1. Alarm gaat niet herhaaldelijk af, in plaats daarvan kan je 3 alarm tijden instellen. Herhaaldelijk was beter geweest
2. Ik kan (nog) niet via infrarood beltonen en logo's naar mijn mobiel sturen, het schijnt dat je met een prog van samsung moet doen, EasyGPRS, maar de laatste versie ondersteunt deze nieuwe tel nog niet. Dit toestel is al een paar maanden op de markt en nog geen prog ervoor om data via infrarood te versturen? waarom
3. Je kan de telefoonboek niet naar de sim copieren.
4. als een contactpersoon in de sim en in de telefoon staat opgeslagen, geeft hij dit 2 keer weer in de adresboek. dat doet mijn t68 niet.

behalve deze minpunten ben ik tevreden over deze tel. Mooie vorm, kleuren zijn mooi, menu is snel. t68i is slaapwekkend sloom met zijn menu's.

[ Voor 20% gewijzigd door alvv op 10-09-2003 14:24 ]

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 20:19
Ik heb dit toestel sinds gister en tot nu toe bevalt hij goed. Het is iig echt een plaatje :9~ Ik ben er alleen nog niet achter hoe je plaatjes enz kan uploaden. Voor de rest is het echt een mooi ding.

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

• limit28

limit28

Loading.....

KaliBaba schreef op 10 September 2003 @ 15:05:
Ik heb dit toestel sinds gister en tot nu toe bevalt hij goed. Het is iig echt een plaatje :9~ Ik ben er alleen nog niet achter hoe je plaatjes enz kan uploaden. Voor de rest is het echt een mooi ding.
kan je wat review posten als je weet hoe je pic. en midi's op kan zetten thx

• Blaurens
athlonkmf schreef op 09 September 2003 @ 21:42:
Die links werken trouwens niet. Enig idee waar dat software wel te pakken valt? samsung.nl heeft het iig niet.
Bij mij werken de links wel, als je de software nog niet te pakken kan krijgen: ik heb het vanaf www.samsungmoblie.com, dan op de s500, dan op gebruikshandleiding en software oid. Mocht dat nog niet lukken, laat het even weten, ik heb de software hier liggen, en kan hem wel ergens hosten indien gewenst.

Overigens ga ik hem NIET kopen/krijgen. Ik kon nl. voor slechts 65 euro een SE t610 krijgen, als ik mijn abo met slechts 1 jaar verlengde. Voor dat geld ben ik wel blij met gadgets als bluetooth en de camera. De eerste is zeker handig, aangezien ik voor mijn afstuderen iets met java voor mobile's wil gaan doen. Da's wat cheaper dev'en dan als ik alles via gprs moet downloaden om te testen.

It was a hard choise, ik vond de S500 estetisch wat mooier, maar de features van de t610 (en de prijs die hij mij kostte) hebben me uiteindelijk toch over de streep getrokken. Ben wel nog benieuwd naar de bevindingen van mensen die hem wel kopen. Vooral of het idd moeilijk is om java erop te krijgen, want dat is voor mij toch wel de voornaamste rede om hem niet te kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Blaurens op 10-09-2003 21:57 ]

• limit28

limit28

Loading.....

had net beetje door genomen. maar de s500 ondersteunt geen java. dus je kan geen java games opzetten.
volgesn mij kan je ook geen ringtones zelf opzetten. maar weet niet zeker. ga denk ik zaterdag even een kijkje nemen in de winkel

• yonexfreak
  • Nu online
zo ik heb ook net mn abbo opgezegt en over 1maand neem ik nieuw abbo en ben toch wel gecharmeerd van deze gsm :)

heb nu de 6310i die opzich ook prima bevalt (cker qua standby tijd) die toch wel aantal functies heeft die deze niet heeft (bluetooth/java 1.2.1 etc..)

ga ook maar eens x naar gsm winkels om toestellen in echt te bekijken

samsung s300 spreekt me ook wel aan :)

lastig lastig zo'n keuze met al die mobieltjes om je heen :P

I don't drive fast, I only fly low!

• kmf
  • Niet online

kmf

Blaurens schreef op 10 September 2003 @ 21:56:
[...]

Bij mij werken de links wel, als je de software nog niet te pakken kan krijgen: ik heb het vanaf www.samsungmoblie.com, dan op de s500, dan op gebruikshandleiding en software oid. Mocht dat nog niet lukken, laat het even weten, ik heb de software hier liggen, en kan hem wel ergens hosten indien gewenst.
.
Heel vreemd, maar samsungmobile.com bestaat voor mij niet. Ik kan het niet pingen of zo.

Kan je misschien dan dat software ergens hosten?

• limit28

limit28

Loading.....

bij mij werk die site ook.

maar athlonkmf heb je die toestel? kan je misschien even hier posten wat je met die software allemaal kan.

want wil weten of je melodie's en pictures op kan zetten via pc.

thx

• kmf
  • Niet online

kmf

limit28 schreef op 11 September 2003 @ 12:04:
bij mij werk die site ook.

maar athlonkmf heb je die toestel? kan je misschien even hier posten wat je met die software allemaal kan.

want wil weten of je melodie's en pictures op kan zetten via pc.

thx
Mijn vriendin heeft die toestel. Met die software (wat gratis zal is, ware het niet dat S500 in samsung nl nog niet besproken staat, lijkt wel) kan je plaatjes heen en weer verzenden staat er in de handleiding. Waarschijnlijk ook melodietjes, maar zonder dat prog weet ik dus niks.

• limit28

limit28

Loading.....

moet je dat dan met een datakabel of kan je via infrarood.

sorry, maar deze zin begrijp ik niet zo (wat gratis zal is, ware het niet dat S500 in samsung nl nog niet besproken staat, lijkt wel)

Anoniem: 80191

Waar kan ik plaatjes en ringtones specifiek voor de S500 vinden?

De beschikbaarheid van de S500 is nogal vaag. Op samsung.com en .nl kom ik hem niet tegen...

• limit28

limit28

Loading.....

Anoniem: 80191 schreef op 11 September 2003 @ 18:07:
Waar kan ik plaatjes en ringtones specifiek voor de S500 vinden?

De beschikbaarheid van de S500 is nogal vaag. Op samsung.com en .nl kom ik hem niet tegen...
vind ik ook je kan heel weinig info vinden over deze toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 17:44

alvv

kijk op de duitse website van samsung, daar staat alles bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

alvv schreef op 12 September 2003 @ 00:56:
kijk op de duitse website van samsung, daar staat alles bij
thx ga even kijken _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

KaliBaba schreef op 10 September 2003 @ 15:05:
Zoek effe naar nieuwste versie van EasyGPRS. Als je proggie start, dan zie rechter bovenkant image upload. Goed kijken naar welke COM port je het aansluit

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ik heb trouwens Koreaanse 40 poly ringtonen... ongeveer 1000 stukjes... een paar zijn typische Koreaans en andere zijn techno en bekende liedjes.

Als je interesse hebt dan zet ik het even op mijn ftp. Mail me effe dan.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

djkim dus het kan gewoon via infrarood of heb je een andere samsungtoestel? of de S500

ik heb interesse. maar je e-mail van planet bestaat neit als ik wil sturen

[ Voor 36% gewijzigd door limit28 op 12-09-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
athlonkmf schreef op 11 September 2003 @ 12:01:
[...]

Heel vreemd, maar samsungmobile.com bestaat voor mij niet. Ik kan het niet pingen of zo.

Kan je misschien dan dat software ergens hosten?
Sure. Het staat op http://pong.hku.nl/~laurens/got/

• limit28

limit28

Loading.....

heb de toestel vandaag bekeken. en hij kan plaatsje en melodies opzetten. prachtig toestel.
alleen jammer geen mms want die functie gebruik ik regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Weet iemand waar ik werkende Samsung software kan krijgen voor mijn S500? Ik heb alle versies al geprobeerd maar geen enkele herkent S500 via EasyGPRS.

BVD

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

DJkim schreef op 15 September 2003 @ 14:30:
Weet iemand waar ik werkende Samsung software kan krijgen voor mijn S500? Ik heb alle versies al geprobeerd maar geen enkele herkent S500 via EasyGPRS.

BVD
hier: http://nl.samsungmobile.com/mobile_phone/sgh-s500/manual.jsp

Ik weet niet of deze werk, maar is wel officiel van samsung. trouwens kan je die midi's van jou op ftp site zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

limit28 schreef op 15 September 2003 @ 15:11:
[...]

hier: http://nl.samsungmobile.com/mobile_phone/sgh-s500/manual.jsp

Ik weet niet of deze werk, maar is wel officiel van samsung. trouwens kan je die midi's van jou op ftp site zetten?
Ik heb deze al geprobeerd maar het herkent mijn S500 niet. Heel raar eigenlijk.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

vreemd en dan staat die op zijn website. Maar is die samsung niet gewoon universiel, ik bedoel dat je gewoon via computer en infrarood bestanden na die toestel kan verzenden. of moet die echt de software hebben om foto's op te zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

limit28 schreef op 15 September 2003 @ 19:16:
vreemd en dan staat die op zijn website. Maar is die samsung niet gewoon universiel, ik bedoel dat je gewoon via computer en infrarood bestanden na die toestel kan verzenden. of moet die echt de software hebben om foto's op te zetten :?
Iemand al werkend software gevonden voor S500? :(

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

Kan nog nergens op internet vinden. ben al paar dagen opzoek. maar kan je niet gewoon via IR de melodies en pictures opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

limit28 schreef op 16 September 2003 @ 11:50:
Kan nog nergens op internet vinden. ben al paar dagen opzoek. maar kan je niet gewoon via IR de melodies en pictures opzetten?
Probleem is mijn pc heeft geen IR poortje en mijn laptop is net teruggegeven aan mijn voormalige werkgever dus...

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

Maar kan die inprincipe wel? gewoon via IR? want wil eerst helemaal uitzoeken voor dat ik die toestel haald. btw ik heb intresse in jou poly geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

http://www.samsung.com/Pr...SGH_S500_0000008849_1.htm

Interessant link naar Easystudio... ik ben nu nog aan het downloaden en EasyGPRS 2.1.1.5 ik probeer nu alle nieuwste versies... alleen moet ik toch effe testen.

BTW die 40polyringtonen komt eraan .. alleen ik hou het 3 dagen max op mijn ftp.
laat je meer weten.

[ Voor 16% gewijzigd door DJkim op 16-09-2003 13:59 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

DJkim schreef op 16 September 2003 @ 13:53:
http://www.samsung.com/Pr...SGH_S500_0000008849_1.htm

Interessant link naar Easystudio... ik ben nu nog aan het downloaden en EasyGPRS 2.1.1.5 ik probeer nu alle nieuwste versies... alleen moet ik toch effe testen.

BTW die 40polyringtonen komt eraan .. alleen ik hou het 3 dagen max op mijn ftp.
laat je meer weten.
alvast thx.

kan je ook even doorgegeven of die software werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32089

Waar hebben jullie hem gehaalt met wat voor abbo?, zou hem zelf graag met 1jarig orange willen hebben, ben benieuwd wat ie dan nog kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Anoniem: 32089 schreef op 16 September 2003 @ 14:40:
Waar hebben jullie hem gehaalt met wat voor abbo?, zou hem zelf graag met 1jarig orange willen hebben, ben benieuwd wat ie dan nog kost
Als je niet erg vind om 2de hands te halen dat zou ik doen ipv Orange 1 jarige abo.

Je kan beter toestel voor 200 euro ofzo kopen en T-mobile only sim abo nemen. Het is zo veel goedkoper. Ik heb zelf Orange 40 abo en ik heb ontzettend veel spijt.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Jeez geen enkele software werken op S500 wat een neppe praktijk. Er staat toch doodleuk dat Easystudio 1.0.0 wel werkt met S500.... hahaha dus nog aantal weken wachten op nieuwe versie.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

LOL. maar welke dan die andere samsung toestellen wel daarop dan? behalve s500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
hmm wel apart dat de software er nog niet voor werkt :? :)
ik wil hem ook kopen ism abbo (vodafone 120 2j en dan 47euro bij www.2call.nl bv) maar zou wel handig zijn als de software werkt

heb laptop met IR dus dat is al binnen ;) (cker gezien feit dat er geen datakabel bijzit :P)

* yonexfreak heeft altijd dan nog een nokia 6310i achter de hand mocht het toestel niet bevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

yonexfreak schreef op 16 September 2003 @ 15:10:
hmm wel apart dat de software er nog niet voor werkt :? :)
ik wil hem ook kopen ism abbo (vodafone 120 2j en dan 47euro bij www.2call.nl bv) maar zou wel handig zijn als de software werkt

heb laptop met IR dus dat is al binnen ;) (cker gezien feit dat er geen datakabel bijzit :P)

* yonexfreak heeft altijd dan nog een nokia 6310i achter de hand mocht het toestel niet bevallen :)
maybe is die samsung ook alleen via IR te verzenden en ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23126

Bij gratisgsm is hij voor 120 te krijgen samen met een 1 jarig Telfort 100 abbonnement is dat wat?

http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/telfort/sas500.htm

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 23126 op 16-09-2003 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
Anoniem: 23126 schreef op 16 September 2003 @ 17:39:
Bij gratisgsm is hij voor 120 te krijgen samen met een Telfort 100 abbonnement is dat wat?

http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/telfort/sas500.htm
opzich wel maar hangt ervan af of je 1jaar of 2jaar neemt :)
kijk maar bij www.2call.nl voor de prijzen

telfort is niet duur qua abbo+gsm als ik zo om me heen speur...

• DJkim

DJkim

Ik heb S300 aan mijn vriendin gegeven en S500 via marktplaats gehaald van een meisje die net 1 week hem had.. voor 230 euro en ik ga T-mobile simonly abo nemen... volgens mij is het veel goedkoper.

En ik ga vandaag nog effe proberen welke software wel werkt met S500. Het is toch idioot om een telefoon uit te brengen en zeggen dat software wel werkt die toch niet werkt.. lol

[ Voor 33% gewijzigd door DJkim op 17-09-2003 10:08 ]

Lucky Goldstar

• limit28

limit28

Loading.....

hahaah, zeker weten. misschien is die software nog niet geoptimariseerd |:(
veel succes te mee. hoor nog de postieve kanten van je software :*)

• DJkim

DJkim

Ik gebruik kabel van S300... zou dit hieraan liggen dat Easy Studio mijn telefoon niet herkent? Ik hoor steeds verhalen dat ik het beter via IR kan proberen...

Lucky Goldstar

• limit28

limit28

Loading.....

het kan aan die kabel liggen. dat die nog niet geschikt is. Maar probeer even IR dan weet ik alvast of het lukt met IR >:) >:) want kan mijn contract pas over 2 weken verlengen.

alvast bedank voor die test _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door limit28 op 17-09-2003 11:49 ]

• DJkim

DJkim

Ik zit nu effe naar kabels te checken. Er zijn inderdaad verschillende kabels voor verschillende modellen............ SHIT!!! ~~~~~~~ :( maar ik weet niet zeker of deze S300 data cable niet compatible is met S500...

Lucky Goldstar

• limit28

limit28

Loading.....

why probeer je niet via IR. heb 1 van je vrienden een IR? dan kan je uit testen

[ Voor 2% gewijzigd door limit28 op 17-09-2003 14:41 . Reden: type fout ]

• DJkim

DJkim

Ik zou IR willen proberen maar ik moet wel even kijken wie wel IR poort hebben op hun computer.( ik had mijn MSIK4V nooit weg moeten doen :) ).

Maar is er niemand die wel Easy Studio werkend heeft gekregen?

Lucky Goldstar

• limit28

limit28

Loading.....

volgens mij hebben weinig tweakers de S500, iedereen zit op de E700 te wachten

• DJkim

DJkim

Die E700 is 299 euro met simlock... en ik denk dat er weer een nieuwe telefoon samsung uitkomt met camera.. maar die S500 is toch best leuke telefoon. Verrassend dat er zo weinig mensen zijn met S500.

Lucky Goldstar

• limit28

limit28

Loading.....

ik vind die S500 ook heel mooi toestel. er komt tog paar maanden later weer een opvolger van E700 namelijk de E710 met flits. dus ik ga denk ik de S500 halen dan later mijn abbo verlenen de E710. de probleem is nu bij mij of die pic en sound gewoon via IR kan van de S500 anders heb ik die toestel niets aan

• DJkim

DJkim

Ja ja ik ben hard op zoek naar om die software te laten werken. Net effe kabel van T100 geprobeerd .. gebeurde helemaal niks. Dus ik vermoed dat het toch aan kabel lag. Nu effe kijken via IR. Trouwens Topic over C100 staan er ook veel post over IR uploaden.

Lucky Goldstar

• limit28

limit28

Loading.....

DJkim schreef op 17 September 2003 @ 16:49:
Ja ja ik ben hard op zoek naar om die software te laten werken. Net effe kabel van T100 geprobeerd .. gebeurde helemaal niks. Dus ik vermoed dat het toch aan kabel lag. Nu effe kijken via IR. Trouwens Topic over C100 staan er ook veel post over IR uploaden.
Zeiden ze daar dat het via IR kan of niet uploaden? want heb geen zin in om hele topic te lezen 8)7 8)7 te veel werk :P

hij is wel een heel mooi toestel S500 :9 :9 had meegespeeld

• DJkim

DJkim

Schijnt dat sommige samsung toestellen problemen hebben met via IR uploaden

Lucky Goldstar

• limit28

limit28

Loading.....

DJkim schreef op 17 september 2003 @ 17:03:
Schijnt dat sommige samsung toestellen problemen hebben met via IR uploaden
Dus inprincipe kan het wel maar sommige hebben problemen, als ik goed begrijp :?

• limit28

limit28

Loading.....

had bij de topic c100 gevraagd, de volgnde antwoord kreeg ik

het werkte wel bij c100 met IR met hele programma (easygprs 2.1.6) heb je deze ook al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Eindelijk het werkt met IR met Easy Studio 1.0.0. Je moet wel eerst ringtonen deleten. Maar het werkt net even snel als datacable. Ik ga dan maar effe ringtonen uploaden.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb 40 polyfonische tone geupload bij mijn demon ftp. Ik hou het voor 1 dag op mijn ftp dus als je het wilt hebben ( het is 1000.... Koreaanse Ringtonen met Europees en Americaanse ringtonen) .

www.donnykim.demon.nl/40polyfone.zip

Veel plezier

[ Voor 52% gewijzigd door DJkim op 19-09-2003 17:03 ]

Lucky Goldstar

• limit28

limit28

Loading.....

hoi bedank , maar ik heb een probleem met die zipfile

ik heb die zip gedownload maar als ik wil unzippen geeft die een fout melding:
Winzip encountered problems during operation.

ik gebruik winzip, is dat een andere zip programma?

• limit28

limit28

Loading.....

hoi waar heb je die software gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Ik heb ook sinds ruim een maand een s500 (2 jarig Debitel 150 abo op Vodafone netwerk, eerste half jaar 13 euro p/maand, daarna 26 euro, en het toestel was gratis, en ik kreeg er ook nog een Playstation 2 bij :7 )

Ik heb zo ongeveer alle winkels in de omgeving van Nijmegen bezocht op zoek naar een datakabel, maar zonder succes :'( De kabel van een T-100 werkt in ieder geval niet. Ik zal binnenkort de kabel van een S-300 checken.

Had trouwens een mailtje gestuurd naar Samsung, waarin ik vroeg of het normaal was dat de datakabel van een T-100 niet werkt. Krijg ik ruim 2 weken later(!) een mailtje terug van een n00b helpdesk vrouwtje dat mijn toestel nu kapot is en dat mijn garantie niet meer geld omdat het door onkundig gebruik kwam 8)7 Maar ik kon natuurlijk wel tegen betaling mijn toestel naar ze opsturen zodat ze em zouden reparen 8)7
Stelletje apen daar, niet normaal.

edit: hier is de pagina met de software
http://nl.samsungmobile.com/mobile_phone/sgh-s500/manual.jsp

[ Voor 8% gewijzigd door Hazuki op 21-09-2003 11:59 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

vreemd is ik kan geen MIDI file's in krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Hoi ik ben weer terug. Het is trouwens verpakt met Alzip. Die is een van veelzijdige...en best wel goeie programma. www.estsoft.com kun je gratis downloaden.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

limit28 schreef op 22 September 2003 @ 09:47:
vreemd is ik kan geen MIDI file's in krijgen
Nee man je kan alleen MMF bestanden erin zetten. In Korea wordt extensie MA2 gebruikt dus ik heb alle bestanden die ik op mijn ftp had gezet veranderd naar MMF toen herkende mijn mobiel hem ook

Trouwens je kan midi omzetten naar mmf met een bepaalde software dus die moet je effe zoeken. Verder die 40polytonen zijn nu gedelete.

Wil iemand nog mening geven hoe hij hem vond? ik heb namelijk maar 5 geluisterd.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

m... weet iemand een proggie die dat kan omzetten. ga thuis even opzoeken. ben nu op mijn werk. want ik heb veel midi's bestanden. dacht eerst dat die gewoon in kan net als nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

DJkim schreef op 22 September 2003 @ 15:18:
Hoi ik ben weer terug. Het is trouwens verpakt met Alzip. Die is een van veelzijdige...en best wel goeie programma. www.estsoft.com kun je gratis downloaden.
thx ga zo thuis downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Ok melodieen lukt,afbeeldingen lukt alleen nu nog een eigen sceensaver lukt me nog niet(kan de editer niet benaderen als ik verbinding heb met me telefoon?
Als ik de editer gebruik zonder telefoonverbinding lukt dit wel??
grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

turbootje schreef op 23 September 2003 @ 08:56:
Ok melodieen lukt,afbeeldingen lukt alleen nu nog een eigen sceensaver lukt me nog niet(kan de editer niet benaderen als ik verbinding heb met me telefoon?
Als ik de editer gebruik zonder telefoonverbinding lukt dit wel??
grtz
heb je midi's file ingezet of die samsung files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
alleen mmf files,midi moet je omvormen naar mmf met psmp380e ringtuneconferter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

turbootje schreef op 23 September 2003 @ 12:32:
alleen mmf files,midi moet je omvormen naar mmf met psmp380e ringtuneconferter
waar kan ik die proggie down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
ff googelen op psmp380e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

is dat een freeware proggie dan :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
ja dat is het

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82071

Ik heb de S500 besteld bij GSMWEB i.s.m. telfort 100 2-jarig abbo.
Dat aanmelden ging eerst fout, want telfort accepteerde geen studentenrekening afschrift :( maar goed.. nu komt het hopelijk goed via een andere manier.

Ook ik wil graag melodiën en achtergronden op me telefoontje pompen. Easy gprs en die studio software die heb ik EN ik heb een datakabel van de samsung V200. Ik weet nog niet of dat gaat werken. Weet iemand dat hier al??? Stel dat het niet werkt... hoeveel kost dan een IR-port controller voor op me PC'tje ?! En werkt dat nog een beetje simpel..?

DJ Kim had al een pakket met 40-pol ringtones. hebben hier meer mensen dat? En zou je die ringtones weer online willen zetten (of mailen) aub?

En dan natuurlijk nog de vraag.. Waar vind ik een proggie dat midi naar mmf omzet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

Anoniem: 82071 schreef op 23 September 2003 @ 15:14:
Ik heb de S500 besteld bij GSMWEB i.s.m. telfort 100 2-jarig abbo.
Dat aanmelden ging eerst fout, want telfort accepteerde geen studentenrekening afschrift :( maar goed.. nu komt het hopelijk goed via een andere manier.

Ook ik wil graag melodiën en achtergronden op me telefoontje pompen. Easy gprs en die studio software die heb ik EN ik heb een datakabel van de samsung V200. Ik weet nog niet of dat gaat werken. Weet iemand dat hier al??? Stel dat het niet werkt... hoeveel kost dan een IR-port controller voor op me PC'tje ?! En werkt dat nog een beetje simpel..?

DJ Kim had al een pakket met 40-pol ringtones. hebben hier meer mensen dat? En zou je die ringtones weer online willen zetten (of mailen) aub?

En dan natuurlijk nog de vraag.. Waar vind ik een proggie dat midi naar mmf omzet???
als je de topic had helezen is dat er tot nu toe alleen met een IR gelukt is. en die prog. die mdi na mmf omzet die kan je via google vinden. staan allemaal in de topic.

die 40poly pakket moet je aan DJkim nog een ker vragen of die weer even op kan zetten.

want mailen ga beetje moeilijk denk ik want dei zipfile is 4 nog wat MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
limit28 schreef op 23 September 2003 @ 15:18:
[...]

als je de topic had helezen is dat er tot nu toe alleen met een IR gelukt is. en die prog. die mdi na mmf omzet die kan je via google vinden. staan allemaal in de topic.

die 40poly pakket moet je aan DJkim nog een ker vragen of die weer even op kan zetten.

want mailen ga beetje moeilijk denk ik want dei zipfile is 4 nog wat MB
Kijk eens op http://polytones.cjb.net/ of http://www.howardforums.c...c9c7bfc58cc210&forumid=40
daar staan er genoeg

ff googelen op mmf e.d helpt een hoop 8)7 8)7

grtz

Oeps was een reactie op Clubvibe

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch Renegade op 23-09-2003 17:47 . Reden: zat niet op te letten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx for the links.. en ik heb het hele topic gelezen ;) maar nog niemand had het over de V200 kabel maar over de kabels van de S300 en de T100 (doe trouwens ook nooit een T100 kabel op een A800 dat gaat fout).

ik heb inmiddels zelf wat programma's gevonden die perfetc mmf's maakt.. Zoals het programma dat hier bovenstaat idd. (googelen op 'download psmp380e.zip helpt) en een ander prgramma moet ik nog even testen. Dat programma belooft zelfs van wav en mp3 files mmf's te kunnen maken. het gaat om het proggie 'Mobile Music Polyphonic '.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

trouwens met Easy Studio 1.0.0 kan je ook midis inzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Ik ben verliefd op de S500 vanaf dat hij bij de Belcompany binnen kwam ... it was love at first side .... :~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

DJkim schreef op 22 September 2003 @ 15:18:
hoi ik heb een probleem want ik kan geen koreaans :? :? , kan je misschien de link geven waar ik precies kan downloaden thx _/-\o_ _/-\o_

he hoef niet meer. zat te gokken welke link het was. toen gevonden

[ Voor 8% gewijzigd door limit28 op 23-09-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
Anoniem: 82071 schreef op 23 september 2003 @ 19:25:
Thnx for the links.. en ik heb het hele topic gelezen ;) maar nog niemand had het over de V200 kabel maar over de kabels van de S300 en de T100 (doe trouwens ook nooit een T100 kabel op een A800 dat gaat fout).

ik heb inmiddels zelf wat programma's gevonden die perfetc mmf's maakt.. Zoals het programma dat hier bovenstaat idd. (googelen op 'download psmp380e.zip helpt) en een ander prgramma moet ik nog even testen. Dat programma belooft zelfs van wav en mp3 files mmf's te kunnen maken. het gaat om het proggie 'Mobile Music Polyphonic '.
Ik doe het zelf via infrarood (sweex usb ding gekocht 32.00 euro werkt perfect)

grtz

ik heb id al ergens een iRda gevonden voor 29 euro. die kmoet ik maar halen dan.

Verder ben ik gister de hele avond met die ringtones bezig geweest. Echt zpo' n bezigheid waar je uren aan bezig kan zijn en geen hol opschiet, maar goed. Ik heb nog een aantal mooie converters gevonden.

sowieso een mooie samsung site is:
http://www.samsunghandphones.com/

daar staat veel op over allerlei samsung phones en ook over converters naar MMF.

-PSM Player 4.50e
-Yamaha converter

zijn bij mij het beste gebleken.

Verder kun je bij Yamaha een scala aan proggies vinden (release date 22 september.. dus lekker recent) waarmee je ringtones kan maken sounds incl. Het is alleen niet erg simpel die programma's en ik zie een hoop in die programma's maar echt iets maken of editen is meneit gelukt. Mocht iemand erachter komen. Do tell!

Anoniem: 34350

turbootje schreef op 23 september 2003 @ 23:39:
[...]

Ik doe het zelf via infrarood (sweex usb ding gekocht 32.00 euro werkt perfect)

grtz
Waar heb je die gekocht voor €32?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

-D-Jay- schreef op 23 September 2003 @ 22:43:
it was love at first side .... :~
sight :)

kan iemand met zekerheid zeggen dat de S500 geen java ondersteunt?

dit zou erg jammer zijn, want mijn vriendin houdt van spelletjes :Y)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Dutch Renegade
Anoniem: 34350 schreef op 24 september 2003 @ 18:10:
[...]

Waar heb je die gekocht voor €32?
Bij Flexpro(zie pricewatch)
pricewatch: Sweex IRDA adapter (USB)

Grtz

• limit28

limit28

Loading.....

JA ik heb hem :*) Jammer dat die geen geheugen heeftbom extra melodie of pic er in te zetten zo als nokia. maar voor de rest wel mooi toestel :9 :9~

bedoel je dat je geen melodien er op kan zetten? of pics :| dan heeft dat hele transfer gedoe toch geen zin...?!?! of kun je ook van je phone dingen deleten? ZO ja.. hoe delete je ingevoerde melodien en pics van je phone?

• limit28

limit28

Loading.....

Anoniem: 82071 schreef op 25 September 2003 @ 11:45:
bedoel je dat je geen melodien er op kan zetten? of pics :| dan heeft dat hele transfer gedoe toch geen zin...?!?! of kun je ook van je phone dingen deleten? ZO ja.. hoe delete je ingevoerde melodien en pics van je phone?
- je kan max 8 pictures opzetten maar dan meot je wel die standaard pictures verwijderen.

- je kan 12 melodies opzetten maar ook zelfde verhaal die adnere melodies bij mijn map verwijderen

maar voor de rest :9~ :9~ :9~ toestel

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

limit28 schreef op 25 September 2003 @ 11:49:
[...]

- je kan max 8 pictures opzetten maar dan meot je wel die standaard pictures verwijderen.

- je kan 12 melodies opzetten maar ook zelfde verhaal die adnere melodies bij mijn map verwijderen

maar voor de rest :9~ :9~ :9~ toestel
mijn vriendin (waar ik de gsm voor koop) houdt van spellen, dus moet dat wel kunnen...
kun je er extra spellen op zetten???

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Pagina: 1 2 3 Laatste