Hallo!
Aangezien ik in de markt ben voor een nieuw toestel, heb ik wat rond gekeken en over de S500 van Samsung kan ik barweinig vinden.
Zo ziet hij eruit:

De specs zijn prima:
Helaas was er nouwelijks iets over dit toestel te vinden, noch via de search, noch via google of samsung, dus vandaar dit topic.
Enige wat me enige zorgen baard, hij lijkt java te ondersteunen, maar ik kan dat niet in de pc software of in de manual terugvinden. Op een site die ik tegen kwam waar je javagames kan kopen, (deze)noemen ze hem wel bij veel games onder de compatible modelen. Even nog checken dus.
Ik ga hem zo waarschijnlijk halen, en zal dan (misschien) een review posten.
Iemand die (wel) al ervaringen met dit toestel heeft? Als het goed is, is hij nl. sinds kort beschikbaar bij T for Telecom, en als je je T-Mobile abo verlengt.
Wat andere dingen die ik tegen ben gekomen in mijn zoektocht:
Nederlandse Samsung-Site met info
De manual
PC Software
Review op mobile-review.com (enige goede review, ookal isie een beetje karig)
En nog wat meer plaatjes om het af te maken:

Foto's van eerdergenoemd mobile-review, specs van samsungmobile.com
Aangezien ik in de markt ben voor een nieuw toestel, heb ik wat rond gekeken en over de S500 van Samsung kan ik barweinig vinden.
Zo ziet hij eruit:

De specs zijn prima:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
| Afmetingen : 83 * 43 * 22(mm) Gewicht : 80 (g) LCD Spec (grootte/Kleur) - Intern : TFT 128 x 160 Pixels / 65 k - Extern : STN display Pixels / 96 x 64 / Z/W Browser : 1.2 Voice functie : Voice Dial Berichten : EMS Java : Kleur Polyfone beltonen : 40Poly Batterij : - Type : Li-ion capaciteit 800 mAh / Li-Ion spreektijd Max. 3 uur standby-tijd max. 250 uur Platform : "- Dual Band: 900/1800 MHz - GPRS: Klasse 10 (2 Tx, 4 Rx) - Browser: WAP 1.2.1" 40-polyfone ringtones : "- Standaard 40-polyfone ringtones - SMAF formaat Berichten : "- SMS-berichten (met T9-functie), max. 200 berichten - EMS-berichten (Enhanced Messaging Service)" Organizer : "- Kalender - Actielijst - Eenmalig/dagelijk/wekelijks alarm - Calculator - Valuta omrekenen - Notitieblok - Telefoonlijst voor 500 nummers" Gegevensoverdracht : "- WAP 1.2.1 - Infrarood - Modem - Infoberichten - SIM Application Toolkit" Oproepenbeheer : - Trilfunctie |
Helaas was er nouwelijks iets over dit toestel te vinden, noch via de search, noch via google of samsung, dus vandaar dit topic.
Enige wat me enige zorgen baard, hij lijkt java te ondersteunen, maar ik kan dat niet in de pc software of in de manual terugvinden. Op een site die ik tegen kwam waar je javagames kan kopen, (deze)noemen ze hem wel bij veel games onder de compatible modelen. Even nog checken dus.
Ik ga hem zo waarschijnlijk halen, en zal dan (misschien) een review posten.
Iemand die (wel) al ervaringen met dit toestel heeft? Als het goed is, is hij nl. sinds kort beschikbaar bij T for Telecom, en als je je T-Mobile abo verlengt.
Wat andere dingen die ik tegen ben gekomen in mijn zoektocht:
Nederlandse Samsung-Site met info
De manual
PC Software
Review op mobile-review.com (enige goede review, ookal isie een beetje karig)
En nog wat meer plaatjes om het af te maken:

Foto's van eerdergenoemd mobile-review, specs van samsungmobile.com
[ Voor 4% gewijzigd door Blaurens op 08-09-2003 17:26 . Reden: Wat info erbij ]