Het Samsung S500 topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 901 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Anoniem: 82071 schreef op 28 September 2003 @ 17:47:
dat is idd 2 jaar.. maar ach dat is voordeliger dan 1 vandaar.
voordeliger :?

ja misschien op het moment, omdat je minder voor je gsm hoeft te betalen, maar je zit wel 24 maand vast aan je abonnementskosten, terwijl je die S500 geen 24 maand zal houden (tenminste...dat zou mij niet lukken :))

je kan beter een 1-jarig abbo nemen en dan na dat jaar een 'cashback' abbo nemen...mega-stuk goedkoper :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34350

Bij mijn s500 kan ik niet vinden hoe ik mensen uit mijn tel.boek moet toevoegen aan een belgroep. Het lijkt alsof deze functie ontbreekt. Heeft iemand dat ook?? Of weet iemand hoe het wel kan?
Heeft iemand een werkend programma die mp3 of midi naar mmf kan overzetten en die weet hoe dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

is er duidelijk een verschil te zien tussen een TFT scherm (van de S500) en een UFB-LCD scherm (van de S300)??

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 13:10

limit28

Loading.....

Anoniem: 34350 schreef op 28 September 2003 @ 18:45:
Bij mijn s500 kan ik niet vinden hoe ik mensen uit mijn tel.boek moet toevoegen aan een belgroep. Het lijkt alsof deze functie ontbreekt. Heeft iemand dat ook?? Of weet iemand hoe het wel kan?
Heeft iemand een werkend programma die mp3 of midi naar mmf kan overzetten en die weet hoe dat werkt?
ga naar ->Tel.lijst Kies ->naam zoeken. kies gewoon een willekeurige naam uit. dan zie je de nummer van die gene. ga je 6x na rechts dan zie je de tabblad van bellersgroep

trouwens je kan ook nog een afbeelding kiezen voor die persoon en een melodie voor die ene persoon. die vind je als volg nog paar keer na rechts bij tabblad

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]limit28 schreef op 28 September 2003 @ 19:13:
[...]

ga naar ->Tel.lijst Kies ->naam zoeken. kies gewoon een willekeurige naam uit. dan zie je de nummer van die gene. ga je 6x na rechts dan zie je de tabblad van bellersgroep

trouwens je kan ook nog een afbeelding kiezen voor die persoon en een melodie voor die ene persoon. die vind je als volg nog paar keer na rechts bij tabblad
[/quote

ik heb precies gedaan wat je zei maar als ik hem 6 keer naar rechts toets dan blijft hij alsnog hangen op die persoon en zijn telefoon nummer. :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82071

dan staat die persoon in je SIM geheugen en NIET in je telefoon geheugen.. dat moet je dus even omzetten..

Voor Moody:

ja het schijnt dat het TFT scherm een stuk beter is dan de LCD-UFB van de S300...

en ik hou het denk ik wel twee jaar uit hoor me me phone dus dat maakt niet uit. Dit is al me 4de Internet abbo. ik begon met 60 minuten geheel gratis bij dutchtone (via gsmweb). daarna ging ik naar 120 minuten van dutchtone voor 3 euro ofzo. daarna heb ik 150 bel minuten vaan 5,95 gehad van T-mobile (via telecom.nu), in die tijd heb ik 3 telefoons versleten. 1 sony weet niet-welk-type. koelkast met een wiletje. leuk ding, maar ik kreeg me pa's 3210 daarna en ik heb zelf een 3310 gekocht omdat ik een trillende wilde meer niet. nou is die 3310 gejat en had ik dus een nieuwe telefoon nodig.

het goedkoopste zonder toestel wat ik kon krijgen en nog een beetje capabel was, was 7,50 vor 100 belminuten bij telfort... ik kon ook kiezen voor een telefoon dan betaalde ik 15 euro per maand en ik kreeg 50 euro terug (50-21= 29 euro korting op abbo= 2 maanden gratis abbo zeg maar). Daar zit ik dus 2 jaar aan vast...

de rekensom:

zonder toestel (dat ik wel nodig had): 7,50 x 24 = 180 euro

met toestel 15 x 24 (-29)= 341 euro.. (het toestel 'kost' me dus 341-180 euro = 161 euro)

Stel nu dat ik had gedaan wat jij zei. (1 jaar abbo nemen en dan een abbo nemen voor 7,50 (mocht die nog net zoveel kosten over een jara wat zeer onwaarschijnlijk is!!!!)
dan had ik dus 120 + 7,50*12= 210 euro kwijt geweest. en waarschijnlijk is het cashback abbo dan al weer flink duurder, dus het is minimaal 210 euro maar zeer waarschijnlijk veel meer!

dus wat is er dan goedkoper? 1 jaar of 2 jaar? juist! 2
zo mega stuk goedkoper is 1 jaar dus niet.. het is een mega stuk duurder!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 82071 op 28-09-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Anoniem: 82071 schreef op 28 September 2003 @ 20:07:
Stel nu dat ik had gedaan wat jij zei. (1 jaar abbo nemen en dan een abbo nemen voor 7,50 (mocht die nog net zoveel kosten over een jara wat zeer onwaarschijnlijk is!!!!)
dan had ik dus 120 + 7,50*12= 210 euro kwijt geweest. en waarschijnlijk is het cashback abbo dan al weer flink duurder, dus het is minimaal 210 euro maar zeer waarschijnlijk veel meer!

dus wat is er dan goedkoper? 1 jaar of 2 jaar? juist! 2
zo mega stuk goedkoper is 1 jaar dus niet.. het is een mega stuk duurder!
nee, want jij wil voor 7,50 euro per maand een "cashback"-abbo nemen bij de provider zelf

als je ff op internet zoekt, vind je veel betere aanbiedingen....
ikzelf heb voor (omgerekend) 3,50 euro per maand 300 belminuten (T-Mobile sim-only via www.gsmeasy.nl) - die aanbieding is er nu trouwens niet meer...

voorbeeld in mijn situatie (wat ik dus ga doen):

Ik wil de S500 en neem daarbij een Telfort-200 abbo bij gsmweb.nl

1 jarig: 12x25 euro + 23 euro (73 - 50 euro retour) = 323 euro
Na dat jaar zoek ik een mooie cashdeal-aanbieding voor 5 euro per maand (zijn er _ZAT_). Dus totaal bedrag in 2 jaar: 383 euro + het voordeel dat ik er maar 1 jaar aan vast zit en daarna kan doen wat ik wil (misschien komt er volgend jaar opeens een nieuwe en hele goedkoper provider...weet jij veel)

2 jarig: 24x25 euro - 42 euro (retour) = 558 euro + het nadeel dat je er dus 2 jaar aan vast zit

scheelt dus 175 euro...
(zelfs als je in het 2e jaar 7,50 moet betalen, scheelt het nog 145 euro)

in dit geval (en de meeste gevallen) is een 1-jarig abonnent dus een stuk goedkoper en je bent gewoon na een jaar er van af, zodat je kunt doen wat je wil met je simlockvrije gsm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

hebben jullie ook gemerkt? dat de bellergroeps pictures anders zijn dan de reviewers lieten zien :? :?

bij mobile-review zijn ze zo maar bij mijn toestel niet. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/s500/pic10-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/s500/pic10-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/s500/pic10-5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/s500/pic10-6.jpg

bij een vriend van me zijn de bellergroeps ook net als de mijne. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

limit28 schreef op 28 September 2003 @ 23:25:
hebben jullie ook gemerkt? dat de bellergroeps pictures anders zijn dan de reviewers lieten zien :? :?
en de jouwe zijn leuke dan deze of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja idd.. die zijn anders ja :( maar weet iemand al wat meer over dat anoniem bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

overigens kan ik niets vinden onder de 5 euro dat mij aantrekt. die T-mobile 150 minuten is idd wel eengoede actie van die site! goeie tip dus, maar je hebt me niet overtuigd dat 1 jaar beter is en dan een jaar cashback... dan blijf ik met mijn berekening (niet rekening houdend met de nu niet meer bestaande actie van 3,50 .. die kan ik immers niet kiezen) goedkoper uit.

Met Telfort 200 heb je gelijk (zelfs als ik een abbo van 7,50 zou nemen), maar dat zijn ook grotere bedragen en ik heb nu eenmaal een 100 belminuten abbo en geen 200 belminuten abbo. Maar thnx voor de tip van easyGSM goedkoper heb ik ze idd nog niet gezien dit jaar 8)

Modbreak:
Hallooo! Gebruik de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif
Korakal in "Het Samsung S500 topic"

[ Voor 44% gewijzigd door Korakal op 29-09-2003 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Anoniem: 82071 schreef op 29 september 2003 @ 00:15:
overigens kan ik niets vinden onder de 5 euro dat mij aantrekt.
er is nu een topic gaande over Orange: voor 5 euro per maand, 30 euro belbundel gratis...

en als je ff wacht komt er wel weer een goede aanbieding van een andere provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm.. klinkt intressant? welk topic is dat? of welke site heeft die actie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

Mooooody schreef op 28 september 2003 @ 23:31:
[...]

en de jouwe zijn leuke dan deze of niet? :)
Nee :( :( de mijne is lelijke |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Moet ik iemand nog die ringtonen hebben? Ik kom ftp ruimte tekort dus als iemand het 40 polyfonische pakket op zijn ftp kan zetten?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

DJkim schreef op 29 September 2003 @ 09:35:
Moet ik iemand nog die ringtonen hebben? Ik kom ftp ruimte tekort dus als iemand het 40 polyfonische pakket op zijn ftp kan zetten?
en dat zijn de standaard beltonen of nieuwe die niet in de gsm zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

Mooooody schreef op 29 September 2003 @ 10:32:
[...]

en dat zijn de standaard beltonen of nieuwe die niet in de gsm zitten?
het zijn nieuwe die neit op gsm zitten 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

limit28 schreef op 29 September 2003 @ 10:37:
[...]

het zijn nieuwe die neit op gsm zitten 8) 8)
ow das kewl...
zou ik die mogen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik wil ze ook nog graag hebben. Ik heb alleen geen ftp ruimte. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Geef effe ftp door dan upload ik het wel morgen!

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Yeap het is weer online die 40 polyfonische tonen. Meeste zijn geschreven in Koreaanse karakters. Dus als je WinXP draait, installeer effe Asian Language pack en je kan zelf effe die tonen testen en namen veranderen. Ik zal het aantal dagen op mijn ftp houden dus snel downloaden. www.donnykim.demon.nl/40polyfone.zip

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

op dez site kun je met je toestel aanmelden http://nl.samsungmobile.c...hone/sgh-s500/feature.jsp

dan kan je wallpapers, screensaver en poly downloaden

er zit een hele maar screensaver van matrix :9~ :9~ maar ik kan er neit op mijn toestel krijgen :( :(
terwijl daar sta dat die mijn toestel ondersteund |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

limit28 schreef op 30 September 2003 @ 11:32:
op dez site kun je met je toestel aanmelden http://nl.samsungmobile.c...hone/sgh-s500/feature.jsp

dan kan je wallpapers, screensaver en poly downloaden

er zit een hele maar screensaver van matrix :9~ :9~ maar ik kan er neit op mijn toestel krijgen :( :(
terwijl daar sta dat die mijn toestel ondersteund |:(
gaat via WAP he...
je moet eerst zorgen dat je de WAP-instellingen goed voor elkaar hebt (ff in de handleiding van je provider kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

Mooooody schreef op 30 September 2003 @ 11:44:
[...]

gaat via WAP he...
je moet eerst zorgen dat je de WAP-instellingen goed voor elkaar hebt (ff in de handleiding van je provider kijken)
Op die site staat dat die screensaver niet via wap te krijgen is maar gewoon via datakabel. mijn model s500. dus moet ik eerst downloaden dan opzetten.

maar krijg hem niet binnen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Trouwens die P700 is ook een hele mooie toestel. Maar aan ene kant is S500 goeie budget model van Samsung. Batterij is ook een verbetering en menu is lekker snel vergeleken met andere Samsung toestellen. Ik denk dat ik over 1 maand die P700 of P700 serie met flits ga nemen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

DJkim schreef op 30 september 2003 @ 12:45:
Trouwens die P700 is ook een hele mooie toestel. Maar aan ene kant is S500 goeie budget model van Samsung. Batterij is ook een verbetering en menu is lekker snel vergeleken met andere Samsung toestellen. Ik denk dat ik over 1 maand die P700 of P700 serie met flits ga nemen.
je bedoelt die e715 die is emt flits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

limit28 schreef op 30 September 2003 @ 12:03:
[...]

Op die site staat dat die screensaver niet via wap te krijgen is maar gewoon via datakabel. mijn model s500. dus moet ik eerst downloaden dan opzetten.

maar krijg hem niet binnen |:(
alleen via datakabel?
dus die moet ik er dan ook nog bij kopen?

kan het niet via infrarood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn pa had ook al problemen met die site.. verder vind ik dat ze stomme beltonenen en afbeeldingen hebben.. dus laat die samsungmobile site maar zitten voor mij.. werkt niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft nog iemand problemen met de S500 betreft het invoegen van contactpersoon in een groep? Ik mis namelijk deze functie,ik kan geen contact persoon invoegen in mijn belgroepen, ik vraag me af of een foutje zit in de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

Anoniem: 34350 schreef op 30 september 2003 @ 13:59:
Heeft nog iemand problemen met de S500 betreft het invoegen van contactpersoon in een groep? Ik mis namelijk deze functie,ik kan geen contact persoon invoegen in mijn belgroepen, ik vraag me af of een foutje zit in de software.
heb je wel de nummer op tel opgeslagen en neit op sim? want op tel dan aps kan je bellersgroepen inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

limit28 schreef op 30 september 2003 @ 14:01:
[...]

heb je wel de nummer op tel opgeslagen en neit op sim? want op tel dan aps kan je bellersgroepen inzetten.
Trouwens ik snap niet waarom het alleen op telefoongeheugen geldt, het zou toch ook voor nummers die op sim zijn opgeslagen gelden? Maar goed aantal dagen geleden heb ik Alles naar Tel.geheugen gedrukt en half uurtje bezig geweest om weer alles te deleten. :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

ik heb een probleem, had net de wap instellen van t-mobile ingezet. maar als ik nu op die i druk om te wappen ga mijn tel zelf resetten. en als ik via menu na wap ga ook :? :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DJkim schreef op 30 September 2003 @ 14:40:
[...]

Trouwens ik snap niet waarom het alleen op telefoongeheugen geldt, het zou toch ook voor nummers die op sim zijn opgeslagen gelden? Maar goed aantal dagen geleden heb ik Alles naar Tel.geheugen gedrukt en half uurtje bezig geweest om weer alles te deleten. :)
thanx. Eindelijk! bedankt voor de goude tip. inderdaad vreemd dat het alleen kan v/a de tel.boek, en dat je geen eigen afbeeldingen kan toevoegen aan de belgroep. Nog een simpele functie die ontbreekt is;dat je oproepen kan beantwoorden alleen met het openen van de klep en niet via indrukken van een toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Kan iemand die met infrarood melodietjes en plaatjes kunnen versturen even gedetailleerd uitleggen hoe zij dit gedaan hebben?

Ik heb de hele dag geprobeerd om melodietjes e.d. te verzenden, maar EasyStudio ziet de telefoon niet eens. Hoewel ik via W2k wel een IR-icoon krijgt waarmee ik "eigenlijk" dingen kan verzenden vanaf mijn laptop. Zo doe ik dat ook voor mijn T610, maar als ik het doe met de SGH500 dan zegt ie dat het geen geldig formaat is (mmf-files).

En als ik EasyStudio nu opstart blijft ie hangen bij "MsContacts ophalen"....

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

athlonkmf schreef op 30 september 2003 @ 21:29:
Kan iemand die met infrarood melodietjes en plaatjes kunnen versturen even gedetailleerd uitleggen hoe zij dit gedaan hebben?

Ik heb de hele dag geprobeerd om melodietjes e.d. te verzenden, maar EasyStudio ziet de telefoon niet eens. Hoewel ik via W2k wel een IR-icoon krijgt waarmee ik "eigenlijk" dingen kan verzenden vanaf mijn laptop. Zo doe ik dat ook voor mijn T610, maar als ik het doe met de SGH500 dan zegt ie dat het geen geldig formaat is (mmf-files).

-Na het installeren van easystudio moet je bij instelling veranderen na IR dan zie die de toestel wel.
-je moet die mdi's omzetten na mmf-files dan herkent de software wel die poly.
de proggie om de de midi om te zetten sta heir boven ergens vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

athlonkmf schreef op 30 September 2003 @ 21:29:

Ja en poortinstelling goed instellen. Normaal is het COM1 of COM2 maar deze keer is je IR poort. Als je dat goed instelt moet het wel lukken. Ik heb zelfs onder Win98 het werkend gekregen en je moet ipv EasyGPRS, EasyStudio installeren.

Trouwens ik ga zo mijn 40polyfonische ringtonen deleten dus wees snel met download.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

De poortinstellingen is het probleem denk ik. Ik heb bij mijn laptop geen IR-poortkeuze. Ik kan alleen COM3 kiezen (en dat was geloof ik de seriele poort?). Com1 en 2 bestaan niet in EasyStudio.
Straks maar even Ghosten en opnieuw installeren, want ES blijft steeds hangen nu.

Trouwens, die 40poly-ringtonen, uitgepakt krijg ik allemaal rare tekens voor de namen. Klopt dit? zoiets dus: ¦(-n+8+»+÷.mmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

athlonkmf schreef op 01 October 2003 @ 10:44:
De poortinstellingen is het probleem denk ik. Ik heb bij mijn laptop geen IR-poortkeuze. Ik kan alleen COM3 kiezen (en dat was geloof ik de seriele poort?). Com1 en 2 bestaan niet in EasyStudio.
Straks maar even Ghosten en opnieuw installeren, want ES blijft steeds hangen nu.

Trouwens, die 40poly-ringtonen, uitgepakt krijg ik allemaal rare tekens voor de namen. Klopt dit? zoiets dus: ¦(-n+8+»+÷.mmf
het klop wel want die staan in eht koreaans. dus meot je 1 voor 1 luisteren wat dat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

limit28 schreef op 01 oktober 2003 @ 11:15:
[...]

het klop wel want die staan in eht koreaans. dus meot je 1 voor 1 luisteren wat dat is
Yeap dat heb zo vaak gezegd... verstaan jullie soms geen Koreaans? ;)

Trouwens als je al deze ringtonen moet downloaden via betaalde sites tja het gaat je geld kosten en nu is het gratis. :) dus het is wel moeite waard. Binnenkort meer nieuwe zip bestanden. Ik ben aantal nieuwe pakketjes tegengekomen en ik ga zo effe testen en als het goed is dan zet ik het effe op ftp weer en andere ga ik zo deleten.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ook sinds gister een irda adapter. van mobile action. Met easy studio opzich is het me nog iet gelukt om ermee te werken. Ik kan namelijkin easyStudio alleen maar com poort 1 of 2 kiezen en me irda zit op com 4. kan ik dit veranderen bij config scherm? (dat heb ik nog niet kunnen testen want zit nu op me werk). MAAR het s me al wel gelukt beltonen over te zetten, namelijk met een ander programma... het programma is voor mijnirda en telefoon samen gemaakt en is hier te vinden --> http://www.matweb-01.com/English/dls-ir.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

dit is HEEL vreemd, maar ik kan helemaal geen IR-poort kiezen bij instellingen. Alleen COM3, maar dat is mijn modem.

Iemand enig idee hoe het wel kan? IR werkt prima uiteraard. Mijn laptop ziet wel de SG500, maar easystudio niet aangezien ik niet de IR-poort kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk dat dat aan de laptop ligt. ik zag eerst ook niet irda maar na mijn irda adapter op me pc te hebben geinstalleerd zag ik hem wel... misshcine kun je kunstmatig een poort naar irda laten gaan en zo easystudio dwingen zeg maar. ik bedoel dus dat je je irda probeert te configureren op com poort 1 of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Nog een simpele functie die ontbreekt is;dat je oproepen kan beantwoorden alleen met het openen van de klep en niet via indrukken van een toets.
Je bedoel het denk ik precies andersom, als je de klep opent neem je op.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee hoor hij zegt het goed... net als jij. alleen in een wat langere zin zonder komma's...

Even iets anders.. beetje offtopic. maar waar halen jullie je SMAF tonen vandaan (een paar goede sites gevonden, maar misschien dat jullie er meer weten? EN hoe creer ik me eigen ringtones.. en daarmee bedoel ik wav EN midi ineens componeren zoals dat kan bij SMAF (ma-3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38666

Hazuki schreef op 02 October 2003 @ 18:47:
[...]

Je bedoel het denk ik precies andersom, als je de klep opent neem je op.
Het lijkt me dat dit wel kan ? zou anders jammer zijn, vond het wel een leuke optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Anoniem: 38666 schreef op 02 October 2003 @ 23:09:
[...]

Het lijkt me dat dit wel kan ? zou anders jammer zijn, vond het wel een leuke optie
jup, beetje het Ericsson idee van vroegah :) (T10, T20 etc.)

kan iemand bevestigen dat je kan opnemen door de klep te openen?

naja, ik kijk anders morgen zelf wel (dan ligt de mijne in de brievenbus :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Ja dat bedoelde ik dus ook, het kan wel. Sterker nog, je kunt het niet uitzetten ;)
Dus hij zei het wel verkeerd om.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hazuki schreef op 03 oktober 2003 @ 10:39:
Ja dat bedoelde ik dus ook, het kan wel. Sterker nog, je kunt het niet uitzetten ;)
Dus hij zei het wel verkeerd om.
Als ik dus iemand niet wil spreken kan ik ze niet wegdrukken, maar moet ik wachten tot ze ophouden met bellen?, neem aan dat ze hier bij samsung toch wel overna gedacht hebben, en dat er vast ergens een optie zit om het uit te zetten ? :)

Mooooody al geprobeerd ? (ben van plan dit toestel ook vanmiddag te halen met telfort 300 abo)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 38666 op 03-10-2003 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

Anoniem: 38666 schreef op 03 October 2003 @ 11:30:
[...]

Als ik dus iemand niet wil spreken kan ik ze niet wegdrukken, maar moet ik wachten tot ze ophouden met bellen?, neem aan dat ze hier bij samsung toch wel overna gedacht hebben, en dat er vast ergens een optie zit om het uit te zetten ? :)
als je op de zijkant de volume knop druk dan ga die ook ophangen je hoef die kep niet omhoog te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stel dat je in het menu iets aant doen bent (en dus klep open) neem aan dat je dan niet meteen opneemt maar wel op een knop kan drukke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Als ik dus iemand niet wil spreken kan ik ze niet wegdrukken, maar moet ik wachten tot ze ophouden met bellen?, neem aan dat ze hier bij samsung toch wel overna gedacht hebben, en dat er vast ergens een optie zit om het uit te zetten ?
Door de zijtoets in te drukken gedurende 2 sec. oid hang je op (default). Een andere instelling is dat je de knop indrukt en het toestel houdt op met trillen/geluid maken. De beller hoort em echter nog wel overgaan en weet dus niet dat je em wegdrukt }) Erg handig dus als je een keer geen zin hebt om op te nemen.

@ aapie: duh...

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hazuki schreef op 03 October 2003 @ 12:09:
[...]

Door de zijtoets in te drukken gedurende 2 sec. oid hang je op (default). Een andere instelling is dat je de knop indrukt en het toestel houdt op met trillen/geluid maken. De beller hoort em echter nog wel overgaan en weet dus niet dat je em wegdrukt }) Erg handig dus als je een keer geen zin hebt om op te nemen.

@ aapie: duh...
`t was ook een geintje ;)

maar das wel handig ja, die 2e optie zocht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Anoniem: 38666 schreef op 03 oktober 2003 @ 11:30:
[...]

Mooooody al geprobeerd ? (ben van plan dit toestel ook vanmiddag te halen met telfort 300 abo)
geprobeerd ja, kan niet :)

het is een simpele telefoon met niet al teveel opties, maar hij is wel erg mooi en goed genoeg voor mensen die willen bellen en sms-en...

op zich vind ik deze een stuk mooier dan de S300 (te klein en vrouwelijk) en de E700 (stuk groter en lelijk ontwerp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Ik heb zojuist een leuk truukje ontdekt voor het bowling spelletje.

Start het spel en druk op de plek waar je wil gaan gooien op 5 (zodat het spin balkje gaat lopen). Pauzeer nu het spel (C-toets) en ga eruit. Als je nu weer naar het spel gaat en je kiest 'Continue' zul je zien dat de animaties veel vloeiender zijn en de snelheid verhoogd is :D

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Hazuki schreef op 05 October 2003 @ 12:13:
Ik heb zojuist een leuk truukje ontdekt voor het bowling spelletje.

Start het spel en druk op de plek waar je wil gaan gooien op 5 (zodat het spin balkje gaat lopen). Pauzeer nu het spel (C-toets) en ga eruit. Als je nu weer naar het spel gaat en je kiest 'Continue' zul je zien dat de animaties veel vloeiender zijn en de snelheid verhoogd is :D
Hehehe dat had ik ook ontdekt in het begin maar het is wel heel erg snel. S300 heeft ook bowling maar omdat daar het wel een Java game loopt ie veel vloeiender dan bij S500.

Hey trouwens misschien is het leuk om effe zijn beste ringtone Top 5 posten?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey goeie tip.. ik vind dat bowlen wel leuk maar het was wat langzaam nu is het perfect :D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik heb trouwens nergens nog ringtones/plaatjes kunnen vinden voor de S500? Welk formaat moeten deze hebben? Want zomaar een .jpg downloaden lukt niet!

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

ringtonen moeten mmf zijn en plaatjes moet bmp zijn

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29505

.jpg kan wel hoor, via irda dan, dan moet het met downloaden ook lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djteddy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

djteddy

We're going streaking!

Ik kan in easystudio geen geanimeerde plaatjes erheen verzenden... werkt dat uberhaupt bij iemand wel?

"Honey, you think KFC is still open?" - Frank the tank / old school the movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

djteddy schreef op 22 October 2003 @ 21:20:
Ik kan in easystudio geen geanimeerde plaatjes erheen verzenden... werkt dat uberhaupt bij iemand wel?
bij mij welk ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djteddy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

djteddy

We're going streaking!

Vaag, zou het wel moeten werken? Ik kan ook nergens terug vinden of het wel ondersteund word. Ik heb heel veel leuke achtergrondjes liggen, maar moet ze er wel heen kunnen sturen natuurlijk.

Polyfone ringtonen e.d. werken prima. Mp3's klinken ook grappig op dat ding (omzetten met psmplay) :)

"Honey, you think KFC is still open?" - Frank the tank / old school the movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik probeer nu ook met EasyStudio wat melodietjes/plaatjes te sturen, maar... het werkt dus niet fatsoenlijk. Ik heb verbinding met de telefoon via de IrDa poort (standaard 115k-snelheid) en m'n telefoonlijst/smsjes etc. zijn fatsoenlijk geladen.
Ik kan een melodie selecteren maar als ik 'm dan wil sturen krijg ik steevast een 'Index Error' en dan is er dus niks gebeurd.
Als ik een plaatje wil uploaden naar m'n GSM dan krijg ik een 'Wissen mislukt' foutmelding en gebeurd er weer niks. Wat doe ik verkeerd? Of moet ik eerst zelf die ringtones en plaatjes wissen, zo ja: hoe doe ik dat?

--edit--
Ben d'r dus achter hoe ik de media weggooi (via Mediabox in m'n GSM) en nu werkt 't wel naar behoren.

[ Voor 33% gewijzigd door Flipmo2K op 01-11-2003 12:48 . Reden: Oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sayian_leo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-04-2023
Op websites in Duitsland zijn ze wel te koop. Maar ze leveren dan ook alleen maar in Duitsland. :'( :'( :(

http://www.telido.de/prod...guidenv&products_id=28297

Samsung Datenkabel
passend für: SGH-S500, SGH-E700, SGH-X100
Artikel-Nr.: 28297
Herstellerartikelnr.: PCB133LBEC/STD
Preis inkl. MwSt.: 24,00EUR

[ Voor 3% gewijzigd door sayian_leo op 07-11-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hi, heeft iemand ook ontvangst problemen? mijn provider is T-Mobile, als ik in Ijmuiden ben heb geen ontvangst, als ik mijn simkaart in een nokia 3310 in doe heb ik wel ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95301

wat ook een leuk foutje in de samsung is: doe als je aan het smsen bent eens een 'dakje' op de e zetten -> ê!! dan zie je dat er ineens 100 tekens afgaan bij het tellertje :*)

ik hoop dat er snel nieuwe firmware uitkomt, want hoewel het een mooi telefoontje is zijn er nogal wat gebreken qua software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Ik stuurde laatst een bericht van 130 tekens ofzo en hij verzond em in 8 delen. Ook zoiets wazigs. Wel een héél stuk beter qua software dan mijn vorige toestellen (Ericsson t28, Sony CMD-J70).

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41328

Edit..laat maar weet het al.

Andere vraag...heeft iemand een idee hoelang je eigengemaakte ringtone mag zijn? Ik heb nu een progje dat wav omzet naar mmf. Klinkt wel redelijk met stem erbij.

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 41328 op 13-12-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Laatst online: 17-06 17:36

voodooless

Sound is no voodoo!

Jongens, het zou handig zijn als een paar mensen ook wat algemene indrukken van het toestel zouden plaatsen. Niet iets van: "Het is een cool ding" maar graag met uitleg! Hoe zit het met de stevigheid van de behuizing? Kloppen de aangegeven acculooptijden? Hoe goed is het scherm? Zit de navigatie intuitief in elkaar? Ik zie hier onderhand alleen maar gezeur over de niet werkende software...

Waarom wil ik dat weten. Mijn Telfort abbo loopt bijna af, en ik heb een aangeboden gekregen om een nieuwe telefoon te kopen voor 189,- of 199,- (100 belminuten), twee jaar, met het eerste half jaar gratis. Ik heb de keuze uit een Nokia 6610 (189,-) en de Samsung s500 (199,-). Ik heb nu een Nokia 6510, waar ik eigenlijk prima mee tevreden ben. Maar een half jaar heen abo kosten, dat is toch wel een redelijk goeie deal :). Dus moet ik kiezen tussen de twee. Misschien kunnen jullie mij hierbij wel helpen :D

Ik zoek dus een kleine, niet te filtsende telefoon, waarmee je kunt bellen, en die een goede organiser functie heeft. De rest is redelijk bijzaak, hoewel een FM radio (die ik nu ook heb), wel heel erg fein is.

Over de Samsung is idd, zoals hier al aangegeven weinig te vinden (ook in dit topic vind ik helaas niet echt veel nuttige info). Over de Nokia is al meer te vinden, en het schijnt een best wel leuke telefoon te zijn.

Dus help me een keuze te maken... Nokia of Samsung, wat denken jullie. Als je over de nokia weinig weet vertel dan iets over de indruk van de Samsung. Wel een degelijk verhaal, en geen oneliners AUB! Zo blijven we toch nog ontopic en hebben andere mensen er ook nog wat aan als ze misschien de Samsung willen kopen!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Stevigheid zit wel goed, laat de mijne regelmatig op de grond stuiteren, en hij doet het nog prima, zelfs de batterij vliegt er niet vanaf. Het scherm is erg sexy, zelfde als de E700, groter dan de S300 (die met java en dual kleurenscherm). Ik weet niet of de accu tijden precies kloppen maar ik laad de mijne ongeveer 1 keer in de 4 of 5 dagen op. Je krijgt er bovendien 2 batterijen bij. De navigatie is subliem :). Zou de mijne écht niet kwijt willen voor een Nokia (die dingen geven me altijd een beetje een Bart Smit gevoel :P). Of ie beter is dan de 6610 zou ik niet weten, aangezien ik die nooit in handen heb gehad.

Als ik jou was zou ik gewoon even een winkel binnenlopen en vragen of ik even met beide toestellen mag spelen. Doen ze haast nooit moeilijk over.

Dan nog één opmerking: zeg je abo op en sluit een nieuwe af. €199 voor de S500 met een 2 jarig abo is geen reëele prijs. Die van mij was gratis, kreeg er een Playstation 2 bij, en dat met een 2 jarig Debitel 150 abo op het Vodafone netwerk. Eerste halfjaar betaal ik zelfs maar €13 ipv €26 p/m. Als je gewoon aanvraagt of je je nummer kunt houden komt dat ook wel goed.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41328

Ik lees overal tegenstijdige stukjes over de samsung s500. Kun je nou wel of niet bewegende achtergronden maken? En kun je trouwens ook zelf een screensaver naar je telefoon sturen via software ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

Anoniem: 41328 schreef op 14 december 2003 @ 16:05:
Ik lees overal tegenstijdige stukjes over de samsung s500. Kun je nou wel of niet bewegende achtergronden maken? En kun je trouwens ook zelf een screensaver naar je telefoon sturen via software ?
je kan geen bewegende achtergrond toevoegen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100113

Ik overweeg ook om dit toestel aan te schaffen, heb via t-mobile de keuze uit 3 interessante gsm's:

Samsung S500
Siemens ST55
Sony Ericsson T230

Op dit moment neig ik naar de S500, ik vind alleen die antenne niet zo mooi (ben Nokia gewend). Weet iemand of er van die 'knop' antennes te koop zijn voor die toestel en wat die kosten?

Iemand ervaring met de andere toestellen? Heb over de ST55 inmiddels niet zulke beste verhalen gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

De antenne kan je niet verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100113

limit28 schreef op 17 december 2003 @ 11:12:
De antenne kan je niet verwisselen.
Ben er inmiddels achter gekomen dat ze de antennes die ik bedoel bij T for Telecom verkopen voor 10 euro. Ze zijn wel geschikt voor de A300/A800/N620/S300/V200, maar de S500 staat er inderdaad niet bij. Jammer.

Denk dat ik ondanks de antenne toch maar voor dit toestel ga kiezen. Over de Siemens ST55 lees ik te veel slechte verhalen en die SonyEricsson is mij toch wat te gewoontjes. Ga vanmiddag maar es effe langs, even met de toestellen spelen.

Anoniem: 60864

Even een vraagje. Ik heb overal gezocht naar een extra lader voor de S500, maar ik heb ze nog nergens gezien. Weet iemand waar ik er eentje kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

Anoniem: 60864 schreef op 18 december 2003 @ 21:59:
Even een vraagje. Ik heb overal gezocht naar een extra lader voor de S500, maar ik heb ze nog nergens gezien. Weet iemand waar ik er eentje kan kopen?
bij de gsm-shop zag ik paar samsung laders staan miscchien hebben ze daar wel liggen

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06 18:38
hebben jullie ook dat als de telefoon dichtgeklapt is het schermpje wat gammel/wankel aanvoelt?

Als ik de telefoon openklap zit t allemaal muurvast maar als ik m dichtklap zit er wat speling in het schermpje, voelt een beetje brak aan. Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Dichtgeklapt heeft ie bij mij ook iets meer speling, maar tis niet zo erg dat ik zou durfen zeggen dat ie 'brak' aanvoelt. Bij een vriend van me zit ie duidelijk veel steviger. Verschilt dus waarschijnlijk gewoon per toestel.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06 18:38
Nouja brak is misschien niet het juiste woord dan. Ik vind gewoon dat het niet echt solide aanvoelt , en dat vind ik opzich wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101366

Gister ff een mailtje gestuurd naar samsung en binnen 24 uur bericht gehad zie onderstaande email reactie van samsung.

Geachte dhr. of mevr.

Dank u voor uw email met betrekking tot uw Samsung SGH-S500.

Helaas is er op dit moment geen datakabel voor de SGH-S500 verkrijgbaar.
Deze wordt verwacht in het eerste kwartaal van 2004 en dan waarschijnlijk in januari.
Hiervoor verwijs ik u naar uw dealer.
Wel heb ik alvast het artikelnummer voor u, dat maakt het ook makkelijker voor de dealer.
art.nr.: PCB133LBEC/STD
ean nr.: 8803821877491

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Chia-How Chang
Samsung Electronics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvanee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-02-2023
Is het al iemand gelukt om bewegende beelden naar de s500 te uploaden via software.
of is dit gewoon niet mogelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is, voor de laatste keer, NIET mogelijk. want bewegende beelden staan op telefons als de V200 in mappen. gifjes leest je telefon niet. bewegende beelden kunnen dus NIET. (misschien wel als je je telefoon flasht ofzo maar hier heb ik geen software voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben best tevreden over dit toestel, er zijn alleen 2 dingen die me irriteren:

1) Ik heb een dubbele netwerkvermelding op mijn display, er staat dus 2 keer "T-Mobile NL" onder elkaar. Het ligt niet aan T-mobile overigens, want ook bij Orange geeft hij een dubbele vermelding. Een mailtje naar Samsung gestuurd, maar die zeggen dat ik mijn toestel moet opsturen naar de technische dienst en daar heb ik vanzelfsprekend geen zin in.

2) Klopt het dat de trilfunctie direct gekoppeld is met de ringtone. Ik bedoel: als een ringtone zelf geen trilfunctie gebruikt, kan ik dan geen trilfunctie aanzetten? Ik heb namelijk nu een ringtone, maar de trilfunctie wordt niet gebruikt en dat vind ik wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*kick* Is er nog iemand anders met een dubbele netwerkvermelding? Of ben ik de enige :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Iemand met een usb versie datakabel voor de S500?

Krijg mijne niet aan de praat... :?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95301

Ja ook in heb een dubbel operator logo in mn scherm, maar wanneer je als achtergrond de kalender kiest (een hele fijne achtergrond btw) heb je daar geen last meer van. Wel vind ik het inderdaad vreemd dat de trilfunctie gerelateerd is aan de ringtone op het toestel.. Ik weet niet of hier wat over te vinden is..

Is er trouwens al een nieuwe firmware uit voor dit toestel?

Voor de rest een zeer fijn toestel, en zal hem voor geen goud willen ruilen voor een Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:56

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik heb deze vraag ook al over een ander phone gesteld (een Sony Ericsson) maar kan iemand mij hier vertellen of het op de S500 mogelijk is om als schermtaal spaans in te stellen? Volgens mij is dit op de T100 wel mogelijk maar ik zou graag willen weten of dit standaard voor Samsung is.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik ga dit telefoontje ook kopen maar met welke software moet je dingen vanaf je comp naar je S500 sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman1976
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-06 14:35
Magma schreef op 09 februari 2004 @ 11:37:
Ik heb deze vraag ook al over een ander phone gesteld (een Sony Ericsson) maar kan iemand mij hier vertellen of het op de S500 mogelijk is om als schermtaal spaans in te stellen? Volgens mij is dit op de T100 wel mogelijk maar ik zou graag willen weten of dit standaard voor Samsung is.
Op mijn S500 is dit standaard mogelijk.

S/W: PS500.09S50XAWH1
H/W: 2.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb eindelijk een datakabel kunnen vinden voor de S500:

Linkje

Ik vind het alleen een beetje duur, ik bedoel 20 euro voor een kabeltje...
Heeft iemand misschien een ander adresje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:56

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Sandeman1976 schreef op 27 februari 2004 @ 11:50:
[...]

Op mijn S500 is dit standaard mogelijk.

S/W: PS500.09S50XAWH1
H/W: 2.9
Bedankt, heb hem nu ook aangeschaft en inderdaad, hier in tegenstelling tot SE modellen veel talen in de firmware...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108170

volgens mij kan je bewegende beelden op je s500 krijgen, ge kunt namelijk op de site van samsungmobile bepaalde software downen (ik denk dat het easystudio noemt) en daar kunt ge zelf bewegende beelden mee maken enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108170

ik zit nog met een probleem
als ik bij geluidsinstellingen een bepaalde standaarmelodie instel, en er belt me iemand op (die ik geen eigen melodie heb toegeschreven), dan krijg ik niet mijn gekozen standaarmelodie te horen, maar een andere melodie
dus als ik wil dat ik mn standaarmelodie hoor, moet alle personen van in mn telefoonlijst mijn melodie die ik wens te horen toeschrijven
doe ik iets verkeerd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:36

flanger

That Guy

Anoniem: 108170 schreef op 07 maart 2004 @ 14:41:
volgens mij kan je bewegende beelden op je s500 krijgen, ge kunt namelijk op de site van samsungmobile bepaalde software downen (ik denk dat het easystudio noemt) en daar kunt ge zelf bewegende beelden mee maken enzo
Je kan geen bewegende beelden krijgen/gebruiken op de S500, behalve de paar die er standaard in zitten. Easystudio wordt ook gebruikt voor andere gsms van samsung (zoals de S300) en daar kun je dus wel bewegende beelden op gebruiken.

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petor
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 34350 schreef op 17 november 2003 @ 21:49:
Hi, heeft iemand ook ontvangst problemen? mijn provider is T-Mobile, als ik in Ijmuiden ben heb geen ontvangst, als ik mijn simkaart in een nokia 3310 in doe heb ik wel ontvangst.
*kick*

Dit heb ik dus ook. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden. Is namelijk erg vervelend die melding van Beperte service :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

Elke keer als ik een plaatje probeer te downloaden (wap) zegt hij:
Pagina te groot om terug te sturen.

Wat doe ik verkeerd?

Ik wil een andere wallpaper erop zetten, maar dit lukt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23496

Ik heb een probleem met de WAP funcite. Als ik naar een url ga, die ik zelf intyp. Dan connect hij, maar sluit de phone helemaal af ! Een reboot dus ! Ik had ergens nog gelezen dat dit een normaal probleem was en dat je ergens iets moest veranderen, maar wat ?

Help !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draayertje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:02
Anoniem: 60864 schreef op 23 januari 2004 @ 14:07:
*kick* Is er nog iemand anders met een dubbele netwerkvermelding? Of ben ik de enige :/
*kick* Ik heb sinds afgelopen zaterdag dit telefoontje, en ben er uitermate tevreden over! Vooral de soundchip is niet te evenaren, zeker niet door nokia. Ik heb echter ook deze dubbele netwerkvermelding. Mijn vriendin heeft exact hetzelde toestel gekocht, ook t-mobile, en die heeft hier geen last van.... Niemand die weet hoe je dit kan oplossen, zonder die kalender als achtergrond te hoeven nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-06 11:51
ik heb ook die telefoon .. maar als ik een wallpaper download valt ie plots uit.. :S...

dus ik d8 eraan zo'n datakabel te kopen.. maar doet die het nou.. de usb datakabel.. kan je der dan gewoon ringtones enz opzetten ?
Pagina: 1 2 3 Laatste