Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100113

limit28 schreef op 17 december 2003 @ 11:12:
De antenne kan je niet verwisselen.
Ben er inmiddels achter gekomen dat ze de antennes die ik bedoel bij T for Telecom verkopen voor 10 euro. Ze zijn wel geschikt voor de A300/A800/N620/S300/V200, maar de S500 staat er inderdaad niet bij. Jammer.

Denk dat ik ondanks de antenne toch maar voor dit toestel ga kiezen. Over de Siemens ST55 lees ik te veel slechte verhalen en die SonyEricsson is mij toch wat te gewoontjes. Ga vanmiddag maar es effe langs, even met de toestellen spelen.

Anoniem: 60864

Even een vraagje. Ik heb overal gezocht naar een extra lader voor de S500, maar ik heb ze nog nergens gezien. Weet iemand waar ik er eentje kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 13:10

limit28

Loading.....

Anoniem: 60864 schreef op 18 december 2003 @ 21:59:
Even een vraagje. Ik heb overal gezocht naar een extra lader voor de S500, maar ik heb ze nog nergens gezien. Weet iemand waar ik er eentje kan kopen?
bij de gsm-shop zag ik paar samsung laders staan miscchien hebben ze daar wel liggen

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:51
hebben jullie ook dat als de telefoon dichtgeklapt is het schermpje wat gammel/wankel aanvoelt?

Als ik de telefoon openklap zit t allemaal muurvast maar als ik m dichtklap zit er wat speling in het schermpje, voelt een beetje brak aan. Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Dichtgeklapt heeft ie bij mij ook iets meer speling, maar tis niet zo erg dat ik zou durfen zeggen dat ie 'brak' aanvoelt. Bij een vriend van me zit ie duidelijk veel steviger. Verschilt dus waarschijnlijk gewoon per toestel.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:51
Nouja brak is misschien niet het juiste woord dan. Ik vind gewoon dat het niet echt solide aanvoelt , en dat vind ik opzich wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101366

Gister ff een mailtje gestuurd naar samsung en binnen 24 uur bericht gehad zie onderstaande email reactie van samsung.

Geachte dhr. of mevr.

Dank u voor uw email met betrekking tot uw Samsung SGH-S500.

Helaas is er op dit moment geen datakabel voor de SGH-S500 verkrijgbaar.
Deze wordt verwacht in het eerste kwartaal van 2004 en dan waarschijnlijk in januari.
Hiervoor verwijs ik u naar uw dealer.
Wel heb ik alvast het artikelnummer voor u, dat maakt het ook makkelijker voor de dealer.
art.nr.: PCB133LBEC/STD
ean nr.: 8803821877491

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Chia-How Chang
Samsung Electronics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvanee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-02-2023
Is het al iemand gelukt om bewegende beelden naar de s500 te uploaden via software.
of is dit gewoon niet mogelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82071

Dit is, voor de laatste keer, NIET mogelijk. want bewegende beelden staan op telefons als de V200 in mappen. gifjes leest je telefon niet. bewegende beelden kunnen dus NIET. (misschien wel als je je telefoon flasht ofzo maar hier heb ik geen software voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben best tevreden over dit toestel, er zijn alleen 2 dingen die me irriteren:

1) Ik heb een dubbele netwerkvermelding op mijn display, er staat dus 2 keer "T-Mobile NL" onder elkaar. Het ligt niet aan T-mobile overigens, want ook bij Orange geeft hij een dubbele vermelding. Een mailtje naar Samsung gestuurd, maar die zeggen dat ik mijn toestel moet opsturen naar de technische dienst en daar heb ik vanzelfsprekend geen zin in.

2) Klopt het dat de trilfunctie direct gekoppeld is met de ringtone. Ik bedoel: als een ringtone zelf geen trilfunctie gebruikt, kan ik dan geen trilfunctie aanzetten? Ik heb namelijk nu een ringtone, maar de trilfunctie wordt niet gebruikt en dat vind ik wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*kick* Is er nog iemand anders met een dubbele netwerkvermelding? Of ben ik de enige :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Iemand met een usb versie datakabel voor de S500?

Krijg mijne niet aan de praat... :?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95301

Ja ook in heb een dubbel operator logo in mn scherm, maar wanneer je als achtergrond de kalender kiest (een hele fijne achtergrond btw) heb je daar geen last meer van. Wel vind ik het inderdaad vreemd dat de trilfunctie gerelateerd is aan de ringtone op het toestel.. Ik weet niet of hier wat over te vinden is..

Is er trouwens al een nieuwe firmware uit voor dit toestel?

Voor de rest een zeer fijn toestel, en zal hem voor geen goud willen ruilen voor een Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:15

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik heb deze vraag ook al over een ander phone gesteld (een Sony Ericsson) maar kan iemand mij hier vertellen of het op de S500 mogelijk is om als schermtaal spaans in te stellen? Volgens mij is dit op de T100 wel mogelijk maar ik zou graag willen weten of dit standaard voor Samsung is.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik ga dit telefoontje ook kopen maar met welke software moet je dingen vanaf je comp naar je S500 sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman1976
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-06 13:13
Magma schreef op 09 februari 2004 @ 11:37:
Ik heb deze vraag ook al over een ander phone gesteld (een Sony Ericsson) maar kan iemand mij hier vertellen of het op de S500 mogelijk is om als schermtaal spaans in te stellen? Volgens mij is dit op de T100 wel mogelijk maar ik zou graag willen weten of dit standaard voor Samsung is.
Op mijn S500 is dit standaard mogelijk.

S/W: PS500.09S50XAWH1
H/W: 2.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb eindelijk een datakabel kunnen vinden voor de S500:

Linkje

Ik vind het alleen een beetje duur, ik bedoel 20 euro voor een kabeltje...
Heeft iemand misschien een ander adresje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:15

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Sandeman1976 schreef op 27 februari 2004 @ 11:50:
[...]

Op mijn S500 is dit standaard mogelijk.

S/W: PS500.09S50XAWH1
H/W: 2.9
Bedankt, heb hem nu ook aangeschaft en inderdaad, hier in tegenstelling tot SE modellen veel talen in de firmware...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108170

volgens mij kan je bewegende beelden op je s500 krijgen, ge kunt namelijk op de site van samsungmobile bepaalde software downen (ik denk dat het easystudio noemt) en daar kunt ge zelf bewegende beelden mee maken enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108170

ik zit nog met een probleem
als ik bij geluidsinstellingen een bepaalde standaarmelodie instel, en er belt me iemand op (die ik geen eigen melodie heb toegeschreven), dan krijg ik niet mijn gekozen standaarmelodie te horen, maar een andere melodie
dus als ik wil dat ik mn standaarmelodie hoor, moet alle personen van in mn telefoonlijst mijn melodie die ik wens te horen toeschrijven
doe ik iets verkeerd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

flanger

That Guy

Anoniem: 108170 schreef op 07 maart 2004 @ 14:41:
volgens mij kan je bewegende beelden op je s500 krijgen, ge kunt namelijk op de site van samsungmobile bepaalde software downen (ik denk dat het easystudio noemt) en daar kunt ge zelf bewegende beelden mee maken enzo
Je kan geen bewegende beelden krijgen/gebruiken op de S500, behalve de paar die er standaard in zitten. Easystudio wordt ook gebruikt voor andere gsms van samsung (zoals de S300) en daar kun je dus wel bewegende beelden op gebruiken.

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petor
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 34350 schreef op 17 november 2003 @ 21:49:
Hi, heeft iemand ook ontvangst problemen? mijn provider is T-Mobile, als ik in Ijmuiden ben heb geen ontvangst, als ik mijn simkaart in een nokia 3310 in doe heb ik wel ontvangst.
*kick*

Dit heb ik dus ook. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden. Is namelijk erg vervelend die melding van Beperte service :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

Elke keer als ik een plaatje probeer te downloaden (wap) zegt hij:
Pagina te groot om terug te sturen.

Wat doe ik verkeerd?

Ik wil een andere wallpaper erop zetten, maar dit lukt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23496

Ik heb een probleem met de WAP funcite. Als ik naar een url ga, die ik zelf intyp. Dan connect hij, maar sluit de phone helemaal af ! Een reboot dus ! Ik had ergens nog gelezen dat dit een normaal probleem was en dat je ergens iets moest veranderen, maar wat ?

Help !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draayertje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:21
Anoniem: 60864 schreef op 23 januari 2004 @ 14:07:
*kick* Is er nog iemand anders met een dubbele netwerkvermelding? Of ben ik de enige :/
*kick* Ik heb sinds afgelopen zaterdag dit telefoontje, en ben er uitermate tevreden over! Vooral de soundchip is niet te evenaren, zeker niet door nokia. Ik heb echter ook deze dubbele netwerkvermelding. Mijn vriendin heeft exact hetzelde toestel gekocht, ook t-mobile, en die heeft hier geen last van.... Niemand die weet hoe je dit kan oplossen, zonder die kalender als achtergrond te hoeven nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:40
ik heb ook die telefoon .. maar als ik een wallpaper download valt ie plots uit.. :S...

dus ik d8 eraan zo'n datakabel te kopen.. maar doet die het nou.. de usb datakabel.. kan je der dan gewoon ringtones enz opzetten ?
Pagina: 1 2 3 Laatste