Ik heb net m'n Compaq Presario 700 geopend, het modem zit zoals verwacht in een MiniPCI-slot, maar dit heeft twee extra pennetjes voor de phone-jack (ik ben gewend dat dit met los kabeltje loopt, maar dat wordt in deze laptop dus anders gedaan), ik vraag me af of het kaartje dan nog steeds zal passen. Hoe zien jullie slots eruit, is daar gewoon ongebruikte ruimte van ongeveer 3mm aan de linkerzijde in de connector?
edit:
Aan de hand van een plaatje eerder in de topic: dat hebben die kaartjes gelukkig ook, het zal in mijn geval passen
Verder vroeg ik me af hoe de zelfbouw-antenne van ViperTPR eerder in het topic nu werkt (nog steeds naar wens, kaartje nog heel?), en wat voor draadlengte je hebt gekozen voor je "stukje UTP draad".
Heb je dat een beetje gegokt, of heb je uitgerekend wat het beste zou zijn?
Verder over de HP OmniBook XE3, daar heb ik hier ook eentje van liggen, die heeft een MiniPCI-modem, het kaartje moet daar ook passen, het slot ziet er hetzelfde uit. Ik heb geen WLAN-antennekabels gezien (als ik ze wel gezien had dan had ik ze in de Compaq gemod). Die laptop heeft een defect scherm(aansturingsgedeelte op het mainboard) en is dus meer een pluk-ding voor interessante onderdelen geworden.
Verder vroeg ik me af wat de chipsets zijn van de kaartjes die jullie gebruikt hebben. Ik wil het liefste een 802.11G kaartje plaatsen, maar het moet wel een Atheros-chipset hebben (andere kaartjes weigert men in Linux te ondersteunen, en aangezien ik niets anders draai...).
[
Voor 65% gewijzigd door
Tony Vroon op 09-10-2003 14:38
. Reden: Atheros-vraagstuk ]
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b