[@Home] Yes! Verhoging uploadsnelheid komt eraan!

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.214 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Maja atm is het wel ok

(~300 down, 15 up, ping 40)

maar soms is het s avonds 70 down, 7 up en ping 100 en als gamer word je daar niet blij van..

kheb persoonlijk liever dat ze het netwerk stabieler maken dan dat ze de snelheid verhogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Een nieuw product met een hogere uploadsnelheid.

wedden dat het die optie word?
imo is de houding van @home jegens haar klanten veels te star, spelen ze niet in op marktbewegingen en gaan ze op deze manier veel klanten verliezen aan ADSL-aanbieders.

Ik zit zelf al te twijfelen of ik over zal gaan naar ADSL terwijl ik toch al een paar jaar een trouwe @home gebruiker ben ( en tevreden over het algemeen). Maar als ik zie wat de toekomstperspectieven zijn van @home, Chello en noem ze maar op.. Dan zullen ze de slag wel verliezen omdat ze misschien wel denken van.. die gebruikers zitten toch al jaren bij ons.. wij waren de eerste met snel internet aanbieden.. die mensen blijven ook wel bij ons..

nou.. NOT !

Laat ze maar eens snel met een oplossing komen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 10:07
Ik wil niet direct zeggen dat er geen upload-snelheidsverhoging aankomt, maar ik zou er zelf niet zo zeker van zijn. Het zou marketingtechnisch slecht zijn voor @home en zijn klanten (waar ik ook bij hoor). Echter voor 7 euro extra (55 eur. /maand) krijg je bij Demon al ADSL met een 8-voudige upload en de download is nagenoeg hetzelfde (2 Mbit).
De klok voor mijn @home abbo tikt en als de wekker gaat stap ik over.
Of @home optijd wakker wordt.... de tijd zal het leren.

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:58

4POX

Everybody is wired

Ik denk dat @home weinig zal ondernemen. Omdat 90% van de klanten al blij zijn dat ze tegen vrienden en collega's kunnen zeggen dat ze kabelinternet hebben en dat ze niet boeit hoe snel het eigenlijks is. En dat is de markt waar @home zijn geld aan verdient. Deze mensen draaien geen servers met veel upload of downloaden 24/7 gegevens. Deze surfen wat en downloaden af en toe een mp3 file met kazaa.

Voor die mensen hoeft dat niet dat gehop tussen providers.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Mr.CeeJay schreef op 16 September 2003 @ 21:44:
Echter voor 7 euro extra (55 eur. /maand) krijg je bij Demon al ADSL met een 8-voudige upload en de download is nagenoeg hetzelfde (2 Mbit).
Kun je nagaan, als je bij Demon een 7800/512 verbinding had voor 99 euro p/m, dan krijg je voortaan een 7800/1024 verbinding voor 65 euro p/m!

Dubbele uploadsnelheid en 34 euro p/m goedkoper!

Ik heb me zelf al aangemeld voor het 2048/512 abbo, dat wordt namelijk binnenkort dat 7800/1024 abbo van 65 euro... netjes! :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

OMX2000

By any means necessary...

Ik wacht wacht nog 2 weken max. Als ze dan niks aan te kondigen hebben stap ik over. Zou wel lullig zijn als ze die 100Mbit lijnen gaan aanbieden voor bijv. 100 euro p/m. Ik denk dat de meeste mensen dat er ook niet meer voor over hebben. Ik denk dat 75 euro wel het maximum is, voor de niet patsers en echte niet "internet freaks".

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
65 euro.....150 piek per maand

Dat ga ik dus echt niet betalen. Ik vind 50 euro al te duur, het is maar een internetverbinding, en dan kun je wel 8mbit download hebben, je hebt geen 1000000tb opslag.
Die wachttijden vind ik niet zo interessant, half uur, uur, 2 uur. Ik doe wel iets anders ondertussen. Nee, @home heeft een perfecte download, ze mogen die van mij zelfs wel omlaaghalen als ik daarmee een hogere upload krijg.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
RobertJ schreef op 06 September 2003 @ 19:40:
Mwah idd, ik hoop dat ze binnenkort eens gaan bekendmaken hoeveel, ik hoorde verhalen over volgend jaar richting de 10 Mbit verbindingen aangezien ze samenwerkingsverbanden hadden met een stel Zweden die daar ervaringen mee hadden...

Gerucht denk ik.
bredbandsbolaget (ofzoiets)

bbb

die hebben in zweden al een paar jaar 10mbit voor de geowne consument voor prijzen lager dan een classic chello abbo.

Dat zou toen al eerder naar NL komen maar ging niet door

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
stefijn schreef op 16 September 2003 @ 23:47:
65 euro.....150 piek per maand

Dat ga ik dus echt niet betalen. Ik vind 50 euro al te duur, het is maar een internetverbinding, en dan kun je wel 8mbit download hebben, je hebt geen 1000000tb opslag.
Die wachttijden vind ik niet zo interessant, half uur, uur, 2 uur. Ik doe wel iets anders ondertussen. Nee, @home heeft een perfecte download, ze mogen die van mij zelfs wel omlaaghalen als ik daarmee een hogere upload krijg.
Ik stap niet over voor de download, die 500 kilobyte/sec kan ik zeer goed mee leven. Maar die 128 kilobyte/sec upstream èn betere service naar de klant toe, die doen het 'm.

Verwijderd

Artikel 21 - Duur van de overeenkomst en opzegging van de overeenkomst

21.1 De overeenkomst wordt aangegaan voor de periode van één jaar, tenzij in het Aanvraagformulier en/of de Overeenkomst een afwijkende looptijd van de Overeenkomst tussen Essent Kabelcom en de Abonnee is bepaald. De Overeenkomst wordt na verloop van de eerste periode stilzwijgend verlengd voor onbepaalde tijd. Essent Kabelcom en/of de Abonnee kunnen de Overeenkomst per reguliere post of per E-mail opzeggen met ingang van de eerste dag van een kalendermaand en met in achtneming van een opzeggingstermijn van tenminste vier weken. Opzegging conform het hiervoor bepaalde gedurende het eerste jaar van de looptijd van de overeenkomst kan slechts geschieden tegen het einde van dat jaar.

Nederlandse vertaling iemand? :? Ik wil weten of ik op elk moment mijn abbo kan stopzetten.

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 13:36:

[..]

Nederlandse vertaling iemand? :? Ik wil weten of ik op elk moment mijn abbo kan stopzetten.
Het eerste jaar zit je eraan vast (eerste periode), daarna kun je per kalendermaand opzeggen. De opzegging gaat in aan het begin van een maand, maar je moet het dan wel vier weken vantevoren hebben aangevraagd. Het gaat dus niet als je op 20 september opzegt en dat je dan per oktober van @Home af wil zijn, dat wordt dan november.

Verwijderd

Ok, bedankt. Dat is toch wel belangrijk om te weten aangezien meerdere mensen er aan denken om op ADSL over te stappen.

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
Hoeveel abonnee's zal @home hebben ??

Zou het nut hebben om er proberen vaart achter te zetten door ze dit topic eens te laten lezen ?? :{

• OMX2000

OMX2000

ok ik kon niet meer wachten... Ik heb me aangemeld bij Demon, ff kijken wanneer ik aangesloten word. Dus hopelijk binnen een maand over op Demon...

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Un-X-PecteD schreef op 17 September 2003 @ 15:49:
Hoeveel abonnee's zal @home hebben ??

Zou het nut hebben om er proberen vaart achter te zetten door ze dit topic eens te laten lezen ?? :{
Antwoord op 1e vraag: ongeveer 200.000

Antwoord op 2e vraag: nee (jammer genoeg)

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
het is jammer, maar waar.
Het is al eerder genoemd hier.

Voor meer als 99% van de klante van @home is upload niet interesant.
Dus waarom zouden ze het dan veranderen?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• OMX2000

OMX2000

Grolsch schreef op 17 september 2003 @ 16:20:

Dat lijkt er wel op ja. Nou ja nu er goede alternatieven komen, denk ik dat er wel meer mensen dan in 1% over gaan stappen.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Grolsch schreef op 17 September 2003 @ 16:20:

Leuke stelling maar voor mensen met het duurste abb niet waar imho.

edit:
waarom bedenkt iedereen tegenwoordig allerlei percentages zelf zonder onderbouwing?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

OMX2000 schreef op 17 September 2003 @ 15:50:
ok ik kon niet meer wachten... Ik heb me aangemeld bij Demon, ff kijken wanneer ik aangesloten word. Dus hopelijk binnen een maand over op Demon...
Same here. Kan ook niet meer wachten. Heb het zaterdag de 13 aangevraagd.

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 14-08 10:07
OMX2000 en Hurricane... jullie zijn overgestapt op ? Demon ?
Laat hier ook ff weten hoelang het aanmelden etc duurde. :)

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Mr.CeeJay schreef op 17 September 2003 @ 19:45:
Ik stap dus ook over. Heb me maandag aangemeld. Jammer dat er eerst een week overheen gaat voordat ze een aanvraag daadwerkelijk in behandeling nemen... :'(

Komt vanwege de koop-op-afstand wet... als ze de aanvraag meteen in behandeling zouden nemen en de klant zou in de eerste week annuleren, dan zouden ze wettelijk verplicht zijn om de klant z'n aanvraag kostenloos te annuleren. Terwijl ze al kosten hebben gemaakt...

Afijn... ik ben een tweaker dus wachten is moeilijk. Maar wat moet, dat moet... :)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:43

r0b

Ik was juist helemaal blij omdat BBned beschikbaar zou wezen op mijn adres, blijkt het bitstream (zakelijk) te zijn. :'(

Heb mijn @Home opzegging dus weer mogen cancellen. :(

[ Voor 5% gewijzigd door r0b op 17-09-2003 22:06 . Reden: tiepvaudjes ]

• OMX2000

OMX2000

Will do! Ik woon in Tilburg dus maar hopen dat ze nog niet zoveel aanvragen hebben hier. De eerste week is puur wachten. Maar op zich wel cool dat je bij de aanvraag een machinenaam mag opgeven...

• DAS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-08 17:07

DAS

ik heb zelf gehoord dat @home in de planning heeft vannaf 2004 10MBIT
ethernet in te voeren. dat zou dan zowel up als down zijn.
de modem zou er dan ook tussen uitgaan.

en in de loop van de tijd zou dat moeten oplopen naar 50mbit en vervolgens 100mbit.

als da idd zo is kan ik daar wel boter geil van worden. :9~

(bron: medewerker @home die ik ken)

kek

• OMX2000

OMX2000

DASZ schreef op 18 September 2003 @ 09:13:

en in de loop van de tijd zou dat moeten oplopen naar 50mbit en vervolgens 100mbit.

Ja op zich zeker cool. Maar ik denk dat het kritieke punt van @home niet de snelheid van de verbinding zal zijn, maar de services zoals mailsserver/newsserver/webspace. Verder moeten ze hun voorwaarden dan echt wel aanpakken. Als je 10Mbit upload hebt ga je dat niet ongebruikt laten, en zullen er veel mensen een server gaann draaien.
Tegen de tijd dat het lekker werkt zijn we denk ik een jaar verder. En dan zie ik wel of ik weer terugga naar @home.

• DAS

DAS

kan ik je idd gelijk ingeven, ik had het tegen 1 persoon gezegd.

eerste reactie: "OH, dan ga ik maar eens een servertje opzetten dan heeft dat tenminste een keer nut!"

naja dat idee idd.

ik weet dus ok verder weinig over de uitvoering maar ik neem wel aan dat als dit idd het geval is er idd wel voor waarden aan zullen zitten en dat ze er zeker wel goed over nagedacht hebben. anders gaan ze dat soort geintjes natuurlijk nooit uithalen. of zie ik dat fout.
8)7

kek

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

DASZ schreef op 18 september 2003 @ 09:13:

Behoorlijk spuit11 :P Dat is al meerdere keren in dit topic naar voren gekomen.. Maar 't gaat nu nog slechts om onderhandelingen met dat Finse Teleste, dus voordat wij daar als consument iets van merken zijn we waarschijnlijk alweer járen verder.. Lijkt me dus niet echt relevant op dit moment. :)

Wat betreft de verhoging van de upstream, als dat net zo lang op zich laat wachten als simpele dingen zoals verbetering van de mailserver e.d. ben ik benieuwd of we daar überhaupt het komende jaar nog wat van gaan merken... @home mag haar klanten wel eens wat tegemoet komen (net als de ADSL-aanbieders momenteel doen), dat zou de merknaam ook weer wat verbeteren..

#

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
DASZ schreef op 18 september 2003 @ 09:13:
Correctie: ze gaan in 2004 daar een PROEF mee doen. Niet meer dan een proef. Wie weet wanneer het uiteindelijk ook daadwerkelijk wordt ingevoerd.

• DAS

DAS

ok dat kan, maar wat ik zei dat ik dit heb gehoord van een medewerker die ik ken.
dit bevestigd maar weer dat ze niet altijd zo snugger zijn :P

kek

• Hurricane

Hurricane

Hierbij een kleine update.

13-09-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.

23-09-2003 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.

23-09-2003 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik begon er pas tegen mijn pa over dat ik een andere internetverbinding wil
(Demon met: 2048/1024 voor € 55,-)
en toen begon hij er ook over dat @home met iets nieuws kwam, maar als ik dit zo lees allemaal kan dat nog wel 2 jaar duren! want wat is er nou precies duidelijk en zeker? naar mijn ziens dus gewoon echt helemaal niets!
ik kan ook wel gaan roepen als internetaanbieder dat ik mijn uploadsnelheid ga verhogen. ik vind dit nog een beetje errug onduidelijk allemaal! ik wacht nog max. 2 maand en als er dan verder nog nix duidelijk is ben ik echt weg naar Demon.

[ Voor 1% gewijzigd door Gekkenhuis op 24-09-2003 10:37 . Reden: tiepvaute :9 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Verwijderd

Maikeltje schreef op 24 September 2003 @ 10:35:
ik begon er pas tegen mijn pa over dat ik een andere internetverbinding wil
(Demon met: 2048/1024 voor € 55,-)
en toen begon hij er ook over dat @home met iets nieuws kwam, maar als ik dit zo lees allemaal kan dat nog wel 2 jaar duren! want wat is er nou precies duidelijk en zeker? naar mijn ziens dus gewoon echt helemaal niets!
ik kan ook wel gaan roepen als internetaanbieder dat ik mijn uploadsnelheid ga verhogen. ik vind dit nog een beetje errug onduidelijk allemaal! ik wacht nog max. 2 maand en als er dan verder nog nix duidelijk is ben ik echt weg naar Demon.
Ik wacht ook nog ff af, ik zit nog met het probleem dat ik binnen nu en een halfjaar misschien een huis koop ....

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

als nou iedereen ffies @home gaat spammen met de "belofte" om over te stappen op adsl als @home nog langer achterblijft ? :D

ik vind het zowieso schandalig, als ik kijk bij bijv demon, krijg je voor ruw weg 70 euro
8mbit omlaag 1 mbit omhoog, nog ff en ik stap over op adsl

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Rival24 schreef op 06 september 2003 @ 22:27:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog moet zien voordat ik het geloof. Het meerendeel van de @home gebruikers (breedband en basis) zal echt niet veel meer doen dan chatten surfen e.d. Ik zie niet in waarom @home meer upload zou moeten gaan bieden, de gebruikers die er baat bij hebben zullen @home waarschijnlijk niet echt veel geld opleveren. En concurrentie met adsl is ook niet echt relevant denk ik aangezien adsl met "veel" upload ook nog een stukje duurder is.
ten eerste , is het al grote onzin wat je praat

16 kb/s is gewoon VEEL te weinig voor een gemiddelde internet gebruiker

bijv spel + voice com, LOOPT GEWOON NIET GOED

en zo kan ik wel 100en voorbeelden noemen

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
@Home trekt zich er toch niks aan als 1 iemand drijgt met het overstappen naar ADSL, :/

Verwijderd

Minimaal 32 kb up moet @home hebben voor het eind van het jaar en dezelfde prijs anders stap ik ook op :P dus maak er 2 van :+

Verwijderd

oe das wel beter ! n1 wildfire.. Betekend dit nu ook dat online games over het Internet nu makkelijk gespeeld kunnen worden met zn 2 op een shared internet connection ?

• P.K.
maak er maar 3 van :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 14:01:
Minimaal 32 kb up moet @home hebben voor het eind van het jaar en dezelfde prijs anders stap ik ook op :P dus maak er 2 van :+
`
hm, ik ruik een Poll !

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 14:45:
[...]

`
hm, ik ruik een Poll !
ga je gang zou ik zeggen ;)

Verwijderd

Maikeltje schreef op 24 September 2003 @ 15:06:
[...]ga je gang zou ik zeggen ;)
hmz, moet ik het opzetten (nog nooit gedaan), zal vanavond is kijken.
Wil vanavond wel eens een nette brief naar @home schrijven of ze upgrade plannen hebben, en wanneer dat dan eventueel komt. Beetje zeuren over
dat ik dan op tijd kan opzeggen samen met een aantal kennissen etc. etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 15:14 ]

• Hurricane

Hurricane

Hurricane schreef op 24 September 2003 @ 07:20:
[...]

Hierbij een kleine update.

13-09-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.

23-09-2003 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.

23-09-2003 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.

24-09-2003 Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres. De lijn zal naar verwachting binnen drie weken worden opgeleverd. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de oplevering naar u worden toegestuurd.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:27

Shunt

Boe

is het niet wat om een actie te starten dat we met zn alle over stappen (zullen een hoop tweakers zijn met een @home verbinding) op adsl (mschien zelfs met groep korting ofzo :D )
als de upload niet eens verhoogt word :D

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Shunt schreef op 24 September 2003 @ 16:04:
is het niet wat om een actie te starten dat we met zn alle over stappen (zullen een hoop tweakers zijn met een @home verbinding) op adsl (mschien zelfs met groep korting ofzo :D )
als de upload niet eens verhoogt word :D
Voorlopig zeg ik nog nee dank je. Ping met gamen is nog goed en voorlopig blijk i nog wonen waar ik woon en in Maastricht is ie, in mijn gebied dan, over het algemeen goed geweest (afgezien van mail uiteraard) en zeker na een 'upgrade' eind vorig jaar begin dit jaar. Volgens mij is ADSL nog niet echt beschikbaar volgens mij maar dat zou eigenlijk wel moeten omdat we ook isdn hiero hebben.

Afgezien van dat je sneller kunt uploaden, zou je daardoor ook een lagere ping bij gamen kunnen krijgen? Ik race nl online races mee, n2003 / gpl, o pverschillende tijdstippen en heb over het algemeen een ping van rond de 100-120 terwijl andere mensen met @home, zoals in sittard 1tje, een ping heeft van 50.

Zolang de prijs niet duurder wordt vind ik het goed.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:22
Poll: Als upload @HOME niet omhoog gaat, stap je dan over op ADSL?
JA!!!!
Nee, maar als het slechts een lullige 256kbit wordt wel...
Nee
@HOME, wat is dat :S
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4192&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 4% gewijzigd door DustMan4u op 24-09-2003 17:05 ]

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• P.K.
een ping van 100-120 is nou nie echt geweldig te noemen :p

Verwijderd

P.K. schreef op 24 September 2003 @ 17:05:
een ping van 100-120 is nou nie echt geweldig te noemen :p
een verbinding die elke dag 20 keer uitvalt ook niet :(

• P.K.
neej :(

Verwijderd

Heb een poll bij troubles@home gezet:
http://www.troublesathome.../868/4092.html?1064427483

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4193&layout=1&sort=org

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 23:11 ]

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:05
als @home zich hier ook nou van optrekt :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45
Zijn ze wat van plan?
Sensationele actie!
Op 1 november houdt @Home een sensationele actie speciaal voor haar abonnees. Wil jij de snelheid van @Home in het echt ervaren? Kijk dan op 1 oktober vanaf 10.00 uur op de portal bij @Home Extra's en lees wat wij van plan zijn. Houd 1 november vast vrij in je agenda want deze sensatie wil jij niet missen!
Bron: @Home Nieuwsbrief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phreak schreef op 26 September 2003 @ 09:32:
Zijn ze wat van plan?

[...]
Ik wordt een beetje moe van dat geheimzinnige gedoe van @home af en toe, kunnen ze in die nieuwsbrief niet gelijk zetten wat ze van plan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Zijn ze wat van plan?

[...]
actie? dus dat wordt (bij)betalen....

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Zijn ze wat van plan?

[...]
hmmz.... interessant :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr was laatst met die algemene voorwaarden oid toch ook zo dat iemand ruim van te voren de url al 'geraden' had :P misschien staat het er nu ook al op, ff proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat ze gaan doen, mn ouders willen niet over op ADSL, dus wellicht kan ik ze wel porren om een duurder @Home abo te nemen :+

@Lighteye: een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen, ik kan me niet voorstellen dat @Home de site nu al online heeft, met een "voorspelbare" url.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Zijn ze wat van plan?

[...]
Heb die nieuwsbrief ook gekregen.
Zijn er hier niet een paar insiders, die kunnen vertellen wat @home van plan is? :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Cthulhu schreef op 26 September 2003 @ 10:46:
[...]

Heb die nieuwsbrief ook gekregen.
Zijn er hier niet een paar insiders, die kunnen vertellen wat @home van plan is? :)
die zijn er volgens mij wel, maar ofdat die iets vertellen betwijfel ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Laatst online: 10-08 15:19
waarom vertellen die niks dan? Ik heb zelf 2 abbo's , 1 @home en 1 ADSL Extreme.. :)
Die ADSL heb ik er bij genomen vanwege die rotte upload van 15kb. Zo ken ik ook een hele hoop mensen die overgestapt zijn ook vanwege die rotte upload.
Zo verliezen ze toch klanten, wat laten uitlekken is helemaal niet verkeerd, maar je moet wel iets verder gaan als op de site kijken op 1 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet het eerst nog zien, maar we wachten af.
't Is een kwestie van geduld.......zullen we maar zeggen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zijn ze wat van plan?

[...]
Dat kan net zo goed een of andere actie zijn voor niet abbonees oid. Ik lig er voorlopig nog niet wakker van. @home heeft wel vaker met veel bombarie iets aangekondigd wat daarna geen butt voorstelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Het zal wel de aankondiging zijn van de 10Mbit verbindingen. Die zullen zeker snel zijn, maar ik geloof niet dat de uitrol ervan dit jaar, of zelfs voor april/mei volgend jaar gaat plaatsvinden. Op dit moment lopen/rennen veel @home-ers weg naar vooral Demon, en geheimzinnig doen is gewoon niet handig. Maar ja we zien wel wat ze 1 oktober te melden hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door OMX2000 op 26-09-2003 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders ook al gemerkt dat de maximale download nu nog maar 320kbyte/s is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik haal nog regelmatig rond de 400 kb (altijd zo geweest ongeveer) :) Heb een com21 modem, maar soms lijkt het wel alsof hij alleen tegen de namiddag en avond rond de 320 zit de laatste tijd. Nu haal ik met speedstest 350 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dan zal dat wel de superactie zijn !!! ;)

maarre, ik ga er eigenlijk vanuit dat ze een nieuwe abbonement gaan aanbieden ofzo (tegen een hogere vergoeding vanzelfsprekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik download de laatste tijd alleen nog maar vanuit nieuwsgroepen en dan kom ik bijna niet boven de 300KB/sec uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slim om niet direct te zeggen wat ze gaan doen, ik ken zo al 3 mensen die deze week en vorige week over zijn gestapt op Demon, en het wachten op en gekloot van @home zat zijn. (ik wacht nog wel even op 1 oktober trouwens) maar het moet wel iets heel spectaculairs zijn wil ik bij @home blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

idd mooi wachten tot die 1 oktober, kijken of het me bevalt wat ze dan aan gaan bieden en anders toch maar iets anders zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 11:10:
Iemand anders ook al gemerkt dat de maximale download nu nog maar 320kbyte/s is.
320 KB precies als ik download uit de nieuwsgroepen. Ik heb een com21 modem. Hier wordt geknepen ergens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 11:15:
Nee, ik haal nog regelmatig rond de 400 kb (altijd zo geweest ongeveer) :) Heb een com21 modem, maar soms lijkt het wel alsof hij alleen tegen de namiddag en avond rond de 320 zit de laatste tijd. Nu haal ik met speedstest 350 btw.
Die test is ook zo onbetrouwbaar als de pest, dus 320 kB/s kan best hoor. Voer die test 100 keer uit, en je hebt 100 keer een ander resultaat. Volgens mij heb ik alle 100 keren toch echt gewoon dezelfde verbinding, met dezelfde PC en dezelfde limiet.

Maar ik zou het niet erg vindem hoor, 320kB down, en dan ook 320kB up :9~ (of voor mij part 128kB up.

(oh ja, ik let wel op kb en kB enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Bor_de_Wollef schreef op 26 september 2003 @ 12:03:
[...]

320 KB precies als ik download uit de nieuwsgroepen. Ik heb een com21 modem. Hier wordt geknepen ergens!
Duh, dat was altijd al zo hoor, nu misschien alleen wat meer dan anders :)

Is exact 2,5Mbit trouwens, vind ik een mooie snelheid. Als de upload nou eindelijk maar eens een beetje in verhouding zou zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 11:19:
Slim om niet direct te zeggen wat ze gaan doen, ik ken zo al 3 mensen die deze week en vorige week over zijn gestapt op Demon, en het wachten op en gekloot van @home zat zijn. (ik wacht nog wel even op 1 oktober trouwens) maar het moet wel iets heel spectaculairs zijn wil ik bij @home blijven.
zo denk ik er ook over 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@wildfire, het feit dat men geen datum geeft wanneer dit gaat gebeuren is in mijn ogen gewoon jou blij maken en dan tig maanden wachten om misschien eens iets te verhogen, maar in iedergeval niet die upload snelheden die sommigen hopen om leuke servers te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
Volgens dit topic op troubles@home wordt dit de 'aanbieding'

Juich maar niet te vroeg :( (Ervanuitgaande dat deze posting op waarheid berust)
Door joris op Vrijdag, 26 September 2003 - 12:02

er komt een nieuw abbonement van 69,95 met de download van nu en een hogere upload.
de download die er nu is voor het huidige breedband abbonement gaat omlaag naar 1280 kbit/s

speciaal voor de huidige abbonee's krijg je het nieuwe modem dat bij het nieuwe abbonement hoor gratis ipv dat je het hoeft te kopen...

[ Voor 11% gewijzigd door GraveR op 26-09-2003 13:31 . Reden: Links plaatsen is moelijk ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Het enige waarom mensen willen overstappen is primair de uploadsnelheid, en secondair de prijs. DIngen als newsservers, e-mail, statisch ip, zelf wel een server mogen draaien, zijn iceing onde cake. De download snelheid bij @home is gewoon goed (het kan altijd sneller), de upload SUX. Maar ja dat weet iedereen inmiddels wel. Ik heb inmiddels mijn aanvraag een week geleden gedaan bij Demon. @home kan denk ik wel snellere verbindingen leveren naar de huizen, maar de bandbreedte naar het internet kost ze schijnbaar teveel. Dus ja ze kunnen snelle lijnen aanbieden, maar ik denk dat ze er niet zo snel aan willen dat klanten servertjes gaan draaien. En ze zo veel geld gaan kosten qua upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 12:18:
@wildfire, het feit dat men geen datum geeft wanneer dit gaat gebeuren is in mijn ogen gewoon jou blij maken en dan tig maanden wachten om misschien eens iets te verhogen, maar in iedergeval niet die upload snelheden die sommigen hopen om leuke servers te draaien
Dat kan je alzo al vergeten aangezien het volgens de voorwaarden van @home verboden is om servers te draaien :)

Als ze de upload gaan verhogen, zullen ze dus ook strenger gaan controleren op servers. Ze zullen echt niet de regels veranderen hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door mvds op 26-09-2003 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GraveR schreef op 26 September 2003 @ 12:43:

Juich maar niet te vroeg :( (Gegeven het feit dat deze posting op waarheid berust)

[...]
Nou dan ben ik zeker weg bij @home :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juich maar niet te vroeg :( (Gegeven het feit dat deze posting op waarheid berust)

[...]
Als ze dit gaan uitvoeren dat hoop ik toch dat de prijs van het "breedband" abbonement omlaag gaat. Ik ga geen 47 euro voor 1250/128 abbonementt betalen. :(

Voor die prijs heb je een veel leuker adsl verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Phantomastique schreef op 26 September 2003 @ 12:08:
[...]

Duh, dat was altijd al zo hoor, nu misschien alleen wat meer dan anders :)

Is exact 2,5Mbit trouwens, vind ik een mooie snelheid. Als de upload nou eindelijk maar eens een beetje in verhouding zou zijn :/
Hoe nou dat was altijd al zo?? Tot vorige week klatste het hier naar binnen met 450-550 kB/s, en nu val ik idd terug naar 320 :(. Belachelijk dat dit zomaar weer kan, maar je doet er niks aan vrees ik. Daarbij is @home 13 maanden geleden al gestopt met vorderen van abbo-geld, dus ik mag niet klagen eigenlijk ;)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona Extra
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 13:50
Dat toch raar, ik kreeg namelijk vandaag het volgende mailtje binnen van @home:
Bedankt voor het versturen van uw e-mail naar @Home.

Op dit moment heeft @Home geen plannen om de upstream, danwel downstream
te veranderen. Dit sluit echter niet uit, dat @Home op korte of lange
termijn haar abonnementen gaat aanpassen aan marktconforme wensen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Indien u verder nog vragen heeft dan willen wij u verzoeken telefonisch
contact op te nemen met onze Klantenservice.

@Home abonnees bellen 0900 - 8112.

Voor al uw vragen kunt u ook terecht op onze Online Help
http://help.home.nl

Met vriendelijke groet,
@Home

Afdeling Klantenservice
Dit naar aanleiding van een vraag van mij over een eventuele hogere upstream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Alsof ze op een standaard helpdesk jou gaan vertellen wat @home gaat doen, dat weten ze op de eerstelijn zelf nog niet eens... Laat je toch niks wijsmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik bedoelde dat ze het altijd al knepen. Je haalde nooit de maximale bandbreedte van de 10Mbit netwerkkaart. Maar ik vind het wel vreemd dat ze denken dat ze zomaar de snelheden naar beneden kunnen gooien tot ongeveer 150kB/s voor hetzelfde geld. Ik denk dat ik dan niet zomaar naar een andere provider stap, maar dat ik ze aanklaag. Dat zijn dus geintjes die ze niet zomaar kunnen flikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Corona Extra schreef op 26 September 2003 @ 13:00:
Dat toch raar, ik kreeg namelijk vandaag het volgende mailtje binnen van @home:

[...]

Dit naar aanleiding van een vraag van mij over een eventuele hogere upstream.
Is niet raar, zulke mailtjes sturen ze altijd om ervoor te zorgen dat mensen gaan bellen naar dat nummer. Je staat niet voor niks standaard altijd 5 minuten in de wacht :) Je krijgt altijd een antwoord op mail waar je geen reet aan hebt. Is standaard bij @home. (helaas)

Je vraagt waarom je geen verbinding krijgt en dat je alles al geprobeerd hebt (je noemt zelfs op wat je geprobeerd hebt, modem resetten enzo, PC rebooten) en dan nog komen ze met een antwoord als: er zijn geen problemen bekend met het netwerk, als u nog geen verbinding heeft nadat u de modem heeft gereboot , bel dan even bla bla...

[ Voor 33% gewijzigd door mvds op 26-09-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is natuurlijk ook zo dat mensen die veel p2p programma's gebruiken opeens veel meer gaan uploaden, als ik kazaa of iets dergelijks gebruik laat ik mijn upload meestel niet hoger gaan dan 8kb want anders blijft er natuurlijk nix over van me downloadsnelheid, maar als ik een upload van 32 of zelfs 64kb zou hebben dan zou ik (en ik denk nog wel veel meer mensen) me upload flink opschroeven, want ik wil natuurlijk ook mijn steentje bijdragen!

en ik hoor hier meerdere mensen zeggen dat ze denken dat essent niet de upload omhoog doet omdat anders tweakers servers gaan opzetten...... denk eens logisch naar, als essent de upload omhoog doet waar zullen ze dan banger voor zijn? voor die paar procent tweakers die een server willen opzetten, die waarschijnlijk ook nog niet altijd maximaal gebruikt wordt dag en nacht of voor die tienduizenden mensen die met kazaa gebruiken en opeens gaan uploaden als een waanzinnige omdat ze niet weten hoe ze de upload moeten knijpen!

ik denk serieus dat als het hele kazaa, direct connect en nog vele andere p2p proggies niet zo massaal gebruikt zouden worden dat essent dat allang gedaan had!

begrijp me niet verkeert ik wil HEEEEL ERG graag meer upload, ik probeer alleen even recht te zetten dat essent echt niet de upload gaat verhogen omdat ze bang zijn voor een paar tweakers!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 18:05

JeroenT

hoi!

WTF , opeens heeft @home maar iedereen van 3800kbit naar 2560kbit gecapped!

Lekker , bij ADSL krijg je voor minder steeds meer en bij @home krijg je minder voor meer. :(

Dit was eigenlijk wel de druppel...

2560/? waarschijnlijk 256 , uitzuigers dat ze zijn, = 69.95 euro/maand
1280/128 = 47.95 euro/maand
300/64 = 29.95 euro/maand
64/64 = 17.95 euro/maand

i rest my case..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

:)

Klopt helemaal. Maar het is voor een provider heeeeel makkelijk om te zien wat je met je upload doet. Zou jij je upload misbruiken (servers of p2p proggie's) dan sturen ze je dus gewoon een mailtje met een waarschuwing. Luister je niet, dan ben jij je verbinding/account kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Klubbheads schreef op 26 September 2003 @ 13:22:
WTF , opeens heeft @home maar iedereen van 3800kbit naar 2560kbit gecapped!

Lekker , bij ADSL krijg je voor minder steeds meer en bij @home krijg je minder voor meer. :(

Dit was eigenlijk wel de druppel...

2560/? waarschijnlijk 256 , uitzuigers dat ze zijn, = 69.95 euro/maand
1280/128 = 47.95 euro/maand
300/64 = 29.95 euro/maand
64/64 = 17.95 euro/maand

i rest my case..
En tja, als iedereen nou ipv overstappen naar een andere provider ze aanklaagt, dan kan @home het wel schudden. Als iedereen zonder een aanklacht overstapt, dan komen ze er heel makkelijk vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Van Troubles@Home gebruiker Joris op het snelheids-forum aldaar:
er komt een nieuw abbonement van 69,95 met de download van nu en een hogere upload.
de download die er nu is voor het huidige breedband abbonement gaat omlaag naar 1280 kbit/s

speciaal voor de huidige abbonee's krijg je het nieuwe modem dat bij het nieuwe abbonement hoor gratis ipv dat je het hoeft te kopen...
Als dit echt waar zou blijken te zijn (betwijfel ik aangezien die Joris geen bronvermelding aangaf), dan is ADSL voortaan goedkoper èn sneller dan @Home!

Ik ga naar Demon, voor 65 p/m een 8192/1024 verbinding.

@Home gaat op deze manier nog meer klanten wegjagen door minder te leveren dan veel ADSL top-abbo's en er wel meer voor te vragen.

Bij T@H lees ik nu ook dat blijkbaar @Home opeens een cap heeft geplaatst voor iedereen, op 2560 kbps (320 kilobyte/sec). En inderdaad, haal ik normaal gesproken rond dit tijdstip altijd rond de 450 kilobyte/sec, ik kom nu niet hoger dan die 320 kilobyte/sec.

Wat een k*tzooi bij @Home. Zoals al eerder gezegd hier, @Home levert steeds minder voor steeds meer geld - terwijl je bij ADSL steeds meer krijgt voor steeds minder geld.

[ Voor 24% gewijzigd door Wildfire op 26-09-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Laatst online: 10-08 15:19
als ik het zo allemaal zie doe ik dat @home abbo dat ik nog heb lekker de deur uit. ADSL gaat deze slag winnen denk ik. Dit zijn geen leuke prijs/kwaliteit verhoudingen meer. Ik betaal dus dadelijk nog alleen maar voor mijn ADSL EXtreme 49.95. Daar kan dus @home niet tegen op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

de download die er nu is voor het huidige breedband abbonnement gaat omlaag naar 1280 kbit/s

speciaal (..) voor de huidige abbonee's krijg je het nieuwe modem dat bij het nieuwe abbonement hoor gratis ipv dat je het hoeft te kopen...

[...]
ik heb een indertijd getekend voor een BREEDband abo met 512 KB/s.
kostte toen 89,- GULDEN per maand.
Nu zijn ze van 512 KB/s naar 320 KB/s gegaan,
en we betalen ondertussen 105,67 in GULDENS.

(wat ook erg verwarrend werkt,
op hun Homepage gaven ze eerst de snelheid in KiloBytes aan, en nu in Kilobits....)

en nu nog eens van 320 KB naar 160 KB??

als je klanten kwijt wil @Home, dan werken we graag mee!!!
lang leve ADSL!!!!! (voorheen hadden we hier geen keuzemogelijkheid, maar nu wel!!! :7 )

[ Voor 4% gewijzigd door BadMotha op 26-09-2003 13:51 ]

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heeft @home trouwens iets bekend gemakt over deze snelheidsverlaging? Of hebben ze dat zomaar gedaan? Als het laatste het geval is denk ik dat ik maar eens even mijn rechtsbijstandverzekering ga aanspreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Phantomastique schreef op 26 september 2003 @ 13:49:
Heeft @home trouwens iets bekend gemakt over deze snelheidsverlaging? Of hebben ze dat zomaar gedaan? Als het laatste het geval is denk ik dat ik maar eens even mijn rechtsbijstandverzekering ga aanspreken :)
Ze hebben niets bekend gemaakt. Maar aan de andere kant, volgens mij heeft niemand getekend voor een bepaalde snelheid. In mijn contract staat echt niet vermeld dat ik zoveel en zoveel als snelheid heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Wildfire schreef op 26 september 2003 @ 13:50:
[...]

Ze hebben niets bekend gemaakt. Maar aan de andere kant, volgens mij heeft niemand getekend voor een bepaalde snelheid. In mijn contract staat echt niet vermeld dat ik zoveel en zoveel als snelheid heb.
Toch wel... Ze adverteren met een bepaalde snelheid, als ze die ineens gaan verlagen zonder het de klanten te laten weten, en ze net zoveel laten betalen, dan zijn ze in overtreding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Phantomastique schreef op 26 september 2003 @ 13:54:
[...]

Toch wel... Ze adverteren met een bepaalde snelheid, als ze die ineens gaan verlagen zonder het de klanten te laten weten, en ze net zoveel laten betalen, dan zijn ze in overtreding...
Ze adverteren met "2-8 Mbit". 2560 kBit is keurig in die marge dus, dus zijn ze (lijkt mij) niet in overtreding.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Phantomastique schreef op 26 september 2003 @ 13:54:
[...]

Dat vinden jij en ik wel, maar schat je kansen maar dat je ze daar op kunt pakken, daar geloof ik helemaal niets van. Het enige wat zou kunnen werken is massaal gaan mailen/bellen en consumentenbond er bij halen. Krijgen ze goed veel negatieve publiciteit en daar zit een commercieel bedrijf niet op te wachten, dus zullen ze evt. bereid zijn die cap weer ongedaan te maken.

/speculatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het al zo vreemd dat ik steeds rond de 250 kb/s bleef haken de laaste tijd :(

en, ik heb ook vaak dat connectie weg is en er dan weer is :(

kortom: ik wil overstappen naar ADSL! :)

Heeft iemand paar goeie providers voor mee, met abbo kosten rond de 50 pleuro?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik ga straks thuis eens eventjes kijken of ze mijn download nog lager gecapped hebben, als dat zo is zijn ze echt van de pot gerukt! kun je toch niet maken man!
hebben toen idd getekend voor 512 kB/sec down voor toen nog 89 guldens de maand, en nou gooien ze de download omloog en betalen we 45 pleuro's de maand! wat een mafkezen :(

maar eventjes over dat zogenaamde nieuwe abbonement, wat een belachelijke prijs! 65 pleuro's 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demon is denk ik de beste oplossing met 65 p/m een 8192/1024 verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 14:06:
Ik vond het al zo vreemd dat ik steeds rond de 250 kb/s bleef haken de laaste tijd :(

en, ik heb ook vaak dat connectie weg is en er dan weer is :(

kortom: ik wil overstappen naar ADSL! :)

Heeft iemand paar goeie providers voor mee, met abbo kosten rond de 50 pleuro?

Bedankt.
Demon, 2048/1024 voor 55 pleuro's maand :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikeltje schreef op 26 September 2003 @ 14:08:
[...]

Demon, 2048/1024 voor 55 pleuro's maand :Y)
bedankt zal even kijken op hun website :)
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.