Van Troubles@Home gebruiker Joris op het snelheids-forum aldaar:
er komt een nieuw abbonement van 69,95 met de download van nu en een hogere upload.
de download die er nu is voor het huidige breedband abbonement gaat omlaag naar 1280 kbit/s
speciaal voor de huidige abbonee's krijg je het nieuwe modem dat bij het nieuwe abbonement hoor gratis ipv dat je het hoeft te kopen...
Als dit echt waar zou blijken te zijn (betwijfel ik aangezien die Joris geen bronvermelding aangaf), dan is ADSL voortaan goedkoper èn sneller dan @Home!
Ik ga naar Demon, voor 65 p/m een 8192/1024 verbinding.
@Home gaat op deze manier nog meer klanten wegjagen door minder te leveren dan veel ADSL top-abbo's en er wel meer voor te vragen.
Bij T@H lees ik nu ook dat blijkbaar @Home opeens een cap heeft geplaatst voor iedereen, op 2560 kbps (320 kilobyte/sec). En inderdaad, haal ik normaal gesproken rond dit tijdstip altijd rond de 450 kilobyte/sec, ik kom nu niet hoger dan die 320 kilobyte/sec.
Wat een k*tzooi bij @Home. Zoals al eerder gezegd hier, @Home levert steeds minder voor steeds meer geld - terwijl je bij ADSL steeds meer krijgt voor steeds minder geld.
[
Voor 24% gewijzigd door
Wildfire op 26-09-2003 13:31
]