[Cartoon Sequence 2] Life On Zenox

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 2.429 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

Lex_van_H schreef op 23 October 2003 @ 20:41:
PS ik vond die v2 van zeekoe wel wat hebben. Vrees dat de capo's vooral het doorzetten van het Splock idee niet waardeerden??
Volgens mij was dat v1...
FlashAddict>ik moet leren lezen... het idee van v2 was dat nyx opeens weer terug dacht aan zn hallucinatie en dat hij toen wist dat hij dat woodchuckverhaal moest zeggen (hoe die arilaan daarop zou reageren mocht de volgende uitvinden).
En DarkX, hoe doe je dat met je avatar? Die verandert steeds...

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018
zeekoe> Random icoon dmv een php script. Heb ik ergens geript, search eens hoe het werkt.

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
<?
Header("Content-type: image/gif");
Header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate");
srand((double)microtime()*1000000);
$nr = rand(1, 24);
$fn=fopen("$nr.gif","r"); 
fpassthru($fn);

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ben nu zo goed als klaar, alleen m'n font schijnt totaal onleesbaar te zijn. Toch even dat ene font uit de startpost pakken.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Sgiet op man :P

Zit al de hele avond m'n neus leeg te vervelen.
Ik wacht met smart op de mooie creatie van inquestos.

* chemmie hoopt stiekum op een leuk voortbrei-vervolg
Vreemde zin :? :)

@Hieronder:
Dacht ik wel, was ook meer een algemene 'sgiet op' ;)
Ben wel weer benieuwd.

[ Voor 22% gewijzigd door chemmie op 27-10-2003 22:35 ]

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
cHeMMiE schreef op 27 oktober 2003 @ 22:07:
Sgiet op man :P

Zit al de hele avond m'n neus leeg te vervelen.
Ik wacht met smart op de mooie creatie van inquestos.

* chemmie hoopt stiekum op een leuk voortbrei-vervolg
Vreemde zin :? :)
Ben allang klaar hoor, maar heb nog geen mail terug gehad van Darkx en kornuiten :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 16:40:
Nog wat fanart :Y)

"Wat mijn zonnebril had moeten zijn"
[afbeelding]

"iZenox"
[afbeelding]

Origineel iZenox:
[afbeelding]
Mag ik aanraden het ding te renamen naar de iNox, klinkt wat lekkerder, en heeft dan wat meer samenhang met de originele naam van dat ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 23:19:
[...]

Mag ik aanraden het ding te renamen naar de iNox, klinkt wat lekkerder, en heeft dan wat meer samenhang met de originele naam van dat ding...
Omdat jij het bent!

Afbeeldingslocatie: http://web.macosx.nl/~aracon/crap/aracon_zenox_iNox.jpg

iZen was ook leuk geweest bedenk ik me net, tenminste ik herinner me iets als de Creative Zen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Hmm, dit klinkt weer redelijk als een bepaald soepmerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Sorry dat het een beetje langer duurde dan verwacht (tja, ik moet toch ook slapen en naar school :) ), maar hier zijn ze dan eindelijk. Hoop dat ze een beetje bevallen :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/cartoon_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/cartoon_02.jpg

Chemmie ga je gang zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/13532/full.gif

FF snel een plaatje gemaakt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 11:52
inquestos schreef op 28 October 2003 @ 14:50:
Sorry dat het een beetje langer duurde dan verwacht (tja, ik moet toch ook slapen en naar school :) ), maar hier zijn ze dan eindelijk. Hoop dat ze een beetje bevallen :)

[afbeelding]
[afbeelding]

Chemmie ga je gang zou ik zeggen.
Ahh...zeer leuk gedaan! Wat is er ook altijd met die Arilianen die willen altijd iets vertellen, maar doen dat vooral niet!! ;)

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Masterlijk! :)
Ook DX; leuk uitgevoerd.

Ik ga ffies me pa z'n internet fixen (sloop0rt :P ) en dan begin ik.

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
ha! spannend weer... en wat gaat de volgende hiervan maken...?
geweldig! (to all, maar k wil t hier ni teveel volspammen ;))

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
rashmatash schreef op 28 October 2003 @ 16:28:
[...]

Ahh...zeer leuk gedaan! Wat is er ook altijd met die Arilianen die willen altijd iets vertellen, maar doen dat vooral niet!! ;)
Dat dacht ik ook :) Lex_van_H dacht er makkelijk van af te komen door z'n brein door een koffiekop te laten vermorzelen, maar ik ben nog altijd nieuwsgierig wat ie nou te vertellen heeft :) Zadel ik Chemmie lekker mee op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

En bedankt :P
Ben druk aan het breinwaaien wat ik nou toch weer ervan moet breien.

* chemmie trekt de wacom alvast aan
*vrot*

U hoort van mij :P

(edit)
Zo...script is op papier geschetst. Volgens mij wel een goed vervolg.
Ik zal het even inscannen en richting de gestapo ;) capo's sturen voor het geval dat en uitwerken.

(edit2)
En het eerste (eigenlijk 2e dus :P ) plaatje is af.
Hopen dat de verhaallijn niet afgekeurd wordt, kan ik weer opnieuw beginnen :X :+

(edit3)
En het tweede (wat dus weer eigenlijk de eerste is) plaatje ook.

Verwarrend wordt dit zeg :)

[ Voor 77% gewijzigd door chemmie op 28-10-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij wordt de verhaallijn een beetje heeeeel er wazig enzo :P maar wel vette stijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 12:45
* IFASS gaat eens kijken of hij wat leuke 3D fan-art kan maken

wips komen eraan als ik ze heb

@ iedereen: ziet er leuk uit! (khou van dit topic :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 19:21:
volgens mij wordt de verhaallijn een beetje heeeeel er wazig enzo :P maar wel vette stijl :)
Hehe, juist niet :P . Het verhaal vraagt er gewoon, en als je dat negeert leest het helemaal raar. Lees de cartoon nog maar 'ns door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

AERGH! :X

Ben ik aan het laatste plaatje bezig, verkl**t ik m'n Groptr in ene.
Kan ik weer opnieuw beginnen aan dat beest :'(

Goed, opnieuw tekenen duur niet zo lang. Maar ik ga eerst eten, barst van de honger :9

Plaatjes are coming ;)

edit:
Woei! Klaar :), mailtje is verstuurd

[ Voor 13% gewijzigd door chemmie op 29-10-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Posteeeeh!
Kee dan! :+

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/farmer-mailbox/Pics/GoT_CS2/Plaatje1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/farmer-mailbox/Pics/GoT_CS2/Plaatje2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/farmer-mailbox/Pics/GoT_CS2/Plaatje3.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

grappige plaatjes hoor, ken je wel aardig
the photo girl:)

edit:
Dat was mijn vriendinnetje, d'r pc stond nog onder mij ingelogd :+ Eerst maar verholpen, kan tot vreemde dingen leiden :)

[ Voor 56% gewijzigd door chemmie op 30-10-2003 13:08 . Reden: :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodewijkvdb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Geweldig!
Vooral die Space Invaders _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

cHeMMiE schreef op 30 oktober 2003 @ 13:03:
grappige plaatjes hoor, ken je wel aardig
the photo girl:)
hehe ik dacht toch even dat je schizzo geworden was :P

Maar erg goed :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
offtopic:
[betwetermodus]als je schizo bent hoor je stemmen, jij bedoeld meervoudige persoonlijkheid.. zowat iedereen noemt dat schizofreen, ik ook tot voor kort, maar dat hou je niet lang vol als de zus van je vriendin ervoor geleerd heeft en zegt dat het fout is :P niet dat t me echt wat uitmaakt, maar gewoon even ter info :)[/betwetermodus]

ontopic wil ik ook nog even reageren dat ik die space-invaders echt een geweldige vondst is! heerlijke droge humor!

[ Voor 15% gewijzigd door Punksmurf op 31-10-2003 17:06 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
offtopic:
Hehe, daar heb je heeelemaal gelijk in wat je zegt, maar schizo klinkt veel leuker dan MPD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Droog?! Mwah, ik had net Monty Python - Life of Brian zitten kijken...
Kan het daaraan gelegen hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
_o_ Monty Python _o_

Ik heb net die sketch met "The world's Funniest Joke" zitten kijken, die is echt stoer 8)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Gaat dit topic gewoon doodbloeden qua fanart oa. of zijn de vakanties gewoon afgelopen? :)

Ik moet gewoon extra handelingen ondernemen om hier te komen, das een slechte zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
drf4 heeft niet gereageerd, dat is ook het probleem. Beurt is nu aan Dark Blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cHeMMiE schreef op 01 november 2003 @ 19:19:
Gaat dit topic gewoon doodbloeden qua fanart oa. of zijn de vakanties gewoon afgelopen? :)

Ik moet gewoon extra handelingen ondernemen om hier te komen, das een slechte zaak ;)
Viel me ook al op, gewoon omdat de vakanties zijn afgelopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Wegens enorm tijdgebrek en chronisch tekort aan inspiratie en dergelijke een tweede WIP-je dan maar: (klik voor groot)
Afbeeldingslocatie: http://www.prinsesje.tomaatnet.nl/inet/komopkwok.jpg
Wat zal ik er verder bijzetten ?

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
echt lief!! hoe nyx kwok bij de hand pakt, super plaat! Misschien wat sterren op de achtergrond oid, tis een beetje donker zo op de achtergrond. Maar verder erg subtiel gemaakt! nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

Punksmurf schreef op 31 oktober 2003 @ 17:05:
offtopic:
[betwetermodus]als je schizo bent hoor je stemmen, jij bedoeld meervoudige persoonlijkheid.. zowat iedereen noemt dat schizofreen, ik ook tot voor kort, maar dat hou je niet lang vol als de zus van je vriendin ervoor geleerd heeft en zegt dat het fout is :P niet dat t me echt wat uitmaakt, maar gewoon even ter info :)[/betwetermodus]
Mm ok, ik heb altijd geleerd dat schrizofreen zon beetje hetzelfde is als een multiplepersondisorder :P (ik geloof zelfs dat het zoiets was als 'schrizofrenie(?) is een aandoening waarbij het normale denkvermogen afgewisseld wordt met verwarring en meerdere persoonlijkheden' :P Hehe maar ach ik heb het beide dus voor ons maakt het niet uit :+

1-0 voor jou ;)

Hey DB is nu aan de beurt he? Als ze maar niet weer met zon kill-em wending komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Nee, Schizo is een of andere fout bij je input filterings systeem, waardoor er een overvloed aan signalen binnenkomt die je niet echt kunt verwerken, waardoor je in het lichtste geval nogal verward wordt, en in ergere gevallen stemmetjes en beelden hoort en ziet. A Beatiful Mind gaat bijv over een schizofreen, en eh... Me & Irene ofzo over MPD.

Prinsesje> Gaaaay ;) Nee, ziet er erg strak uit. Ik zou wel iets met de ondergrond/achtergrond doen, misschien een koele receptiehal ding van Nexus Labs tekenen, met die maffe receptioniste die vlot verzonnen heeft. En die dan een mooie achtergrondonscherpte geven zodat de aandacht bij het koppel blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Hmmjah, okay, I've made them kind of gay...volledig per ongeluk, vanzelfsprekend (idee voor zeer bizarre plotwending ? :P) Kwok heb ik enigszins te vrouwelijk getekend, but then again, you draw what you know best...

Maar bedankt voor de C&C beiden; sterren en/of een ontvangsthal (aan die baliedame waag ik me niet nog een keer!), dat gaat nog wel lukken...

Iig veel succes DarkBlue!

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wie mag er dood? :P

Nee serieus, ik moet morgen 'even' tot vijf uur naar mn werk, en daarna ga ik mooi wat plaatjes in elkaar tekenen. Ik heb de hele nacht nog om over die het plot na te denken...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
prinsesje schreef op 02 november 2003 @ 18:14:
Hmmjah, okay, I've made them kind of gay...volledig per ongeluk, vanzelfsprekend (idee voor zeer bizarre plotwending ? :P) Kwok heb ik enigszins te vrouwelijk getekend, but then again, you draw what you know best...

Maar bedankt voor de C&C beiden; sterren en/of een ontvangsthal (aan die baliedame waag ik me niet nog een keer!), dat gaat nog wel lukken...

Iig veel succes DarkBlue!
Hehehe, lees het asjeblief niet als kritiek (note the smiley), ik vond het wel stoer om na alle bikkele lelijke en weetikhet kwokennyx interpretaties een keer een wat vrouwelijkere interpretatie te zien :)

Maar die baliedame hoeft niet supermoeilijk te zijn, Zolang je achtergrondvaagheid erinhoud is het detail niet zo belangrijk :) Je vorige versie was trouwens stoer, dus ik zie het probleem niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
  • Laatst online: 02-09 23:37
hee, ik zie Nix af en toe op de BBC verschijnen, tijdens de aankondigingen kijkt ie net over t randje rechts onder (en mn vriendin zag m ook, dus t heeft niiets met schitzo te maken :9 ). ik zal m wel eens proberen capturen, maar dat zal niet meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Daaar zijn ze dannn! :P
Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/crap/zenox/image1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/crap/zenox/image2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/crap/zenox/image3.jpg

Op naar de volgende... *D
Let the Dark Cartoonist Forces lead us... 8) ;) *D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Beware of the dark side of the cartoon, young cartoonist >:)

Maar ziet er strak uit, lichtjes en uitlaatpijp zijn leuke details. Ik zal de volgende mailen dat ie aan de beurt is :)

Heidi, I am your fa.. eh... dictator 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

DarkX schreef op 04 november 2003 @ 01:21:

Heidi, I am your fa.. eh... dictator 8)
But what about the Emperor?

*D

Thnx voor de comments! Nou je het zegt Rens, ik ga nog denken dat als jij er nu een stuk aan vast tekent, je de overgang minder goed zult kunnen zien, tenzij je natuurlijk in vectorstijl gaat tekenen... ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Dark Blue op 04-11-2003 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

woei ziet er goed uit DB! :) Zal mij benieuwen welke evilheid er schuilt onder de pas-geverfde voorbijganger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Mooie vervolg plaatjes dark blue! Dit gaat weer de spannende kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice going DB! weer een net vervolg aan de plaatjes.... denk dat ik zo alles nog maar weer even overkijk... beetje kwijlen over de kwaliteit van deze strip... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardaap
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-12-2024
Even topic omhoog schoppen :)

Mooie plaatjes DB!!

I'm a LAMER and i'm proud 2 be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Even een update: de eerste cycle is voorbij, en omdat het verhaal netjes loopt gaan we voor een tweede cycle. Om te zorgen dat alles netjes en overzichtelijk blijft, en om te zorgen dat dadelijk bij 1000 posts niet halverwege een slot op het topic komt, doen we de doorstart in een nieuw topic. We zijn nu bezig met hoe we het gaan aanpakken en of er geen kleine wijzigingen komen oid. Gewoon een kleine evaluatie halverwege. Ook willen we kijken of we kunnen inventariseren wie nog actief is, misschien zelfs een korte periode waarin nieuwe cartoonisten in kunnen schrijven (hoewel ik daar nog sterk over twijfel, maar aan de andere kant: mensen moeten anders wel erg lang wachten als er nog mee willen doen).

Het nieuwe topic zal weer starten met mijn strip (die direct volgt op de strip van DarkBlue), met daarvoor een samenvatting van The Story So Far (of iig een interpretatie ervan). Ik hoop dit topic morgen rond te hebben, dan kunnen we verder waar we waren :)

Sorry voor dit kort opondhoud, alvast bedankt voor jullie eventuele begrip :)

Tip, comments e.d. mbt tot de doorstart zijn welkom natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een nieuwe korte inschrijfperiode zou ik wil op prijs stellen aangezien ik geoefend heb met mn wacom en nu eigenlijk wel wil meedoen.

ik lees dit topic elke dag ongeveer maar post niet dus je kan niet zien dat ik actief ben oid. Maar goed ik wacht in goede hoop af :)

en omdat ik niet eerder gereplied heb op de kunstwerkjes

_/-\o_ netjes !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Ik ben iig nog actief, dus count me in again :)

Een nieuwe (korte) inschrijving zou wel geinig zijn ja. Weer wat nieuwe stijlen erbij.

En korte samenvatting lijkt mij niet nodig eigenlijk. We hebben het overzicht toch? Misschien dat die in het klein (zeg maar op 600px of minder) en op wat mindere kwaliteit in de startpost verwerkt kan worden.

Zo kan iedereen ook nog zijn eigen interpretatie ervan behouden (voor zover die er is :P ).

Als ik verder nog iets bedenk laat ik het wel weten.

Tot zover mijn bijdrage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stilletjes en rechtvaardig is deze Capo ook nog aanwezig.. schooldrukte en tentamenweken hebben me wat tijd gekost, maar hopelijk kan ik er nu weer wat langer in de tekensferen blijven :D, ik ben en blijf er iig nog steeds dusse.. goan met die banoan! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Mja, persoonlijk ben ik wel voor een samenvatting, dat is EN voor nieuwe lezers makkelijk, en de cartoonisten blijven dan wat beter bij 1 verhaallijn. En eigen interpretatie is juist niet zo prettig. De toekomst is volledig vrij, maar het is wel handig als we over het verleden iig eens zijn, ook als chaosbeperkend middel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Doe maar een samenvatting en een korte nieuwe inschrijving. Deelnemers aan ronde 1 hoeven geen zonnebril meer in te sturen, nieuwe moeten dat wel ;)
Enne, de ouwe hap kan wel vast beginnen, want we zitten met een zinderende cliffhanger opgescheept :X Waarom is dat Ariliaanse schip ineens op collision course? Gaan Nyx en Kwok hun schip van Nexus labs nou nog redden met die mok of alleen hun planeet Zenox? Vinden ze een nieuwe holosplock of verdwalen ze hopeloos in het heelal? Krijgen ze eindelijk nog eens een bak koffie?? Count me in for more adventure!

[ Voor 3% gewijzigd door Lex_van_H op 06-11-2003 23:39 . Reden: Ja DarkX, idd een gruwelijke content fout ]

Weet nog steeds niks.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Kijk, daarom is er een samenvatting, de planeet heet Zenox, Nexus is dat lab :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33

crisp

Devver

Pixelated

Dark Blue: hulde! heel netjes gedaan, hiermee maak je je vorige mislukte poging dubbel en dwars goed :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.