[Cartoon Sequence 2] Life On Zenox

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 2.432 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hey wat gaaf :) ik post net in HL2 topic wat over WotW :)
Heb hier de Dubbel CD en de orginele dubbel LP nog liggen.. inclusief het grote prentenboek... Erg gaaf gedaan vlot :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

Ik heb die plaat ooit met (kunst)geschiedenis gehad, de originele dan. Ik dacht heej die ken ik :) bleek dus van de LP te zijn :). Het enige leuke daar was ook Dali zo ongeveer, ik kreeg een 4.7 :S
Erg 1337 trouwens :)
Enne ben ik gewoon na rashmatash? Ik keek altijd op pagina 5, maar die lijst klopt blijkbaar niet meer..

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkx stuur m op naar jezelf als "zonnebrillen zijn cool"-inzending, mischien mag je ook nog meedoen met de sequence 0.0

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 11:52
ha mensen, over een paar uurtjes zijn ze klaar. dan zijn ze hieronder te zien.

update1: ben nu bezig met 't laatste plaatje.

update2: hier zijn ze dan, weer eens een sinistere wending in het verhaal!

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/a.khatami-10/cs2_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/a.khatami-10/cs2_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/a.khatami-10/cs2_3.jpg

Zo wat zal de Ariliaan met de moeilijke naam met onze vrienden van plan zijn? is he after their fresh precious bodily fluids?? of is ie toch heel iets anders van plan?

Er is maar één die 't weet!

[ Voor 94% gewijzigd door rashmatash op 16-10-2003 19:13 ]

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wacht in spanning af

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Mooie stijl! en leuk gedaan! two thumbs upper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Goed man! Mooie schaduw vooral :) Mooie stijl ook.

CS'en zijn gaaf :D

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lookin good, lookin good :) het zal me echt benieuwen hoe strak het volgende pdfje gaat worden.. kwijl nu al....... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

rashmatash :: Ziet er schitterend uit zeg deze tekeningen!! De eerste afbeelding (met name dat oog) is erg mooi gemaakt, ook die schaduw uit de tweede afbeelding. Leuk dat je in de derde afbeelding die Ariliaal tentakels hebt gegeven. Ik moet meteen aan Dr. Octavius (spiderman) denken :P
edit:
Heeft zeekoe inmiddels al wat van zich laten horen

[ Voor 10% gewijzigd door Woudloper op 17-10-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 22:59:
lookin good, lookin good :) het zal me echt benieuwen hoe strak het volgende pdfje gaat worden.. kwijl nu al....... :9~
Wacht maar ik moet nog >:)

Ik hoop maar dat m'n plaatjes een beetje met die kwaliteit die hier staat mee kunnen. :/

Woei, alweer mooi.

en weer een stapje dichter bij aan-de-beurt

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

maar tips zijn altijd welkom hoor, maar even goede vrienden na je kritiek
ik heb het geloof ik al eens gezegd, maar als je iets prutswerk vind kom dan alsjeblieft met opmerkingen die iemand verder helpen en niet met opmerkingen die iemand de grond in trappen omdat jij toevallig wel hebt uitgevonden hoe iets in fotosjop moet.

Tips dus: welnu, lees nog eens mijn minitutorial over shading, het figuur is een beetje kaal zo. Die boompjes hadden ook wel een stuk strakker gekunt, desnoods had je er foto's van ingezet van echte bomen. En dan natuurlijk even letten op de belichting van de bomen en de figuur.

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cHeMMiE schreef op 16 October 2003 @ 23:03:
[...]

Wacht maar ik moet nog >:)

Ik hoop maar dat m'n plaatjes een beetje met die kwaliteit die hier staat mee kunnen. :/

Woei, alweer mooi.

en weer een stapje dichter bij aan-de-beurt
tja, je zult je best moeten doen :) maar dat doet iedereen, dus dat zal ook best wel goedkomen... je bent niet voor niets toegevoegd aan de lijst....... :) dus je zal vast wel meekunnen.. komt goed.. lekker klooien, en mooie plaatjes maken.. daar zijn we hier toch immers allemaal voor.. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

heuh? die plaatjes stonder er gister nog niet (toch?) nah, in ieder geval ziet het er weer prima uit :)

Die laatste doet me denken aan Urotjikidoji, legends of de overfeind (of kijkt hier niemand manga?) maar daar waren het penissen en geen tentakels

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Wat kijk jij dan voor manga (hentai toch?) ? :D

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vette sjit, alleen nog even de het bovenste plaatje van het oog spiegelen :P

en ik had me voorgesteld dat nyx en kwok opgesloten waren en dat de deur openging en vandaar de vette belichting van de zijkant en dat ze dan naar de grote qrorp werden gebracht en die ging ze toespreken!

maareh, eveneens vette sjit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Senzuboon schreef op 17 October 2003 @ 15:32:
Wat kijk jij dan voor manga (hentai toch?) ? :D
ook, ik kijk uitsluitend naar gore manga natuurlijk

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 19:53:
vette sjit, alleen nog even de het bovenste plaatje van het oog spiegelen :P

en ik had me voorgesteld dat nyx en kwok opgesloten waren en dat de deur openging en vandaar de vette belichting van de zijkant en dat ze dan naar de grote qrorp werden gebracht en die ging ze toespreken!

maareh, eveneens vette sjit ;)
Ah ja da's waar ook, maar ja ik had even te weinig imaginatie om een nieuwe ruimte te bedenken. Iig bedankt voor de complimenten. :)
XangadiX schreef op 17 October 2003 @ 21:15:
[...]

ook, ik kijk uitsluitend naar gore manga natuurlijk
hmm...kan ook een insprerende werking hebben idd.

[ Voor 30% gewijzigd door rashmatash op 18-10-2003 00:37 ]

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:58

BaRF

bijna kerst

heel strak die plaatjes! :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

Ow... nu ben ik... moet ik die moeilijke splok helemaal gaan tekenen... :P
nou ja ik zie wel :)

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

zeekoe schreef op 18 oktober 2003 @ 12:08:
Ow... nu ben ik... moet ik die moeilijke splok helemaal gaan tekenen... :P
...of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
splock moet dood! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

>:) whehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

heb al een idee, eerste plaatje is bijna klaar
en dankzij BaN5Hee heb ik al een idee voor plaatje 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een hele hoop schetsen die ikvanuit mn bed teken voor ik ga slapen, maar ik ben te lam omdie in te scannen (50 schetsen a raison du 10 minuten 100% cpu load en brakke kwaliteit...)

wat een jammerheid, sommigen zijn wel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
zeekoe schreef op 18 oktober 2003 @ 16:09:
heb al een idee, eerste plaatje is bijna klaar
en dankzij BaN5Hee heb ik al een idee voor plaatje 3 :)
hehe, kom nou als we alle gevaarlijke characters meteen doodmeppen, beleven nyx en kwok nooit wat ;) trouwens dat groene beest is geen splok. kwok is stupid en ziet een splok in zijn silhouet.

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

Hmm... dat denk jij ;)
Waarschuwing: *ik ZEI toch dat ik niet kon tekenen ;)*

Heb nergens gelezen dat ik ze niet ook hier mag posten, dus hier zijn ze alvast:
Afbeeldingslocatie: http://www.homepages.hetnet.nl/~ckoe/c1.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.homepages.hetnet.nl/~ckoe/c2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.homepages.hetnet.nl/~ckoe/c3.gif

shaden enzo moet nog, maar daar heb ik waarschijnlijk geen tijd meer voor tot de deadline, heb gevraagd of dat later ook mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Zoo flauw :D Zee }:O
Echt grappig aan de andere kant om het zo te tekenen ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ok ik vat even niet waarom splock(?) ineens explodeerd maar zal wel aan dat pakketje in hem liggen ofzo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
uhmm...leuk...overnieuw?

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08-2020
Ik ben er ook weer eens :) ... wat is er met de missie naar het koffiemok gebeurt? Is dat helemaal verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeekoe schreef op 18 October 2003 @ 18:44:
Hmm... dat denk jij ;)
Waarschuwing: *ik ZEI toch dat ik niet kon tekenen ;)*

Heb nergens gelezen dat ik ze niet ook hier mag posten, dus hier zijn ze alvast:

shaden enzo moet nog, maar daar heb ik waarschijnlijk geen tijd meer voor tot de deadline, heb gevraagd of dat later ook mocht.
eeuhm, capo'tje ezchaoz meldt zich... en na het lezen van het volgende quote ik uit de regels van de startpagina
De afbeelding(en) moet(en) 300x300 pixels groot zijn, dan zijn ze goed samen te vatten op de site. Stuur je plaatjes naar Capos. Hierna zullen de capo's ASAP bekijken of de strip in de verhaallijn past, waarna de volgende op de lijst een e-mail krijgt dat hij aan de beurt is. Wanneer je een snelle beoordeling wilt kun je voordat je aan de tekening begint een schets of script sturen zodat we de continuiteit alvast kunnen beoordelen. Is deze goed, en zijn je tekeningen van dezelfde kwaliteit als je inschrijving, dan kan hij in principe zo geplaatst worden. Word je strip niet goedgekeurd krijg je eenmalig nog een kans.
ik kan niet echt uit je post halen dat je toestemming hebt gehad van DarkX, Ban5hee of mij om je plaatjes te posten... bedoel dit btw niet lullig ofzo, maar zo heeft dit voor iedereen tot nog toe geteld.. daarom duurde het soms wel even voor er plaatjes online komen... :9

ik ga me nog even beraden over je plaatjes met de collega Bans en baas DarkX.. ik weet verder niet of je van hen een "go" hebt gehad, maar de reply's van de lezers na je post zijn niet helemaal positief.. dus dat is de reden waarom... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

zo, ik kan ook weer online zijn...
allereerst: sorry... :/
ik ben idd een beetje overhaast geweest. Ik dacht trouwens dat dat 'geplaatst worden' sloeg op het geplaatst worden in de strip.. maar dat ging dus over het forum. :z
BaN5Hee vond het bloederig en dacht dat er straks een 18+ sticker op het album moest, maar van hem mochten ze gepost worden.
Plaatje 3 is achteraf wat te vol, dus ik denk dat ik 2 naar 1 wil verplaatsen, dan plaatje 2 = BOEM, en dan 3 zonder boem. Maar ik wacht deze keer maar eerst af tot ik reacties van jullie heb.

[ Voor 22% gewijzigd door zeekoe op 19-10-2003 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

BaRF schreef op 18 oktober 2003 @ 22:38:
ok ik vat even niet waarom splock(?) ineens explodeerd maar zal wel aan dat pakketje in hem liggen ofzo? :D
Heb ik niet eens over nagedacht, hij ontploft gewoon... het leek me niet zo erg om er niet bij te zeggen waarom dat gebeurt
PatrickPietens: Misschien zit er wel een mok in het grijze doosje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Ehhh, ik ben dus aan de beurt (wacht braaf op bericht van de capo's) ennehhh de recente opmerkingen over de ontwikkeling van de plot fietsen dus dwars door mijn ideeën heen :( maar daar ga ik me niets van aantrekken :P

Edit: ik heb al wat schetsjes gekrabbeld. Valt niet mee om zo'n bocht in het verhaal in een paar regels dialoog te prutsen |:( Nu a.u.b. niet meer te veel in de plot van de laatse inzendig veranderen.....

[ Voor 34% gewijzigd door Lex_van_H op 19-10-2003 13:52 ]

Weet nog steeds niks.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
ik vind dus wel dat de plot moet veranderen, want zo gooi je weer een gat in het verhaal waar geen touw meer aan vast te knopen valt. dus mijn 'negatieve' reactie was niet om de tekenstijl, maar om de plotwending.

[ Voor 14% gewijzigd door rashmatash op 19-10-2003 17:43 ]

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

in zo'n grijze doos kan van alles zitten, dus je kunt alle kanten op...
dat was mijn idee tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018
Eigenlijk kan ik me hierin wel bij Rashmatash voegen: d'r zitten ongeveer 3 plottwists in 3 plaatjes, dit gaat erg richting een stickman achtig verhaal. De tekeningen vind ik niet indrukwekkend, maar gaan wel an sich, maar ik vind de chaos die je achterlaat niet echt ideaal. * DarkX is nog even in discussie met capo's. Lex> standby tot er een uitslag is :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? eerst ontdoet die gast zich van zijn "skin", blijkt er spock in te zitten die daarna ontploft (waarom in helemelsnaam?) en een doos achterlaat ,.. heel verwarrend imho. En een beetje een dompertje qua teken-kwaliteit vind ik na die schitterende plaatjes ervoor.

kortom: verhaallijn beetje boel in de soep, en dat er misschien een mok in die doos zit vind ik al helemaal ongeloofwaardig.

/me stemt voor overslaan effe w88 :P

offtopic:
:X of moet ik mijn mond houden?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 17:32:

/me stemt voor overslaan :P

offtopic:
:X of moet ik mijn mond houden?
lol, mond houden hoeft niet, maar we zijn druk aan het overleggen wat we nu gaan doen... dus gooi de topic maar niet vol met meningen want daar zijn de Mod's verder ook niet blij mee... we komen snel met het verlossende antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

hmm... misschien moet ik alleen het ritsgedeelte uitwerken (eerste plaatje), om het aantal plotwendingen te beperken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

OK, ik ben standby whatever happens...

[ Voor 81% gewijzigd door Lex_van_H op 19-10-2003 23:07 . Reden: gezeur weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, zo werkt dat nu eenmaal, dat weet je voor je er aan mee doet, dus niet zo zeuren hoor. Het moet gewoon goed verlopen, dat is in de laatste sequence zo afgesproken, omdat toen is gebleken dat het anders een chaos wordt. Wat heb je aan capo's als ze alles gewoon goedkeuren, ondanks de kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
Ik wil graag ook mening nog even kwijt. Qua tekenstijl vind ik niet erg hoe het eruit ziet, als het verhaal maar origineel en sterk genoeg is, en daar laat zeekoe enkele steekjes vallen. Ik dnek dat je het helemaal moet overnieuw doen, immers het ritsverhaal is ook erg ver gezocht en ligt totaal niet in het verlengde van de verhaallijn die eerst werd gevolgd. En de grijze box is zovaak al gedaan, ik vind het erg simpel bedacht. Op deze manier kan de volgende tekenaar alles bedenken wat erin zit, waardoor het verhaal weer ene compleet andere wending neemt.

En ik zit nog steeds met de koffiemok in mijn maag. Ik heb destijds een avontuur bedacht, maar die is nu helemaal uit het oog verloren. De mok vloog de ruimte in en zweeft nu al enkele plaatjes daar :D Een leuk idee is bv. om een meanwhile scene in te lassen dat je de koffiemok op een planeet ziet liggen met allemaal vreemde aliens eromheen. Op deze manier word de lezer er weer aan herinnert dat het avontuur daarom draait, en kan je ook nog iets geinigs hiervoor bedenken ... Nou zie maar, maar iedereen moet gewoon wel het avontuur in het achterhoofd houden, want die waren we al een beetje kwijt, en met het laatste deel helemaal ...

anywayz, ik moet naar mijn werk! Capo´s succes met beslissen... latttttteeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit heel moeilijk. Aan de ene kant moet je idd het plot in de gaten houden dat het logisch blijft. Aan de andere kant moet je er ook weer niet zo strak aan vast houden dat de andere tekenaars niks meer hoeven/kunnen bedenken, want dan gaat het principe van de cartoonsequence de deur uit. Ik denk persoonlijk dat we te veel de plot willen controleren op het moment.

Hoewel ik in het geval van Zeekoe er voor ben het overnieuw te doen, want het is gewoon niet duidelijk genoeg. Over tekenstijl d8 ik zouden we hier niet beginnen, staat toch in de regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
  • Laatst online: 02-09 23:37
Zeg!! DarkX & Capo's..Dit kan echt niet hoor. Jullie zijn nu al 17uur aan t vergaderen, en ondertussen geeft iedereen maar zn mening, Leuk voor zeekoe hoor (die doet ook maar zn best) . Beslis eens iets :(

@PatrickPietens: Die mok is niet van jouw hoor, iedereen bedenkt wel hoe 'zijn' strippie verder zou moeten, maja, 'you're just an other brick in the wall' ;)
Aan de andere kant is t wel een element van t verhaal, dus ergens (op de laatste pagina misschien?) zou hetr wel terug moeten komen. 'Ondertussen' is ook wel een goed idee, om het verhaal wat minder lineair te maken, maar dan moeten die 2 lijnen ook ooit wel weer samen komen.

[ Voor 53% gewijzigd door Rapzar op 20-10-2003 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
@Rapzar: Ik heb het mok niet bedacxht, en ik heb ook niet bedacht dat de twee personages op avontuur gingen. Ik heb ze alleen een doel gegeven in hun avontuur, echter is dit doel al een tijdje uit het oog verloren. Ik zeg ook niet dat er andere dingen mogen gebeuren, maar zoals nu zitten we al enkele strips te kloten met die Adrilliaan, dat word te langdraderig vind ik zelf. Er moet weer iets nieuws gebeuren (en dan niet wat zeekoe heeft bedacht). Iedereen moet wel zijn eigen ding doen, maar de verhaallijn moet wel in het oog worden gehouden. Ik vond dat in het begin erg goed gaan, maar na mijn mening word de strip minder en neigt het naar Stickman waar op den duur ook geen touw meer an vast te knopen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Rapzar> Naja, Gisteravond is er een mail uitgegaan van mij naar de capo's, en ik wil een reactie van beide daarover. Die kreeg ik op dat moment niet, en sindsdien ben ik niet meer online geweest. Sneller kan ik niet reageren in dit geval, sorry. Get a life ofzo :{

Inmiddels is er wel reactie van beiden, en die is negatief. We laten de strip liever niet toe tussen de rest. Regelementair heeft zeekoe nu nog een kans om een nieuwe strip te maken. Let daarbij op een logischer verhaal en geef wat meer aandacht aan je tekeningen. Probeer niet de meeste plottwists te krijgen, maar probeer verder te gaan met waar we waren. Lees desnoods alles nog een keer door. Mocht je geen interessen hebben om een nieuwe strip te maken, meld dit dan ASAP.

/me Het kan trouwens nog best een keer voorkomen dat er een strip komt waar we over twijfelen, en om niemand tegen het hoofd te stoten wil ik daar met alle drie de capo's over gesproken hebben.

Mensen hebben allemaal een eigen leven, dus het kan een dagje duren voor je iedereen op 1 lijn hebt, sorry. Hierbij mijn verzoek om dan niet allemaal in het topic te gaan ruzien, maar om rustig de beslissing af te wachten.

Wij (de capo's) zijn allemaal oud en wijs genoeg om te kijken of de regels goed toegepast zijn. Hou het topic schoon :)

Bij voorbaat dank.
*

[ Voor 30% gewijzigd door DarkX op 20-10-2003 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

Hoi, ben ik weer.
Ik snap nu ook heel erg goed waarom ik die plaatjes NIET had moeten posten. :X
Ik ga nadenken over een nieuwe strip en over 1 a 2 uur zeg ik of ik wat heb kunnen verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

Ik heb een idee gekregen. Ik ga het proberen te tekenen, misschien is het weer te bizar, maar ik denk dat het deze keer wel gaat. 'Thuis' heb ik geen internet dus als ik morgen weer op school ben post ik de boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Je kunt evt je script/idee naar capo's mailen, dan heb je zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

zeekoe schreef op 20 oktober 2003 @ 18:32:
misschien is het weer te bizar.
lemme guess: op het moment dat kwok 'splock' roept, scheurt de grond open en komt er een gigantisch leger van 6 benige rupsen in beeld die, allemaal met dezelfde bril op, heel hard 'hi ha koffiemok' gaan roepen, en juist, juist op dat moment schiet er een bliksemfilts door de lucht en blijkt het de 1 op 1 reincarnatie te zijn van de grootvader van Nyx die toevallig in de buurt was en terwijl hij willekeurige lichaamsdelen verliest zingen de rupsen het volkslied van Edula, de 2e maan van Diabogi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

BaRF schreef op 20 October 2003 @ 18:52:
[...]

lemme guess: op het moment dat kwok 'splock' roept, scheurt de grond open en komt er een gigantisch leger van 6 benige rupsen in beeld die, allemaal met dezelfde bril op, heel hard 'hi ha koffiemok' gaan roepen, en juist, juist op dat moment schiet er een bliksemfilts door de lucht en blijkt het de 1 op 1 reincarnatie te zijn van de grootvader van Nyx die toevallig in de buurt was en terwijl hij willekeurige lichaamsdelen verliest zingen de rupsen het volkslied van Edula, de 2e maan van Diabogi.
NEEEE, gaat er al weer iemand met m'n plot-idee aan de haal voor ik goed en wel een plaatje heb kunnen maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

Gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Lex_van_H schreef op 20 oktober 2003 @ 19:05:
[...]

NEEEE, gaat er al weer iemand met m'n plot-idee aan de haal voor ik goed en wel een plaatje heb kunnen maken :X
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

en zeekoe, heb je al goedkeuring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, ik wil de nieuwe zeekoe pix wel es zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Hij heeft pas 1 plaatje gemailed hoor.

Maar misschien dat dit helpt, een samenvatting :)
Tijdens een saaie regenachtige avond besluiten onze helden Kwok en Nyx op avontuur te gaan. Via het obscure bedrijf Nexus Labs huren ze een ruimteschip, de Nexus 5000, en trekken ze het weide universum in. Door hun eigen onhandigheid raakt de scheepscomputer, de Holo-Splock, overspannen. Hij stelt een collision course met de planeet Blaap in, die alleen te cancellen is met een koffiemok. De enige koffiemok verdwijnt echter door een raam de ruimte in.

Ze ontsnappen met een reddingscapsule, maar worden door een Ariliaanse sterrenkruiser opgepikt. Deze verdoofd Nyx, en gooit beide in een cel. Door de verdoving krijgt Nyx visioenen van redding, die niet nader verklaard worden. Ze krijgen een audientie bij de Groptr, die vervolgend morphed naar een soort Superariliaan.
Trouwens, de bij RashMatash zat ook al een redelijke glitch in het verhaal :) Ze worden naar de groptr gebracht, en dan liggen ze weer in hun cell en is de groptr ineens gehulkt? :) Beetje wazig. Daarom moeten we het verhaal ff op spoort krijgen, ik ga trachten ff met zeekoe te babbelen over hoe we iig zijn strip het beste eraan kunnen lijmen. Zijn script voor de volgende plaatjes is weer nogal maf :)

[ Voor 3% gewijzigd door DarkX op 21-10-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

DarkX schreef op 21 oktober 2003 @ 14:41:
Zijn script voor de volgende plaatjes is weer nogal maf :)
Ik kan niet wachten :+

Mooie samenvatting btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
hahahaha, die zeekoe, die jongen zit teveel met zijn handjes aan de verdovende middelen :) of doen we dat allemaal ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

Ja tuurlijk, ben vet verdoofd altijd :)
Heb de plaatjes net verstuurd btw, ikke wacht af...
Heb aardig wat gejat, maar beter goed gejat dan slecht getekend zeggen ze O-)

[ Voor 31% gewijzigd door zeekoe op 22-10-2003 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat fanart... Ik hoop dat het niet al te slecht is :)
Origineel: http://upload.petuhr.nl/upload/56361795.jpg

Afbeeldingslocatie: http://upload.petuhr.nl/upload/26052521.jpg

edit:
Idd, die figuren heb ik niet zelf getekend. Als dat wel moet, sorry maar dat heb ik nergens gelezen. Maar ik snap wel dat het gewoon beter is als je ze zelf maakt.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Hmmmmm. Ik heb toch STERK het idee dat die plaatjes gecopypaste zijn.

Zeekoe's tweede kans is unaniem door ons afgekeurd, en de beurt is nu aan Lex_v_H. Succes!

[ Voor 41% gewijzigd door DarkX op 22-10-2003 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Laatst online: 22:39
Niet getreurd Zeekoe, je hebt in je wel erg korte carrière wel een hele grote schare trouwe fans opgebouwd. :P

Hoe gaat het verder met onze helden? Kan Lex_v_H de prestatiedruk aan na deze ontwikkelingen? U leest het allemaal in de volgende "Life On Zenox" episode. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik snap niet waarom jullie Muzzie16 zo zitten af te zeiken, ik vind zijn stijl juist geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Nikel schreef op 22 October 2003 @ 23:49:
Ik snap niet waarom jullie Muzzie16 zo zitten af te zeiken, ik vind zijn stijl juist geniaal.
Die heeft in heel oktober nog maar één post (op de 4e, een paar honderd posts terug) en in september heeft 'ie ook best een paar goeie reakties gehad - dus leg eens uit? Verkeerde topic, verkeerde bladzijde of iets te empathiek? Of toch iets anders :? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rataplan op 23-10-2003 00:48 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

phYzar schreef op 22 October 2003 @ 20:53:
Niet getreurd Zeekoe, je hebt in je wel erg korte carrière wel een hele grote schare trouwe fans opgebouwd. :P
Hmm... hoe bedoel je dat? Of is fans ironisch bedoeld?
Vin het wel jammer... :|
Maar de capo's hadden ook wel een beetje gelijk denk ik... mijn inspiratie was een beetje op enzo.
Mag ik de plaatjes nu trouwens wel posten?
Iig succes Lex! Hopelijk lukt het jou wel :)

* zeekoe vraagt zich nu af... heten mijn tekeningen nu officieel 'fanart'? :P

[ Voor 21% gewijzigd door zeekoe op 23-10-2003 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

zeekoe schreef op 23 oktober 2003 @ 11:27:
[...]

Hmm... hoe bedoel je dat? Of is fans ironisch bedoeld?
Vin het wel jammer... :|
Maar de capo's hadden ook wel een beetje gelijk denk ik... mijn inspiratie was een beetje op enzo.
Mag ik de plaatjes nu trouwens wel posten?
Iig succes Lex! Hopelijk lukt het jou wel :)

* zeekoe vraagt zich nu af... heten mijn tekeningen nu officieel 'fanart'? :P
als je het niet erg vind wil ik ze wel zien! :D ik vond de tekeningen an sich wel geweldig, alleen niet in samenhang met de sequence :) dus fanart zou wel kunnen vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

Dit is v2. Heb nog geen bericht gekregen dat ik de plaatjes mag posten, dus post ik de link :)
http://home.hetnet.nl/~ckoe/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

zeekoe schreef op 23 oktober 2003 @ 13:03:
Dit is v2. Heb nog geen bericht gekregen dat ik de plaatjes mag posten, dus post ik de link :)
http://home.hetnet.nl/~ckoe/
gaat weer heerlijk ver _o_

[ Voor 31% gewijzigd door BaRF op 23-10-2003 13:48 . Reden: stomme smily verandering :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
Hahaha, die zeekoe, geweldig allemaal! Ik ben echt groot fan van je geworden, alleen snap ik van v2.0 echt helemaal niks ... misschien dat je het kan uitleggen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Ugh, weet een namechange? Begrijp er geen hol meer van zo 8)7

Maar ik begrijp dat jij PatrickPietens was? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
correct, mijn onderschift luidt ook : AKA (Also Known As :P ) PatrickPietens ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Ja, maar je kon toch een wannabe zijn :?

Hoewel het mij ontgaat wie er in godsnaam jou zou willen zijn, mgoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

FlashAddict> die v2 is omdat dit de tweede poging is.. :)

[ Voor 9% gewijzigd door zeekoe op 23-10-2003 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHAHA vette shit zeekoe!! Het lijkt wel gummbah :D :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik vond het eigenlijke wel een leuke wending die Zeekoe deed, maar ik ben ook een beetje vreem misschien? We moeten de cartoonsequence wel weer op de rails krijgen, gaat de laatste tijd beetje moeilijk...

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

OK, mijn schetsjes liggen in de postbussen van de capo's. Ik wacht even af hoe ze de voortgang van de plot vinden voordat ik de zaak afmaak. Hopelijk zijn ze niet bezig een life te getten, maar gewoon online...

PS ik vond die v2 van zeekoe wel wat hebben. Vrees dat de capo's vooral het doorzetten van het Splock idee niet waardeerden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Nouja, wat zeker niet weinig meespeelde aan de v2 was, buiten dat de wending nog redelijk onduidelijk is, dat er uiteindelijk maar 1 plaatje getekend is. Plaatje 3 is een kopie van plaatje 1, en plaatje 2 is voor 80% uit een andere strip gekopieerd. Beter goed gejat dan slecht getekend mag wel je leuze zijn, maar het is niet echt de bedoeling voor deze strip. Ik hoop dat dat onze beslissing een beetje duidelijk maakt :)

Lex_van_H> Ik krijg je mail net binnen, ik zal er straks eens naar kijken en kijken of ik de capos verder kan bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

en en en? :D Ben wel heel benieuwd :) Kunnen jullie niet alvast posten? >:)

[ Voor 4% gewijzigd door BaRF op 24-10-2003 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

BaRF schreef op 24 oktober 2003 @ 09:52:
en en en? :D Ben wel heel benieuwd :) Kunnen jullie niet alvast posten? >:)
Na het laatste geval beginnen we daar maar niet meer aan ;)
Ik wacht op de capo's en kan sowieso vanavond pas verder met inkleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Mensen, speelkwartiertje is weer over. Nu weer iets minder blaten en zwetsen, en wat meer ontopic reageren, anders gaat ome Crisp weer modbreken en dat is voor niemand goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

OK, het heeft even geduurd, maar hier zijn ze dan:
de nieuwe piccies!
(met goedkeuring van de great dictator himself)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/leximage1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/leximage2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/leximage3.jpg

Da's nog een hoop werk om zoiets netjes te maken. Ik had eerste gifjes gemaakt, maar die stippelen wat. Deze jpg's zijn weer wat vlekkerig. Pfff.

Hoe nu verder? Blijken de Arilianen mee te vallen? Of toch niet? Hebben ze een koffiezetter op hun kruiser? En is er een mok voor Kwok? Er is er maar één die het weet (of gaat verzinnen).....

[ Voor 10% gewijzigd door Lex_van_H op 25-10-2003 00:14 . Reden: @home weer eens down ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Mooie tekeningen & goeie verhaalontwikkeling - koehoel! Ik ben alleen bang dat we er nooit achter zullen komen wat "die maffe Ariliaan vertelde toen ik stoned was".

"Klont" - Peter de Smet-invloedje, toevallig :?

En ook leuk dat je die )(&*#@^%@homeserver d'r even tussenuit geknipt hebt ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Rataplan op 25-10-2003 00:23 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Rataplan schreef op 25 October 2003 @ 00:16:
Mooie tekeningen & goeie verhaalontwikkeling - koehoel! Ik ben alleen bang dat we er nooit achter zullen komen wat "die maffe Ariliaan vertelde toen ik stoned was".
Dat ACME corp 'on the job' was met die mok, dus redding nabij..... toch?
"Klont" - Peter de Smet-invloedje, toevallig :?
Nee, vast niet, zijn strips zitten in mijn genen verankerd. Peter de Smet rules!
Vlep, snok, HAREUH, mijn gemoed loopt vol ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Lex_van_H op 25-10-2003 00:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
cool cool cool! Echt geweldige wending weer, hahahaha .... heb echt gelachen toen ineens dat mok weer in het vehraal kwam. hhahhha, erg cool bedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
HAHA, Geweldig. Die is redding echt orgineel. _/-\o_
meteen het verhaal weer op t spoor, (en flashaddict aka PatrikPieters een zeer gelukkig man gemaakt vermoed ik ;) )

wie is Peter de Smet?

[ Voor 8% gewijzigd door Rapzar op 25-10-2003 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Rapzar schreef op 25 October 2003 @ 10:07:
HAHA, Geweldig. Die is redding echt orgineel. _/-o_
meteen het verhaal weer op t spoor, (en flashaddict aka PatrikPieters een zeer gelukkig man gemaakt vermoed ik ;) )
Ik hoop het. Maak graag mensen gelukkig ;)
offtopic:
Peter de Smet is de helaas onlangs veel te vroeg overleden tekenaar van De Generaal, de leukste Nederlands strip EVER. Meteen naar de stripwinkel of de bieb en lezen!
Als ik er alleen aan denk al. Hareuh, vrot, gargel, mijn gemoed loopt vol, gorgelend en fluitend! Ehh :o

[ Voor 6% gewijzigd door Lex_van_H op 25-10-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Inquestos, is die nog gesignaleerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
Rataplan schreef op 25 oktober 2003 @ 00:16:
Ok, ik denk dat 't zo ging ongeveer: Die maffe Ariliaan was dus een soort Ariliaanse profeet die zich uiteindelijk opofferde voor de welzijn van zijn medebuitenaardse wezens (aardse wezens hebben wel hun eiguh...). anywayz, uit 't verloop van de strip kan ik opmaken dat ie ongeveer zoiets heeft verteld: "Gij zult wachten in het donker. De macht van het Kwaad zal zich van jullie willen voeden. Maar vrees niet mijn sterveling, want wat gij zoekt, zal jou redding zijn!"

Nou ja ik ben niet goed in bijbelverhalen (zeker niet in Ariliaanse 'Second Genocide' editie) , maar daar zal 't waarschijnlijk op neer komen :) prima gedaan trouwens, Lex!

wat een vissigheid!

[ Voor 6% gewijzigd door rashmatash op 25-10-2003 14:15 ]

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 23:01
DarkX schreef op 25 October 2003 @ 13:57:
Inquestos, is die nog gesignaleerd? :)
hmm... Hoop dat ik nog wat tijd kan vinden. Had erop gerekend dat ik wat eerder aan de beurt was geweest. Ik hoop tenminste één plaatje te kunnen maken, maar ik moet 't allemaal nog zien.

Hoe moet 't eigenlijk met het verhaal. Ik zie dat het einde in zicht is (of komt er een tweede ronde??? ), dus moet 't nu langzaam ten einde lopen of niet???

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Tja, een tweede ronde vind ik an sich prima, als het verhaal logisch blijft. Dit kan met een tweede avontuur, of met een wending binnen dit verhaal. Kijk maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ik heb de sequence net eens doorgelezen, maar d'r klopt dus eigenlijk geen ruk van, vooral op het laatst niet. Maar goed, zal eens kijken of ik er iets van kan maken.....

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-12-2024

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

|:( oei oei oei!! je kent Peter de Smet niet? En je houdt van strips? ga je schamen! ;)

welnu: een stukje vaderlandse stripgeschiedenis

dan houden we dit topic ook nog educatief! (8>

aAarGhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

:'( :'(
* Rataplan wist nog niet dat 'ie dood was...

Droef. Heel droef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
ah, 'de generaal' kende ik wel (nog uit de eppo), ik wist de naam van de tekenaar niet. Ik hou ook meer van een ander soort strips (Hermann, Cosey, Loisel etc). Maar tanx anyway, leuke pagina waar je naar linkt trouwens. vanavond op mn gemakkie eens doorklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-12-2024

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Ik schrok ook ontzettend toen ik las dat hij dit jaar overleden is! Ik heb het nooit ergens gelezen of gehoord. Wel gek eigenlijk, het is volgens mij toch één van de grote striptekenaars van Nederland (geweest :'().

jammer.

aAarGhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Hmm, staat het topic niet eens meer bovenaan. Slechte zaak is dat :P
/me cHeMMiE wacht de plaatjes van Inquestos af
Dan kan ik eindelijk eens beginnen :)

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ben bezig. Het worden twee plaatjes. 1 heb ik er al af, de tweede :X ... Nu de eerste nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 27 October 2003 @ 12:06:
Ben bezig. Het worden twee plaatjes. 1 heb ik er al af, de tweede :X ... Nu de eerste nog :)
lol.. achteraan beginnen :P doe ik ook altijd.. eerst de leuke tekeningen maken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat fanart :Y)

"Wat mijn zonnebril had moeten zijn"
Afbeeldingslocatie: http://web.macosx.nl/~aracon/crap/aracon_zenox_everybodys_fre.jpg

"iZenox"
Afbeeldingslocatie: http://web.macosx.nl/~aracon/crap/aracon_zenox_iZenox.jpg

Origineel iZenox:
Afbeeldingslocatie: http://web.macosx.nl/~aracon/crap/iZenox_original_ad.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 16:42 . Reden: resize ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.