Toon posts:

[WC] Jaja waterkoeling voor MEM van Vids zijn te koop!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
EDIT> Merk op dat dit in de verkeerde TRead staat graag move naar cooling en OC please< EDIT

Was weer ff aan het surfen voor de nieuwste weetjes kom ik dit tegen....
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/prodimg/ramfx/nv30_total_300.jpg

Nice shit he! Vraag me alleen af of dit ook op een staandaard gf4 ti4200 pas :P....
BTw nog wat specs van de site van aquacomputers.de. Kost 80 Deutse pleuros :P

Mit diesen Kühler ist es möglich das DDRII-RAM der NV30-Karten des Typs 5800 mit Wasser zu kühlen.

Die Kühlkörper bestehen aus rot eloxiertem Aluminium. Der Satz besteht aus 3 Plexiglashalterungen und vier RAM-Kühlkörpern. Zusätzlich benötigt wird ein Kühler für die GPU (twinplex Deckel G, Halterung GF4). Der Kühler wird nur mit gewinkelten plug&cool Anschlüssen ausgeliefert.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 23:28 ]

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ze bedoelen de GeForce 5800FX met DDR2 geheugen maak ik op uit de tekst...

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Erg grappig maar niet voor alle kaarten dus. Als ik bijvoorbeeld kijk naar mijn GF3 ti500 dan zitten de geheugenchips vrij dicht tegen de GPU aan. Ik heb nu een waterblok op mijn GPU zitten die vrij fors is uitgevallen en ik zou dan ook problemen krijgen met het monteren van dit soort blokjes. :)

Trouwens, ik zie dat de PCB gaatjes naast de chips moet hebben voor de bevestiging? Welke kaarten hebben dit want ik ben dit nog niet eerder tegengekomen.

Edit:
Op de GF 8500FX na dan.

[ Voor 4% gewijzigd door bazs2000 op 04-09-2003 21:34 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Ja koekoek snap ook wel dat het voor een fx5800 is maar ik vraag of het p een gf4 zal passen met wat AC3 :P Want alles valt te modden niet!?!??!
Denk gewoon dat je dit op je MEM moet knalle met wat lijm/koel prutje maar wel nice... Tja en als je een fors uitgevallen GPU cooler heb... nieuwe halen...

Maar zal het niet iets zijn om zelf te maken zoiets? ( zoals de zeer bekende ati 9700 pro met die denderde mem en cpu koeling op wc in een zolderkamer is gecreaeerd waar de helft van de wereld op de kom stond???)

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

hoe durf je in een scene waar 99% van alle waterblokken van koper zijn met een ALU blok aan te komen kakken? :X
NOFI, maar ik ga het niet eens proberen :X

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

casemodderpoel schreef op 04 September 2003 @ 22:04:
hoe durf je in een scene waar 99% van alle waterblokken van koper zijn met een ALU blok aan te komen kakken? :X
NOFI, maar ik ga het niet eens proberen :X
Ja idd en bovendien is volgens mij dit al eerder voorgekomen :/

Verwijderd

linkje van de review aub
of de naam van dit product

Verwijderd

Topicstarter
WTF... is er nou mis met ALU... zolang het maar eloxiertem is ( :P )kan het absoluut geen kwaad met een combo WC met koper...

Naam produkt??? zoek ff zelf man heb de site al aangegeven. Als je niet lui was had je het antwoord allang gehad en hier netjes gepost om met je mede tweakers te delen :P

Verwijderd

move CME > DOC

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 23:27:
...
Naam produkt??? zoek ff zelf man heb de site al aangegeven. Als je niet lui was had je het antwoord allang gehad en hier netjes gepost om met je mede tweakers te delen :P
Daar gaan we mooi niet aan beginnen. Als je als topicstarter zelf al te lui bent om complete info cq. links cq. ervaringen te posten, kan je het vergeten. Dicht dus :/ , ook omdat dit al vaker voorgekomen is en er universelere (koperen!) GFX koelblokken te krijgen zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Remy op 05-09-2003 00:12 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.