Even een update:
Ik heb Betis verslagen in de 2e ronde van de UEFA cup, de thuiswedstrijd had ik onterecht met 2-0 gewonnen. Betis had legio kansen maar Gentenaar was in vorm. Ax mocht weer eens spelen van me en scoorde in de laatste 5 minuten 2 keer, waardoor ik een vrij gunstige uitgangspositie had voor de return. Die return verloor ik met 2-1, maar dat ene uitdoelpunt was dus wel genoeg om door te gaan naar de volgende ronde!
In de volgende ronde was Rangers de tegenstander: weer een sterke opponent! Uit stond ik binnen no time met 2-0 voor, waarna er ook nog een speler van hun werd uitgestuurd. In een gekke slotfase werd het uiteindelijk 4-3 voor mij, maar het was dus nog niet gespeeld. De thuiswedstrijd begon ik met een doelpunt van Govedarica na 2 minuten, wat ook de eindstand was. NEC in de vierde ronde van de UEFA cup!
De volgende tegenstander wordt Ajax, wat ik erg jammer vind. Ook al staan ze 5 punten achter mij in de competitie schat ik ze toch hoger in. Ik sta trouwens 2e, op 6 punten van koploper PSV.
Ik zit nu in de winterstop, Leboeuf is vertrokken naar L'OM (had ik voor niks aangeboden) zodat ik qua salaris weer wat speelruimte heb. Gresko en Keizer zijn inmiddels al binnen, maar we hebben nog geen wedstrijd gespeeld in de tussentijd.
Voorin heb ik een enorm luxeprobleem: Demouge is voor mij vaste keus, maar voor de overige plaats heb ik Ax, Pjanovic en Bosnjak. Ax heeft het altijd al goed gedaan, maar mag/moet nog iets meer scoren. Pjanovic begon goed, heeft toen een dipje gehad maar is nu weer helemaal terug. Bosnjak wordt voorlopig de partner van Demouge, in zijn tweede seizoen bij NEC is hij bezig om alles wat in de buurt komt van de goal tot doelpunt te promoveren. Hopelijk houdt hij dat even vast!
De toekomst ziet er rooskleurig uit: alle contracten van belangrijke spelers zijn verlengd en ontdaan van min. fee release clauses, behalve die van Cees Keizer, maar dat komt na een paar maanden spelen wel

Adu speelt de sterren van de hemel bij de reserves, maar daar blijft hij totdat hij een contract heeft kunnen tekenen, zodat hij niet al te bekend wordt. Althans, daar hoop ik op.
Verder kunnen Gentenaar, Wielaart, Wisgerhof, Leiwakabessy, Zonneveld, Keizer, Jorgensen, Demouge, Bosnjak, Ax en Pjanovic nog jaren mee

Het enige wat mij ontbreekt is een opvolger van Danny Hesp en een centrale middenvelder die het vertrek van Marquinho aan het einde van het seizoen op gaat vullen...
[
Voor 1% gewijzigd door
Sherlock op 22-10-2003 14:27
. Reden: nog 1 plaats over ipv 3 ]
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.