[PC] Championship Manager 4 - [deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.878 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Championship Manager 4:
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/blank.gif

Voorwoord:
Omdat het oudere topic al over de 1000 posts bevat, heb ik besloten om een nieuwe te openen, en hoop ermee leven in te blazen.

Het vervolg van de Championship Manager reeks is al enkele maanden geleden verschenen. En deze heet : Championship Manager 4.

Met dit spel draait het alleen maar om voetbal. Je bent een manager van je eigen gekozen club in verschillende competities/landen. Bijvoorbeeld : Spanje, Frankrijk, Engeland, Italië, Turkije, Griekenland, België maar ook Nederland.

Als je manager bent van je gekozen club, moet je proberen om je club naar te top te leiden. Je kunt spelers kopen/verkopen, huren/verhuren. En je kan spelers met een vrije transfer aan trekken en natuurlijk ook andersom -> spelers een vrije transfer te geven.

Hebben jullie nog info en/of opmerkingen kunt u hieronder terecht

Championship Manager 4 Features:

• Keyboard shortcuts
• Up to date player and team information (right up to time of release)
• Height and weight attributes, not visible in this version but used and stored
• Lots of new leagues
• Man management
• Player praise
• Reserve leagues
• Revised training module, aided by Ray Houghton
• More options in holiday mode, including setting an end date for going on holiday
• News Filters
• Block players going to international fixtures in some circumstances
• Players retiring from international duty (game generated)
• Loans with a view to permanent deal
• Payment after a set number of goals.
• Allow zero wages.
• Saving different starting XI.
• 2D Visualisation of the matches.
• Ball height represented.
• Referees and linesmen shown.
• Player celebrations shown.
• Variable time compression (full 90mins -> Highlights).
• Ability to offer players to other clubs.
• Real life elements in the negotiation of contracts (including financial restraints placed on clubs).
• Players agents (driving up demands).

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/Sport/Championship_Manager_4/ChampionshipManager4_15.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/Sport/Championship_Manager_4/ChampionshipManager4_09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/Sport/Championship_Manager_4/ChampionshipManager4_16.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/Sport/Championship_Manager_4/action_zones.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/Sport/Championship_Manager_4/transfer_list.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/Sport/Championship_Manager_4/match_pic1.jpg

Wallpaper pakket 1024x768:

Links - Downloads:

Nieuws:
Eidos en Sports Interactive hebben vandaag aangekondigd dat Championship Manager 03/04 de laatste game zal zijn die ze samen afleveren. Dit spel zal in het vierde kwartaal van dit jaar verschijnen. Daarna zal Eidos de rechten op de naam Championship Manager behouden, terwijl Sports Interactive de database en engine van deze reeks in haar bezit houdt. Eidos zal in het vervolg zelf nieuwe Championship Manager games afleveren terwijl Sports Interactive met een 'nieuwe' voetbalreeks zal komen, welke begin 2004 aangekondigd zal worden. Eidos en Sports Interactive werkten al sinds 1992 samen:

Championship Manager was created by brothers Paul and Ov Collyer in the late 1980s and first published by Domark in 1992. The brothers formed the development company Sports Interactive in 1994 and Eidos took over the publishing reins in 1995 when it acquired Domark. To date, the game has sold more than 4,000,000 copies, while the latest edition (Championship Manager 4) became the UK's fastest-selling PC game upon its launch on March 28th 2003.

Of Eidos de naam van Championship Manager in de toekomst hoog zal weten te houden is nog even afwachten. Men heeft al wel een 2004/2005 update voor Championship Manager 03/04 in de planning, maar wat er daarna gaat gebeuren is nog onduidelijk. De fans van managementgames kunnen dan ook beter de nieuwe reeks van Sports Interactive in de gaten gaan houden, en na 03/04 de Championship Manager reeks laten voor wat het is. Of zou Eidos zelf genoeg talent en kennis in huis hebben?

Overige Topics:

FAQ made by: Champy04 | Credits to: Christiano007

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 20:37 ]

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:46

Christiano007

Ich bin der champion

Je plaatjes doen het niet?
Eidos en Sports Interactive hebben vandaag aangekondigd dat Championship Manager 03/04 de laatste game zal zijn die ze samen afleveren. Dit spel zal in het vierde kwartaal van dit jaar verschijnen. Daarna zal Eidos de rechten op de naam Championship Manager behouden, terwijl Sports Interactive de database en engine van deze reeks in haar bezit houdt. Eidos zal in het vervolg zelf nieuwe Championship Manager games afleveren terwijl Sports Interactive met een 'nieuwe' voetbalreeks zal komen, welke begin 2004 aangekondigd zal worden. Eidos en Sports Interactive werkten al sinds 1992 samen:

Championship Manager was created by brothers Paul and Ov Collyer in the late 1980s and first published by Domark in 1992. The brothers formed the development company Sports Interactive in 1994 and Eidos took over the publishing reins in 1995 when it acquired Domark. To date, the game has sold more than 4,000,000 copies, while the latest edition (Championship Manager 4) became the UK's fastest-selling PC game upon its launch on March 28th 2003.

Of Eidos de naam van Championship Manager in de toekomst hoog zal weten te houden is nog even afwachten. Men heeft al wel een 2004/2005 update voor Championship Manager 03/04 in de planning, maar wat er daarna gaat gebeuren is nog onduidelijk. De fans van managementgames kunnen dan ook beter de nieuwe reeks van Sports Interactive in de gaten gaan houden, en na 03/04 de Championship Manager reeks laten voor wat het is. Of zou Eidos zelf genoeg talent en kennis in huis hebben?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Inderdaad, de kruisjes zijn niet zo interessant. Wel een interessant stuk Cristiano007.

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Sherlock

No Shit

Hmm, hier doen de plaatjes het wel.

Ben wel erg benwieuwd naar wat er gaat gebeuren als SI en Eidos inderdaad uit elkaar gaan zeg!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

geen pics hier

meteen maar ep5 downen en er tegen aan gaan ;)

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Krijg wel een zooi "groin injuries" met die balle EP5 :+
Maar tsjonge weer heerlijk verslavend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu EP5 aan het downloaden maar gaat erg traag 5kb/s ?

Zit hier ook data update in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 20:29:
ben nu EP5 aan het downloaden maar gaat erg traag 5kb/s ?

Zit hier ook data update in?
ya bij alle . ep3,4 & 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Christiano007 schreef op 04 September 2003 @ 16:32:
Je plaatjes doen het niet?

[verhaal over de toekomst van CM]
Ik denk dat je inderdaad beter bij SI kunt blijven. Want hoewel het klagen over de bugs al jaren een van de grootste activiteiten is na het uitbrengen van een nieuwe CM versie is het spel uiteraard boven alle twijfel de beste in zijn soort.
Wat eidos er mee wil gaan doen is de vraag, of ze dat kunnen lijkt me niet echt een vraag. Neen! velen zijn hen voorgegaan en velen zullen volgen.... Maar een echte bedreiging is er nooit geweest. En hoewel Eidos natuurlijk de code heeft denk ik niet dat de CMfans Eidos gaan ondersteunen zoals SI altijd ondersteund is.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Ik zie nog altijd alleen maar kruisjes? De naam zegt niets over een spel, de database en de opzet destemeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Problem Solved :), echt een top game dit!!!

[ Voor 86% gewijzigd door Operations op 15-09-2003 17:00 ]

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Hebben jullie nog goede opstellingen!? Ik ben even begonnen (opnieuw :p) maar ik krijg maar tegendoelpunten met Sparta, en scoor weer eens niet. Zelfs tegen amateurclubs heb ik maar 35% balbezit.
Toen ik 't een tijd terug veel speelde, won ik zelfs met Veendam de eredivisie (na de promotie). 't Lukt niet meer!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens een 'gewone' 4-4-2 met in ieder geval Koevermans in de spits. In ieder geval niet altijd met 'attacking' aan spelen, en probeer zoveel mogelijk met een basiselftal te spelen.

Verder is het raadzaam om wat jongens van een niveau hoger te huren die in de reserves spelen bij de top-3. Die willen ook meestal wel.

Verwijderd

Ik speel altijd mijn zelf ontwikkelde 4-2-3-1 formatie. Ben met Roda begonnen, na 3 seizoenen naar PSV overgestapt, en sinds eergisteren Real Madrid. Het gaat goed met mijn carriere :) Toen ik bij Real begon was de eis "a safe midtable position", dat verwacht je niet echt bij Real Madrid! Niks midtable...kampioen verdomme! midtable is voor watjes.

Maar goed, met onderstaande formatie heb je een garantie voor VEEL doelpunten als je een goeie spits hebt. Bij Roda was dat Torma, bij PSV uiteraard Kezman (68 doelpunten per seizoen) en bij Real uiteraard Raul. Altijd topscorer. Oh ja, 1 eis: je moet je eerste team trainen met zeker 2 x in de week overloading (attacking) anders rendeert deze opstelling niet.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
     ^      [FC]     ^
    /                  \
   /                    \
  /                      \
[AML]       [AMC]      [AMR]

[MC]    [MC]

[DL]    [DC]    [DC]    [DR]

[GK]

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hmm Mr.Rudi, laat dat nou psies dezelfde opstelling zijn die ik ook altijd gebruik.

Alleen laat ik soms de AMC en de back ook opkomen.
Goede opstelling idd. Bij Real Raúl als AMC en Ronaldo als FC werkte bij mij ook heel goed.

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 17 September 2003 @ 17:51:
hmm Mr.Rudi, laat dat nou psies dezelfde opstelling zijn die ik ook altijd gebruik.

Alleen laat ik soms de AMC en de back ook opkomen.
Goede opstelling idd. Bij Real Raúl als AMC en Ronaldo als FC werkte bij mij ook heel goed.
Toen ik bij Real kwam was Ronaldo al weg :) Dus ik heb maar wat jeugd laten doorbreken, een hoop dure nutteloze niet-EU figuren weg en flink gesneden in de staff. Waar heb je in vredesnaam 7 fysio's voor nodig? Nergens voor! Ik loop nu naar het einde van mijn eerste seizoen (ik kwam in de winterstop over) en heb iig de Spaanse beker gewonnen voor het eerst sinds 1993. Kampioen worden lukt niet meer, toen ik kwam stonden ze 11de(!).

Ik ben al hard bezig m'n team voor volgend seizoen op poten te zetten. Uit de jeugd heb ik een MC (Tejero) en een spits overgeheveld. De rechterkant is goed bezet met Figo (sub: mancini). Aan de linkerkant zoek ik nog een alternatief voor Solari.

Centraal op het middenveld laat ik die jeugdspeler Tejero staan, naast Zidane. Dan heb ik Cambiosso als invaller en een Argentijns talent die ik net gekocht heb. Als AMC heb ik net Totti losgeweekt van AS Roma :D ik ben groot fan van Totti dus daar ben ik erg blij mee :) Deco als alternatief, die doet het aardig maar op die positie maar 3 assists na 1 seizoen is echt te weinig.

Dan de achterhoede, Roberto Carlos is onbedreigd linksback met Raul Bravo als goeie vervanger. Centraal heb ik Ivan Helguera staan met Phillipe Mexes erlangs. Mexes haalde ik eerst al naar PSV en die heb ik toen ik naar Real ging ook meteen gekocht. Een topverdediger, sterk in de duels, goed overzicht, stapt ERG goed in en is pas 24 (in 2006). Rechtsback Michel Salgado, Mancini kan evt ook rechtsback spelen. Een centrale verdediger voor de breedte zoek ik ook nog dus.

Het wordt dan een beetje:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
                    Raul 
                   (Agonzo)

Solari              Totti             Figo
(??)               (Deco)             (Mancini)

Zidane   Tejero
               (Moreno) (Cambiasso)

R.Carlos       Helguera   Mexes       Michel Salgado
(Raul bravo)   (Pavon)    (Pablo Amo) (Mancini)

Casillas
                     (Cesar)

• Zamorano
  • Niet online
Ja Mexes is idd een hele goeie.
Ik ben net opnieuw begonnen meteen met Real, ik was Fenerbahce een beetje zat.

Als alternatief voor Solari misschien Jose Antonio Reyes van Sevilla (vind ik zelf een erg goeie speler IRL), is wel een beetje duur misschien in 2006 dat weet ik niet. Eigenlijk is ie dan ook wel beter dan Solari gok ik.

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Ik heb em ook ff geprobeert die game. Maar ik vond het zware bagger, tering wat een geload om nix. Ik durfde het niet aan om te kijken hoe lang het loaden zou duren als ik alle leagues zou selecteren. Doe mij maar gewoon Sensible World of Soccer. Naast dat je daar werkelijk elk debiel team in de hele wereld dan ook kan kiezen (met echte namen) ook nog bondscoach worden. Als ik iets mis in huidige Soccer Management games zijn het wel die 2 opties.

Verwijderd

Bovenstaande opstelling kan je met PSV (in CM4 gelukkig een stuk beter dan gister ;)) ook Vogel en Van Bommel op de twee MC posities zetten, met Bruggink als AMC daarvoor.

Bruggink is ook altijd goed voor een goal of 30.

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
loona35 schreef op 17 September 2003 @ 21:58:
Ik heb em ook ff geprobeert die game. Maar ik vond het zware bagger, tering wat een geload om nix. Ik durfde het niet aan om te kijken hoe lang het loaden zou duren als ik alle leagues zou selecteren. Doe mij maar gewoon Sensible World of Soccer. Naast dat je daar werkelijk elk debiel team in de hele wereld dan ook kan kiezen (met echte namen) ook nog bondscoach worden. Als ik iets mis in huidige Soccer Management games zijn het wel die 2 opties.
Bij Cm kun je ook bondscoach worden......

Scorito: FC Bal op ons dak

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:50
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
                    Raul 
                   (Agonzo)

Solari              Totti             Figo
(??)               (Deco)             (Mancini)

Zidane   Tejero
               (Moreno) (Cambiasso)

R.Carlos       Helguera   Mexes       Michel Salgado
(Raul bravo)   (Pavon)    (Pablo Amo) (Mancini)

Casillas
                     (Cesar)
[/quote]

Leuke opstelling dude kan je er ook nog een beetje mee winnen dan?? zidande is de man zeker wel

• YouKnow
  • Niet online
Ik heb Ohene Kennedy gratis kunnen aantrekken en hij scoort nu meer dan 1 op 1! Een wereldspits die samen met Hosé (sterke kopper) veel scoort. Ze staan beiden in de top 5, met de 2e en 3e beoordeling. Sanou, Monteiro en Cicilia verkocht vanwege hun salaris.

Ik sta na 18 wedstrijden ongeslagen bovenaan (14 winst, 4 gelijk). Het lukt weer!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 10:32:
Bovenstaande opstelling kan je met PSV (in CM4 gelukkig een stuk beter dan gister ;)) ook Vogel en Van Bommel op de twee MC posities zetten, met Bruggink als AMC daarvoor.

Bruggink is ook altijd goed voor een goal of 30.
Bruggink heb ik meteen verkocht :P Een seizoen later ook Vogel en van Bommel, oh en Reus. Een laatste avontuurtje wilde ik hem niet onthouden. Mijn PSV team zag er zo uit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
                    Kezman 
                   (Robinho)

Robben              Diego             Ji Sung Park
(de Jong)                             (de Roover)

Munitis   Mulders
               (Cocu)    (Källstrom)

Bouma       Hofland     Mexes         Bögelund
(Lee)       (Faber)     (Faber)   (Collin/Faber)

Coutinho
                  (Lennaerts)
Bikkel-Rulez schreef op 18 September 2003 @ 14:44:

Leuke opstelling dude kan je er ook nog een beetje mee winnen dan?? zidane is de man zeker wel
Zidane speelt maar wisselvallig...het is al een oude man he. Maar bij vrije trappen is het wel een zekerheidje, gaan er vaak in. En af en toe ook prachtige goals vanaf de middenlijn
YouKnow schreef op 18 September 2003 @ 19:52:
Ik heb Ohene Kennedy gratis kunnen aantrekken en hij scoort nu meer dan 1 op 1! Een wereldspits die samen met Hosé (sterke kopper) veel scoort. Ze staan beiden in de top 5, met de 2e en 3e beoordeling. Sanou, Monteiro en Cicilia verkocht vanwege hun salaris.

Ik sta na 18 wedstrijden ongeslagen bovenaan (14 winst, 4 gelijk). Het lukt weer!
1 op 1 vind ik maar weinig. In het eerste seizoen dat ik Diego achter Kezman had staan scoorde Kezman in 1 seizoen 68 doelpunten, waarvan 52 in de competitie, en Diego zelf had 18 doelpunten en 32 assists, en Robben ook nog een stuk of 12 :) Maar goed, ik gein maar wat, een spits die 1 op 1 loopt is erg lekker :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Hoe krijgen jullie dat voor mekaar? Ik verlies alles in cm4 :(
terwijl cm 01/02 ik vanalles en nog wat kon winnen... any tips 4 me?

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Martin Albrechtsen was in mijn spel fantastisch! Had hem voor 5 miljoen gekocht, speelde 2 seizoenen de pannen van het dak en ik heb hem daarna voor 65 miljoen laten verhuizen naar Man City. Toen voor 10 miljoen Nicolas Burdisso gekocht en de verdediging stond weer als een huis!

Ook Zonneveld is trouwens een topper!

Verder ben ik nog wel op zoek naar een goede update voor CM4, want die van Simon Treanor van de sigames site loopt nogal achter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinnyb schreef op 19 September 2003 @ 14:00:
Niet manager van York worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinnyb schreef op 19 September 2003 @ 14:00:
Als je om te beginnen eens het bijgeleverde boekje doorploegt, dan zul je zien dat er in CM4 met meer dingen rekening gehouden dient te worden dan in CM3.

Er zwerven de nodige 'tactics guides' rond op internet. Verder moet je wat meer tijd steken in de trainingen opzetten. Geloof ik althans, want ik ben ook nog lang niet onsterfelijk met PSV...

• YouKnow
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 20:01:

[...]

1 op 1 vind ik maar weinig. In het eerste seizoen dat ik Diego achter Kezman had staan scoorde Kezman in 1 seizoen 68 doelpunten, waarvan 52 in de competitie, en Diego zelf had 18 doelpunten en 32 assists, en Robben ook nog een stuk of 12 :) Maar goed, ik gein maar wat, een spits die 1 op 1 loopt is erg lekker :)
Na een aantal wedstrijden ik heb Hosé d'r maar eens ingegooid: Hij is nog topscorer geworden van het seizoen met 32 doelpunten in de competitie. Kennedy was 2e geworden met 28 doelpunten.

En och, ik heb de best betaalde spelers moeten verkopen vanwege de financiën bij Sparta, en dan nog kampioen worden vind ik niet slecht :)

Nu maar eens kijken of ik naar Spanje kan want in de Eredivisie zal ik wel geen europees voetbal halen.

• Zamorano
  • Niet online
Er zit denk ik meer in de trainingen dan in de taktiek zelf.

Eigenlijk ben ik nu voor het eerst echt begonnen met CM4 nu na EP5 dus ik was net opnieuw begonnen met Real. In het voorseizoen rustig aangedaan met trainen enzo. Daarna heb ik voor elke spelersgroep (Keepers, Centrale Verdediging, Fullbacks, Middenveld, Wingers en Spitsen) een hele specifieke training bedacht.
Het grootste deel van de ochtend de zelfde oefeningen voor de meesten en de middag en deel van de ochtend specifieke onderdelen per groep.

In de 4 officiele wedstrijden die volgden meteen 4 x gewonnen doelsaldo 15-1 en alle spelers gemiddeld zo rond de 8.00.

Heeft er iemand ook geprobeerd om per speler een specifieke training te volgen en zo ja werkt dat?

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 20 september 2003 @ 14:27:
Er zit denk ik meer in de trainingen dan in de taktiek zelf.

Eigenlijk ben ik nu voor het eerst echt begonnen met CM4 nu na EP5 dus ik was net opnieuw begonnen met Real. In het voorseizoen rustig aangedaan met trainen enzo. Daarna heb ik voor elke spelersgroep (Keepers, Centrale Verdediging, Fullbacks, Middenveld, Wingers en Spitsen) een hele specifieke training bedacht.
Het grootste deel van de ochtend de zelfde oefeningen voor de meesten en de middag en deel van de ochtend specifieke onderdelen per groep.

In de 4 officiele wedstrijden die volgden meteen 4 x gewonnen doelsaldo 15-1 en alle spelers gemiddeld zo rond de 8.00.

Heeft er iemand ook geprobeerd om per speler een specifieke training te volgen en zo ja werkt dat?
PER speler niet echt, dat heeft ook geen nut, moet je nooit doen. Die speler traint dan ook in z'n eentje namelijk en raakt snel ongemotiveerd. Vergeet ook nooit om trainers toe te kennen aan je trainingsschema's. Dat heb ik wel een keer gedaan :) Stond er bij Figo de opmerking "we should assign a coach to Luis Figo because he is not disciplined enough to train on his own" :D

Ik heb meestal de verdedigers en de verdedigende middenvelders bij elkaar, de aanvallende middenvelders en ervaren aanvallers en de jonge aanvallers (die kun je veel zwaarder laten trainen).

• Zamorano
  • Niet online
Ja dat lijkt mij ook maar eigenlijk zou je bijvoorbeeld de ochtend een gemeenschappelijke training moeten hebben en 's middags wat spelers specifieke dingen laten doen.

En als je op bepaalde tijdstippen gewoon dezelfde trainingen (bijv. training match) neerzet in de verschillende schedules, zouden de spelers van de verschillende schedules dan niet gezamelijk trainen?

Ja coaches aanstellen is wel handig idd :) Vergeet ik ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 20 september 2003 @ 16:13:

Ja coaches aanstellen is wel handig idd :) Vergeet ik ook wel eens.
Oh oh. }:O Ik geloof dat ik ook maar eens mijn schema op de schop moet zetten...

Ik neem aan dat kracht- en tactics training het snelst tot resultaat leiden. Heeft iemand nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 12:39:
[...]

Oh oh. }:O Ik geloof dat ik ook maar eens mijn schema op de schop moet zetten...

Ik neem aan dat kracht- en tactics training het snelst tot resultaat leiden. Heeft iemand nog andere tips?
Overloading....die heb je zowel defensive als offensive. Verdedigers leren daardoor beter samenwerken, sneller in te stappen en goed te communiceren. Aanvallers en aanvallende middenvelders leren beter samen te werken, looplijnen te ontwikkelen en snel met veel man eruit te komen bij omschakeling. Doe ik zeker twee keer per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Overloading is ook heel belangrijk als je met vleugelspelers speelt.
Ik train 2x per week op overloading en 2x op Crossing met de buitenspelers. En je merkt dus dat je vaker scoort uit een goede voorzet, ook kun je een tegenstander veel beter onder druk zetten (zorgen dat je middenvelder(s) in het midden ook aansluiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee dan, overloading it will be. Ik zie ook dat MrRudi met 1 centrale spits speelt. Is dit dan ook vereist, of kan ik gewoon 4-4-2 met 2 spitsen blijven spelen?

Ik ben erg benieuwd; want als Robben en Rommedahl (nu al gemiddeld 8 per wedstrijd) nóg beter worden, dan is de CL-finale wellicht haalbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 14:32:
Okee dan, overloading it will be. Ik zie ook dat MrRudi met 1 centrale spits speelt. Is dit dan ook vereist, of kan ik gewoon 4-4-2 met 2 spitsen blijven spelen?

Ik ben erg benieuwd; want als Robben en Rommedahl (nu al gemiddeld 8 per wedstrijd) nóg beter worden, dan is de CL-finale wellicht haalbaar!
In principe kun je 4-4-2 blijven spelen, zolang je dan voor de twee buitenste middenvelder forward runs aanzet. Overloading attacking heeft natuurlijk geen nut als je de spelers louter een verdedigende instelling geeft, dan gaan ze niet mee naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Echt een top game dit, ik heb alleen een probleem met me save games. Het zit zo dat als ik wil stoppen met spellen om te slapen bijvoorbeeld(ja dat moet ook) dan heb ik heel random dat hij zegt "Cannot load Save game" en het gevolg is dus dat me savegame niet meer werkt :(
Heeft iemand daar een oplossing voor? Ik heb versie 408.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheGeneral schreef op 22 September 2003 @ 15:05:
Echt een top game dit, ik heb alleen een probleem met me save games. Het zit zo dat als ik wil stoppen met spellen om te slapen bijvoorbeeld(ja dat moet ook) dan heb ik heel random dat hij zegt "Cannot load Save game" en het gevolg is dus dat me savegame niet meer werkt :(
Heeft iemand daar een oplossing voor? Ik heb versie 408.
Is dit gebeurt na installeren van een upgrade? Als je naar een nieuwe versie gaat, moet je namelijk overnieuw beginnen, hoe :( dit ook is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 15:41:
[...]

Is dit gebeurt na installeren van een upgrade? Als je naar een nieuwe versie gaat, moet je namelijk overnieuw beginnen, hoe :( dit ook is...
Nee het gebeurd nadat ik geupgrade heb, dat een upgrade je save games zou kunnen verneuken heb ik idd ook gelezen op het sigames forum. Maar dat is bij mij dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och, met AC Milan heb ik een toptijd!

eerste seizoen gewoon gehouden zoals ie was, 2e in de league, Champions league gewonne, beker gewonnen .. 2e seizoen had ik extreem veel geld(mede door verkopen) en thomasson verkocht en ronaldo voor 37,5 ml in eerste instantie + 12.5 na 10 league apps. bij real kwam ie niet aan spelen toe! van der vaart ook aangetrokken en mijzelf als topspeler in het spel aangemaakt :P verder doe ik het vooral met mij huidige selectie .. sommige wedstrijden met 10-0 gewonnen en sta nu na 20 wedstrijden met 18-1-1 bovenaan.. een doelsaldo van 62-9

ik post later op de dag mijn tactiek :) nu moet ik gaan omdat ik naar werk moet :P

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Aj, zware tegenvaller in de champions league: thuis met 2-0 gewonnen van Juventus, in de kwartfinale. In de return werd ik echter met 4-0 weggespeeld, werkelijk niemand van mijn team kwam boven de 7! Normaal speel ik met gemiddeld 9 spelers die 8 of hoger halen, maar in deze wedtrijd was het dus zwaar dramatisch!

Misschien toch maar eens een "uit-tactiek" ontwikkelen, ik speel nu vrijwel altijd in dezelfde opstelling...

• Zamorano
  • Niet online
Ja ik speel zware uitwedstrijden meestal met 2 verdedigende middenvelders ipv 1 verdedigende en een spelverdeler (Cambiasso-Gattuso ipv Cambiasso-Beckham).
En dan passing focus op Both Flanks zetten, zo kom je minder snel onder druk te staan.

Verwijderd

AC Milan opstelling :)

GK : Abbiati
DL : Maldini(C)
DC : Nesta(Plaatvervangend C)
DC : Collocini
DR : Simic
ML : Van Der Vaart(€35 mil) speelt offensief, alternatief is rivaldo
MC : Rui Costa
MC : Zidane
MR : Vellema(ik) speelt ook offensief
FC : Shevchenko
FC : Ronaldo(35 miljoen + 15 na 10 wedstrijden)

alternatieve opstellingen zijn de 2 flanken blijven hangen, en ik zet rui costa en zidane/rivaldo in t midden en die spelen offensief

plaatsvervangende middenvelders zijn ambrosini, pirlo, gattuso, seedorf geruild met zidane(real madrid wilde dat) + dat ik ook al een vervanger heb voor maldini, omdat ie retired over een jaar. shevchenko en ronaldo allebei 40 goals, op de helft van het seizoen zit ik nu, en de assists zijn gelijk verdeeld, maar vooral veel van mij(35) ... altijd leuk om jezelf als toptalent toe te voegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Vooruit dan maar, hier mijn opstelling (Ajax, na 3 seizoenen):

GK : Stekelenburg (Lobont)
DR : Yakubu (Melchiot)
DC : Burdisso (Yakubu, Anton Ferdinand)
DC : Klompe (Majstorovic)
DL : O'Brien (Zonneveld)
MR : Kaka (Sneijder, Farnerud, Ponzio)
MC : Pienaar (Keizer, Ponzio)
MC : Van der Vaart (Kallstrom)
ML : Zonneveld (Van der Vaart)
SC : Sonck (Aghahowa)
SC : Olisadebe (Hersi)

Stekelenburg: Speelt best goed, maar ik verwacht meer van hem naarmate hij ouder wordt. Heeft de voorkeur gekregen boven Lobont omdat hij nog veel beter kan worden. Lobont is wel begonnen, en heeft zelfs de Dutch goalkeeper of the year award gewonnen.

Yakubu: Is _de_ meevaller van het spel: kan rechts en centraal op zowel middenveld als verdediging spelen, en scoort constant 8'en. Melchiot heb ik aangetrokken als backup, en hij maakt me de keuze af en toe lastig.

Burdisso: Gekomen als opvolger van de briljante Martin Albrechtsen, maakt hij zijn nietige transfersom van 11 miljoen meer dan waar. (Albrechtsen ging weg voor 65) Vervanger is Yakubu, waardoor Melchiot een basisplaats krijgt. Anton Ferdinand is nog jong, maar valt regelmatig in.

Klompe: Ik zocht snelheid, kopkracht, tackling en marking en dat vond ik in Klompe. Scoort niet altijd even hoog, maar is wel een zekerheidje. Dit is vooral bij gebrek aan beter; Majstorovic is zo traag als jeweetwel door een trechter. Goede linksbenige centrale verdedigers zijn niet zo breed gezaaid geloof ik, want het budget is er wel, maar de juiste speler nog niet.

O’Brien: Speelt altijd solide, verder weinig over te zeggen. Heb Maxwell nog als vervanger, maar die speelt vrijwel nooit.

Kaka: Gehaald nadat de miljoenen voor Albrechtsen binnenkwamen. Speelt op rechts niet alijd zijn beste wedstrijden, maar vervangers Farnerud en Sneijder overtuigen niet, en Ponzio is meer een centrale middenvelder. Mocht er een goed bod komen dan is Kaka wel weg, omdat hij een half jaar lang de sfeer heeft verpest nadat ik hem een half uur voor tijd bij een 4-0 voorsprong heb gewisseld, omdat zijn condition op 67% stond…

Pienaar: Goede middenvelder met een leuk schot. Zijn basisplaats is hij niet altijd zeker, omdat Cees keizer een veelbelovende jongeling is, en ook Leonardo Ponzio altijd zeer degelijk speelt, en zelfs zijn doelpuntjes meepikt.

Van der Vaart: Need I say more? Vervanger Kallstrom speelt regelmatig, omdat vdv nog wel eens geblesseerd is, of moe.

Zonneveld: Gehaald als backup voor de linkerflank, heeft zich zo goed ontwikkeld dat in drie jaar tijd niemand hem kon verdringen uit de basis. Sneijder en Farnerud moeten nog groeien.

Sonck: Kopsterke spits, goed voor een doelpuntje of 35 – 40 per seizoen. Vervanger Aghahowa heeft dezelfde kwaliteiten, maar iets minder scorend vermogen.

Olisadebe: Een perfekt koppel met Sonck, scoort ook tusen de 35 en 40 doelpunten per seizoen. Samen zijn ze niet te kloppen door de lucht. Vervanger Hersi heeft in een luchtduel niets te zoeken, maar speelt zo 4 man uit voordat hij scoort… Luxeprobleempje voorin dus.

Wensen:
Een linksbenige centrale verdediger à la Hofland (die naar Real Madrid verhuisd is)
Een echte rechtsbuiten, die snel is, zijn mannetje passeert en een goede voorzet heeft.

Zo, dat was mijn verhaaltje, hoop dat jullie er je voordeel mee kunnen doen, of in elk geval dat het je even van de straat (wasda??) afgehouden heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSV (na 2 jaren ongeveer)

GK : Waterreus (Coutinho)
DR : Lamey (Colin)
DC : Mexes (van der Schaaf)
DC : Hofland (Ooijer)
DL : Bouma (Lee)
MR : Rommedahl
MC : van Bommel
MC : Marquinho (Ramzi)
ML : Robben
SC : Kezman (Vonlanthen)
SC : Bruggink (Freddy Adu)

Adu is uiteraard de coming man (1989 geboren). Toppers zijn Bouma, Robben, Rommedahl, Marquinho (die wordt echt goed) en Kezza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 22:29

jOzh

Sweet dude!

Huntelaar is (wordt) overigens ook een topper bij PSV.

[ Voor 8% gewijzigd door jOzh op 26-09-2003 10:54 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Oh ja, aankomende talenten natuurlijk (bij Ajax):
*Cees Keizer, speelt al regelmatig mee, en staat in de belangstelling van zo ongeveer heel Europa
*Ryan Babel, valt nu af en toe in, maar krijgt Sonck en Olisadebe nog niet uit de basis
*Jeffrey Sarpong, is nog te jong om echt goed te zijn, maar ziet er veelbelovend uit
*Thomas Vermaelen

Met Adu heb ik een foutje gemaakt; ondanks dat hij al regelmatig meespeelde kon ik hem alleen een jeugdcontract aanbieden. (Vanwege zijn leeftijd) Dat was nogal beperkt tot een laag basissalaris, alleen bedacht ik me achteraf dat dat hoger zou kunnen worden als ik hem een "first team player" had gemaakt. Nu kwam Celta aankloppen en ging hij voor 2,6 miljoen weg :(

Edit na opmerking RubenE: Contract verlengen heb ik zeer regelmatig gedaan bij Freddy Adu, flinke Signing On fee erbij, en dan tekent hij wel. Totdat hij dus 4x zoveel kan verdienen...

[ Voor 13% gewijzigd door Sherlock op 26-09-2003 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freddy Adu heb ik gehaald in 2004, toen was hij dus 15. Je kunt zijn status wel op 'first team player' zetten, en hem veel laten spelen, maar desondanks kun je hem niet meer bieden dan een Youth contract. Je moet denk ik vaker een nieuw contract aanbieden (vooral als hij net jarig is geweest) om te voorkomen dat je hem kwijt raakt.

Huntelaar is inderdaad een talent, net als Rolando Edson Silva Sousa (FC), Marijn Mulders (MC), Marcel Majoros (MRL) en Tim Janssen (FC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 11:19:
Freddy Adu heb ik gehaald in 2004, toen was hij dus 15. Je kunt zijn status wel op 'first team player' zetten, en hem veel laten spelen, maar desondanks kun je hem niet meer bieden dan een Youth contract. Je moet denk ik vaker een nieuw contract aanbieden (vooral als hij net jarig is geweest) om te voorkomen dat je hem kwijt raakt.

Huntelaar is inderdaad een talent, net als Rolando Edson Silva Sousa (FC), Marijn Mulders (MC), Marcel Majoros (MRL) en Tim Janssen (FC).
PSV barst inderdaad van de talenten, Majoros, de Roover, Dmitri van Oppens, Mulders, Tim Janssen, Marquinho, Verleijsdonck kunnen allemaal heel groot worden. Mulders verdrong bij mij (in m'n PSV tijd) op 17-jarige leeftijd Kallstrom uit de basis, om er niet meer uit weg te gaan.

Ik heb nu het probleem dat mijn reservespits (Aganzo) populairder aan het worden is dan Raul :D met gemiddeld een kwartier tot 20 minuten per wedstrijd heeft ie er toch al 20 inliggen...bij de winterstop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Ben ook weer een tijdje bezig met Vitesse, 1e seizoen 5e geworden. 2e seizoen kampioen en inmiddels sta ik weer 1 met 24 wedstrijden en 58 punten, 2e ajax 26 wedstrijden 55 punten.

Ik speel met een 4-1-3-2 opstelling met opkomenden backs en mijn 3 mc mogen ook naar voren schuiven.
opstelling:
GK- Tim Howard (Jevric, maar ben op zoek naar een vervanger)
DL- Fabiano (Frankel, jeugdtalent Micheal Jansen klopt aan de deur)
DR- Ghioane/Cornelisse
DC- Stefanovic
DC- Rankovic
DMC- Ibrahim Said (Jose Felix Guerrero)
MC- Kallstrom (Theo Janssen)
MC- Reyad (Amoah)
MC- Zongo
FC- Aghahowa
FC- Bosnjak

Heb Alexander Farnerud ook 2 seizoenen gehad maar voor 15 mln dit seizoen verkocht aan Real, als vervanger Aghahowa gekocht.

De verdedigers roteren regelmatig onderling en met de DMC positie.

Reyad is mijn creatief toppertje, gemiddel altijd boven de 8, regelmatig solo's van de middellijn als de wedstrijd plat licht of een vrije trap van 45 meter.

Heb afgelopen winterstop ADO als opleidingsclub erbij genomen toen zij dreigden te degraderen. Heb Emile Mbamba, Jhon van Beukering, Eddie Gaven en Michael Dingsdag verhuurd aan ADO. Mbamba loopt ruim 1 op 1 inmiddels dus die komt volgend seizoen bij mijn hoofdmacht. Rest van de huurlingen scoren ook prima, >7.2. Adu loopt bij mijn reserves totdat ik em een echt contract kan bieden, zo loopt ie niet zo in de kijker.

Mijn selectie is erg smal maar dat komt voornamelijk door geldgebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wat ik wel jammer vind is dat je een speler niet kan vertellen dat je m aan de kant houdt omdat ie rust nodig heeft.
Als ik Zidane en Raul 2 wedstrijden buiten de selectie houd omdat ze moe zijn en toe zijn aan een rustperiode, gaan ze klagen dat ze "first team football" willen. :)

BTW: nog en tip voor wie een goede jonge keeper zoekt aan het begin van het spel, kijk even bij Fenerbahce, er lopen een aantal goeie rond daar.
Ook Tuncay en Serhat zijn erg veelbelovend daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of de Braziliaan Rubinho (niet te verwarren met de spits Robinho), das ook een uitstekende jonge keeper. En klagen over de bank gebeurt bij mij echt heel zelden moet ik zeggen...veel minder dan dat ik zou verwachten. Ik heb Zidane toch echt wel eens 7, 8 wedstrijden op de bank gezet ten faveure van het talent Tejero, maar klagen ho maar! Wellicht omdat ie al 35 is :)

[edit]

Ik heb nou trouwens voor het eerst gehad dat ik een baan aangeboden kreeg, zowel Sevilla als later Superdepor hebben me benaderd...mja, ik zit net pas 1 seizoen bij Real, dus das te vroeg....3 seizoenen minimaal bij een club voordat ik ga verkassen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JHON VAN BEUKERING _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

egt das mijn held... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

2de seizoen met Vitesse...

1) Kampioen
2) Winnaar Amstel Cup
3) Winnaar Johan Cruyff Schaal
4) Winnaar Uefa Cup (omdat ik de kwalificatie voor CL niet haalde)
5) Winnaar Super Cup

Maar dan Jhon:

Buiten competitie 07 wedstrijden 5 goals
Competitie 28 wedstrijden 40 goals (= meeste goals in competitie)
Beker 04 wedstrijden 6 goals
Continentaal 15 wedstrijden 23 goals (= meeste goals in uefa cup)

Algemeen 47 wedstrijden 69 goals HOPPAAAAA een 8,29 gemiddeld

en dat is dan 5,75 miljoen waard, niemand doet aanbiedingen en hij zit ook NIET in het Nederland Elftal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door middel van eerdere tips (overloading en forward runs) ben ik al een stuk verder. Ik krijg het echter moeilijk voor elkaar om mijn spitsen (veel) meer dan 1 op 1 te laten draaien (zoals anderen dat wel lukt).

Mijn contract bij PSV loopt dit jaar (2005) af, dus ik had graag kampioen geworden! :Y) Iemand spitsentips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Contract? Hoe zit dat, heb ik wat gemist?

Spitsentips:
Olisadebe, Hersi, Aghahowa, Mido (voor +/- 8,5 miljoen weg te halen bij l'OM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als manager van een club krijg je ook een contract, inclusief salaris (dat je zelf niet kan instellen). Zie in je Squad-scherm het tabje Staff.

Heeft men ook tactische tips (persoonlijke instellingen) voor mijn spits(en)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Aha, weer wat geleerd :)

Er is trouwens ook al nieuws over CM 03/04:
http://www.sigames.com/news_view.php?act=2&id=717

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt CM 03/04 uit? want ik vind cm 4 niet te spelen.

ben ik in het 2de seizoen met barca crasht hij de hele tijd.

Ook is hij aardig traag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Zoals je kunt lezen als je de link volgt: In november komt CM03/04 uit, maar de exacte datum volgt nog.

Heb je CM4 trouwens gepatched met EP5? Ik heb namelijk helemaal geen problemen meer sinds EP5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 11:30:
Door middel van eerdere tips (overloading en forward runs) ben ik al een stuk verder. Ik krijg het echter moeilijk voor elkaar om mijn spitsen (veel) meer dan 1 op 1 te laten draaien (zoals anderen dat wel lukt).

Mijn contract bij PSV loopt dit jaar (2005) af, dus ik had graag kampioen geworden! :Y) Iemand spitsentips voor me?
Heb je Kezman niet meer dan? en welk systeem speel je? in 4-4-2 is een topspits als Kezza minder produktief dan in 4-3-3 (zie mijn systeem aantal blz terug). Andere suggestie voor de spits: Robinho! zeer goede braziliaan...en PSV hoort Brazlianen te hebben...vandaar dat ik ook Diego en Robinho haalde in mijn PSV tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, dat noem ik nou advies... Ik speel idd 4-4-2 met Bruggink en Kezman voorin. Ik heb ook al geprobeerd met Bruggink (of Freddy Adu) achter Kezman, maar ook dat liep niet helemaal volgens wens.

Ik neem aan dat je het 4-3-3 concept dan in dit geval het handigst speelt met Robben-Kezman-Rommedahl (dus vleugel-AMC's) en niet met 3 FC of SC spitsen voorin?

Edit: Even terugbladeren: vraag beantwoord }:O ik ga ook maar eens met deze opstelling rommelen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 12:58:
Kijk, dat noem ik nou advies... Ik speel idd 4-4-2 met Bruggink en Kezman voorin. Ik heb ook al geprobeerd met Bruggink (of Freddy Adu) achter Kezman, maar ook dat liep niet helemaal volgens wens.

Ik neem aan dat je het 4-3-3 concept dan in dit geval het handigst speelt met Robben-Kezman-Rommedahl (dus vleugel-AMC's) en niet met 3 FC of SC spitsen voorin?

Edit: Even terugbladeren: vraag beantwoord }:O ik ga ook maar eens met deze opstelling rommelen :)
Yep, en ik had Diego dus gekocht als AMC, dus achter Kezman en dat liep als een trein. Diego is sowieso een van de weinige in het spel die "wonderkid" als beschrijving hebben, en dat is niet ten onrechte. Twee keer achter elkaar gekozen tot talent van het jaar, meeste MoM awards en in m'n laatste jaar speler van het jaar. Scoort veel (meestal met magistrale lobjes) en geeft godsgruwelijk veel assists. Ik heb nu bij Real Francesco Totti op die positie, en die is gewoon minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je wat meer vertellen over die Diego? Als ik namelijk "Diego" in Zuid Amerika ga zoeken, dan heb ik wel een paar hits ben ik bang...

(Nog 'n Wonderkid: Wayne Rooney van Everton).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Diego speelt samen met Robinho bij Santos in Brzailië. IRL haalden ze dit jaar de finale van de Copa Libertadores, de Zuid-Amerikaanse Champions League.

Helaas zat hij niet in mijn spel, omdat ik de database niet al te groot wilde maken en ook geen zuid-amerikaanse competities had geselecteerd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel geupdate met die onofficiele patch(de patch dat de database vernieuwd wordt dus naar de data van seizoen 2003-2004), en nu krijg ik bij het aanmaken van een nieuw spel de volgende errors:
- CONIG_PARSER::SWAP_TEAMS - Could not process <%team#1-short> / ADO, one of these teams may be extinct
- CONIG_PARSER::SWAP_TEAMS - Could not process <%team#1-short> / <%team#2-short, one of these teams may be extinct
- CONIG_PARSER::SWAP_TEAMS - Could not process <%team#1-short> / Albacete, one of these teams may be extinct
- CONIG_PARSER::SWAP_TEAMS - Could not process <%team#1-short> / Viktoria Plzen, one of these teams may be extinct
En daarna crasht het spel. Hoe kan ik dit oplossen? :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Voor hoeveel hebben jullie Diego kunnen losweken?

Bij een Miljoen of 12 (oplopend naar 19 met allerlei clausules) wil Santos nog niet toegeven :D
Cavenaghi van River is ook al zo duur.

Goede spits is Tote trouwens, speelt hier Ronaldo uit de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 29 September 2003 @ 23:05:
Voor hoeveel hebben jullie Diego kunnen losweken?

Bij een Miljoen of 12 (oplopend naar 19 met allerlei clausules) wil Santos nog niet toegeven :D
Cavenaghi van River is ook al zo duur.

Goede spits is Tote trouwens, speelt hier Ronaldo uit de basis.
Zo uit m'n hoofd 21,5 miljoen euro. Flink bedrag maar dubbel en dwars waard. Ik heb nu als Real al een 60 miljoen geboden maar PSV laat hem niet gaan :) en terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr :( . Santos heeft bij mij gisteravond een bod van 23,5 mln op Diego geweigerd. Ik heb ook een bod van 17,5 + John de Jong op hem gedaan, en ik heb ook al met diverse clausules gesmeten...

Die gast is daar niet los te weken... Wat kan ik in godsnaam nog meer bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
23,5 miljoen voor zo'n jonge spits is echt teveel. En dan is t ook nog een non-EU speler.

Ik heb trouwens gemerkt dat de lat bij Real heel hoog word gelegd voor me.

Nu is het 1e seizoen bijna ten einde en ik sta 2e op 1 punt achterstand in de competitie met nog dikke kans op de titel want het team is in vorm, ook sta ik nog in de finale van de Spaanse beker. De europese Supercup en de Wereldbeker heb ik gewonnen.

Alleen in de CL vloog ik er in de 2e pouleronde uit tegen Chelsea en Milan(op doelsaldo), de 2 latere finalisten. :(

Ook ben ik gekozen in Spanje tot manager van het jaar.
Maar ik krijg doodleuk de melding "The board is unsatisfied with your performance as a manager" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je manager van het jaar wordt, wordt bepaald door een puntentelling. Elke keer als je je kwalificeert voor een volgende ronde, bekertoernooi of in europa, krijg je weer punten erbij.

Je spelers kunnen ook gaan zeuren als je 2e blijft staan ("this club should be topping the table"), ook erg vervelend. Want zeker als je in europa speelt dan loop je snel wat wedstrijden achter op de rest en sta je zo weer in de middenmoot.

Om 'the board' tevreden te stellen kun je ook wat gaan snijden in spelerssalarissen (saneren!) om zo een wat gunstigere financiële positie in te nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Spelers klagen al sinds januari niet meer dat we 2e of 3e staan. Toen hadden we idd wat inhaalwedstrijden door Europese verplichtingen.

Saneren ben ik ook al meteen aan t begin van t seizoen mee begonnen, wat physio's en scouts minder en spelers die nooit spelen uitlenen of verkopen. Maar financieel gaat t dus vrij goed nu dus ik kan me niet voorstellen dat t daaraan ligt.

Het enige wat nog tegen me werkte was de verkoop van Morientes aan t begin van t seizoen. Daar waren spelers, supporters en directie niet heel blij mee. Maar om daar nou aan t eind van t seizoen nog steeds mee te zitten. Er zijn ook een aantal goede spelers bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gelukt, ik ben kampioen geworden met PSV, mijn topscorer Kezman heeft 43 goals gemaakt in 36 wedstrijden en mijn contract is verlengd met een jaar. Mijn maandsalaris is inmiddels opgekrikt tot 160.000 euro's. Iedereen bedankt voor de tips _/-\o_ .

Iemand ideeën over hoe je je profiel kan verbeteren? Je krijgt bij de start voor al je eigenschappen 10 punten, dat worden er al snel 13. Maar hoe kan je dit verbeteren? Het boekje dat bij het spel geleverd wordt, geeft naar mijn mening te weinig uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Hmm, nu had ik wel wat vreemds hoor:

Ik was gevraagd om manager te worden van het nederlands elftal, wat ik natuurlijk wel gedaan heb.

Nu was het EK een grote teleurstelling, dus ik heb na het EK ontslag genomen. 2 dagen na mijn ontslag krijg ik de baan weer aangeboden! Dus vooruit dan maar, ik nog een keer proberen.

Krijg ik een week later de melding in het scherm dat Guus Hiddink de nieuwe manager van oranje is! Vreemd! :?

Verder heb ik bij Ajax de grootste moeite om contracten te verlengen, iedereen verwacht een Key player te zijn, en ze willen allemaal rond de 35.000 Euro hebben...

Geld heb ik overigens zat, mijn transferbudget is vastgesteld op 60 miljoen, dus dat is niet verkeerd! Als ik bij de board vraag om meer geld voor lonen, dan wordt dan steevast afgewezen, en ik zit ook nog 275.000 onder de grens...

Hoe ga ik mijn belangrijke spelers nu houden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ben ook kampioen geworden met Real, en ook de beker gewonnen :D
Eindelijk is het bestuur blij met mn prestaties. Alleen de supporters klagen nogsteeds over de verkoop van El Moro.
JerryH schreef op 01 oktober 2003 @ 11:57:

Verder heb ik bij Ajax de grootste moeite om contracten te verlengen, iedereen verwacht een Key player te zijn, en ze willen allemaal rond de 35.000 Euro hebben...

Geld heb ik overigens zat, mijn transferbudget is vastgesteld op 60 miljoen, dus dat is niet verkeerd! Als ik bij de board vraag om meer geld voor lonen, dan wordt dan steevast afgewezen, en ik zit ook nog 275.000 onder de grens...

Hoe ga ik mijn belangrijke spelers nu houden??
Misschien heb je teveel spelers, te grote selectie?
Of je hebt teveel spelers die een hoofdrol opeisen in het 1e elftal.

Ik zou alleen een paar echt belangrijke spelers een heel goed contract aanbieden en de rest wat minder dan dat ze vragen, vaak gaan ze gewoon accoord.
Je moet wel een beetje onderhandelen wil je het financieel goed voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me wat tips geven over het trainen want ik snap er maar weinig van. Is dat trouwens belangrijk voor de prestaties? Want zit nu bij de Spurs en gaat ni ech goe :D, tactiek is vrijwel het zelfde als hier ook al is neergezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu met ajax en sta 1ste maar in europa wedstrijden heb ik het heel erg moeilijk. Vooral wanneer ik uit speel maak ik geen schijn van kans, hoe spelen jullie in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 18:20:
Kan iemand me wat tips geven over het trainen want ik snap er maar weinig van. Is dat trouwens belangrijk voor de prestaties? Want zit nu bij de Spurs en gaat ni ech goe :D, tactiek is vrijwel het zelfde als hier ook al is neergezet..
Bij mij loopt het steeds beter sinds ik mn trainingsmethode verbeterd heb.

Ik heb 6 verschillende groepen:

Goalkeepers
Defenders
Defensive Wingers
Attackers
Wingers
Strikers

Een voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/CM4Train.jpg

--De Late Morning is voor elke groep hetzelfde.

--Early morning ook maar Defenders en Defensive Wingers trainen op Overloading defending ipv Attacking. Vrijdag ochtend een specifieke training per groep.

--Afternoon is voor elke groep anders. De meeste hebben op Donderdag Shadow Play op het moment. Maar voor de vleugelspelers staat er dus 2 x Crosses op het programma.
Zo kun je de middag indelen met trainingen waarvoor je vind dat die spelersgroep behoefte aan heeft. Zo trainen de spitsen veel op Shooting en Agility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

21 november komt de nieuwe versie uit!

Ben benieuwd of ze nog leuke nieuwigheidjes inbrengen, of dat het alleen een veredelde data update is. (Ik verwacht het laatste eigenlijk)

http://www.sigames.com/news_view.php?act=2&id=718

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.sigames.com:

"Improvements on Championship Manager 4

- Player to player relationships (i.e. indication of players and their relationships to other players)
- Improved media module, the game now gives you more feedback than ever before
- Improved match engine (areas such as offside greatly enhanced as well as the inclusion of visual status indicators)
- Goal of the month (and season) awards
- Pitches now show the effects of weather and this can affect your teams performances
- Past meetings information screen
- Live Cup draws
- More intuitive training system
- Effects of training now visually indicated on player profile screen
- In-game printing
- B & U21 International Caps
- Improved scout reports (both player and team)
- Improved injury news as well as an updated rehabilitation system
- Create nicknames for players and managers
- New Alternative Skin
- Cup Tree View
- Coaches now give their own player rankings"

Is dit verkooppraat of wordt 03/04 inderdaad een veredelde data update... :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Zolang ze dat buitenspel maar goed nakijken, daar ben ik echt al een aantal keer mee genaaid, doordat er iemand "buitenspel" liep waar de bal in de verste verte niet naartoe ging; bij een schot op doel ofzo...

De Goal of the month vind ik wel grappig, maar dat kennen we in nederland niet zo, dus dat zou er van mij niet in hoeven.

Ik ben wel benieuwd naar de "improved scout reports", in hoeverre deze betrouwbaar zijn, en of ze al wat uitgebreider zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
JerryH schreef op 02 October 2003 @ 09:51:
Zolang ze dat buitenspel maar goed nakijken, daar ben ik echt al een aantal keer mee genaaid, doordat er iemand "buitenspel" liep waar de bal in de verste verte niet naartoe ging; bij een schot op doel ofzo...
Dat gebeurt in het echt ook wel eens dus misschien voegt het wel gewoon wat toe aan het realisme :D
In het echt is het ook net zo frustrerend voor de trainer lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Daar heb je wel gelijk in, maar dan moet het ook wel eens niet gebeuren, en nu hanteren ze eigenlijk gewoon de "oude" buitenspelregel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het ermee eens dat dit idd lastig is, en frustrerend ook, maar hoe krijg je de 'nieuwe' buitenspelregel in vredesnaam geprogrammeerd dan...? (zei de nOOb) }:O

PS: Is iemand al wat wijzer geworden over het manager profile?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Dat is niet mijn probleem; ik ben maar een domme consument ;)

Ik verwacht gewoon dat het werkt, verder wil ik zo min mogelijk uitvoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 13:03:
Ik ben het ermee eens dat dit idd lastig is, en frustrerend ook, maar hoe krijg je de 'nieuwe' buitenspelregel in vredesnaam geprogrammeerd dan...? (zei de nOOb) }:O

PS: Is iemand al wat wijzer geworden over het manager profile?
In principe kijken ze nu naar de coordinaat van de bal op 1 lijn, die lijn wordt vergeleken met de posities van de verdedigers, de keeper en de spelers van je eigen partij. Ze houden wel rekening met terugleggen volgens mij (staat de ontvangende speler achter de aangevende speler is het geen buitenspel) maar dus niet met "niet hinderlijk buitenspel". Dat gaan ze aanpassen. Dat doe je in principe door niet een lijn maar een cirkel te trekken naar de speler die de bal moet ontvangen, je maakt een gebied om de landingsplaats de buitenspelzone, en niet de hele breedte van het veld. Ici simple no?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Ik vraag me af hoe dat "Coaches now give their own player rankings" eruit gaat zien eigenlijk... Qua positie in de spelersgroep? Dat zou toch natuurlijk moeten gaan, of niet?

Ik ben met Sparta na de promotie in 't eerste seizoen 5e geworden, maar een nieuw avontuur zou wel leuk izjn, alleen is er zo weinig leuks geschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouKnow schreef op 03 October 2003 @ 14:33:
Ik vraag me af hoe dat "Coaches now give their own player rankings" eruit gaat zien eigenlijk... Qua positie in de spelersgroep? Dat zou toch natuurlijk moeten gaan, of niet?
Ik stel me er meer iets bij voor zoals je ook nu al in het trainingsmenu kan zien: daar geven de coaches door middel van sterretjes (0 tot 5 geloof ik) aan welke spelers het meest hun best doen op de training.

PS: Is er dan helemaal niemand die weet waar ik het over heb met m'n manager profile, of heeft niemand een idee over hoe je dit kan verbeteren :? ? www.sigames.com geeft mij in ieder geval geen antwoord. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouKnow schreef op 03 October 2003 @ 14:33:
http://www.sigames.com/im...m0304/screenshots/15l.jpg

Ik had net aan het einde van mijn seizoen wel iets leuks...Valencia in financial trouble! Dus ik kon voor een prikkie Vicente en Rubens Baraja overnemen...das ff mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 15:51:
[...]

Ik stel me er meer iets bij voor zoals je ook nu al in het trainingsmenu kan zien: daar geven de coaches door middel van sterretjes (0 tot 5 geloof ik) aan welke spelers het meest hun best doen op de training.

PS: Is er dan helemaal niemand die weet waar ik het over heb met m'n manager profile, of heeft niemand een idee over hoe je dit kan verbeteren :? ? www.sigames.com geeft mij in ieder geval geen antwoord. :/
Ik vraag mij inderdaad ook erg sterk af hoe je dat kan verbeteren... Bij adaptibility kan ik me voorstellen dat je snel goede resultaten bij een nieuwe club moet kunnen neerzetten, maar bij de rest???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist CM4 gedaan Amstel Cup 3e ronde

SC Feijenoord - AJAX 0-9

Afbeeldingslocatie: http://pic6.picturetrail.com/VOL149/1437217/2739315/35032429.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 16:21:
Zojuist CM4 gedaan Amstel Cup 3e ronde

SC Feijenoord - AJAX 0-9

[afbeelding]
Your point? SC Feijenoord is nu eenmaal een amateurclubje. Ik won in de Uefacup met 11-0 van Bordeaux...das net wat leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Pfffrtttt...toch blijft het geweldig spel. Alleen wel raar dat mijn club (de Graafschap ofcourse :9 ) in de Amstel Cup zo enorm dramatisch presteert en dat we in de competitie (met beperkt materiaal) toch 5de staan.

Oja, een van mijn grootste ergernissen van het spel is dat als je naar je first team schermpje gaat, de weergave nooit zo is van welke spelers je in de basis hebt, welke in de wissel en welke geblesseerd. Alles staat altijd maar weer door mekaar gehusseld en dat ergert mij enorm, aangezien dit bij CM 01/02 niet was:(

[ Voor 43% gewijzigd door Japser op 05-10-2003 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op 05 October 2003 @ 17:41:
Pfffrtttt...toch blijft het geweldig spel. Alleen wel raar dat mijn club (de Graafschap ofcourse :9 ) in de Amstel Cup zo enorm dramatisch presteert en dat we in de competitie (met beperkt materiaal) toch 5de staan.

Oja, een van mijn grootste ergernissen van het spel is dat als je naar je first team schermpje gaat, de weergave nooit zo is van welke spelers je in de basis hebt, welke in de wissel en welke geblesseerd. Alles staat altijd maar weer door mekaar gehusseld en dat ergert mij enorm, aangezien dit bij CM 01/02 niet was:(
Wreh? Was dat een sorteervolgorde die je gebruikte dan? Die view heb ik zelf nooit gebruikt namelijk...ik sorteer altijd op positie (das default geloof ik). CM4 onthoudt die sorteervolgorde niet dus? Ik ben het zelf nooit tegengekomen :)

Wat ik vooral mis zijn de speler opmerkingen. Een oudere CM had nog wel eens opmerkingen als "Thinks mrRudi is a good manager" en na verloop van tijd "is honoured to work with MrRudi" en de jonge spelers gaven aan dat ze opkeken tegen een teamgenoot "is honoured to be training alongside [ervaren speler]". Maar die opmerkingen zie ik nooit meer :/ die vond ik juist leuk! Tevens krijg ik nooit opmerkingen vanuit de pers over een speler die het goed doet, waar je dan op kan reageren. "pundit has lost words to describe [speler]" bijvoorbeeld, en dan kon je geen commentaar geven, z'n reputatie ophemelen of juist wat dempen "he still has much to learn".

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 oktober 2003 @ 18:33:
[...]

Wreh? Was dat een sorteervolgorde die je gebruikte dan? Die view heb ik zelf nooit gebruikt namelijk...ik sorteer altijd op positie (das default geloof ik). CM4 onthoudt die sorteervolgorde niet dus? Ik ben het zelf nooit tegengekomen :)

Wat ik vooral mis zijn de speler opmerkingen. Een oudere CM had nog wel eens opmerkingen als "Thinks mrRudi is a good manager" en na verloop van tijd "is honoured to work with MrRudi" en de jonge spelers gaven aan dat ze opkeken tegen een teamgenoot "is honoured to be training alongside [ervaren speler]". Maar die opmerkingen zie ik nooit meer :/ die vond ik juist leuk! Tevens krijg ik nooit opmerkingen vanuit de pers over een speler die het goed doet, waar je dan op kan reageren. "pundit has lost words to describe [speler]" bijvoorbeeld, en dan kon je geen commentaar geven, z'n reputatie ophemelen of juist wat dempen "he still has much to learn".
Jaaa idd, jammer dat dat er niet meer inzit. Je kan zelf nu wel iets in de Media uitbrengen maar anderen doen dat niet meer.

1 ding waar ik me wel aan erger zijn de scouts, als ze vinden dat een speler de moeite niet waard is krijg je ook zijn attributes niet te zien :(
Ik zil zelf uitmaken of ik interesse heb in een speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Da's idd iets wat jamer is dat er uitgehaald is, media commentaar. Trouwens, na 4 wedstrijden ben ik nu gedeelde koploper met FC Zwolle (!). Woei, heerlijk, dit word tot de late uurtjes doorgaan vanacht :)

Oja, wel ff leuk om op te merken. Ik doe dit dus met de selectie waar ik mee ben begonnen. Geen aankopen, geen verkopen, alleen wat kutspelertjes als Hupkes en Berendsen verhuurd. Maarja, voor 530.000 euro koop je weinig boeiends.

Wat betreft dat sorteren: Ik heb nu dus een lijst met nu de geselcteerde keeper bovenaan, dan dus de geselecteerde verdigers, middenvelders en dan de aanvallers. Dan pas de reserve spelers en de niet geselecteerde spelers. Maar ach, ik kom dr wel overheen denk ik. Ik heb zowieso al een jaar moeten wennen aan deze layout. Het heeft toch een minder snelle feeling dan zn voorganger.

[ Voor 31% gewijzigd door Japser op 05-10-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Nog ff een kanttekening: het excessief hoge aantal gele kaarten voor je club per wedstrijd. 5is nu mn record. En zo ongeveer na 5 wedstrijden (4-1-0 10-3 trouwens :) ) staat iedereen op scherp :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nou met die kaarten vind ik het wel meevallen. Als ik er 3 heb in een wedstrijd is het echt veel. Tackling staat op Normal.
In de spaanse competitie nu 11 (gele) kaarten in 9 wedstrijden. (Valladolid heeft er wel al 27 :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op 05 October 2003 @ 20:17:
Nog ff een kanttekening: het excessief hoge aantal gele kaarten voor je club per wedstrijd. 5is nu mn record. En zo ongeveer na 5 wedstrijden (4-1-0 10-3 trouwens :) ) staat iedereen op scherp :(
Dat betekent dus nieuwe kansen voor jeugdspelers :Y)

RubenE is inmiddels 2x kampioen met PSV in 3 jaar en staat wederom bovenaan (dankzij Kezza)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Hoe beter je team word des te minder gele kaarten krijg je, ook al staat tackling op hard. Ze hebben geen overtredingen meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de training van ZaMoRaNo toegepast bij Porstmouth, maar heb na een week of 3/4 meer rode pijltjes dan groene (kortom de spelers worden slechter). Kan het misschien overbelasting zijn ofzo? Omdat in de first division meer wedstrijden gespeeld worden, of is je training mischien toch niet zo goed als je zelf denkt?

Verder iemand nog tips voor training, voor Portsmouth (En, 1e divison) ?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste