Helaas ik ben uitgesproken heterosexueel en reeds voorzien. Dus ik vrees dat wij geen gelukkig paar gaan worden. En natuurlijk wil ik niet komen tussen jullie, nu jullie elkaar gevonden lijken te hebben.Q schreef op 08 september 2003 @ 01:56:
Lasker
Ik was even in gesprek met Confusion lieverd, dus gaarne ffies niet mee bemoeien.
Misschien dat je dat andere draadje nog eens goed moet lezen. Ik zie kritiek op iemands gedrag niet als een oordeel over zijn persoon. Als iemand zegt dat hij geen sturing geeft aan zijn leven vind ik dat dom gedrag. Het is bedoeld als een oordeel over het gedrag, niet de persoon. Zelf mogen jullie daar natuurlijk anders over denken. Ik verwijs nog even naar de volgende regels:Nee. En er wordt ook zeker geen oordeel geveld. Dit kan ik geen oordelen over daden noemen, maar over mensen. Lasker toch. Jezelf in deze draad tegenspreken met wat je in de andere daad net post. Oh ironie (signature)
Teveel te doen, te weinig tijd en geen manier om te prioriteren. Geen doel. Als mijn ouders niet zulk puik werk hadden geleverd, was het redelijk rampzalig met me afgelopen. Maar nu ben ik gewoon de vriendelijke sullige buurman
Het is hier Confusion zelf die zich een sullige buurman noemt. Sullig betekent dacht ik dom. Niet dat Confusion daarmee dom is, maar ik vind dat deze cynische reactie wel minachting over zichzelf uitdrukt. Als een intelligent mens zich dom noemt vind ik dat wederom dom gedrag.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 15:53 ]