De iP4200 heeft inderdaad voor elke kleur een aparte cartrige (rood, blauw, geel, foto-zwart, zwart), en iP2200 heeft een zwarte cartridge en een driekleuren cartridge.Magic666 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:44:
Heeft die 4200 nou voor elke kleur een aparte cartridge? Dat heeft de 2200 niet neem ik aan?
sorry voor de vragen ben wat printers betreft een.... je weet wel
De 4200 heeft cyaan en magenta, niet rood en blauw. Dat zijn weer hele andere kleuren. Mijn printer heeft bijvoorbeeld magenta, fotomagenta en rood.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
heb de IP4200 vanmiddag gekocht, stonden hier op GoT meerdere topics met alle antwoorden die ik zocht 
mooi printertje en verdomd mooie prints ook moet ik zeggen.
Een vraag die ik nog wel heb, en die zal wel gelden voor alle printers, hoe vaak moet je nou printen om er voor te zorgen dat de boel niet indroogt (spuitkoppen e.d.)
Is het aan te raden om, zeg 1x per week, zo'n testpagina te drukken. Of is 1x per maand de hele zooi softwarematig schoonmaken voldoende?
mooi printertje en verdomd mooie prints ook moet ik zeggen.
Een vraag die ik nog wel heb, en die zal wel gelden voor alle printers, hoe vaak moet je nou printen om er voor te zorgen dat de boel niet indroogt (spuitkoppen e.d.)
Is het aan te raden om, zeg 1x per week, zo'n testpagina te drukken. Of is 1x per maand de hele zooi softwarematig schoonmaken voldoende?
Je hoeft speciaal de schoonmaakprogramma's te gebruiken. Als je gewoon een paar printjes in de week maakt (met zwart en kleur) dan hoef je je nergens zorgen over te maken.
Ik heb hier (naast een HP 7960) een Epson R220. Epson zijn bijzonder eng qua verstopte koppen. Ik gebruik hem alleen om cd's te bedrukken (verder issie btw ook nergens geschikt voor! Tekst afdrukken is echt superberoerd met het ding). Daar zit soms weleens een maand tussen, nog geen last van verstopte koppen
Ik heb hier (naast een HP 7960) een Epson R220. Epson zijn bijzonder eng qua verstopte koppen. Ik gebruik hem alleen om cd's te bedrukken (verder issie btw ook nergens geschikt voor! Tekst afdrukken is echt superberoerd met het ding). Daar zit soms weleens een maand tussen, nog geen last van verstopte koppen
Als je iedere dag een kantje uitprint (wat bij veel mensen het geval is) dan hoef je je nergens druk om te maken.
Als je bijna nooit print, zou ik toch iedere week een afdrukje maken.
Als je bijna nooit print, zou ik toch iedere week een afdrukje maken.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik print ongeveer 5 A4 foto's per week en 1 A3tje. In de zomer print ik 2 maanden niks. Nog nooit een verstopte kop of iets dergelijks gehad 
Zou me er dus niet te druk over maken, als je eens per 2 maanden print zit je al goed
Zou me er dus niet te druk over maken, als je eens per 2 maanden print zit je al goed
[ Voor 3% gewijzigd door Gizz op 20-06-2006 01:06 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
hoef ik me de komende twee weken (vakantie in Egypte
) iig geen zorgen te maken 
De lexmark X1130 (zo'n allinone ding) had daar dus wel gigantisch last van! Testprintje/koppenreinigen werkte al niet eens meer.
De lexmark X1130 (zo'n allinone ding) had daar dus wel gigantisch last van! Testprintje/koppenreinigen werkte al niet eens meer.
Ik heb nu ook een ip4200 aangeschaft. Mooi apparaatje. Ik heb 'm nu aan mijn Asus w500g router hangen en dat werkt ook. Alleen vindt de Canon driver dat de printer niet snel genoeg reageert. Ik krijg elke keer als ik print een popup met de mededeling: printer not responding. En dan 2 seconden later print hij gewoon. Is dat aan te passen? Bv ergens de timeout langer zetten ofzo?
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Van de week de Canon Pixma MP 500 gekocht (bij de mediamarkt).
Tot nu toe alleen maar positief:
Zal verdere ervaringen toevoegen zodra die er zijn!
Tot nu toe alleen maar positief:
- Mooi apparaat
- Duidelijke handleiding
- Makkelijk te installeren
- Super kwaliteit printen
Let's get lost! I know the way
Ik zit er dus over na te denken om deze te kopen. Heb een all-in-one nodig (ruimte, en praktisch) die voornamelijk gebruikt zal worden om af en toe eens een kopietje te maken en veel studiewerk printen. Ook moet hij af en toe eens een foto kunnen printen.Gassie schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:29:
Van de week de Canon Pixma MP 500 gekocht (bij de mediamarkt).
Tot nu toe alleen maar positief:Heb de scan functie nog niet uit kunnen proberen. Wel een aantal kopietjes gemaakt; gaat snel en netjes!
- Mooi apparaat
- Duidelijke handleiding
- Makkelijk te installeren
- Super kwaliteit printen
Naar wat reviews die ik gelezen heb moet dit ding dat allemaal kunnen, maar ik vroeg mij dus af of je actief zou kunnen onderzoeken of dat ding idd écht goede kwaliteit levert
Verwijderd
Geen matches
Ik heb een hp4550DN met 192 mb geheugen. Sinds de laatste tijd heb ik last van een groene zweem. Als ik grijswaardenfoto's afdruk, zonder de optie afdrukken in grijswaarden, krijg groenachtige kleur over de foto heen, Als ik een kleuren foto afdruk zit daar ook een groen waas overheen. Dezelfde foto met de inktjet 7550 is wel goed. Kan het zijn dat de luchtvochtigheid het probleem is, of is er een andere oorzaak, defecte toners etc. heeft iemand dit al eerder gehad en weet iemand de oplossing van het probleem.
controleer ff je kleurmanagement instellingen. Als je daar niks kan vinden, bel dan gewoon met de HP helpdesk. Je kan volgens mij hun zakelijke nummer bellen, als je een kleurenlaser hebt. Ik heb regelmatig met de HP helpdesk gebeld en vind dat ze één van de betere in de business hebben. Je moet wel gewoon braaf doen wat ze vragen en niet meteen vragen of je de eerste stappen mag skippen, omdat je dat toch al geprobeerd hebt. Het kost je maar 3 minuten en laat het gesprek een stuk lekkerder lopen 
tel# 0900 - 117 0000
gewoon bellen ipv mailen, werkt stukken beter!
tel# 0900 - 117 0000
[ Voor 7% gewijzigd door Raymond op 31-07-2006 00:49 ]
Weet iemand hoe je borderless kan printen met een pixma 5200r in mac osx?
Borderless gedeelte bij de print opties is greyed out terwijl deze printer dat toch wel gewoon kan?

edit: Hmm ok voortaan ff verder kijken dan de neus langs is
Bij papier selectie kan je behalve A4 ook A4 Borderless kiezen. D'oh!
Borderless gedeelte bij de print opties is greyed out terwijl deze printer dat toch wel gewoon kan?

edit: Hmm ok voortaan ff verder kijken dan de neus langs is
[ Voor 23% gewijzigd door lowfi op 31-07-2006 15:31 ]
Je kunt prima melden dat je een aantal dingen (en zo ook allemaal noemen) reeds hebt geprobeerd. Net zoals de topicpolicy alhier.Raymond schreef op maandag 31 juli 2006 @ 00:48:
controleer ff je kleurmanagement instellingen. Als je daar niks kan vinden, bel dan gewoon met de HP helpdesk. Je kan volgens mij hun zakelijke nummer bellen, als je een kleurenlaser hebt. Ik heb regelmatig met de HP helpdesk gebeld en vind dat ze één van de betere in de business hebben. Je moet wel gewoon braaf doen wat ze vragen en niet meteen vragen of je de eerste stappen mag skippen, omdat je dat toch al geprobeerd hebt. Het kost je maar 3 minuten en laat het gesprek een stuk lekkerder lopen
tel# 0900 - 117 0000
Wat geeft de testpagina?Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:24:
[...]kleurprobleem[...]
offtopic:
stomme dubbelpost
stomme dubbelpost
[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 31-07-2006 16:02 ]
Verwijderd
Geen matches
bedankt ga dat ff proberenRaymond schreef op maandag 31 juli 2006 @ 00:48:
tel# 0900 - 117 0000
Ik heb voor iemand een netwerk printer gekocht... (ht color laserjet 3600... aanbieding....) en deze willen wij graag wireless aansluiten. Hij is optioneel alleen met een bleutooth optie, die wij dus niet hebben. Dit willen we ook niet, gewoon over wifi. We zaten te denken aan een kasje als een omgekeerde wireless acces point (inplaatsvan utp naar wifi van wifi naar utp) bestaat er zoiets?
Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?
Ja hoor. Eentje van linksys bv: http://www.linksys.com/se...2FCommon%2FVisitorWrapper
En ik kan me niet voorstellen dat er niet andere fabrikanten zijn die zoiets aanbieden.
En ik kan me niet voorstellen dat er niet andere fabrikanten zijn die zoiets aanbieden.
[ Voor 12% gewijzigd door lowfi op 01-08-2006 20:47 ]
Als ik me niet vergis, heeft HP die zelf ook wel
dank u precies wat ik wil =Dlowfi schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 20:39:
Ja hoor. Eentje van linksys bv: http://www.linksys.com/se...2FCommon%2FVisitorWrapper
denk dat het dan alsnog die van linksys word hoorRaymond schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 21:14:
Als ik me niet vergis, heeft HP die zelf ook wel
edit:
moet je eens raden wat ik net vind:interne hp jetdirect 680n wireless printserver (EIO - 802.11b) (J6058A)
En raad eens hij is competabel mee de 3000 serie, mijn printer

edit2: laat maar beetje duur voor hetzelfde klik
[ Voor 46% gewijzigd door souderkeamer op 02-08-2006 09:22 ]
Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?
Verwijderd
Matched: printer
ik heb pixma ip5200 op een printserver van me wl500gP van asus staan, is er een fix zodat ik wel de status van de printer zie? en hoe weet je welke cartridge er vervangen moet worden als er 1 op is. ik heb begrepen dat die niet meer print(bij bijna lege cartridge), dus daaraan kan je het niet zien dus.
Nope, daarvoor heeft Canon dus ook de iP5200R, met netwerkaansluiting en dus ingebouwde printerserver.
ik heb een probleem met mijn Canon IP4000 , gebruik hetzelfde papier als altijd, maar nu trekt ie het steeds scheef als ie gaat pinten, heb al vanalles geprobeerd, UIT/AAN, stekker eruit, papier eruit, nieuw papier erin
tijdje terug deed hij dit ook, maar lostte zich vanzelf op
tijdje terug deed hij dit ook, maar lostte zich vanzelf op
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ik sta net op het punt nieuwe inkt cartridges te kopen voor mijn canon pixma ip4000, maar ik vind de orginele cartridges toch wel heel erg duur 28 euro voor 3 kleuren bij de media markt. Nu was ik een beetje opzoek gegaan naar andere cartridges en kwam deze imitatie tegen:
http://www.supercartridge...elpakket-stuks-p-198.html
drie kleuren plus twee zwarten voor maar 12,45 euro wat denken jullie zal de kwaliteit echt veel minder zijn? Is deze inkt slecht voor je printer zoals ik vaak haar als je je cartridges navult?
drie kleuren plus twee zwarten voor maar 12,45 euro wat denken jullie zal de kwaliteit echt veel minder zijn? Is deze inkt slecht voor je printer zoals ik vaak haar als je je cartridges navult?
Ik gebruik altijd de orginele (19 euro bij officecentre deze week), maar denk niet dat het veel zal uitmaken. Zeker omdat bij de canon het puur echt alleen de inkthouder is en niet de koppen er aan vast zitten. En inkt is toch een beetje inkt vind ik.LLEEDD schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:19:
ik sta net op het punt nieuwe inkt cartridges te kopen voor mijn canon pixma ip4000, maar ik vind de orginele cartridges toch wel heel erg duur 28 euro voor 3 kleuren bij de media markt. Nu was ik een beetje opzoek gegaan naar andere cartridges en kwam deze imitatie tegen:
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Een vraagje: wat is nu "het" verschil tussen de canon pixma 4200 en de nieuwe 4300? Op een paar minieme details kan ik niets vinden (zoals wattage, decibel). In resolutie zijn ze hetzelfde. Maar wat het verschil is?? Ik zou het niet weten ...
==
hoi
Gers topic, ik heb ff een tip nodig van jullie. Ik zoek een HP Laserjet printertje die automatisch dubbelzijdig kan printen. Zwarte toner is voldoende, en hij mag lekker massief zijn. M'n pa gebruikt een HP 5p, een oud beestje maar doet z'n werk prima. Zoiets zoek ik dus, maar ben zelf niet echt thuis in de printers.
Kijk eens op de HP-site. Het is hier geen vraag-maar-raak-forum zonder eigen inzet.RSP schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:24:
Gers topic, ik heb ff een tip nodig van jullie. Ik zoek een HP Laserjet printertje die automatisch dubbelzijdig kan printen. Zwarte toner is voldoende, en hij mag lekker massief zijn. M'n pa gebruikt een HP 5p, een oud beestje maar doet z'n werk prima. Zoiets zoek ik dus, maar ben zelf niet echt thuis in de printers.
Vooruit... omdat ik er toch in een andere tab op was:
http://h30216.www3.hp.com...1=&que-104472=%22,750,500
[ Voor 25% gewijzigd door PcDealer op 14-11-2006 13:51 ]
Verwijderd
Geen matches
Even een vraagje over de Kyocera FS-1010 en 1000
Als ik print dan zit er op de achterkant van het blaadje een grijze vlek. in de hoek
Heb al geprobeerd om schoon te maken. maar dit werkt niet.
Waar kan dit aan liggen?
Als ik print dan zit er op de achterkant van het blaadje een grijze vlek. in de hoek
Heb al geprobeerd om schoon te maken. maar dit werkt niet.
Waar kan dit aan liggen?
Verwijderd
Geen matches
Ik heb een Epson R220, maar sinds vandaag pakt hij geen papier meer.
Ik gebruik 180 gr Glossy papier, voorheen geen problemen ermee.
Als test heb ik een gewoon A4 papiertje gebruikt, maar die pakt ie ook niet meer.
In vorige topics heb ik gelezen dat het aan de rolletjes kan liggen, hoe maak ik die het beste schoon of zijn deze vervangbaar?
Als test heb ik een gewoon A4 papiertje gebruikt, maar die pakt ie ook niet meer.
In vorige topics heb ik gelezen dat het aan de rolletjes kan liggen, hoe maak ik die het beste schoon of zijn deze vervangbaar?
Zie ook deze topic:Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:54:
Ik heb een Epson R220, maar sinds vandaag pakt hij geen papier meer.
PcDealer in "Het Grote Printer Topic - Deel 1"
Weet niet of de vraag helemaal hier hoort maar ik heb een 2 jaar oude Canon IP3000 (Pixma), en sinds gisteren wil die niet aan. Ik druk op de aan knop als een gek maar de printer geeft geen helemaal geen reactie.
Na het spelen met de netsnoer ben ik erachter gekomen dat als het net contact maakt je voor een fractie van een seconde een lichtje krijgt rond de powerknop, maar daarna ook gelijk uit. Ook is het een keer gelukt om het aan te zetten, maar 5 seconden later ging de printer weer vanzelf uit.
Ik denk zelf dat ergens een contactfoutje zit, maar echt bizar, ik heb die printer nooit verplaatst. Iemand anders misschien ervaring hiermee?
Na het spelen met de netsnoer ben ik erachter gekomen dat als het net contact maakt je voor een fractie van een seconde een lichtje krijgt rond de powerknop, maar daarna ook gelijk uit. Ook is het een keer gelukt om het aan te zetten, maar 5 seconden later ging de printer weer vanzelf uit.
Ik denk zelf dat ergens een contactfoutje zit, maar echt bizar, ik heb die printer nooit verplaatst. Iemand anders misschien ervaring hiermee?
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
Ik draai door. Ik heb nu eindelijk mijn keuze tot een drietal all-in-one printers kunnen beperken maar merk nu dat er amper verschillen zijn tussen de drie. Het gaat dus om de volgende producten:
HP Officejet 6310 (175 euro)
http://h10010.www1.hp.com...1229-200043-12206908.html
HP Photosmart 2575 (125 euro)
http://h10010.www1.hp.com...525-7362529-12209490.html
HP Photosmart C5180 (185 euro)
http://h10010.www1.hp.com...25-12720992-12721100.html
Wie o wie kan mij uit mijn lijden halen en mij vertellen welke ik van de drie moet nemen?
Het gaat mij gewoon om de beste (niet wat het beste bij mij past
). Qua prijs maakt het niet zo veel uit omdat er minimaal prijsverschil is. Ik wil dus gemakkelijk thuis kopieen kunnen maken, mijn oude albumfoto's kunnen inscannen en daarnaast ook snel kunnen afdrukken in kleur en in zwart. Ze hebben allemaal usb2.0, bluetooth en ethernet aansluiting en 64 mb werkgeheugen. Ze hebben volgens mij allemaal dezelfde type scanner. Je kunt je mediakaartjes in kwijt. Dus wie vertelt mij waarin zij verschillen van elkaar?

Ik draai door. Ik heb nu eindelijk mijn keuze tot een drietal all-in-one printers kunnen beperken maar merk nu dat er amper verschillen zijn tussen de drie. Het gaat dus om de volgende producten:
HP Officejet 6310 (175 euro)
HP Photosmart 2575 (125 euro)
http://h10010.www1.hp.com...525-7362529-12209490.html
HP Photosmart C5180 (185 euro)
Wie o wie kan mij uit mijn lijden halen en mij vertellen welke ik van de drie moet nemen?
Het gaat mij gewoon om de beste (niet wat het beste bij mij past

Maak het open en check de solderingen.Darkvater schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:07:
[...]
Volgens mij gebruiken ze verschillende cartridges. Kijk daar eens naar. En indien ja, hebben ze ook verschillende printsnelheden.Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:57:
Het gaat mij gewoon om de beste (niet wat het beste bij mij past). Qua prijs maakt het niet zo veel uit omdat er minimaal prijsverschil is. Ik wil dus gemakkelijk thuis kopieen kunnen maken, mijn oude albumfoto's kunnen inscannen en daarnaast ook snel kunnen afdrukken in kleur en in zwart. Ze hebben allemaal usb2.0, bluetooth en ethernet aansluiting en 64 mb werkgeheugen. Ze hebben volgens mij allemaal dezelfde type scanner. Je kunt je mediakaartjes in kwijt. Dus wie vertelt mij waarin zij verschillen van elkaar?
[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 06-12-2006 20:00 ]
Kan iemand mij adviseren over een printer die voldoet aan de volgende eisen; liefst iemand die ervaring met iets dergelijks heeft; van plan om begin volgend jaar een dergelijke printer aan te schaffen
Daarnaast een vraagje over laserprinters en papier; is het nodig om speciaal papier te komen? is 80grams voldoende of moet ik hoger zitten om krullen tegen te gaan (en is krullen uberhaupt wel een -groot- probleem?)
- Laserprinter (zakelijk gebruik)
- Automatic Document Feeder + Flatbed (omdat alleen ADF niet handig is)
- Focus op goede weergave van fonts e.d. (gebuik veel PDF en ik ben veel bezig met typografie)
Daarnaast een vraagje over laserprinters en papier; is het nodig om speciaal papier te komen? is 80grams voldoende of moet ik hoger zitten om krullen tegen te gaan (en is krullen uberhaupt wel een -groot- probleem?)
[ Voor 15% gewijzigd door Zydell op 05-12-2006 15:32 ]
Heb toevallig sinds gisteravond het zelfde probleem met ook een IP 3000.Darkvater schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:07:
Weet niet of de vraag helemaal hier hoort maar ik heb een 2 jaar oude Canon IP3000 (Pixma), en sinds gisteren wil die niet aan. Ik druk op de aan knop als een gek maar de printer geeft geen helemaal geen reactie.
Ik denk dat het ligt aan de printkop, die gaf afgelopen week de foutmelding 5200 en printe geen blauw meer.
ik hoorde van iemand onlangs dat je ook af en toe originele inktcartridges moet gebruiken, heb ik zelf niet gedaan, misschien dat daardoor de kop er wel snel mee stop (heb de printer ca. 11/2 jaar, wel intensief gebruikt).
Ik denk dat de printer is overleden, ik kijk al uit naar een andere.
Met de Canon bon van € 25,- en de aanbieding van Dixons zal het wel de Canon IP5200 worden.
Het valt me op dat de printers zo kort meegaan. Anderhalf jaar is toch te gek voor woorden het lijken langzamerhand wel batterijen.
edit: Opgelost
. Ik heb Windows opnieuw geinstalleerd en hij werkt ineens perfect
.
[ Voor 94% gewijzigd door hello_moto op 05-12-2006 19:05 ]
Verwijderd
Het zal dan wel aan de Canon printers liggen want ik heb meerdere HP printers gehad en de laatste die ik nu heb doet het nog steeds bijzonder goed na 2 jaarboomsma schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:12:
[...]
Heb toevallig sinds gisteravond het zelfde probleem met ook een IP 3000.
Ik denk dat het ligt aan de printkop, die gaf afgelopen week de foutmelding 5200 en printe geen blauw meer.
ik hoorde van iemand onlangs dat je ook af en toe originele inktcartridges moet gebruiken, heb ik zelf niet gedaan, misschien dat daardoor de kop er wel snel mee stop (heb de printer ca. 11/2 jaar, wel intensief gebruikt).
Met de Canon bon van € 25,- en de aanbieding van Dixons zal het wel de Canon IP5200 worden.
Het valt me op dat de printers zo kort meegaan. Anderhalf jaar is toch te gek voor woorden het lijken langzamerhand wel batterijen.
Wat heb je zelf gevonden?Zydell schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:50:
Kan iemand mij adviseren over een printer die voldoet aan de volgende eisen; liefst iemand die ervaring met iets dergelijks heeft; van plan om begin volgend jaar een dergelijke printer aan te schaffenFax en netwerkfunctionaliteit gebruik ik momenteel niet (zzp'er; werk niet met fax) geloof dat met name netwerkfunctionalilteit redelijk wat extra kost dus dat is niet echt een vereiste
- Laserprinter (zakelijk gebruik)
- Automatic Document Feeder + Flatbed (omdat alleen ADF niet handig is)
- Focus op goede weergave van fonts e.d. (gebuik veel PDF en ik ben veel bezig met typografie)
Je gebruikt geen originele cartridges en je printkop gaat kapot en je klaagt eroverboomsma schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:12:
[...]
Heb toevallig sinds gisteravond het zelfde probleem met ook een IP 3000.
Sorry voor dubbelpost.
Ik ben er ondertussen wel uit dat mijn printkop defect is.
Als ik de printer aanzet zonder printkop blijft deze wel aan, plaats ik de printkop dan gaat de printer voorr ca. 1/10 sec. aan en springt dan weer uit.
Zie weet waar losse printkoppen voor een Canon IP 3000 te koop zijn.
Op internet kan ik dit niet vinden.
Als ik de printer aanzet zonder printkop blijft deze wel aan, plaats ik de printkop dan gaat de printer voorr ca. 1/10 sec. aan en springt dan weer uit.
De site van Canon verwijst naar ETB en daar is het te vinden:boomsma schreef op donderdag 07 december 2006 @ 08:26:
Ik ben er ondertussen wel uit dat mijn printkop defect is.
http://portal.etbass.nl/p...rts-per-model.asp?id=1280
Heb voldoende gezocht hoor
- HP LaserJet 3050: voldoet aan de eisen maar is mij te duur duur; fax functionaliteit gebruik ik niet. Tevens heeft deze printer geen flatbed scanner?
- Canon LaserBase MF5730: voldoet aan de eisen en is niet duur; alleen is dit alweer een wat oudere priner. Op de engelse website van canon staat een nieuwe printer: de i-SENSYS MF4150; dit lijkt de opvolger van de MF5730 (maar deze wordt in NL nog niet verkocht?) Daarnaast heeft de i-SENSYS MF4150 fax functionaliteit die ik dus niet gebruik en twijfel ik of er een meerwaarde is.
- Brother DCP 7025: Doet wat ik wil, wel aan de grote kant lijkt me (heb het liever compact. Ik heb alleen geen ervaring met Brother printers, geen idee wat de kwaliteit is, geen idee of 32MB voldoende is. Wat is trouwens het verschil tussen 'Windows GDI en PCL6 & BR-Script 3)
- Brother MFC 7225N: Minder interessant? ADF heeft minder capaciteit, zit geen flatbad scanner meer in (is niet handig als je bijvoorbeeld een boek wilt kunnen scannen) en de extra fax en netwerkfunctionaliteit gebruik ik niet, daarnaast heeft de scanner een lagere resolutie (maar of dat in de praktijk merkbaar is??). Moet wel zeggen dat de printer veel biedt voor relatief weinig geld, maar deze valt eigenlijk af.
Ik twijfel denk ik een beetje tussen de Canon MF5730 en Brother DCP-7025..
[ Voor 7% gewijzigd door Zydell op 07-12-2006 10:13 ]
Bedankt, na het type nummer op een Engelse site te hebben gevonden inmiddels in Amerika een printkop besteld voor totaal € 42,- (incl. verzendkosten).PcDealer schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:57:
[...]
De site van Canon verwijst naar ETB en daar is het te vinden:
http://portal.etbass.nl/p...rts-per-model.asp?id=1280
Bij ETB is deze € 51,26 ex BTW.
Inclusief alle overige kosten € 72,90.
Toch € 30,- meer dan overzee bestellen.
Goed bezig!boomsma schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:46:
[...]
Bedankt, na het type nummer op een Engelse site te hebben gevonden inmiddels in Amerika een printkop besteld voor totaal € 42,- (incl. verzendkosten).
Bij ETB is deze € 51,26 ex BTW.
Inclusief alle overige kosten € 72,90.
Toch € 30,- meer dan overzee bestellen.
Ik zit voor het printen van foto's (zwart wit en kleur) op formaten tot zeker A3 enkele printers te overwegen, die gezien hun specificaties&prijs wellicht wat zijn:
Canon Pixma Pro9000
Epson R1800
Epson R2400
HP B9180
Waarbij de prijs R2400 wat hoger ligt dan de bedoeling is.
Het aantrekkelijkst lijkt me eigenlijk de HP. Reviews heb ik onder andere gevonden op www.photo-i.co.uk
Welke moet ik kiezen?
Canon Pixma Pro9000
Epson R1800
Epson R2400
HP B9180
Waarbij de prijs R2400 wat hoger ligt dan de bedoeling is.
Het aantrekkelijkst lijkt me eigenlijk de HP. Reviews heb ik onder andere gevonden op www.photo-i.co.uk
Welke moet ik kiezen?
[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 07-12-2006 18:48 ]
Ik wil een nieuwe printer aanschaffen. Het liefst een all-in-one. Nu zit ik met de volgende vraag: ik print thuis erg weinig. Hierdoor had ik in een ver verleden met de HP 560C het probleem dat de inkt(koppen) opdroogden/dicht gingen zitten. Nu zit ik te kijken naar de Canon Pixma MP810. Zou die dat probleem niet hebben, omdat het a) modernere techniek is en b) een andere techniek is?
Met andere woorden: bestaat het probleem bij inktjetprinters nog dat de inkt kan opdrogen of de koppen kunnen gaan dichtzitten als de printer voor langere tijd niet gebruikt wordt?
Met andere woorden: bestaat het probleem bij inktjetprinters nog dat de inkt kan opdrogen of de koppen kunnen gaan dichtzitten als de printer voor langere tijd niet gebruikt wordt?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Als je daar bang voor bent, kan je juist het beste een HP kopen. Bij de meeste printers van HP vervang je de printkop met de cartridge. Bij Epson en Canon zal je dan nieuwe koppen moeten aanschaffen (duur!!)
Ik wil juist voorkomen dat ik überhaupt cartridges moet weggooien terwijl ze niet leeg zijn. Als ik jouw bericht goed begrijp zou ik dus het best kunnen kiezen voor een kleurenlaser (tegenwoordig voor minder dan 300 euro) en eventueel een losse scanner er ooit bij kopen.
Dan ben ik er denk ik uit en wordt de HP Color LaserJet 1600. De 2600 met z'n netwerkaansluiting zou nog fijner zijn, maar die is bij QPlaza niet op voorraad en bij de rest niet in mijn budget. Komt er later wel een keer een scanner bij (2e hands of zo).
Dan ben ik er denk ik uit en wordt de HP Color LaserJet 1600. De 2600 met z'n netwerkaansluiting zou nog fijner zijn, maar die is bij QPlaza niet op voorraad en bij de rest niet in mijn budget. Komt er later wel een keer een scanner bij (2e hands of zo).
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
De HP Photosmart Pro B9180, hierboven vernoemd is een super printer !!
http://h20195.www2.hp.com/V2/pdf/4AA0-3231NLE.pdf
Hij gebruikt cartridges en printkoppen die alletwee te vervangen zijn.
Hij gebruikt hetzelfde printsysteem dan de Designjet Z2100.
http://h41186.www4.hp.com...asheet.pdf?pageseq=189925
Als ik een A3 fotoprinter moest kiezen, dan de B9180.
Als ik de allerbeste fotoprinter van HP wil dan de Designjet Z3100 met 12 cartridges !!
http://h30267.www3.hp.com...asheet.pdf?pageseq=803914
http://h20195.www2.hp.com/V2/pdf/4AA0-3231NLE.pdf
Hij gebruikt cartridges en printkoppen die alletwee te vervangen zijn.
Hij gebruikt hetzelfde printsysteem dan de Designjet Z2100.
http://h41186.www4.hp.com...asheet.pdf?pageseq=189925
Als ik een A3 fotoprinter moest kiezen, dan de B9180.
Als ik de allerbeste fotoprinter van HP wil dan de Designjet Z3100 met 12 cartridges !!
http://h30267.www3.hp.com...asheet.pdf?pageseq=803914
ik heb een Canon Pixma IP3000 staan en sinds vandaag pakt hij opeens geen papier meer uit de cassette gelegen onder de printer, maar wil hij alleen nog via de bovenlade printen.
Dit is voor mij heel erg vervelend want hij staat namenlijk in een wat laag kastje waar ik nogal moeilijk de bovenlade kan bijvullen (zonder de hele printer er helemaal uit te trekken).
Ik heb al vanalles geprobeerd om het te verhelpen (printer reinigen cassette erin eruit meer of minder papier erin etc. etc.)
heeft iemand dit probleem ook wel is gehad of weet iemand een oplossing?
Dit is voor mij heel erg vervelend want hij staat namenlijk in een wat laag kastje waar ik nogal moeilijk de bovenlade kan bijvullen (zonder de hele printer er helemaal uit te trekken).
Ik heb al vanalles geprobeerd om het te verhelpen (printer reinigen cassette erin eruit meer of minder papier erin etc. etc.)
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Misschien zijn er pickuprollers die niet meer goed of vuil zijn?Rubman schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:16:
ik heb een Canon Pixma IP3000 staan en sinds vandaag pakt hij opeens geen papier meer uit de cassette gelegen onder de printer, maar wil hij alleen nog via de bovenlade printen.
He, heb dezelfde al 3 weken geleden gepost...
Maar interessante tip van boomsma. Heb de printerkop eruitgehaald nadat ik de printer aan de praat kreeg voor een minuutje, en het lijkt nu inderdaad langer aan te staan...
Heb je misschien een link boomsma naar de amerikaanse winkel waar je die printkop hebt gehaald?
Misschien toch maar kijken of in de US goedkoop zo'n print-headje gekocht kan worden. Toch wel vreemd dat die dingen zo snel kapot gaan.
Maar interessante tip van boomsma. Heb de printerkop eruitgehaald nadat ik de printer aan de praat kreeg voor een minuutje, en het lijkt nu inderdaad langer aan te staan...
Heb je misschien een link boomsma naar de amerikaanse winkel waar je die printkop hebt gehaald?
Misschien toch maar kijken of in de US goedkoop zo'n print-headje gekocht kan worden. Toch wel vreemd dat die dingen zo snel kapot gaan.
[ Voor 96% gewijzigd door Darkvater op 28-12-2006 21:01 ]
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Sinds kort een Canon IP 4300 printer, ter vervanging van de Hp 930 (deze is echt elke gulden waard geweest!!).
Het is leuk om cd's te kunnen printen. Ook de papierlade eronder is een aanwinst.
Maar nu komt het, de printkwaliteit is echt een stuk minder dan de HP 930, deze had veel meer kleur. Sprankelijker, mooier en duidelijker. Echt een zware tegenvaller, ik snap niet hoe dat kan.
Ik moet nog ander papier proberen maar ik weet echt niet wat het beste kan helpen hiertegen. Dit papier was niet duur en werkte in de HP perfect. Heb nu eigenlijk al spijt dat ik ben overgestapt.
Het is leuk om cd's te kunnen printen. Ook de papierlade eronder is een aanwinst.
Maar nu komt het, de printkwaliteit is echt een stuk minder dan de HP 930, deze had veel meer kleur. Sprankelijker, mooier en duidelijker. Echt een zware tegenvaller, ik snap niet hoe dat kan.
Ik moet nog ander papier proberen maar ik weet echt niet wat het beste kan helpen hiertegen. Dit papier was niet duur en werkte in de HP perfect. Heb nu eigenlijk al spijt dat ik ben overgestapt.
Die 930 was in die tijd een high-end consumer printer, ik heb niet het idee dat de 4300 dat nu is. Maar de tijd gaat vooruit en dan zou je beter verwachten.Maeslant schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:16:
Sinds kort een Canon IP 4300 printer, ter vervanging van de Hp 930 (deze is echt elke gulden waard geweest!!).
Ik heb sinds kort ook een Canon Pixma iP4300.
[ Voor 123% gewijzigd door TranceDJ op 02-03-2007 16:46 ]
Verwijderd
Geen matches
Ik heb een probleem met mijn Epson R340.
Hij print erg goed, niets te klagen, maar als ik 4 printjes wil maken gaat de eerste erg snel, maar de rest komt er happerig/schokkend uit. Voor de kwaliteit maakt dit niets uit is gebleken.
Om dit te verhelpen heb ik de instelling "direct printen" ingeschakeld, maar dat kan ik tijdens het printen de printsoftware niet gebruiken.
Normaal gesproken komen de o[pdrachten netjes in de wachtrij, met deze optie dus niet.
Wat is nu het verschil? Komt het door een te kleine printbuffer?
In mijn systeem zit 2 GB, daar kan het niet aan liggen lijkt mij.
Hij print erg goed, niets te klagen, maar als ik 4 printjes wil maken gaat de eerste erg snel, maar de rest komt er happerig/schokkend uit. Voor de kwaliteit maakt dit niets uit is gebleken.
Om dit te verhelpen heb ik de instelling "direct printen" ingeschakeld, maar dat kan ik tijdens het printen de printsoftware niet gebruiken.
Normaal gesproken komen de o[pdrachten netjes in de wachtrij, met deze optie dus niet.
Wat is nu het verschil? Komt het door een te kleine printbuffer?
In mijn systeem zit 2 GB, daar kan het niet aan liggen lijkt mij.
Ik zoek een vervanger voor m'n 'bijna' overleden HP Deskjet 3600.
Zit alleen met een probleempje. Ik print soms ook met deze printer wat last-minute facturen. Op deze factuur zit een zwarte bovenhoek. Ziet er allemaal wat leuker uit etc...dat leuker uitzien is ook meteen zijn nadeel. Sommige printers scannen eerst het papier, om te zien of er nog wel papier in zit. Alleen met dit zwarte hoekje zegt ie dat er geen papier in zit.
M'n oude HP DJ 3600 kon hier mee overweg, welke nog meer?
Zit alleen met een probleempje. Ik print soms ook met deze printer wat last-minute facturen. Op deze factuur zit een zwarte bovenhoek. Ziet er allemaal wat leuker uit etc...dat leuker uitzien is ook meteen zijn nadeel. Sommige printers scannen eerst het papier, om te zien of er nog wel papier in zit. Alleen met dit zwarte hoekje zegt ie dat er geen papier in zit.
M'n oude HP DJ 3600 kon hier mee overweg, welke nog meer?
Ik ben nu ook op zoek naar een nieuwe printer als vervanging van mijn oude epson. Ik print zo'n 2000 pagina's per jaar, dus een laserprinter lijkt me al gauw rendabel en ik print bijna nooit kleur 
Nu is de eis dat het een multifunctionele laser printer is. Ik heb interesse in de volgende twee printers:
Canon LaserBase MF5730 (Zwart-Wit, Print & Scan & Copy, A4, USB) - €193
HP LaserJet M1005 MFP (A4, USB2.0, 14ppm) - €206
Iemand hier die ervaring heeft met een van deze printers
?
en dan met name:
- de kwaliteit van de prints
- opwarmtijd
- zuinigheid
- kwaliteit scanner
Nu is de eis dat het een multifunctionele laser printer is. Ik heb interesse in de volgende twee printers:
Canon LaserBase MF5730 (Zwart-Wit, Print & Scan & Copy, A4, USB) - €193
HP LaserJet M1005 MFP (A4, USB2.0, 14ppm) - €206
Iemand hier die ervaring heeft met een van deze printers
en dan met name:
- de kwaliteit van de prints
- opwarmtijd
- zuinigheid
- kwaliteit scanner
Nou, mooi is dit. Na mijn dode pixma 3000 heb ik een pixma 4200 gekocht. Niet eens 4 weken oud en hij wil niet eens meer printen 

Ongeveer 5 keer mee geprint...naja terug naar de winkel dan ermee. Weet niet of ik hierna nog ooit een Canon printer ga kopen; klote kutdingen

Ongeveer 5 keer mee geprint...naja terug naar de winkel dan ermee. Weet niet of ik hierna nog ooit een Canon printer ga kopen; klote kutdingen

Ik ben, net zoals vele mensen hier, op zoek naar een nieuwe printer
Ik denk dat het een inktjet moet worden, omdat ik per jaar mss 250 kleurenprints doe. Bovendien heb ik al een zwart-wit laserprinter (Brother HL2030), dus grote hoeveelheden print ik toch daarop.
Ik zal de printer voornamelijk gebruiken voor dvd hoesjes, printen op normale kwaliteit. De fotokwaliteit is voor mij dus eigenlijk niet belangrijk.
Aangezien ik geen scanner heb, zou een all-in-one wel prettig zijn, maar niet noodzakelijk.
Het belangrijkste vind ik, dat er 3 kleuren inktpatronen zijn, zodat ik niet elke keer een nieuw patroon moet kopen omdat er slechts 1 van de 3 kleuren op is!!
En aangezien ik niet zo heel veel om de kwaliteit geef (is over het algemeen toch voldoende te noemen, hoewel verschil altijd zal blijven), zou ik graag de inkt zo goedkoop mogelijk willen kunnen kopen. Hervullen is misschoen goedkoop? Kan dat met alle inktpatronen? Of anders wecare (of ander merk) inkt kopen?
Mijn eisen op een rijtje:
- Kleurenprinter, bij voorkeur een all-in-one
- Fotokwaliteit is niet van belang, zolang alles er maar fatsoenlijk uitziet
- losse kleuren inktpatronen
- goedkope inkt
Heeft iemand mss een idee?
En dan had nog een vraagje...hoeveel zou het gemiddeld kosten om een dvd hoesje in kleur uit te printen (normale kwaliteit)?
Zou een Canon PIXMA MP460 een beetje aan m'n eisen voldoen? Die scanner is de eerste in de reeks die 2400x1200dpi kan scannen. Of zou een Epson Stylus DX5000 toch beter zijn?
Ik zal de printer voornamelijk gebruiken voor dvd hoesjes, printen op normale kwaliteit. De fotokwaliteit is voor mij dus eigenlijk niet belangrijk.
Aangezien ik geen scanner heb, zou een all-in-one wel prettig zijn, maar niet noodzakelijk.
Het belangrijkste vind ik, dat er 3 kleuren inktpatronen zijn, zodat ik niet elke keer een nieuw patroon moet kopen omdat er slechts 1 van de 3 kleuren op is!!
En aangezien ik niet zo heel veel om de kwaliteit geef (is over het algemeen toch voldoende te noemen, hoewel verschil altijd zal blijven), zou ik graag de inkt zo goedkoop mogelijk willen kunnen kopen. Hervullen is misschoen goedkoop? Kan dat met alle inktpatronen? Of anders wecare (of ander merk) inkt kopen?
Mijn eisen op een rijtje:
- Kleurenprinter, bij voorkeur een all-in-one
- Fotokwaliteit is niet van belang, zolang alles er maar fatsoenlijk uitziet
- losse kleuren inktpatronen
- goedkope inkt
Heeft iemand mss een idee?
En dan had nog een vraagje...hoeveel zou het gemiddeld kosten om een dvd hoesje in kleur uit te printen (normale kwaliteit)?
Zou een Canon PIXMA MP460 een beetje aan m'n eisen voldoen? Die scanner is de eerste in de reeks die 2400x1200dpi kan scannen. Of zou een Epson Stylus DX5000 toch beter zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door rob1985 op 27-01-2007 18:39 ]
Ik ben aan het twijfelen om een goedkope laserprinter te kopen
of gewoon m'n oude cartrigde te vervangen...
De laserprinter die ik op het oog heb is een Samsung ML-2010 @ 80 euro,
hij wordt geleverd met een 1000 pagina's starttoner (normaal
3000 pagina's @ +-70 euro).
De cartridge van m'n Hp 5150 is nr 56 ( 400-500 pagina's @ +- 20 euro).
Wat zouden jullie doen? (Ik behoud m'n 5150 voor kleurafdruk.)
Laser aanschaffen of toch maar gewoon een cartridge halen?
of gewoon m'n oude cartrigde te vervangen...
De laserprinter die ik op het oog heb is een Samsung ML-2010 @ 80 euro,
hij wordt geleverd met een 1000 pagina's starttoner (normaal
3000 pagina's @ +-70 euro).
De cartridge van m'n Hp 5150 is nr 56 ( 400-500 pagina's @ +- 20 euro).
Wat zouden jullie doen? (Ik behoud m'n 5150 voor kleurafdruk.)
Laser aanschaffen of toch maar gewoon een cartridge halen?
Verwijderd
Mita FS-720
http://www.kieskeurig.nl/...BD3E5C125702E004D2331.htm
http://www.kyoceramita-eu...ts/viewAllConsumables.asp
FS- 720 Toner Kit TK-110 6000 pages (b/w) (niet de TK100E maar 2000 pages..)
http://www.kieskeurig.nl/...&pcode=~toner&gq=tk%20100
dus 6000 pages.... en de prijs van de kit is niet gek....
Via webwinkels is de Kyocera een stuk goedkoper.. effe zoeken...
Heb zelf al 4 jaar de FS-1010 (niet meer te koop). Print probleemloos, nu al ca 20000 prints (kids en dame school/studie!). Voor z/w heb ik de deskjets eruit gedaan.... kleur print ik amper, ga ik af en toe even naar de shop voor een sublieme print...
Ze hebben nog meer van die printers, kijk maar eens rond of het iets voor je is.
http://www.kieskeurig.nl/...BD3E5C125702E004D2331.htm
http://www.kyoceramita-eu...ts/viewAllConsumables.asp
FS- 720 Toner Kit TK-110 6000 pages (b/w) (niet de TK100E maar 2000 pages..)
http://www.kieskeurig.nl/...&pcode=~toner&gq=tk%20100
dus 6000 pages.... en de prijs van de kit is niet gek....
Via webwinkels is de Kyocera een stuk goedkoper.. effe zoeken...
Heb zelf al 4 jaar de FS-1010 (niet meer te koop). Print probleemloos, nu al ca 20000 prints (kids en dame school/studie!). Voor z/w heb ik de deskjets eruit gedaan.... kleur print ik amper, ga ik af en toe even naar de shop voor een sublieme print...
Ze hebben nog meer van die printers, kijk maar eens rond of het iets voor je is.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 02:15 ]
Verwijderd
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een vervanger voor mijn huidige printer (HP 5550C). Het moet een combinatie (alles-in-1) printer worden. Ik heb nu een tweetal printers in gedachten maar kan helaas geen besluit nemen. Wie heeft een van deze twee printers en welke van de twee zouden jullie mij adviseren?
- Het is voor thuisgebruik bedoeld
- Scannen van documenten (briefpapier) en foto's zal zeker vaak worden gebruikt
- Kwaliteit van een foto afdruk moet echt goed zijn en het liefst zo snel mogelijk
- Het moet eenvoudig in gebruik zijn en moet snel mijn kopieen kunnen maken
Welke kan ik dus het beste kiezen? (qua prijs zijn ze bijna identiek dus daar ga ik verder niet op letten).
- Optie 1: HP OFFICEJET 6310 (prijs 178 euro)

http://tweakers.net/price...-A4-USB-2.0)-prijzen.html
- Optie 2: HP Photosmart C5180 (prijs 184 euro)

http://tweakers.net/price...-en-100mbit)-prijzen.html
- Het is voor thuisgebruik bedoeld
- Scannen van documenten (briefpapier) en foto's zal zeker vaak worden gebruikt
- Kwaliteit van een foto afdruk moet echt goed zijn en het liefst zo snel mogelijk
- Het moet eenvoudig in gebruik zijn en moet snel mijn kopieen kunnen maken
Welke kan ik dus het beste kiezen? (qua prijs zijn ze bijna identiek dus daar ga ik verder niet op letten).
- Optie 1: HP OFFICEJET 6310 (prijs 178 euro)

http://tweakers.net/price...-A4-USB-2.0)-prijzen.html
- Optie 2: HP Photosmart C5180 (prijs 184 euro)

http://tweakers.net/price...-en-100mbit)-prijzen.html
Bij een combinatieapparaat zul je nooit het beste op beide vlakken krijgen, je zou ook losse apparaten kunnen overwegen, zo te zien heb je een budget van zo'n 180 euro, dan is wel wat mogelijk. Voor de kopieerfunctie lijkt me de automatische documentinvoer wel aantrekkelijk.
Verwijderd
Geen matches
Dan bedoel jij de 6310 neem ik aan.begintmeta schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:45:
Bij een combinatieapparaat zul je nooit het beste op beide vlakken krijgen, je zou ook losse apparaten kunnen overwegen, zo te zien heb je een budget van zo'n 180 euro, dan is wel wat mogelijk. Voor de kopieerfunctie lijkt me de automatische documentinvoer wel aantrekkelijk.
Ik had eigenlijk een relatief simpel vraagje, mijn moeder wilde een nieuwe printer en ze had dus uiteindelijk de Canon MP800R uitgekozen, vanwege het negatief scan gedeelte etc.
Nu zat ik even te kijken, maar deze is dus uit de productie. Uiteraard bij sommige bedrijven nog wel op voorraad maar oké, daarom eerst deze vraag.
Op de site van Canon heb ik even gekeken en zag ik de Canon MP810 staan, met redelijk dezelfde specificaties - wel 100 euro goedkoper -, mijn vraag dus; is de MP810 de 'logische opvolger' van de uit de handel gehaalde MP800R?
Alvast bedankt
Nu zat ik even te kijken, maar deze is dus uit de productie. Uiteraard bij sommige bedrijven nog wel op voorraad maar oké, daarom eerst deze vraag.
Op de site van Canon heb ik even gekeken en zag ik de Canon MP810 staan, met redelijk dezelfde specificaties - wel 100 euro goedkoper -, mijn vraag dus; is de MP810 de 'logische opvolger' van de uit de handel gehaalde MP800R?
Alvast bedankt
Ik denk van niet. Bekijk de verschillen eens:Bloederig schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:37:
Ik had eigenlijk een relatief simpel vraagje, mijn moeder wilde een nieuwe printer en ze had dus uiteindelijk de Canon MP800R uitgekozen, vanwege het negatief scan gedeelte etc.
Alvast bedankt
http://www.canon.nl/For_H...functionals/PIXMA_MP800R/
http://www.canon.nl/For_H...als/PIXMA_MP810/index.asp
De eerste heeft (draadloze) netwerkwerkfunctionaliteit.
goed, hij mist iets van de functionaliteit van netwerkprinter en het schermpje is iets kleiner.PcDealer schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:47:
[...]
Ik denk van niet. Bekijk de verschillen eens:
http://www.canon.nl/For_H...functionals/PIXMA_MP800R/
http://www.canon.nl/For_H...als/PIXMA_MP810/index.asp
De eerste heeft (draadloze) netwerkwerkfunctionaliteit.
mijn moeder is niet echt zon computerheld, dus de 810 zou ook volstaan denk ik dan maar.
het ging mij vooral om eventuele major veranderingen of minpunten
Van beide printers zijn heeeeel gemakkelijk reviews in het Nederlands te vinden. Knock yourself out.Bloederig schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 01:14:
[...]
het ging mij vooral om eventuele major veranderingen of minpunten
Verwijderd
Nu wilde ik dus de HP 6310 all-in-one printer halen maar lees dat het echt een bedroevend kwaliteit scans en afdrukken maakt 
http://asia.cnet.com/revi...39051175,39255000p,00.htm
Weet iemand een andere printer voor mij?
Is er geen goede reviewsite waar de multifunctionele printers getoetst worden?
edit:
Nu heb ik via de canon en epson website de Pixma MP600 en Epson DX6000 uitgekozen. Zijn deze vergelijkbaar met de HP 6310?
Nu heb ik via de canon en epson website de Pixma MP600 en Epson DX6000 uitgekozen. Zijn deze vergelijkbaar met de HP 6310?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 17:24 ]
http://www.letsgodigital.org/Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:34:
Nu wilde ik dus de HP 6310 all-in-one printer halen maar lees dat het echt een bedroevend kwaliteit scans en afdrukken maakt
Verwijderd
Hoi!
Sinds een week print mijn Epson R300, heel donker af. Ik heb wel een nieuwe laptop, maar met mijn oude pc doet hij dat ook.
Wat het rare is, is dat hij wel normaal print al ik mijn geheugenkaart rechtstreeks in mijn printer stop en dan print.
Heeft iemand een idee wat het probleem is??
Ik moet voor donderdag een hoop printen en ik heb werkelijk geen idee!
Alvast bedankt!!
Rutger
Sinds een week print mijn Epson R300, heel donker af. Ik heb wel een nieuwe laptop, maar met mijn oude pc doet hij dat ook.
Wat het rare is, is dat hij wel normaal print al ik mijn geheugenkaart rechtstreeks in mijn printer stop en dan print.
Alvast bedankt!!
Rutger
Klinkt als een instellingsfout. Verwijder de printersoftware/drivers en installeer ze opnieuw. Mist er misschien een kleur?Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:59:
Hoi!
Verwijderd
Ik heb daar wat reviews gelezen en elders ook wat dingen gevonden. Ik heb besloten de HP 6310 te laten staan. Nu ben ik dus aan het twijfelen tussen de HP's en Canon's. Canon krijgt overal vrij hoge scores voor zijn AIO printers. Als ik nu moet kiezen heb ik de volgende opties:
HP C6180
http://h10010.www1.hp.com...tml?jumpid=reg_R1002_NLNL
Canon Pixma 530
http://www.canon.nl/For_H...5091&SourcePageID=38734#1
Wat ik belangrijk vind is een Sheetfeder (met opslaan tot pdf formaat), snelheid van afdrukken en mooie scans kunnen maken. Ik zie dat de inktkoppen van de canon bevestigd zijn aan de printer en niet aan hun cartridges en ben bang dat het vervangen van zoiets kostbaar kan zijn. Ik denk dat de HP hier de betere keus is.
Verwijderd
ja dat ga ik proberen, het rare is alleen dat m'n andere pc ook donker print (alsof er teveel zwart bij zit ofzo) terwijl die net geformateerd is met nieuwe windows erop...PcDealer schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:04:
[...]
Klinkt als een instellingsfout. Verwijder de printersoftware/drivers en installeer ze opnieuw. Mist er misschien een kleur?
ik ga eerst de software deinstalleren en dan opnieuw erop zetten..
iemand nog andere ideeen?
dank je!!
Verwijderd
De HP C6180 heeft ook een vaste printkop.Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:20:
[...]
Ik heb daar wat reviews gelezen en elders ook wat dingen gevonden. Ik heb besloten de HP 6310 te laten staan. Nu ben ik dus aan het twijfelen tussen de HP's en Canon's. Canon krijgt overal vrij hoge scores voor zijn AIO printers. Als ik nu moet kiezen heb ik de volgende opties:
HP C6180
Canon Pixma 530
http://www.canon.nl/For_H...5091&SourcePageID=38734#1
Wat ik belangrijk vind is een Sheetfeder (met opslaan tot pdf formaat), snelheid van afdrukken en mooie scans kunnen maken. Ik zie dat de inktkoppen van de canon bevestigd zijn aan de printer en niet aan hun cartridges en ben bang dat het vervangen van zoiets kostbaar kan zijn. Ik denk dat de HP hier de betere keus is.
In de inktcartridge ja, dus bij vervangen inkt ook nieuwe kop. Bij de Canon en Epson's niet.Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:44:
[...]
De HP C6180 heeft ook een vaste printkop.
Verwijderd
De 363 serie van HP juist wel een vaste printkop. Daarom zijn die cartridges ook relatief goedkoop. Deze inkt wordt gebruikt in de C6180. De cartridges staan ook vast in de printer/all-in-one. Ze bewegen niet.PcDealer schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:06:
[...]
In de inktcartridge ja, dus bij vervangen inkt ook nieuwe kop. Bij de Canon en Epson's niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 12:12 ]
Verwijderd
Maar welke raden jullie mij dan aan?Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:09:
[...]
De 363 serie van HP juist wel een vaste printkop. Daarom zijn die cartridges ook relatief goedkoop. Deze inkt wordt gebruikt in de C6180. De cartridges staan ook vast in de printer/all-in-one. Ze bewegen niet.
1. HP C6180 (260 euro)
http://h10010.www1.hp.com...25-12715376-12715592.html
2. Canon Pixma 530 (210 euro)
http://www.canon.co.uk/Fo...5091&SourcePageID=26562#1
+ HP is sneller met afdrukken (Zwart: 32HP vs 29C, Kleur: 32HP vs 24 C)
+ HP scanresolutie is hoger (HP: 4800 x 4800 dpi, C: 1200x2400dpi)
+ HP uitgestelde faxverzending, Canon niet
+ HP groter apaciteit automatische documentinvoer (HP: 50, C: 30)
+ HP heeft meer aansluitmogelijkheden
- HP is 50 euro duurder in aanschaf
- HP is misschien ook duurder in afdrukken?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 12:55 ]
Sorry, die serie kende ik niet.Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:09:
[...]
De 363 serie van HP juist wel een vaste printkop. Daarom zijn die cartridges ook relatief goedkoop. Deze inkt wordt gebruikt in de C6180. De cartridges staan ook vast in de printer/all-in-one. Ze bewegen niet.
Verwijderd
Geen matches
De afdrukkwaliteit van beide apparaten is nagenoeg hetzelfde. Hoe met met de afdrukkosten zit weet ik niet. Ik heb een HP Photosmart 3210 (all-in-one met netwerk, ook 363 inkt) en een Canon Pixma IP4000R (andere inkt dan de MP530 welwiswaar) en ik heb het dat ik meer kan printen met de Canon cartridges. Ik let er eigenlijk nooit echt op. Het grote voordeel van de HP is dat je die kunt aansluiten op het netwerk en dat is erg handig als je meerdere computers hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:42:
[...]
Maar welke raden jullie mij dan aan?
1. HP C6180 (260 euro)
http://h10010.www1.hp.com...25-12715376-12715592.html
2. Canon Pixma 530 (210 euro)
http://www.canon.co.uk/Fo...5091&SourcePageID=26562#1
+ HP is sneller met afdrukken (Zwart: 32HP vs 29C, Kleur: 32HP vs 24 C)
+ HP scanresolutie is hoger (HP: 4800 x 4800 dpi, C: 1200x2400dpi)
+ HP uitgestelde faxverzending, Canon niet
+ HP groter apaciteit automatische documentinvoer (HP: 50, C: 30)
+ HP heeft meer aansluitmogelijkheden
- HP is 50 euro duurder in aanschaf
- HP is misschien ook duurder in afdrukken?
Wil deze week ff een all-in-one printer kopen.
M'n oog is gevallen op de HP Deskjet F380. Ik lees veel positieve reacties hierover.
Kost ongeveer € 70,-. Lijkt me dus een mooie printer voor niet al teveel geld.

Zijn er beter all-in-one printers te vinden voor ongeveer € 70,- of is dit een goeie keuze?
M'n oog is gevallen op de HP Deskjet F380. Ik lees veel positieve reacties hierover.
Kost ongeveer € 70,-. Lijkt me dus een mooie printer voor niet al teveel geld.

Zijn er beter all-in-one printers te vinden voor ongeveer € 70,- of is dit een goeie keuze?
Verwijderd
Ik wil ook graag die printer aanschaffen CdD, maar ik had ook een alternatief.
Ik weet alleen niet welke het wordt, kan iemand mij adviseren welke net wat beter is van deze twee.
Canon PIXMA MP160 All-In-One
Kost 70euro.
http://mycom.nl/Products/...P160_AllInOne/124581.aspx
http://www.canon.nl/For_H...A_MP160/index.asp?specs=1

Partnumber 1447b006
Functies printen, scannen, kopieren
Printen
Printtechnologie inkjet
Kleuren afdrukken ja
Separate inkttanks nee
Aantal inktkleuren 3
Resolutie zwart/wit 4800 x 1200
Resolutie kleur 4800 x 1200
Snelheid zwart/wit 22 p/m
Snelheid kleur 17 p/m
LCD scherm nee
PictBridge ja
Geheugenkaartlezer nee
CD/DVD's printen nee
Randloos printen ja
Scannen
Scanmethode flatbed
Kleuren scannen v
Optische resolutie 600 x 1200
Kleurdiepte 48 bit
Transparanten-adapter nee
Faxen
Fax nee
Kopiëren
Kleuren kopiëren ja
Snelheid kleur 17 p/m
Geschikt voor A3-papier nee
Dubbelzijdig printen nee
Papierinvoer sheetfeeder
Algemeen
Eigen processor nee
Aansluitingen USB 2.0
Energiezuinig ja
Energieverbruik 13 Watt
Besturingsysteem Mac OS X, Windows 2000, Windows 98, Windows 98 SE, Windows ME, Windows XP
Overige bijzonderheden incl.software
Gewicht 6,3 kg
Kleur(en) zwart; grijs
Introductie model 2006
Afmetingen (H x B x D) 18,1 x 44,3 x 38,1 cm
HP Deskjet F380
Kost 70euro.
http://mycom.nl/Products/View/HP_Deskjet_F380/126826.aspx

Partnumber Q8134A
Printen
Printtechnologie inkjet
Kleuren afdrukken ja
Separate inkttanks nee
Aantal inktkleuren 3
Resolutie zwart/wit 1200 x 1200
Snelheid zwart/wit 20 p/m
Snelheid kleur 14 p/m
LCD scherm nee
PictBridge nee
Geheugenkaartlezer nee
Scannen
Scanmethode flatbed
Kleuren scannen ja
Optische resolutie 1200 x 1200
Digitale resolutie 19200 x 19200
Kleurdiepte 48 bit
Faxen
Fax nee
Kopiëren
Kleuren kopiëren ja
Snelheid kleur 14 p/m
Papiercapaciteit 100 vel
Zoom 50 - 200 %
Dubbelzijdig printen nee
Papierinvoer papierlade
Algemeen
Eigen processor nee
Geheugen 32 MB
Aansluitingen USB 1.1
Energiezuinig ja
Besturingsysteem Mac OS X, Windows 2000, Windows 98, Windows 98 SE, Windows ME, Windows XP
Gewicht 4,6 kg
Kleur(en) zilver
Introductie model 2006
Afmetingen (H x B x D) 17 x 42,5 x 26 cm
Ik weet alleen niet welke het wordt, kan iemand mij adviseren welke net wat beter is van deze twee.
Canon PIXMA MP160 All-In-One
Kost 70euro.
http://mycom.nl/Products/...P160_AllInOne/124581.aspx
http://www.canon.nl/For_H...A_MP160/index.asp?specs=1

Partnumber 1447b006
Printen
Printtechnologie inkjet
Kleuren afdrukken ja
Separate inkttanks nee
Aantal inktkleuren 3
Resolutie zwart/wit 4800 x 1200
Snelheid kleur 17 p/m
LCD scherm nee
PictBridge ja
Geheugenkaartlezer nee
CD/DVD's printen nee
Randloos printen ja
Scannen
Scanmethode flatbed
Kleuren scannen v
Optische resolutie 600 x 1200
Kleurdiepte 48 bit
Faxen
Fax nee
Kopiëren
Kleuren kopiëren ja
Snelheid kleur 17 p/m
Dubbelzijdig printen nee
Papierinvoer sheetfeeder
Algemeen
Eigen processor nee
Aansluitingen USB 2.0
Energiezuinig ja
Energieverbruik 13 Watt
Overige bijzonderheden incl.software
Gewicht 6,3 kg
Kleur(en) zwart; grijs
Introductie model 2006
Afmetingen (H x B x D) 18,1 x 44,3 x 38,1 cm
HP Deskjet F380
Kost 70euro.
http://mycom.nl/Products/View/HP_Deskjet_F380/126826.aspx

Partnumber Q8134A
Printen
Printtechnologie inkjet
Kleuren afdrukken ja
Separate inkttanks nee
Aantal inktkleuren 3
Resolutie zwart/wit 1200 x 1200
Snelheid kleur 14 p/m
LCD scherm nee
PictBridge nee
Geheugenkaartlezer nee
Scannen
Scanmethode flatbed
Kleuren scannen ja
Optische resolutie 1200 x 1200
Digitale resolutie 19200 x 19200
Kleurdiepte 48 bit
Faxen
Fax nee
Kopiëren
Kleuren kopiëren ja
Snelheid kleur 14 p/m
Papiercapaciteit 100 vel
Zoom 50 - 200 %
Dubbelzijdig printen nee
Papierinvoer papierlade
Algemeen
Eigen processor nee
Geheugen 32 MB
Aansluitingen USB 1.1
Energiezuinig ja
Gewicht 4,6 kg
Kleur(en) zilver
Introductie model 2006
Afmetingen (H x B x D) 17 x 42,5 x 26 cm
En? Tevreden ermee?Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 18:36:
Ik heb toch maar de HP Deskjet F380 gekocht.
Wat was de reden om niet voor die Canon te gaan?
Verwijderd
ja ben er tevreden mee.
ik weet niet precies of hij beter is, ik heb in 4 jaar geen printer aan geraakt.
hij doet alles goed, al springen de kleuren er bij een kleuren copi niet echt uit, maar misschien ligt dat aan mijn hoge verwachtingen.
het lijkt wat dof, het was een standaard kleuren print op gewoon papier.
bij een foto scannen ziet het er een stuk beter uit, maar ook daar weet ik niet van wat 'goed' is voor zo'n apparaat. een foto lijkt een klein beetje 'ouderwets' als je snapt wat ik bedoel.
Ik heb voor deze gekozen omdat erbij kieskeurig.nl ook wat mensen problemen hadden met vlekken op de andere printer.
en deze is een betere kleur en zag der wat overzichtelijker uit.
een scan van het dvd hoesjes van SM.
ik weet niet precies of hij beter is, ik heb in 4 jaar geen printer aan geraakt.
hij doet alles goed, al springen de kleuren er bij een kleuren copi niet echt uit, maar misschien ligt dat aan mijn hoge verwachtingen.
het lijkt wat dof, het was een standaard kleuren print op gewoon papier.
bij een foto scannen ziet het er een stuk beter uit, maar ook daar weet ik niet van wat 'goed' is voor zo'n apparaat. een foto lijkt een klein beetje 'ouderwets' als je snapt wat ik bedoel.
Ik heb voor deze gekozen omdat erbij kieskeurig.nl ook wat mensen problemen hadden met vlekken op de andere printer.
en deze is een betere kleur en zag der wat overzichtelijker uit.
een scan van het dvd hoesjes van SM.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 20:39 ]
Ik heb een canon i865 die ik voornamelijk gebruik voor full color a4 prints.
Sinds 1 dag wil het ding geen papier meer oppakken, ik heb dit al eens eerder gehad, toen bleek het een pen te zijn die in de papier tray was gevallen maar dat is nu helaas niet het geval.
Er zitten een soort van tandjes in de weg die denk ik normaal naar beneden horen te gaan.
Nu is de printer uit 2004 dus garantie heb ik uiteraard niet meer. Ik zit te kijken naar een nieuwe printer alleen ik heb nog pak em beet een cartridge of 30 liggen voor dit ding, in allerlei verschillende kleuren.
Het makkelijkste leek me om een nieuwe canon te bestellen die nog gebruik maakt van de oude bci-6 serie cartridges maar dit bleek uiteraard lastiger dan gedacht. Nu zijn de cartridges niet zo duur maar wat zouden jullie doen?
Sinds 1 dag wil het ding geen papier meer oppakken, ik heb dit al eens eerder gehad, toen bleek het een pen te zijn die in de papier tray was gevallen maar dat is nu helaas niet het geval.
Er zitten een soort van tandjes in de weg die denk ik normaal naar beneden horen te gaan.
Nu is de printer uit 2004 dus garantie heb ik uiteraard niet meer. Ik zit te kijken naar een nieuwe printer alleen ik heb nog pak em beet een cartridge of 30 liggen voor dit ding, in allerlei verschillende kleuren.
Het makkelijkste leek me om een nieuwe canon te bestellen die nog gebruik maakt van de oude bci-6 serie cartridges maar dit bleek uiteraard lastiger dan gedacht. Nu zijn de cartridges niet zo duur maar wat zouden jullie doen?
Verwijderd
Ik heb een vraag. Ik print behoorlijk grote hoeveelheden, en ik heb 3 hp printers. Een 1200 (kan A3 printen), een 5610 all in one en een 5510 all in one. Van deze 2 laatsten zijn de cartridges uitstekend navulbaar, vooraf wordt je gewaarschuwd dat de cartridge bijna leeg is, en dan kan je hem navullen, en na wat truukjes met de cartridge kan je de printer laten denken dat de cartridge weer vol is.
Bij de 1200 is dat wat lastiger, vooral bij de kleurencartridge. Deze print net zo lang door tot een kleur leeg is en dan helpt bijvullen niet meer, je krijgt strepen op je prints, wegens niet meer werkende printkopjes. Voor tips om deze grote cartridges bij te vullen, houdt ik me aanbevolen. Zwarte cartridges bijvullen geeft nooit problemen.
Mijn hamvraag is: wie weet grote hoeveelheden inkt te koop voor redelijke prijzen?
Voorheen bestelde ik "power tinte" inkt in duitsland, een liter zwart voor 35 euro, of een business refill kit van power tinte. Voor een paar tientjes had je veel inkt voor weinig geld. Helaas zie ik deze grote pakken inkt nergens meer.
Bij de 1200 is dat wat lastiger, vooral bij de kleurencartridge. Deze print net zo lang door tot een kleur leeg is en dan helpt bijvullen niet meer, je krijgt strepen op je prints, wegens niet meer werkende printkopjes. Voor tips om deze grote cartridges bij te vullen, houdt ik me aanbevolen. Zwarte cartridges bijvullen geeft nooit problemen.
Mijn hamvraag is: wie weet grote hoeveelheden inkt te koop voor redelijke prijzen?
Voorheen bestelde ik "power tinte" inkt in duitsland, een liter zwart voor 35 euro, of een business refill kit van power tinte. Voor een paar tientjes had je veel inkt voor weinig geld. Helaas zie ik deze grote pakken inkt nergens meer.
Enkele dagen geleden heb ik een tweedehands Xerox Phaser 6100 weten te bemachtigen.
Echter stuit ik op twee problemen, waarvan mij er op het moment 1 het meest bezig houdt.
Na het aansluiten van de printer bleek deze correct te werken en perfect af te drukken.
Na enkele dagen trad het eerste probleem op. De printer gaf namelijk aan dat de Waste Box vol was of niet geinstalleerd. Na het openen van de printer en het controleren van de Waste Box bleek deze helemaal niet vol te zitten of niet correct te zijn geinstalleerd.
Na het kleine beetje afval uit de Waste Box te hebben verwijderd en deze terug te hebben gezet in de printer bleef de foutmelding bestaan. Daarop volgend heb ik meerdere malen geprobeerd de Waste Box te installeren.
Daarbij kwam ik tot de ontdekking dat er achter de Waste Box een soort lipje zit dat op en neer kan. Wanneer dit lipje omhoog wordt gedrukt raakt hij de achterkant, waar een soort van connectieplaatje zit. De printer geeft in dit geval aan dat hij Ready is. Wanneer is lipje naar beneden hangt krijg ik de foutmelding weer. Wanneer het lipje omhoog staat is het niet mogelijk om de Waste Box te installeren.
Het is nu zo dat de printer wel print (Ready aangeeft) als de Waste Box niet is geinstalleerd, maar zodra ik de Waste Box wel plaats ik de melding weer krijg.
Op zich geen probleem, maar ik zou graag dat het afval gewoon in de Waste Box terecht komt en niet ergens rond dwarrelt in mijn printer.
Wellicht dat iemand mij hier van dienst kan zijn bij het verhelpen van mijn probleem.
Echter stuit ik op twee problemen, waarvan mij er op het moment 1 het meest bezig houdt.
Na het aansluiten van de printer bleek deze correct te werken en perfect af te drukken.
Na enkele dagen trad het eerste probleem op. De printer gaf namelijk aan dat de Waste Box vol was of niet geinstalleerd. Na het openen van de printer en het controleren van de Waste Box bleek deze helemaal niet vol te zitten of niet correct te zijn geinstalleerd.
Na het kleine beetje afval uit de Waste Box te hebben verwijderd en deze terug te hebben gezet in de printer bleef de foutmelding bestaan. Daarop volgend heb ik meerdere malen geprobeerd de Waste Box te installeren.
Daarbij kwam ik tot de ontdekking dat er achter de Waste Box een soort lipje zit dat op en neer kan. Wanneer dit lipje omhoog wordt gedrukt raakt hij de achterkant, waar een soort van connectieplaatje zit. De printer geeft in dit geval aan dat hij Ready is. Wanneer is lipje naar beneden hangt krijg ik de foutmelding weer. Wanneer het lipje omhoog staat is het niet mogelijk om de Waste Box te installeren.
Het is nu zo dat de printer wel print (Ready aangeeft) als de Waste Box niet is geinstalleerd, maar zodra ik de Waste Box wel plaats ik de melding weer krijg.
Op zich geen probleem, maar ik zou graag dat het afval gewoon in de Waste Box terecht komt en niet ergens rond dwarrelt in mijn printer.
Wellicht dat iemand mij hier van dienst kan zijn bij het verhelpen van mijn probleem.
PS2 Snow White SRSM 20"
De user manual geeft aan de waste cartridge te vervangen, zie 6.11 hoe dat moet.Juize schreef op zondag 18 februari 2007 @ 23:08:
Het is niet nodig deze te vervangen, mede om het feit dat deze nog niet vol zat en ik deze nu gewoon leeg heb gegooid. Wat dus in houdt er een lege Waste Box is geplaatst.PcDealer schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:47:
[...]
De user manual geeft aan de waste cartridge te vervangen, zie 6.11 hoe dat moet.
PS2 Snow White SRSM 20"
Dus het werkt nu wel?Juize schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:24:
[...]
Het is niet nodig deze te vervangen, mede om het feit dat deze nog niet vol zat en ik deze nu gewoon leeg heb gegooid. Wat dus in houdt er een lege Waste Box is geplaatst.
Een inktcartridge kun je ook niet eeuwig vullen... Als het zo simpel was, waarom dan een Waste Cartrige vervangen bij de melding "Waste Cartridge full" als oplossing in de manual?
Wat je vaak leest, is dat de printers/all-in-ones goedkoop zijn, en dat de fabrikanten de winst uit de inkt halen.
Nou ben ik opzoek naar een all-in-one, en die mag best wat meer dan €70,- kosten, maar ik heb geen behoefte aan extra functionaliteit, zoals cardreader, lcd schermpje, enz.
De enige die ik tot nu toe heb gevonden, is de HP Officejet 5610 (in de aanbieding bij MyCom).
Is deze een beetje zuinig, of kan ik beter voor een andere gaan?
Ik heb dus een budget van €150,- maar 't mag ook minder.
Laserprinter is trouwens geen optie, daarvoor print ik toch net weer te weinig (vooral omdat ik kleur ook regelmatig gebruik).
Nou ben ik opzoek naar een all-in-one, en die mag best wat meer dan €70,- kosten, maar ik heb geen behoefte aan extra functionaliteit, zoals cardreader, lcd schermpje, enz.
De enige die ik tot nu toe heb gevonden, is de HP Officejet 5610 (in de aanbieding bij MyCom).
Laserprinter is trouwens geen optie, daarvoor print ik toch net weer te weinig (vooral omdat ik kleur ook regelmatig gebruik).
Hier zou uw advertentie kunnen staan
wat denk je van de brother dcp115c?Maurii schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:13:
Wat je vaak leest, is dat de printers/all-in-ones goedkoop zijn, en dat de fabrikanten de winst uit de inkt halen.
kost +/- 70 euro in aanschaf, heeft een fladbed scanner en compatible cartridges zijn er voor 3 euro per kleur.
Verwijderd
Geen matches
Sorry dat ik even tussendoor reageer, maar dat is ook precies iets wat ik zoek. Waar zijn die cartridges te halen?IRCfreAk schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:28:
[...]
wat denk je van de brother dcp115c?
kost +/- 70 euro in aanschaf, heeft een fladbed scanner en compatible cartridges zijn er voor 3 euro per kleur.
ik heb nu toch wel zoiets vreemds meegemaakt!
ik wilde gaan printen.. stopt ie er halverwege de pagina mee.. printer geeft aan "rechtercartridge ongeschikt'
nu heb ik gecheckt, maar de cartridge is in ieder geval niet leeg! ik heb geprobeerd om de linker- en de rechtercartridge te verwisselen, maar ook dan dezelfde foutmelding 'rechtercartridge ongeschikt' of in het engels: "right cartridge incorrect'..
ik heb een Lexmark X7170 en nu las ik zojuist dat sommige printermerken zoals Epson cartridges na een bepaalde gebruiksduur blokkeren, ook als de inkt nog niet op is (schandalig!)...
heeft iemand anders deze problemen ook.. wellicht met een ander printermerk?
ik wilde gaan printen.. stopt ie er halverwege de pagina mee.. printer geeft aan "rechtercartridge ongeschikt'
nu heb ik gecheckt, maar de cartridge is in ieder geval niet leeg! ik heb geprobeerd om de linker- en de rechtercartridge te verwisselen, maar ook dan dezelfde foutmelding 'rechtercartridge ongeschikt' of in het engels: "right cartridge incorrect'..
ik heb een Lexmark X7170 en nu las ik zojuist dat sommige printermerken zoals Epson cartridges na een bepaalde gebruiksduur blokkeren, ook als de inkt nog niet op is (schandalig!)...
heeft iemand anders deze problemen ook.. wellicht met een ander printermerk?
http://www.osfl.nl/osfl/index.php?group=3849Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 20:42:
[...]
Sorry dat ik even tussendoor reageer, maar dat is ook precies iets wat ik zoek. Waar zijn die cartridges te halen?
2.39 per kleur, ik heb goede ervaringen met dit bedrijf, ik heb zelf echter niet deze printer.
Mijn canon is het weer gaan doen gelukkig, als dit niet zo was had ik zeker die brother gekocht en voor die compatible cartridges gegaan.
printer kost 60 euries: pricewatch: Brother DCP-115C (Kleur, Print & Scan & Copy, A4, USB)
[ Voor 11% gewijzigd door IRCfreAk op 22-02-2007 10:33 ]
Verwijderd
Thanks voor de tip! Ga ik even bestellen voor moeders die binnenkort jarig is.IRCfreAk schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:32:
[...]
http://www.osfl.nl/osfl/index.php?group=3849
2.39 per kleur, ik heb goede ervaringen met dit bedrijf, ik heb zelf echter niet deze printer.
Mijn canon is het weer gaan doen gelukkig, als dit niet zo was had ik zeker die brother gekocht en voor die compatible cartridges gegaan.
printer kost 60 euries: pricewatch: Brother DCP-115C (Kleur, Print & Scan & Copy, A4, USB)
Hij heeft ook maar zwart plus die 3 kleuren nodig? (ik neem aan van wel)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 17:38 ]