Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Matched: printer
ik wil een laser printer halen, wat is het beste dat ik nu kan halen?? voor een prijsje van 200-300 euro ofzo.

en als ik er 1tje wil met kleur.. zijn die veel duurder als ik een goeie wil.

thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil in principe de Canon Pixma IP5000 gaan aanschaffen.
Ik heb nu een HP5550, ik print voornamelijk veel kleur.

Nu zag ik bij tomshardware in die test van printers de kosten per pagina staan.
heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden voor de HP5550?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Geen matches
Gister een ip4000 gekocht.
1 foto ermee geprint, en ik vind het verbluffend.

Edit: Er zat een los papiertje bij, de casette moest worden uitgetrokken. Het kapje zat er niet voor nix.. :)

[ Voor 76% gewijzigd door Triple-D op 06-07-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Triple-D schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:39:
Gister een ip4000 gekocht.
1 foto ermee geprint, en ik vind het verbluffend.

Maar ik snap niet hoe ik a4 papier in de invoercasette krijg, iemand tips?
Door hem open te laten staan :) Beetje onhandig I know... maar staat duidelijk in de handleiding.

Bigniels> die HP printers zijn allemaal qua verbruik ongeveer gelijk, zover ik weet. Dus ik zou gewoon naar die grafiek kijken. HP zijn gewoon zeer dure printers die ook nog eens duur zijn in verbruik. Ik kan je ABSOLUUT die IP5000 aanraden!!! zal je echt geen spijt van krijgen. Ik heb nu al maanden de originele inkt erin zitten en heb al VEEL DVD hoesjes uitgeprint... Inkt is nog steeds niet op en voordeel is dat je voor die Canon erg goedkope inkt kan krijgen... zodat je nog ruim onder die grafiek uit gaat komen op THG :)

Verder is de printer lekker stil, strak van design, lekker stofdicht en print snel en scherpe afdrukken. Ook op gewoon A4 papier zijn DVD hoesjes goed uit te printen :)

[ Voor 48% gewijzigd door n00bs op 06-07-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Kheb ook de iP4000 gekocht. Na lang lang twijfelen tussen de iP3000 en iP4000 maar voor de iP4000 gekozen vanwege de vrij kleine prijsverschil.

Zeer stille printer, ontzettend mooie afdrukken in een mum van tijd! Supergeile dingen die Pixma's! (behalve de 1500 en 2000)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:30:
Ik wil in principe de Canon Pixma IP5000 gaan aanschaffen.
Ik heb nu een HP5550, ik print voornamelijk veel kleur.

Nu zag ik bij tomshardware in die test van printers de kosten per pagina staan.
heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden voor de HP5550?
Dan moet je weten welke cartridges de 5550 gebruikt en welke die in de test.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 22:11
Ik zoek een printer die aan de volgende wensen voldoet:

Hij moet het aankunnen dat hij vaak uitstaat zonder dat de inkt op droogt. (Soms zal hij een maand achter elkaar uitstaan.)
Hij moet het aankunnen dat hij vaak uitstaat zonder dat de inkt op droogt.
Lage kostprijs per bladzijde.
Maximum aanschafprijs € 250.
Ik ben van plan om alleen zwart wit te printen.

Ik denk dat een laserprinter in dit geval aan te raden is.
Ook omdat ik nu een inktjet heb en daar raak ik nu meer inkt aan kwijt als hij uitstaat of stand by dan als ik print.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Rubencs op 06-07-2005 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
een Kyocera FS-1010 is net boven de 250, zie pricewatch.
Maar is wel de goedkoopste met de afdrukkosten.
Bij 5% haalt ie 6000 paginas uit een toner kit van ca 80 euro... Probeer dat maar eens bij bijv een HP1320 of zo (2500 afdrukken voor ca 65 euro...).
Info: http://www.diskidee.nl/hardware/testen/?id=3097

Af en toe zijn er aanbiedingen... mijn broer heeft hem laatst voor minder dan 150 euro gekocht, lucky him..... anders ff de pricewach van tweakers..
PS: waarom de lage afdrukkosten als ie toch zoveel uit staat? Of komt er dan ineesn heeeeel veeeel?
Oja, ik heb hem zelf ook... al 3 jaar... Geen spijt van gehad. Aanschafprijs is al royaal via besparing van Deskjet inkt terug verdiend

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Rubencs schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:07:
Ik zoek een printer die aan de volgende wensen voldoet:

[...]
Hij moet het aankunnen dat hij vaak uitstaat zonder dat de inkt op droogt.
[...]
Ik heb een HP DeskJet 895Cxi (oud beessie) met Nr. 45 cartridge, die in het verleden wel 3 maanden heeft uitgestaan. Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
PcDealer schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 07:35:
[...]

Ik heb een HP DeskJet 895Cxi (oud beessie) met Nr. 45 cartridge, die in het verleden wel 3 maanden heeft uitgestaan. Geen probleem.
Rubencs schreef:
Ik ben van plan om alleen zwart wit te printen.

Ik denk dat een laserprinter in dit geval aan te raden is.
Hij kan het beste een laser kopen.

Zwart-wit, lage kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
Bedankt voor jullie hulp.

De lage kosten per blz wil ik graag omdat ik het zonde vind om inkt te kopen die naar een paar bladzijdes al leeg is.

Ik heb persoonlijk ook een beetje rondgekeken:

En heb twee laser printers gevonden die qua prijs wel kunnen maar de prijs per bladzijde weet ik niet.

Dat zijn de hp laserjet 1010 voor € 144 euro. waarbij de toner schommeld volgens internet tussen de 52 en 72 €
en
de samsung ML 1520 €122. waarbij de toner € 80,-
Beide printen alleen zwart met 600 x 600 dpi.

Heeft iemand ervaring met deze printers en of weet iemand de de prijs per blz.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:59
Geen matches
Ik heb zelf de 1010 en hij bevalt prima. We printen opzich niet veel (15 pagina's per week), maar voor ons doel werkt hij prima.
Hij is trouwens ook voor 119 euro te koop bij paradigit.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vergissing.. waarom noemen ze ze allemaal 1010.. :(
De prijs per bladzijde : lees de specs na en deel dat met de prijs van de kit...
edit:
Tip: op de Kycera Mita web paina staat een link naar een prijsvergelijkjer.... probeer die anders ens..
http://www.printkosten.nl/pec2/main.php
Bij de Kyocera FS-1010 ligt het break even point tov de HP 1010 bij 150-200 pagina per maand... als je in 5 jaar afschrijft....
ook bij de Samsung is dat zo...
Bij 150 pagina 's zijn ze beiden net iets goedkoper, bij 200 wint de Kyocera al aardig.. omdat je dan met het aantal kits een stuk gunstiger uitkomt en daar is de Kyocera erg gunstig in (6000 afdrukken versus 2000-2500 voor de anderen..).
Ik heb jouw prijzen ingevuld voor de printers en een gemiddelde voor de kits HP & Samsing.
Voor de Kyocera heb ik 275 genomen en de kits 75 euro...(met een beetje zoeken vind je zo'n leverancier met die prijs)

Conclusie: de Kyocera FS-1010 blijft een aantrekkelijke printer ondanks dat hij wat duurder is in de aanschaf. Je moet dan wel minimaal 150 paginas per maand printen om quite te spelen. Maar dan zelfs nog: technisch levert ie een van de beste afdukken
Meer info:
http://www.diskidee.nl/hardware/testen/?id=3094
http://www.diskidee.be/do...toplaser_prest_123746.pdf
http://www.diskidee.be/dossiers/desktoplaser_c_200123745.xls

1

[ Voor 249% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:57

vr6-only

Blub Blub

onlangs een goede digicam gekocht en ik dacht er ook aan om een goede printer te kopen
laser is geen optie voor mij want ik wil gewoon goed kwaliteit en als student heb ik niet zoveel
geld voor een kleuren laserprinter....

Canon IP5000 is hem geworden en wat een geweldig apparaat...ik heb er een paar foto printjes gemaakt en ik vind hem gewoon geweldig en inkt gaat lang mee...als een bepaalde kleur op is dan haal je die eruit en prop je er een nieuwe in ....met me oude printer kon dat niet....met andere woorden ik ben zeer tevreden over me nieuwe printer :D

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
Geen matches
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de hulp.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36

Zeror

Ik Henk 'm!

Vraagje:
Ik heb hier een printer (Dell Photo AIO Printer 942) die is aangesloten op PC1.
Nu heb ik die via de install cd ook geinstalleerd op PC2. Dat is allemaal gelukt hij vindt de printer. Dat is allemaal in order volgens mij.

Het probleem:
Als ik een print-command geef op PC2 dan print ie die niet uit.
Een print-command op PC1 gaat wel goed.

What 2 do??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:10

AvK

Ready Set Go

Heb je op PC2 de printer wel geinstalleerd als netwerkprinter?
Heb je op PC1 de printer als gedeeld staan?
Heb je PC1 wel aan staan als je op PC2 een printopdracht geeft?

Meer domme vragen kan ik even niet verzinnen. :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 18:36

Zeror

Ik Henk 'm!

AvK schreef op zondag 10 juli 2005 @ 10:08:
Ik heb de printer geinstalleerd al netwerkprinter op PC2
Ik heb de printer geshared staan op PC1
IK heb PC1 natuurlijk aan staan 8)7 als ik een printopdracht geef.

En ik heb het probleem al opgelost door "verbinding maken met printer" te gebruiken.

En jij moet niet dom doen, ik had gewoon een probleem die ik wil oplossen.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 10-07-2005 11:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
offtopic:
Domme vragen bestaan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Rakkerzero schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:48:

En ik heb het probleem al opgelost door "verbinding maken met printer" te gebruiken.

En jij moet niet dom doen, ik had gewoon een probleem die ik wil oplossen.
Ehh, hebben mijn domme vragen daar nog bij geholpen? :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Laatst online: 17:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik ben aan het twijfelen tussen de Canon Pixma ip4000r en de HP Deskjet 6840 beide zijn voorzien van Wifi en Ethernet 10/100 en duplex print mogelijkheden. Nu is HP voor mij bewezen degelijkheid en heb ik eigenlijk bijzonder weinig ervaring met Canon, hierop GOT lees ik wel goede ervaringen met de Pixmar serie. Het voordeel van de Pixmar is voor mij ook het direct printen op CD en DVD welke daar natuurlijk geschikt voor zijn, daarnaast de afzonderlijke inkt containers. Aan de anderekant vindt ik het van de HP weer een voordeel dat tegelijk met het vervangen van de inkt cardrige ook de kop(pen) vervangen wordt. Zover ik weet is dit bij Canon niet het geval, ik heb begrepen dat het vervangen van de koppen van een Canon printer nogal een dure aangelegenheid kan zijn.

Als laatste vraag ik mij af of beide printer gewoon door printen mocht de kleuren cardrige van de HP of één van de kleuren containers van de Canon leeg zijn. Op een gegeven moment heeft HP zijn software en printer zo ontwikkeld, wanneer de kleuren cardrige leeg is er ook gelijk geen zwart/wit afdrukken meer gemaakt kunnen worden, wat mij zeer stoort.

Heeft er iemand nog tips of aanradens om mij te helpen in de keuze tussen deze beide printers?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:38
_Dune_ schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:16:
Ik ben aan het twijfelen tussen de Canon Pixma ip4000r en de HP Deskjet 6840 beide zijn voorzien van Wifi en Ethernet 10/100 en duplex print mogelijkheden. Nu is HP voor mij bewezen degelijkheid

Heeft er iemand nog tips of aanradens om mij te helpen in de keuze tussen deze beide printers?
Zou zeker gaan voor de Pixma IP4000. Je hoeft alleen de inktcartridges te vervangen als ze leeg zijn, en niet de volledige 3-kleuren cartrdige/printkop zoals bij HP. Dit maakt het in gebruik een stuk goedkoper (factor 2 minimaal). De printkwaliteit van de Canon IP4000 is uitstekend (heb zelf de IP5000, maar zie eigenlijk weinig verschil met de IP4000 die bij m'n ouders staat)
1e hit op google : PCWorld over HP 6840 : "We liked the speed and the wireless capabilities of this inkjet, but its print quality left us cold"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

sverzijl schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:31:
[...]

Zou zeker gaan voor de Pixma IP4000. Je hoeft alleen de inktcartridges te vervangen als ze leeg zijn, en niet de volledige 3-kleuren cartrdige/printkop zoals bij HP. Dit maakt het in gebruik een stuk goedkoper (factor 2 minimaal). De printkwaliteit van de Canon IP4000 is uitstekend (heb zelf de IP5000, maar zie eigenlijk weinig verschil met de IP4000 die bij m'n ouders staat)
1e hit op google : PCWorld over HP 6840 : "We liked the speed and the wireless capabilities of this inkjet, but its print quality left us cold"
Ik bedoel niet zozeer dat ik direct alle kleuren containers moet vervangen, maar wanneer ik bijvoorbeeld besluit een lege kleuren container pas na twee weken te vervangen, dat ik dan in die twee weken gewoon zwart/wit afdrukken kan maken. Ik heb namelijk wel Inktjet printers onderhanden gehad die nog net de pagina afmaken waar ze meebezig zijn en vervolgens pas weer verder willen op het moment dat de lege cardrige vervangen is voor een nieuwe. Overigens spreekt dit, "We liked the speed and the wireless capabilities of this inkjet, but its print quality left us cold", niet erg voor de Deskjet". :X

en hoe zit het met het vervangen van de koppen van de Canon?

[ Voor 5% gewijzigd door _Dune_ op 28-07-2005 13:42 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Geen matches
Geen idee of de Canon dan stopt. M'n 1e set inktcartridges is nog niet leeg en ik heb er een compleet reserve setje van $25 bij, dus kan ze meteen vervangen als nodig.
De koppen kun je gewoon vervangen in de Canon, maar dit zou niet nodig moeten zijn tijdens de normale levensduur,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Geen matches
_Dune_ schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:42:
[...]
Over printen zonder kleurcartridge
[...]
Ik heb een (6 jaar ouder) HP DeskJet 895Cxi en die kan al 2 jaar zonder kleur gewoon zwart printen. Natuurlijk is de vraag of dat tegenwoordig ook nog is.

* PcDealer schopt een HP Support medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Als ik zo wat plaatjes bekijk van de Canon dan lijkt mij die papier lade een beetje sumier, hangt het A4 papier niet over de rand of past het er allemaal netjes in? Wordt het A4 papier boven in de printer gedaan of netjes onderin in een soort lade net als bij de HP Deskjet?

Linkje: http://reviews.cnet.com/C...4505-3156_7-31091145.html

[ Voor 19% gewijzigd door _Dune_ op 28-07-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
_Dune_ schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:33:
Als ik zo wat plaatjes bekijk van de Canon dan lijkt mij die papier lade een beetje sumier, hangt het A4 papier niet over de rand of past het er allemaal netjes in? Wordt het A4 papier boven in de printer gedaan of netjes onderin in een soort lade net als bij de HP Deskjet?

Linkje: http://reviews.cnet.com/C...4505-3156_7-31091145.html
Je kan gebruik maken van de papierlade onderin (zit onder de papieruitvoer wat je op de foto ziet), of voor kleinere hoeveelheden kan je het papier bovenin plaatsen. Met software en/of buttons op het frontpanel bepaal je welke source gebruikt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:30
Ik ben in de markt voor een kleuren laser printer met sheetfeeder en scnannen en de hele mikmak, ik heb deze printer gevonden:
HP 2820/2840:
http://h10010.www1.hp.com...97-11592055-11592059.html

Zijn er nog goedkopere andere producten met alle functionaliteiten die deze heeft?
- Kleuren Laser
- Sheetfeeder
- Netwerkmogelijkheden
- All in one oplossing.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Vanavond heb ik eens de Canon Pixma IP4000r bij de mediamarkt bekeken, ik vind de onderste papierlade vrij iel aan doen het is eigenlijk maar een heel klein ding die practice los onder de printer ligt dan doet de HP toch veel degelijker aan. Want dat is zeker één van mijn punten, ik wil niet steeds gedonder hebben met papier invoer, zover ik kan opmaken uit de teksten.

Overigens heb ik inmiddels wat meer reviews doorgelezen waarin de beide printers vaak met elkaar vergeleken worden, meestal wordt gezegd dat de HP net achter de Canon aankomt kwa afdruk kwaliteit, maar elkaar niet echt ontlopen.

Heeft overigens iemand al eens een CD of DVD bedrukt met de Canon en hoe bevalt dit?

[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 28-07-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

De papier lade van de Canon doet inderdaad wat iel aan. Hij functioneert wel goed.
Zelf heb ik in die onderste lade mijn fotopapier zitten (10x15). Mooi stofvrij en goed beschermd.
Het A4 papier zet ik recht op in de bovenlader.

De afdrukkwaliteit van de verschillende merken printers ontloopt elkaar niet veel. Dat is dan ook niet het argument om voor de Canon te gaan. Het argument om voor de Canon te gaan zijn de veel lagere gebruikskosten. Losse inkt tanks, veel inkt per tank en erg zuinig in het gebruik. Scheelt de helft in de gebruikskosten.

Persoonlijk druk ik nog steeds mijn CD opschriftjes af op stickervellen. Heb ik nog heel veel van en het afdrukken op ronde vellen gaat nog wel eens mis. Ik vind het wat veiliger om eerst op een stickertje af te drukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

AvK schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:51:
Persoonlijk druk ik nog steeds mijn CD opschriftjes af op stickervellen. Heb ik nog heel veel van en het afdrukken op ronde vellen gaat nog wel eens mis. Ik vind het wat veiliger om eerst op een stickertje af te drukken. ;)
Als ik het goed heb begrepen kan deze printer direct, op de daarvoor geschikte CD/DVD's, afdrukken, dus niet eerst op een "vel/sticker". Niemand hier ervaring mee?

[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 29-07-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Geen matches
Kan de HP Deskjet 6840 overigens ook direct op CD/DVD afdrukken? Dit kan ik namelijk niet terug vinden bij de specs.

@pcdealer (hieronder), ik had inderdaad de edit knop willen/moeten gebruiken :X ...

[ Voor 28% gewijzigd door _Dune_ op 29-07-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Geen matches
als het niet in de specs staat ga er dan maar vanuit dan het niet kan. Is een te leuke gimmick om niet te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Geen matches
_Dune_ schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:10:
Kan de HP Deskjet 6840 overigens ook direct op CD/DVD afdrukken? Dit kan ik namelijk niet terug vinden bij de specs.
offtopic:
Gebruik de edit-knop :)

Anders bel je 0900 20 20 165.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R
  • Laatst online: 27-08 12:19

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Vanmiddag is mijn HP3820 naar de eeuwige hardware velden gegaan (net nadat ik er nieuwe cartidges in had gedaan natuurlijk :'( ) Dus heb ik maar een nieuwe printer gekocht, de Canon Pixma ip3000. Wat een fijn apparaat zeg, dacht eerst dat hij kapot was toen ik wilde printen maar het ding is gewoon zo stil ! Wat een verschil met die rammelbakken van HP zeg......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Duncan_R schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 23:23:
Vanmiddag is mijn HP3820 naar de eeuwige hardware velden gegaan (net nadat ik er nieuwe cartidges in had gedaan natuurlijk :'( ) Dus heb ik maar een nieuwe printer gekocht, de Canon Pixma ip3000. Wat een fijn apparaat zeg, dacht eerst dat hij kapot was toen ik wilde printen maar het ding is gewoon zo stil ! Wat een verschil met die rammelbakken van HP zeg......
Mijn DeskJet 895Cxi, is vooral in Best Mode ook onhoorbaar. In Draft gaat ie als een speer en daarmee ook het geluid. Verschil is dus mogelijk door instelling te verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Geen matches
De HP 600,690 en 3820 waren echt allemaal herriebakken, nu zijn dat wel modellen aan de budgetkant van HP maar het verschil is echt mega........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Geen matches
_Dune_ schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:35:.......

Heeft overigens iemand al eens een CD of DVD bedrukt met de Canon en hoe bevalt dit?
Dit is echt super, ik heb zelf relatief dure TDK-DVD met fotokwaliteit printlaag (€2,- per dvd) Het ziet er geweldig uit en met de invoerlade & software is het eitje.

Betreft jams, Hp's hebben meer last van papierstoringen is mijn ervaring en dan vooral als de rollers wat ouder (lees harder) worden.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

tomleeuw schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:37:
[...]

Dit is echt super, ik heb zelf relatief dure TDK-DVD met fotokwaliteit printlaag (€2,- per dvd) Het ziet er geweldig uit en met de invoerlade & software is het eitje.

Betreft jams, Hp's hebben meer last van papierstoringen is mijn ervaring en dan vooral als de rollers wat ouder (lees harder) worden.
Haha dat is dus het geval met onze huidige printer een HP Deskjet 550C, maar ja dit beesie is ookal een paar jaartjes oud. ;) Maar ik begin toch inderdaad de Canon te overwegen. Helaas blijken er weinig mensen hier op GOT de HP Deskjet 6840 te bezitten, die ervaringen kunnen delen. Maar dat printen direct op CD/DVD lijkt mij een super extra optie van de Canon.

[ Voor 19% gewijzigd door _Dune_ op 30-07-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Yep, jammer voor HP maar ze verliezen de strijd, ze hebben te lang "stilgezeten" Met de Laserprinters in het zakelijke segment (MFP) verliezen ze als een gek terein (vooral ten koste van wederom Canon)
Ook HP zal binnenkort met losse inktpatronen komen en vaste printkop. Omdat ze wel moeten. De levensduur van de printkop van Canon is ongeveer 10x navullen met patronen. Let wel op met Imitatie inkt, er zit ook bende tussen waarmee je je kop verpest, bovendien verkleurt die inkt snel. (pelikan, te koop bij o.a. dixon) is een heel goed alternatief.

F.Y.I. ik heb diverse Hp's gehad en na één keer een bubble jet was ik verkocht. Nu heb ik een i865 (vergelijkbaar met pixma4000) dus met 5 patronen.

[ Voor 14% gewijzigd door Pinin op 30-07-2005 20:29 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

tomleeuw schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 20:27:
Yep, jammer voor HP maar ze verliezen de strijd, ze hebben te lang "stilgezeten" Met de Laserprinters in het zakelijke segment (MFP) verliezen ze als een gek terein (vooral ten koste van wederom Canon)
Ook HP zal binnenkort met losse inktpatronen komen en vaste printkop. Omdat ze wel moeten. De levensduur van de printkop van Canon is ongeveer 10x navullen met patronen. Let wel op met Imitatie inkt, er zit ook bende tussen waarmee je je kop verpest, bovendien verkleurt die inkt snel. (pelikan, te koop bij o.a. dixon) is een heel goed alternatief.

F.Y.I. ik heb diverse Hp's gehad en na één keer een bubble jet was ik verkocht. Nu heb ik een i865 (vergelijkbaar met pixma4000) dus met 5 patronen.
Hoe duur zijn die koppen dan? Want na 10 maal een inkt container te hebben vervangen al de koppen te moeten vervangen lijkt mij vrij snel, ik heb namelijk wel eens begrepen dat zo'n kop niet zo heel goedkoop is.... misschien toch maar eens nazoeken... ze staan niet bij de standaard supplies op de Canon site als ik mij goed kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

ach na 10x vervangen is meestal een printer wel aan vervanging toe, speling in diverse onderdelen wordt ook groter. En als je 10x een patroon vervangt binnen 2 jaar dan denk ik dat het niet verstandig is om een bubblejet te nemen.
BTW soms gaat zo'n kop ook langer mee, maar gewoon eens per week een klein kleurending laten printen en je hebt nooit last van je koppen, maar na een stuk of 10x vervangen gaat wel de kwal achteruit. Je hebt ook gewoon garantie op de koppen hoor.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

HP heeft al langer losse inkttanks en printkoppen, bij de Business Inkjet printers. Koppen gaan 15.000 pagina's mee.

Problemen met papierjams? Rollers wassen en opruwen met schuurpapier. Tip stond in een computerblad van zo'n 5 maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Nou rollen ff wassen en opschuren lijkt mij idd HET bewijs dat er dus wel problemen zijn met de rollers (volgens mij ging het stuk btw over rollers van laserjetjes, daar klik je ze zo eruit)
En idd business-printers van hp hebben losse patronen, maar het ging over een consumentehp en pixma van canon.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

tomleeuw schreef op zondag 31 juli 2005 @ 18:21:
Nou rollen ff wassen en opschuren lijkt mij idd HET bewijs dat er dus wel problemen zijn met de rollers (volgens mij ging het stuk btw over rollers van laserjetjes, daar klik je ze zo eruit)
Wat is dat voor uitspraak? Rollers kunnen altijd gaan verslijten, bij elk merk. Tip in blad ging ook over twee verschillende merken ter illustratie.
En idd business-printers van hp hebben losse patronen, maar het ging over een consumentehp en pixma van canon.
Uhm, vergelijk de prijzen eens:
HP Business Inkjet 1000
Canon Pixma IP4000
Canon Pixma IP5000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Tuurlijk ook rollers van een canon slijten, no doubt, maar bij veel hp deskjetten geven ze eerder problen

en de busines hp1000 is geen fotoprinter.

Ik reageerde op de vergelijking tussen de pixma 4000 en hp6840

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

tomleeuw schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:03:
[...]
en de busines hp1000 is geen fotoprinter.

Ik reageerde op de vergelijking tussen de pixma 4000 en hp6840
In dat geval heb je gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb een probleempje,

Ik heb problemen met installatie van software van de printer. Ik heb een HP deskjet6840 die ik op mijn draadloze netwerk wil aansluiten. Ik gebruik een Speedtouch 580 als router. Ik heb van alles geprobeert, statisch IP adres, firewall uit, wep beveiling uit.

Weten jullie nog dingen/hebben meer mensen hiermee ervaring?

Gr. Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Deze al geprobeerd ? (alleen de engelse versie gevonden)

HP Deskjet 6800 Series Printers - Installing Printer Software for Wireless Infrastructure Printing
http://h10025.www1.hp.com...n&cc=us&docname=c00206046

Krijg je een foutmelding ?
Op welk punt gaat het mis ?

[ Voor 51% gewijzigd door abusimbal op 03-08-2005 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Geen matches
Ik heb net de Canon pixma ip4000r besteld, dit is de eerste keer dat ik afwijk van HP, ik ben heel benieuwd. Ik zal mijn bevindingen hier posten.

Edit: en nu is er ook iemand met een HP DJ 6840 die hier reageert :Z :D Laat even weten hoe hij verder bevalt.

[ Voor 30% gewijzigd door _Dune_ op 04-08-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abusimbal schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 08:01:
Deze al geprobeerd ? (alleen de engelse versie gevonden)

HP Deskjet 6800 Series Printers - Installing Printer Software for Wireless Infrastructure Printing
http://h10025.www1.hp.com...n&cc=us&docname=c00206046

Krijg je een foutmelding ?
Op welk punt gaat het mis ?
Nou ik krijg hem niet in het netwerk, kan doen wat ik wil maar het helpt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Pixma IP 4000 pas een maand ofzo en ik kreeg gisteren strepen!
MOET ik dan de printerkop vervangen?Zo ja,welke?Heb gezocht maar kan niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niemand welke printerkop voor Pixma IP 4000 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Geen matches
1 maand oud, dus je hebt nog gewoon garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:58
Geen matches
Klein vraagje, ik heb de beschikking over de Epson Stylus Photo RX425 en de kleurencartridges zijn leeg.

Nu kan ik ook geen zwart meer afdrukken, het programma biedt alleen als optie "cartridges vervangen". Cartridges laten zitten of niet maakt geen verschil.

Iemand een tip hoe ik dit kan omzeilen? Ik moet twee SIDN-registratiecontracten afdrukken (PDF, zonder kleur) en opsturen, en heb geen zin om daarvoor €30,- aan cartridges voor te kopen (print 95% zwart/wit).

Is dit uberhaupt op te lossen?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

RAILGUNNER schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 00:59:
[...]
Is dit uberhaupt op te lossen?
Kun je na het openen van de .pdf in de printerproperties aangeven of je zwart/wit of kleur wilt printen? Ik kan dat bij mijn HP wel. En mijn kleur is al 2 jaar op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napauleon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-04-2021
ik heb een HP Color LaserJet 2550 thuis staan. De printer werkt prima, maar ik heb 1 vervelend probleem:

De printer gaat midden in de nacht een soort calibratie doen. Dan rammelt hij behoorlijk en dan is hij weer stil. Dit wil je natuurlijk niet hebben als je lekker in de kamer daarnaast aan het norren bent.
Kan dit ook op een of andere manier uitgezet worden naast de mogelijkheid om de hele printer uit te zetten? (er zit een netwerk interface op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Geen matches
Kun je niet via die netwerkinterface instellen dat die calibratie niet elke nacht plaats hoeft te vinden?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
ik moet, zoals velen hier, ook toegeven dat kyocera mijn hart heeft veroverd :)

ik heb een 5 tal jaar geleden voor mijn ouders hun bedrijf een kyocera fs-1700+ gekocht

die heeft er 3 jaar dienst gedaan (ongeveer 1000 paginas per maand in 1 afdruksessie (mailing)... dit heeft een brother HL-600 ofzo maand na maand opnieuw kapot gekregen, dat kutmerk kon het gewoon niet aan)
dan is het bedrijf gesloten en heeft ie altijd bij mijn ouders gestaan
sinds een half jaar is hier voor de ALLEREERSTE keer een drumunit van vervangen!!! echt verbluffend hoelang zo'n ding meegaat

kost in de tijd inderdaad best wel wat (1000 euro ofzo) maar vind hem dit wel waard

hij is enorm degelijk (hoewel sinds kort 1 stukje plastic is afgebroken, maar dit is niet zo'n ramp)

ook supergebruiksvriendelijk en uiteraard een ENORM lage prijs per pagina

zelf heb ik nu epson stylus photo 700 (ook 5 jaar oud ofzo)
vind ik bij nader inzien maar een kutprinter
hij drukt tegenwoordig iig enorm slecht af

als ik ooit ga sparen voor een nieuwe printer ga ik dan ook proberen door te sparen voor een kleurenlaser printer en geen el-cheapo inkjet brol ding dat na paar jaar al kapot is

wat ik mij wel af vraag is hoe de kwaliteit van foto's afdrukken is tov inkjetprinters?
het is minder uiteraard.. maar hoeveel? kan een n00b duidelijk "merken" dat het geen "echte" foto is? want bij een inkjet zou je volgens mij toch al wel kunnen zeggen dat een n00b dit verschil niet ziet...

[ Voor 5% gewijzigd door Mastakilla op 11-08-2005 00:12 ]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mastakilla schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:10:
[...]
El cheapo inkjetprinters met vaste koppen gaan binnen 5 jaar stuk/slecht printen.
[...]
Tja, "goedkoop" gaat niet altijd samen met "duurzaam". Dat moet je je van te voren bedenken. Mijn HP DeskJet 895Cxi (ja, ik ben gek op het apparaat) heb ik sinds 1999. Gld 680,00 destijds, maar dan heb je ook wat. Doet het nog perfect, hoewel ik kleur al twee jaar niet heb vervangen. Maar voor zw/w correspondentie is ie nog prima.

Opvolger wordt waarschijnlijk de HP Business Inkjet 1200dtwn. Zo'n EUR 380,00, maar die gaat zeker lang mee en heeft er ook de duty cycle voor. Voordeel van Inkjets t.o.v. lasterprinters is het veel lagere stroomverbruik.
die heeft er 3 jaar dienst gedaan (ongeveer 1000 paginas per maand in 1 afdruksessie (mailing)... dit heeft een brother HL-600 ofzo maand na maand opnieuw kapot gekregen, dat kutmerk kon het gewoon niet aan)
Kan dat type printer niet vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door PcDealer op 11-08-2005 00:36 ]

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
PcDealer schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:32:
[...]

Tja, "goedkoop" gaat niet altijd samen met "duurzaam". Dat moet je je van te voren bedenken. Mijn HP DeskJet 895Cxi (ja, ik ben gek op het apparaat) heb ik sinds 1999. Gld 680,00 destijds, maar dan heb je ook wat. Doet het nog perfect, hoewel ik kleur al twee jaar niet heb vervangen. Maar voor zw/w correspondentie is ie nog prima.

Opvolger wordt waarschijnlijk de HP Business Inkjet 1200dtwn. Zo'n EUR 380,00, maar die gaat zeker lang mee en heeft er ook de duty cycle voor. Voordeel van Inkjets t.o.v. lasterprinters is het veel lagere stroomverbruik.

[...]

Kan dat type printer niet vinden.
is al oude brother (6ppm)
d8 iets met 600 in de naam

die epson stylus photo koste mij in de tijd ook meer dan 400 euro
vandaar dat ik er uiteindelijk helemaal niet zo tevreden mee was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:15
Afgelopen week heeft mijn printerpoort van m'n pc het begeven. Zo een op het moederbord. Na testen met laptop weet ik dat het niet aan de kabel op printer ligt en vraag me nu af hoe ik dat probleem zou kunnen oplossen?

Zijn er aparte pci-kaartjes te koop waarop een printerpoort zit? Een usb-aansluiting heeft de printer niet en de kabel zou dan 15 meter moeten worden. Of is er iets waardoor ik via een usb interface op de printerkabel aan te sluiten m'n printer toch kan aansturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

3ssen schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:14:
[Ooooohhh ;( ]
Zijn er aparte pci-kaartjes te koop waarop een printerpoort zit?[...]
Welkom op GoT!

Ja, die zijn er.
Gek genoeg heeft Trust ze niet. Sweex wel.
Zeker niet in de Pricewatch gekeken voor je de vraag stelde?

[ Voor 40% gewijzigd door PcDealer op 12-08-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:15
Wel in pricewatch gekeken, maar dan onder printers ipv i/o controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

3ssen schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:02:
Wel in pricewatch gekeken, maar dan onder printers ipv i/o controllers
Ah zo. Nou aangezien het hier eigenlijk om een printpoort gaat die op vaak als extra op een printplaat zit, moet je dus bij de contollers kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Voor mijn schoonmoeder moet ik een simpel printertje zoeken. :P
Niet te duur en ze hoeft niet perse foto's af te drukken.
Dat is ook direct het probleem.
Alle printers zijn tegenwoordig foto printers.

Op zich niet erg maar wat als je daar geen behoefte aan hebt.
Zijn er nog eenvoudige printers die goede zwartwit afdrukken produceren en
indien nodig een beetje kleur aanbrengen?
Denk zelf aan een Canon IP1600 of 2000 (2200) hoewel dit ook fotoprinters zijn.

NB: Laserprinter is geen optie, ze drukt niet zoveel af namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik heb sinds gisteren problemen met mijn printer: Canon SmartBase MCP200 (photo).

Printer heeft altijd goed gewerkt, maar geeft een foutmelding. Namelijk: "Verkeerde cardridge" .
Als eerste heb ik dus die cardrigde eruit gehaald, en weer erin gestopt zonder succes.
Toen maar een van de 2 cardriges erin gedaan maar hetzelfde probleem.
Heeft altijd goed gewerkt met de cardriges die er nu inzitten. Cardrige is ook niet het verkeerde type.

Heb de USB kabel uit de printer gehaald, maar ook dat wil niet helpen.

Het probleem zit hem volgens mij in de printer.

Wie o wie weet wat ik hieraan kan doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

ik vond dit op de hulpsite van Canon

Titel
Afdrukken E-mail
Hoe vervang ik het cartridgetype van de MultiPASS C70/C80 als deze is aangesloten op Windows XP?

Oorzaak

Het foutbericht "WRONG CARTRIDGE USED" (VERKEERDE CARTRIDGE GEBRUIKT) verschijnt tijdens het afdrukken met de MultiPASS C70/C80.

Oplossing

Ga naar Start.
Printers en faxapparaten.
Selecteer de fax/printer.
Druk op de rechtermuisknop.
Ga in de eigenschappen van het printerstuurprogramma naar het tabblad ‘Algemeen’.
Klik op ‘Afdrukvoorkeuren’ en selecteer het tabblad ‘Papier’.
Vervolgens kunt u kiezen uit zwart, kleur of foto.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvK schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:20:

2ehands printertje dan? ik heb nog wel een Z33 liggen bijv. nu met de opkomst van fotoprinters raken andere printers overbodig, dus sla je slag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
AvK schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:20:

Ik zou een printer van Canon kopen die de cartridges nr.24 gebruiken.
Zoals de (net opgevolgde) IP1500, 2000, MP110 en MP130.
Cartridges daarvoor zijn erg betaalbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Geen matches
Brr, wil ik net al m'n opdrachten uitprinten voor morgen, krijg ik aan de onder en bovenkant van m'n papier strepen. Ook gaat hij een schrapend geluid produceren als hij de laatste paar centimeter van het A4tje print. Alsof de kop het papier raakt..

Afbeeldingslocatie: http://www.gizzah.net/dpz/div/CRW_5744.jpg

Canon i9950, Ilford glossy papier, originele inkt.

Iemand een idee waarom hij dit doet?
Vorige week begon hij plotseling ook al te schrapen, maar toen had ik geen strepen.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Lijkt op vochtig papier.
Tijdens het doorvoeren door de printer gaat je papier bobbelen.
Hierdoor raakt de kop het papier.

Kan kloppen, luchtvochtigheid is erg hoog de laatste weken.
Leg je papier in een droge ruimte.
Bijvoorbeeld in het CV hok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Geen matches
Hmm, dat is nog niet eens zo'n gekke verklaring. Bedankt voor de tip :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Iemand nog een goed tip voor een all-in-one printer/scanner? Zag de Canon pixma mp 110/130 bij onze lokale winkel staan voor 119 / 139 € staan (edit : in de price watch al vanf zo'n 80 euro zelfs). Budget is ook zo rond de 120 euro aangezien het een kadootje moet gaan worden voor mijn broertjes bruiloft..... HP is hij niet zo gek meer op nadat hij een flinke klots inkt over zijn broek kreeg toen zijn 690 het loodje legde (als printer werpen een olympische sport word , kan hij mee voor een gouden plak)

[ Voor 6% gewijzigd door Duncan_R op 08-10-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Geen matches
Ik zou ook eens naar de Epson Stylus DX3850 kijken.
Gescheiden partronen, die 10 euro per stuk kosten of alle4 samen voor 30,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen matches
ík heb sinds kort de hp psc 2355. De voorganger - hp deskjet 840c - hing aan mijn router, de asus wl500g deluxe. Als ik de psc 2355 die ik nu heb aan mijn router hang, werkt de scanner dan ook??

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben van plan om een officejet aan te schaffen. Mijn oog is gevallen op de HP Officejet 7310.

Nu kan ik hier erg weinig reacties over vinden op GoT. Op ZD-Net staat wel een review waar de printer er goed uitkomt, maar de software niet :/ . Vandaar enkele vragen:
  • Hebben mensen ervaring met deze officejet?
  • In hoeverre heb je de software nodig om te kunnen scannen/faxen/printen?
  • Is het mogelijk om vanaf je PC via de officejet te faxen (document afdrukken op de fax, zoals bij een faxmodem in je PC)?

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Geen matches
Mijn probleem: HP deskjet 960c, maar da's waarschijnlijk niet echt relevant...

Bon, een dag voordat ik de laatste keer iets wou uitprinten werkte alles nog naar behoren. De volgende dag wil ik printen; niks gebeurt. Opzetten via de power-button werkt niet, ander stopcontact en opzetten werkt ook niet...

Wat zou ik doen? HP contacteren voor reparatie? Of gewoon een nieuwe kopen?

Hij is denk ik al van 2003 of zelfs ouder (heb er geen gedacht meer van). Dus, ik wil geen 50€ spenderen terwijl ik er eentje dringend nodig heb én eventueel een betere kan kopen (niet duur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Geen matches
Je kan het beste een nieuwe kopen.
Reparatie zijn meestal meer dan 150 €.

Dan kan je best een Canon Pixima kopen.
Of een HP Business Inkjet als "fotokwaliteit" niet een superbelangrijk punt is natuurlijk, maar goedkoop afdrukken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Geen matches
[b][message=24550063,noline]Dan kan je best een Canon Pixima kopen.
Of een HP Business Inkjet als "fotokwaliteit" niet een superbelangrijk punt is natuurlijk, maar goedkoop afdrukken wel.
Ja, ik wil niet teveel geld uitgeven aan een reparatie, dat is het toch waarschijnlijk niet meer waard.

Heb nog nooit een canon overwogen eigenlijk, geen idee waarom, ben hp al zolang gewoon. Fotokwaliteit is niet zo echt belangrijk, eerder goedkoper afdrukken, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Dakoina schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:39:
[...]
Ja, ik wil niet teveel geld uitgeven aan een reparatie, dat is het toch waarschijnlijk niet meer waard.

Heb nog nooit een canon overwogen eigenlijk, geen idee waarom, ben hp al zolang gewoon. Fotokwaliteit is niet zo echt belangrijk, eerder goedkoper afdrukken, ja.
Als je goedkoop wilt afdrukken, vraag ik mij af waarom je bij de duurste printer zit voor al die jaren??? Canon is ZO ontzettend veel voordeliger in afdrukken. Ze zijn zuiniger, gescheiden inkttanks, Inktcartridges zijn goedkoper en imitaties zijn zelfs voor een paar Euro te krijgen. Ze zijn stil, mooi van model (de Pixma serie) en perfecte fotokwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik wil graag een nieuwe printer kopen (All-In-One), mijn budget ligt rond de 145€.
Eén zeer belangrijk punt is de print en scan kwaliteit, dat moet echt perfect zijn. Ik wil vooral gloss papier gebruiken.
Nu weet ik dat je voor kwaliteit moet betalen, maar ik wil graag weten welke All-In-One ik het beste kan aanschaffen. Ik zat zelf te denken aan een HP PSC 2355, maar daar zie ik geen tot weinig reviews van.
Ik wil ook graag weten hoe het zit met het inktverbruik van dit ding. Als iemand een betere in gedachten heeft voor die prijs dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Geen matches
kijk eens naar de canons pixma mp170 en mp450, afgeleid van de pixma 4200 dus komen vaak als beste uit testen

http://www.canon.nl/For_H...6115&SourcePageID=26562#1

[ Voor 43% gewijzigd door Pinin op 07-11-2005 17:49 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 00:37:
Eén zeer belangrijk punt is de print en scan kwaliteit, dat moet echt perfect zijn.
Dat kan dus niet. Waarom denk je dat er printers en scanners zijn die afzonderlijk honderden euro's kosten als een all-in-one apparaat het al voor ~150 euro zou kunnen? Je moet je eisen bijstellen, of je budget moet extreem omhoog (maar dan moet je alsnog voor losse apparaten gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Maar hoe is de kwaliteit dan vergeleken met de Canon en HP?
Want ik lees opmerkingen als 'de print zag er perfect uit', nu vraag ik mij af, hoe perfect is het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Geen matches
vraag samples bij canon aan, kan je zelf oordelen :*)

Op de site staat hoe

edit: http://www.yourprint.canon-europe.com/index.html

[ Voor 27% gewijzigd door Pinin op 07-11-2005 22:04 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:49:
Maar hoe is de kwaliteit dan vergeleken met de Canon en HP?
Want ik lees opmerkingen als 'de print zag er perfect uit', nu vraag ik mij af, hoe perfect is het dan?
Kun je beter aan degene vragen die deze opmerking maakt?
Perfect zal het niet zijn, maar vaak roepen mensen meteen dat het perfect is als het beter is dan het vorige product dat ze gebruikten.

Bijvoorbeeld de DVD: de gemiddelde consument denkt/zegt dat DVD perfect is. Vergeleken met VHS is het ook een stuk beter, maar de resolutie is nog steeds laag en vaak zie je op een gemiddelde dvd compressieblokken etc. Verre van perfect dus.

Als iemand overstapt van een oude kleurenprinter (met bijvoorbeeld 3 kleuren) naar een moderne instap all-in-one, dan kan ik me voorstellen dat diegene het opeens perfect vindt. Maar of je veel waarde kunt hechten aan zo'n uitspraak? Denk het niet.
De volgende printer die hij/zij zal kopen blijkt opeens toch mooier af te drukken. Hé, dat is apart, want die oude deed het al perfect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb nu een HP psc 1205 (?), en die begint nu kuren te leveren. De prints zien er aardig tot goed uit.
Maarja het gaat mij vooral om het printen en scannen en dat wil ik in een zo goed mogelijke kwaliteit hebben, die je met een All-In One kan maken.

Maar nog niemand die een concreet antwoord heeft?
Ohja, gebruikt die canon nou 5 inktcartridges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 19:16
Sinds een jaar of wat heb ik een epson photo 810, maar als ik deze een week ofzo niet gebruik dan kan ik de spuitgaatjes reinigen. Nu heb ik sinds ik de printer heb meer inkt verbruikt aan het reinigen dan aan het printen. Richy is hier dus nu een beetje zat van (drukt zich voorzichtig uit). Wat ik zoek is dus een printer die ik makkelijk een maandje uit kan laten staan zonder dat ik daarna een half uur spuitgaatjes aan het reiningen ben. Mijn interesse gaat uit naar de Canon pixma 4200, zou dit dan een goede keus zijn of kan ik beter naar bv HP kijken. Onnodig om te zeggen lijkt me dat het geen Epson weer wordt. Die ik trouwens nooit uitzet want dat schijnt te helpen tegen het verstoppen van de spuitgaatjes(niet bij mij dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Mijn Canon i9950 kan ik zonder problemen een maand uit laten staan. Denk dat dit ook geldt voor de 4200.

Heb je het al eens getest met het uitzetten van de printer? Het lijkt me dat je inkt sneller opdroogt in een apparaat dat 24/7 aanstaat en dus warm is, dan in een koude printer.

[ Voor 47% gewijzigd door Gizz op 08-11-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Geen matches
maandje is geen probleem voor Canon, maar ook HP zal daar geen problemen mee hebben.

Zelf maak ik voor de zekerheid eens per 2 weken toch een klein kleurenprintje (dus geen fullcolor A4) om het even te verversen, kan nooit kwaad iig. Maar na een vakantie van een week of 6 werkte het gewoon hier.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:23:
Ohja, gebruikt die canon nou 5 inktcartridges?
De simpele modellen van Canon hebben twee cartridges. Bijv. de MP 150 en de MP 170.
Duurdere modellen hebben ze idd gescheiden (MP 750, MP 760, MP 780).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 17:34
Geen matches
Ik ga binnenkort mijn HP deskjet (890C ofzo) uit het raam donderen, wat ben ik dat ding zat.

Ben nu aan 't twijfelen tussen canon pixma 4200 en 5200. Iemand enig idee wat het verschil is, behalve een marginaal verschil in snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 19:16
Gizz schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:14:
Mijn Canon i9950 kan ik zonder problemen een maand uit laten staan. Denk dat dit ook geldt voor de 4200.

Heb je het al eens getest met het uitzetten van de printer? Het lijkt me dat je inkt sneller opdroogt in een apparaat dat 24/7 aanstaat en dus warm is, dan in een koude printer.
Toen ik de printer net kreeg had ik hem altijd uitstaan, dit hielp ook niet. Een vriend van me zei toen dat ik een epson altijd aan moest laten staan. Hij liet me hier ook een link van zien van een website die hierover advies geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Geen matches
Ik vraag me af waarom er zoveel mensen nog steeds voor HP gaan (vooral in de budgetclass). Ik wil zelf ook een low-segment all-in-one gaan kopen maar absoluut geen HP. Niet omdat het merk slecht is hoor. De cardridges zijn gewoon ontzettend duur. Bij epson bijv. is het al veel goedkoper (al is het alleen al om de losse cardridges).

Denk dat ik over ga tot de aanschaf van een EPSON Stylus DX4850. Mooi apparaat en nog best goedkoop.

Iemand andere suggesties of betere argumenten om bijv toch voor de HP OfficeJet PSC2355 te gaan?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

MaDLiVe schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:00:
Ik vraag me af waarom er zoveel mensen nog steeds voor HP gaan (vooral in de budgetclass). Ik wil zelf ook een low-segment all-in-one gaan kopen maar absoluut geen HP. Niet omdat het merk slecht is hoor. De cardridges zijn gewoon ontzettend duur. Bij epson bijv. is het al veel goedkoper (al is het alleen al om de losse cardridges).
[...]
Je moet naar de totale kostprijs kijken, niet uitsluitend naar de cartridges als je toch zo goedkoop mogelijk uit wilt zijn.
prijs printer
prijs papier +
prijs inkt +
wat voor prints (kleur/zwart-wit) +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

PcDealer schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:20:
[...]

Je moet naar de totale kostprijs kijken, niet uitsluitend naar de cartridges als je toch zo goedkoop mogelijk uit wilt zijn.
Ja, maar de budget HP's verschillen qua prijs niet veel van andere budget printers. Wel is de inkt veel duurder.
Papierprijs boeit niet echt, want daar ben je niet echt merkgebonden.

Kijk eens hier hoeveel je goedkoper uit bent met een Canon ipv. een HP. En dan doel ik vooral op de onderste tabel (tekst + plaatjes), want je koopt zo'n printer niet om alleen maar tekst te printen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Geen matches
Precies, af en toe eens een foto maar over het algemeen toch een hoop normale verslagen (met her en der een kleuren afbeelding). Misschien soms eens een foto. Volgens mij geld voor canon practisch hetzelfde als voor epson.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Geen matches
Ik zit er nu eigenlijk aan te denken om de Canon Pixma MP800 te kopen, iemand daar ervaring mee?
Zoja, kan je me wat vertellen over de kwaliteit van de prints en scans?

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
Ik ben opzoek naar een printer. Maar weet eigenlijk nog helemaal niet welke.

Persoonlijk wil ik voor HP gaan omdat ik hier nog nooit problemen mee heb gehad. Ook zou ik hem graag aan het netwerk willen hangen.

Maar het grootste punt zit hem bij de kwaliteit van de afdrukken. Ik wil foto's en covers printen op foto papier. Die moeten er dan ook een beetje goed uit komen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste