Wat is er mis om persoonlijk een systeem af te keuren en dit kenbaar te maken in een discussieforum in een relevante thread? Voor zover ik weet gaat het nog steeds op basis van argumenten. Dat jij het er niet mee eens bent, is een tweede.
Ik vraag mij heel erg af waarop je deze conclusie baseert en het is imho een beetje een gekke redenatie. Waarom zouden 'wannebee mods' geen tr's maken, maar alleen SM's?
Voor de 'bekendheid'?
Ook voor een tr zie je immers een naam en val je op dezelfde manier op.
Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe jij een goed beeld kan hebben van de mensen die kiezen om in SM te posten en geen TR aan te maken.
Voor het gedeelte van: "Kijk mij eens positief opvallen?"
Dat zal waarschijnlijk ook geen donder uitmaken tussen tr's en SM's.
Je hebt notes en ik mag aannemen dat iemand niet gevraagd wordt op SM / TR-count.
Voor de grotere kans om (lite)-mod te worden?
Nee, een aantal huidige (lite)-mods weet ik van dat deze nauwelijks SM's hebben gemaakt voordat zij (lite-)mod werden. (wat dus ook niet inhoudt dat zij veel TR's gemaakt hebben.. Dat kan, maar hoeft niet)
Ergo: Het wekt op mij heel sterk de indruk dat je niet meer 'kans' maakt om gevraagd te worden om (lite)-mod te worden in een bepaald subforum als je relatief veel post in SM. Ga de mensen die in SM posten dus niet in een hoekje plaatsen of insinuaties in deze richting maken.
En nu de discussie over de TR's / SM.. De feedback zal mij hoofdzakelijk eigenlijk een worst wezen. Om nu te zeggen: "Ik voel me een stuk beter doordat mijn SM gesloten is met:
zul je van me moeten aannemen dat dit niet het geval is.. Sterker nog, desnoods gooi je m'n SM's dicht zonder een sluitmessage. (persoonlijke mening, kan voor anderen anders liggen)
4 zaken die ik sowieso heel erg mis in de TR's zijn:
1. De mogelijkheid tot wijzigen
Ik vind het bijzonder makkelijk om een SM af en toe nog te kunnen wijzigen, door dingen iets anders te formuleren, of eventueel extra informatie toe te voegen.
2. De mogelijkheid tot teruglezen van een SM
Staat alles er wel in, duidelijk geformuleerd, en dat samenhangend met boven. Concreet
voorbeeld: "Ik twijfel nu, heb ik de juiste Googlelink er wel ingeplakt om aan te tonen dat het een eenvoudige zoekvraag is?"
Of: "Die link die ik plakte om te melden dat de TS dit topic gisteren al had geopend en dit dus een dubbel topic is; zat de goede link wel in m'n Control+V?"
3. Is het goed aangekomen?
Je krijgt nergens een bevestiging dat een tr goed 'aangekomen' (lees: verstuurd) is.
4. Dubbelen
Ik vind het niet erg om topics, welke imho niet in een forum thuishoren, kenbaar te maken aan een (lite) moderator. Echter, als al 15 mensen het eerder hebben gedaan, vind ik het zonde van m'n tijd.
Als je in SM kijkt, zie je nauwelijks tot nooit dubbelen. Hoewel ik daar geen cijfers over heb, durf ik wel te beweren dat het aantal 'dubbelen' in een topicreport hoger ligt.
[
Voor 144% gewijzigd door
gorgi_19 op 31-08-2003 09:40
]