Ook ik vind feedback wel prettig; net als Erkens.
Feedback kan wat mij betreft al erg sumier gebeuren door bijvoorbeeld het volgende:
Die TR's hebben voor mods dus een tijdsparende functie en voor de DB een ruimtesparende functie. Handig dus.
Maar stel:
Je kan als user je eigen geplaatste TR's wel zien (mogeljik niet eens wijzigen), dan weet je dat een mod het onder ogen heeft gehad zodra de TR weg is. Je kan dan zelf in het topic wel zien of er actie is ondernomen.
Okee, sommige acties zoals PM's of mailtjes zijn niet altijd zichtbaar maar alleen het zien verdwijnen van een TR kan al veel feedback zijn.
Zou dat niet kunnen worden toegevoegd?
Ik zie bijvoorbeeld ook wel eens dat bepaalde SM's gewoon niet gezien lijken te worden. Zo sterk zelfs dat en enkele keer een SM van 2 dagen oud omhoog wordt getrapt (meerdere keren gebeurd). Als je als users (die toch het beste voor heeft met z'n forum) probeert mee te helpen aan een goed/schoon forum, is het wel handig om te zien of je melding is overgekomen of niet.
Sluiten van een SM is een teken dat het gezien is maar ook het zien verwijderen van een TR kan dat zijn. Helaas is dat laatste dus niet het geval.
Toch nog even over de 'modkant':
Kan een MOD nou aan het topic zelf zien ZONDER in het topic te kijken, of er een TR is geplaatst bij dat topic?
Zo nee: dan bestaat de kans best dat er topics tussendoor schieten (hoeft niet altijd een ramp te zijn maar ideaal is anders)
[
Voor 12% gewijzigd door
WFvN op 02-09-2003 10:30
]