ik zie steeds vaker in SeM een topic met het compleet nutteloze bericht als:
)
Nu begin ik me een beetje te ergeren aan het feit dat mensen graag een nutteloos topic met waarschijnlijk 1 reply willen openen. i.p.v. liever een topic report te doen.
prachtig voorbeeld vandaag:
A7V8X Aperture size probleem opgelosd (slot om 11:16)
topic 802247 (topic open om 11:17)
let even op de post tijd, dit kan niet wanneer iemand topic report doet..
nofi natuurlijk, ik vind het prima dat iemand zo'n topic eventjes meld. maar mijn grote vraag is nu:
wat is het doel van Topic Report als er zulke dingen liever in SeM worden gepost
Een heel ander verhaal is het als je bijv. ziet dat er geflamed wordt in een topic of als je graag met de mods wilt discuseren over iets.
dan vind ik dat SeM een prima oplossing is.
edit:
*leest topictitel nog is door en beseft dat ie wel even ze voorstel moet posten*
voorstel zou dan dus zijn om iets in de faq te zetten dat er liever topic reports gezien worden dan topics in SeM vanwege het storende effect voor users enzo
of
nou is dat opzich geen probleem, maar we hebben ook nog zoiets als Topic Report (http://gathering.tweakers.net/forum/showtopic/weetikhoeveel
verkeerde forum

Nu begin ik me een beetje te ergeren aan het feit dat mensen graag een nutteloos topic met waarschijnlijk 1 reply willen openen. i.p.v. liever een topic report te doen.
prachtig voorbeeld vandaag:
A7V8X Aperture size probleem opgelosd (slot om 11:16)
topic 802247 (topic open om 11:17)
let even op de post tijd, dit kan niet wanneer iemand topic report doet..
nofi natuurlijk, ik vind het prima dat iemand zo'n topic eventjes meld. maar mijn grote vraag is nu:
wat is het doel van Topic Report als er zulke dingen liever in SeM worden gepost
Een heel ander verhaal is het als je bijv. ziet dat er geflamed wordt in een topic of als je graag met de mods wilt discuseren over iets.
dan vind ik dat SeM een prima oplossing is.
edit:
*leest topictitel nog is door en beseft dat ie wel even ze voorstel moet posten*
voorstel zou dan dus zijn om iets in de faq te zetten dat er liever topic reports gezien worden dan topics in SeM vanwege het storende effect voor users enzo
[ Voor 17% gewijzigd door BasieP op 30-08-2003 11:28 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.