[W2K] Taakbeheer verdwijnt gelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Crewlz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04-2024
Ik heb een vraagje over mijn Windows2000 pc. Ik heb al gezocht btw!
Als ik op CTRL + ALT + DEL druk dan krijg ik dus dat keuze scherm. Als ik dan op taakbeheer druk komt deze wel, maar maar een fractie van een seconde. Ik kan er dus niks op aflezen.
Ik heb al op virussen gescand, zowel online als met Norton AV 2003. Er zijn er wel een paar gevonden maar deze zijn nu weg. Maar weet iemand of die weer terug te krijgen is???
Zou iets in het register fout zijn? Het begon eigenlijk na het scannen op spyware. Maar toen heb ik niks van windows laten verwijderen, en ik heb toen ook de update tegen zo'n virus geinstalleerd. Iemand als eens eerder gehad?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[rml][ 2k] task manager sluit[/rml]
[rml][ task manager XP] Crasht na opstarten[/rml]
[rml][ XP] Windows Task Manager Disabled ?[/rml]
[rml][ XP PRO] taakbeheer verdwijnt[/rml]
[rml][ WinXP] Taakbeheer venster sluit steeds af[/rml]
[rml][ xp]Taakbeheer verdwijnt[/rml]
[rml][ XP] Task Manager verdwijnt[/rml]
Enzovoorts B) ;)

Ik denk dat je er wel een trend in kan ontdekken: inderdaad virussen / trojans. Controleer nog eens goed op beide.

Welke virussen werden ontdekt en verwijderd, en welke adware? <-- Kan erg relevant zijn voor de oplossing.

offtopic:
?!?!?! uit topictitel gehaald: is wat te schreeuwerig ;)

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 28-08-2003 17:52 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Crewlz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04-2024
Sorry misschien een beetje te makkelijk gezocht op alleen W2K en niet 2K en ik D8 niks te hebben gahad aan XP topic's (overigens nog wel gezocht op taakbeheer afsluiten hoor, maar ik was bij pagina 3 en toen d8 ik dat alles wel was geweest). Maar ik heb nog een keer een internetscan gedaan en nu doet i het naar het reboten wel weer :? Nou ja ik denk dat deze wel dicht kan. Maar ik snap nog steeds niet waarom norton ze niet gewoon ziet bij een full system scan. Maar alleen als de internetscan de bestanden open.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik gok dat NAV of niet helemaal uptodate is (er is vandaag een update uitgekomen), of NAV is uitgeschakeld door het virus.

Anyhow: opgelost & zakt wel weg :P

offtopic:
Even een zoek-lesje ( :P )
2k en XP verschillen weinig qua infra, dus daar lette ik niet op. Ik zocht dan twee keer: een keer op 'taakbeheer' en een keer 'task management', beide enkel binnen WOS. Je hebt zo veel hits maar kijk naar de titels en je opent in 1 keer 10 relevante topics, waarbij 8 echt interessant zijn :)

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 28-08-2003 20:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

omg, ik heb het ook...

zit ik norton antivirus te instaleren geeft ie een error en stuurt ie me naar deze pagina:

http://service1.symantec....3906?OpenDocument&src=_mi

en daar moet je voor naar msconfig maar die sluit gelijk af als ik 't dus start :'( :'(

wtf nu?

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 03:11:
omg, ik heb het ook...

zit ik norton antivirus te instaleren geeft ie een error en stuurt ie me naar deze pagina:

http://service1.symantec....3906?OpenDocument&src=_mi

en daar moet je voor naar msconfig maar die sluit gelijk af als ik 't dus start :'( :'(

wtf nu?
Opstarten in veilige modus :?
en dan gewoon weer proberen

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Pagina: 1