Toon posts:

[2k] task manager sluit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel raar probleem...

Ik druk dus gewoon ctrl+alt+delete om naar Windows Security te gaan, ik klik op task manager die opent gewoon geen error maar na een paar secs of soms meteen sluit hij :?

dit is nogal heel irritant en zou iemand weten hoe dit komt en/of ik dit kan oplossen?

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 22:32
Hier heb ik ook last van gehad, en in mijn geval was het een trojan die dit veroorzaakte (ik kon nog net zien dat er een onbekend proces actief was). Start anders eens een command prompt op en geef het commando tasklist. Wellicht dat er iets verdachts tussen staat.

Of download dit progje eens, is een soort uitgebreide taskmanager waarmee ik het proces uiteindelijk gewoon heb kunnen killen.

[ Voor 11% gewijzigd door k7of9 op 04-07-2003 13:48 ]

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het doen als ik weer onder windows zit want mijn internet is nog steeds slow.

Verwijderd

ik heb het ook gehad...er werd een service opgestart, die ik niet kon killen omdat me taskmanager steeds werd afgesloten.... format zeetje erin gegooid...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 17:19 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 13:49:
ik zal het doen als ik weer onder windows zit want mijn internet is nog steeds slow.
En jij hebt er niet bij stil gestaan om dat te combineren?
Een DOS'ende trojan op jouw PC die jouw taskmgr sluit ofzo?

* elevator mompelt iets

Verwijderd

Topicstarter
je bedoelt dus dat ik een trojan heb die mijn internet slow maakt en ook mijn task manager sluit :?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 18:40:
je bedoelt dus dat ik een trojan heb die mijn internet slow maakt en ook mijn task manager sluit :?
Nou, die kans zit er wel in ja.

NOFI - maar is een PC wel de juiste hobby voor jou? :?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

voordat je gaat opruimen doe eens een "netstat -a" en post die hier eens

ligt idd wel erg voor de hand dat die trojan je taskmanager sluit

die prcview is idd erg goed .. je kan idd ook kiezen of je een process sluit of killed
zo'n trojan of virus wil je echt killen. als je hem namelijk closed kan hij scpeciale dingen doen omdat hij dat een close als en aparte opdracht ziet. met kill is hij gewoon weg :)

[ Voor 72% gewijzigd door Fish op 05-07-2003 17:33 ]

Iperf

Pagina: 1