[XP PRO] taakbeheer verdwijnt

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

• clotug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08-2014
Mensen,

Is er bij jullie iets bekend over taakbeheer dat automatisch weer na een seconde of wat verdwijnt en in de tray zijn icoontje achterlaat? Ik heb het geprobeerd met ctrl-alt-del, ctrl-shift-esc, taskmgr.exe en taakbeheer kiezen uit menu van windowsbalk. Volgens mij heeft dit te maken met een stel videodrivers van nvidia voor een TNT2 kaart van XFX of een paar vage xp updates. Verder is de device-manager vervangen door een of andere console die ik nog niet nader bekeken heb. Na het installeren van die drivers verdwijnt taakbeheer nog steeds.

Commentaar?

Clotug

Visit my site: www.wxphotography.nl - specs

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet je zeker dat je geen virussen hebt?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[rml][ XP] Task Manager verdwijnt[/rml]
Scan eens op Nieuw virus: Yaha.k, waarschijnlijk is dat de boosdoener ;).

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Misschien een hele stomme suggestie, maar heb je al 'ns gedubbelklikt op het icoontje? Als je "verbergen indien geminimaliseerd" aan hebt staan, dan zie je em inderdaad niet in de taakbalk staan maar wil in je systray.

edit:

ow, okeej, forget mijn post. Zie hierboven, zie het net ook :)

[ Voor 19% gewijzigd door mOrPhie op 01-01-2003 16:14 ]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• clotug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08-2014
Het is inderdaad yaha.k. Ik heb nu die checker van symantec lopen. Hmm..Ik heb zelf het virus niet, maar blijkbaar een aantal mensen in mijn adresboek wel die het virus hebben ontvangen op mijn naam.

thanks voor de tip!

beste wensen!

Clotug

Visit my site: www.wxphotography.nl - specs

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:14
clotug schreef op 01 januari 2003 @ 16:59:
[...]

Het is inderdaad yaha.k. Ik heb nu die checker van symantec lopen. Hmm..Ik heb zelf het virus niet, maar blijkbaar een aantal mensen in mijn adresboek wel die het virus hebben ontvangen op mijn naam.

thanks voor de tip!

beste wensen!

Clotug
Als mensen het virus ontvangen van jou dan ben je zelf ook besmet. Lijkt me vrij logisch ... Dus even goed scannen !

-

Verwijderd

nee dat hoeft dus niet, ik heb het virus dus ook niet maar mensen ontvangen het dus wel met wat het lijkt mijn e-mail adres

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zie verder Nieuw virus: Yaha.k en het discussiedraadje dat daar genoemd staat :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.