Gamer.nl laat IE6 vastlopen?

Pagina: 1
Acties:

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:30

GG85

.......

Topicstarter
Ik zit met een vreemd probleem, sinds 2 dagen kan ik www.gamer.nl niet meer op.
Na het intikken van het adres en het op enter rammen bevriest het Internet Explorer venster (dus niet de hele pc) en komt er alleen 1 streepje in het statusbalkje midden-rechtsonderin. Als ik in de taakbalk op het bijbehorende taakbalk veld rechtsklik om te sluiten verschijnt ineens de titel van de site in de titelbalk maar blijft het beeld bevroren.
Het enige wat ik dan nog kan doen is het venster dmv. ctrl-alt-del sluiten en zelfs dan blijven de rest van de openstaande IE vensters gewoon werken. (Leve Windows XP).
Ik gebruik trouwens XP Pro sp1 met alle updates geinstalleerd. het probleem is echter zomaar gekomen en niet na het installeren van iets.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 14:12

André

Analytics dude

Hier doet ie het goed, misschien even je cache legen?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Vragen over softwareproblemen, ook IE, horen in SA.
I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

niks aan de hand met die site hoor :) zou eerder even kijken naar je instellingen van je ie of misschien dat het helpt om je cache te lozen...

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Alweer iemand met dit probleem. Denk dat ze de code maar eens moeten nalopen bij gamers.nl.

[rml][ IE6] Crash bij openen gamer.nl[/rml]
Gamer.nl laat internet explorer crashen...

[ Voor 16% gewijzigd door CorteX op 27-08-2003 20:03 ]

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 22:13

Backspace-NL

New and Improved!

Hmmm, toevallig Nero MediaPlayer geinstalleerd? Het viel mij op dat bij mij dit hetzelfde probleem veroorzaakte. Helaas helpte een simpele deinstall niet, waarschijnlijk omdat er een hoop associaties aangemaakt waren die niet netjes gedeinstalleerd waren. Iniedergeval werkt het uiteindelijk weer bij mij.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:35
Hier liep ie ook net vast in IE & Opera. ze moeten zoals gezegd de code eens nalopen (zouden ze hier ook wel mogen doen want bij mij crasht IE 6 ook reglmatig op dit forum en dat is niet alleen op deze pc )

Strava | AP | IP | AW | SM

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:40
heb er ook al ruim 2 weken last van :(
maar heb nog geen zin gehad om me cache te legen ivm belangrijke bestanden die daar in staan, en ik ben nog te lui geweest om dit allemaal eerst uit te zoeken :+

maar denk dat het robleem wel op is gelost na een cache refresh :)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:35
belangrijke bestanden in je internet cache? :P

Strava | AP | IP | AW | SM

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 15:25
Wat bij mij hielp was de nieuwste flashplayer + java installeren. Daarna nooit meer die irri crash gehad die ik ook o.a. met gamer.nl had.

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Probeer eens om met Avant Browser op die site dan te komen...dit is een stukje software die IE6 gedeeltelijk vervangt en verbeterd op sommige punten (IE6 gaat nie weg)

Dit kan helpen... :/

Verder doet de site het gewoon hier, in IE6 en Avant Browser.

I browse with Vivaldi

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Het gekke is dat ik niets heb geinstalleerd of veranderd, het moet dus toch wel aan gamer.nl liggen.
Ik zal morgen eens wat van bovenstaande dingen proberen

• BurnerXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik heb er ook al geruime tijd last van. Van te voren was er niks aan de hand. Vriend van mij had geen problemen.
Als je heel lang wacht komt te site toch tevoorschijn, maar als je dan verder wil surfen op gamer.nl weer hetzelfde. Best irri, maar ik denk niet dat het aan de software ligt, maar aan gamer.nl. Hoop dat het snel opgelost wordt.

Verwijderd

Heb ik ook last van gehad ja.. maar nu niet meer:| ik heb standaard xp pro. met standaard IE

Verwijderd

heb nooit last van crash van ie eigenlijk, ook niet op gamers.nl of got

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
BurnerXL schreef op 28 augustus 2003 @ 00:03:
Ik heb er ook al geruime tijd last van. Van te voren was er niks aan de hand. Vriend van mij had geen problemen.
Als je heel lang wacht komt te site toch tevoorschijn, maar als je dan verder wil surfen op gamer.nl weer hetzelfde. Best irri, maar ik denk niet dat het aan de software ligt, maar aan gamer.nl. Hoop dat het snel opgelost wordt.
Klopt ja, soms is ie er na tien minuten ineens wel.

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:22

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Ik heb ook een probleem op gamer.nl Ik kom er gewoon op alleen als ik wil reageren. Gaat hij wel laden. Maar er gebeurt niks.......Dus mijn post komt er nevernooit op...iemand un idee?

Welk?

• Crash
Da Monkey schreef op 27 August 2003 @ 21:32:
belangrijke bestanden in je internet cache? :P
offtopic:
mjah, cookies van dingen waar ik de wachtwoorden niet meer van weet :+ |:(

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik heb de technische staf geinformeerd. Raar probleem.

Van een van onze bezoekers heb ik het volgende doorgekregen (OP EIGEN RISICO!!). Zou mogelijk oorzaak kunnen zijn.

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;247845

Uiteraard wordt het probleem z.s.m. opgelost ;)

[ Voor 7% gewijzigd door /TheDuke\ op 28-08-2003 17:42 ]

• Crash
/TheDuke\ schreef op 28 augustus 2003 @ 17:39:
Ik heb de technische staf geinformeerd. Raar probleem.

Van een van onze bezoekers heb ik het volgende doorgekregen (OP EIGEN RISICO!!). Zou mogelijk oorzaak kunnen zijn.

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;247845

Uiteraard wordt het probleem z.s.m. opgelost ;)
interessant :)
maar er valt dus weinig tegen te doen atm?

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

GeekK

Rag Mama Rag

Da Monkey schreef op 27 augustus 2003 @ 21:21:
Hier liep ie ook net vast in IE & Opera. ze moeten zoals gezegd de code eens nalopen (zouden ze hier ook wel mogen doen want bij mij crasht IE 6 ook reglmatig op dit forum en dat is niet alleen op deze pc )
In Opera 7 (in ieder geval 7.20b t/m 6) werkte hij bij mij ook niet. Kreeg links iets dat de hele tijd irritant zat te wiebelen.

Nu met Opera 7.20b7 werkt hij weer perfect! :)

edit: kan ook verandering in gamer.nl-code zijn; weet echter te weinig van html om dat te beoordelen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door GeekK op 29-08-2003 00:38 ]

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Met mozilla 1.4 werkt het wel alleen ik wil gewoon IE gebruiken!

• Crash
ok, na het verwijderen van alle temp internetfiles werkt gamer.nl weer naar behoren bij mij :)

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Bij mij werkt ie sinds nu ook weer

Verwijderd

Ik had dit ook, maar nu lijkt alles weer goed lag vast aan gamer.nl

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, al een paar weken nu. Een paar andere sites geven bij mij hetzelfde probleem :(

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Je temp. internet files legen hielp bij mij net wel, hoewel het ook kan zijn dat gamer.nl het probleem zelf heeft opgelost.
Pagina: 1