Omdat DPC geen organisatie is met een vast inkomen, omzet en zeker geen winst moet alles zo goedkoop mogelijk. Vandaar zijn wij op zoek naar mensen die geld en/of hardware willen schenken.Op dit moment heeft DPC een eigen homepage op www.dutchpowercows.org zoals de meesten hier wel weten.
Hierop is naast wat nieuws vrij weinig te vinden, en er is ook vrij weinig nieuws te vinden.
Dit is natuurlijk nooit de bedoeling geweest.
Nu hebben we, enkele admins en nieuwposters, maar ook los volk in #DPC, al vaker gekeken hoe we DPC'ers naar de DPC site toe krijgen.
Ook als je naar /5 op GoT kijkt zie je soms commentaar hierover langskomen.
Het is moeilijk om even een lijst te geven van alle ideeën die er zijn geweest maar ze liepen vooral stuk op het feit dat de server bij Chaos thuis staat en achter een Chello lijntje hangt, hierdoor kunnen een hoop dingen niet gerealiseerd worden.
Zo is er de hele discussie over de hoeveelheid DPCH's die er in /5 staan, daaromtrend zijn er legio ideeën naar voren gekomen, extra forum voor alleen stats, forum per project, hoofdprojecten in /5 rest op WDO, etc, etc.
Wijzigingen aan de fora kunnen niet door ons gemaakt worden, en de GoT admins zullen niet voor DPC extra rechten en of fora gaan uitdelen. Door een eigen forum te beginnen zijn die mogelijkheden er wel.
Ook beginnen steeds meer dingen verspreid te raken over internet: /5, WDO, SID, dpc.startkabel.nl. Ik zeg niet dat alles meteen vanaf het begin op 1 server moet terecht komen, maar er is nu gewoon geen mogelijkheid om dingen centraal te doen.
Om die mogelijkheden in de toekomst wel te hebben zijn we begonnen met een nieuwe dpc server samen te stellen.
Nu is dit vehaaltje is niet echt een stevig businessplan maar ik hoop wel dingen nu duidelijker zijn, ik ben vast nog dingen vergeten te noemen, maar ik ben net wakker.
Meer info en de voortgang van het project kan je hier zien: http://energy.keyserver.org/dpcserver/
Voor mensen die geld willen doneren:
Of maak het over op Rabobank 13.58.85.116 tnv Michaël Hompus, Nijmegen. Omschrijving: DPC Server + je nickname
[ Voor 87% gewijzigd door [eNeRGy] op 27-08-2003 14:01 ]